Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
nastey 17 березня 2025, 6:48
Користуюся мобільним додатком O.Bank, і це найкращий банківський застосунок, який я пробувала! Дизайн картки стильний, швидкі перекази, зручне керування картками. Безконтактна оплата, зручні ліміти, можна легко поповнювати через застосунок. Сподобалося, що комісії за конвертацію мінімальні, а сам банк підтримує клієнтів у будь-якому куточку світу.
O.Bank
Відповідь банку
17 березня 2025, 10:46
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
valkiria3 18 лютого 2025, 13:52
Нещодавно довелось звернутись на лінію підтримки банка і я була дуже розчарована обслуговуванням та сервісом oBank. Оператори не змогли надати адекватну відповідь на мої запитання та допомогти з вирішенням питання переказу коштів..
O.Bank
Відповідь банку
14 березня 2025, 15:49
Добрий день! Нам шкода, що ваше звернення до служби підтримки не виправдало очікувань. Ми прагнемо постійно вдосконалювати якість обслуговування, тому будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі проблеми. Будь ласка, напишіть на пошту help@ideabank.ua, додавши скріншот помилки та ваш номер телефону, щоб ми змогли якомога швидше вирішити проблему. Просимо вибачення за незручності та бажаємо гарного дня!
klava2000 24 січня 2025, 14:53
Банк пропонує зручні та сучасні банківські послуги. Мені подобається їхній мобільний додаток, досить зручний. Обслуговування клієнтів завжди ввічливе та оперативне. Загалом, я задоволена.
O.Bank
Відповідь банку
6 лютого 2025, 11:13
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ksyusha777 8 січня 2025, 0:07
Дуже Вдячна за допомогу у вирiшеннi важливого запиту працiвнику банку АБанк Ольга.
O.Bank
Відповідь банку
13 січня 2025, 11:39
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
Liolik88 18 грудня 2024, 17:17
Залишились неприємні враження про роботу з банком. Завдяки рекламі погодився відкрити депозит, але виявилось, що умови були не такими, як очікував. Депозит автоматично пролонгували без моєї згоди
O.Bank
Відповідь банку
6 січня 2025, 15:57
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Хочемо зазначити, що умови автоматичної пролонгації депозиту детально прописані в договорі та в інформації про продукт. Ми завжди намагаємося надавати максимально прозору інформацію для клієнтів.

Якщо у вас є додаткові запитання або потрібна допомога у вирішенні цього питання, звертайтеся до нашої служби підтримки (0 800 500 535) — ми з радістю вам допоможемо.

Дякуємо за ваше розуміння!
Lagish 11 листопада 2024, 9:39
Я користуюся послугами О.Banka вже кілька місяців і загалом задоволений. Додаток зручний та інтуїтивно зрозумілий, що робить управління фінансами простим і швидким. Особливо радує можливість проводити операції онлайн без необхідності відвідувати відділення банків.
O.Bank
Відповідь банку
14 листопада 2024, 12:24
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
Ustas25 3 листопада 2024, 13:41
Залишились неприємні враження про оботу з банком.
Завдяки рекламі погодився відкрити депозит
Реклама говорила про депозит для нових клієнтів під дуже хорошу ставку 18,5%
Я первів на картку 250 тис грн
на практиці виявилось це депозит на 3 місяці і тільки на суму до 50 000 грн
Залишок був змушений виводити через інший банк з втратою відсотків, це моя помилка, але наперед у рекламі про це не вказано. Добре відкрив депозит очікую.
закінчення 13.10.24. це неділя. Розраховував що кошти перехують на картку, очікую 14 немає. Йду 15 до відділення — виявляється депозит автоматично пролонговано без моєї згоди за зниженою ставкою ще на 3 місяці і важливо при цьому в мобільному додатку можливість відключення пролонгації заблокована!!!
Добре, пишу заяву про розірвання депозиту це було 15.10
Сказали очікувати 2 тижні і мені перетелефонують, очікую. пройшло 2 тижні так ніхто звичайно не телефонував. Телефоную сам. І мені говорять що заяву розглянуть після 21 листопада, тобто ніхто точної дати не назвав і очікувати більше місяця!!!
Це відверта неповага до клієнтіів!!! Не рекомендую Ідея Банк.
Раджу триматись від нього подаді!!!
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 15:17
Добрий день! Нам дуже шкода, що виникла така ситуація, і ми обов’язково передамо ваші зауваження для покращення обслуговування. Перепрошуємо за незручності і дякуємо за розуміння.

