Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Nikolai Kharyzhev 4 червня 2021, 10:21
Я, Харужев Николай Иванович, пользуюсь услугами ощадбанка с января 2001 года решил воспользоваться услугой банка — кредитной картой МОРЕ. 26 мая 2021 года в онлайн режиме я сделал заказ карты, правда произошла ошибка допущенная мною, я дважды отсканировал одну и туже страницу паспорта. На следующий день работник банка перезвонил мне и указал на допущенную ошибку и предложил исправить её, что и было сделано 27.05.2021 года. В чат боксе банка я получил сообщение о принятии документов и рассмотрении моего вопроса комитетом о кредите в течении 24 часов. 2.06.2021 года не дождавшись ответа я перезвонил на справочную контакт центра ощадбанка и получил заверение уточнить мой вопрос. В 16.58 2.06.2021 года я получил SMS в котором мне сообщили об отказе в оформлении кредитной карты МОРЕ. Вопрос: я пользователь банка с 2001 года, пенсионер, кредитов, задолженностей перед банком не имею, почему мне отказано в оформлении кредитной карты в государственном банке.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 червня 2021, 14:09
Доброго дня! Микола Іванович, нам дуже приємно, що ви зацікалені в кредитних продуктах банку та довіряєте нам. Рішення про встановлення кредитної лінії приймається після проведення ретельного аналізу позичальника та воно, на жаль, не завжди позитивне. Це залежить також і від особливостей того чи іншого продукту.

Сподіваємось на розуміння на подальшу співпрацю.
Проблема вирішена
Hovgaard 2 червня 2021, 21:57
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Дніпра, 31-Б
Шахраї. За черговий випуск соціальних карток киянина/муніципальних здирають 50 грн по фіктивним угодам страхування, обманюючи клієнтів, що послуга випуску даних пільгових карток є платною. Після зробленого їм попередження, прийшов перевірити за три тижні — все те саме — так само **уть в очі, що випуск соціальних карток є платним, хоча особисто мені гроші й повернули в обмін на «угоду». Завтра бабуся йтиме за своєю карткою, побачимо, чи вони геть дурні, чи все-таки вибачаться.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 9:53
Доброго дня! Дуже дякуємо вам за зворотний зв'язок. Ситуацію із якістю обслуговування та нав'язуванням послуг в даному відділенні обов'язково перевіримо, аби не допустити повторень в майбутньому.

З повагою, команда Ощадбанку.
Annapodgay 2 червня 2021, 18:40
Ощадбанк самый ужасный банк в Украине
. Снимаете деньги с карты не понятно за что!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 9:47
Доброго дня! Перевірити всі операції по рахунку, в тому числі й списання комісій, ви можете:

— в Ощад 24/7 (натиснути на ваш рахунок та обрати пункт «Сформувати виписку»);
— замовивши виписку на e-mail через наш чат-бот у Messenger або Telegram: https://www.oschadbank.ua/ua/chat;
— зателефонувавши в контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

