Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
bakalosee 2 листопада 2023, 4:03
Через скорочення втратила роботу, попросила про кредитні канікули — відмовили.
Спитала про програми реструктуризації чи рефінансування (в іншому банку надали, запропонували самі), бо сума кредиту величезна, навіть відсотки не завжди вдається гасити. Сказали що нічим допомогти не можуть, тільки далі нараховувати відсотки поки розмір кредиту не зведе в могилу.
Підтримки ніякої, чогось добитись можна мабуть тільки через суд.
monobank
Відповідь банку
2 листопада 2023, 11:50
По кожному Клієнту індивідуально розглядається можливість надання реструктуризації з урахуванням багатьох параметрів
При цьому хочу звернути вашу увагу, що відсотки нараховуються не у підвищеному розмірі, а у стандартному 3,1% на місяць без застосування штрафів та пені
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу.
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося
Maximumus45 1 листопада 2023, 8:42
Відділення за адресою: Чернівці, пл. Соборна, 10 (Mi Store)
Всім відомий «Monobank» у якого є мобільний додаток з різними функціями, є така функція як сканування номеру карти на яку потрібно перерахувати кошти, ця функція працює постійно з помилками і збоями може не правильно відсканувати номер карти і відправити кошти на невідомий рахунок. Втрачені кошти ви не повернете ніколи. Служба підтримки «Monobank» буде вам писати що їм «жаль що так сталось» і «спробує», а ще гірша відповідь «повернення коштів залежить від бажання отримувача». В результаті — якщо додаток «monobank» відправив кошти не на ту карту то ви їх ніколи не повернете. Не користуйтесь додатком «Monobank»!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 листопада 2023, 11:40
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Хочемо зауважити, що на вірність сканування номера карти можуть впливати багато факторів, такі як роздільна здатність камери смартфона, освітлення в момент сканування, тіні та відблиски, а також можливі пошкодження або потертості на карті, що сканують та інше.
Тому ми рекомендуємо перевіряти номер картки, перед відправкою коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
Проблема вирішена
nastik9097 31 жовтня 2023, 7:51
вхідна транзакція по злотому 8.62 а вихідна 8.93
тобто банк заробляє 31 копійку на кожному злотому. Звучить небагато.
Але якщо помножити на 3000 то 31 копійка вже один турнікет 930 грн, одне врятоване життя. Але ні. Треба ж 3.6% спреду під час війни. Бо гороховський буде їсти один гороховий суп. І це не зімбабвійський долар, а на хвилиночку найбільш поширена валюта після долара.
Ось нехай банки донатять на війну.
тепер зрозуміло чому моно закрив картку злотого до війни і так її і не перезапустив на вигідних умовах. :) хехе.

а на питання чого 31 копійка з кожного злотого. на це питання відповідь «ми менше всіх обманюємо серед усіх банків» :)

Ви можете сказати що ж ти Настя до них із-за 3.6% докопалася. По-перше знову ж такі це не податок на ФОП, а прибуток в кишеню гороховського, гороховський захоче купляти турнікет не захоче, я не знаю, я не хочу залежати від бажання гороховського.
Другий пункт що для інших валют окрім USD, EUR не пише курс купівлі. Пише лише курс продажу. Що є очевидним порушенням моїх прав як споживача.

Проте відповідь служби підтримки «Якщо порівнювати в цілому: наші умови обслуговування, тарифи і послуги, то наша картка залишається найвигіднішою на ринку»

Так, «ми тут ведемо себе паскудненько, але в ціломи ми не такі уж погані».
На фоні он того ман’яка-вбивці, цей легкий харасмент не такий вже уж поганий)))))
Та я ще мовчу скільки воно йшло з Польщі з 23 числа до 31.
всім рекомендую.
monobank
Відповідь банку
monobankua 31 жовтня 2023, 17:40
При користуванні гривневою карткою закордоном, шлях конвертації залежить від валюти операції.
Якщо валюта операції EUR/USD, то конвертація: EUR/USD → UAH за курсом Монобанк.
Якщо валюта операції екзотична, тобто відрізняється від EUR/USD, то при оплаті шлях конвертації: екзотична валюта → USD за курсом платіжної системи → UAH за курсом продажу (більший) Монобанк.
При зарахуванні шлях конвертації: екзотична валюта → USD за курсом платіжної системи → UAH за курсом покупки (менший) Монобанк.

Курс Монобанк вказано в застосунку в меню «Ще».
Наші карткові курси валют одні з найвигідніших на ринку України. Різниця між купівлею і продажем валюти приведена у відповідність з ринковою.

На жаль, такий продукт як картка в злотих не користувався популярністю. Наша місія — зберегти простоту для всіх клієнтів, а велика кількість продуктів ускладнює користування застосунком.
Тому було прийнято рішення про закриття карт в злотих.
Якщо в планах з'явиться знову ця картка, ми обов'язково проінформуємо.

Додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів та зв'яжемося з вами для надання відповіді
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sashahlbv 30 жовтня 2023, 19:23
На мою думку, Monobank самий найкращий банк в Україні.
Саме більше, мені подобається дизайн додатка та ідеї з mono-котом. Гороховському та всім робітникам великий респект та дякую за вашу працю!
monobank
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 19:27
Дякуємо за відгук!
Постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pakistan501 28 жовтня 2023, 18:46
В мене виникло питання, мені допомогли настільки швидко шо я досі в шоці, шо все у смартфоні і ніяких відділень.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2023, 20:55
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Проблема вирішена
MaryHS 28 жовтня 2023, 13:50
Користуюсь карткою майже рік, сталась така ситуація що сповіщення від програми мені не приходила, подружка взяла в борг ±1200, приходить сповіщення в телеграмі що більше не можуть обслуговувати в банку, дзвонить банк і питає про переказ, сума приблизно така сама як і був борг, я думаючи що це він кажу так, підтвердження боргу в мене немає, обговорювалося це в реальності, а не через переписку, картку мені заблокували, дякую кошти на іншу змогла перевести, виявились якісь шахраї тепер не можу завести картку в моно банку
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2023, 15:08
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Biliy 28 жовтня 2023, 1:29
Звернувся у темну пору доби, швидко відповіли, дуже конкретно поясняли, все зробили швидко
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2023, 11:53
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дима Мойсиенко 27 жовтня 2023, 18:54
Добрый вечер. Хочу поблагодарить всю команду МОНО БАНКА за вашу тяжелую трудоемкую работу, я очень вам благодарен за то что вы мне помогли вернуть огромную сумму денег. Я очень счастлив что пользуюсь вашим банком и что дали мне такую возможность быть семьей с вами. Вы настоящая слаженная команда! Очень вам благодарен. Хочу пожелать вам Огромного вам развития в будущем!
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2023, 11:50
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Проблема вирішена
Samal79 26 жовтня 2023, 12:37
Жалоб, особо, не было, всё устраивало, пока ребенок не оказался в Турции. Три дня назад карта прекрасно работала в Европе, в частности, в Болгарии. Как только оказались в Турции карта перестала работать. Ребенок там один, обратился в техподдержку. Ей ответили, чтобы перепривязали карту в Гугл пей, так как пластика на руках нет. Результата нет. Всё на этом помощь банка окончилась. На мой запрос в техподдержку, меня «отшили», так как карта не моя. Ребенок в 17 лет без карты сидит за границей, банк забил. Из своего негативного опыта: пользовался картой, которая была привязана под расчет на олх. После того, как решил сменить карту на именную, платежи с олх перестали приходить. Обращался несколько раз в техподдержку: помочь не смогли. В итоге перешёл на другой банк, там всё отлично с этим делом. В общем, избирательные глюки, которые техподдержка решить не в силах.
monobank
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 16:53
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Ми написали вашій донці в месенджер детальну інформацію, стосовно оплати карткою в Туреччині
Артур Филипповский 26 жовтня 2023, 1:57
