Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Герман Керекеша 15 вересня 2025, 21:27
Я є діючий військовослужбовець та поки що клієнтом МоноБанку. Користуюсь банком ще з 2020 року, завжди був задоволений та приводив як приклад, тому що як обслуговування так і сам додаток був на високому рівні. Особливо хочу відмітити умови які були. У мене ідеальна кредитна історія бо фактично я і не користувався «кредитом» за прямим призначенням. Колись відкрив для себе функцію «оплата частинами» та відтоді нею користувався, бо дуже зручно планувати свої фінансові витрати. Завжди усі оплати закривав вчасно, та й взагалом моя виписка по кредитній історії «зелена», яку банк отримав та знвє про це.
Почалась війна і витрати зросли зрозуміло по яким причинам, але свої зобов’язання перед банком завжди виконувались, і робилось то вчасно. Користувався і користуюсь постійно монобанком, щоб умови за моїм рахунком змінювались в кращу сторону, наприклад як той самий ліміт на ОЧ.
Цього року планував одну вагому покупку зі своєю дівчиною, розраховував на можливість зробити то через ОЧ, але розумів що мені трішки не вистачає ліміту на повну суму товару. Звернувся до тех.підтримки спочатку через чат бот. Там написали щоб я оновив особисті дані. Виконав, зроби ще один запит, сказали що поки не можуть зробити нічого (не пояснили чому) і порекомендували звернутись через місяць. Через місяць вже подзвонив на гарячу лінію, зробив запит, відповіді адекватної не дали сказали звернутись знов в чат бот. Написав в чат бот і виникла проблема — працівник банку без мого відома по незрозумілим причинам надав «кредитні канікули» (скріни з чату є збережені). На моє запитання «навіщо ви це зробили?» мені сказали що «Ви є військовослужбовець і так буде мені краще»
В подальшому зрозуміло що усі плюшки у вигляді лімітів у мене анолювались і по зрозумілим причинам (стан в країні, закон і все інше) я самостійно не можу повернути те що напрацьовано роками. Я з таким самим успіхом міг користуватись іншим банком, але як описав вище монобанк мене влаштовував і я гадав що до мене буде відповідне відношення від працівників банку.
Вирішити нововиниклу проблему працівники банку не можуть (не хочуть). Завжди говорять одні і ті ж самі вивчені фрази, спираючись на закон та стан в країні. Я все розумію, але питання — якщо я віцськовий це ярлик? І не важливо яка у мене історія та характеристика?
По логіці працівників — є більш вагомі клієнти, а ти військовий, і не важливо що у мене з кредитною все добре, ніяких заборгованостей немає, всеодно ми тобі перекриємо усе, бо наш працівник виконав дію яку його не просили.
Гадаю ви розумієте, що окрім звичайних особистих покупок, я ще робив і покупки на користь армії, підрозділу, те що було необхідно в певний момент. Але з відсутністю функції ОЧ тепер я в певний час робити того не можу.
Прошу надати мені адекватну відповідь своїм діям, вирішити цю ситуацію та бути ЧЕСНИМИ З КЛІЄНТАМИ, а не рівняти усіх під один ярлик, тому що маю бажання лишитись клієнтом банку. Якщо відповіді не буде, змушений буде відмовитись від послуг банку із за неповаги як до клієнта, і як до військового та зробити певні висновки та нікому не рекомендувати цей банк.
monobank
Відповідь банку
24 вересня 2025, 16:15
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Детально все перевірили
Надали вам інформацію стосовно ситуації в особисті повідомлення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
EvgenyBaynak 15 вересня 2025, 20:47
Дуже дякую команді технічної підтримки за консультацій, роз’яснення та допомогу в багатьох питаннях. Швидко відповідають, вирішують питання та одразу все зрозуміло стає, з чим раніше не стикався. Окрема подяка менеджеру Анастасії.
monobank
Відповідь банку
16 вересня 2025, 9:38
Дуже дякуємо за відгук!
annalive2025 13 вересня 2025, 21:29
Маю генеральну довіреність нотаріально засвічену згідно чинного законодавства від свого чоловіка який є діючим військовослужбовцем. В якій прописано що маю право відкривати, закривати банківські рахунки, отримувати інформацію по ним, знімати кошти. Монобанк заблокував картку чоловіка через те що він переслав її мені поштою для зберігання і користування. Посилаючись на внутрішній розпорядок і норми закону, що вразі передачі картки третім особам — вона блокується. Я є довіреною особою чоловіка з правом підпису. Звернулась до монобанку з проханням розблокувати картку, надала довіреність, документи, які підтверджують мою особу, документи які підтверджують його особу його статус військово службовця. Просила їх зв.язатися з ним бо вони просили тільки щоб Він особисто їм подзвонив або написав, він писав там де був звязок вони просять відео дзвінок який не пропускає бо він на Покровському напрямку. В прийнятті від мене довіреності монобанк відмовився.
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 вересня 2025, 13:09
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Полезный комментарий
annalive2025 14 вересня 2025, 16:17
Питання вирішене частково. Претензій не маю
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2025, 18:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/
Andrey06 13 вересня 2025, 15:03
Активно пользовался продуктами банка, сегодня обратился в поддержку поднять лимит на ОЧ, вместо поднятия мне установили ограничение ссылаясь на текущею прострочеку в другом банке, проверив УБКИ-МБКИ за год и более нечего нету, текущая прострочка 0, поддержка отвечает шаблонами, не может сказать в каком банке долг, самое интересное если бы не написал в поддержку думаю ограничений и не было, вот такая клиентоориентированность у банка
monobank
Відповідь банку
13 вересня 2025, 17:51
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, при розрахунку суми кредитного ліміту у ПВБКІ числиться прострочена заборгованість в іншому банку. Якщо у вас заборгованість відсутня, рекомендуємо звернутися до ПВБКІ для уточнення
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами з підтримки та вживемо заходів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ArtSimon12357 12 вересня 2025, 18:09
Вітаю! Раніше брав два рази кредит «до завтра», повертав вчасно, та без протермінувань, та навіть раніше терміну. Ліміт був невеликий але його прибрали. Моно- це мій основний банк, отримаю на нього зарплатню, активний клієнт. Мені потрібен саме продукт «кредит до завтра», при можливості поновіть його.
monobank
Відповідь банку
12 вересня 2025, 19:08
Вітаємо
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna2025 12 вересня 2025, 13:15
Дякую команді Monobank.
Питання вирішене на високому рівні у самий короткий термін.
Спеціалісти колл-центру дуже ввічливі та компетентні.
monobank
Відповідь банку
12 вересня 2025, 16:05
Дуже дякуємо за відгук!
Проблема вирішена
21ks8xx 9 вересня 2025, 21:31
Маю рахунок вже декілька років. Офіційно працевлаштована вже рік, кредитна історія ідеальна. Усі банки дають кредитний ліміт, окрім моно. На підтримці не можуть пояснити причину. Змушена припинити користування рахунками, бо цікавлять саме кредитні продукти. Дуже прикро, бо в цілому моно — найзручніший банк
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 вересня 2025, 13:57
Рішення про встановлення або зміну кредитного ліміту приймається на основі скорингової моделі, яка враховує багато різних параметрів.
Додатково передали запит колегам індивідуально розглянути вашу ситуацію.