У разі будь-яких питань, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0 800 500 535.
Tiberievna 3 листопада 2024, 0:51
Кожної ночі технічні роботи! Без попереджень, іноді навіть до ранку! Якщо Вас влаштовує що неможливо скористатися своїми ж коштами коли потрібно то Вам саме в цей банк! Мовчу вже про комісії! Я плачу за для того щоб мати гарний сервіс! Дно
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 14:21
Добрий день! Розуміємо ваше занепокоєння, і нам дуже шкода, що технічні роботи створили для вас незручності. Ми проводимо їх у нічний час, щоб мінімізувати вплив на користувачів і підтримувати стабільну роботу системи. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу. Щодо комісій — ми завжди прагнемо забезпечити прозорі умови, тож, будь ласка, звертайтеся, якщо вам потрібні додаткові роз’яснення. Дякуємо за зворотний зв’язок і перепрошуємо за незручності!
Владислав Дмитриевич 25 жовтня 2024, 17:57
О.Банк заблокував мій рахунок 08 Жовтня і більше нічого не пояснює стосовно рішення що до мого рахунку.
Активно користувався карткою на Р2Р біржі Bybit, мені находили гроші з ощад банку і після чого банк заблокував мої кошти. Тепер працівники банку не можуть сказати що саме з моїм рахунком.

Кажуть щоб я очікував, але пройшло вже 17 днів з того моменту як рахунок заблокували і нічого не кажуть.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 15:11
Доброго дня! Блокування рахунку потребує ретельної перевірки для вашої безпеки та відповідності вимогам фінансового моніторингу. Ми розуміємо, що ситуація неприємна, і робимо все можливе для її вирішення. Дякуємо за ваше терпіння!
Три літри 20 жовтня 2024, 14:37
Спробував зареєструватися у О.Банк через Дію.

В цілому процес непогано огранізований, хоча є загальні вади наприклад як от фотографування без окулярів. Розумію що людина без окулярів не замислюєтся що коли людина що носить окуляри їх знімає то зазвичай вона бачить дуже погано. І зловити носом памеранчевий квадратик намальований тонкими лініями майже нереально. Але то таке, не критичне, мені вдалося пройти цей квест спочатку підглядуючи з окулярами і потім рухаючи обличчям по пам’яті.

Але от більш суттевий баг це коли фінансовий номер телефона раптом стає єдиним документом що ідентифікує особу, а всі інші документи включно з паспортом взагалі не є документами, а чимось на зразок довідок.

Реєструюсь через Дію, проходжу верифікацію по селфі як в Дії (обов'язкова частина підпісу документів Дія.підписом), та ще потім і в самому застосунку, Дія надсилає в банк підписані документи які за юридичною вагою є еквівалентом звичайних паперових і … банк викидає мене з повідомленням «ваш номер не є фінансовим». Ну бо колись в мене в Ідеябанку був рахунок і тоді дійсно в мене був інший номер телефону. Тобто замість того щоб оновити фінансовий номер банк послав мене нафіг не дивлячись на наявність документів. При тому що номер телефону як раз взагалі не є документом.

