Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
NikolayKyrlyk 14 листопада 2025, 15:12
Дуже ввічлива і приємна людина, швидко вияснила проблему і сильно допомогла в її рішенні. Хотів подякувати, за її прекрасне обслуговування. Ставлю 5 зірок, Євгенія чесно на них заслуговує!
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 листопада 2025, 16:46
Щиро дякуємо за такі теплі слова!
Ми стараємось! ❤️
Олексій А 13 листопада 2025, 15:09
Дуже давно користуюсь МОНО. Вважаю його кращим банком та самим клієнтоорієнованим. Але є побажання — при оформлені розстрочки в МОНО маркеті, булов чудово мати змогу внести власний більший перший внесок, а решту розбити на обраний строк. Так клієнт зміг би самостійно регулювати місяцний платіж прийнятний для себе.
monobank
Відповідь банку
13 листопада 2025, 21:17
Класна пропозиція, вже передали команді!
Дякуємо!🫶
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slavik3891 13 листопада 2025, 14:45
Дуже просто… Немає комісії… Дуже швидко реагують на проблеми…
monobank
Відповідь банку
13 листопада 2025, 21:13
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно!
NeoOne 11 листопада 2025, 15:21
Монобанк нарушает действующее законодательство, начисляет штрафные санкции и двойные проценты по просроченным платежам. Прошу Нацбанк оштрафовать Монобанк, либо аннулировать лицензию.
monobank
Відповідь банку
11 листопада 2025, 18:46
Розуміємо, що не розраховували на це.
Дійсно, згідно із законом від 15.03.2022 № 2120-IX, банкам забороняли нараховувати штрафи та пені за прострочення.
Однак з 24.01.2024 до Закону «Про споживче кредитування» внесли зміни — тепер неустойку можуть нараховувати за договорами, укладеними після цієї дати.
Залишили вам особисте повідомлення, для перевірки ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вікторія Кравчук 10 листопада 2025, 15:45
Хочу подякувати Христині, за миттєву реакцію і розʼяснення проблеми. Дуже приємна в спілкуванні та досконало виконує свою роботу. Бажаю їй терпіння і легкої праці.
Сервіс 10/10, все супер❤️
monobank
Відповідь банку
10 листопада 2025, 17:59
Щиро дякую за такі теплі слова!
Ми стараємось! ❤️
SOLGRAF 10 листопада 2025, 15:19
Ми йдемо до Європи… Дійсно і колись сподіваюся будемо в Євросоюзі, але, станом на зараз — суцільний «совок». Моно дуже пишається своєю толерантністю і відношенням до клієнтів, але… як завжди є «але»: в суботу (08.11.2025 року) перевозив меблі. Напевно для саме співробітників моно всі приватні вантажники приймають гроші виключно на розрахунковий рахунок, але наша реальність трішки відрізняється від монобанківської… До чого це я, а ось: коли завантажили 24м³ шафи, холодильник 148 кг. і багато чого іншого, перевезли через пів міста Києва по пробках і т. д., розвантажили в ангарі для тимчасового зберігання… Що далі, а далі — не погано розрахуватися, маючи гроші, причому не кредитні, а власні на білі картці — не зміг, бо бачте ліміт в 100'000 грн./міс. Вичерпано. Я 2 години шукав кошти (нащо було піклуватися про це заздалегідь, якщо власних коштів в досталь на рахунках моно?! Розрахувався готівкою, перетелефонував на службу «турботи» і мені сповістили, що мені треба підтвердити дохід і річний прибуток, коротше цитую: «надходження коштів»… Я приїхав додому, від фотографував декларацію і відправив її в застосунку. Відповідь була шокуюча: «нам не вдалося розпізнати документ», я сфотографував ще раз, збільшивши якість до максимуму, перевірив очима (все дуже читабельно) і відправив — відповідь та сама. Вирішив відправити сканкопію — відповідь та сама… Тоді я вже сьогодні заїхав у відділення UniversalBank і мені директорка відділенням каже, що ми не моно — відправляйте їм через застосунок. Замкнуте коло… Напевно Пану Гороховському таке, по відношенню до нього особисто було б дуже приємно, тому прийнято за основу в моно… Перетелефонував ще раз — сказали, що все брехня і в мене ліміт на перекази згідно «меморандуму» (доречі, я з жодним банком нічого подібного не підписував"), — майже пів мільйона гривень, я спробував перевести 1000 грн. на власний рахунок в іншому банку — вийшло, але ліміт не змінився… Поїхав у справах, зараз вже повернувся додому і тільки тепер ліміт вже дійсно оновився, перетелефонував на «турботу», оператор довго вибачаюся, але це не змінює загального відношення до ситуації. Резюме: мати справу з непередбачуваними партнерами в особливий період (військовий стан), вкрай не розумно — майте це на увазі, шановні форумчани.
monobank
Відповідь банку
10 листопада 2025, 17:59
Перепрошуємо за неприємний досвід!
