Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Nederli 16 жовтня 2025, 14:23
ну це жах якийсь, мені треба зараз за замовлення гроші переказати, а окрім моно немає нічого, так як він не бере комісії.
но іза якихось клятих лимонов про які я дізнаюсь тільки зараз коли треба гроші перерахувати на іншу карту я цього зробити попросту не можу.
а мене потрібно це зробити терміново і сьогодні! тому б** коли я зможу зайти нормально в банк ??? ну це триндець якийсь, як будто вас це харить сильно, попереджати за раніше потрібно, і бажано все до мілких подробиці продумувати, а зараз якісь **** вибачаюсь звісно, сидять і збираюсь всраті лимони для того щоб щось виграти, я взагалі в таке не вірю і це все як шарлатанство виглядає. тому *** дайте доступ до переказу коштів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 жовтня 2025, 17:23
Нам дуже шкода, що виникли складнощі у застосунку.
Через тимчасове навантаження можуть бути деякі помилки в застосунку в різних меню.
Фахівці працюють, щоб якомога швидше все стабілізувати.
Дякуємо за розуміння
Limonkek 16 жовтня 2025, 12:27
Запустили акцію з лимонами з 10 ранку не можу зайти в застосунок, окей якщо б якась частина застосунку не працювала, але я просто не можу зайти в застосунок. До цього користувався тільки моно бо вірив в них, окей якщо це неочікуванно відбулось ддос абощо. Але ж акцію не в цей же день придумали і можна було б підготуватись, але ні, хтось тикає собі лимони, а хтось має сидіть і чекать поки інші натикаються. 10 мільйонів користувачів мало б значити якість але ні. Мені особисто ті лимони до одного місця, це абсолютний сюр що якісь лимони поламали застосунок настільки що весь ранок не можна зайти в застосунок і скористатись своїми коштами. Запускають івент, а підготовка цього івенту навіть схоже не була попероеджена в технічному відділі. Сумно (
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 жовтня 2025, 17:18
Вибачте, будь ласка, через навантаження можуть виникати короткочасні помилки в застосунку в різних меню.
Лагодимо.
Дякуємо за розуміння
mixerhack 16 жовтня 2025, 0:40
Впустив телефон
і в нього перестав працювати акселерометр — заглючив
так я б цього і не помітив би (ну хібашо авто-переворот екрану не працює)

але ж як тільки заходиш до монобанку — він починає шукати поруч інших клі\нтів

бо думає що ти його трясеш і визиваєшь shake to pay

і все нічого якбы ж ця функція виключалась
але ж ні(((

шкода
доведеться швидко купляти новий бо це халепа

навіть не можу телефон подивитись в маркеті моно саме через цей глюк (

ось так буває

відгук не стільки про моно
скільки про те що було б непогано мати можливість цю функцію відключати
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 жовтня 2025, 17:06
Так, така складність може виникнути, якщо на телефоні не відкалібровані датчики акселерометра або акселерометр зламаний.
Ще можна звернутися в сервісний центр для ремонту.
Ми додатково передали пропозицію колегам — можливо втілимо це в майбутньому.
veronika753 13 жовтня 2025, 21:39
Національний банк України
Від: ФОП Вижгородько Вероніка Олександрівна
РНОКПП / ІПН: 3922106087
E-mail: veronikavuzgorodko@gmail.com
С К, А Р Г, А на дії (бездіяльність) АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank)

Я, Вижгородько Вероніка, є клієнтом АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank) і маю рахунок ФОП № 8101
08.10.2025 банк заблокував мій рахунок без надання офіційного повідомлення про причини блокування або строків відновлення доступу до коштів.

Я неодноразово зверталася до служби підтримки банку через мобільний застосунок та підтримку в застосунку телеграм з проханням надати пояснення та можливість вивести власні кошти, однак відповідь була неоднозначна, а саме конкретних термінів розблокування або переказу коштів на рахунок відкритий в іншому банку не отримала, натомість отримала просто ігнорування мого запитання стосовно термінів.
Банк також не повідомив строк розірвання ділових відносин та порядок повернення залишку коштів.

