×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Кошти заблоковані на перевірку
В ході спілкування мами із підтримокою я надав свій контракт, виписки з рахунку ФОП, оператор після цього додатково попросив податкову декларацію (!), квитанції від податкової, свідоцтво про народження (тут питань немає, все зрозуміло). Всі зазначені документи я вимушений був надати, щоб забезпечити мамі доступ до грошей на її рахунку.
Тут у мене виникає кілька питань:
— вам точно треба знати, чи плачу я податки, для прийняття рішення про розблокування рахунку моєї мами?
— чому ви вимагаєте документи 3-ої особи у клієнта свого банку для розблокування його рахунку?
— чому походження моїх грошей має доводити мама, а не я? Це, як мінімум, було б логічно.
— які ще документи вимагатиме підтримка і як довго буде прийматись рішення? А гроші потрібні вже зараз. Боюсь, це ще не кінець історії.
Скажу як є, принципово не буду користуватись вашим сервісом, бо досвід спілкування із підтримкою перекреслив позитивний досвід користування застосунком.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Ми просимо у власника картки надати документи, список яких формується індивідуально
Колеги надали вашій мамі зворотний зв'язок за результатами перевірки
Коментарі (6)
Монобанк заблокував переказ коштів на «перевірку» і ніхто з працівників не може дати відповідь скільки це буде тривати
Проте, коли я намагався перевести кошти, моя операція була заблокована на «перевірку». Я відразу надав всі необхідні документи на запит банку. Така «перевірка» триває вже три дні, і, що найгірше, я не отримав жодної конкретної інформації про те, скільки ця процедура може тривати.
Це абсолютно неприйнятно. Я, як клієнт, повинен мати можливість вільно розпоряджатися своїми коштами, роблячи це прозоро та маючи всі підтверджуючі документи. Та обмеження, які зараз існують, роблять мене заручником ситуацію. Найгірше для мене в цій ситуації, це невідомість про те, скільки днів чи тижнів Монобанку треба для перевірки цього переказу, адже я маю певні зобов’язання перед продавцем з яким я уклав договір, в тому числі і терміни оплати.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (7)
Монобанк не виводе гроші
Перевірте, будь ласка, у банку отримувача, кошти повинні були вже надійти
Додатково перевіримо консультації співробітників підтримки й вживемо заходів
Коментарі (2)
Bідмова в обслуговуванні
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Коментарі (6)
Банк заблокував переказ між приватними особами на велику суму і гроші вже майже ТРИ тижні заблоковані
За три чотири дні після декількох, дивних, уточнень документів, ми узгодили із банком, що документів достатньо для перевірки :). Очікування, що перевірка, щось перевіряє розвіялися на день другий.
Спроби писати на підтримку банку закінчилися відмовками, що банк має право блокувати БУДЬ-ЯКІ платежі, якщо вони здадуться підозрілими на срок до 60 днів (згідно 4.3.23 пункту правил роботи банку) і тим що перевірка проводиться.
Раз в тиждень, я пишу лист на фінмоніториг банку, чи потрібно надати ще якісь документи і, що я готовий із свого боку повністю посприяти, щоб пришвидшити перевірку. На що отримую лист
>>> Доброго дня! На поточний момент питання знаходиться в роботі, як тільки для вас з’явиться інформація, ми вам повідомимо.
Жодних коментарів і інформації, чому перевірка триває так довго ітд., я не отримав. (неможливо отримати навіть інформацію, скільки в середньому триває схожа перевірка :))
Це перша така серйозна із Монобанком, надіюся це не хтось пішов у відпуску і чекають на нього.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (6)
Безпричинно відмовили у обслуговуванні
Відповідно до умов та правил банку 10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (17)
Жахлива робота банку
Як виявилось, це шахрайські схеми cvmaker.com.ua, в яких ти не оформлюєш підписку, але тобі її дають, а потім не можеш скасувати. Вони вже намагалися 20.07 і 24.07 списати з мене гроші. Не вийшло тільки тому, що в мене їх не було. Більше того я всі ці платежі в моно блокувала.
Проте 20.08 монобанк, після мого поповнення картки 08.08, вирішив все ж, що треба заплатити цим шахраям. Без мого підтвердження. З кредитного ліміту. З подвійною конвертацією.
На питання до підтримки банку, вони кажуть, що запит був з іншого терміналу, тому ми списали. На вимогу зробити чарджбек, вони як заведені, кажуть, що їм шкода, але вони не можуть. Бо це ж за підписку, такі платежі списують автоматично. Якщо я не згодна і підписки я нк маю, вони люб’язно скинули мені типовий пустий шаблон заяви до поліції. Який можна скачати в тому ж гуглі. Більше того, Вам всеодно скажуть заповнити їх бланк, тому як би бланк монобанка можете і не друкувати. Сенсу нуль.
Я його написала. І 21.08 я звернулася знову до банку, тому що органам треба дані про те, на яку юридичну особу, на які рахунки пішли кошти тощо. Підтримка монобанку (яка тільки вчора казала, як вони активно і плідно готові співпрацювати з органами щоб знайти шахраїв) каже, А В НАС НЕМА НА ЖАЛЬ ТАКИХ ДАНИХ. Тобто списувати кошти у вас всі дані є і навіть чхати на людину, чи вона підтверджує це. Але тут даних різко нема. Куди пішли кошти? Кудись.
Кажуть, що тільки ті дані є, які в квитанції про оплату. А там жодної інформації.
Причому бачу у відгуках про cvmaker, що в листопаді 22 року в цій же ситуації з цією ж компанією монобанк знав і вмів робити чарджбек. Причому швидко і бкз нервів. А тут різко чую постійне ЦЕ НЕ ВАШ ВИПАДОК. А що ж змінилося?
Ось так якийсь сумнівний сайт з купою відгуків щодо шахрайства переміг всю систему захисту монобанка, що ті аж не можуть знайти, куди ті кошти в них пішли.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Коментарі (12)
Вивід коштів
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (3)
Привласнили кошти які призначались як допомога пенсіонерів (питання вирішено банком 20.08.2023)
Коментарі (59)
через телефонну книгу підтягується карта зовсім сторонньої особи
Я розумію, що неправомірний отримувач непорядна Вікторія Г. 5375 4141 4378 9419 сидить радісінька, що надурняк отримала 3000 грн (Ще б пак «Вона іх очікувала», хто б не очікував?! і відмовляється їх повертати.) Але є ж як так може бути, що відправляєш одному користувачу (за іменем з телефонної книги), а натомість отримує інший?! При тому що при преказі зовсім НІДЕ не вказано, хто отримувач коштів. Лише це можна виявити при формуванні платіжки, коли гроші відправлено і повернути їх не можна «бо вони очікувані».
Я хочу застерегти всіх користувачів mono банк, що виходить банк якимось чином може на власний розсуд прив’язувати до номерів телефонів картки сторонніх користувачів. При переказі РЕАЛЬНОГО отримувача не вказано. Служба підтримки не заперечила, що у них також фото Вадима висвічується (а не Вікторії Г). І ми не знаємо, скільки ще таких неправомірних переказів здійснено, кошти повернути не можливо. Отримати інформацію щодо неправомірного отримувача також, оскільки це «банківська таємниця, яка не розповсюджується». Навіть прізвище отримувача приховано.
Виходить відправник коштів особисто не вводячи номер картки отримувача, а користуючись сервісом банку за переказом з телефонної книги, може іх надіслати будь-кому і цього навіть не видно. от вам і сервіс. «звертайтесь в суд» — каже банк.
От чесно, мені б дуже хотілось знайти людей, які опинились в подібній ситуацїі, оформити колективне звернення до цивільного суду в першу чергу до банку. Щоб виправити «сервіс», щоб здійснення банківських операцій було максимально прозорим, щоб виключити отакі операції підміни карток, оскільки це явне шахрайство.
Ми відображаємо назву контакту відповідно до того, як він записаний у вас в контактній книзі
Рекомендуємо звернутися до Цивільного Суду, ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні або подати позов онлайн можна на сайті «Судової влади України» https://court.gov.ua/
Коментарі (32)
Отримав відмову в обслуговуванні після 1.5 років користування
Коментарі (17)
проблема з поповненням банки з закордонної картки
Вибачте, виникла непередбачена помилка. Спробуйте повторити операцію пізніше.» Чи можете це перевірити?
Написати коментар
4 Роки, йдемо на посадку (
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.» Тож, дружньо закриваємо рахунки в цій установі всією сім'єю, не будемо ламати собі нерви. Ну й знайомим інформацією поділимось, нехай тричі подумають користуватись сервісами моно.
