Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
kate1988 6 червня 2024, 16:01
Я переселенка та користувалась Sepa переказами щоб надсилати додому в Україні та відбудувати житло на зароблені самотужки гроші! Мені закрили перекази без попередження, інформацію не надають! Якщо є питання до моїх грошей, то я готова надати виписки з податкової, робочій контракт. Це прикро, що в вас більше нама часу на якісну роботу з клієнтами. Я була вашою прихильницею Моно, мабуть час рухатись від вас далі.
monobank
Відповідь банку
6 червня 2024, 17:19
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Сергій Онуфрієнко 6 червня 2024, 15:05
Монобанк — це знахідка для користувачів, зокрема для введення підприємницької діяльності.
Оформлення еквайрингу у вигляді пос-терміналу ще ніколи не було настільки легким та зручним.
Супервізору з єквайрингу Дмитру — висловлюємо окрему вдячність за швидке реагування на запити та 100% реалізацію побажань.
Техпідтримкою та безпосередньо самою політикою банку задоволені неймовірно!
monobank
Відповідь банку
6 червня 2024, 16:40
Дуже дякуємо за відгук!
Alex81aa 6 червня 2024, 7:43
Учора Монобанк вкрав у мене 29000 грн. Я продаю на олх і в інстаграм б/у речі. Сталося так що в мене став барахлити холодильник по причині старості. Коли майстер загнув дуже круглу суму, я вирішив купити новий. Я деякий час збирав гроші і от назбирав на карті необхідну суму, та замовив у офіційному магазині Комфі. Ми домовилися з магазином, що розрахунок буде карткою, т я знімати нема резону, зніме немалу комісію. І от кур'єр привіз учора холодильник. Я провів платіж у монобанку, гроші одразу з знялися, про що є квитанція, з печаттю та часом транзакції. І що ви думаєте? Гроші у магазин не надійшли. Ми чекали близько години, але нічого так і не надійшло на рахунок магазину. Де ж ділись гроші? Їх вкрав Монобанк. Бо інакше, якщо операція невдала, то вони б просто повернулись на мій рахунок. Звонимо в службу підтримки, ті відповідають, що чекати на вирішення треба 16 днів. Півмісяця! Це якась дич. А ці 16 днів вони будуть користуватись моїми коштами. Це що, це нормально? А я буду сидіти без грошей і без товару, який купив і оплатив. І без продуктів. Ще вони сказали, що якщо не вийде повернути, то я повинен буду заплатити їм 19$ за подальший пошук грошей. Жах, жах, люди, не ведіться!!! Тікайте подалі від Монобанк поки він вас не обікрав!
monobank
Відповідь банку
6 червня 2024, 10:05
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
TatyanaZax 5 червня 2024, 21:32
Порадили відкрити карту і банку, щоб швидко зібрати на термінове лікування. Друзі два дні скидали мені гроші, а монобанк все заблокував. Сьогодні цілий день перевіряє і весь день тільки одна відповідь, чекайте, наші профільні спеціалісти будуть перевіряти.

Скинула все, що просили. І скріншоти з соц.мереж на збір, і заключення з лікарні.
Також запросили чеки на аптеку. На хвилиночку! В мене заблокували гроші і я ними не можу ще скористатися, а просять чеки з аптеки де я користувалась власними коштами з карти Приватбанку.
Скинула і скріни з карти приват з чеками аптеки. І цілий день взагалі одні відписки.

Представнику банка швидше було б приїхати до лікарні і самому поспілкуватися з хворим, щоб переконатися, що він є і що він потребує коштів на лікування.
monobank
Відповідь банку
6 червня 2024, 10:01
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Наразі по вашим рахункам немає жодних обмежень
Проблема вирішена
lukalur 5 червня 2024, 4:58
При оформление платинум карты виза, нагло обманули чтобы я оформила карту, мне нужен был доступ в лаунж зону, оформила две виза и мастеркард. Все условия уточнила, что нужно для посещения, сказали только платнум карта виза. В итоге, самолет нужно было ждать 7 часов, захожу в лаунж, а с меня требует деньги это на Шри ланке, оказывается что условия поменялись и нужен оборот по карте для виза лаунж. Спасибо моно банк, за не качественную консультацию. Больше чем уверена, теперь они скажут, а мы не при делах — это виза решает! Так прошел месяц с момента консультации и получения карты и того что оказался бесполезный ваш «вип-сервис»
Никому не рекомендую сотрудничать с этим банкам, сотрудники не квалифицированные.
monobank
Відповідь банку
5 червня 2024, 17:01
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, на жаль, колеги надати не повну інформацію стосовно відвідування бізнес-залів по картці Visa
З колегами обов'язково проведемо роботу над помилками
В якості вибачення ми не будемо списувати плату за обслуговування картки протягом 4 місяців
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Проблема вирішена
kovhu 4 червня 2024, 17:10
Мені перераховували гроші на мою євро картку через Sepa перекази, нещодавно реквізити змінилися без усякого повідомлення.Підтримка пояснити не може чому пропали реквізити для Sepa переказів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 червня 2024, 19:46
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації. Ми вже передали сигнал колегам, вони зв'яжуться з вами, щоб допомогти у вирішенні питання
Проблема вирішена
zgadum 4 червня 2024, 13:55
я на prom оплатив товар, замість 23 тис, зняло 24 в 800 грн комісії