Так уж случилось что имею карту монобанка с кредитным лимитом в 40 тыс. грн. Карта виртуальная, физическую не получал. Пользуюсь ей крайне редко. Вчера зашёл в приложение и обнаружил что с кредитного лимита было списано по разным мелким транзакциям за два дня около 34 тыс.грн. Валюты списания самые разные. Среди них австралийские доллары, индийские рупии, филиппинские песо, вьетнамские донги, доллары США и ещё чего только нет. Списание мелкими суммами в основном хотя есть пару транзакций по 200 юсд на Фейсбуке. О чем я сразу же сообщил в тех поддержку банка через мессенджер в телеграмм. Они вроде бы приняли к сведению, но при этом безапелляционно мне заявили что все эти списанные мошенническим путем деньги будут считаться моим долгом по которому они будут начислять проценты. Я вообще впервые сталкиваюсь с подобным отношением. Хотелось бы узнать, что по этому поводу говорит судебная практика. Поскольку я платить по чужим счетам не буду.
monobank
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 13:18
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
На цей час питання передано до колег, які займаються оскарженням операцій через платіжну систему, щоб повернути кошти, які були списані шахраями з вашого рахунку
Якщо диспут буде виграний, банк може зробити перерахунок боргу і повернути вам нараховану суму відсотків. Але ми рекомендуємо вносити суми на карту, хоча б в розмірі мінімального обов'язкового платежу, щоб у вас не утворювалося простроченої заборгованості
Проблема вирішена
olenazlatieva03 25 жовтня 2023, 12:28
06.10.23 19:04:13, я снимала деньги с Банкомата DN00, со своей карты монобанка, сумму 5000грн, банкомат мне не выдал деньги, но с карты они списались! Я обратилась в техподдержку монобанка, но это разбирательство длится уже 3 недели! Мне они обещают в течении 60 дней вернуть деньги, но мне это не подходит! Мне нужны мои деньги. В чем моя вина, что они списали деньги с моей карты просто так. Я нуждаюсь в своих средствах!
monobank
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 16:46
Розуміємо, що ситуація неприємна
При проведенні оскарження платежів, ми працюємо згідно з правилами платіжної системи. Саме по цим правилам встановлені терміни розгляду запитів на оскарження
Отримали від колег інформацію, що оскарження виграно
Протягом 3 робочих днів (починаючи з завтра), кошти зарахуються на ваш рахунок
Додатково про це надійде повідомлення в застосунок
Проблема вирішена
Etoyadlyaraf11 25 жовтня 2023, 0:24
Стикнувся з ситуацією коли банк відмовив в обслуговуванні і навіть не розумію чому, карти заблоковані, перекази кому я робив також карти заблокували, конкретної відповіді не почув, було десь за тижня два до цього повідомлення про підтвердження джерел доходу так як поступали платежі від різних людей, я сказав як є що це мої певні збереження з криптовалюти, надав всі докази і все було ок, а зараз навіть не розумію причину блокування, чи можливо якось оскаржити це рішення, я хочу і надалі користуватись цим банком адже він зручний в користуванні і доступний для всіх, більше всього ним користуюсь і аналогів шукати бажання немає, чи могла б мені якось підтримка написати для уточнення якихось надходів і т.д. і яка причина блокування і відмови в обслуговуванні адже всі докази від надходжень я можу надати, підтримка ніякої відповіді окрім банк відмовив в обслуговуванні не надає, навіщо тоді така підтримка? Я хочу отримати конкретну відповідь по яким причинам була заблокована моя карта та карти людей яким я робив перекази власних ж коштів та дійти до певного вирішення
monobank
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 10:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Пользовался регулярно 2 года картой моно.
Не поступали вороватые деньги. Все доходы могу подтвердить (один раз такое было и все прошло успешно)
Недавно приходит смс что нужно обратиться в службу поддержки. Написал, говорят «мы прекращаем ваше обслуживание и банк не может скачать причину "
Вопрос из-за чего и почему ??
monobank
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 10:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Проблема вирішена
hex 23 жовтня 2023, 17:26
Нажаль, зіткнувся з небажанням банку прийняти довідку про склад сімʼї для підтвердження родинних звʼязків.