Завжди раді допомогти, якщо виникнуть питання.
Nataliloy 2 червня 2021, 13:16
Відділення за адресою: Одеса, вул. Фонтанська дорога, 30/32
Добрый день! Я являюсь вашим клиентом с 2015 года. Открыла валютный счет для международных переводов. Когда заключала договор, было указано, что перевод осуществляется 1−3 банковских дня, да и сейчас на сайте у вас те же условия, но по факту 7−14 дней. Почему через ваш банк так медленно поступают деньги, они что, пешком идут? Другие жены моряков получают деньги в сроки 1−3 дня, они оформили счета в других банках. Когда звоню в ваш банк, менеджеры отвечают: «…ждите 14 дней». Вот и сейчас столкнулась с той же проблемой, деньги были отправлены 26 мая, все уже получили, а я опять жду! Создается впечатления, что банк пользуется моими деньгами… Очень не довольна, задумываюсь переходить в другой банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 16:19
Доброго дня! Термін здійснення міжнародного переказу залежить від роботи банків, через транзитні рахунки яких проходить переказ. Максимальний термін зарахування складає до 14 робочих днів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380976952536 2 червня 2021, 7:50
Терпения уже не хватает на этот Банк.
24.04.2021 было отправлено в Ощадбанк города Киев, постанову с выконавчой службы для снятия ареста со счета.
До 22.05.2021 Банк не дал не какого ответа выконавчу что постанова не правильна.
Я ранее связалась с Банком и мне дал ответ бан что постанову отправили не правильну.
26.05.2021 было отправлено нову постанову банку, но банк так и не снимает ареста.
Я не могу понять причину не снимать, какая выгода банку удерживать счёт заблокирован???
Вы понимаете что это не законно?
Я получаю на тот счёт детские выплаты. Ребенок болеет очень. Да и за что жить?
Как долго это продолжаться будет.
И постанову я видела и к Юристу носила, сказали что постанова правильна. Ели банк не снимет арест я подам в суд. Сколько уже можно издеваться над людьми ???(((Розочеровал меня банк очень сильно
Ощадбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 11:48
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок залишався арештованим. Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова від виконавця надійшла до банку.

Відповідь написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
volodymyr1m 1 червня 2021, 15:42
Доброго дня,

Хочу поділитись свохм негативним досвідом співпраці з цим недо-банком.

Близько 2 років тому я відкривав рахунок в банку, яким я покористувався приблизно один рік.

За цей час я зрозумів таке:
— Будь які важливі операції не здійснюються онлайн;
— Закриття/відкриття рахунків проводяться тільки у відділенні де ви їх відкривали;
— Зміна умов тарифного плану потрібно йти знову у відділення.

Після двух років банк нарахував мені на рахунок яким я не користувався понад рік комісію в розмірі 20 грн, після чого через 15 днів нарахував на мене комісію в розмірі 180 грн, мовляв за те що я не сплатив комісію по обслуговуванню рахунку яким я не користувався.

Абсурдність ситуації полягає в тому що коли я телефонував в колл центр мені повідомили таке: «Якщо ви не користувались рахунком і не було заборгованостей, то рахунок буде автоматично закритий.» Питання як я ним не буду користуватись якщо потрібно щорічно платити комісію в розмірі 20 грн для мене залишилась загадка.

На мої прохання закрити рахунок онлайн мені повідомили, що ви це можете зробити тільки у відділенні в якому ви відкривали рахунок.

Як наслідок маємо такі висновки: Банк дере з клієнта кошти за обслуговування рахунку, навіть якщо клієнт не користувався ним, а можливість закрити його є тільки у відділенні банку, тобто якщо ви не маєте можливість з’явитись в банк то він буде нараховувати вам постійно комісію, та буде мати можливість блокувати Ваші рахунки в інших банках в майбутньому.

Не рекомендую нікому не зв’язуватись з цим банком, який не поважає своїх клієнтів!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 17:44
Доброго дня! Рахунок не може бути закрито, якщо на ньому є залишок коштів.

Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується, якщо протягом року і більше не проводилось жодного списання та/або зарахування коштів (не враховуються списання комісій, а також перекази з/на віртуальну картку та мобільні заощадження).

