Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
SonyaLubinets1 28 травня 2024, 15:27
Відкрила рахунок ФОП у євро, та, переглядаючи реквізити рахунку, виявилось, що в мене немає такої опції як СЕП перекази, тільки SWIFT. Написавши в службу підтримки, я отримала байдужу відповідь «Бо так». Зателефонувавши на гарячу лінію, по факту почула таку саму відповідь: «На жаль, в нас немає інформації чому так, це все індивідульно. Що ви можете зробити? Нічого. У вас нема та не буде такої можливості». Я намагалась дізнатись, чому саме мені відмовили в наданні послуги, та оператор на це питання відповісти не зміг. Це просто жахливе ставлення до клієнтів. Я користуюсь Моно вже 5 років і вважала, що це найкращий банк. Сьогоднішня ситуація показала мені зворотнє: не тільки необґруноване обмеження в послугах, а і халатне ставлення до клієнтів.
monobank
Відповідь банку
28 травня 2024, 18:09
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Бачимо, що наразі питання вирішено
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Art Simon 27 травня 2024, 19:46
Я клиент банка практически 2 года, и могу с уверенностью сказать что Моно самый лучший и достойный банк в Украине.
Однако у меня есть несколько вопросов.
1. Я провожу транзакции по карте, пополняя букмекеров (официальных с лицензией КРАИЛ).
Могу ли я выводить с букмекера на карту Моно и не являются ли такие транзакции высоко рискованными для банка?
2. Я хочу купить другое устройство БУ, не будет ли отказа в обслуживании, если на том телефоне уже был моно другого человека?