Банк каже що я робив переказ, але я робив оплату в магазині

Відмінити теж не можливо. тобто банк мене кинув на 800грн комісії.
за 5хв
Це порушує норму й закон. При оплаті за товар я маю право льготного користування кредитом, якщо знав о 4% я б не платив приват-банком де все прозоро.

Тобто ні відмовитись, не повернути сразу сумму й погасити все рівно за ОПЛАТУ й комісію знято.

З моєї сторони була оплата карткою на Prom й 23000 зняло не могло, и попросило провести по POS терміналу.
POS термінал це також оплата карткою й оповіщення що з мене знімуть 4% =800грн комісій не надходило.

Тобно це обман мене як кліента, бо я думав про льготні дні.
Якщо знав би то обміняв валюту й не брав цю дурню
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 червня 2024, 15:00
Оплата в інтернеті в рахунок кредитних коштів проходить без комісії в тому випадку, якщо це оплата в інтернет магазині.
При цьому, деякі продавці та інтернет магазини заводять свої термінали, як переказ коштів між картами, тоді такі платежі в рахунок кредитних проходять з комісією 4% від суми.
Якщо ви здійснюєте оплату в рахунок особистих коштів, то комісія не стягується.
При спробі такої оплати ми відхили оплату та відправили пуш повідомлення з попередженням, щоб убезпечити вас від комісії за використання кредитних коштів.
В повідомлені клієнти можуть натиснути на дозвіл такої оплати тільки на один раз або на всі наступні такі операції.
Нам дуже шкода, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції.
Бачимо колеги вже склали запит індивідуально розглянути цю ситуацію, та зафіксували побажання від вас.
Наразі питання вже вирішене, перевірте, будь ласка, виписку у застосунку
Rus De 4 червня 2024, 12:24
Заблокували, як розумію вже багатьом, SEPA. У підтримці пишуть: «Просимо надати пояснення з документами, які їх підтверджують за що саме та від кого плануєте отримувати перекази?» При цьому просять скористатися альтернативою переказів Swift. При цьому ніяких пояснювальних документів не просять.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 червня 2024, 14:05
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Dan2210 4 червня 2024, 7:00
З моно я з 2017 року-і не перестаю пишатися тим, що в Україні є такий клієнтоорієнтований, розвинений, зручний та мобільний банк!
Я приймаю участь майже в усіх програмах банку-кредитній, оплаті частинами, кешбек, депозити, акції і завжди задоволена обслуговуванням та технічною підтримкою
Банк, в якому о першій годині ночі можливо отримати професійну консультацію, відкрити за 10 хвилин валютну картку та допомогти людині, яка в цей час знаходиться за кордоном дійсно визиває захоплення
Коли в мене виникла проблема, і звернення до банку з поясненням ситуації допомогло не позбутися особистих коштів це визиває захоплення в кубі і щиру-щиру подяку!
Недарма моя сім'я називає мене неофіційним амбасадором банку-я хвалю моно і на роботі і серед друзів та ще раз дякую його засновникам, керівникам та робітникам підтримки
Моно-найкращий з найкращих!
Процвітання вам та вдячних клієнтів!
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 червня 2024, 12:21
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає:)
Проблема вирішена
PashkoIt 3 червня 2024, 13:47
Мне заблокировали счёт Sepa на евровой карте, пишу в поддержку, не объясняют причину блокировки.Как можно решить эту проблему?
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 червня 2024, 14:54
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
KyryloDeli 3 червня 2024, 11:05
Я не хотів писати такий відгук, бо банк подобається, але після 3 запитів мушу. У мене клієнт з Європи і перекази може робити через сепа. Вже було 2 успішних і у п’ятницю я готовив інвойс на 3й та побачив що реквізити просто пропали. Написав у тех-підтримку, питання не можуть вирішити і навіть відповідь не можуть дати чому саме. Вирішив тоді підвищити статус свій до IRON з надією, що хоча б чітка відповідь буде. «рішення приймається в автоматичному режимі системою скорингу, що враховує понад 1000 параметрів» цю фразу мені копі-пастнули в усіх 3х запитів. На питання, «Який у мене скоринг?», знову фраза про 1000 параметрів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 червня 2024, 11:38