Комісія становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку менше встановленого тарифу, комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується).
Проблема вирішена
Furlikov 1 червня 2021, 12:16
Відділення за адресою: Київ, пл. Спортивна, 1-А
Оформив декілька років тому пенсійну карту в київському відділенні Ощадбанку. Користувався, перевипускав її по закінченню термінів дії — все було нормально.
Зараз, в зв’язку із тривалим від'їздом до Львівської області постала необхідність перевипуску цієї карти (закінчився термін дії) без зміни рахунку, оскільки на нього зав’язані соціальні виплати.
І що з’ясовується? За інформацією консультантів «гарячої лінії» для переоформлення треба їхати до тієї області, де була випущена карта.
Більше того, менеджер заявив, що якщо ви тривало їдете до іншого регіону, то слід закрити рахунки в одній області і після приїзду відкрити рахунки у іншому територіальному управлінні. А що при поверненні — знов відкривати-закривати? А пенсію теж переоформлювати? Але ж закон цього не вимагає!
В Ощадбанку в областях не тільки бази даних клієнтів різні, навіть МФО відрізняються. Тобто юридично — це практично зовсім різні фінансові установи!
Жах! Треба тікати.
Категорично не рекомендую відкривати рахунки у цьому банку клієнтам, які можуть знаходитись тривалий час у різних регіонах України (робота, навчання, служба тощо).
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 15:16
Доброго дня! Оформити перевипуск картки можна в будь-якому відділенні банку або в телефонному режимі. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення дату та орієнтовний час дзівнка. Якість наданої консультації обов'язково перевіримо.

На даний момент деякі із сервісів дійсно можливо здійснити виключно у відділенні банку, де було відкрито рахунок. Це пов'язано з тим, що так історично склалась побудова банку. Продовжуємо роботу для того, аби виправити цей момент.

З повагою, команда Ощадбанку.
teki21 1 червня 2021, 9:37
В связи с утерей «Картки киянина» и ее заменой на новую, при обращении в Ощадбанк заставили взять кредитную карточку. Пыталась отказаться от кредитной карточки, но сказали что это обязательное условие при получении «Картка киянина», сказали что не будут открывать на ней лимит. Через день пришло сообщение, что на карте установлен лимит 2500грн. Кроме того, чат-бот постоянно шлет сообщения что ждёт когда я начну использовать Кредитную карту. Это грубое нарушение банком и его сотрудниками законодательства…
Сегодня иду в банк закрывать Кредитную карту.
Кроме того, сказали что если я не буду проводить хотя бы одну операцию по карточке «Картка киянина», то будут насчитывать комиссию за ее обслуживание.
Отпишусь, смогла ли закрыть. Если не получится, буду писать письмо на Председателя правления Ощадбанка
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 11:43
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію. Звичайно, оформлення кредитної картки не є обов'язковим. Зазначимо також, що її відкриття не тарифікується, як і обслуговування. Це можливість отримати «фінансову подушку» на випадок непередбачуваної ситуації.

Додатково хочемо провести роботу із працівниками, для недопущення нав'язування послуг в майбутньому. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, адресу відділення, до якого звертались, ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам вдячні.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
srv911 1 червня 2021, 8:15
Как только открыл депозит в банке ошадбанк начал списывать деньги за смс информирования, когда депозитов не было много месяцев начислений не было.

Меня никто не предупредил об этих махинациях.

В таком случае хочу расторгнуть договора так как нет смысла вообще держать депозит — не выгодно.

