Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Annasid 27 грудня 2024, 14:22
Мене звати Анна. Я ваш клієнт
Сьогодні так трапилось я замовила через моно маркет подарунок на новий рік
Я оформила замовлення і мені пришло повідомлення що буде відправка 31 числа. Написала моно служба (допомога) чи можна якост відправити раніше. Мені відповів Дмитро Ліньков. Я його попросила щоб він якось допоміг вирішити це питання. Щоб раніше відправили. Відразу скажу в моно працюють круті спеціалісти і хороші дуже люди. Він раді мене можна сказать випросив щоб раніше відправили замовлення. Це дуже приємно! Тому дайте хлопцю хорошу премію! Дякую Вам Дмитро, що допомогли вирішити моє питання, будь те щасливі в новом році)❤️
Всю команду також з наступающим святом! Побільше Вам крутих клієнтів)
monobank
Відповідь банку
27 грудня 2024, 16:23
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Бажаємо вам гарних свят!
Проблема вирішена
jackzie 27 грудня 2024, 11:22
24 грудня 2024 року за моїм запитом було закрито рахунок. Причиною цього стало моє бажання залишити рахунок лише в одному банку та закрити всі інші. 26 грудня 2024 року я вирішив залишитися клієнтом «monobank» та подав заявку на реєстрацію через мобільний додаток. Після успішного проходження всіх етапів реєстрації вхід у додаток було заблоковано через кілька секунд.

Зв’язавшись із гарячою лінією банку, я дізнався, що мені відмовлено в обслуговуванні нового рахунку. Користування продуктами банку відбувалося виключно без порушення чинного законодавства та внутрішніх правил вашої компанії. На мою думку, відмова була викликана нещодавно закритим рахунком.

Прошу ретельно перевірити мій обліковий запис та переглянути прийняте рішення.
monobank
Відповідь банку
31 грудня 2024, 13:02
Приносимо вибачення за незручності
Детально все перевірили, обмеження зняті і ви можете продовжити реєстрацію
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anuittta 27 грудня 2024, 0:26
Просто неймовірно на скільки сильно піднявся мій настрій з мінусового на плюс нескінченність, після того, як запитала декілька порад у Вашого оператора Олександри (11232). Просто неймовірна якість та доступність, дякую дуже!!!
monobank
Відповідь банку
27 грудня 2024, 9:48
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
maximussss 25 грудня 2024, 15:52
Завжди радий співпрацювати з Монобанком! Як на мене, це самий найкращий банк!!! Любі питання вирішуються з повагою для клієнта!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 грудня 2024, 20:05
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Проблема вирішена
Кирило Шукало 25 грудня 2024, 13:58
Моё счёт заблокировали, я им написал чтобы разобраться они говорят чтобы я предоставил доказательства дохода, а у меня нет официальной работы и доказательств, то что у меня есть, им не подходит, я им писал много раз, сначала они говорят что уже проверяется, потом чтобы я опять предоставил документы, я захотел закрыть счёт, они сказали что не закроют и деньги мне не выведут, я надеюсь что этот отзыв увидят и все-таки вернут мне мои деньги, потому-что это не дело
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 грудня 2024, 15:36
Розуміємо, що ви не були готові до цієї ситуації і тому вона могла вас засмутити.
На поточний момент триває перевірка та аналіз зарахувань.
Колеги зв'яжуться з вами щойно з'явиться нова інформація
Проблема вирішена
Olga0108 25 грудня 2024, 9:55
Не нравится в том что не пунктуальны.
monobank
Відповідь банку
26 грудня 2024, 18:53
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, на жаль, співробітники припустились помилки, при відправці довідки
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Наразі довідку було надіслано
EOOGEEN1 24 грудня 2024, 0:32
Моно, дякую що у вас працює такий хлопець як Довбишов Ігор Володимирович.
Це не людина, а — супер мен! Він не тільки допоміг з моїм основним та додатковим питанням, а навіть додатково роз’яснив та дав поради стосовно нюансів про які я навіть і не питав.

Ігор на новий рік сто пудово заслужив на найкращий подарунок під ялинку та на добру премію. Тому цінуйте хлопця і не ображайте, він у вас супер — пупер. Ще раз дякую Ігорю! ✌️ Ставлю йому 100 ⭐