Такі дії (бездіяльність) порушують мої права як клієнта банку, передбачені статтями 55, 56 Закону України «Про банки і банківську діяльність» та Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».

Прошу Національний банк України:
1. Провести перевірку дій АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank) щодо блокування мого рахунку.
2. Зобов’язати банк надати мені письмову відповідь із зазначенням причин блокування рахунку та строків розблокування або повернення коштів.
3. Вжити заходів реагування відповідно до повноважень НБУ у разі виявлення порушень.

До звернення додаю скріншоти листування з банком, яке підтверджує мої запити та відсутність реакції.

Дата: [13.10.2025]
Підпис: _________
ФОП Вижгородько Вероніка Олександрівна
monobank
Відповідь банку
14 жовтня 2025, 15:36
Такі перевірки проводяться не з ініціативи банку — це вимога законодавства
Працюємо, щоб якнайшвидше надати вам відповідь за результатами перевірки
DIvanich DIvanich 13 жовтня 2025, 18:41
Сталкиваюсь с этим уже не первый раз и всё время читаю нелепые отговорки…
Так вот когда кешбек стандартный 1−2%, то проблем не возникнет, но вот когда он 5 и более процентов, то начинаются казусы…
Конкретный случай сейчас у меня в приложении действует кешбек от партнёра «Аптека Оптовых Цен» 5% и в сноске есть их сайт, перейдя по нему заказал лекарственное средство (около 800 грн), но кешбека нет, обратился в поддержку…
Ответ очень удивил :" Вітаю, Денисе! Мене звати Ірина, служба турботи monobank 🐈Пишу вам з питання нарахування кешбеку.
Ми уважно перевірили ситуацію, бачимо, що кешбек не було нараховано за покупками оскільки покупки проведено у іншій аптеці. «Аптека низьких ц…» та «Аптека оптових цін» це різні аптеки.

Нашим партнером з кешбеку виступає саме «Аптека низьких ц…» а покупки проведено у «Аптека оптових цін».

Надалі ви можете перевіряти перед покупкою умови кешбеку щоб не виникла така ситуація.
Також на мапах ви можете перевіряти яка аптека ближче до вас, яка підходить під умови кешбеку і приймати рішення.
Дякую за увагу!"
На мои замечания что адрес этой аптеки есть в перечне аптек на сайте их партнёра ввел оператора в ступор… Все сопроводил скринами
Сказали что нужно больше времени… Их ответ «передав вашу інформацію колегам. Я б хотів попросити у вас більше часу, щоб ми детально могли розібратися з цим завданням.

Питання передано для наших колег, які зроблять все можливе для розв’язання даної проблеми, з вами зв’яжуться протягом доби" Жду…
monobank
Відповідь банку
14 жовтня 2025, 18:49
Вибачте, будь ласка, за такий досвід спілкування з підтримкою
Проведемо роботу над помилками, щоб в майбутньому подібних ситуацій не повторювалось
Наразі налаштовуємо, щоб по даному терміналу нарахувався кешбек за минулими операціями та наступними
Колеги нададуть вам зворотний зв'язок, щойно все буде налаштовано та зараховано
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Гавловський 13 жовтня 2025, 16:00
Замовив товар в інтернет магазині Арізона, але продавець довго затягував з відправкою замовлення. Після звернення до фахівців Монобанку питання вирішилося на наступний день. Дякую велике за допомогу!)
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 жовтня 2025, 19:12
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FACEIT 13 жовтня 2025, 3:30
Дуже задоволена сервісом Monobank! 💜
Унікальний та надзвичайно швидкий сервіс, з яким будь-яку задачу можна вирішити легко й без зайвих клопотів. Завжди зручно, зрозуміло та сучасно.