Ощадбанк переписал действительные договора без моего согласия на обслуживания счёт что является мошенничеством.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 11:30
Доброго дня! З інформацією про комісію за смс-інформування та рештою тарифів рекомендуємо ознайомитись перед підписанням заяви при приєднання до ДКБО, для уникнення непорозумінь. Це можна зробити в будь-який зручний час на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Не смог открыть дебетную карту по причине отсутствия прописки.
Зачем вам моя прописка, если я хочу получить карту, где будут только мои средства, а не кредитные?
Мне не нужен овердрафт.
На горячей линии мне обещали, что обслуживание карты будет бесплатным, но в отделении ехидно смеялись, что бесплатного ничего нет и они обязаны меня на месяц застраховать.
Хотя я об этом их не просил.
Я хочу получить обычную карту куда зайдут мои сэкономленные средства от субсидии и попрощаться с этим банком раз и навсегда.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:29
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Звичайно, оформити картку ви можете безкоштовно. Обов'язково проведемо роботу із працівниками для недопущення подібних випадків в майбутньому. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380976952536 30 травня 2021, 11:30
Добрый день.
23.04.2021 выконавчей службой было отправлено в Ощадбанк города Киев, постанову про снятия ареста с моего счета. Но до 24.05.2021 банк так и не снял ареста.
Писала ранее вам, вы дали ответ что пришла постанова про снятия частково арест со счета, а банк частково не снимает арест. Мною было обращение в выконавчу службу и мне предоставлена постанова и там написано снять арест с счета и не слова не написано частково (чего тогда банк врёт ?)
26.05.2021 выконавцем было отправлено повторно постанову для снятия ареста и возврата денег которые банк снял не понятно куда в сумме 11900 (а на минутку это детские выплаты.().
Вопрос чего банк мутит и какая причина не снимать арест с моего счета. Если было банку отправлено 2 постанови
Надеюсь вы разберетесь.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:04
Доброго дня! Просимо написати вас в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
vadyuka 30 травня 2021, 8:30
При отриманні нової пенсійної картки отримав ще й додаткову картку. На момент отримання карток ніякої плати за обслуговування не було. Це було більше року тому. Вчора 29.05.21 отримав СМС, що з вас стягнуто «річну комісію за користування карткою 200 грн», на картці став від'ємний баланс (картка дебітна). Від оператора колцентру через купу часу отримав інформацію, що умови договору обслуговування змінено з 01.07.20. Питання: «В банка був рік повідомити мене, що плата зросла в 200 разів. Ні поштою, ні ощад24, ні СМС це не було зроблено». Цікаво навіть взнати, скільком людям було так «вручено» додаткову картку, скільки прибутку за один день отримано. І щось не сходяться дати: комісія знята 29.05.21, а тариф змінено 01.07.20. Де той рік обслуговування? Тариф вступив в дію заднім числом? Закрити картку по телефону не можна, в ощад24 — також. Потрібно йти у відділення, де вона відкривалась. Ще класно від ощадбанку: щоб отримати картку в іншому відділенні, а не в тому де відкривалась карта — потрібно заплатити гроші (може її на таксі везуть)? Це був їхній крок, щоб я змінив банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 10:16
Доброго дня! Про зміну тарифів банк розміщує інформацію завчасно на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Стосовно дати списання комісії, рекомендуємо перевірити інформацію через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь та хочемо, щоб наші клієнти вчасно дізнавались про зміни умов обслуговування.

Для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу є можливість перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за Вашими рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:

✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email

Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Проблема вирішена
Vvvika2903 29 травня 2021, 17:20
Ощад банк все никак не может мне отдать МОИ 50 евро больше чем половину года. Оплатила ком. Грн под 300 и отдала немного порваные 50 евро. Через половину года тишина. Прихожу забирать в банк свои назад деньги то никто ничего не знает Вот ждите звонка … вам когда-тот и кто-то позвонит. Гарячая линия тоже тупит ничего не знаюю перенаправляют на другой номер, а там только гудки. Очень плохой банк с таким отношением
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 9:59
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перевірте, будь ласка.
Проблема вирішена
Keoken 29 травня 2021, 9:59
Добрый день. У меня на карте, мой комфорт'' в прошлом месяце было где-то — 14000 грн и у меня сняли стандартный процент по кредиту 400грн, а сегодня при сумме — 10500грн, сняли стандартный процент по кредиту 476грн, а это 22%. Крайне не рекомендую пользоваться услугами Ощад банка
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 9:53
Доброго дня! Насправді ж чим меншою є використана сума кредиту, тим меншу суму відсотків необхідно сплатити. Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для отримання детальної консультації щодо суми, що була списана.
Проблема вирішена
Nelya1969 28 травня 2021, 23:19
Добрый вечер. 22.04.2021 года в банкомате Альфа банка мною снимались деньги. Так как банкоматы банков выдают только сумму не превышающую 1000 гривен с карт других банков мною была запрошена сумма в 1000 гривен в банкомате Альфа банка с зарплатной карты Ощад банка. После того как карта была принята банкоматов операций никаких не произошло вместо этого карта долгое время находилась в банкомате, а потом, через продолжительное время банкомат вернул карту и на экране засветилась надпись о том что время истекло. Данная операция производилась 22.04.2021 года в 12 часов 21 минуту. Ничего не подозревая я перешла к банкомату Приват банка и сняла по 1000 тысяче два раза соответственно в 12 часов 24 минуты и 12 часов 26 минут. На карте была сумма 3800 грн. Я запросила на снятие ещё 1000 грн, но на счету было недостаточно средств. Я проверила личный кабинет и оказалось, что первая сумма в 1000 грн. В Альфа банке была снята. Я сразу позвонила на горячую линию Альфа банка и Ощад банк мне ответили что надо писать заявление на возврат средств в отделении Ощадбанка. В этот же день в отделении Ощадбанка т. е. 22.04.2021 года мною было написано заявление о неправомерно списании средств и как следствие с просьбой вернуть деньги на счет. До 13.05.2021 года я ждала решения банка и уведомления от него. Так и не дождавшись отправилась в то отделение где писала заявление. Оказалось, что мой вопрос не рассматривался так как я указала время 12часов 21минуа, а по выпеске банка операция была в 9 часов 21 минуту. Мы с экономистом проверили детали операции в личном кабинете и каким-то чудом там время проведения операции тоже изменилось на 9 часов 21 минуту.(хотя операция в банкомате также осталась со временем 12 часов 24 минуты и 12 часов 26 минут). Очень была удивлена! Позвонили на горячую линию уточнить время проведения операции, оператор колцентра назвал время проведения операции 12 часов 21 минута. Почему время в личном кабинете изменилось почему оно не совпадает со временем проведения операции по данным колцентра? Меня в отделении банка убедили написать второе заявление на ту же дату, но со временем проведения операции 9 часов 21 минута. Так вот теперь у меня два заявления результата ноль. Со времени написания заявления, на сегодняшний день, прошло 37 дней. У меня в личном кабинете отражается отмена списания денег на сумму 1000 грн. За 22.04.2021 г. Они отображаются плюсом на эту дату. Также отображаются в аналитеке, как натходження средств в мае месяце, но за 22.04.2021 г. Все бы хорошо, но они только в аналитеке и отображаются. На карте их нет! В кол центре и в отделении не видят возвращение средств на карту. Банк молчит 38 дней. Меня интересует вопрос почему банк так холатно относится к вопросам и своим клиентам, какой регламент рассмотрения таких вопросов. Когда будет решение и возврат средств?!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 9:41
Доброго дня! Тривалий час повернення коштів пов'язано з тим, що операція проходила в банкоматі іншого банку. Якщо така ситуація виникає в банкоматі Ощадбанку, кошти повертаються одразу після інкасації. Коли ж це інший банк, то проходить оскарження операції через міжнародну платіжну систему (Visa або Mastercard).

Загальний строк на проведення претензійного циклу для операцій з платіжними картками МПС становить 180 днів.

Ситуацію беремо на контроль, написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.

З повагою, команда Ощадбанку.
Svobodniyl7 28 травня 2021, 16:51
Добрый день! Я как частный предприниматель оплачиваю много платежей налоги, коммунальные, предоплата за товар. Обратившись в отделение Ощадбанка была приятно удивлена чистотой, светлым и просторным помещением, а самое главное как приятно меня встретили и обслужили, сотрудник не только мне помог оплатить мои платежи, но и помог установить приложение Ощад 24/7 объяснила куда и как внести ком. платежи — налоги, помогла сделать шаблоны платежей и регулярные платежи. Спасибо Вам Екатерина.
Побольше таких сотрудников.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 17:02
Доброго дня.
Дякуємо за вашу оцінку! Нам дуже приємно, що якість обслуговування у відділенні банку вам сподобалась і ви знайшли час залишити відгук про роботу співробітника.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gorb787878 28 травня 2021, 11:56
Переводы идут 10 суток что еще тут можно добавить? *** .
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 17:00
Доброго дня!
Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» ст. 8, п. 8.4, де зазначається інформація про те, що міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів.

