×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.28 | 42.8504 |
Всі курси банку |
Не розблоковують рахунок
Попросіть, будь ласка, виконавця перевірити цю інформацію
Також, виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Коментарі (5)
Дуже сподобалося!
Дякую вам за організацію доставки карток за кордон, а також за вирішення моїх побутових питань.
У мене просто немає слів. Дивовижно!
Не забудьте погладити вашого котика ;)
Написати коментар
Монобанк 2.5 місяця не проводить платіж за комуналку
07.03.2023 я оплатив комуналку як зазвичай.
Через місяць помітив, що кошти не зараховані.
Підтримка увесь час продовжує повторювати ту саму мантру «Чекайте».
«Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов’язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.»
Але не кажуть скільки чекати і не дають жодних гарантій.
Відмінити платіж я також не можу, як мінімум не знаю як це зробити, а підтримка переконує, що це неможливо.
Тобто банк, який є посередником між покупцем і продавцем і роботою якого є доставити кошти від першого до другого, цю роботу не виконує.
Натомість перекладає відповідальність на покупця за свою невиконану роботу.
Представники Монобанк, поправте мене, будь ласка, якщо я неправильно розумію роботу банківської системи.
Айбокс поступово проводить перерахунки в компанії, по яким проводили оплату
Ми стараємося максимально пришвидшили процес з нашого боку
Додатково ми надішлемо повідомлення, коли кошти по вашим оплатам будуть переказані на рахунки компанії
Приносимо вибачення за незручності
Коментарі (9)
Псують кредитну історію після реструктуризації кредиту!
Вирішили з банком питання — уклали реструктуризацію, вийшли на новий графік платежів за допомогою підписання додаткової угоди.
І навіть після цього у додатку висить банер з вимогою повністю погасити всю суму!
Крім того, банк систематично щомісяця передає в бюро кредитних історій інформацію про прострочену заборгованість.
А сенс тоді цієї реструктуризації, якщо Ви все одно псуєте мені кредитну історію!
Це прямим чином потрапляє під статтю неетичної поведінки і якщо питання не вирішиться, за допомогою цього відгуку, в НБУ буде подано відповідну заяву!
На рахунок передачі інформації в бюро кредитних історій, колеги надали вам офіційну відповідь
Коментарі (5)
«Банк в смартфоні» (ні)
Нічого для зручності немає. Забагато обмежень (неможна створити до ОДНОГО рахунку додаткову картку), немає можливості створити картку для підозрілих операцій (усіякі сайти які не мають жодної довіри але купити там щось треба), немає можливості автоматично поповнювати депозит (це є у конкурентів), немає можливості використовувати ТІЛЬКИ віртуальні картки. Навіщо мені потрібен чорний пластик, коли чорна у мене тільки для цифрового розрахунку, а я біла завжди у кишені?
А головне… ЧОМУ, ТРЯСЦЯ… Чому немає можливості зробити окрему картку для оплат в інтернеті. Це є в приваті!
Як для звичайного банку 3. Як для мобільного 2. Треба доробити.
Чого не вистачає:
1. Картки для інтернет оплат (це з зірочкою!)
2. Додаткові картки до ОДНОГО рахунку (не додаткові рахунки!)
3. Можливість вимкнути розрахунок у певних категоріях. Наприклад я хочу вимкнути (У НУЛЬ, не під підтвердження!) Інтернет оплати чорною карткою. Для безпеки (для розрахунків використовую білу).
Це те, що є у банках конкурентів. У вас немає. Перше найбільше заважає…
Виправлю коли хочаб інтернет картка як у приватна зʼявиться.
Не сподобалося. Але я поки що з Mono. Поки що.
Вдосконалюватимемося!
Коментарі (3)
Не розблокувують кошти
Я не розумію у чому проблема, як блокувати, так за хвилини від постанови у АСВП рахунок заблоковано. А при розблокуванні постанова вже тиждень у АСВП, у банка є до неї доступ, я надавав постанову у службу підтримки, а мене просто годують сніданками, вже всі строки розблокування які надавав банк давно пройшли.
Коментарі (1)
Пропали деньги при переводе больше 12000грн
Ночью делала перевод на крупную сумму как по мне больше 12000грн. Платежи почему-то не поступили пользователю которому отправляла. Транзакция грузит без остановки.
Помимо этого я знаю о переводе на свою карту, который так же не дошел. Техподдержка банка отвечает шаблонно, когбудто там бот, а не человек.
ТП сказала мне что последние платежи успешны, но по факту меня обманули, так как ничего никому не дошло! Как вообще такое возможно, что ТП обманывает.
Жду свои деньги!!!
Написати коментар
Прошли ещё сутки, помимо той транзакции что пропала, ещё -335 грн
Записала видео с приложения банка, так как долго игла загрузка.
Техподдержка банка сказала, что всё хорошо и можно не переживать (предыдущий опыт говорит о другом)
Лягла спать, на утро просыпаюсь захожу в приложение банка, а транзакция вообще пропала!!! Благо хоть видео записала.
Теперь по итогу -1500 грн.
Банк во время войны забирает себе деньги пользователей
Попрошу минфин обратить на это внимание
Дійсно, на жаль, були складнощі в роботі застосунку
На поточний момент складність усунено, операція відображається у виписці
Написати коментар
Mono банк уже 2день делает перевод моих средств
Получается не могу подтвердить человеку, что перевод был осуществлён, так как попросту нет квитанции. Написала в техподдержку банка, но видимо им нет интереса решить мой вопрос с деньгами, просила уже и вернуть средства на баланс и сделать отмену перевода. На что получаю отказ. Ответы техподдержки только мы решаем ваш вопрос. Если банк не может перевести немного больше 1000грн, мои личные средства в такой долгий период, то какой смысл тогда пользоваться таким банком. Просто получается забрали мои средства себе и теперь который уже день слышу только мы решаем вам вопрос.
Верните мне мои средства.
Коментарі (1)
ТРЕШОВИЙ банк. З нарцистичною думкою про себе.
Оператор: Так за все зробимо, подають запит. (Хоча КІ історію банк моніторити с вересня 2022-го). Приходить відмова і мінус до рейтингу в КІ.
Банк: наш банк орієнтований на користувачів власних коштів. Кешбек перекази, …
ВІДКРИЙТЕ ОЧІ, МОНОБАНК ПО УМОВАМ І ТАРИФАМ ВЖЕ ДАВНО ПАСЕ ЗАДНІХ.
При першій можливості завітаю до офісах вашого банка партнера і розірвав всі угоди. А користуватись вже вашими послугами зі вчорашнього дня припинив і всім раджу.
Банк — відстій.
Рекомендуємо:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Коментарі (6)
Великолепно
Ну, а для меня это не проблема. Mono для тех кому надо именно банк в телефоне, а не банк для обнала. Процентная ставка пониже, не спорю, но и комиссии за самые важные платежи нет.
Приложение удобное. Супер мега няшный кот. Классные звуки самого приложения.
Единственное чего действительно не хватает так это возможности создать «интернет карту». Потому как есть сервисы которым надо заплатить, а потом шиш показать. Ибо не заслужили (к примеру разные подписки без возможности отменить или подкопка на сайте созданном на коленке).
В целом да, необычно. Использую исключительно как дебетовую карту. Снятие денег вообще не интересует (сразу отключил). Пластик тоже не интересует. Использую только для оплаты по счетам и покупкам. для использования в качестве навороченного кошелька самое оно.
Написати коментар
не зачисляют деньги
Коментарі (9)
Комунальні платежі
Коментарі (9)
Кошти по спадку
На поточний момент бачимо питання вирішено.
Додатково передали інфо на перевірку якості обробки вашого запиту.
Нам шкода що ми дещо розчарували вас. Ми намагатимемося більше вас не засмучувати.
Коментарі (2)
Не заходять кошти на рахунок Фоп
Клієнтам для оплати надаю номер ключ карти від цього рахунку але зараховуються кошти тільки з Моно і з Привату. З інших банків постійно «спроба неуспішного зарахування».
Служба підтримки ніяких пояснень не дає. Тільки стандартне «у нас все ок, проблеми зі сторони банка відправника коштів»
Може хоч тут отримаю пояснення.
Ці поповнення не зараховуються на картку по причині обмежень на боці банка-відправника або платіжної системи
Коментарі (4)
Проблемы в работе приложения
Также из интересных моментов, в поддержке утверждают, что приложение банка и банк не одно и то же.
Вывод напрашивается один, да, в Монобанке удобно переводить средства и приложение весьма комфортное, но с учетом того, что ваши средства с радостью повторно спишут и даже при наличии чеков вы сами будете с этим разбираться, в случае, если не были в поездке, более не собираюсь там хранить значительные для себя суммы.
Также я не понимаю почему нельзя встроить поддержку в приложение, но это не критично, т.к. в любом случае номер мобильного есть у банка.
Коментарі (4)
Не проходят выводы с сайта
Последние пару месяцев, когда ставишь вывод денег с сайта, приходят по 3−4 дня. Последний вывод от 8 числа, до сих пор не пришел, пишут в поддержке, что деньги списаны, проблема в системе monobank
Коментарі (2)
Удовлетворительно
У вас нет возможности изменить карту по умолчанию (с черной на белую к примеру). Нет возможности отключить возможность уходить в минус. Нет отдельной виртуальной карты для оплат на подозрительных сайтах. Нет возможности запретить все регулярные списания одной кнопкой
Приложение красивое не спорю. Но функционал крайне беден по сравнению с PB или ПУМБ. Те же билеты в вашем приложении не купить.
Пополнение карты после закрытия IBOX bank вообще квест. Где? Как? Чапать в отделение другого банка за несколько километров и платить комиссию?
Просто отвратительное отношение к телефонии. Дозвониться нереально. Но хочу отметить что в чате благо ответили быстро, поэтому претензий нет.
Смею заметить что приложение «тяжелое» и не поддерживает 4.4 андроид (не претензия, просто факт).
Вход через OTP несколько цифр и PIN выглядит так будто вы просто мечтаете чтоб ваших клиентов взломали. SMS небезопасны (гуглите «уязвимости SS7 при получении SMS») а 4 циферки легко подобрать/подсмотреть/угадать.
Не работает на 2 устройствах. Не слишком удобно.
Хочу отметить прикольную техподдержку которая мне даже прогноз погоды сообщила. Респект!
С банкоматами я так понимаю все плохо. Вы обещали свои банкоматы, но проект заглох. Надеюсь после победы Украины возобновят. Нет безусловно можно использовать левые банкоматы левых банков… Но это и комиссии лишние и угроза использования скиммеров (гуглите).
Динамический CVV и запрет оплаты при несоответствии страны выглядят круто. И работают круто.
Навязывание пластика черного выглядит как-то неочень. Почему нельзя иметь только виртуальные? Если уже выть полностью «в телефоне» так и карты тогда должны быть там же. Ну на выбор клиента разумеется.
Плохое качество пластика. Расклеивается и расслаивается. Н. С картами PB такого не происходит. Проработайте это.
Обделили обычных пользователей. Почему нельзя на белых/черных/валютных картах выбрать пункт «ничего не наносить» подобно вашему премиум сервису?
Нельзя добавить фото на карту. Плохо.
С какого-то перепугу мне дали лимит 60000. Мне он к черту не нужен. Хотя я не трудоустроен (официально).
Вы пытаетесь быть современным банком, но при этом тащите за собой «древнее» наследие.
Консьерж сервис работает неплохо и крайне изобретательно. На мой «тупой» вопрос по то, с какой брать ли мне зонт был дан исчерпывающий ответ. Даже умудрились заказать кое что с интернета и организовать доставку. Респект!
Не понимаю почему нет возможности связаться через приложение? Почему я должен «светить» отдельный финансовый номер в мессенджерах? Дизлайк.
Нет возможности скрыть имя при создании «Банки». Если я создаю ее для сбора на праздник я сразу порчу сюрприз.
Нет услуги «Терминал» как у PB (пачки через приложенную к смартфону карту). Это особенно полезно для ФОП.
Ненадежные условия договора. Почитайте внимательно тарифы банка. На «неактивных» счетах обслуживание карты 100 грн в месяц. Скрытые оплаты…
Ми уважно розбираємо всі зауваження та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Будемо вдосконалюватися!
Коментарі (21)
Хорошо, но ожидания не оправдались
Приложение удобное, но просит слишком много разрешений у системы. Нет я, безусловно, понимаю что они нужны для работы, однако все же стремно. Надеюсь вы эту информацию никуда не передаете. Так это уже моя паранойя 😅
Карты… Почему нет мультивалютных? Вообще не хочу иметь 100500 левых карт только изза того что у меня и евро и доллар.
Банка. Просто супер. Все.
Передали колегам побажання на рахунок карток для оплати в інтернеті та мультивалютних карток
Дякуємо! :)
Коментарі (3)
Заблокували рахунки за завершеним виконавчим провадженням
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця (контакти якого є у повідомленні від нас), щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Коментарі (1)