Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
IhorLevin 23 серпня 2023, 17:29
Ситуація наступна: мамі знадобилась значна сума на лікування. Я переказую ці кошти на карту Монобанку мами, мама користується грошима. В якийсь момент рахунок мами блокується із вимогою надати підтвердження походження грошей. Очевидно, що людині під крапельницею важко надати інформацію про походження грошей, які їй перерахував син. Колл-центр ні з першої, ні з другої спроби не дав конкретної та вичерпної інформації про те, які ж саме документи моя мама має надати про походження грошей, котрій я заробив і їй переказав.
В ході спілкування мами із підтримокою я надав свій контракт, виписки з рахунку ФОП, оператор після цього додатково попросив податкову декларацію (!), квитанції від податкової, свідоцтво про народження (тут питань немає, все зрозуміло). Всі зазначені документи я вимушений був надати, щоб забезпечити мамі доступ до грошей на її рахунку.
Тут у мене виникає кілька питань:
— вам точно треба знати, чи плачу я податки, для прийняття рішення про розблокування рахунку моєї мами?
— чому ви вимагаєте документи 3-ої особи у клієнта свого банку для розблокування його рахунку?
— чому походження моїх грошей має доводити мама, а не я? Це, як мінімум, було б логічно.
— які ще документи вимагатиме підтримка і як довго буде прийматись рішення? А гроші потрібні вже зараз. Боюсь, це ще не кінець історії.
Скажу як є, принципово не буду користуватись вашим сервісом, бо досвід спілкування із підтримкою перекреслив позитивний досвід користування застосунком.
monobank
Відповідь банку
23 серпня 2023, 18:31
Шкода, що у вас склалася така думка
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Ми просимо у власника картки надати документи, список яких формується індивідуально
Колеги надали вашій мамі зворотний зв'язок за результатами перевірки
Проблема вирішена
andrii0987 23 серпня 2023, 11:13
Я, як громадянин України, вже багато років плачу податки та веду свою діяльність в Україні. Нещодавно я вирішив купити нерухомість, і, звісно ж, я вирішив скористатися своїм рахунком в Монобанку для здійснення цієї угоди.
Проте, коли я намагався перевести кошти, моя операція була заблокована на «перевірку». Я відразу надав всі необхідні документи на запит банку. Така «перевірка» триває вже три дні, і, що найгірше, я не отримав жодної конкретної інформації про те, скільки ця процедура може тривати.
Це абсолютно неприйнятно. Я, як клієнт, повинен мати можливість вільно розпоряджатися своїми коштами, роблячи це прозоро та маючи всі підтверджуючі документи. Та обмеження, які зараз існують, роблять мене заручником ситуацію. Найгірше для мене в цій ситуації, це невідомість про те, скільки днів чи тижнів Монобанку треба для перевірки цього переказу, адже я маю певні зобов’язання перед продавцем з яким я уклав договір, в тому числі і терміни оплати.
monobank
Відповідь банку
23 серпня 2023, 12:06
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Долгіх Андрій 22 серпня 2023, 16:38
Весь час банк чудово виконував свою функцію, потім по своїй необережності мені заблокували карту. Після того як банк розірвав зі мною співпрацю, через підтримку банка я підписала переказ своїх грошей до іншого банку, та надала всі потрібні реквізити. спочатку мені писали, що протягом одного робочого дня, бо подала заяву у субботу, потім в понеділок мені написали «очікуйте ваша заява на обробці», і з того часу надалі тільки пишуть, щоб очікували бо заява на обробці.
monobank
Відповідь банку
22 серпня 2023, 17:41
Вчора 21.08 о 12:14:38 було здійснено переказ згідно з реквізитами, які ви надали в банк
Перевірте, будь ласка, у банку отримувача, кошти повинні були вже надійти
Додатково перевіримо консультації співробітників підтримки й вживемо заходів
Проблема вирішена
poro001 22 серпня 2023, 15:04
Сервіс відмовив в обслуговуванні — без пояснень та аргументованих відповідей (це за 4 роки користування застосунком). Систематично затримує транзакції з інших банків. Одним словом — це ОЧІКУВАНО від сервісу, який не має нормальної реглементації від НБУ і використовує агресивну маркетингу стратегію сірої зони. Тепер перейшов у інший банк. В порівнянні з mono — цей банк дуже швидко надає інформацію по будь-якому зверненні (ще й подарував книгу, дрібниця, але дуже приємно).
monobank
Відповідь банку
22 серпня 2023, 16:23
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.