Якщо мова про міжнародний переказ, термін його здійснення залежить від роботи банків, через транзитні рахунки яких проходить переказ. Термін зарахування до 14 днів.
Проблема вирішена
Luda1987 28 травня 2021, 11:55
27 травня 2021 року звернулась в Ощадбанк у відділення нового типу № 10026/0163 за адресою: м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, 2/10. Це відділення знаходиться найближче до моєї роботи. Прийшла в обідню перерву, банк зачинений, впускають по 1-й особі. Мені сказали, що якщо я в касу, то треба почекати. Я почекала з 12:15 до 12:35, працівник банку відкривала, запускала інших людей до банкомату. Коли мене таки запустили в банк, то виявилось, що касира не було на місці, я почекала ще пару хвилин біля каси. Я думала, що там є клієнт, очікувала 20 хвилин, а касир просто не поспішає виконувати свою роботу. З’явилась касир, жіночка поважного віку, запитала, що я хотіла. Коли я сказала що мені треба отримати грошовий переказ, касиру прийшла допомагати ще одна співробітниця банку. Вони уточнили деталі по переказу і шукали його до 13:10. Обідня перерва в мене до 12:45, тому моєму обуренню не було меж. В 13:10 до мене вийшла співробітниця і сказала, що в них там якісь негаразди і щоб я спробувала перекинути цей переказ в Ощад24/7 самостійно або ж мені допоможе менеджер банку. Підійшла до менеджера, вона спробувала, але програма видала помилку. Мене знову відправили до каси. Потім знову покликала менеджер, яка мені намагалась допомогти і спробувала ще раз. Після невдалої спроби, мене попросили спробувати самостійно пізніше, показали як це зробити. Я вийшла з банку в 13:30, запізнилась на роботу, грошей так і не отримала. До цього вже пару разів забирала такі перекази в відділенні банку на Маяковського, там це займало
п’ять хвилин. Через ощад 24/7 не вдалось самій зробити дану операцію, програма видає помилку. Треба знову виділяти час для походу в банк!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 16:51
Доброго дня! Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок. Обов'язково перевіримо ситуацію та зв'яжемося з вами.
Проблема вирішена
Dgaps 27 травня 2021, 17:03
Ужасный банк, налажили арест на карту я подал в суд, суд винес решение о снятии ареста Юстиция отправила документы на главный офис о снятии ареста с 80% средств на карте Ощадбанк отказуется снимать говорят или 100% или вообще не снимим и всё равно им што они нарушают конституцию Украины уже три месяца с ними борюсь без изменений. Только говорят у нас нет информации почему так, лишили меня всех средств существования
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:03
Доброго дня! Банк дійсно не має можливості зняти арешт з рахунку частково, виключно повністю. У випадку надходження постанови про часткове зняття арешту, виконавчій службі надається відповідь з роз'ясненням, після чого виконавець може надіслати до банку новий документ.
LinaLy 26 травня 2021, 20:19
Під час працевлаштування, мій роботодавець зобов’язав мене отримувати заробітну плату через Ощадбанк. У відділенні банку мені було видано заробітну карту із вже встановленим, а ній кредитним лімітом в розмірі 1500 грн. Баланс по картці показував суму з урахуванням кредитного ліміту. У зв’язку з чим, під час зняття заробітної плати, випадково, я знімала і частку кредиту. В той час, погашення кредитного ліміту відбувалося в автоматичному режимі. Строк погашення такого ліміту за рахунок надходжень заробітної плати, аванс та премії не перевищував 7 днів.
У серпні 2019 року, мені на родила ця ситуація з повсякчасним вирахуванням власних коштів від кредитних, я звернулася до відділення банку з проханням зняти кредитних ліміт. За допомогою спеціалістів цього банку, подала відповідну заяву про відмову від кредитного ліміту. Наприкінці 2020 року, знімаючи власні кошти я, як виявилося, зняла кредитних ліміт (той самий, який я вважала вже давно знятий!!). Оскільки зняття коштів якраз припало на період жорсткого карантину, одразу звернутися до відділення банку я не мала змоги.