Довідка виду

Особа ПІБ1
Склад сімʼї:
Син — Особа ПІБ2 (Я)


Не приймається монобанком. Підтримка просить лише свідоцтва про народження та інші супутні документи (яким вже більше 26 років і втрачені на тимчасово окупованих територіях) повʼязані зі свідоцтвом про народження. Про існування інших способів довести родинні звʼязки, нажаль, не чули

Дуже розчарований
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 жовтня 2023, 18:22
Ми були дуже засмучені тим, що розчарували вас, тому ми передали ваш кейс колегам, щоб більш детально розібратися з ситуацією.
На поточний момент родинний зв'язок встановлено.
Приносимо вибачення за негативний досвід. Ми додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості їх проведення.
Полезный комментарий
hex 23 жовтня 2023, 18:25
Хотів подякувати Ользі та Мінфіну. Проблему змогли вирішити. Буду дуже вдячним, якщо банк зможе внести зміни у внутрішні інструкції, щоб спеціалісти могли приймати також інші документи без необхідності ескалаціі. Це б спростило життя іншим, хто б зіткнувся зі схожою проблемою Дякую
Проблема вирішена
Izmir2009 23 жовтня 2023, 13:39
Три тижні тому перевела в моно гроші з другого банку. До сьогодні грошей на рахунку немає, фінансова перевірка 1 аркушу папера триває тижнями. Служба підтримки дає тільки відписки. Неможливо звʼязатися з керівництвом. Зателефонувала на гарячу лінію, теж нічого конкретного. Дуже шкода, що вибрала моно. Рахунок відкрили за 3 хвилини, багато обіцяли … Дуже непрофесійні робітники.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 жовтня 2023, 15:00
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, та що розгляд документів займає більше часу, ніж планувалося.
Передали запит колегам пришвидшити перевірку.
Додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості їх проведення.
Також вже готуємо офіційну відповідь за вашим запитом та надамо її в обумовлені терміни
k06046671 23 жовтня 2023, 13:11
Увага! БАНК- Шахрй! Я є клієнтом МОНОБАНКУ. ОБУРЕНА! Без мого відома та моєї згоди, через оформлення- без моєї згоди — підкреслюю — онлайн заяви
№ 20.30.0007413467 від 11.09.2023р. на розстрочку 25 000,00 (загальна сума погашення 28800,00) — шахрайським способом відправлені кредитні(мною не оформлені) гроші в невідомому напрямку! Випадково помітила рух на рартці, якою не користувалася з 07.09.2023р.(т.я.використала всі кошти). Передзвонила до банку, сказали, що зайшла сума незначна, якщо не очікували, треба почекати, хтось прислав гроші, можливо помилково. І тут- 16.10.23 — мінус на картці-3600,00.Дзвоню до оператора:« Так зняли суму погашення розстрочки» — -Якої розстрочки? Я не просила кредиту!"
-«Ні. Ви оформили розстрочку на 8 платежів по 3600,00-загальна сума 28800,00»
Добрі люди! Сьогодні — під час війни- коли потрібно згуртовуватись, та триматись єдино, невже ще є ті- хто гріє руки на людському горю та негаразді! ШАХРАЇ!!! Не розумію!
А головне- монобанк- завжди на зв’язку з клієнтами-невже повідомити про заяву, дозвіл про кредитну ліні.- не можно сповістити по телефону, вайберу, телеграм? смс? Всі промовчали.тепер я маю головний біль.ГАНЬБА!
Прошу звернути увагу на таке безвідповідальне ставлення до клієнтів та шахрайські дії зі сторони МОНОБАНКУ!
Я звернулась до поліції, отримала витяг з ЄДРР, звернулась до кібер поліції, до монобанку. Я не буду мовчати. Я передпенсійного віку, отримую мінімальну заробітну плату, а ще я патріот України і не хочу, щоб в таку ситуацію потрапив хоч будь хто з наших громадян.
Прошу прчитати мій лист. Не будьте байдужі. Прошу уваги та допомоги.Хочу виявити шахраїв та закрити питання щодо цієї шахрайської розстрочки.Дякую.
З повагою, Клара Алєщенко
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 жовтня 2023, 13:58
Ситуація однозначно не приємна
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Проблема вирішена
Maksymd3007 22 жовтня 2023, 17:31
Вже 3-й місяць намагаюсь підтвердити родинний звʼязок з мамою. Кожного випадку в мене просять додаткові документи. Останнього 4-го разу спроби розмовляв з дівчиною яка знову попросила додаткові документи які до цього в мене не питали, потім я попросив звʼязати з менеджером, був на звʼязку з супервайзером Михайлом табельний номер 6818 (який відмовився назвати своє прізвище). Після довгої дискусії він попросив від мене останні документи (довідки розлучення моєї мами) і написав:

«Уточнив інформацію.
Нам потрібні свідоцтва про шлюб або рішення суду про розірвання шлюбу вашої матері. Загалом, нам потрібні документи, які показують увесь ланцюжок змін прізвищ вашої матері.»

Я відіслав свідоцтва про розлучення і знову від мене попросили додаткові документи яких навіть немає в природі, ось що мені відписали:

«Дайте документ, будь ласка, який показує, як прізвище стало таким, як зараз.»

Михайло почав потім відповідати мені на уточнюючі запитання з дуже великими паузами і в решті решт просто перестав відповідати. Мій Запит про офіційну відповідь / відмову підтвердити родинний звʼязок Михайло отримав від мене і поки я не отримав ніякого офіційного листа від монобанк.

Прошу перевірити це звернення і зробити внутрішні перевірку. Операції в валюті заблоковані монобанком і в моєму випадку я ніяк не можу підтвердити свої родинні звʼязки з рідною мамою. Я розумію що в законі немає чіткого переліку документів, але даний випадок переходи усі межі, я не можу оперувати своїми коштами і перекинути частину рідній матері яка в Україні. В мене є докази відвертої маніпуляції і брехні з боку працівників монобанку.

