Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800 для проверки информации по Вашей карте.
Написати коментар
Керівництво Ощадбанку постійно здійснює аналіз діяльності підпорядкованих установ, за результатами якого в разі необхідності вживає заходів фінансового оздоровлення проблемних установ, у тому числі з залученням органів місцевої влади та громади. При відсутності протягом визначеного періоду позитивних тенденцій у діяльності таких установ керівництву Ощадбанку надаються пропозиції про їх закриття. При цьому, враховуючи інтереси клієнтів, особові рахунки вкладників передаються до найближчої установи банку. Слід також зауважити, що поліпшення результатів діяльності установ банку значною мірою залежить від кількості та обсягів прийнятих від мешканців платежів, відкритих рахунків та здійснення інших банківських операцій. Тому закриття окремих установ банку здійснюється у виключних випадках, коли після вжиття всіх можливих заходів подолати неприбутковість таких підрозділів не вдається.
Написати коментар
Банк зачисляет средства после получения их от соответствующих организаций. В данном случае от пенсионного фонда. Вам необходимо обратиться в ПФ для получения подтверждающего документа, о перечислении Вам средств.
Написати коментар
Коментарі (1)
В подобных ситуациях необходимо блокировать карту и текущую учетную запись в Ощад24/7. В СМС, о готовности новой карты, не указывается полностью номер новой карты, что необходимо для новой регистрации в Ощад 24/7. Изменить номер телефона, при условии, что нету доступа к старому номеру, можно в обслуживающем отделении. Стандартный срок изготовления карты составляет 14 дней.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Наш банк сейчас не работает с именными чеками.
Написати коментар
Что делать?
При регистрации поступает автоматический звонок на финансовый номер телефона, чтобы озвучить Вам код. Для проверки данных о финансовом номере рекомендуем обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800
Написати коментар
Лимит, на операцию перевода с карты на карту, можно изменить в приложении. В случае необходимости, можно обратиться в контакт-центр по номеру 0800 210 800 для консультации.
Написати коментар
Процентная ставка в гривне составляет 12.25%. Более детально со ставками можно ознакомиться на нашем сайте: https://www.oschadbank.ua/ua/private/deposit/my-deposit/
Коментарі (2)
Вы можете снять средства в пределах: Ваших лимитов по карте, суммы остатка на карте, остатка средств в банкомате. Дополнительно, в зависимости от доступных купюр в банкомате, он может выдать за раз до 40 купюр.
Написати коментар
Заранее спасибо большое.
Банк зачисляет средства после получения их от соответствующих организаций. В данном случае от УПСЗН. Рекомендуем обратиться в данную организацию для получения подтверждающего документа, о перечислении Вам средств.
Написати коментар
В целях безопасности карточных счетов клиентов необходимо, чтобы у каждого Клиента был свой номер телефона.
Написати коментар
Суть конфлікту викладена 06.07. 2018р. у книзі скарг відділення банку, яка була надана мені після другої вимоги (після першої – рекомендовано звернутись на гарячу лінію Ощадбанку).
Моє питання. Коли саме співробітники банку Мирончук А.О. і Семистрок І. М. планують вибачитись переді мною і моїм чоловіком за свою неприпустиму, хамську, не достойну співробітника банку поведінку?
Приносимо вибачення, за дії співробітників. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш номер телефону. В ситуації розберемося, та приймемо відповідні міри. Дякуємо!
Написати коментар