Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Vdmvch 22 травня 2023, 20:16
09.05.2023 через масове блокування рахунків мій рахунок також потрапив під арешт. 11.05.2023 виконавцем було винесено постанову про часткове зняття обмежень з рахунку згідно з законом України та зареєстровано її у АСВП. Станом на сьогодні (22.05.2023) банк досі тримає мій рахунок заблокованим та не може надати відповіді щодо дати зняття обмеження з рахунку
monobank
Відповідь банку
23 травня 2023, 12:46
На жаль, ми не отримували постанову по АСВП, через це не було знято обмежень
Попросіть, будь ласка, виконавця перевірити цю інформацію
Також, виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Myname2287 20 травня 2023, 19:53
Сервіс просто найгарніший! Консьєрж сервіс казковий!

Дякую вам за організацію доставки карток за кордон, а також за вирішення моїх побутових питань.

У мене просто немає слів. Дивовижно!

Не забудьте погладити вашого котика ;)
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 травня 2023, 14:45
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
ivan40x 19 травня 2023, 10:23
Мій перший негативний досвід із Монобанк.
07.03.2023 я оплатив комуналку як зазвичай.
Через місяць помітив, що кошти не зараховані.
Підтримка увесь час продовжує повторювати ту саму мантру «Чекайте».

«Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов’язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.»

Але не кажуть скільки чекати і не дають жодних гарантій.
Відмінити платіж я також не можу, як мінімум не знаю як це зробити, а підтримка переконує, що це неможливо.
Тобто банк, який є посередником між покупцем і продавцем і роботою якого є доставити кошти від першого до другого, цю роботу не виконує.
Натомість перекладає відповідальність на покупця за свою невиконану роботу.
Представники Монобанк, поправте мене, будь ласка, якщо я неправильно розумію роботу банківської системи.
monobank
Відповідь банку
19 травня 2023, 12:50
Нам дійсно прикро, що сталася ця ситуація
Айбокс поступово проводить перерахунки в компанії, по яким проводили оплату
Ми стараємося максимально пришвидшили процес з нашого боку
Додатково ми надішлемо повідомлення, коли кошти по вашим оплатам будуть переказані на рахунки компанії
Приносимо вибачення за незручності
vipmaster77 19 травня 2023, 7:41
У зв’язку з війною виникла заборгованість за кредитною карткою.

Вирішили з банком питання — уклали реструктуризацію, вийшли на новий графік платежів за допомогою підписання додаткової угоди.

І навіть після цього у додатку висить банер з вимогою повністю погасити всю суму!

Крім того, банк систематично щомісяця передає в бюро кредитних історій інформацію про прострочену заборгованість.

А сенс тоді цієї реструктуризації, якщо Ви все одно псуєте мені кредитну історію!

Це прямим чином потрапляє під статтю неетичної поведінки і якщо питання не вирішиться, за допомогою цього відгуку, в НБУ буде подано відповідну заяву!
monobank
Відповідь банку
19 травня 2023, 12:47
Ми передали колегам пропозицію по доопрацюванню відображення інформації у мобільному застосунку, щоб відображалась інформація по реструктуризації
На рахунок передачі інформації в бюро кредитних історій, колеги надали вам офіційну відповідь
Crasynotadasy 19 травня 2023, 2:02
Ну що я можу сказати…

Нічого для зручності немає. Забагато обмежень (неможна створити до ОДНОГО рахунку додаткову картку), немає можливості створити картку для підозрілих операцій (усіякі сайти які не мають жодної довіри але купити там щось треба), немає можливості автоматично поповнювати депозит (це є у конкурентів), немає можливості використовувати ТІЛЬКИ віртуальні картки. Навіщо мені потрібен чорний пластик, коли чорна у мене тільки для цифрового розрахунку, а я біла завжди у кишені?

А головне… ЧОМУ, ТРЯСЦЯ… Чому немає можливості зробити окрему картку для оплат в інтернеті. Це є в приваті!

Як для звичайного банку 3. Як для мобільного 2. Треба доробити.