Ценю обслуживание, и не хочу его потерять)))
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 травня 2024, 21:45
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Стосовно ваших питань:
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо операції та дії клієнта, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам. Таким чином, будь-яке зарахування може випасти на перевірку і потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Ці дії регламентуються Постановою НБУ та законодавством України, всі банки мають працювати у рамках правового поля.
znika 27 травня 2024, 17:18
Не раджу цей банк. 2 тижні тому Монобанк заблокував мій рахунок через активне користування їх карткою. Дізналась я про блокування, коли намагалася провести оплату. У чаті отримала відповідь від оператора, що мій рахунок обмежено і мені намагались телефонувати для з’ясування інформації щодо отриманих мною платежів. Попрохали в мене у чаті підтвердити джерело походження коштів.
Хочу зауважити, що банк не телефонував мені і навіть не надсилав на електрону пошту лист з вимогою щодо надання підтвердження доходів.
Я пояснила банку, що кошти на даний момент отримую виключно від родичів. Надала банку документи, які підтверджують дохід родича та рідство. Оператори сказали, що перевірка може тривати 60 днів і треба чекати. Вивести кошти з рахунку не можна, закрити рахунок і отримати кошти також не можна.
Наступні декілька днів я зверталася в банк і питала про наявність результатів перевірки. Через деякий час підтримка просто перестала відповідати мені у чаті. Коли я зателефонувала до Монобанку, то причину ігнорування моїх запитів у чаті вони відмовились називати. Просто сказали, що зараз я в чат не можу звертатися і маю їм телефонувати.
Отже, банк затягує розгляд підтвердження доходів для того, щоб найдовше утримувати кошти клієнтів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 травня 2024, 21:36
Розуміємо, що перевірка це завжди неочікувана ситуація. Але на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Наразі питання в роботі, колеги аналізують інформацію, надані документи та пояснення.
Фахівці зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tlf 27 травня 2024, 10:30
Хочу висловити щиру подяку оператору служби підтримки МОНОБАНК Марії Ручинській. Після мого звернення з невеликою проблемо допомогла з вирішенням, по ходу ще проконсультувала по деяким іншим продуктам банку, яким я цікавився. Привітна дівчина, яка професійно відповіла на всі мої питання.
Щиро вдячний!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 травня 2024, 12:08
Дуже дякуємо за високу оцінку і подяку :)
Проблема вирішена
Yuriy0707 27 травня 2024, 9:34
Дуже не рекомендую дану установу. Довірити їм можна хіба що поповнення мобільного, якщо плануєте вкласти більш менш серйозні кошти, Добре подумайте та обійдіть по можливості «десятою дорогою» обравши будь-який інший не віртуальний банк. Заблокували рахунок за те що витратив декілька сотень тисяч власних коштів. Надав документи про походження (кошти власні з яких сплачено всі податки), розблоковувати відмовляються, вимагають «нісенітні дані» про мету транзакцій в тому числі мету поповнень власної карти з терміналів)). Банк «віртуальна халепа"(роблять все на свій розсуд), навіть звернутися за якимись письмовими поясненнями для подальших юридичних дій немає куди, в universal від питань «відхрещуються», радять телефонувати на гарячу лінію, а там «чешуть» про «індивідуальний розгляд подібних питань», і «віз і нині там» і все по колу ((.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 травня 2024, 12:18
Перевірка операцій по карті відбувається згідно із законодавством. Будь-яке зарахування може випасти на перевірку і потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Ці дії регламентуються Постановою НБУ та законодавством України, всі банки мають працювати у рамках правового поля.
Ми передали запит фахівцям прискорити перевірку, колеги зв'яжуться зараз з вами, щоб допомогти у вирішенні питання
Полезный комментарий
Yuriy0707 27 травня 2024, 13:44
Після даної публікації ситуація наразі вирішена. Дякую Мінфін.
Я занимался на своей карте моно p2p деятельностью. Через какое то время, меня поставили на проверку по доходам (стандартная процедура фин мониторинга) которую я прошел, и все, через пару дней мне разблокировали карту, при этом ее заморозили на месяц, и попросили больше таким не заниматься (и я не занимался). Далее, через 1,5 месяца после прохода фин мониторинга, мне звонит монобанк, и спрашивает про транзакцию 2-х месячной давности. Ну, а как я могу помнить что там за транзакция была 2 месяца назад. Очевидно говорю, извините, Я занимался п2п, Я уже с вашей поддержкой все решил. Далее они бросают трубку, и через минуту мне приложение пишет про расторжение договора) Надеюсь Я как-то смогу достучаться до поддержки этого банка, и восстановить свою карту, потому что банк действительно неплохой.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 травня 2024, 11:30
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На поточний момент маємо для вас хорошу новину. Ми передали запит колегам та розглянули ваш запит індивідуально.
Банк переглянув рішення., можна продовжити користування карткою
nvrchbl 25 травня 2024, 22:52
вже в котрий раз, не тільки у мене моно блокує картки щоб «підтвердити джерело доходів», та ще й очікування відповіді 60 днів. будьте людяними, які 60 днів?