Окрема подяка Ганні (табельний номер 10420) за професіоналізм, уважність і миттєву допомогу. Ви робите сервіс ще кращим! 🙌✨
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 жовтня 2025, 11:48
Нам дуже приємно читати такі відгуки!
Дякуємо, що поділились своїми враженнями — це найкраща нагорода для нашої команди.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 жовтня 2025, 9:32
Відгук не зарахований (на 16.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Oleshka001 11 жовтня 2025, 19:45
Monobank заблокував доступ до застосунку, вимагаючи підписання нового договору
У жовтні 2025 року Monobank заблокував мені доступ до онлайн-банкінгу, показавши банер із пропозицією підписати новий договір. Банер неможливо було закрити, через що я повністю втратив можливість користуватись своїм рахунком і грошима.
На моє звернення в підтримку я отримав офіційну відповідь:
«На жаль, ви не можете закрити повідомлення без хрестика, тому просимо підписати новий договір. Ми рекомендуємо оновити договірні відносини, щоб забезпечити максимальну прозорість та актуальність співпраці з банком.»
Я відповів, що це є примус до підписання договору, оскільки я маю законне право не погоджуватись на нові умови, а блокування доступу до банківських послуг є порушенням Закону України «Про захист прав споживачів».
Лише після мого чіткого зауваження банк зняв обмеження.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 жовтня 2025, 12:14
Дуже перепрошуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Мета підписання цього оновлення — лише забезпечити актуальність і прозорість співпраці.
За час роботи банку з’явилося багато нових функцій, сервісів і можливостей, тож оновлення договору потрібно, аби врахувати розширення продуктової лінійки та послуг.
Водночас ви можете користуватися карткою та послугами банку навіть без підписання нового договору.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — ваш зворотний зв’язок допомагає нам робити сервіс ще зручнішим
Проблема вирішена
Alla333 11 жовтня 2025, 16:34
Значить, ситуація дуже неприємна для мене. Я кілька років користуюся карткою банка, закидаю тільки свої кошти, оборот кошт великий може і по 50000 грн за місяць ,і так вже декілька років. У мене була жахлива кредитна історія, але я виправила її, заборговане немає, постійно розплачуюсь чорною карткою, звісно тільки чорною майже тому що щоб підвищити кредитний ліміт, треба частіше користуватись чорною карткою! На днях мені обновили ліміт ,3000 грн на чорну, потім оплата частинами до 50000 грн мабуть, я так зраділа цьому, що нарешті я змогла вийти з цього жахливого становища. Але не тут то було, на наступний день в мене все це забрали, і відповіді чат бота, або не знаю кого, були по шаблонам, одне й те саме, ми не знаємо причин. Але в мене був ще кредит до завтра, вони теж в мене його забрали, при тому що я взяла в цьому місяці цей кредит. Може я щось не розумію. Якщо ви дали можливість кредиту, в мене немає заборгованості і я плачу вчасно, яка проблема. І ви даєте кредити тим людям які взагалі не мають операцій на такі великі суми, а мені чомусь вирішили відмовити. Дуже прикро це все.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 жовтня 2025, 15:16
Розуміємо, наскільки прикро потрапити в таку ситуацію, особливо коли ви вже кілька років користуєтесь карткою.
Справді неприємно, коли рішення про ліміт змінюється без пояснень — перепрошуємо за ці незручності.
Ми вже переглянули інформацію та все виправили.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serbina29 11 жовтня 2025, 14:31
Хочу подякувати підтримці монобанку, за вирішення проблеми яка була упродовж 2-х років. Особисто оператору за табельним номером 11693. Дуже компетентний та професійний)
monobank
Відповідь банку
11 жовтня 2025, 16:30
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! 😊
Ще до війни у мене з’явилася карта цього банку, про що я дуже шкодую, і був кредитний ліміт 50000, коли почалася війна ліміт знизили до 2000 і тепер вони нараховують подвійну процентну ставку за перевищення кредитного ліміту… Це що за беззаконня, чому національний банк не контролює таких бандитів? Дуже засмучена, зовсім не думають про людей в такий складний час, а навпаки наживаються як тільки можуть. Ганьба Монобанк
monobank
Відповідь банку
11 жовтня 2025, 14:35
Розуміємо, що списання було неочікуваним для вас