Чого не вистачає:
1. Картки для інтернет оплат (це з зірочкою!)
2. Додаткові картки до ОДНОГО рахунку (не додаткові рахунки!)
3. Можливість вимкнути розрахунок у певних категоріях. Наприклад я хочу вимкнути (У НУЛЬ, не під підтвердження!) Інтернет оплати чорною карткою. Для безпеки (для розрахунків використовую білу).

Це те, що є у банках конкурентів. У вас немає. Перше найбільше заважає…

Виправлю коли хочаб інтернет картка як у приватна зʼявиться.

Не сподобалося. Але я поки що з Mono. Поки що.
monobank
Відповідь банку
19 травня 2023, 11:49
Ми направили ваші побажання колегам!
Вдосконалюватимемося!
Проблема вирішена
Дмитро Нагорний 18 травня 2023, 13:05
Банком були заблоковані кошти за виконавчим написом. Вже 12.05 виконавець надіслав банку запит на розблокування рахунку на суму 13400 грн. Відповідні постанови є у АСВП також з 12.05. Рахунок досі не було розблоковано. При цьому служба підтримки банку ще з понеділка каже, що ось 1−2 дні і все буде розблоковано, а сьогодні вже четвертий день від подібних повідомлень підтримки, при цьому служба підтримки спілкується не зрозуміло як: з трьох питань у повідомленні обирає одне і відповідає лише на нього відпискою чи йде з’ясовувати інформацію і зникає на дві години, а вже після цього відписка.
Я не розумію у чому проблема, як блокувати, так за хвилини від постанови у АСВП рахунок заблоковано. А при розблокуванні постанова вже тиждень у АСВП, у банка є до неї доступ, я надавав постанову у службу підтримки, а мене просто годують сніданками, вже всі строки розблокування які надавав банк давно пройшли.
monobank
Відповідь банку
18 травня 2023, 13:44
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
NataliaBest 18 травня 2023, 9:34
Добрый день.
Ночью делала перевод на крупную сумму как по мне больше 12000грн. Платежи почему-то не поступили пользователю которому отправляла. Транзакция грузит без остановки.
Помимо этого я знаю о переводе на свою карту, который так же не дошел. Техподдержка банка отвечает шаблонно, когбудто там бот, а не человек.
ТП сказала мне что последние платежи успешны, но по факту меня обманули, так как ничего никому не дошло! Как вообще такое возможно, что ТП обманывает.
Жду свои деньги!!!
monobank
Відповідь банку
18 травня 2023, 13:42
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SvetlanaSSSS 18 травня 2023, 9:19
Сегодня ночью делала транзакцию на карту знакомой в 335грн, не смотря на то, что прошлые деньги пропали в неизвестном направлении.
Записала видео с приложения банка, так как долго игла загрузка.
Техподдержка банка сказала, что всё хорошо и можно не переживать (предыдущий опыт говорит о другом)
Лягла спать, на утро просыпаюсь захожу в приложение банка, а транзакция вообще пропала!!! Благо хоть видео записала.
Теперь по итогу -1500 грн.
Банк во время войны забирает себе деньги пользователей
Попрошу минфин обратить на это внимание
monobank
Відповідь банку
18 травня 2023, 13:39
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, на жаль, були складнощі в роботі застосунку
На поточний момент складність усунено, операція відображається у виписці
SvetlanaSSSS 17 травня 2023, 13:37
Делала перевод личных средств 15.05.23 другому пользователю. Деньги у меня списали с счета, но другому человеку так и не дошли. Зашла в перевод посмотреть квитанцию, но вместо неё черный экран.
Получается не могу подтвердить человеку, что перевод был осуществлён, так как попросту нет квитанции. Написала в техподдержку банка, но видимо им нет интереса решить мой вопрос с деньгами, просила уже и вернуть средства на баланс и сделать отмену перевода. На что получаю отказ. Ответы техподдержки только мы решаем ваш вопрос. Если банк не может перевести немного больше 1000грн, мои личные средства в такой долгий период, то какой смысл тогда пользоваться таким банком. Просто получается забрали мои средства себе и теперь который уже день слышу только мы решаем вам вопрос.
Верните мне мои средства.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 травня 2023, 16:08
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Олег ІГОРОВИЧ 17 травня 2023, 6:56
Зв’язався з підтримкою. Кажу мені потрібний мінімальний кредитний ліміт для поліпшення КІ (302). Потреби в кредитних грошах тільки для цього.
Оператор: Так за все зробимо, подають запит. (Хоча КІ історію банк моніторити с вересня 2022-го). Приходить відмова і мінус до рейтингу в КІ.
Банк: наш банк орієнтований на користувачів власних коштів. Кешбек перекази, …
ВІДКРИЙТЕ ОЧІ, МОНОБАНК ПО УМОВАМ І ТАРИФАМ ВЖЕ ДАВНО ПАСЕ ЗАДНІХ.
При першій можливості завітаю до офісах вашого банка партнера і розірвав всі угоди. А користуватись вже вашими послугами зі вчорашнього дня припинив і всім раджу.
Банк — відстій.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 травня 2023, 16:06
Рішення про збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу. Ми розуміємо, що ви розраховували на кредитні кошти. Наразі такої можливості, на жаль, немає.