10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Проблема вирішена
yumaxg 22 серпня 2023, 14:06
Була необхідність переказати велику суму коштів на рахунок іншої приватної особи. Створивши платіж 3 серпня 2023 року і отримавши лист від фінмоніторингу був абсолютно спокійний, що ця перевірка швиденько закінчиться, адже документи всі в порядку. Є документи як походження коштів, так і того куди вони направляються.
За три чотири дні після декількох, дивних, уточнень документів, ми узгодили із банком, що документів достатньо для перевірки :). Очікування, що перевірка, щось перевіряє розвіялися на день другий.
Спроби писати на підтримку банку закінчилися відмовками, що банк має право блокувати БУДЬ-ЯКІ платежі, якщо вони здадуться підозрілими на срок до 60 днів (згідно 4.3.23 пункту правил роботи банку) і тим що перевірка проводиться.
Раз в тиждень, я пишу лист на фінмоніториг банку, чи потрібно надати ще якісь документи і, що я готовий із свого боку повністю посприяти, щоб пришвидшити перевірку. На що отримую лист
>>> Доброго дня! На поточний момент питання знаходиться в роботі, як тільки для вас з’явиться інформація, ми вам повідомимо.

Жодних коментарів і інформації, чому перевірка триває так довго ітд., я не отримав. (неможливо отримати навіть інформацію, скільки в середньому триває схожа перевірка :))

Це перша така серйозна із Монобанком, надіюся це не хтось пішов у відпуску і чекають на нього.
monobank
Відповідь банку
22 серпня 2023, 14:55
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
dgrebeniuk 22 серпня 2023, 10:13
22 серпня 2023, отримав повідомлення з відмовою в обслуговуванні без причин на це, так як карткою не користуюсь, на моє прохання надати причину для розірвання договору мені відмовили, хоча за законом, банк має надати документ з причиною відмови в обслуговуванні, якого на мою вимогу також не надали.Вони перенаправляли на політику яку я прийняв, але в політиці банку яку ми підписуємо під час відкриття картки ніже не написано. шо банк має право не повідомляти причину. Прохання формити апеляцію або звернення до банку проігнорували
monobank
Відповідь банку
22 серпня 2023, 18:06
В анкеті, яку ви підписували, при отриманні/активації картки зазначено «Ця Анкета-заява разом із Умовами і правилами обслуговування в АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК” при наданні банківських послуг щодо продуктів monobank | Universal Bank, таблицею обчислення вартості кредиту і паспортом споживчого кредиту, що розміщені за посиланням www.monobank.ua/terms; тарифами, що розміщені за посиланням www.monobank.ua/rates, складають Договір про надання банківських послуг“
Відповідно до умов та правил банку 10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
anny2017 22 серпня 2023, 9:38
20.08 з моєї картки відбулося списання на суму 459.77 грн.
Як виявилось, це шахрайські схеми cvmaker.com.ua, в яких ти не оформлюєш підписку, але тобі її дають, а потім не можеш скасувати. Вони вже намагалися 20.07 і 24.07 списати з мене гроші. Не вийшло тільки тому, що в мене їх не було. Більше того я всі ці платежі в моно блокувала.

Проте 20.08 монобанк, після мого поповнення картки 08.08, вирішив все ж, що треба заплатити цим шахраям. Без мого підтвердження. З кредитного ліміту. З подвійною конвертацією.

На питання до підтримки банку, вони кажуть, що запит був з іншого терміналу, тому ми списали. На вимогу зробити чарджбек, вони як заведені, кажуть, що їм шкода, але вони не можуть. Бо це ж за підписку, такі платежі списують автоматично. Якщо я не згодна і підписки я нк маю, вони люб’язно скинули мені типовий пустий шаблон заяви до поліції. Який можна скачати в тому ж гуглі. Більше того, Вам всеодно скажуть заповнити їх бланк, тому як би бланк монобанка можете і не друкувати. Сенсу нуль.

Я його написала. І 21.08 я звернулася знову до банку, тому що органам треба дані про те, на яку юридичну особу, на які рахунки пішли кошти тощо. Підтримка монобанку (яка тільки вчора казала, як вони активно і плідно готові співпрацювати з органами щоб знайти шахраїв) каже, А В НАС НЕМА НА ЖАЛЬ ТАКИХ ДАНИХ. Тобто списувати кошти у вас всі дані є і навіть чхати на людину, чи вона підтверджує це. Але тут даних різко нема. Куди пішли кошти? Кудись.
Кажуть, що тільки ті дані є, які в квитанції про оплату. А там жодної інформації.

