Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MikaLika 18 вересня 2023, 21:24
Нещодавно стала клієнтом цього банку. Дуже привітні співробітники, дуже зручний додаток. Немає навьязування послуг, що також дуже потішило. В цілому я задоволена, буду користуватись далі!
O.Bank
Відповідь банку
21 вересня 2023, 9:29
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank 2.0 ще зручнішим для вас ❤️
Hrustja 7 серпня 2023, 18:31
Оформляла депозит на 3 мес. Когда получила проценты, сказать, что я была в шоке, ничего не сказать. Получила сущие копейки (((Зачем я вообще ложила деньги в банк, не понимаю. Не процент, а слезы.
O.Bank
Відповідь банку
O.Bank 2.0 8 серпня 2023, 17:24
Добрий день! Відсоткові ставки за короткостроковими депозитами звісно є меншими. До того ж, утримуються податки у розмірі 19,5% від суми прибутків за вкладом. Щоб заробити більше грошей, спробуйте класичні депозити на термін від 12 місяців :)
Kotia42 28 липня 2023, 15:22
делюсь опытом работы с приложением банка. У меня айфон и при скачивании/установке приложения возникла непонятная ошибка. Повезло, что при звонке на горячую линию попала на компетентного сотрудника и он помог в решении вопроса. Хотя пришлось повозится, но приложение установила и теперь успешно пользуюсь
FrankoHolding 4 липня 2023, 13:15
Вітання!
Ось і дочекались ми оновлення мобільного додатку.
Назва 2.0 — а помилки старі.
1) Чому не підтягує виписку з операцій до встановлення мобільного додатку?
Ваші програмісти не можуть витягнути це з бази даних?
2) По якій причині операція ЗНІМАЄ НА 10% більше при онлайн платежах?
Оператор відповідає, що це щось резервує. Питаю, що, — не може відповісти.
Поясніть, що саме? Що це за секретна резервація?
Та ви додатки вже хоть з 3го разу зробіть.
Ganochin 14 травня 2023, 20:04
Сталась прикра ситуація. Необхідно було зняти кошти (400грн) з картки Ідея банку, до «круглої» суми на вистачало пару грн і я закинув їх з іншої картки. Коли вирішив отримати їх через банкомат Привату, аппарат видав повідомлення про нестачу коштів. Звернувшись на гарячу лінію мені повідомили, що банк блокує 16 грн і через три дні поверне мені їх на рахунок. Про цю шахрайську схему в тарифах на обслуговування карткового рахунку нічого не повідомляється. Це новий спосіб утримання клієнтів?!
shevchouk 27 квітня 2023, 21:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 3
Здається я вас вже всюди забанив, але ви дальше десь проскакуєте зі своїм спамом відкрити кредитку.

Коротко — був клієнтом близько півроку, ліміт був 50К — все сире, курси валют високі, коли були порізали кредитні ліміти, коли почалася війна, чомусь забули повідомити це УБКІ, прийшлося ще відкривати диспут, щоб «закрили» договір в кредитній історії, коли фактично закрив був договір у відділенні.

Все що тут пишуть в коментарях — чиста правда. На ринку досить багато нормальних банків, обходьте O.Bank стороною, збережете нерви і трохи коштів)
Марина Пац 1 квітня 2023, 17:56
В моїй сім'ї сталося лихо, померли батьки, треба було швидко вирішувати питання які дуже фінансово затратні, вирішила скачати ОБанк карту, гроші кредитні надали, але через місяць чомусь з рахунку пропала 1100 грн, писала в банк — відповіді взагалі ніякої.ШАХРАЙСТВО!
pawnshop 29 березня 2023, 10:54
АТ «Ідея Банк», Львів, вул. Валова 11. Ліцензія НБУ № 96 від 04.11.2011 застосовують шахрайські схеми по списанню скритої комісії та відсотків за користування карткою, шахрайство. При оплаті товарів та послуг комісію не відображають через 2−3 дні списують з картки кошти не відображаючи списання (на картці відображаються менша сума чим була раніше без явних причин, скріншоти добавив). Цим самим вводять в оману клієнтів банку. Прошу вирішити це питання.
54022684 11 лютого 2023, 1:05
Користуюся кредиткою банку з літа 2020 року, ніяких проблем за цей час не було, хоча специфічні ситуації мали місце бути. Тоді я оформив кредитку через наявність кешбеку за онлайн покупки 5%, нажаль від початку війни його відмінили, хоча я можу це зрозуміти. 27 лютого 2022 року обнулили кредліміт 33К на той час. Після того як я продовжив оплачувати борг (не виходячи з грейсу), банк вже у кінці березня почав активно повертати кредліміт, одразу на 21К. Зараз вже взагалі 75К.

Мобільний застосунок такий собі, на 3 з мінусом (зараз випустили новий, але я поки не дивився що-там-як), але для перевірки платежу по карті, отримання історії операцій і даних картрахунку (IBAN etc) достатній.

Виконував покупку товарів/послуг за валюту. Від Patreon до Wiggle. Курс при блокуванні транзакції приблизно як готівковий, після авторизації завжди рівно 38.5/$. Якщо б кешбек за онлайн покупки повернули, то було б супер.
Ektalion 13 січня 2023, 12:25
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 18/14
При купівлі в інтернеті банк ОДРАЗУ списує гроші по одному курсу, а повертає по іншому. Тому не раджу щось купляти через цей банк. Особливо, коли товар вам не підійде/ не буде в наявності необхідних речей, а гроші буду одразу списані до завершення купівлі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lol1234 13 вересня 2022, 19:37
Банк який ніколи немає відповіді на питання клієнта, банк який знімає комісію де тільки може але найгірше надає послуги!!!
Yevhek 29 серпня 2022, 19:02
Був клієнтом цього банку, та з новими комісіями, що зявляються майже кожен день
Курсом несподіванкою, та безпідставними збільшеннями кредитних лімітів, коли питаєш його анулювати та не збільшувати, хопа через день в тебе же 15 тисяч гривень нового кредитного ліміту, який треба повторно закривати.
Задався питанням, як закрити рахунок.
Як виявилось, це ще той квест.
Оператори чатів, та контакт центрів толком нічого ніколи не кажуть, та для будь якого чхання, відвідайте віділення. Та тикають договором комплексного обслуговавання.
Грубо кажучі — ніяк.

Настав час, та я все ж почитав цей договір
виявляється що?
3.14.8. У будь-який момент закрити БПР шляхом особистого подання відповідної заяви до відділення Банку або в електронній формі засобами телекомунікаційних систем, шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку. У разі закриття БПР за зверненням до Контакт-Центру Банку наявний на БПР залишок власних коштів Клієнта зараховуються на окремий аналітичний балансовий рахунок, визначений самостійно Банком відповідно до облікової політики, для подальшого обліку та повернення коштів Клієнту за його зверненням. БПР може бути закритий Банком виключно за умови відсутності будь-якої заборгованості Клієнта перед Банком за цим БПР.

достатньо написати заяву у довільній формі, та відправити електроною поштою, і диво, рахунок закритий.

Рекомендую обходити цей банк стороною, в якому самі співробітники банків в житті не бачили договір про комплексне банківське обслуговування, при тому толком не розбираються що вони верзуть.
Aleksandr89888 4 червня 2022, 5:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Р. Окіпної, 4-А
Все банки разблокировали мне карты, кроме О Банк, они говорят выконавча служба должна дать запрос.
Я им говорю что сейчас Война и счета должны быть разблокированы, они нет и все.
Прошу разобраться в данной ситуации.
У меня долг по выконавчой службе 30 тыс.
4 последние цифры карты 7081

Украинцы, на счета которых были наложены арест органами государственной исполнительной службы или частными исполнителями, могут пользоваться своими средствами.

Об этом говорится в разъяснении НБУ.

«Главное, чтобы сумма взыскания по исполнительному документу по отношению к такому лицу не превышала сто тысяч гривен.

Такое решение с целью обеспечения жизнедеятельности населения в условиях военного положения принял Кабинет Министров Украины распоряжением от 02 марта 2022 г. № 198-р «Об обеспечении осуществления расчетов населения в условиях военного положения», — пояснили в Нацбанке.
Bohdantr 27 квітня 2022, 9:27
Вітаю. Хочу розповісти про OTP. У січні 2022 році нам оформили картки кредитні у відділенні цього банку. Ми не користуємося ними. Навіть наразуі не встановлювали пін коди. Просто картка лежить у закритому конверті і все. З лютого місяця через 2 дні після початку війни почали нараховувати якісь незрозумілі платежі! На наше звернення на гарячу лінію — банально кодила трубки чи розповідали про нібито платежі за обслуговування картки. Виникає питання, яка обслуговування? Я не користуючися нею взагалі. Лежить в конверті! Навіщо таке робити? Наразі війна!
Lg87 25 березня 2022, 13:10
Сейчас военное время и многие банки дали людям отстрочки по минимальных платежах, штрафах, процентах. Здесь же не понятно, никакого сообщения не приходило по поводу этого, как в других банках. Зато сума минимального платежа взросла от 3700 до 6800. Сначала в приложении было указано 3700 мин.платеж, потом как война уже была в разгаре, захожу, 0 грн, думаю молодцы, тоже отстрочили платеж, поддерживают! Сегодня захожу, 6800 мин.платеж, нужно внести до 01.04.2022!!! Вот это поддержка от банка! На работу сейчас не хожу, предприятие не работает сейчас, с чего взять такую суму? Это уму не постижимо! Обходите этих хапуг стороной!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 24 лютого 2022, 11:11
Сейчас не возможно зайти в мобильное приложение. Хочу посмотреть сумму задолженность и погасить её.
Tutmos90 23 лютого 2022, 10:17
Оплачував покупку на Олх з доставкою, це було прийнято банком як переказ і відразу нарахували %. У мобільному додатку інформації про % які ти повенен оплатити ніде немає. Смс не надсилають. Інтернетбанкінг закрили. Вношу регулярний повний платіж по пільговому періоду, а виявляється що у мене ще за місяць нараховуються %, але про це ніде жодної інформації. На гарячій лінії: нажаль данна фуннкція ще не доступна. А нарахування % вже доступне.

3-й рік не здатні додати розділ кешбек у мобільний додаток.
ivavin 1 січня 2022, 23:51
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, буд. 75
Років 5 тому оформила кредитку ідея банку. З появою додатка отримала пропозицію встановити його. Не вдалося, виявилось що мій стеренький самсунг ноут 3 не задовольняє вимоги безпеки. Було незрозуміло які, тому що у мене вже давненько стояв приват 24, потім монобанк і Sense. Ок, подумала я, обійдуся.
Нещодавно у мене з’явився новенький самсунг 21 ультра, ія згадала про о-банк. Завантажила додаток, вввела все що треба і застрягла на кроці — введіть код з смс, який начеб-то відправили раніше… і номер картки ідея банку, але ніякого коду не бачу, невже вони хочуть код, який декілька років тому прислали на старий смартфон???
ingeniero 23 листопада 2021, 18:28
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Січових Стрільців, 3-А
Пользуюсь О. Картой достаточно активно, и еще несколько месяцев назад появились проблемы с оплатой онлайн-заказов через liqpay. Появление проблем примерно совпало с вводом подтверждения платежа с запросом имени на карте, хотя не могу сказать с полной уверенностью, является ли это изменение в подходе к подтверждению платежей причиной проблем с оплатой. При оплате через liqpay до запроса имени на карте дело даже не доходит — возникает ошибка платежа.
С месяц назад появились проблемы из оплатой через Easypay. В поддержке Easypay сказали, что платеж отклоняется из-за проблем с 3DS в банке, и, как и в случае с liqpay, процесс не доходит даже до запроса имени на карте. С поддержкой банка определить причину пока не удалось, но очевидно она связана с 3DS.
Bakbo 19 листопада 2021, 17:31
Началось все с трудностей регистрации в приложении, попробовал несколько раз и бросил (удалил приложение).
Начали названивать, писать на э-мейл, Вайбер, чтобы завершил регистрацию!!!(что вас ожидает карта с кредитным лимитом 3000 гривен)
Три дня это длилось!!! скачал заново, документы перефотографировал раз 200 все, пока подошли!
С одной фотографией проблема никак не решалась и я позвонил в службу поддержки!!!
Итог- ожидайте звонка !!!(5часов ждал)
Звоню ещё раз!!!
С той стороны: Здраствуйте мы вам, сию минуту перезвоним (менеджер который ведёт вашу заявку)
Не перезванивает я!
А вприлодентт изменили вид карты на обычную дебетовую!!!
Так зачем три дня мозг компостировать???
АБСОЛЮТНО НЕАДЕКВАТНЫЕ, сотрудники, такое впечатление, что даже в школе не учились!!!
Причину так и не объяснили!
*** моральные, одним словом!!!
Головна / Банки України 🏦 / O.Bank 💰 / Відгуки про O.Bank 📝