Про зміни в умовах та правилах ми заздалегідь повідомляємо в застосунку: головна сторінка — лівий верхній кут, значок повідомлення — «Умови та правила». Там же можна обрати редакцію змін з 31.07.25, де вказувалось про зміни в нарахуванні відсотків за перевищення кредитного ліміту. Також, надсилали вам повідомлення 08.09, де нагадували про мінімальний платіж, а також повідомляли про перевищення кредитного ліміту
Наразі колеги розглядають запит на збільшення ліміту, також провели часткове повернення %, оскільки розуміємо, що ви могли не звернути увагу на зміни в умовах та правилах
oleksiipichuhin 9 жовтня 2025, 13:15
Еще 02.10.2025 обратился с вопросом — начисдленные и списанные % в 2 раза превышают фактические. Это было видно на выписке. Тоесть на начало начисления % 01.08.2025 — уже на начало начисления было начисленно 1300 грн. Соответственно 01.10.2025 списались и фактически начисленные и излишние. сегодня уже 09.10.2025 — уже 7 рабочих дней, но заявка на возврат излишне начисленных % так и не обаботана. Кроме того — согласно выписке — в день погашения кредита — в этот же день сумма не учитывается, а уже только на следующий. Кроме того в октябре — само начисление % 02 и 03.10.2025 — осуществлялось на сумму — которая не учитывала погашение 01.10.2025 14000 грн, но эту ситуацию за 2 суток исправили. Но не все такие внимательные, и в масштабах банка — ошибка на десятки миллионов грн, не в пользу клиента!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 жовтня 2025, 15:39
Нам дуже шкода, що ситуація затягнулась і спричинила вам зайві хвилювання.
Ми працюємо над перевіркою коректності нарахованих і списаних відсотків, щоб точно розібратися у всіх деталях. Вибачте, будь ласка, що це займає більше часу, ніж планувалося, адже важливо перевірити все максимально ретельно.
Ми вже попросили технічний відділ взяти це питання у пріоритет, щоб прискорити. Щойно отримаємо оновлення — одразу повідомимо вам
Hanna27 8 жовтня 2025, 23:13
Вже доволі довгий час я маю фінансові труднощі через закриття бізнесу у великий мінус і після підвищення відсотку вдвічі на борг в Моно вирішила поспілкуватися стосовно реструктуризації, бо розумію що наразі без просрочень я не зможу гасити мінус.
В чаті і на гарячій лінії мені шлють стандарті відписки і відмовки про «скорингову модель», «вам недоступна реструктуризація» і так далі. Всюди скриптована стандартна відповідь.
Я чесно прийшла в діалог і пояснила ситуацію не ховаючись і це дяка мені від банку, в якому я тримаю рахунок ФОП, маю залізну картку і активно користуюсь дебетовою.
При тому всьому два банки, які я ВЖЕ закрила цього місяця, активно пішли на зустріч.
Щиро не раджу в 2025 році обирати Моно. Котики вже не котики, а люди, які бажають щоб ви виплачували тільки відсотки.
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 жовтня 2025, 15:11
Нам справді шкода, що у вас склалося таке враження.
Ми також зацікавлені, щоб погашення кредиту не створювало зайвих труднощів. Проте, на жаль, не у всіх випадках банк може запропонувати добровільне врегулювання заборгованості — рішення приймається з урахуванням багатьох факторів.
Якщо клієнт своєчасно вносить платежі, не допускає прострочення та не перевищує встановлений ліміт — відсотки залишаються на стандартному рівні.
Ми додатково перевіримо якість комунікації з вами та вживемо необхідних заходів. Також передали запит на перевірку відображення й списання відсотків — зв’яжемось із вами, щойно буде оновлення
Марти Макфлай 8 жовтня 2025, 14:06
Уже как дня 3 Монобанк не пропускает платежи по IBAN на ФОП счета с других банков. И при этом не делает возврата платежей. Т. е. люди отправили деньги и они где-то зависли в системе. Знал бы, что будет такой геммор, попросил бы рассчитаться за работу наличными. А потом все удивляются, почему люди не доверяют банкам, а зачем людям нужен такой геммор? Банки только мешают людям!
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 жовтня 2025, 19:31
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Проблема вирішена
Максим 0.2/0.2 8 жовтня 2025, 12:15
Пользувався банком моно зробив декілька типових переказів, дали відмову ну думаю добре, а вот кошти іще із 2 числа по сьогоднішній день неможуть повернути начебто немає термінів повернення коштів, мені здаєця що цей банк бере кошти власників і видає за них кредити одним, підтримка вже 6 днів говоре зачекайте будь-ласка і на тому все, банк не показує себе як надійний партнер для коштів!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 жовтня 2025, 19:27
