Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Олег ІГОРОВИЧ 17 травня 2023, 6:56
Зв’язався з підтримкою. Кажу мені потрібний мінімальний кредитний ліміт для поліпшення КІ (302). Потреби в кредитних грошах тільки для цього.
Оператор: Так за все зробимо, подають запит. (Хоча КІ історію банк моніторити с вересня 2022-го). Приходить відмова і мінус до рейтингу в КІ.
Банк: наш банк орієнтований на користувачів власних коштів. Кешбек перекази, …
ВІДКРИЙТЕ ОЧІ, МОНОБАНК ПО УМОВАМ І ТАРИФАМ ВЖЕ ДАВНО ПАСЕ ЗАДНІХ.
При першій можливості завітаю до офісах вашого банка партнера і розірвав всі угоди. А користуватись вже вашими послугами зі вчорашнього дня припинив і всім раджу.
Банк — відстій.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 травня 2023, 16:06
Рішення про збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу. Ми розуміємо, що ви розраховували на кредитні кошти. Наразі такої можливості, на жаль, немає.

Рекомендуємо:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.

Ці активності позитивно впливають на можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Male221 16 травня 2023, 17:16
Я с банком не так долго, но мне все нравится. Почитал множество разных отзывов (и не только на этом сайте) и все сводится к недовольству процентными ставками и отсутствием банкоматов.

Ну, а для меня это не проблема. Mono для тех кому надо именно банк в телефоне, а не банк для обнала. Процентная ставка пониже, не спорю, но и комиссии за самые важные платежи нет.

Приложение удобное. Супер мега няшный кот. Классные звуки самого приложения.

Единственное чего действительно не хватает так это возможности создать «интернет карту». Потому как есть сервисы которым надо заплатить, а потом шиш показать. Ибо не заслужили (к примеру разные подписки без возможности отменить или подкопка на сайте созданном на коленке).