Рекомендуємо:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.

Ці активності позитивно впливають на можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Male221 16 травня 2023, 17:16
Я с банком не так долго, но мне все нравится. Почитал множество разных отзывов (и не только на этом сайте) и все сводится к недовольству процентными ставками и отсутствием банкоматов.

Ну, а для меня это не проблема. Mono для тех кому надо именно банк в телефоне, а не банк для обнала. Процентная ставка пониже, не спорю, но и комиссии за самые важные платежи нет.

Приложение удобное. Супер мега няшный кот. Классные звуки самого приложения.

Единственное чего действительно не хватает так это возможности создать «интернет карту». Потому как есть сервисы которым надо заплатить, а потом шиш показать. Ибо не заслужили (к примеру разные подписки без возможности отменить или подкопка на сайте созданном на коленке).

В целом да, необычно. Использую исключительно как дебетовую карту. Снятие денег вообще не интересует (сразу отключил). Пластик тоже не интересует. Использую только для оплаты по счетам и покупкам. для использования в качестве навороченного кошелька самое оно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 20:16
Вдячні за ваш відгук!
saha00 16 травня 2023, 14:54
Открыли карту МоноБанка для ФОПа предоставили все документы про деятельность написали кучу заявлений, связались по видео связи, поскидали кучу договоров. А деньги так и не зачисляют уже прошло 5 дней. Каждый раз какие то отговорки. ФОП действующий нужно работать, платить налоги (и так сейчас работы нет, все выживаю), а они все решают зачислят они деньги или нет. Такое впечатление, что это им они пришли. НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ГОРЕ БАНКОМ!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 16:39
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
AnastasiiaKr 16 травня 2023, 14:29
Питання по комунальним послугам за 07.03.23 так і не вирішилось! Телефон не відповідає, підтримка у чат боті дає шаблонні відповіді. Пройшло вже більше двох місяців, нічого не змінилось. Мабуть буду подавати позов до суду.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 18:00
Передали запит колегам, щоб зв'язались з вами у чаті для вирішення питання
Проблема вирішена
orudenko12 16 травня 2023, 13:09
Маю проблему з отриманням спадщини. Надала всі документи для отримання спадщини, після цього сказали чекати максимум 5 днів, хоча будуть намагатися вирішити питання як найшвидше. Пройшло 5 днів, вони попросили ще почекати 5 днів (знову ж таки відповідь аналогічно попередній — будемо намагатися вирішити питання як найшвидше). Після мого запитання, можливо щось не так з документами, чогось не вистачає, відповідь — все гаразд, просто треба чекати. Я зачекала ще 5 днів, і мені вчора відповіли, що знову потрібно чекати 5 днів, не пояснюючи в чому полягає проблема. Після цієї відповіді вже не могла просто чекати знову 5 днів, почала вимагати термін виконання мого запиту, після довгої переписки, вони повідомили що платіж на проведенні, і я знову чекаю, тепер не зрозуміло скільки… Я не розумію, як банк може так ставитись до клієнтів, я не прошу кредит, я хочу отримати свої кошти на законних підставах. Стільки років обслуговування і розчарування.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 15:51
Прийміть наші співчуття у вашій втраті, та вибачення за довгий розгляд вашого запиту.
На поточний момент бачимо питання вирішено.
Додатково передали інфо на перевірку якості обробки вашого запиту.
Нам шкода що ми дещо розчарували вас. Ми намагатимемося більше вас не засмучувати.
Проблема вирішена
GermanAlex1984 16 травня 2023, 11:34
Відкрив собі рухунок ФОП у монобанку. Спокусився на те що все безкоштовно. Але вкотре впевнився що безкоштовно і якісно це не сумісні речі.
Клієнтам для оплати надаю номер ключ карти від цього рахунку але зараховуються кошти тільки з Моно і з Привату. З інших банків постійно «спроба неуспішного зарахування».
Служба підтримки ніяких пояснень не дає. Тільки стандартне «у нас все ок, проблеми зі сторони банка відправника коштів»
Може хоч тут отримаю пояснення.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 18:27
По вашій ситуації ми отримуємо сповіщення від Платіжної системи про спробу неуспішного зарахування. Цю спробу ви можете бачити у застосунку.
Ці поповнення не зараховуються на картку по причині обмежень на боці банка-відправника або платіжної системи
JfM 16 травня 2023, 11:31
Утро началось с любопытнейших вестей. А именно с того, что ночью в «Сильпо» я получила возврат денег на моно, о чем поинтересовалась у продавцов, меня попросили оплатить ещё раз. Естественно, предоставив чеки. После чего в 2 часа ночи моно списал возвращенные деньги, в дополнение к деньгам по второй оплате. Утром начались танцы с бубном в поддержке банка, идите в супермаркет он выдавал чеки, значит маркет и виноват. С учетом того, что транзакция была пробита во время поездки и предоставления чеков об оплате, впечатление не самое лучшее.
Также из интересных моментов, в поддержке утверждают, что приложение банка и банк не одно и то же.

Вывод напрашивается один, да, в Монобанке удобно переводить средства и приложение весьма комфортное, но с учетом того, что ваши средства с радостью повторно спишут и даже при наличии чеков вы сами будете с этим разбираться, в случае, если не были в поездке, более не собираюсь там хранить значительные для себя суммы.

Также я не понимаю почему нельзя встроить поддержку в приложение, но это не критично, т.к. в любом случае номер мобильного есть у банка.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 14:17
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
german1987 16 травня 2023, 1:08
Добрый, вечер.
Последние пару месяцев, когда ставишь вывод денег с сайта, приходят по 3−4 дня. Последний вывод от 8 числа, до сих пор не пришел, пишут в поддержке, что деньги списаны, проблема в системе monobank
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 12:41
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Lovely0Kitten 15 травня 2023, 21:52
От мобильного приложения мобильного банка хотелось большего…

У вас нет возможности изменить карту по умолчанию (с черной на белую к примеру). Нет возможности отключить возможность уходить в минус. Нет отдельной виртуальной карты для оплат на подозрительных сайтах. Нет возможности запретить все регулярные списания одной кнопкой

Приложение красивое не спорю. Но функционал крайне беден по сравнению с PB или ПУМБ. Те же билеты в вашем приложении не купить.

Пополнение карты после закрытия IBOX bank вообще квест. Где? Как? Чапать в отделение другого банка за несколько километров и платить комиссию?

Просто отвратительное отношение к телефонии. Дозвониться нереально. Но хочу отметить что в чате благо ответили быстро, поэтому претензий нет.

Смею заметить что приложение «тяжелое» и не поддерживает 4.4 андроид (не претензия, просто факт).