Ліміт меморандуму — це спільне рішення всіх великих банків, включно з нами. Так боремось із тіньовими схемами і «дропами». Але завжди можемо збільшити ліміт, на основі документів про доходи. Перші фото документів були нечіткі, тому і просили нові. Коли отримали скан-копії — все перевірили та підняли ліміт. Про успішну перевірку та збільшення ліміту — надсилали повідомлення у застосунок.
Вже перевіряємо, чому в застосунку не оновилась інформація. Зв'яжемось з вами, щойно все перевіримо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Надточій Владислав 9 листопада 2025, 14:24
Гарна консультація щодо відкриття рахунку!
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 листопада 2025, 18:16
О, як приємно 🥰
Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Матвій Стефурак 8 листопада 2025, 8:59
Хочу подякувати дівчині зі служби підтримки monobank з табельним номером 11251. Вона дуже швидко й уважно допомогла мені знайти транзакцію. Дуже приємно мати справу з такими професіоналами 💜
monobank
Відповідь банку
8 листопада 2025, 13:36
Нам дуже приємно!
Дякуємо, що поділилися!❤️
Василь Козак 7 листопада 2025, 21:54
04.11.2025 Р. (Фахівець) Марія
З чат додатку Монобанк проігнорувала моє запитання про збій в оплаті, дебетовою карткою Монобанку.
Прийняла своє особисте рішення і заблокувала мої рахунки. Через Чат я намагався втихомирити Марію не блокувати, але все марно. Мої пояснення, заперечення, не погодження з блокуванням не принімалися до уваги. Отримавши повідомлення, в цілях безпеки моїх рахунків принято рішення заблокувати.
Мої заперечення пуста трата часу. Набір загальних фраз; «Ми не змогли отримати необхідну інформацію для детального аналізу вимушені заблокувати карти».
Ніби я не причім. Прикрившись заботою про клієнта Марія видала таке пояснення, що на жаль, наразі карти вже заблоковані в цілях безпеки.
Моє обурення не має меж. Яка забота про клієнта без згоди на таку турботу самого клієнта. Висновок.
В Чат додатку монобанк не компетентні (фахівці).
monobank
Відповідь банку
8 листопада 2025, 13:22
Перепрошуємо за незручності!
Ми блокували картку виключно для захисту ваших коштів — наш оператор зреагував на підозрілі дані і діяв за інструкцією. Розуміємо, що це викликало дискомфорт, але так ми захищаємо ваші кошти. Згодом все перевірили, переконались що все добре, і рахунки розблокували.
Богдан Ключ 7 листопада 2025, 14:31
Користувався цим банком в особистих цілях все було начебто добре до поки не заблокували рахунок і не можуть рішити питання із 21 вересня, то вони перевірять, то проблема в роботі, то надай документи настільки жахливого досвіду я не мав, не хоче повертати кошти та тримають мене були їхнім клієнтом, в пункті Умов та Правил чорному по білому пише якщо не згідний із змінами то можу розірвати договір, дуже не серйозний банк не радив би нікому його до поки не повернуть мої кошти
monobank
Відповідь банку
7 листопада 2025, 18:25
Розуміємо, що ситуація неприємна
Це звичайна процедура, яка допомагає банку виконувати вимоги законодавства, і ми завжди поруч, щоб допомогти та швидко владнати питання
Наразі колеги надали вам зворотний зв'язок стосовно перевірки
alex12500 7 листопада 2025, 12:27
Встановила собі на телефон додаток і в період пробного періоду скасувала підписку. Через місяць з моєї карти все одно пройшло списання. Подала заявку на повернення грошей, скоро буде місяць як я чекаю. Вже третій раз пишуть, що шанси на повернення дуже низькі і в разі відмови знімуть 19 дол коміссії за свої послуги!, бо сервіс написав, що я відмінила підписку пізніше). У мене 100% факт, який підтверджується інформацією про підписки в телефоні, а для них доказом є слова шахрайського сервісу.
monobank
Відповідь банку
7 листопада 2025, 18:07
Дуже прикро, що у вас залишилось таке враження
Ми завжди намагаємось допомогти з поверненням коштів. Якщо є ризики програшу (на основі отриманої інформації) — відразу про це попереджаємо, але все одно робимо все можливе для повернення грошей
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та розберемось, що пішло не так
ANDRII1999 5 листопада 2025, 13:24
Я був клієнтом монобанку більше аніж 6 років, в якийсь момент я бачу що хтось користується моєю карткою крім мене.нвкому не передавав дані ніякі зовсім. Телефоную в підтримку, після спілкування з оператором цього не до банку, мені блокують рахунки і пишуть, вибачте ви більше не являється клієнтом нашого банку. Я телефоную знову питаю, кажуть ми бл не можемо розголошувати дані, типу так вважає за потрібне система управління банку. І через те що мене зломали тобто зломали мій банк мене ще й заблокували, просто ПЗ… +380635171541 Андрій Русланович
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 листопада 2025, 20:06
Розуміємо ваше невдоволення, справді неприємна ситуація.