Вибачте, будь ласка, за ситуацію, що склалася.
Вже передали сигнал колегам індивідуально розглянути це питання.
Наразі реквізити SEPA повинні відображатися в застосунку.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Сподіваємось, що наша співпраця надалі приноситиме лише позитивні емоції.
Полезный комментарий
KyryloDeli 3 червня 2024, 14:47
Дякую, реквізити з’явились
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lilichkaa 1 червня 2024, 22:46
Дуже вдячна спеціалістам, які просто рятували кожен раз.Особливо дякую дівчинці Аліні за допомогу, підтримку, співчуття, ви зробили все що могли і навіть більше)😘 Повторюся, сподіваюсь що після сьогоднішнього вечора вам випишуть премію, ВРЯТУВАЛИ, ЗАСПОЇЛИ І НАВІТЬ ПІДНЯЛИ НАСТРІЙ)Дякую, ви круті 💋
monobank
Відповідь банку
2 червня 2024, 12:11
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Проблема вирішена
OleksiiKlymanov 1 червня 2024, 18:32
Відкрив рахунок у Монобанк виключно через можливість отримувати перекази від сина у євро через SEPA. У Травні працювати перестало. Вимкнули і не повідомили.
Служба підтримки ніяких деталей не надали.
monobank
Відповідь банку
2 червня 2024, 12:01
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Полезный комментарий
OleksiiKlymanov 2 червня 2024, 12:50
Дякую зашвидке реагування і допомогу.
Проблема вирішена
0xConcorde 1 червня 2024, 16:24
Пользовался евровой картой и успешно принимал платежи по SEPA. Внезапно мои деньги перестали поступать. Проверив, обнаружил, что реквизиты для перевода SEPA исчезли. Написал в поддержку, они сообщили, что данный способ платежа больше не доступен для меня. На вопрос «почему» ответили, что не могут указать причину из-за политики банка. Якобы это внутреннее решение системы безопасности на которое они никак не могут повлиять и не знают причин. Это просто возмутительно! Не советую пользоваться этим банком. Помимо множества мошеннических схем, они могут без объяснения причин закрыть ваши счета и ограничить возможности переводить деньги. И я не удивлюсь, если однажды они просто закроют вашу карту или спишут весь баланс, заявив, что «не могут объяснить причину из-за политики банка». Это настоящий кошмар!
И главное что не у одного меня такие проблемы. Я слышал много подобных жалоб от людей, что им тоже по беспределу отключили реквизиты SEPA без объяснения причин. Вот такое отношение к клиентам. Учтите это если будете открывать здесь счёт.
monobank
Відповідь банку
1 червня 2024, 18:20
Розуміємо, що ситуація неприємна
Попросили колег детально все перевірити
Наразі реквізити повинні відображатися в застосунку
Приносимо вибачення за незручності
Проблема вирішена
Vs47 1 червня 2024, 8:41
Не погоджуйтесь на пропозиції банку купити поліс ОСЦПВ «наперед». Кешбек на АЗС в такому разі надається впродовж року з ДАТИ КУПІВЛІ полісу, а НЕ з дати ПОЧАТКУ ДІЇ.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 червня 2024, 15:58
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб надати детальну інформацію
Проблема вирішена
burigat 31 травня 2024, 2:10
Пользуюсь банком 4+лет, в целом всё всегда устраивало, никогда никаких проблем не было. быстрая поддержка, отзывчивые сотрудники, пока не произошло непонятно что…

Мне перевёл знакомый деньги, прошло пару недель, я оплачиваю карточкой — но мои деньги заблокированы. Пишу в поддержку, мне говорят-: на ваш перевод был возвращён отправителем, и вообще на ваш перевод жалоба, мы вынуждены у вас конфисковать деньги, если вы не согласны, жалоба поступит в полицию.
Я в шоке, сумма не большая, но и не маленькая ~14 000 грн. Спрашиваю, если поступила жалоба, почему сразу не связались со мной? Мне ничего не ответили, но не связались, потому что тогда не вышло бы конфисковать деньги.

Пытаюсь выбить информацию, от кого жалоба, что за жалоба и что вообще происходит. Как знакомый мог ОТОЗВАТЬ ПЕРЕВОД, какой такое вообще возможно?
ответ — ЭТО БАНКОВСКАЯ ТАЙНА!!! мы не можем сказать, но вот жалоба пришла что вы мошейник, плюс эти деньги были отозваны и вообще либо мы конфискуем с вашим согласием либо будете с полицией разбираться.