Результат розгляду надіслали вам пуш повідомленням у застосунок
Проблема вирішена
SkorikAlina 8 вересня 2025, 22:05
Открыли доступ в июне или июле к услуге Кредит до завтра, пользовалась активно, всегда абсолютно вносила деньги обратно во время, никогда не было просрочек, в один момент закрыли услугу, даже не предупредив, и как всегда на горячей линии говорится о многих факторах, какие факторы? Даже намека не было на просрочку, очень разочарованна обслуживанием, картой на протяжении многих лет пользуюсь активно, даже кредитного лимита нет, 063−071−34−05
monobank
Відповідь банку
9 вересня 2025, 11:07
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Ліміт призначається банком автоматично. Підхід в ухваленні рішення про встановлення ліміту кредиту «До завтра» приймається на основі розрахунку скорингової моделі індивідуально по кожному клієнту
Додатково ми передали запит колегам, на перевірку можливості збільшення ліміту
Протягом доби вам надійде повідомлення з рішенням у застосунок
Ілля Ігнатенко 8 вересня 2025, 22:01
Человек сделал мне платеж с райфайзен банка на мой моно 08/09/25 примерно в 15:00. Сейчас уже 22:00
Деньги еще не поступили, поддержка не знает где деньги, я им предоставил все квитанции и из райфайзена деньги вышли. Говорят просто ждать и отвечают шаблонными сбщ. которые ничего не значат. Банк просто присвоил или потерял мой платеж?
monobank
Відповідь банку
12 вересня 2025, 11:42
Приносимо вибачення за негативний досвід
Вчора колеги надали вам зворотний зв'язок з детальною інформацією
Також надали офіційну відповідь стосовно ситуації
Вячеслав Лудченко 7 вересня 2025, 19:42
Користуюсь застосунком monobank багато років, рахунки тільки фізособи, юридичних ніколи не відкривав, користувався тільки згідно договору, жодного разу жодна картка ніде не вказувалась як реквізити для оплати за будь-що, переважно користувався для оплати в інтернеті, покупок на маркетплейсах, і в супермаркетах, юзав кредитний ліміт, свого часу син активно користувався послугою дитячого рахунку, одним словом звичайне повсякденне користування. Декілька днів тому застосунок заблокувався, а разом з нми і рахунки, почав вимагати надати дозволи застосунку до мікрофона та здійснювати відеодзвінки. При спробі повторного встановлення застосунку після видалення і очистки кешу застосунок і надалі не працює, вимагає дозволи на мікрофон та відеодзвінки. При зверненні в чат підтримки мені повідомили, що причина блокування — підозра у встановленні на моєму телефоні шахрайського софту, що є повною нісенітницею. А далі найцікавіше! Оператор підтримки замість того щоб розібратись у ситуації почав мене шантажувати і спробував змусти мене надати банківському застосунку всі описані дозволи, та висунув ультиматум що у мене є місяць щоб здійснити відеодзвінок з банківського застосунку за наданим посиланням інакше все буде заблоковано. На даний час навіть немає можливовості подивитись залишки по рахунках. Зламаний банківський застосунок про всяк випадок я видалив. Не знаю як далі діяти, буде видно з часом, але банківські застосунки мого дозволу на доступ до мікрофону і відеозв'язку не отримають, як і всі інші, — таксі, соцмережі, тощо. Це вже занадто, ще мені тільки бракувало в ліжко банківського працівника запросити. Чекаю на притомний розгорнутий коментар та вирішення питання законним цивілізованим способом.
З повагою, Вячеслав
monobank
Відповідь банку
8 вересня 2025, 13:34
Перепрошуємо за незручності та нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження після спілкування з колегами з підтримки.
У разі, якщо система фіксує незвичну активність на пристрої, може з’явитися вимога зробити селфі чи пройти відеодзвінок. Це необхідно, щоб переконатися, що саме власник намагається увійти до застосунку.
Безпека коштів для нас у пріоритеті, тому такі дії спрямовані виключно на захист даних та картки клієнта. Ми завжди намагаємося підтримати та проконсультувати, і точно не маємо на меті чинити будь-який тиск. Повідомлення про 30 днів, стосувалось безпосередньо самого посилання, оскільки воно активно саме 30 днів, після чого потрібно повторно створювати. Для проходження відеодзвінка просимо натиснути на «Зв'язатися з підтримкою» при вході у застосунок.
Вячеслав Александров 7 вересня 2025, 13:12
Дуже сервісний та надійний банк, рекомендую усім. Застосунок кращий ніж у інших банків. Єдине що бажаю щоб змінилося: потрібні фізичні філіали у обласних центрах, з валютоматами та своїми терміналами. Також потрібно збільшити відсоток по депозитам, бо він зовсім не покриває інфляцію. На все добре, до зустрічі!