Коментарі (2)
5+ років, політ нормальний :)
Це як в законах — є дух і є літера. В моно все співпадає — якщо я відчуваю що так має бути, то воно дійсно так і є :)
Знову ж таки, на відміну інших банків, де очікуєш одне, потім сплачуєш купу прихованих комісій, а тобі у відповідь «у нас в умовах обслуговування все написано».
Ще хочу висловити подяку службі підтримки — вони дійсно стають на сторону клієнта і намагаються вирішити проблему на його користь. Хоча могли б просто сховатись за юридичними документами та іншими умовами обслуговування, як це роблять в інших банках.
Саме тому читаючи негативні відгуки про моно у мене в голові майже завжди питання «а до чого тут моно?»))
Коментарі (2)
Дно і бруд!
Вимагають оплату неіснуючих боргів.
Найгірший банк україни.
Була ситуація із блокуванням власних коштів.
Підтримка нічого не вирішує, тільки відмовки!
Продають інформацію третім особам.
Ми передали ваші комунікації на перевірку якості. У разі виявлення порушень, ми застосовуємо заходи згідно з внутрішніми процесами.
Також бачимо, що інформація щодо ваших запитів була раніше надіслана у вигляді офіційних відповідей на вашу пошту
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
60 днів на вирішення питання про розблокування рахунку!
Колеги займаються перевіркою та нададуть інформацію, щойно вона з'явиться
Коментарі (1)
Банк, якому на всіх всеодно
Нещодавно звернувся до банку з проханням розблокувати рахунок, запропонувавши всі докази, що посвідчують мою волонтерську діяльність (інвойси на оплату дронів, чеки, переписки з військовими та фотозвіти від них, іменні подяки від бригад), на що банк всеодно відмовився це розглядати, хоча сам проводив перекази за інвойсами і тд
Коментарі (1)
Небольшой нюанс удобства приложения
Но есть нюанс.
На экране ввода пинкода ссылка «Забули PIN-код». После её нажатия нет подтверждения, что пользователь действительно собирается сменить пинкод. И действие необратимо — пока не сменишь, в приложение не зайдёшь.
Случайно её нажать очень просто.
А вот при смене пинкода требует видеоидентификацию, слава девелоперам — автоматическую. Но всё равно это долго и неудобно. Пришлось даже побриться, ибо не распознавало. Жаль бороду…
Передали колегам ваш відгук, будемо вдосконалюватися
Написати коментар
Ми нічого не знаєм і не вміємо
Далі… «Передавати показники через кабінет постачальника послуг» Може там і платити?
Пишу, що ця функція є в іншому банку. Проблема зі сторони моно, а не зі сторони постачальника послуг
+ Ця функція є в МОНО постачальник розподілу газу.
Розподіл газу є, використання газу немає? Як так?
Сама компанія Нафтогаз не займається показниками, ними займаються компанії з розподілу газу, саме тому по ній є можливість вказати показники лічильника
Коментарі (5)
О том как перевести деньги со счета клиента без его ведома.
1. 9 мая 2023 г. на счета был наложен арест исполнительной службой. на тот момент на счатах было 4990грн.
2. 13 июля исполнитель выносит постановление про остановку исполнительного производства в связи с моей службой в ЗСУ.
3. 7 августа 2023 г. доблестный монобанк переводит сумму 4990грн. на счет исполнительной службы. Ну перевели и перевели. но гарячая линия доблестного монобанка отказывается предоставить документ согласно которого они так поступили, (имеется ввиду платежное поручение от исполнителя), а сама транзакция в личном кабинете выглядит так, как буд-то я по собственной воле сделал этот перевод.
4. В материалах исполнительного производства отсутствуют данные про платежное поручение, исполнитель его не выносил, кроме того исполнительное производство остановлено 13 июля. А монобанк, выходит, просто так разбрасывается деньгами клиентов, и потом не может ответить чем он руководствовался когда эти деньги раздавал.
Радимо врегулювати питання з виконавчою службою. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Виконавча служба може надіслати нам документ на юридичну адресу банку. Також виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП електронною поштою Універсал Банку contact@universalbank.com.ua.
Стосовно запиту платіжного доручення, питання в роботі. Колеги зв'яжуться з вами, як буде інформація.
Коментарі (10)