Причому бачу у відгуках про cvmaker, що в листопаді 22 року в цій же ситуації з цією ж компанією монобанк знав і вмів робити чарджбек. Причому швидко і бкз нервів. А тут різко чую постійне ЦЕ НЕ ВАШ ВИПАДОК. А що ж змінилося?

Ось так якийсь сумнівний сайт з купою відгуків щодо шахрайства переміг всю систему захисту монобанка, що ті аж не можуть знайти, куди ті кошти в них пішли.
monobank
Відповідь банку
22 серпня 2023, 12:22
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Руслан Калинич 22 серпня 2023, 1:24
Вывел деньги с космолота на монобанк, в космолоте пишут что вывод успешен, а на монобанке нету
monobank
Відповідь банку
22 серпня 2023, 8:58
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Natina1303 19 серпня 2023, 1:00
Моя дочка перерахувала мені кошти з закордону у розмірі 100 евро через платіжну систему Свіфт на еврову картку я перевела іх на гривневу карту і мені заблокували картку. Попросили пояснення платежу, що це дійсно мої родичі. Я відправила данні що це дійсно моя дочка але картку так і не розблокували. Це просто цинічний грабунок. Я просто в шоці від цього. Віддайте мої гроші!!!
monobank
Відповідь банку
19 серпня 2023, 8:37
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Innakost 18 серпня 2023, 18:31
Я здійснила платіж на карту через систему моно-банк. Обрала користувача з телефонної книги Vadim — далі переказати кошти (висвічується його ім'я та фото) — далі вказала суму платежу. Все і сиджу собі спокійна. За пару тижнів виявилось, що кошти не надійшли отримувачу. Я зайшла до картки з вказанням переказів, дата 31,07 отримувач Vadim, формую платіжку (номер карти 5375 4141 4378 9419 Вікторія Г. Тобто фото одне (чоловіче, імя Вадим), а кошти надходять на рахунок сторонньої особи. При тому, що при здійсненні платежу не було вказано, що отримувачем є Вікторія Г. Як таке взагалі можливо?!!! Виходить якимось дивним чином, що при переказі на карту з телефонної книги можуть бути привязані банком зовсім інші користувачі і цього навіть не видно при здійсненні платежу?! при зверненні до служби підтримки банку про помилковий платіж неправомірному отримувачу з проханням заблокувати вказану суму, банк сказав, що «отримувач очікував ці кошти, а тому повертати їх не збирається. Звертайтесь до Суду». ну-ну…Хіба це не пряме нехтування ст. 86 ЗУ «Про платіжні послуги» надавач платіжних послуг (банк) несе відповідальність за виконання помилкової, неакцептованої платіжної операції і зобов’язаний, а у користувача з’являється право на відшкодування шкоди завданої помилковою операцією«.? Хоч закон передбачає: У разі виконання помилкової платіжної операції на рахунок неналежного отримувача надавач платіжних послуг зобов’язаний негайно після виявлення помилки переказати за рахунок власних коштів суму платіжної операції отримувачу, а також сплатити йому пеню в розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення від дня завершення помилкової платіжної операції до дня переказу коштів на рахунок отримувача, але не більше 10 відсотків суми платіжної операції.»
Я розумію, що неправомірний отримувач непорядна Вікторія Г. 5375 4141 4378 9419 сидить радісінька, що надурняк отримала 3000 грн (Ще б пак «Вона іх очікувала», хто б не очікував?! і відмовляється їх повертати.) Але є ж як так може бути, що відправляєш одному користувачу (за іменем з телефонної книги), а натомість отримує інший?! При тому що при преказі зовсім НІДЕ не вказано, хто отримувач коштів. Лише це можна виявити при формуванні платіжки, коли гроші відправлено і повернути їх не можна «бо вони очікувані».
Я хочу застерегти всіх користувачів mono банк, що виходить банк якимось чином може на власний розсуд прив’язувати до номерів телефонів картки сторонніх користувачів. При переказі РЕАЛЬНОГО отримувача не вказано. Служба підтримки не заперечила, що у них також фото Вадима висвічується (а не Вікторії Г). І ми не знаємо, скільки ще таких неправомірних переказів здійснено, кошти повернути не можливо. Отримати інформацію щодо неправомірного отримувача також, оскільки це «банківська таємниця, яка не розповсюджується». Навіть прізвище отримувача приховано.
Виходить відправник коштів особисто не вводячи номер картки отримувача, а користуючись сервісом банку за переказом з телефонної книги, може іх надіслати будь-кому і цього навіть не видно. от вам і сервіс. «звертайтесь в суд» — каже банк.
От чесно, мені б дуже хотілось знайти людей, які опинились в подібній ситуацїі, оформити колективне звернення до цивільного суду в першу чергу до банку. Щоб виправити «сервіс», щоб здійснення банківських операцій було максимально прозорим, щоб виключити отакі операції підміни карток, оскільки це явне шахрайство.
monobank
Відповідь банку
18 серпня 2023, 20:31
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми відображаємо назву контакту відповідно до того, як він записаний у вас в контактній книзі
Рекомендуємо звернутися до Цивільного Суду, ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні або подати позов онлайн можна на сайті «Судової влади України» https://court.gov.ua/
Lacki23 18 серпня 2023, 10:23
З самого ранку отримав «У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.», а замість причин «Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.» та приховування її за пунктом 10.4.3. Чи можна вважати таке поводження з клієнтом без кредитів та дотриманням умов банку доцільним?
monobank
Відповідь банку
18 серпня 2023, 12:53
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Катерина Алексєєва 16 серпня 2023, 23:42
Живу в Польщі і з початку війни мені вдавалося поповнювати банки за допомогою еппл пей, до якого прив’язана картка банку ING. Останнім часом платежі не проходять, по стороні банку ING все затверджено, але коли повертаюсь до сторінки банки замість підтвердження — «Couldn't process request
Вибачте, виникла непередбачена помилка. Спробуйте повторити операцію пізніше.» Чи можете це перевірити?
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 серпня 2023, 15:36
Банк може відхилити поповнення як ризикове. Система безпеки автоматично перевіряє кожен платіж та ризикові відхиляються з метою безпеки. Рекомендуємо скористатися іншою карткою для поповнення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mykhailo77 16 серпня 2023, 19:37
Заблокували карту дружини, на яку вона отримувала тільки платежі від доньки ФОП, яка до того ж обслуговується в цьому ж банку. Дружина витрачала кошти на власні потреби та оплачувала оренду квартир. Що саме не так не пояснили, але в сухому залишку «відмовили в обслуговуванні». Цікавий банк, але неадекватні критерії та відсутні хочаб трохи зрозумілі пояснення. «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.» Тож, дружньо закриваємо рахунки в цій установі всією сім'єю, не будемо ламати собі нерви. Ну й знайомим інформацією поділимось, нехай тричі подумають користуватись сервісами моно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 серпня 2023, 9:19
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Роман Коренчук 16 серпня 2023, 13:21
Це єдиний дійсно прозорий банк. Те що вони рекламують, те і зазначено в їхніх юридичних документах. Здається що це нормально і так має бути, але у мене є досвід користування іншим банком, де ніби пільговий період до 62 днів, але коли тобі з першого дня починають нараховувати відсотки, то дізнаєшся що там є деякі умови.