Передали запит на додатковий розгляд колегам.
На жаль, рішення не змінилось.
Якщо буде можливість перегляду — зв'яжемося з вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nazar25 3 листопада 2025, 13:52
Найкрутіша підтримка. Кожна проблема вирішується максимально на користь клієнта — не треба доводити свою правоту годинами, не треба писати заяви чи чекати тижнями. Пишеш у чат — і за 2−5 хвилин отримуєш рішення.
Швидкий та зручний додаток.
Мономаркет це взагалі окрема історія, дозволяє швидко та зручно шукати та обирати товари, а також замовляти їх за найкращими цінами. + розтермінування через моно
monobank
Відповідь банку
3 листопада 2025, 19:14
Ваші слова мотивують нас! Дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alex123321 1 листопада 2025, 10:54
Отличный банк, шикарный сервис, любой вопрос или проблему решают в течении 15 минут. Не надо подавать никаких заявок просто в любой соц сети написать у меня что-то сломалось. Отремонтируют быстро. Служба поддержки очень лояльна и быстро отвечают и решают проблему. 10/10
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 листопада 2025, 13:48
Вдячні за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sadgarlic13 1 листопада 2025, 3:12
Оператор София помогла оперативно разрешить вопрос с добавлением карты в ApplePay. Без вмешательства поддержки это было невозможно. Огромная благодарность за помощь, за компетентность и доверие. Спасибо!
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 листопада 2025, 12:48
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще! :)
jwww 31 жовтня 2025, 15:02
Активно користуюся картою монобанку 4 роки. Не можу відкрити кредитний ліміт — дорівнює нулю. Кожного разу потрібно подавати заявку через месенджер (через працівників служби підтримки, які не можуть пояснити, чому мій кредитний ліміт дорівнює нулю). Поганої кредитної історії я не маю. Заборгованостей також не маю. Писали, що недостатньо інформації у банку. Якої інформації? Незрозуміло. Незрозуміло також, чому у друзів, які працелаштовані неофіційно, є можливість на підняття ліміту з першого дня відкриття карти.
monobank
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 17:18
На встановлення ліміту впливає велика кількість різних факторів. По кожному клієнту розраховується індивідуально.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, для перевірки інформації
Na3aR 31 жовтня 2025, 0:38
Користуюсь 2 мобільними пристроями. Головний телефон на якому була вся інформація, банк та дія попав у ремонт, а другий телефон не підтягував ні моно ні дію. Звернувся у підтримку в чаті, яка вивела мене на дзвінок на гарячу лінію. Там мене зустрів пан Олексій який зі мною був біля години часу і старався розібратись у проблемі мого телефона. Завдяки його допомозі та моральній підтримці, ми змогли все скачати і більше не мати проблем. Найкращий оператор форевер, прошу дати премію за таку хорошу роботу. Я спеціально тут зареєструвався, щоб тут це написати, настільки я задоволений допомогою пана Олексія. Табельний номер працівника 10756. ВСІМ ГАРНОГО ДНЯ!
monobank
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 12:14
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
AmmaManakova 30 жовтня 2025, 18:56
Здравствуйте хочу оставить отзыв о Вашем сотруднике по имени Анжела с табельным номером 11723
Это лучший Ваш оператор! Помогает решить все вопросы не заставляет себя чувствовать идиотом не доводит до нервного срыва что часто происходит в общении с другими операторами, она выполняет свою работу на все 101% прошу выпишите ей премию и похвалите и пусть другие операторы равняются на данного человека,!!! Ваш клиент Анна Манакова🫶
monobank
Відповідь банку
30 жовтня 2025, 19:40
Вітаємо!
Дякуємо за відзнаку колеги!
Перепрошуємо, що в діалогах з іншими співробітниками ви отримали негативний досвід.
Ми обов'язково перевіримо діалоги з колегами та пропрацюємо помилки.
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс!
Діана Таірова 30 жовтня 2025, 2:15
Занималась криптовалютой, и были переводы с карт на карту. Когда переводили мне на карту, я отпускала человеку монеты, потом этот человек жаловался на мою карту, что карта мошенническая. При этой жалобе хотел вернуть деньги себе. Мне писали и звонили операторы, я предоставляла все доказательства, но в итоге мою карту заблокировали и Монобанк сказал что больше сотрудничать со мной не хочет.

Криптовалютой я больше не занимаюсь из-за людей «доброжелателей», которые с меня хотели еще по иметь средства.
Уважаемые представители моно банка! Разблокируйте пожалуйста возможность сотрудничать с вами. Мой ребенок хочет вашу карту, чтобы делать покупки
Вы же заблокировали даже детскую карту.

Надеюсь на Вашу обратную связь. С уважением Диана.
monobank
Відповідь банку
30 жовтня 2025, 11:59
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Якщо рішення зміниться — ми обов’язково з вами зв’яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kolya25111993 28 жовтня 2025, 7:43
Спасибі працівнику Світлана 11746 за оперативну допомогу
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 жовтня 2025, 12:30
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