Вход через OTP несколько цифр и PIN выглядит так будто вы просто мечтаете чтоб ваших клиентов взломали. SMS небезопасны (гуглите «уязвимости SS7 при получении SMS») а 4 циферки легко подобрать/подсмотреть/угадать.

Не работает на 2 устройствах. Не слишком удобно.

Хочу отметить прикольную техподдержку которая мне даже прогноз погоды сообщила. Респект!

С банкоматами я так понимаю все плохо. Вы обещали свои банкоматы, но проект заглох. Надеюсь после победы Украины возобновят. Нет безусловно можно использовать левые банкоматы левых банков… Но это и комиссии лишние и угроза использования скиммеров (гуглите).

Динамический CVV и запрет оплаты при несоответствии страны выглядят круто. И работают круто.

Навязывание пластика черного выглядит как-то неочень. Почему нельзя иметь только виртуальные? Если уже выть полностью «в телефоне» так и карты тогда должны быть там же. Ну на выбор клиента разумеется.

Плохое качество пластика. Расклеивается и расслаивается. Н. С картами PB такого не происходит. Проработайте это.

Обделили обычных пользователей. Почему нельзя на белых/черных/валютных картах выбрать пункт «ничего не наносить» подобно вашему премиум сервису?

Нельзя добавить фото на карту. Плохо.

С какого-то перепугу мне дали лимит 60000. Мне он к черту не нужен. Хотя я не трудоустроен (официально).

Вы пытаетесь быть современным банком, но при этом тащите за собой «древнее» наследие.

Консьерж сервис работает неплохо и крайне изобретательно. На мой «тупой» вопрос по то, с какой брать ли мне зонт был дан исчерпывающий ответ. Даже умудрились заказать кое что с интернета и организовать доставку. Респект!

Не понимаю почему нет возможности связаться через приложение? Почему я должен «светить» отдельный финансовый номер в мессенджерах? Дизлайк.

Нет возможности скрыть имя при создании «Банки». Если я создаю ее для сбора на праздник я сразу порчу сюрприз.

Нет услуги «Терминал» как у PB (пачки через приложенную к смартфону карту). Это особенно полезно для ФОП.

Ненадежные условия договора. Почитайте внимательно тарифы банка. На «неактивных» счетах обслуживание карты 100 грн в месяц. Скрытые оплаты…
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 травня 2023, 15:09
Хочемо подякувати вам за детальний відгук та критику.
Ми уважно розбираємо всі зауваження та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Будемо вдосконалюватися!
AlexHirsch 15 травня 2023, 16:48
Честно говоря я надеялся, что у вас будет сервис на подобии Revolut (с одноразовыми картами для оплаты в интернете). Также очень не хватает возможности отключить кредитный лимит (или это я не нашел, если так то можете кидать тапки).

Приложение удобное, но просит слишком много разрешений у системы. Нет я, безусловно, понимаю что они нужны для работы, однако все же стремно. Надеюсь вы эту информацию никуда не передаете. Так это уже моя паранойя 😅

Карты… Почему нет мультивалютных? Вообще не хочу иметь 100500 левых карт только изза того что у меня и евро и доллар.

Банка. Просто супер. Все.
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 17:45
При бажанні, ви можете знизити суму ліміту в застосунку, подавши знову заявку на кредитний ліміт: Головне меню — свайп вліво — Налаштування лімітів — Знизити ліміт на карту. Ліміт буде знижений протягом декількох хвилин

Передали колегам побажання на рахунок карток для оплати в інтернеті та мультивалютних карток
Дякуємо! :)
FedchDmytro 15 травня 2023, 11:15
Заблокували рахунки за завершеним виконавчим провадженням. В АСВП відкритих проваджень немає. І не треба, будь ласка, писати, що то аліментщики та боржники за кредитами пишуть. Може Монобанк тепер маргінальний, або хочуть потопити, бо багато військових Монобанок. Іншим теж хочеться …
monobank
Відповідь банку
15 травня 2023, 11:40
Розуміємо, що ситуація неприємна.
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця (контакти якого є у повідомленні від нас), щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.8295
EUR 42.28 42.8504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