Це як в законах — є дух і є літера. В моно все співпадає — якщо я відчуваю що так має бути, то воно дійсно так і є :)

Знову ж таки, на відміну інших банків, де очікуєш одне, потім сплачуєш купу прихованих комісій, а тобі у відповідь «у нас в умовах обслуговування все написано».

Ще хочу висловити подяку службі підтримки — вони дійсно стають на сторону клієнта і намагаються вирішити проблему на його користь. Хоча могли б просто сховатись за юридичними документами та іншими умовами обслуговування, як це роблять в інших банках.

Саме тому читаючи негативні відгуки про моно у мене в голові майже завжди питання «а до чого тут моно?»))
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 серпня 2023, 14:59
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Микита Лещенко 14 серпня 2023, 17:15
Анкету не надають через технічні причини.
Вимагають оплату неіснуючих боргів.
Найгірший банк україни.
Була ситуація із блокуванням власних коштів.
Підтримка нічого не вирішує, тільки відмовки!
Продають інформацію третім особам.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 серпня 2023, 15:46
Дуже шкода що у вас склалась така думка.
Ми передали ваші комунікації на перевірку якості. У разі виявлення порушень, ми застосовуємо заходи згідно з внутрішніми процесами.
Також бачимо, що інформація щодо ваших запитів була раніше надіслана у вигляді офіційних відповідей на вашу пошту
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 серпня 2023, 18:44
Відгук не зарахований (на 16.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
dbk 14 серпня 2023, 15:01
Мій рахунок було заблоковано фінмоніторингом через виведення особистих коштів із біржі Бінанс за допомогою р2р. За рік використання це вже 3 блокування. Минулі два рази розблокували швидко після надання скріншотів з Бінанса, проте було урізано місячний ліміт на зарахування і, я так розумію, я потрапив у якийсь «чорний список» їхнього штучного інтелекту. На цей раз зажадали ще й форму ОК-5. Через тиждень після надання форми, на питання про те, коли ж вирішиться моє питання, відповіли, що як тільки «розглянуть» так відразу мені про це повідомлять, а також «втішили», що розглядати питання вони можуть до 60 днів (так-так, 2 місяці, це не друкарська помилка). З урахуванням компьтеризації всіх процесів особисто мені незрозуміло, що можна розглядати так довго.
monobank
Відповідь банку
14 серпня 2023, 16:21
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Колеги займаються перевіркою та нададуть інформацію, щойно вона з'явиться
Lazaro 14 серпня 2023, 14:32
З осені минулого року займався волонтерством, робив збори та допомогав військових. Досить давно отримую повідомлення від банку про розірвання відносин без будь-яких пояснень. Але я розумію, що скоріш за все це сталось через багато зарахувань на картку.