читаю відгуки, у всіх затримають гроші по 2+ місяца, в кого по 3. постійно пишуть одну й ту ж відповідь «ми самі не любимо бюрократію».
зазвичай користувалась а-банком, але там обмеження, через це я не можу поповнювати картку, та поповнила моно. через півтора місяці в мене тимчасовий переїзд, тому я хотіла зберегти ці гроші. за кілька годин мені прилітає повідомлення «підтвердіть джерело доходів». мені немає 18, відповідно працювати і «офіційних» доходів я ніяк мати не можу. я все написала і все пояснила, всі квитанції відправила, але ні, потрібен документ офіційного доходу. ну як підліток може бути працевлаштованим?
ну раз у тебе немає ніяких документів, то ми розглянемо твою заявку протягом 60 днів, нічого зробити ти не можеш. краще б я не подавала жодних документів, і мені просто відмовили в обслуговуванні. нікому ніколи не раджу цей банк для зберігання коштів, у тому ж а-банку ви можете переказувати навіть з обмеженнями.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 травня 2024, 11:45
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. Але за законом ми зобов'язані перевіряти всі платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів.
На поточний момент триває перевірка, також чекаємо від вас додаткових документів та пояснень щодо зарахувань на картку
Проблема вирішена
Volles9988 25 травня 2024, 20:41
Пользовался евровой картой, успешно принимал платежи по SEPA и в один момент мне не пришли мои деньги, когда решил проверить в чем же дело увидел что реквизиты для перевода SEPA куда-то исчезли, написал в поддержку, сказали что мне больше не доступен данный способ платежа, на вопрос почему, ответили что они не могут указать причину из-за политики банка, и все, вообщем не советую я пользоваться данным банком, мало того что на нем много мошенничества, так ещё и могут без причин закрыть вам счета возможности переводить деньги, и я не удивлюсь даже если они однажды закроют кому-то карту или спишут вечь баланс карт и счетов и скажут что «не могут объяснить причину из-за политики банка» это ужас
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 травня 2024, 12:33
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми передали запит колегам, щоб індивідуально розглянути ваше питання та рішення банку було переглянуте.
Ви можете використовувати SEPA перекази.
Вибачте, будь ласка, за незручності
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 12:01
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
Проблема вирішена
Golodenko 25 травня 2024, 18:17
Вчора, 24.05 я отримала поштою іменну пластикову картку, але через додаток нем ожливо її активувати. Служба підтримки монобанку добу підписується що працюють над проблемою, хоча яка саме проблема, не вказують.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 травня 2024, 12:38
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація з активацією картки.
Колеги передали запит фахівцям, щоб усе детально перевірити та допомогти в активації.
Також передали запит по можливості прискорити вирішення питання.
Просимо у вас ще трохи часу.
Обов'язково зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Дякуємо за терпіння та розуміння
Ярослав Федірко 24 травня 2024, 16:23
З облігаціями все майже добре, але є декілька «але», не всі різновиди облігацій присутні, і недостатньо часу вони в наявності, я розумію що вони обмежені кількістю, але попит перевищує пропозицію нажаль. Я майже впевнений що мінять нічого не хто не буде.
monobank
Відповідь банку
24 травня 2024, 17:26
Ми завжди працюємо над покращенням наших продуктів
Дякуємо за ваш зворотний зв'язок, ми передали його колегам
Будемо вдосконалюватися
Ігор Петров 23 травня 2024, 14:46
Торгую криптовалютой на разных биржах таких как Бинанс и Байбит. 20 апреля проводил сделки p2p и мне заблокировали счет в банке. Написал в поддержку монобанка через телеграм. У меня попросили предоставить официальные документы происхождения этих денег. Так как криптовалюта не является официальной документов предоставить не имеется возможным. Я сбросил скрины с личного кабинета о проведенных сделках. Монобанк ответил что они блокируют деньги на 60 дней и будут проводить какие то проверки моих платежей. Я потребовал расторгнуть договор и вернуть мне мои 30 000 грн на счет в другом банке, на что мне ответили что они отказываются возвращать деньги пока не пройдет 60 дней. Уже прошло больше месяца деньги не возвращают, в поддержке пишут одно и тоже.
Я прекрасно понимаю что банк хочет тоже зарабатывать деньги.
В монобанке нет комиссии за перевод денег, а значит банк не зарабатывает на мне деньги если на моем счету постоянно есть движение денег, а блокируют счета на 60 дней они для того что бы эти 60 дней они могли пользоваться моими деньгами по истечению которых конечно же вернут мне всю сумму. Был хорошим банком года 2 назад, сейчас испаганился.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2024, 15:46
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Зараз питання ще в роботі, колеги аналізують надані документи та пояснення.
Нам дуже шкода, що це займає більше часу, ніж ви розраховували.
Фахівці зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
vick9 23 травня 2024, 13:04
Завжди швидкі відповіді у будь-який час години, максимально намагаються допомогти. Низькі комісії, дуже зручний додаток. На жаль, немає веб версії.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2024, 15:08
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DHn 23 травня 2024, 12:58
Это обновление к моим предыдущим отзывам:

https://minfin.com.ua/company/monobank/review/364868
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/362798

Потребовалось определенное время и усилия, но благодаря разумным людям в поддержке все разрешилось удачно и все монобанки получили по максимуму что должно помочь людям в осуществлении их достойных целей.

Вероятно было бы здорово если бы монобанки выдавали реальную причину вместо «неизвестной ошибки» чтобы сэкономить время на разбирательство с поддержкой и своим банком.

Деньги на картах нормальных банков по определению являются легитимными из-за стандартного банковского и государственного контроля против отмывания денег так что блокировать их по моему мнению не имеет смысла.

Мне нравятся монобанки поскольку они не требуют личных данных и позволяют сохранять конфиденциальность в чем нет ничего негативного, так как перечисления из законных источников и дополнительно подтверждаются кодом на телефон.

Спасибо Монобанку, а также спасибо Минфину за платформу!
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2024, 15:03
Вдячні за відгук, та за те що поділились інформацією про вирішення питання.
Сподіваємось, що і надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Проблема вирішена
sasarabokon 23 травня 2024, 9:30
Бажаю здоров’я. Виконавча наклала арешт на мої рахунки. Прийшла одна і таже постанова 2 рази. Одну зняли арешт, а другу ні постанова один і той же номер. Пишу в службу підтримки вони відповідно просто не мають бажання щось робити. Всі банки підключені до єдиного реєстру. Арешт зняли всі крім моно банку. Видно особливий банк, як хочу то і роблю називається. Обурення нема меж. До речі ви блоканули мої кошти не багато, но блоканули. Не рекомендую цей банк
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 травня 2024, 14:58
Встановлення обмежень на рахунки, як і зняття обмежень відбувається лише за запитом від виконавчої служби.
Якщо в банк надійшло декілька арештів за різними рахунками клієнта, або декілька однакових постанов, то для зняття арештів нам потрібна така ж сама кількість постанов про зняття.
Для вирішення питання просимо вас звернутися до виконавчої служби з проханням надіслати в банк додаткову постанову про заняття обмеження.
Додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Сегодня поступил платеж на карту, но так как мои счета и карты каким то образом заблокировали без предупреждения (они писали, якобы мы пытались с вами связаться, но не могли дозвониться! Это полный бред) теперь операторы уже говорят, якобы платеж на проверке на неопределенный срок! Они совсем подурели уже! Конкретики никакой нету! И с какого хрена вообще заблокированы счета
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 травня 2024, 21:03
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. Ми також не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів.
Передали сигнал колегам, вони зв'яжуться з вами для запиту додаткових документів та пояснень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Koka123f 22 травня 2024, 10:14
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Корабелів, 15/1
В банку все зрозуміло, бесплатно обслуговування, менеджери гарні
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 травня 2024, 11:52
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
fotografchun 21 травня 2024, 20:01
Недавно я открыл счет в монобанке, в течение довольно долгого времени не было никаких проблем, ввиду того что старый телефон начал глючить и подвисать, я купил новый, установил туда манобанк, все работало нормально,
но спустя полдня мне пришло уведомление о блокировке всех карт. Я позвонил на горячую линию банка, у меня расспросили о моих последних операциях и положили трубку, я снова позвонил по телефону, и спросил что мне делать в данной ситуации, на что мне ответили: «все карты заблокированы» и кинули трубку. Снова звоню на горячую линию спрашиваю, что произошло, почему не подтверждают, на что звучит ответ: «банк вынужден был прекратить работу с вами» на мой вопрос «почему?» так и не дали ответа. Никаких платежей от сторонних лиц не получал, на олх ничего не продаю, карту пополнял в терминале только своими деньгами. В поддержке непонятное булькотенье и оператор скидывает в ответ очередную фразу из заготовленного дясятка шаблонов. Если вы решили сделать достойный банк, сделайте для начала нормальную поддержку, которая смогла бы ответить на вопрос. Никому не рекомендую пользоваться данным типабанком, а те, кто уже пользуются, не держите больших сумм на счете, ведь могут заблокировать не объяснив даже причины. Могу только сделать вывод что контора работает на поток и износ
Вместо реалльного ответа скидывает в ответ одну из заготовленных фраз и пытается давить на жалость
Розуміємо, що ситуація неприємна
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
И еще пачка подобных. Могу точно сказать что компетеность технического персонала под большим вопросом
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 травня 2024, 11:43
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MrCracker 21 травня 2024, 19:28
Не знаю как у вас, лично мой опыт использования Monobank оставил неизгладимо отрицательное впечатление, и я чувствую необходимость поделиться этим с потенциальными пользователями, дабы уберечь их от аналогичных разочарований.

Изначально, приложение Monobank казалось мне удобным и современным. Однако, первая же попытка использовать его для повседневных финансовых операций обернулась сущим кошмаром. При попытке перевода значительной суммы средств на другой счёт, приложение внезапно зависло, оставив меня в неведении относительно статуса транзакции. Спустя несколько часов безуспешных попыток выяснить судьбу моих денег через службу поддержки, я осознал, что оказался в весьма неприятной ситуации.

Кульминацией моего негодования стало взаимодействие с технической поддержкой Monobank. Их сотрудники продемонстрировали полное безразличие к моей проблеме, ответами напоминая автоматизированные системы, а не живых людей, способных оперативно решать проблемы. Каждый мой запрос был встречен стандартными ответами, которые не только не помогали, но и усиливали чувство безысходности. Бюрократическая волокита и постоянные отговорки сделали ситуацию совершенно невыносимой.