Служба підтримки Ідеябанку на відміну від служби підтримки Приватбанку де я стикнувся з такою самою проблемою — мені нічім не допомогла. Сказали що треба йти у відділення. Йти у відділення щоб там відтрити рахунок через застосунок з використанням Дії. На такий маразм я не погодився.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 15:08
Доброго дня! Дякуємо за ваш детальний відгук. Розуміємо ваше занепокоєння щодо складнощів із верифікацією. Зміна фінансового номера є важливим кроком для забезпечення вашої безпеки, і на жаль, наразі ця процедура можлива лише через відділення. Ми цінуємо ваш зворотний зв'язок. Сподіваємось на ваше розуміння!
HonneyMonney 16 жовтня 2024, 9:58
Перебуваю за кордоном, намагалась відкрити картку онлайн, але не зважаючи на те, що номер укр моб оператора в роумінгу, смс повідомлення від банку не приходить. Кілька днів витратила, але так і не змогла відкрити кратку, сумно.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 15:05
Добрий день! Для вирішення цієї проблеми напишіть нам на пошту help@ideabank.ua, додавши скріншот помилки та ваш номер телефону, щоб ми змогли якомога швидше вирішити проблему. Наші спеціалісти обов’язково проконсультують вас і допоможуть. Просимо вибачення за незручності та бажаємо гарного дня!
mabayi5012skrak 27 вересня 2024, 12:39
Хочу лишити відгук про дійсно хороший банк. Лише позитивні відгуки після роботи з Обанком.
Дякую, що у війну працюєте належним чином, без збоїв та осічок.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 14:22
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
Банк откзывает в регистрации без прописки.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 14:54
Добрий день! Для реєстрації в O.Bank потрібна саме довідка про фактичне місцепроживання. Для більш детального пояснення, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 500 535.
Перепрошуємо за незручності! Гарного дня!
Олександр Д 16 вересня 2024, 13:40
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 3
Понеділок, 16вересня. Банк чомусь вирішив, що варто з самого ранку телефонувати з десятка різних номерів з періодичністю 5−15хв, щоб нав’язати кредит. Звісно, всі номери я заніс в чорний список, але ви точно впевнені, що саме так можна заробити лояльність клієнта?
Прохання
-------НІКОЛИ БІЛЬШЕ--------
мені не телефонувати. Пишіть в вайбер/телеграм
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fkit 3 вересня 2024, 12:40
Мошенники. Выставляют товар на фейсбук. Берут небольшую предоплату. Получили предоплату за товар и слились
Catalyst123 10 серпня 2024, 16:49
Для користувачів кредитних лімітів, навіть не думайте з цим банком мати св’язки, це жах! Протермінував 0.53копійти доплати протягом пільгового періоду, то мені нарахували 10% з усього кредитного ліміту що був (70000грн) тобто 7 тисяч грн я маю сплатити бо недоплати 53 копійки, це жах, ніде в інших банках такого немає і йде нарахування % виключно з протерміновною суми, а не з усієї! Ставлю 1 зірку і нікому не раджу
mmmazda1 8 серпня 2024, 13:27
Зателефонували мені у середу минулу, кажуть так і так пропонуємо Вам кредитний ліміт, встановіть додаток пройдіть верифікацію і отримаєте віртуальну картку з лімітом. Думаю ну ладно спробую у наш час хай буде той ліміт на картці. Все зробила пройшла ті кола пекла, мільйон питань і доків, а в результаті ліміт не дали. Це смішно. Хоча всі мої знайомі задоволені і теж радили. Рейтинг у мене хороший, чому відмова цікаво.
YHK 3 серпня 2024, 15:09
До червня 2024 проблем з банком не було. У червні була здійснена операція по виплатній карті. У липні в додатку висвітило що є непогашена комісія по цій виплатній карті. Щоб її погасити довелось переказати на неї кошти. Інших операцій не було. У серпні ситуація повторилася — непогашена комісія і я знову змушений робити переказ на картку, щоб погасити комісію. Інших операцій немає. Оператор повідомив, що це комісія за смс банкінг, який я не підключав і до червня оплат за нього не було.
Тож, отримуємо замкнуте коло. Карткою я не користуюся, але після першої і єдиної операції починає нараховуватися комісія за смс банкінг, для погашення якої я повинен поповнити картку, що вважається операцією і підставою для нарахування нової комісії. Відключити смс банкінг можна тільки у відділенні.
O.Bank
Відповідь банку
8 серпня 2024, 10:55
Добрий день!
Ми розуміємо, що ситуація, яка склалася, викликає у Вас занепокоєння. Щодо нарахування комісії за SMS-банкінг, хотілося б детальніше розібратися.
SMS-банкінг – це послуга в рамках пакета картки, яка має свої тарифи. Навіть якщо Ви не використовуєте картку активно, комісія може нараховуватися згідно з умовами договору.

На жаль, наразі у додатку дійсно неможливо відключити послугу. Будь ласка, зверніться у відділення. Наші спеціалісти зроблять все можливе, щоб вирішити питання якнайшвидше.

Дякуємо за розуміння.
Ky1vskiymen 31 липня 2024, 13:28
Хочу поділитися своєю думкою щодо обслуговування у банку. Ніколи у мене проблем не виникало, і касири, і оператори завжди ввічливі та допомагають у проблемних ситуаціях, тому зобанком працюю понад 2 роки, і всім рекомендую
O.Bank
Відповідь банку
8 серпня 2024, 10:32
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
OlegSimonenk0 5 липня 2024, 19:49
Добрий день. Хочу сказати дякую відділу технічної підтримки, а особливо подякувати Катерині. Я вже як клієнт Обанку більше року і які б питання не виникали, оператори онлайн-підтримки все швидко рішають і завжди раді помогти. Молодці.
O.Bank
Відповідь банку
30 липня 2024, 11:38
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️

Курс валют в O.Bank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.75
EUR 44.4 45
PLN 10.2 10.7
Всі курси банку

Курс валют в O.Bank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.75
EUR 44.4 45
PLN 10.2 10.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / O.Bank 💰 / Відгуки про O.Bank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про O.Bank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.