Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
AlexHirsch 15 травня 2023, 16:48
Честно говоря я надеялся, что у вас будет сервис на подобии Revolut (с одноразовыми картами для оплаты в интернете). Также очень не хватает возможности отключить кредитный лимит (или это я не нашел, если так то можете кидать тапки).

Приложение удобное, но просит слишком много разрешений у системы. Нет я, безусловно, понимаю что они нужны для работы, однако все же стремно. Надеюсь вы эту информацию никуда не передаете. Так это уже моя паранойя 😅

Карты… Почему нет мультивалютных? Вообще не хочу иметь 100500 левых карт только изза того что у меня и евро и доллар.

Банка. Просто супер. Все.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 17:45
При бажанні, ви можете знизити суму ліміту в застосунку, подавши знову заявку на кредитний ліміт: Головне меню — свайп вліво — Налаштування лімітів — Знизити ліміт на карту. Ліміт буде знижений протягом декількох хвилин

Передали колегам побажання на рахунок карток для оплати в інтернеті та мультивалютних карток
Дякуємо! :)
FedchDmytro 15 травня 2023, 11:15
Заблокували рахунки за завершеним виконавчим провадженням. В АСВП відкритих проваджень немає. І не треба, будь ласка, писати, що то аліментщики та боржники за кредитами пишуть. Може Монобанк тепер маргінальний, або хочуть потопити, бо багато військових Монобанок. Іншим теж хочеться …
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 11:40
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця (контакти якого є у повідомленні від нас), щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
angey6196 15 травня 2023, 9:46
Депозит закінчується 18 числа, і я не можу отримати кошти на будь-якому відділенні А-Банку, о 9 год. ранку.
Мені пропонують 14 годину, яка мене взагалі не цікавить, хоча я 5 разів написав, що хочу забрати кошти о 9 ранку, в будь-який день, на будь-якому відділенні.

Ти даєш свої кошти у користування, а вони тебе ставлять перед фактом, коли ти повинен отримати кошти.

Неочікував від цього банку, такого відношення.
Максималььно не рекомендую відкриття депозиту та зберігання валюти в цьому банку.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 11:41
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Белла Нікум 14 травня 2023, 21:33
Буду дуже обʼєктивно оцінювати.

Що сподобалося:
Швидка відповідь спеціаліста підтримки, гарний застосунок, динамічний CVV

Що Н Е сподобалося:
Нема картки тільки для онлайн платежів, навʼязує кредитний ліміт та не питає чи він мені потрібен (так, це дрібниця, але пишу як є), нема бота в телеграм як у PB24 через який можна приймати сповіщення про транзакції, нема техпідтримки в Signal (у мене є і Telegram і Signal, але у родичів тільки Signal (тільки!), тож є сенс зробити підтримку і там).

Окремо хочу зазначити, що бота зі сповіщеннями про списання та поповнення дійсно не вистачає. Також картку тільки для інтернет оплати теж хотіла би бачити. Тоді можна було б платити навіть на підозрілих сайтах.

Хочу зауважити що все що я написала вище не вплинуло на зниження оцінки. Ось те, за що 4 замість 5:
1. Додзвонитись майже неможливо. Дуже повільно.
2. Відеовпріфікація теж повільна. Для інтернет банкінгу 2−5 хвилин очікування це ліміт бо його роблять як раз для того щоб не чекати у чергах.
3. Ліміт на кількість білих карток. Зробіть хочаб дві! Дуже незручно.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 9:35
Дякуємо за відгук, ми направили ваші пропозиції колегам! Вдосконалюватимемося!
Katok777 14 травня 2023, 17:22
Вышло так что есть кредит в нескольких банках, платил до войны исправно, но сейчас проблемы с доходом и нет возможности платить. Альфа банк пошел на встречу и дал реструктуризацию, а монобанк только звонит без конца и заставляет вернуть долг. Но платить нечем. Ситуация безвыходная.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 9:31
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію
По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу
Банк не нараховує пені та штрафи, нараховує лише мінімальні відсотки 3,1% на місяць
Проблема вирішена
Alex1988tr 14 травня 2023, 13:45
Вже минають чктверті сутки як подав на вивід з сайту кошти в сумі 2600, на горячій лінії не раз говорили чекайте 3−4 суток. А грошей так і немає. На інші банки приходять через 15 хвилин, а тут сиди і думай де твої кошти
monobank
Відповідь банку
14 травня 2023, 15:51
Дійсно бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує відправника, планує провести зарахування на картку
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
MoneyBoy147 13 травня 2023, 21:14
Додайте будь ласка можливість заблокувати будь яку операцію яка буде відбуватися поза межами України. Дуже не вистачає функціоналу який дозволить вимкнути міжнародні платежі а також заборонити вхід тількі через pin.

Чим ви краще за Privat? У вас навіть немає можливості додати картку лише для інтернет оплат! У вас немає можливості додати додатковий пароль!

А ще якогось біса вам потрібно знати мій IMEI.
monobank
Відповідь банку
14 травня 2023, 15:47
В налаштуваннях безпеки (головна сторінка — свайп вліво — під карткою) можна увімкнути «Відхиляти платежі, якщо країна не збігається». Якщо функцію увімкнено, то ми порівнюємо, в якій країні проходить платіж карткою або Google/Apple pay з розташуванням смартфону
Для входу в застосунок потрібен не тільки пін-код, а ще й смс, яка відправляється на ваш номер телефону
Светлана Иванова 13 травня 2023, 13:35
Хочу поделиться негативным опытом пользования Monobank. Неизвестные мошенники с легкостью обошли службу безопасности банка, в частности 3D secure и меньше, чем за минуту сняли с моего счета более 44 тысяч гривен! При этом банк заявил, что ничем не может помочь и отозвать данные транзакции, возлагая всю ответственность на меня и полицию (которая непрозрачно намекнула, что так как деньги ушли в Таиланд, то привлечь к ответственности они никого не смогут). Очень жаль, что банковская система банка работает так непрофессионально.
Прошу решить данную проблему, иначе я также подам жалобы в НБУ, Минфин и судебный иск против банка
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 травня 2023, 14:54
Ситуація однозначно неприємна.
На жаль, за правилами Платіжної системи не всі типи операцій можна оскаржити.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що робилося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення непідтверджених списань ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не переходити за сумнівними посиланнями, не вводити там дані карток.
Ми рекомендуємо для покупок працювати з продавцями, в яких ви впевнені, працювати через післяплату.
Ознайомитися з відгуками в інтернеті щодо цього продавця або інтернет-магазину.
Іноді продавці надсилають у месенджер посилання для «безпечної оплати», яке є підробленим сайтом. Не рекомендуємо проводити оплату за такими посиланнями.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Yark12 13 травня 2023, 3:08
Найбільш ненадійний банк з усіх якими я користувався. Банк може безпідставно знизити кредитний ліміт до нуля, навіть якщо ти до цього тривалий час користувався ним і справно виплачував. Банк може заблокувати кошти на рахунку по запиту будь якого приватного нотаріуса, хоча інші банки цього не роблять.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 травня 2023, 18:32
В обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
Рішення про збільшення або зменшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
mgla008 12 травня 2023, 15:59
Решил впервые в жизни воспользоваться покупкой частями на маленькую сумму и тем самым протестировать, что это вообще такое, но к сожалению получил отказ. Картой пользуюсь очень давно, огромное кол-во операций, никаких долгов, но всё равно даже лимит 10000 грн не дали. Жаль, придётся опять возвращаться в приват
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 травня 2023, 18:20
Розуміємо, що ви хотіли мати додаткові кошти покупку частинами.
На даний момент ми не можемо запропонувати бажану суму ліміту.
Рекомендуємо використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплатні.
Фінансова активність по карті підвищить шанси на встановлення ліміту в подальшому.
Андрій Бу 12 травня 2023, 10:42
Мабуть, найбільш розповсюджена наразі проблема. Було виконавче провадження. У 2020 провадження закрите, що відображено у реєстрі ВП, до якого є вільний доступ. Тобто, про розпорядження КМУ «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану» від 02.03.2022 р. № 198-р, а також про Закон «Про внесення зміни до розділу XIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «Про виконавче провадження» зовсім не йдеться. Отже, підстава блокування рахунку досить сумнівна.
Служба підтримки клієнтів через месенджер запропонувала звернутися до виконавця з проханням вислати листа до банку про те, що провадження закрите. Але в моєму випадку Виконавець знаходиться на тимчасово окупованій території і всі його контакти — стаціонарні телефонні номери…
Ось тут я не розумію, що заважає юристам Банку самостійно за зверненням громадянина взяти інфо із відкритих джерел для зняття блокування? Чому потрібно все так ускладнювати?
До останнього часу на свій рахунок Монобанку я отримував офіційну заробітну платню. Тепер доведеться шукати інший банк, або писати заяву про сплату з/п готівкою… А все так добре починалося…
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 травня 2023, 15:30
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Рекомендуємо знайти альтернативні варіанти звернення до виконавчої служби, щоб вони надіслали в банк повідомлення про зняття арешту.
Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Virahorbunova 11 травня 2023, 19:33
На мою карту был наложен арест судебным исполнителем Деснянского р-на Киев. Судебный исполнитель написал письмо в банк с Решением полностью снять арест со счетов. встановлено:
Кошти згідно виконавчого документу, виконавчий збір та витрати ВП стягнуто в повному обсязi.
Монобанк в свою очередь не снимает арест и придумал еще какой то несуществующий арест!
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 травня 2023, 14:38
Виконавча служба може надіслати нам документ на юридичну адресу банку.
Також виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Ghruelf19 11 травня 2023, 14:15
Зробив депозит на карту через термінал щоб оплатити деякій рахунок, як результат маю якийсь арешт рахунку, на сайті виконавчої служби на мене нічого немає. Що робити з грошима не знаю адже підтримка монобанка круто ігнорить
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 14:44
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця (контакти якого є у повідомленні від нас), щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Проблема вирішена
Veleva 11 травня 2023, 12:44
Наложили арест, связалась с частным исполнителем. Отправили постанову о снятии. Двое суток общалась с операторами, не видят письма. Я уже им и адрес с какой почты отправила, и на какую (их же адреса) все 100 раз разжевала, прикидываться дурочками. Наконец нашли это письмо, опять кормят обещаниями что до конца суток решат проблему. Нагло врут
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 13:37
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою
На поточний момент питання в роботі, але через велике навантаження, може вирішитися не так швидко, як очікувалось
Приносимо вибачення за незручності
Проблема вирішена
Foxssssss 11 травня 2023, 12:33
Виводив с сайту кошти на сумму 55000 грн, 08.05.2023 в 17:08 сайт кошти успішно надіслав, але на картку мою кошти так і не надійшли. Спочатку підтримка ще відповіла, наразі в трьох месенджерах ігнорують. Говорять чисто чекати, але в більшості інших банків таких затримок немає. Вже 3 дні живу з думкою, що десь в системі банку продовжують кружитись мої 55000 грн.
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 13:18
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує відправника, планує провести зарахування на картку
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
Volodimir8989 10 травня 2023, 18:24
Заблокували рахунок за виконавчими провадженнями які закриті понад 2 роки тому. Відкрив в іншому банкові, все добре. Не рекомендую
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 10:11
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця, щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Проблема вирішена
retou 10 травня 2023, 17:50
Маючи одну постанову банк подвоїв сумму блокування. Мотивують двома повідомленнями від виконавця.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 18:12
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Полезный комментарий
retou 11 травня 2023, 21:50
Питання до банку вважаю вичерпаними, проблемма залишилась та наговарювати на банк не хочу. Буду писати листи до виконавця та далій.
Проблема вирішена
Helenka61 10 травня 2023, 15:08
Ще вчора написала у підтримку, що провадження від січня 2022р закрите у вересні 2022 року, про що є відповідні постанови: Постанова про зняття арештів з рахунків та Постанова про закриття виконавчого провадження.
Не подіяло. Заблокували і вимагають, щоб звернулась до виконавця за постановою.
Вибачте, я звернулась відразу і він мені вислав всі постанови! В реєстрі боржників теж всі постанови підтягнуті (я мовчу про те, що за рішенням суду я нічого нікому не повинна платити!).
Дуже цікаво працює банк — блокує відразу як отримує постанову, а розблокувати, щоб користуватись СВОЇМИ коштами, потрібно ще кланятись і додаткові папери збирати, при тому, що все є. Шановні банкіри, ви свій карман з чужим випадково не поплутали?
Мені це дуже скидається на незаконне користування банком чужими коштами. А що… Бачу, що нас тут багато. Непогано було б фінмоніторингу перевірити діяльність цього банку.
При зверненні в чат — «хвилька» обертається в очікування більше 3 годин. Ні вибачень, ні нормального роз«яснення немає.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 17:44
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Ми надіслали вам в мобільний застосунок повідомлення про зняття арешту.
Перевірте, будь ласка
Проблема вирішена
AlexWokar 10 травня 2023, 14:37
Честно кажучи доволі неприємно це писати, але коли чат підтримки банку виглядає як чат зі скрипами, а зараз так взагалі не відповідають, тож доведеться.