Более того, отсутствие стабильной работы приложения после очередного обновления окончательно убедило меня в некомпетентности команды Monobank. Приложение стало регулярно вылетать и терять данные, что сделало его использование практически невозможным. В результате я был вынужден обратиться к другим банковским услугам, которые показали себя на порядок надежнее и профессиональнее.

Итог моего взаимодействия с Monobank — это постоянное разочарование, потерянные нервы и время. Я настоятельно рекомендую всем потенциальным пользователям избегать этого банка, если вы не хотите столкнуться с подобными проблемами. Monobank не только не оправдал моих ожиданий, но и стал источником постоянного стресса и неудобств. Я больше никогда не вернусь к их услугам и советую другим последовать моему примеру.

Этот отзыв призван донести до читателя все негативные аспекты использования Monobank, подчеркивая некомпетентность службы поддержки и нестабильную работу приложения
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 травня 2024, 11:36
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
sergmagpie 21 травня 2024, 11:54
Вчора мав невеликі трабли з блокуванням коштів. Довгий час збирав на автомобіль, поміням доллари, насипав їх на рахунок, спробував оплатити рахунок і тут добрий день, ви заблоковані, підтвердіть доходи. Звісно почав хвилюватись, звернувся до служби підтримки, ті сказали надати можливі документи, звідки гроші. Пояснюю, я ж заробляв вся гроші та платив податки через ваш банк. Ось вони. Пишуть, ви зняли готівкою лише 20к, підтвердіть мільйон. До вечора скидував їм виписки з рахунків інших банків, потім сам усвідомив, що основні накопичення відбувались через картку дружини, я їй перераховував гроші вона купувала долари зі своєї картки. Ось її 180 сторінок виписок, ось свідотство про одруження, ось квитанції. Все перерахували, суму підтвердили. І це було вже після 19ї години. Служба підтримки добросовістно терпіла мій можна сказати нервовий спам із виписок, запитань та пояснень. Я багато працював з різними банками. Маючи досвід спілкування зі службами підтримки Ощадбанку, Приватбанку, Банку Аваль, ОТП банку можу сказати, що кращої підтримки я не зустрічав. Тому, думаю, варто опублікувати цей пост подяки. Також я швидко переглянув відгуки у цій гілці, більшість яких негативні і якось підозріло виглядають. Типу, я закинув гроші на депозит, думав заробити і щось пішло не так. Дійсно? Ти хотів розбагатіти на депозиті? Ти в курсі, що щоб покрити інфляцію відсоток на депозит має бути більше 80? Ну і про грабли зі спілкуванням зі службою підтримки, не знаю, це моє перше спілкування, може раніше було гірше? То тепер все добре.
monobank
Відповідь банку
21 травня 2024, 12:49
Дуже дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DHn 21 травня 2024, 11:31
При попытки перечислить картами Visa выдается «неизвестная ошибка».

На БТР: https://send.monobank.ua/jar/3VUXSbZrVL
На РЭБ: https://send.monobank.ua/jar/MWiWXhS2G
На помощь семье погибшего: https://send.monobank.ua/jar/9UdHFqbbgb

После месячного мытарства сначала с поддержкой («у скоринговой модели много параметров и точную причину назвать нельзя»), со своим банком («нет мы не блокируем») и две недели здесь (https://minfin.com.ua/company/monobank/review/362798/) после запроса части номеров карт (неоднократные «ждите коллеги разбираются»), банк признался в этом сам:

Добрий день
На даний момент можливість поповнення банок картками іноземних банків доступна не по всім банкам
Задля уникнення шахрайства рішення про відкриття можливості поповнення банок іноземними картками приймається на основі скорингової моделі, яка оцінює всі ризики
Ми попросили колег розглянути можливість поповнення банки, яку ви нам надіслали. Однак, на жаль, на це потрібен час
Якщо у вас є можливість, ви можете задонатити альтернативним методом
Щойно у нас буде відповідь від колег, ми з вами зв’яжемось

То же самое было подтверждено одним из комментариев: «Не раз чув що з карт закордонних банків неможливо поповнити банки в Монобанку».

1 экстра стар за инфо и подтверждение.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