×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Не дуже задоволений сервісом…
Написати коментар
Поки все влаштовує)
Коментарі (1)
Дуже довго не повертають депозит!!!
Завдяки рекламі погодився відкрити депозит
Реклама говорила про депозит для нових клієнтів під дуже хорошу ставку 18,5%
Я первів на картку 250 тис грн
на практиці виявилось це депозит на 3 місяці і тільки на суму до 50 000 грн
Залишок був змушений виводити через інший банк з втратою відсотків, це моя помилка, але наперед у рекламі про це не вказано. Добре відкрив депозит очікую.
закінчення 13.10.24. це неділя. Розраховував що кошти перехують на картку, очікую 14 немає. Йду 15 до відділення — виявляється депозит автоматично пролонговано без моєї згоди за зниженою ставкою ще на 3 місяці і важливо при цьому в мобільному додатку можливість відключення пролонгації заблокована!!!
Добре, пишу заяву про розірвання депозиту це було 15.10
Сказали очікувати 2 тижні і мені перетелефонують, очікую. пройшло 2 тижні так ніхто звичайно не телефонував. Телефоную сам. І мені говорять що заяву розглянуть після 21 листопада, тобто ніхто точної дати не назвав і очікувати більше місяця!!!
Це відверта неповага до клієнтіів!!! Не рекомендую Ідея Банк.
Раджу триматись від нього подаді!!!
У разі будь-яких питань, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0 800 500 535.
Написати коментар
Технічні роботи кожен день!
Коментарі (1)
О.Банк заблокировал счёт.
Активно користувався карткою на Р2Р біржі Bybit, мені находили гроші з ощад банку і після чого банк заблокував мої кошти. Тепер працівники банку не можуть сказати що саме з моїм рахунком.
Кажуть щоб я очікував, але пройшло вже 17 днів з того моменту як рахунок заблокували і нічого не кажуть.
Коментарі (2)
Коли номер телефону це як твій паспорт, а паспорт то взагалі не документ
В цілому процес непогано огранізований, хоча є загальні вади наприклад як от фотографування без окулярів. Розумію що людина без окулярів не замислюєтся що коли людина що носить окуляри їх знімає то зазвичай вона бачить дуже погано. І зловити носом памеранчевий квадратик намальований тонкими лініями майже нереально. Але то таке, не критичне, мені вдалося пройти цей квест спочатку підглядуючи з окулярами і потім рухаючи обличчям по пам’яті.
Але от більш суттевий баг це коли фінансовий номер телефона раптом стає єдиним документом що ідентифікує особу, а всі інші документи включно з паспортом взагалі не є документами, а чимось на зразок довідок.
Реєструюсь через Дію, проходжу верифікацію по селфі як в Дії (обов'язкова частина підпісу документів Дія.підписом), та ще потім і в самому застосунку, Дія надсилає в банк підписані документи які за юридичною вагою є еквівалентом звичайних паперових і … банк викидає мене з повідомленням «ваш номер не є фінансовим». Ну бо колись в мене в Ідеябанку був рахунок і тоді дійсно в мене був інший номер телефону. Тобто замість того щоб оновити фінансовий номер банк послав мене нафіг не дивлячись на наявність документів. При тому що номер телефону як раз взагалі не є документом.
Служба підтримки Ідеябанку на відміну від служби підтримки Приватбанку де я стикнувся з такою самою проблемою — мені нічім не допомогла. Сказали що треба йти у відділення. Йти у відділення щоб там відтрити рахунок через застосунок з використанням Дії. На такий маразм я не погодився.
Написати коментар
Не вийшло оформити картку
Написати коментар
все окей
Дякую, що у війну працюєте належним чином, без збоїв та осічок.
Написати коментар
Махинаторы
Перепрошуємо за незручності! Гарного дня!
Написати коментар
телефонний спам
Прохання
-------НІКОЛИ БІЛЬШЕ--------
мені не телефонувати. Пишіть в вайбер/телеграм
Написати коментар
Мошенники банка картка 4601601081757973
Написати коментар
Ніколи не користуйтесь кредитними лімітами цього банку
Коментарі (3)
подобається банк, але чому відмова?
Написати коментар
Непорядність по відношенню до клієнтів
Тож, отримуємо замкнуте коло. Карткою я не користуюся, але після першої і єдиної операції починає нараховуватися комісія за смс банкінг, для погашення якої я повинен поповнити картку, що вважається операцією і підставою для нарахування нової комісії. Відключити смс банкінг можна тільки у відділенні.
Ми розуміємо, що ситуація, яка склалася, викликає у Вас занепокоєння. Щодо нарахування комісії за SMS-банкінг, хотілося б детальніше розібратися.
SMS-банкінг – це послуга в рамках пакета картки, яка має свої тарифи. Навіть якщо Ви не використовуєте картку активно, комісія може нараховуватися згідно з умовами договору.
На жаль, наразі у додатку дійсно неможливо відключити послугу. Будь ласка, зверніться у відділення. Наші спеціалісти зроблять все можливе, щоб вирішити питання якнайшвидше.
Дякуємо за розуміння.
Написати коментар
Ніколи у мене проблем не виникало
Написати коментар
Молодці, все чудово
Написати коментар
Не повертають ВЛАСНІ КОШТИ на рахунку
Коментарі (1)
не розчарувала, задоволені
Написати коментар
Не інтернет-банкінг
Написати коментар
Погане обслуговування
Написати коментар