Ситуація:
— з payoneer відправ кошти на моно
— вже місяць як їх немає
— моно нічого не знає і зробити не може, йдіть до відправника
— payoneer робить розслідування і надає всі документи підтверджуючі що платіж має бути
— mono нічого не знає, ніяких порад, перевірки за кодом, відхилення платежу, хоть щось
— payoneer «трохи здивовані» що моно нічого не знають, пообіцяли що далі будуть займатись цим платежом…

Далі буде, сподіваюсь гроші просто повернуться на payoneer.

Друга ситуація, гроші в той же час як і з payoneer, були відправленні з адсенсу. Теж на рахунок вже місяць не прийходять, від моно допомоги вже якось і не чекаю…

Короче сумно це все, особливо що я можу дозвонитись в payoneer за 5 хв, де мені дійсно намагаються допомгти. А от в моно вже пішла друга година, як в чаті немає відповіді, та й наперед відомо що будуть відмахуватись скриптами.
monobank
Відповідь банку
11 травня 2023, 11:00
Наш співробітник дзвонив вам, для допомоги у вирішенні питання
Микола Крючков 10 травня 2023, 14:08
Дякую за блокування коштів без попередження.
monobank
Відповідь банку
10 травня 2023, 17:39
Ми зі свого боку відправляємо клієнту повідомлення про встановлення обмежень. Бачимо, що вам було відправлено дане повідомлення.
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.2 39.7994
EUR 42.18 42.7095
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.2 39.7994
EUR 42.18 42.7095
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