Нещодавно звернувся до банку з проханням розблокувати рахунок, запропонувавши всі докази, що посвідчують мою волонтерську діяльність (інвойси на оплату дронів, чеки, переписки з військовими та фотозвіти від них, іменні подяки від бригад), на що банк всеодно відмовився це розглядати, хоча сам проводив перекази за інвойсами і тд
monobank
Відповідь банку
14 серпня 2023, 15:50
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
krv77 14 серпня 2023, 9:21
В общем приложение удобное, и быстрое, по сравнению с другими банками.
Но есть нюанс.
На экране ввода пинкода ссылка «Забули PIN-код». После её нажатия нет подтверждения, что пользователь действительно собирается сменить пинкод. И действие необратимо — пока не сменишь, в приложение не зайдёшь.
Случайно её нажать очень просто.
А вот при смене пинкода требует видеоидентификацию, слава девелоперам — автоматическую. Но всё равно это долго и неудобно. Пришлось даже побриться, ибо не распознавало. Жаль бороду…
monobank
Відповідь банку
14 серпня 2023, 11:26
Дякуємо за зворотний зв'язок
Передали колегам ваш відгук, будемо вдосконалюватися
Раніше була функція вводу показників лічильника газу (споживання), тепер такої функції немає. Написав в підтримку, відповідь «що постачальник не запитує цю інформацію та для проведення платежу вона не потрібна»? За що платити? Тільки сумма?
Далі… «Передавати показники через кабінет постачальника послуг» Може там і платити?
Пишу, що ця функція є в іншому банку. Проблема зі сторони моно, а не зі сторони постачальника послуг
+ Ця функція є в МОНО постачальник розподілу газу.
Розподіл газу є, використання газу немає? Як так?
monobank
Відповідь банку
14 серпня 2023, 11:22
Дійсно, якщо компанії непотрібно отримувати показники лічильника, то у нас не буде можливості їх вказувати в застосунку
Сама компанія Нафтогаз не займається показниками, ними займаються компанії з розподілу газу, саме тому по ній є можливість вказати показники лічильника
sem211 13 серпня 2023, 6:44
Являюсь несчастным клиентом монобанка.
1. 9 мая 2023 г. на счета был наложен арест исполнительной службой. на тот момент на счатах было 4990грн.
2. 13 июля исполнитель выносит постановление про остановку исполнительного производства в связи с моей службой в ЗСУ.
3. 7 августа 2023 г. доблестный монобанк переводит сумму 4990грн. на счет исполнительной службы. Ну перевели и перевели. но гарячая линия доблестного монобанка отказывается предоставить документ согласно которого они так поступили, (имеется ввиду платежное поручение от исполнителя), а сама транзакция в личном кабинете выглядит так, как буд-то я по собственной воле сделал этот перевод.
4. В материалах исполнительного производства отсутствуют данные про платежное поручение, исполнитель его не выносил, кроме того исполнительное производство остановлено 13 июля. А монобанк, выходит, просто так разбрасывается деньгами клиентов, и потом не может ответить чем он руководствовался когда эти деньги раздавал.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 серпня 2023, 14:47
В обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
Радимо врегулювати питання з виконавчою службою. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Виконавча служба може надіслати нам документ на юридичну адресу банку. Також виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП електронною поштою Універсал Банку contact@universalbank.com.ua.
Стосовно запиту платіжного доручення, питання в роботі. Колеги зв'яжуться з вами, як буде інформація.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