P. S. Також під ялинку покладіть йому ящик «моножимвчику» для кращого настрою в наступному році, щоб більше енергії було допомагати людям 🍏
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 грудня 2024, 11:29
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
newbabulon 23 грудня 2024, 21:40
Відділення за адресою: Суми, пл. Покровська, 10 (Алло)
На основе обычногг запроса нашли баг в системе.
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 грудня 2024, 11:13
Вдячні за ваш відгук!
Додатково залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити інфо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Liudakiriukhina 23 грудня 2024, 13:56
Хочу сказать спасибо вашему работнику Владу в океанплазе. Помог мне вернуть монобана и вернуть дию. И заказать тисячу гривен. Сама я бы не справилась. Спасибо что уделил мне много времени
monobank
Відповідь банку
23 грудня 2024, 16:34
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Проблема вирішена
OlenaVer 23 грудня 2024, 0:02
Відкривала рахунок ФОП. Відкрили рахунок фізособи. Проте ніде у додатку про це не було зазначено. Отримала кошти на рахунок від підприємницької діяльності. Було 2 перекази. Однакові за сумою майже одночасно. Один переказ зараховують на карту, для іншого просять підтвердження джерела коштів. Надаю договір. Отримую відповідь, що в мене не той рахунок. Один із переказів банк повертає відправнику. 2 дні вела листування, поки з’ясувала, що до чого. З відповідей служби підтримки ніяк не можна зрозуміти, що не так у рахунку (я не спеціаліст у сфері фінансів і не знала, що різниця у рахунках видна у певних цифрах рахунку, які знаходяться в середині номера. Тепер знаю, дякую банку за досвід). Тобто, після того, як банк зясував, що переказ коштів зайшов на некоректний рахунок він не повернув його відправнику, а залишив у мене на рахунку як фізособи. Фактично, банк робить мене злодюжкою, бо я не маю можливості підтвердити джерело доходу.
Прошу допомогти як повернути кошти. Прошу службу підтримки клієнтів надати алгоритм, як це зробити. Провела у переписці ще 2 дні, оскільки алгоритм (по-кроково) співробітники банку написати не в змозі. Вони накидують купу непотрібної інформації замість того, щоб просто і коротко написати, що робити. За результатами листування сформулювала алгоритм. Погодила з банком (тут, на хвилинку, зясувалось, що мені треба сплатити банку кошти за послуги банку із переказу, бо повернути мені потрібно копійку-в-копійку платіж). Ок, погоджуюсь на свої власні витрати, роблю переказ. І… о чудо, платіж повертається назад.
Тепер переписуюсь із фінмоніторингом банку. Знову звідки кошти, що да як. Вирішила, що фінмоніторинг досвідчиніший ніж служба підтримки клієнтів. Запитала як зробити повернення (терміни піджимають, кінець року), погодила усі нюанси. ЗНОВУ сплачую за послуги банку кошти, роблю переказ. Питаю чи все ок. Мені підтверджують, що все ок. Бачу списання. Чекаю підтвердження із доку відправника, що вони отримали кошти. Через 3 дні відправник не підтверджує отримання коштів, питаю в банку у чому справа. І як тільки я це спитала, ВУАЛЯ… кошти повернулись на рахунок. Де вони були три дні, не відомо (хоча відомо). Починаю питати, що знову не так, бо кошти треба повернути терміново. Назад їх повернув валютний відділ. І після цього до цих пір ніхто не може вирішити це питання.
Відповіді від служби підтримки не конкретні, які загальні типу «ми вас цінуємо…», «почекайте питання вирішують…», на конкретні питання відповідають усіляку заготовлену чушь, не в змозі повідомити терміни, не можуть вирішити питання. Таке відчуття, що ліва рука не знає, що робить права. Весь час відчуття, що з тобою спілкуються різні оператори і починають вивчати питання знову. Не банк, а просто жах. Таке відчуття, що вони знущаються над клієнтами і заробляють при цьому на клієнтах кошти, за рахунок нескінченої кількості транзакцій, за які клієнт повинен сплатити, а вони їх повертають. Я так розумію, що 3 дні, коли кошти були не відомо де, банк на цьому теж підзаробив. Якби я не спитала, вони б і далі «валялись» десь.
Не ведіться, на легкість банку, на безкоштовне обслуговування іще там щось. Краще відкривайте рахунок у нормальному банку, до відділення якого у випадку проблем можна зайти і вирішити питання, а не витрачати купу часу не некваліфіковану підтримку клієнтів, як з боку служби підтримки, відділу фінмоніторингу і не знаю, яких ще відділів, бо питання я до цих пір не вирішила. Вирішую більше тижня! І це все при тому, що банк зразу знав, що зарахував кошти на некоректний рахунок!!! А тепер робить вигляд, що він не до чого.
ЖАХЛИВИЙ, ОГИДНИЙ, НЕКОМПЕТЕНТИЙ банк, націлений на обманювання клієнтів.
monobank
Відповідь банку
23 грудня 2024, 16:29
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію
Дійсно, при відкритті рахунку в банку, одразу відкривається рахунок фіз особи
Ми обов'язково перевіримо всі діалоги та дії колег та вживе заходів
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Наразі бачимо, що переказ було надіслано та колеги провели компенсацію комісії за минулий невдалий переказ
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
filiona1985 22 грудня 2024, 9:51
Шановне керівництво Монобанку! Дякую Вашим співробітникам за креативність, гарний настрій і високу компетентність! Особлива подяка чарівній дівчині, яка дуже мені допомогла Ользі Глушко! Бажаю гарного Різдва і мирного неба над Україною!
monobank
Відповідь банку
22 грудня 2024, 10:47
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає :)
Вам також бажаємо мирного неба та гарних свят!
tmmkn 21 грудня 2024, 18:53
2 днi були зi мною завжди на зв’язку, допомогали з усiм чим потрiбно.
Шановний Моно, дайте можливiсть кинути на чай саппорту, вони бусiнки :)
monobank
Відповідь банку
22 грудня 2024, 10:39
Дуже дякуємо за ваш відгук! :)
Хочу подякувати співробітнику точки видачі Олені з Т Ц Глобус в Києві за її ввічливе та терпляче обслуговування, запитань було багато, Олена надала відповіді на всі запити, які мене цікавили! Детально розповіла як працює пільговий період та про інші види кредитування, і навіть пояснила як я можу замовити валюту в касу банку, сорієнтувала де знаходиться найближче відділення! Обслуговування ввічливе та приємне! Рекомендую звертатись до Олени!
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 грудня 2024, 15:44
Ваша оцінка мотивує нас досягати нових висот у якості обслуговування!
Паша Фучеджи 21 грудня 2024, 0:55
Хочу висловити щиру подяку Наталі зі служби підтримки Monobank! Табельний номер 11011. Вона професійно та швидко допомогла мені вирішити питання щодо перенесення дати платежу за кредитом, за що я їй дуже вдячний.