В целом да, необычно. Использую исключительно как дебетовую карту. Снятие денег вообще не интересует (сразу отключил). Пластик тоже не интересует. Использую только для оплаты по счетам и покупкам. для использования в качестве навороченного кошелька самое оно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 20:16
Вдячні за ваш відгук!
saha00 16 травня 2023, 14:54
Открыли карту МоноБанка для ФОПа предоставили все документы про деятельность написали кучу заявлений, связались по видео связи, поскидали кучу договоров. А деньги так и не зачисляют уже прошло 5 дней. Каждый раз какие то отговорки. ФОП действующий нужно работать, платить налоги (и так сейчас работы нет, все выживаю), а они все решают зачислят они деньги или нет. Такое впечатление, что это им они пришли. НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ГОРЕ БАНКОМ!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 16:39
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
AnastasiiaKr 16 травня 2023, 14:29
Питання по комунальним послугам за 07.03.23 так і не вирішилось! Телефон не відповідає, підтримка у чат боті дає шаблонні відповіді. Пройшло вже більше двох місяців, нічого не змінилось. Мабуть буду подавати позов до суду.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 18:00
Передали запит колегам, щоб зв'язались з вами у чаті для вирішення питання
Проблема вирішена
orudenko12 16 травня 2023, 13:09
Маю проблему з отриманням спадщини. Надала всі документи для отримання спадщини, після цього сказали чекати максимум 5 днів, хоча будуть намагатися вирішити питання як найшвидше. Пройшло 5 днів, вони попросили ще почекати 5 днів (знову ж таки відповідь аналогічно попередній — будемо намагатися вирішити питання як найшвидше). Після мого запитання, можливо щось не так з документами, чогось не вистачає, відповідь — все гаразд, просто треба чекати. Я зачекала ще 5 днів, і мені вчора відповіли, що знову потрібно чекати 5 днів, не пояснюючи в чому полягає проблема. Після цієї відповіді вже не могла просто чекати знову 5 днів, почала вимагати термін виконання мого запиту, після довгої переписки, вони повідомили що платіж на проведенні, і я знову чекаю, тепер не зрозуміло скільки… Я не розумію, як банк може так ставитись до клієнтів, я не прошу кредит, я хочу отримати свої кошти на законних підставах. Стільки років обслуговування і розчарування.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 15:51
Прийміть наші співчуття у вашій втраті, та вибачення за довгий розгляд вашого запиту.
На поточний момент бачимо питання вирішено.
Додатково передали інфо на перевірку якості обробки вашого запиту.
Нам шкода що ми дещо розчарували вас. Ми намагатимемося більше вас не засмучувати.
Проблема вирішена
GermanAlex1984 16 травня 2023, 11:34
Відкрив собі рухунок ФОП у монобанку. Спокусився на те що все безкоштовно. Але вкотре впевнився що безкоштовно і якісно це не сумісні речі.
Клієнтам для оплати надаю номер ключ карти від цього рахунку але зараховуються кошти тільки з Моно і з Привату. З інших банків постійно «спроба неуспішного зарахування».
Служба підтримки ніяких пояснень не дає. Тільки стандартне «у нас все ок, проблеми зі сторони банка відправника коштів»
Може хоч тут отримаю пояснення.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 18:27
По вашій ситуації ми отримуємо сповіщення від Платіжної системи про спробу неуспішного зарахування. Цю спробу ви можете бачити у застосунку.
Ці поповнення не зараховуються на картку по причині обмежень на боці банка-відправника або платіжної системи
JfM 16 травня 2023, 11:31
Утро началось с любопытнейших вестей. А именно с того, что ночью в «Сильпо» я получила возврат денег на моно, о чем поинтересовалась у продавцов, меня попросили оплатить ещё раз. Естественно, предоставив чеки. После чего в 2 часа ночи моно списал возвращенные деньги, в дополнение к деньгам по второй оплате. Утром начались танцы с бубном в поддержке банка, идите в супермаркет он выдавал чеки, значит маркет и виноват. С учетом того, что транзакция была пробита во время поездки и предоставления чеков об оплате, впечатление не самое лучшее.
Также из интересных моментов, в поддержке утверждают, что приложение банка и банк не одно и то же.

Вывод напрашивается один, да, в Монобанке удобно переводить средства и приложение весьма комфортное, но с учетом того, что ваши средства с радостью повторно спишут и даже при наличии чеков вы сами будете с этим разбираться, в случае, если не были в поездке, более не собираюсь там хранить значительные для себя суммы.

Также я не понимаю почему нельзя встроить поддержку в приложение, но это не критично, т.к. в любом случае номер мобильного есть у банка.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 14:17
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
german1987 16 травня 2023, 1:08
Добрый, вечер.
Последние пару месяцев, когда ставишь вывод денег с сайта, приходят по 3−4 дня. Последний вывод от 8 числа, до сих пор не пришел, пишут в поддержке, что деньги списаны, проблема в системе monobank
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 12:41
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Lovely0Kitten 15 травня 2023, 21:52
От мобильного приложения мобильного банка хотелось большего…

У вас нет возможности изменить карту по умолчанию (с черной на белую к примеру). Нет возможности отключить возможность уходить в минус. Нет отдельной виртуальной карты для оплат на подозрительных сайтах. Нет возможности запретить все регулярные списания одной кнопкой

Приложение красивое не спорю. Но функционал крайне беден по сравнению с PB или ПУМБ. Те же билеты в вашем приложении не купить.

Пополнение карты после закрытия IBOX bank вообще квест. Где? Как? Чапать в отделение другого банка за несколько километров и платить комиссию?

Просто отвратительное отношение к телефонии. Дозвониться нереально. Но хочу отметить что в чате благо ответили быстро, поэтому претензий нет.

Смею заметить что приложение «тяжелое» и не поддерживает 4.4 андроид (не претензия, просто факт).