Вибачаємося, що ситуація затягнулася.
Розуміємо, як неприємно чекати стільки часу. Ваше питання зараз у роботі — команда робить усе, щоб якнайшвидше повернути кошти.
Дуже шкода, що це зайняло довше, ніж очікувалось
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
EchoInform 7 жовтня 2025, 13:02
06.10.2025. Когда я собирался оформить платежное поручение в приложении Монобанка, заметил, что активировалась иконка в форме календаря. Открыв ее, обнаружил, что автоматически мой платеж будет исполняться еженедельно, что меня не порадовало. Обратившись в службу клиентской поддержки с просьбой подсказать что это такое и почему платеж создается автоматически и без возможности его отключения ко мне в чат был направлен сотрудник, который максимально компетентно задавал наводящие вопросы, чтобы определить с чем у меня возникла трудность, а так же максимально эффективно и быстро выяснил причину и пояснил, что платеж создаваться не будет, если этот календарь при создании платежа не открывать. После создания и исполнения платежа я убедился, что регулярный платеж не был создан. Я очень благодарен сотруднику клиентской поддержки имя которого Надежда, табельный номер 10589.
monobank
Відповідь банку
7 жовтня 2025, 16:48
Раді, що залишили приємне враження!
Дякуємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 жовтня 2025, 9:15
Відгук не зарахований (на 13.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
mhalka 6 жовтня 2025, 19:06
06.10.2025 с моей черной карты была списана сумма, данную покупку я не совершала. Команда службы поддержки Монобанка в Телеграм мгновенно отреагировали, заблокировали карту, пояснилаэи, как мне поступать, пошагово, помогли переоформить карту!
Огромное спасибо за Ваш труд! Релята-вы лучшие!
monobank
Відповідь банку
6 жовтня 2025, 20:29
Нам дуже приємно. Дякуємо за відгук! ☺️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna Avel 4 жовтня 2025, 14:01
З 1.10 Монобанк знімає подвійний відсоток 6.2% на борг понад ліміту. Раніше, накладали 3.1% на ВЕСЬ борг. Я сплачую мін.платіж та надбавку від себе (скільки можу) кожного місяця, тобто сплати боргу я не уникала. Тепер, з новим подвійним відсотком, мій борг швидко скотиться до сум, які я не можу платити взагалі. Що робити? На мирне врегулювання питання вони не йдуть, пишуть — доведеться платити. Нових умов я не підписувала, картка відкрита ще в 23 році, в мінус поза ліміт я вийшла також в 23−24 році, через те, що вони самі мені його знизили. Тобто, це старий борг, він не може вважатись новим овердрафтом! Я збираю всі документи, не знаю куди буду звертатись — НБУ, до суду…
Дякую, монобанк, що втягуєте мене в невилазну боргову яму, ще і не по моїй вині!
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 жовтня 2025, 16:20
Розуміємо ваші переживання.
Дійсно, при виході за межі кредитного ліміту нараховується ставка 6,2%. Це передбачено в Умовах та Правилах банку (розділ 2, п.5.4), з якими можна ознайомитись у застосунку або за посиланням: monobank.ua/terms.
Досвід показує, що такий підхід допомагає клієнтам уникати надмірної заборгованості та фінансових труднощів. При цьому всі стандартні умови залишаються незмінними: діє пільговий період, і якщо погашати заборгованість у межах ліміту вчасно — додаткових витрат не буде.
Щоб детальніше розібратися саме у вашій ситуації, ми вже написали вам у приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 жовтня 2025, 10:31
Відгук не зарахований (на 07.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Федоренко 3 жовтня 2025, 22:40
На відсоток 3.1% нараховують 6.2%, за перевищення кредитного ліміту, як вони це пояснюють, договора ніякого з ними немає на ці умову, в односторонньому порядку це все придумано, шахраї, буду звертатися до суду, сподіваюсь вашого Гороховського скоро посадять туди де його місце Шахрай номер 1
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 жовтня 2025, 10:07
Розуміємо, що це може виглядати несправедливо, тому пояснимо простіше. Якщо перевищити встановлений кредитний ліміт, то 6,2% нараховуються за правилами банку — це прописано в Умовах та Правилах (розділ 2, п.5.4), ось лінк: https://monobank.ua/terms ( У застосунку: головна сторінка — лівий верхній куток, значок повідомлення — «Умови та правила»).