25.05.2021 мені на телефон надійшло повідомлення про блокування заробітної плати. Телефонний дзвінок на гарячу лінію не допоміг, оскільки, нібито, дізнатися про причини блокування можливо лише у відділенні банку. Сьогодні, 26.05.2021 я була змушена звернутися до відділення банку. Працівник банку повідомила мені, що блокування карти відбувалося через заборгованість за кредитним лімітом. На запитання, чому мене не було про це повідомлено раніше, ще ДО блокування карти, працівник повідомив: «Колись вас повідомляди». На прохадання надати докази такого «повідомлення», мені було ВІДМОВЛЕНО. Для розблокування потрібно виокремити кредитних ліміт і заробітну карту. Для цього мені потрібно оформити кредитну картку, сплатити тіло кредитів, відсотки, після чого заробітна картка буде розблокована. Після того, як я звернула увагу спеціалістів банку, а потім і саму завідуючу відділенням банку, на положення ст. 55 ЗУ «Про банки та банківську діяльність», яка передбачає, що КЛІЄНТ МАЄ ПОВНЕ ПРАВО ВІДМОВИТИСЯ від нав’язуваної кредитної карти, мені було ВІДМОВЛЕНО. Та, знову ж таки, наполягали, що не можуть розблокувати заробітну карту без отримання кредитної.
Більше того, на моє питання, чи розпізнає банк який саме рахунок у мене відкрито, і чи має він спеціальний статут — зарплатний, спеціаліст банку, наголосив, що так, рахунок є спеціальним, зарплатним. На моє запитання, на якій підставі мені, без рішення суду!, було обмежено доступ до спеціального, зарплатного, рахунку -працівник не відповіла, лише посилалися на автоматичне блокування. (Це в той час, коли 25.05 працівник кол-центру сказав, що блокування здійснено саме працівником (!) відділення, в якому здійснено видачу картки!!!)
Оскільки, не маючи жодних готівкових коштів, я д е-факто, була, безпринципово, позбавлено коштів (до речі, власних) для існування! На підставі чого, я була ЗМУШЕНА отримати кредитну картку. Працівники банку завірили мене, що закриття такої карти є безкоштовним. Закрити карту 26.05 (тобто, в день її отримання) мені ВІДМОВИЛИ! Мотивуючи це тим, що краще закрити її 01.06.2021- після всіх НАРАХУВАНЬ! Які, нібито, «підтягнуться» до 01.06.2021. На питання, які саме нарахування працівник банку сказала: «згідно нашого тарифного плану». Виникає питання, так це закриття ДІЙСНО БЕЗКОШТОВНЕ?!
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що працівники цього банку ПОРУШУЮТЬ ЗУ «Про банки та банківську діяльність», ст. ст 43, 46 Конструкцій України, якими ГАРАНТОВАНО своєчасне одержання винагороди за працю, порушено приписки ЗУ «Про захист прав споживачів», ч.1 ст. 2, ч.2 ст. 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01.07.1949 N95, ратифікованої Україною 04.08.1961 р.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 9:18
Доброго дня!

Хотіли б зазначити, що на даний момент при відкритті зарплатної картки кредитна лінія не встановлюється. За бажанням клієнта, йому можуть видати окрему картку для кредитних коштів. Звичайно, її оформлення не є обов'язковим та безкоштовне.

Щодо клієнтів, у яких на даний момент ще встановлено кредитний ліміт на зарплатну або пенсійну картку, аби перевірити використання чи невикористання кредитних коштів можна цілодобово звернутись до контакт-центру та отримати консультацію.

Ми відкриті і раді допомогти при виникненні будь-яких непорозумінь, оскільки зацікавлені в якісній співпраці.

Ситуацію з повідомленням про заборгованість та закриттям кредитної картки хотіли б перевірити детальніше. Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