Вход через OTP несколько цифр и PIN выглядит так будто вы просто мечтаете чтоб ваших клиентов взломали. SMS небезопасны (гуглите «уязвимости SS7 при получении SMS») а 4 циферки легко подобрать/подсмотреть/угадать.

Не работает на 2 устройствах. Не слишком удобно.

Хочу отметить прикольную техподдержку которая мне даже прогноз погоды сообщила. Респект!

С банкоматами я так понимаю все плохо. Вы обещали свои банкоматы, но проект заглох. Надеюсь после победы Украины возобновят. Нет безусловно можно использовать левые банкоматы левых банков… Но это и комиссии лишние и угроза использования скиммеров (гуглите).

Динамический CVV и запрет оплаты при несоответствии страны выглядят круто. И работают круто.

Навязывание пластика черного выглядит как-то неочень. Почему нельзя иметь только виртуальные? Если уже выть полностью «в телефоне» так и карты тогда должны быть там же. Ну на выбор клиента разумеется.

Плохое качество пластика. Расклеивается и расслаивается. Н. С картами PB такого не происходит. Проработайте это.

Обделили обычных пользователей. Почему нельзя на белых/черных/валютных картах выбрать пункт «ничего не наносить» подобно вашему премиум сервису?

Нельзя добавить фото на карту. Плохо.

С какого-то перепугу мне дали лимит 60000. Мне он к черту не нужен. Хотя я не трудоустроен (официально).

Вы пытаетесь быть современным банком, но при этом тащите за собой «древнее» наследие.

Консьерж сервис работает неплохо и крайне изобретательно. На мой «тупой» вопрос по то, с какой брать ли мне зонт был дан исчерпывающий ответ. Даже умудрились заказать кое что с интернета и организовать доставку. Респект!

Не понимаю почему нет возможности связаться через приложение? Почему я должен «светить» отдельный финансовый номер в мессенджерах? Дизлайк.

Нет возможности скрыть имя при создании «Банки». Если я создаю ее для сбора на праздник я сразу порчу сюрприз.

Нет услуги «Терминал» как у PB (пачки через приложенную к смартфону карту). Это особенно полезно для ФОП.

Ненадежные условия договора. Почитайте внимательно тарифы банка. На «неактивных» счетах обслуживание карты 100 грн в месяц. Скрытые оплаты…
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 15:09
Хочемо подякувати вам за детальний відгук та критику.
Ми уважно розбираємо всі зауваження та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Будемо вдосконалюватися!
AlexHirsch 15 травня 2023, 16:48
Честно говоря я надеялся, что у вас будет сервис на подобии Revolut (с одноразовыми картами для оплаты в интернете). Также очень не хватает возможности отключить кредитный лимит (или это я не нашел, если так то можете кидать тапки).

Приложение удобное, но просит слишком много разрешений у системы. Нет я, безусловно, понимаю что они нужны для работы, однако все же стремно. Надеюсь вы эту информацию никуда не передаете. Так это уже моя паранойя 😅

Карты… Почему нет мультивалютных? Вообще не хочу иметь 100500 левых карт только изза того что у меня и евро и доллар.

Банка. Просто супер. Все.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 17:45
При бажанні, ви можете знизити суму ліміту в застосунку, подавши знову заявку на кредитний ліміт: Головне меню — свайп вліво — Налаштування лімітів — Знизити ліміт на карту. Ліміт буде знижений протягом декількох хвилин

Передали колегам побажання на рахунок карток для оплати в інтернеті та мультивалютних карток
Дякуємо! :)
FedchDmytro 15 травня 2023, 11:15
Заблокували рахунки за завершеним виконавчим провадженням. В АСВП відкритих проваджень немає. І не треба, будь ласка, писати, що то аліментщики та боржники за кредитами пишуть. Може Монобанк тепер маргінальний, або хочуть потопити, бо багато військових Монобанок. Іншим теж хочеться …
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 11:40
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця (контакти якого є у повідомленні від нас), щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
angey6196 15 травня 2023, 9:46
Депозит закінчується 18 числа, і я не можу отримати кошти на будь-якому відділенні А-Банку, о 9 год. ранку.
Мені пропонують 14 годину, яка мене взагалі не цікавить, хоча я 5 разів написав, що хочу забрати кошти о 9 ранку, в будь-який день, на будь-якому відділенні.

Ти даєш свої кошти у користування, а вони тебе ставлять перед фактом, коли ти повинен отримати кошти.

Неочікував від цього банку, такого відношення.
Максималььно не рекомендую відкриття депозиту та зберігання валюти в цьому банку.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 11:41
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Белла Нікум 14 травня 2023, 21:33
Буду дуже обʼєктивно оцінювати.

Що сподобалося:
Швидка відповідь спеціаліста підтримки, гарний застосунок, динамічний CVV

Що Н Е сподобалося:
Нема картки тільки для онлайн платежів, навʼязує кредитний ліміт та не питає чи він мені потрібен (так, це дрібниця, але пишу як є), нема бота в телеграм як у PB24 через який можна приймати сповіщення про транзакції, нема техпідтримки в Signal (у мене є і Telegram і Signal, але у родичів тільки Signal (тільки!), тож є сенс зробити підтримку і там).

Окремо хочу зазначити, що бота зі сповіщеннями про списання та поповнення дійсно не вистачає. Також картку тільки для інтернет оплати теж хотіла би бачити. Тоді можна було б платити навіть на підозрілих сайтах.

Хочу зауважити що все що я написала вище не вплинуло на зниження оцінки. Ось те, за що 4 замість 5:
1. Додзвонитись майже неможливо. Дуже повільно.
2. Відеовпріфікація теж повільна. Для інтернет банкінгу 2−5 хвилин очікування це ліміт бо його роблять як раз для того щоб не чекати у чергах.
3. Ліміт на кількість білих карток. Зробіть хочаб дві! Дуже незручно.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 9:35
Дякуємо за відгук, ми направили ваші пропозиції колегам! Вдосконалюватимемося!
Katok777 14 травня 2023, 17:22
Вышло так что есть кредит в нескольких банках, платил до войны исправно, но сейчас проблемы с доходом и нет возможности платить. Альфа банк пошел на встречу и дал реструктуризацию, а монобанк только звонит без конца и заставляет вернуть долг. Но платить нечем. Ситуация безвыходная.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 9:31
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію
По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу
Банк не нараховує пені та штрафи, нараховує лише мінімальні відсотки 3,1% на місяць
Проблема вирішена
Alex1988tr 14 травня 2023, 13:45
Вже минають чктверті сутки як подав на вивід з сайту кошти в сумі 2600, на горячій лінії не раз говорили чекайте 3−4 суток. А грошей так і немає. На інші банки приходять через 15 хвилин, а тут сиди і думай де твої кошти
monobank
Відповідь банку
14 травня 2023, 15:51
Дійсно бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує відправника, планує провести зарахування на картку
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
MoneyBoy147 13 травня 2023, 21:14
Додайте будь ласка можливість заблокувати будь яку операцію яка буде відбуватися поза межами України. Дуже не вистачає функціоналу який дозволить вимкнути міжнародні платежі а також заборонити вхід тількі через pin.

Чим ви краще за Privat? У вас навіть немає можливості додати картку лише для інтернет оплат! У вас немає можливості додати додатковий пароль!

