Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
lenakharchenko
lenakharchenko
11 липня 2018, 15:23
Олена, Київ
6 червня 2018 року у відділенні Ощадбанку Київ, вул. Гната Юри, 8 я замовила Карту киянина.
10 липня у віділенні сказали, що Карта виготовлена, но в них її немає
На горячій лінії мене повідомили, що моя карта знаходиться зовсім в іншому відділенні на вул. Якуба Коласа 25
Але це відділення НЕ ПРАЦЮЄ! Там іде капітальний ремонт!
1.Прошу надати інформацію до кого можна звернутись, щоб отримати Карту і з'ясувати чому мою карту відправили в інше відділення.
2.Чому при оформлені Карти мене наполегливо примушували придбати страхівку за 50 гривень, яка буде дійсною протягом місяця.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 липня 2018, 15:49
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. Для можливості розібратися в ситуації просимо написати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Що стосується страхування, то ця послуга є добровільною, співробітник може лише запропонувати оформити додаткову зручну послугу, а клієнт сам приймає рішення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися