Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
0lexandrKosoy 14 листопада 2025, 19:43
Хочу лишити відгук про кредит Драйв. Плачу його вже пів року, нічого прихованого, низькі відсотки у порівнянні з іншими банками, менеджреи гарно все доводять до кінця. Рекомендую.
OlhaKo 13 жовтня 2025, 12:12
Користуюсь різними банками, ніде ще не бачила такого ставлення до клієнта. Додаток абсолютно не зручний, щодо кредитної картки замість актуального залишку показує цифри «зі стелі». Підтримка щодо розрахунку заборгованості нічого підказати не може, відправляє дивитись виписку. Мінус був перекритий, в додатку інфо щодо заборгованості не було, зараз приходить смс про заборгованість.
При кожному поповненні з карт інших банків приходить повідомлення ZVERNITSIA DO KONTAKT-TSENTRU, доступно 0.00 грн.
Клієнтоорієнтованості нуль. Шкодую, що взагалі відкрила картку, добре, що не порадила комусь з друзів.
Morzh1k 6 серпня 2025, 19:53
Прийшло на вайбер смс що погоджено кредитну лінію (я здивована звідки у них мій номер, хто зливає дані), але така ситуація, що якраз нада мені 2 тис до заробітної плати, завантажила додаток, зареєструвалась, і мені погодили 5 тис кредитку, не думала що можна оце так швидко зробити, дякую.
Полезный комментарий
O. Bank 10 жовтня 2025, 11:31
Вітаємо! Дякуємо за приємний відгук. Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
s2612 5 серпня 2025, 13:57
Оформлювала розстрочку на товар через магазин — вибрала О.Банк (Ідея Банк). В телефонному дзвінку, який відбувся з неофіційного мобільного номера (номер не пробивається як банківський, а як звичайний особистий номер), мені озвучили:
• Комісію 6300 грн за СМС-обслуговування — ця інформація є і на сайті магазину, але дрібним шрифтом.
• Що кредит оформлюється на 20 місяців, але є можливість його закрити раніше або пізніше (до 24 міс.), якщо буде бажання.

На практиці виявилося зовсім інше:

🔹 Кредит оформили на 24 місяці, і платіж розрахований саме на 24 міс., а не на 20, як було озвучено. Тобто, переплата автоматично більша, і щоб уникнути зайвих відсотків — я маю самостійно вираховувати суму для дострокового погашення.

🔹 Інформація про 20 місяців у телефонній розмові звучала як базова умова, а можливість платити до 24 — як опція. Але на ділі все оформлено на 24, і тепер банк каже: «Ви можете платити більше в додатку». Але інший банк одразу пише чітку суму, без таких маніпуляцій — скільки написано, стільки й плачу.

🔹 Також виявилось, що це не кредит на товар, а видача грошових коштів на рахунок з усіма витікаючими наслідками — в тому числі додаткові відсотки й комісії.

🔹 Я звернулась до банку, щоб отримати запис телефонної розмови, бо саме там були озвучені ключові умови. Мені відмовили, сказавши: «Нікому нічого не даємо».



🔻 Підсумок:
— умови, озвучені в телефоні, не відповідають фактичним;
— кредитна схема заплутана, з нав’язаними відсотками;
— банк ухиляється від прозорості — не дає записів, не відповідає по суті;
— оформлено не як розстрочка на товар, а як «готівковий кредит» з підвищеними комісіями.

‼️ Не рекомендую категорично. Якщо не хочете потрапити в пастку з прихованими умовами та платити більше, ніж розраховували — оминайте цей банк.
Полезный комментарий
O. Bank 10 жовтня 2025, 11:47
Вітаємо! Нам дуже прикро, що ви отримали такий досвід користування нашими продуктами. Просимо вибачення за незручності і працюємо над тим, щоб зробити О.Bank кращим для вас ❤️
Korolstar 23 липня 2025, 14:30
Колись була картка Ідея, термін давно пройшов, відкрив нову, а у додатку стара картка, давно зачинена теж з’явилася, видалити їх неможливо, вона заважае
Полезный комментарий
O. Bank 10 жовтня 2025, 11:54
Добрий день! Ми працюємо над тим, щоб додати таку можливість в наступних версіях застосунку, тому слідкуйте за оновленнями і залишайтеся з O.Bank. Дякуємо за відгук ☺️
mikitAAA 14 липня 2025, 12:33
Користувався карткою O.Bank кілька місяців. Все було нормально, поки раптово її не заблокували. Дзвонив у підтримку, сказали про «перевірку операцій», але нічого конкретного. Гроші на рахунку зависли. Вже два тижні чекаю. Жодного рішення.
Дуже неприємно ((
KosiiT 27 червня 2025, 16:40
Відкрив депозит в О.Банку. Приємні відсотки, можна поповнювати або знімати без штрафів. Ще й бонуси капають у Скарбничку. Класна альтернатива звичним банківським програмам.
doRRia223322NNA 23 червня 2025, 21:16
Нереально пройти верификацию.
O.Bank
Відповідь банку
2 липня 2025, 9:25
Добрий день! Будь ласка, дотримуйтесь усіх вказівок, які ви бачите на екрані під час ідентифікації через селфі. А в разі будь-яких проблем або запитань напишіть нам на пошту help@ideabank.ua, додавши скріншот помилки та ваш номер телефону, щоб ми змогли якомога швидше вирішити проблему. Просимо вибачення за незручності та бажаємо гарного дня.
Проблема вирішена
Santander 6 червня 2025, 20:20
Кілька років користувався додатком для розміщення вкладів. Одного дня додаток почав вимагати прописку, для того щоб в нього увійти. В мене такої немає, а відповідно, щоб забрати вклади, треба їхати у відділення, яких доволі мало по Україні. Це — дно, нікому не рекомендую.
andriinoskov 28 травня 2025, 12:31
В квітні 2025 року в режимі он-лайн відкрив кредитну карту з метою брати кредит не недовгий термін (у банка заявлено пільговий період 62 дні) для придбання ОВДП.
Перед тим як відкрити звертався до підтримки банку з питання чи не блокють вони такі операції — отримав відповідь, що ні все Ок.
Я розумію, що для банка така операція не є вигідною, бо в них беруть кошти, на тих коштах щось заробляють, а банк дав кошти, але нічого не отримав з цього. Є банки, які спокійно до цього ставляться, адже опеарція цілком законна. Є банки для яких це неприйнтно і вони вводять обмеження на використання кредитних коштів на ОВДП (це принаймні по чесному до клієнта, ти просто не можеш скористатися тими коштами), а є історія з O.Bank — вони дають користуватися коштами, якщо не запитав і не прочитав — сам винен — ніхто не попереджає, що банк прийняв у себе рішення, що таку операцію вони прирвнюють до безготівкової і на це нараховують 70.8 % річних. Вдумайтеся — ОВДП дає 13−17% річних, а банк свідомо на таку операцію ставить 70.8 % річних… і мовяв Ви ж поставили підпис і ознайомилися…
Наступна історія, щоб клієнт часом не відмовився від свого задуму придбати ОВДП на чому банк заробить 70.8 % річних — при купівлі Ви як не дивно не сплачуєте комісію… Якби Ви побачили її — то мабуть відмовилися б., але ні — Ви цього не бачите. І лише коли Ви потім поповнюєте картку, щоб закрити кредит всупереч тому, що в умовах вказано, що операція попвнення безвідсотова — саме в цей момент з Вас стягуються ті шалені відсотки. Ви думаєте закрили кредит — а ні, від суми Вашого попвенення відразу відкусили відсотки… Впевнений, що це банк проводить окремою операцією в своєму обліку. Мабуть є операція поповнення в якій заходять всі кошти, а далі йде операція зняття відсотків, але Вас вже ніхто не питав, для користувача це проходить одномоментно.
Звертався з цим до самого банку і отримав відповідь, що Ви підписали публічний договір, значить були ознайомлені. Наш працівник коли відповідав на питання — казав все правильно, Ви самі не запитували про відсотки на купівлю ОВДП от Вам нічого і не сказали.
Щодо стягнення комісії при поповненні коментра просто вражаючий — цитую:
«у Банку відсутній обов’язок та технічна можливість щодо повідомлення про комісії Банку у випадку якщо трансакції виконуються іншим надавачем фінансової послуги, у цьому конкретному випадку на ресурсі diia.app.war.bonds, KYIV» Шановні, Ви стягували комісії не при купівлі ОВДП через Дію, а при попвненні мною мого карткового рахунку.
Варто співпрацювати чи ні — робіть висновки самі! Кредит закрив, сподіваюся моя історія на цьому скінчиться.
O.Bank
Відповідь банку
2 липня 2025, 9:32
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що у вас виникла така ситуація. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 500 535 — ми детально розглянемо ваше питання та надамо роз’яснення.
Sergey100 26 травня 2025, 15:00
После долгой и нудной регистрации, только появляется карточка в приложении. Нажимаешь изменить кредитный лимит, и о чудо надпись: Вы в этом месяце превысили количество попыто́к. Попробуйте попозже.
O.Bank
Відповідь банку
2 липня 2025, 9:31
Дякуємо за ваш коментар. Розуміємо, що подібне обмеження може засмутити. З міркувань безпеки система тимчасово обмежує кількість спроб змінити кредитний ліміт.

Рекомендуємо спробувати знову пізніше або звернутися до нашої служби підтримки за номером 0 800 500 535 — ми з радістю допоможемо вам швидше вирішити питання.
Abaz19992 15 травня 2025, 0:16
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 190/1
Виснет до операторов не дозвониться
O.Bank
Відповідь банку
19 травня 2025, 9:54
Добрий день!
Будь ласка, уточніть, що саме не працює — щоб ми могли швидше допомогти.
Також радимо звернутися до служби підтримки за номером 0 800 500 535 — наші фахівці на зв’язку та готові допомогти. Перепрошуємо за незручності та бажаємо гарного дня!
Юлия Юлия 14 травня 2025, 15:41
Сьогодні 14 травня, подруга зарахувала мені на картку гроші, тож які небуть операції я ще не проводила у сьому місяці, тож коли ввела номер на переказ коштів пишуть операція неможлива карта заблокована! Я звернулась до підтримки запитала чому заблокована карта, пояснили що я перевищила ліміт за все время користування, тож я без проблем відповіла закрити рахунок та переведу кошти на інший рахунок який в мене існує, на що я почула відповідь вам треба заявитися у відділ та пояснити куди та від кому отримую кошти, тож в мене немає можливості відвідати відділ так як поза країною, на що я почула неможливо нічого зробити дістанційно, як так…але рахунок я відкривала не у відділенні а онлайн, чому його неможливо закрити, я маю право перевести кошти та закрити рахунок, банку я нічого не вина, тепер я не можу зняти кошти, а як мені людині їх повернути? я не проживаю в Україні тому і відкрила рахунок онлайн, негайно вирішіть цю проблему, не рекомендую цей банк, не правильне обслуговування клієнтів.
O.Bank
Відповідь банку
20 травня 2025, 10:34
Добрий день! Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 500 535, щоб ми змогли якомога швидше вирішити проблему. Наші спеціалісти обов’язково проконсультують вас і допоможуть. Просимо вибачення за незручності та бажаємо гарного дня!
vvvv2015 5 травня 2025, 21:12
відкрив депозит. під кінець строку захотів закрити але закрити можна тільки коли закінчиться період. пролонгація стоїть автоматично в додатку вона не знімається хоча колл центр каже що за 5 днів можливо убрати але додаток це не дозволяє.
так що якщо не встигли наступного дня після закінчення строку депозита закрити в додатку або приїхати особисто у відділення то банк сам забере знов ваші грошики і ви їх не побачите. а ще ці *** запросто здеруть з вас комісію за переводи грошей через 3−4 доби після переводу хоча коли ви набираєте в додатку платіж то там комісія пише 00.00 грн. але вони через 3−4 дні вам ії нарахують. от такі справи
O.Bank
Відповідь банку
19 травня 2025, 9:39
Добрий день! Автоматична пролонгація після завершення строку вкладу передбачена умовами депозитного продукту. Можливість змінити налаштування пролонгації дійсно доступна за 5 днів до завершення строку у застосунку.

Щодо комісії — вона списується відповідно до тарифів банку. У деяких випадках комісія може бути нарахована з невеликою затримкою залежно від типу операції та регламенту платіжних систем. Для детального уточнення конкретної операції, будь ласка, зверніться до служби підтримки за номером 0 800 500 535. Гарного дня!
Vasa11 3 травня 2025, 19:13
Додаток повна шляпа, зареєструватися неможливо. Потрібно надати цілу купу інфи яка вже є у дії, або у бан ай ді. Підтримка некомпетентна. Ви взагалі про моно чули, подивіться що таке онлайн банкінг. Якщо бажаєте безкоштовно відати свою інформацію — фелфі з паспортом і таке інше — пройдіть верифікацію у цьому диво додатку.
Не раджу для користування.
O.Bank
Відповідь банку
7 травня 2025, 15:22
Добрий день! Вимога надання додаткових даних під час реєстрації пов'язана з необхідністю забезпечення безпеки ваших коштів. Навіть якщо ви вже користувалися Дією або BankID, додаткове підтвердження особи допомагає запобігти шахрайству та захистити ваші дані. Ми постійно працюємо над покращенням процесу реєстрації, щоб зробити його максимально зручним для користувачів.

Щодо роботи служби підтримки, ми прагнемо надавати якісну допомогу всім клієнтам. Якщо у вас виникли труднощі, будь ласка, зверніться до нас за номером 0 800 50 05 35. Ми готові детально розглянути вашу ситуацію та надати необхідну підтримку.
ukrx 28 квітня 2025, 20:40
В приложении просит постоянно кучу полей, постоянно регистрируешься через сторонний сервис, потом опять ещё и паспорт требует. А потом заново все копии паспорта. Надоело!
NeoOne 23 квітня 2025, 17:52
Слушайте, вы, акулы капитализма, если временные трудности с деньгами, и плачу кредит не полностью, это не повод слать письмо с угрозой расторгнуть договор и немедленно получить долг! В месяц нужная выплата 5,5% от долга, я плачу 3% 2й месяц, а у вас уже истерика — письмо с угрозами! Усбагойтесь, я платил без задержек всю войну с 22го года, надо лояльнее быть к добросовестным клиентам!
И вы прекрасно знаете что во время военного положения любые штрафы запрещены и незаконны, не надо этих злобных понтов «стребуем немедленно!!»
O.Bank
Відповідь банку
7 травня 2025, 15:12
Добрий день! Будь ласка, розкажіть детальніше про те, що вам не сподобалось в O.Bank. А щоб швидше отримувати відповіді в разі, напишіть нам на help@ideabank.ua, додавши скріншот та ваш номер телефону, щоб ми змогли якомога швидше вирішити проблему. Просимо вибачення за незручності!
Лисенок Дмитрий 7 квітня 2025, 18:32
Закриття карти та карткового рахунку здійснюється при Вашому особистому зверненні на відділення з паспортом та ІПН. Для дистанційного закриття карткового рахунку потрібно звернутися на гарячу лінію із фінансового номера телефону. При цьому баланс власних коштів та заборгованість повинні складати 0 грн. Номер телефону по Україні 0800500535 або 0800502030, для дзвінків із закордону 0342558766 або +380342558762.
O.Bank
Відповідь банку
22 квітня 2025, 10:04
Дякуємо за відгук. Закриття картки справді можливе лише з підтвердженням з фінансового номера — це питання безпеки. Якщо виникли труднощі чи запитання щодо нарахувань, зверніться, будь ласка, до служби підтримки — допоможемо розібратись.
Taisiasolom 4 квітня 2025, 16:06
Заблокували карту майже відразу, туди навіть нічого не зайшло. Запитали пояснювальну, сказали, що розгляд до 10 днів. Я додала крім пояснювальної декларації свої доходи, цьому банку абсолютно все одно на своїх клієнтів, і не дають жодної інформації протягом даного часу. Просто так заблокували гроші та зволікали. Не відкривайте тут рахунок, якщо не хочете вляпатися на гроші
O.Bank
Відповідь банку
17 квітня 2025, 10:54
Добрий день!
Нам шкода, що у вас виникла така ситуація. Ми розуміємо, що подібні обмеження можуть викликати дискомфорт. Просимо звернутися до служби підтримки за номером 0 800 500 535 — ми готові допомогти й надати актуальну інформацію.
nastey 17 березня 2025, 6:48
Користуюся мобільним додатком O.Bank, і це найкращий банківський застосунок, який я пробувала! Дизайн картки стильний, швидкі перекази, зручне керування картками. Безконтактна оплата, зручні ліміти, можна легко поповнювати через застосунок. Сподобалося, що комісії за конвертацію мінімальні, а сам банк підтримує клієнтів у будь-якому куточку світу.
O.Bank
Відповідь банку
17 березня 2025, 10:46
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️

Курс валют в O.Bank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.9 42.45
EUR 48.9 49.45
PLN 10.8 11.6
Всі курси банку

Курс валют в O.Bank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.9 42.45
EUR 48.9 49.45
PLN 10.8 11.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / O.Bank 💰 / Відгуки про O.Bank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про O.Bank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.