З повагою
Максим
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 жовтня 2023, 13:22
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Щодо самої ситуації, відсутня змога встановити родинні зв’язки, оскільки потрібна уся гілка документів що підтверджує зміну прізвища з того що у мами вказано у вашому свідоцтві про народження до прізвища мами, що вказано в поточному її паспорті
На основі документів, що надано, ми не можемо встановити родинні зв’язки.
Також за вашим запитом зафіксована заявка на офіційну відповідь, за нею з вами зв'яжуться колеги в обумовлені терміни
dangerous777 22 жовтня 2023, 15:27
У меня на телефоне закончился интернет, и я немогу зайти в приложение монобанка что бы сделать пополнение, ну и надо было узнать баланс, хватит ли там для пополнения, в первую очередь написал с ПК в телеграм чат для проверки баланса, там мне отказали и сказали что бы я звонил на их номер 0800205205, в итоге позвонил что бы узнать баланс и мою карту просто заблокировали, и сказали разбокировать можно через видеозвонок или Дию, или ехать к ним в отедление, ну разблокировать через интернет я немогу, потому что на телефоне закончился, вай фая нету, интернте к ПК напрямую идёт, и я сам дома, никто не раздаст инет, и что бы поехать в ним в отеделние тоже нужны деньги для оплаты проезда, я оплачию только через карты так как налички нету. в итоге посоветую вам не звонить и не писать к ним про баланс карты, хотя я им даже приблизно сказал сколько там.
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2023, 16:02
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
97752603 20 жовтня 2023, 15:02
Обманым путем заставели переслать деньги на монокарту 402808****2646.
Естьли возможность вернуть деньги обратно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 жовтня 2023, 17:24
Шкода, що виникла така ситуація.
Але схоже на те, що це картка Sense Bank, а не монобанк
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
zzel 19 жовтня 2023, 14:27
Відправив собі SWIFT платіж 14 вересня, тільки сьогодні отримав — 19 жовтня, тобто платіж йшов більше місяця

Якщо полистаєта відгуки то внизу ще був один від іншої людини яка відправила декілька платежів 14−18 версня та на отримала (ну там я не знаю, може і отримав вже).

Про мій платіж:
1. Банк відправник Вайзу це JP Morgan, у них є сайт де можна по коду транзакції з МТ103 перевірити статус — вони відправили платіж того ж дня 14 вересня, та статус у мого платежу був «Completed — Delivered to next bank»
2. Потім я почав шукати по всім іншим банкам, у Монобанку начебто «немає» банку корреспонденту, тому я був здивований коли знайшов інформацію на сайті DEUTSCHE BANK що мій платіж «IN PROGRESS», і дата останнього оновлення 18 вересня.
Вирішив зайти на сайт Універсал банку, знайшов їх Свіфт реквізити — і диво, банк -корреспондент Дойч Банк. Поговорив з друзями і вони сказали начебто у минулому Монобанк не соромимся вказувати цю пральну машинку для російських грошей у своїх реквізитах, але то таке

3. Далі я почав писати в підтримку Монобанку — логічно що вони відповіли нічого не отримали
4. Написав у підтримку Вайз, спочатку англомовну, потім українську. Рекомендую писати в українську — з англомовної таке враження що вони зовсім не читають історію, і мені доводилось 5−6 разів завантажувати виписку з підтвердженням що я не отримав кошти

5. Після ініціювання розслідування, моя транзакція зникла з сайту Дойч банк через день.

6. Через деякий час українська підтримка Вайзу мені відповіла:
«Їхнє розслідування показало, що ваші гроші наразі перевіряються в DEUTSCHE BANK TRUST COMPANY.»

Ну і потім фінал — 19 жовтня кошти надійшли. Все виглядає так що банк-корреспондент Монобанку, а саме Дойч банк, просто заблокував кошти на 30 календарних днів, і 18 жовтня «відпустив» транзакцію і я їх отримав.

Я знаю що зараз підтримка Монобанку відповість що вона не несе відповідальності за банк-корреспондент, але Монобанк сам у праві вибирати банки-корреспонденти.

З грошима я вже «попрощався» у думках, хочете ви такі нерви мати наступний раз переказуючи в Монобанк по SWIFT — то вже думайте.
В деякі інші банки, з якими у Вайз напевно інтеграція, платіж приходить за 2−3 годити, та і взагалі Свіфт більше 2−3 днів мені не йшов.

А Монобанку, та і Універсалбанку порекомендую терміново змінити DEUTSCHE BANK на будь який інший, який не буде блокувати без причин та пояснень кошти українців.
Або почати вказувати його в реквізитах SWIFT як це робить Універсал, щоб кожен міг розуміти як його кошти йдуть та через які руки.
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 жовтня 2023, 15:22
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