Я в шоке, требую документ, где будет написано, по какой причине мои деньги хотят конфисковать. Прошу предоставить с печатью, подписью, что бы я мог показать его знакомому, и он дальше пошёл разбираться со своим банком. Но сотрудники монобанка ничего не объясняют, либо конфискация, либо суд. Я соглашаюсь с конфискацией, но дайте мне ДОКУМЕНТ, что бы я понимал что происходит.

так мы долго сражаемся, через день мой знакомый присылает мне скриншот-чек, и уверяет, что это не он писал жалобу и ничего такого не было.
и О ЧУДО, чека достаточно, мне разблокировали средства, а сотрудник сказал, что никакой полиции не было, это они хотели конфисковать деньги, и просто ОБМАНЫВАЛИ МЕНЯ.

Считаю, что ваш менеджер, который занимался моим делом — поступил ужасно.
Он мог адекватно объяснить, что вам не понравилась транзакция и нормально попросить чек, а не ВРАТЬ про ЖАЛОБУ, про то что знакомый сделал ОТЗЫВ денег и прочее в этом духе.

Для меня это выглядело, что вы просто хотели украсть мои деньги, так как на просьбу о официальном документе, ваш сотрудник сразу давал заднюю, и прикрывался банковской тайной. Выглядело как ОПГ из 90стых.
monobank
Відповідь банку
monobankua 31 травня 2024, 12:40
Приносимо вибачення за негативний досвід.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Бачимо, що на поточний момент питання вирішене.
Сподіваємось, що наша співпраця надалі приноситиме лише позитивні емоції.
Yaman 30 травня 2024, 17:22
Я занимался p2p деятельностью, лимитов фин мониторинга не нарушал, у меня попросили подтверждения средств, стандартная процедура, написал в поддержку телеграм, в итоге оператор не был заинтересован в том чтобы мне помочь, изначально она спросила цели перевода денег, я объяснил что продажа и покупка криптовалюты, она попросила скинуть скрин из биржи подтверждение того что я действительно занимаюсь криптовалютой, после этого я скинул скрины всех ордеров, после этого консультант решил что я нарушил фин мониторинг и путем самоуправста пришла к выводу что мне стоит отказать в оказании услуг банка)
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 травня 2024, 17:52
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи операції та багато інших параметрів.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку. Проте якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Проблема вирішена
Роберт Нєщадін-Шевцов 30 травня 2024, 13:41
1. У січні 24 безпідставно та не пояснюючи причин заблокували доступ до картки, до грошей.
2. Служба підтримки (дзвінки та телеграм) проблему не вирішує, ігнорує.
3. Звернувся з листом про закриття рахунків та про повернення мої грошей.
4. Повертати гроші відмовились. Користуються тим, що на фронті та не можу особисто звернутись до «точки видачі» або «здійснити відеодзвінок».
5. Банк продовжує якийсь операції, але навіть поглянути що він там робить не можу. Банк повністю закрив доступ до рахунку, просту виписку переглянути не маю можливості. Та продовжує ігнорувати вимоги щодо повернення грошей.
6. Подав скаргу до НБУ. Готується звернення до Прокуратури.

Для Монобанка особисто повторюю — Поверніть гроші.

Моя особиста — банк ***.
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 травня 2024, 17:08
Ваші картки були заблоковані з метою безпеки, оскільки ми не змогли вас ідентифікувати. При цьому типу блокуванні доступ до застосунку у клієнта залишається.
Для зняття обмежень, нам необхідно ідентифікувати вас як власника рахунку, щоб мінімізувати фінансові ризики. Тому пропонуємо вам ідентифікацію відеодзвінком.
Процедура відеодзвінка абсолютно безпечна, швидка та легка.
Ви можете звернутись до підтримки та ми надамо посилання для відеодзвінка, коли у вас з'явиться така можливість.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Kavrolina001 29 травня 2024, 10:45
У мене був обмежений ліміт на картці, і коли я клала гроші на карту 600 грн, у мене їх не було на картці, і я звернулася в підтримку і мені допомогли і вернули кошти 🥰
monobank
Відповідь банку
29 травня 2024, 11:21
Дякуємо за відгук!
Проблема вирішена
Zenardus 28 травня 2024, 17:52
Відкрив ФОП рахунок 2 роки назад. В якийсь момент мені, без попередження, відключили реквізити для SEPA переказів.
Написавши в підтримку, мені сказали, що не можуть сказати причини, зіславшись на «політику компанії», і що це все індивідуально. По телефону сказали те саме і я так і не отримав конкретної відповіді, чому для мене SEPA реквізити в один момент стали недоступними. Раджу закривати рахунки в цьому банку, бо підтримці байдуже на ваші проблеми і через «політику компанії» ви не отримаєте жодних відповідей.
monobank
Відповідь банку
28 травня 2024, 18:26
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 12:01
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