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 вересня 2025, 16:06
Дякуємо за теплі слова і за рекомендацію. Нам дуже приємно!
Стосовно пропозицій:
У monobank майже всі дії можна зручно проводити прямо через застосунок, а консультація доступна в підтримці 24/7.
Для зняття чи внесення іноземної валюти можна скористатися касами партнерів — Універсал Банку, А-Банку, Акордбанку та Укргазбанку.
Крім того, у нас вже з’явилися власні термінали для поповнення в гривні. Перевірити їхнє розташування можна за посиланням https://box.monobank.ua/
або безпосередньо у застосунку: натисніть «+» біля балансу → «Готівкою».
Щодо відсоткових ставок за депозитами: вони залежать від ситуації на депозитному ринку України. Ми уважно стежимо за тенденціями й ухвалюємо рішення відповідно до поточного стану ринку.
Ольга Безрукава 6 вересня 2025, 12:41
Я, Ольга, звернулася 6 вересня 2025 року до служби підтримки Монобанку, за допомогою в збільшенні ліміту на перерахування коштів.
Враховуючи те, що я наразі працюю у Великій Британії і офіційні документи, які підтверджують мої доходи мають деякі особливості та відмінності від українських, були проблеми в їх визначенні та завантаженні,
Однак, на моє щастя, зі мною працював фахівець Монобанку вищого рівня, це — Гушпіт Іван! Він вирішив всі мої питання
швидко, професійно, компетентно. Щиро дякую, з такими фахівцями буде гарне майбутнє України!!! Прошу керівництво Монобанку заохотити таку професійну людину.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 вересня 2025, 15:55
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Орест Маєвський 5 вересня 2025, 12:46
Часом у кожного виникають такі ситуації, що доводиться звертатись до оператора тої чи іншої служби і досвід такого спілкування у кожного різний, а часом і парадоксальний. Проте, говорячи про співпрацю з Monobank я просто вимушений їх похвалити за бездоганну роботу служби підтримки. Швидкість, інформативність, вихованість: це треба написати на їхньому рекламному промо, бо принаймні у цій компанії ці слова відповідають дійсності. З'єднання з оператором не потребувало 10 різних попередніх переходів, розмова була короткою, оскільки оператор відразу зрозумів мою проблему і поки я ще договорював, він уже її вирішив. Це ж геніально. Тому маю повідомити, що неймовірно задоволений роботою цього банку і завжди триматиму кошти на усіх можливих рахунках. У Mono я спокійний за свої гроші. З повагою, Орест.
monobank
Відповідь банку
5 вересня 2025, 16:21
Дуже дякуємо за відгук!
Graveee 4 вересня 2025, 11:48
Доброго дня
Мав відкриту наявну картку ще в 2021 році коли мені було 17 років.
Через незрозумілі причини на той момент, розірвали ділові відносини і відмовили в обслуговуванні. Картку в оренду не здавав, чорних коштів не приймав. Я був студентом.

Наразі працюю як ФОП, офіційно декларую дохід. Хочу відкрити знов рахунок в вашому банку, оскільки маю бажання користуватись перевагами. Розумію, що всі можуть помилитись, вже пройшло більше 4 років.
При необхідності готовий надати підтвердження, довідки, пояснення.