Наталя не лише розібралася в моїй ситуації, але й зуміла підтримати мене морально, підняти настрій і дати зрозуміти, що в Monobank працюють справжні професіонали.

Така увага до клієнтів і вміння знаходити рішення заслуговують найвищої оцінки. Прошу керівництво банку звернути увагу на її відмінну роботу та розглянути можливість нагородження премією за високий рівень обслуговування.

Дякую за вашу чудову команду, Monobank!
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 грудня 2024, 11:54
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Галина Чупис 19 грудня 2024, 16:59
Завітала до ТЦ Ocean Plaza, де мене зустрів дуже привітний консультант монобанку Владислав. Він детально розповів, як працює оплата частинами, пояснив усе так доступно, що навіть дитина зрозуміла б (хоча без ручки з листочком не обійшлось)
Дуже дякую
monobank
Відповідь банку
19 грудня 2024, 17:30
Дуже дякуємо за відгук!
tanpopova17 18 грудня 2024, 13:59
Дуже вдячна Владу з оушен плази за те що допоміг налаштувати регулярний платіж на поповнення мобільного. Неодноразово зверталась за допомогою до цього спеціаліста.
monobank
Відповідь банку
18 грудня 2024, 14:10
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ludmila9090 18 грудня 2024, 12:50
Я вражена від спілкування співробітника моно банку на точці видачі в Хіт Молл, Олена дуже ввічлива, перевипустила картку швидко, дуже професійна в своїй справі!!! Цінуйте такі кадри!
monobank
Відповідь банку
18 грудня 2024, 13:48
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Звернулись в ТЦ Хіт Молл, в Києві, для перевипуску картки, дуже сподобалось обслуговування спеціаліста Олени, дуже швидко все зробила, ввічливо та доступно пояснила мені для чого перевипуск карти, чудове обслуговування, дуже приємна та привітна!
monobank
Відповідь банку
18 грудня 2024, 13:48
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Євгенія Крихтіна 18 грудня 2024, 11:19
Доброго дня я 7.12.2024 року з карти монобанку в банкоматі ощадного банку знімала кошти 13 тисяч гривень з карти списали, а банкомат не встиг видати кошти нестало світла звернулася в в монобанк про повернення коштів досіхпір не повернули пишуть що до ,60 днів очікуйте але ж мені терміново потрібні гроші я їх знімала для лікування дитини це соц виплата була дякую
monobank
Відповідь банку
18 грудня 2024, 17:17
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Тарас Кагарлицький 18 грудня 2024, 10:38
Не було проблем до цього часу, прокинувся ранком вмикаю тел, а в мене списані гроші, та ще в кредиті опинився.З пояснення робітників банку, кажуть що раніше не списалось по типу тиждень тому, коли ви пили каву в кавовому автоматі Бінокль.
Переглянув все списано, надіслав скріншоти за ті дати, підтвердили що списання,і знову сьогодні вночі повторна транзакція.Так можуть з кожного списати повторно, через тиждень або місяць …
monobank
Відповідь банку
18 грудня 2024, 11:43
Нам шкода, що у вас склалася така думка
Бачимо, що колеги надали вам коректну інформацію, стосовно сьогоднішнього списання коштів
Що стосується виникнення овердрафту — його можливість регламентована законодавчо на підставі Закону України «Про споживче кредитування», який передбачає таку сутність як овердрафт, що за своєю суттю є перевищенням суми операції, проведеної за рахунком, над сумою встановленого кредитного ліміту, і не є прогнозованим по розміром і часу виникнення
Хочемо вам детальніше пояснити ситуацію, написали в особистому повідомленні

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