Такий підхід запроваджено, щоб клієнти не перевищували ліміт і не накопичували ще більші борги. Усі стандартні умови залишаються незмінними: діє пільговий період, і якщо вчасно погашати заборгованість — додаткових витрат не буде.
Ми вже написали вам в особисті повідомлення, щоб детально розібратись у вашому випадку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 жовтня 2025, 10:32
Відгук не зарахований (на 07.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
illiatim 2 жовтня 2025, 21:29
Я давно користуюсь кредитом, точніше кредитним лімітом на карті монобанку. Завжди вношу мінімальний платіж, банк в мене списував кожного місяця 3.1% від залишку по кредиту. Вже декілька років поступово йде погашення кредиту мінімальними платежами. НІКОЛИ не було простроченої заборгованості і все було ок.

Вчора 1.10 як завжди списались 3.1%. Але сьогодні 02.10 списались ще %.
Як пояснила мені підтримка, кредитний ліміт тепер поділений на 2 частини, там де нараховується 3.1% та там де НАРАХОВУЄТЬСЯ 6.2%!!! Тобто навіть спланувавши мінімальний платіж в мене сума кредиту буде не зменшуватись як раніше, а ЗБІЛЬШУВАТИСЬ!

Як мені пояснила підтримка, це нові правила. Я б ще зрозумів, якби це розповсюджувалось на нові договори! Але як нові правила можуть розповсюджуватись на старі кредитні договори? Так же можна в односторонньому порядку и 62% и 620% зробити.

Це просто обман і шахрайство зі сторони монобанку.
monobank
Відповідь банку
3 жовтня 2025, 10:15
Ці зміни запроваджено для запобігання ситуацій із перевищенням кредитного ліміту та сприяння своєчасному погашенню заборгованості. Важливо зазначити, що стандартні умови користування кредитними коштами, включаючи пільговий період, залишаються незмінними.
Про зміни в умовах та правилах ми заздалегідь повідомляємо в застосунку: головна сторінка — лівий верхній кут, значок повідомлення — «Умови та правила». Там же можна обрати редакцію змін з 31.07.25, де вказувалось про зміни
Для уточнення, написали вам в особистих повідомленнях

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