Прошу повторно переглянути рішення на рівні вище, аніж спеціаліст в чат-боті телеграм
monobank
Відповідь банку
5 вересня 2025, 16:13
Добрий день
Детально перевірили інформацію та переглянули рішення
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
vanabilak0 4 вересня 2025, 10:49
Користувався монобанком більше 5 років, я студент, великих обігів не було, підозрілих транзакцій також, були звичайні побутові транзакції, поповнити мобільний, замовити в інтернеті щось, оплатити в супермаркеті і так далі. Не мав рахунків в інших банках, тільки моно користувався, так як зручний банк, комісій немає. Також за мною підтянулась і моя сімʼя, звичайно вони менше користувались, так як мали рахунки в ПриватБанку, а моно використовували для того щоб там оплатити щось, мобільний поповнити бо без комісій, отримували допомогу від підтримка, депозити там тримали, бо % більший був ніж в інших банках. Все чудово чудово, і тут одного дня, 11 лютого, в 10 годині ранку, надходить всій моїй сімʼї повідомлення щастя, про відмову в обслуговуванні, на питання чому, відповідають шаблонно, зібрали різну інформацію, і вирішили відмовити в обслуговуванні, а точніших причин не надають, зсилаючись на свою політику банку, хоч це незаконно, так як всі банки підпорядковуються НБУ, а там чітко прописано, Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов’язаний повідомити клієнтові про припинення договору банківського рахунку у письмовій формі з обґрунтуванням таких дій.
Одна з можливих причин відмови, на мою думку, це те, що в моїй сімʼї всі підключені до одного вайфаю, тобто один і той самий айпі, і декілька разів, через телефон мами, заходили в свої особисті акаунти моно, через причину, що в мене та інших телефони ламались, а в банк зайти треба було. І через це я думаю, що монобанк подумав, що це карти різних людей, і ними користується взагалі лева людина, як бот там беруть в оренду монобанк, і тд. І ще те, що прізвища різні, в мене одне прізвище, в мами інше, в дідуся інше, тому я думаю це і є причина відмови в обслуговуванні. Хоч я багато разів і теелфонув в моно, хотів обяснити, також надати документи, про рішення суду зміни маминого прізвища, про своє прізвище, про прізвище дідуся, всі документи про те що ми одна родина є! ТОму прошу монобанк, ще раз перевірити це, і звʼязатись зі мною, повторюсь, всі документи є, і сподіваюсь на позитивне рішення, про відновлення обслуговування в банку, тому що моно, це є моно)
monobank
Відповідь банку
4 вересня 2025, 14:21
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Akulayy 3 вересня 2025, 21:41
Завжди коли звертаюся — дуже ввічливо та швидко працює підтримка! Хоч о 12 ночі😁
Сьогодні свою подяку присвячую Анастасії🙏🏼
monobank
Відповідь банку
4 вересня 2025, 9:26
Дуже дякуємо за відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 вересня 2025, 9:11
Відгук не зарахований (на 10.09.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
KarinaPalvhun99 3 вересня 2025, 14:49
Перше повідомлення, яке отримала звернувшись в чат підтримки — банк не може продовжити подальше обслуговування, у зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел. Якою інформацією та яких джерел мені не повідомили. Справа в тому, що всі мої операції протягом кількох років були абсолютно ідентичними, але чомусь саме зараз була виявлена нетипова активність. Пропонувала надати всі потрібні документи своєї діяльності для виправлення ситуації, на що отримала відмову. Зі сторони банку якихось пропозицій для відновлення роботи взагалі не було. Після досить тривалого терміну використання Моно, отримала просто блок.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 вересня 2025, 17:49
Щиро перепрошуємо за ситуацію.
Розуміємо, наскільки неприємно отримати таке повідомлення після довгого часу користування карткою.
Ми вже передали ваш запит колегам для детального розгляду. Вони зв’яжуться з вами найближчим часом, щоб допомогти у вирішенні питання. Також проведемо перевірку комунікацій і вживемо необхідних заходів.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
velonaSoap 2 вересня 2025, 14:05
🔍 Тема: Інтеграція Monobank Checkout у WordPress / WooCommerce

Користуюсь сервісом еквайрингу від Monobank через плагін «Plata by Mono». Загалом ідея гарна, проте на практиці є ряд серйозних обмежень, про які варто знати до інтеграції:

1️⃣ Купони WooCommerce не підтримуються. Плагін повністю ігнорує купони, що значно ускладнює маркетинг — доводиться писати власну логіку, щоб це обійти.

2️⃣ Інтеграція з ПРРО (наприклад, Вчасно.Каса) не працює з коробки. Не передаються всі обов’язкові параметри для фіскалізації — їх потрібно прописувати вручну через редагування коду, без офіційної підтримки.

3️⃣ Неможливо використати інші способи оплати. У налаштуваннях можна обрати кілька опцій (наприклад, накладений платіж), але на самій сторінці checkout вони просто не працюють — по суті, доступна лише оплата карткою через Monobank.

4️⃣ Немає можливості змінити колір сторінки checkout. Це дрібниця, але обмежує брендування — зовнішній вигляд Monobank Checkout не можна адаптувати під дизайн магазину.

📌 Загалом: якщо потрібна проста інтеграція лише з Monobank — працює. Але якщо ви хочете повноцінну кастомізацію, гнучкість або працюєте з фіскальними чеками — доведеться доопрацьовувати або чекати оновлень.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 вересня 2025, 17:36
Дякуємо вам за детальний відгук.
Ми цінуємо, що ви поділилися практичним досвідом інтеграції monobank Checkout.
Завдяки таким відгукам бачимо, де саме сервіс потребує доопрацювання.
Ми працюємо над вдосконаленням і будемо розвивати функціонал, щоб інтеграція була більш гнучкою та комфортною.
Дякуємо, що допомагаєте ставати кращими.
Проблема вирішена
Iryna2024 2 вересня 2025, 10:38
Довгі роки була відданою клієнткою Монобанку (РНОКПП 3378413161). Усі мої покупки, перекази, оплата послуг та товарів проходили через картку. Жодних прострочок чи проблем із поверненням кредитних коштів не було НІКОЛИ. Щомісяця на карті проходить понад 45 тисяч гривень, усі суми вчасно повертаю у пільговому періоді. Здавалося б — ідеальний клієнт, якого банк мав би цінувати.
Але вже втретє за останні роки я стикаюся з абсолютно неприйнятною ситуацією: банк без попереджень обнуляє мій кредитний ліміт та блокує можливість користуватися продуктами, якими я активно користувалася роками. Вчора знову сталося те саме — картка перестала працювати як кредитна, залишивши мене в магазині перед фактом.
Минулого року я вже писала про таку саму підставу, і тоді банк визнав це «помилкою» та «індивідуально розглянув ситуацію». Але чому я повинна терпіти це знову? Чому порядний, лояльний клієнт стає заручником внутрішніх збоїв чи недоліків у системі ризик-менеджменту?
Я хочу чесної відповіді від банку: чому мене, клієнта з високим оборотом, без жодних прострочок і з ідеальною кредитною історією, банк постійно ставить у принизливу ситуацію, обнуляючи ліміт?
Якщо ситуація не буде виправлена найближчим часом, мені не залишиться іншого виходу, як остаточно відмовитися від картки та перейти в інший банк. На ринку достатньо сучасних, цифрових і надійних рішень, які не принижують своїх клієнтів подібними «сюрпризами».
Монобанк завжди подавав себе як сервіс, що піклується про клієнтів і будує довіру. Але після третього такого випадку довіри більше немає. І якщо найближчим часом мій кредитний ліміт не буде відновлено, банк остаточно втратить мене як клієнтку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 вересня 2025, 17:30
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
На доступ до кредитного ліміту та його розмір впливає багато чинників. Скорингова модель аналізує комплекс параметрів — тому рішення банку може змінюватися.
Ми вже передали ваш запит на індивідуальний розгляд і додатково поінформували вас у пуш-повідомленні про результат.
Щиро перепрошуємо за неприємні враження.
Lidiya1407 1 вересня 2025, 19:26
Хочу подякувати консультантам зі служби підтримки, які завжди дуже ввічливо і швидко допомагають вирішити будь-які проблеми. Особлива моя вдячність Іллі — табельний номер 11473, який нещодавно остаточно допоміг мені закрити моє питання. Бажаю процвітання Моно банку і всім його працівникам🫶
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 вересня 2025, 11:33
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає :)

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