А ще якогось біса вам потрібно знати мій IMEI.
monobank
Відповідь банку
14 травня 2023, 15:47
В налаштуваннях безпеки (головна сторінка — свайп вліво — під карткою) можна увімкнути «Відхиляти платежі, якщо країна не збігається». Якщо функцію увімкнено, то ми порівнюємо, в якій країні проходить платіж карткою або Google/Apple pay з розташуванням смартфону
Для входу в застосунок потрібен не тільки пін-код, а ще й смс, яка відправляється на ваш номер телефону
Светлана Иванова 13 травня 2023, 13:35
Хочу поделиться негативным опытом пользования Monobank. Неизвестные мошенники с легкостью обошли службу безопасности банка, в частности 3D secure и меньше, чем за минуту сняли с моего счета более 44 тысяч гривен! При этом банк заявил, что ничем не может помочь и отозвать данные транзакции, возлагая всю ответственность на меня и полицию (которая непрозрачно намекнула, что так как деньги ушли в Таиланд, то привлечь к ответственности они никого не смогут). Очень жаль, что банковская система банка работает так непрофессионально.
Прошу решить данную проблему, иначе я также подам жалобы в НБУ, Минфин и судебный иск против банка
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 травня 2023, 14:54
Ситуація однозначно неприємна.
На жаль, за правилами Платіжної системи не всі типи операцій можна оскаржити.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що робилося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення непідтверджених списань ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не переходити за сумнівними посиланнями, не вводити там дані карток.
Ми рекомендуємо для покупок працювати з продавцями, в яких ви впевнені, працювати через післяплату.
Ознайомитися з відгуками в інтернеті щодо цього продавця або інтернет-магазину.
Іноді продавці надсилають у месенджер посилання для «безпечної оплати», яке є підробленим сайтом. Не рекомендуємо проводити оплату за такими посиланнями.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Yark12 13 травня 2023, 3:08
Найбільш ненадійний банк з усіх якими я користувався. Банк може безпідставно знизити кредитний ліміт до нуля, навіть якщо ти до цього тривалий час користувався ним і справно виплачував. Банк може заблокувати кошти на рахунку по запиту будь якого приватного нотаріуса, хоча інші банки цього не роблять.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 травня 2023, 18:32
В обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
Рішення про збільшення або зменшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
mgla008 12 травня 2023, 15:59
Решил впервые в жизни воспользоваться покупкой частями на маленькую сумму и тем самым протестировать, что это вообще такое, но к сожалению получил отказ. Картой пользуюсь очень давно, огромное кол-во операций, никаких долгов, но всё равно даже лимит 10000 грн не дали. Жаль, придётся опять возвращаться в приват
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 травня 2023, 18:20
Розуміємо, що ви хотіли мати додаткові кошти покупку частинами.
На даний момент ми не можемо запропонувати бажану суму ліміту.
Рекомендуємо використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплатні.
Фінансова активність по карті підвищить шанси на встановлення ліміту в подальшому.
Андрій Бу 12 травня 2023, 10:42
Мабуть, найбільш розповсюджена наразі проблема. Було виконавче провадження. У 2020 провадження закрите, що відображено у реєстрі ВП, до якого є вільний доступ. Тобто, про розпорядження КМУ «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану» від 02.03.2022 р. № 198-р, а також про Закон «Про внесення зміни до розділу XIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «Про виконавче провадження» зовсім не йдеться. Отже, підстава блокування рахунку досить сумнівна.
Служба підтримки клієнтів через месенджер запропонувала звернутися до виконавця з проханням вислати листа до банку про те, що провадження закрите. Але в моєму випадку Виконавець знаходиться на тимчасово окупованій території і всі його контакти — стаціонарні телефонні номери…
Ось тут я не розумію, що заважає юристам Банку самостійно за зверненням громадянина взяти інфо із відкритих джерел для зняття блокування? Чому потрібно все так ускладнювати?
До останнього часу на свій рахунок Монобанку я отримував офіційну заробітну платню. Тепер доведеться шукати інший банк, або писати заяву про сплату з/п готівкою… А все так добре починалося…
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 травня 2023, 15:30
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Рекомендуємо знайти альтернативні варіанти звернення до виконавчої служби, щоб вони надіслали в банк повідомлення про зняття арешту.
Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.25 42.7296
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.25 42.7296
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