Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Bozhena156 18 липня 2021, 21:30
Я не могла зайти у додаток і вирішила написати у підтримку. Виявилось що мій рахунок закрили. Ось таке повідомлення «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.» .І не пояснили конкретних причин, що за інформація і з яких джерел мені не пояснили.І я не зможу відкрити нову картку монобанк. Я думаю, що це як мінімум не чесно по відношенню до клієнта.
monobank
Відповідь банку
19 липня 2021, 12:04
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на основі накопиченої інформації з різних джерел банк може прийняти рішення про відмову в обслуговуванні
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denis zaycev 17 липня 2021, 22:26
В очередной раз хочу обратить внимание монобанка на то, что я (как и многие мои коллеги), до сих пор, не получил swift-платеж, произведенный 2 июля из США на мой расчетный счет. Платеж был осуществлен на основании контракта, который был предоставлен банку заранее. Соответствующая квитанция от банка-отправителя, тоже, была предоставлена.
На данный момент, средства находятся на счетах банка-корреспондента «Дойче-банк» и, по неизвестной причине, не отправляются дальше.
1. Я открывал расчетный счет в монобанке
2. При открытии счета, меня никто не предупреждал о том, что мои средства могут задерживаться у партнеров банка.
3. Это легальные средства, отправленные на счет в «моно».
Это все, что я должен знать, как потребитель. Детали и особенности взаимодействия «моно» с его корреспондентами и партнерами, меня не интерисуют и интерисовать не должны.
На данный момент, банк отказывается принимать участие в разрешении ситуации, всякий раз отвечая, что они ничего сделать не могут.
Таким образом, если банком управляет ситуация, а не наоборот, то это является прямым показанием к тому, чтобы игнорировать учреждение, как такое, которому можно доверять свои средства.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 липня 2021, 18:44
На наши счета данный платеж не поступал. Соответственно, направить официальный запрос на розыск платежа мы не можем.
Запросите, пожалуйста, у отправителя UETR по платежу
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Asyi1092 17 липня 2021, 21:56
Монобанк не надійний. Там працюють аферисти, які обкрадають людей. Я свого часу взяла кредит картою на суму 13000, а сплатила 26000. Мою карту очистили зі служби Безпеки цього банку. Коли я звернулась до представників, то все що мені порадили, сплатити крелит до кінця місяця. Не раджу ставати клієнтами банку, щоб не спіткало таке ж горе.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 липня 2021, 18:14
Служба безпеки не дзвонить клієнтам банку
Також звертаємо вашу увагу, що співробітники банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль з смс, CVV-код, термін дії карти. Не рекомендуємо, в цілях безпеки, також, передавати персональні дані по карті і саму карту третім особам
Для уточнення інформації ми написали вам в особисті повідомлення
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 липня 2021, 17:54
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 20.07.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Elenalav333 17 липня 2021, 10:34
Мені зняли гроші з карти в мінус через Google pay. Сума не велика, але як пояснили мені в банку вони такі права дають додатку через Google pay-знімати в мінус. Жахливий банк, який не захищає своїх користувачів ніяк. Їм просто наплювати
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 липня 2021, 17:35
Овердрафт (мінус) — це ліміт, який надається Банком при перевищенні доступного балансу на карті під час здійснення видаткових операцій.
Організація може надіслати підсумковий запит на взаєморозрахунок по наданій послузі
Банк не може відмовити у списанні у запобіганні шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть з заблокованої картки
При цьому якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для заперечування суми списання через платіжну систему.
Для уточнення даних по вашій ситуації, ми написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
tsygankov777 16 липня 2021, 20:58
Какой смысл в карте банка если кредитный лимит сделали в ноль хотя он мне и не нужен.
Заблокировали сообственные пополнения 10тыс 1200 и 11500 которые нужны что бы оплатить технику в интернет магазине, при чем часто на расчетный счет предприятия, бред полнейший, посмотрим что будет дальше, но скоро и за коммуналку нельзя будет заплатить.

Ном карты 4441 *1138
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 липня 2021, 17:30
Согласно действующему законодательству Украины (в том числе ст. 7 Закона Украины «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения»), банк обязан проводить проверку транзакций клиента. В соответствии с п. 4.3.13.1. УиП Банк осуществляет документальную проверку источников происхождения средств
На текущий момент видим ваш вопрос был уже решен. Коллеги связались с вами и предоставили детальную информацию по этой ситуации
Проблема вирішена
seredamm 16 липня 2021, 13:58
Великим мінусом є те, що немає відділень банку куди б можна звернутись і швидко вирішити проблему. Я з даним банком не співпрацювала, але так склались обставини, що помер чоловік і необхідно було отримати кошти. Запит нотаруіс відправляв декілька разів, так як банк з першого разу не «знайшов» його. Тепер я не можу отримати кошти, надавши всі необхідні документи. Кожен раз при зверненні в вайбер співробітники відповідали по різному, добре що бесіда зберігається і я їм іі копіювала. Зареєструвала запит 1867442, але відповідь банку — заява в роботі у спеціалістів. Питання, чому коли звертаєшся в інший банк виплати по спадщині проходять день в день, а тут документи розглядаються вже три дні і конкретної дати ніхто не знає. Ви себе позиціонуєте як високотехнологічний банк, але розглядаєте заяву як банк, який не знає, що робити крім видати кредити. Дякую за співпрацю.
monobank
Відповідь банку
16 липня 2021, 15:40
Приносимо вибачення, що вирішення питання займає стільки часу
Передали питання керівникам на контроль
Постараємося якомога швидше переказати вам кошти
SKorostelova 15 липня 2021, 22:38
Сегодня, 15.07.2021 позвонили мошенники представившись сотрудниками банка.
Сказали «С вашего счёта списали деньги. Откройте приложение посмотрите делали ли вы это списание».

Открыла приложение Моно, действительно было какое то списание которого не делала (очень жаль что скриншот не сделала, если бы не это списание ни за что бы не поверила что это звонок из банка).

Дальше понеслось. Мошенники действовали очень оперативно, звонили каждых несколько минут, просили открыть приложение Моно, сказали что нужно перевыпустить карту. Говорили что уже заблокировали карту, что сейчас вышлют видео с людьми кто снял деньги для опознания.

НИКАКИХ личных данных, пин код, или пароль я НЕ называла. Мошенники сами скинули мне пин код от новой карты в Вайбер (были подписанны как Монобанк).

Дальше пошли списания: приложение Моно открыто, приходит СМС, и происходит автоподтверждение в приложении для снятия денег. Ни одной кнопки нажато не было, только продолжался диалог по телефону с мошенником (в течении разговора приложение было всё ещё открыто).

Я говорила что всё ещё идут списания, на что ответили что это подгружается история.

Потом мошенник сказал что подаёт заявку для блокировки карты. После этого сразу же связалась с настоящей службой поддержки Моно, но уже было поздно.

Итог очень плачевный: 104 822 грн (из них 100 тыс в кредит) за 19 минут с только что перевыпущенной карты прямо из банкомата УНИВЕРСАЛ банка в Киеве (так сказал оператор Моно, сама я из Винницы).

Да, повелась на мошенника, но вопрос к Моно: это не подозрительно когда за 19 минут списывают такую сумму в кредит в другом городе с только что перевыпущенной карты? Почему не сработала хвалённая безопасность банка?

И я понимаю, что это очень удобно, когда сообщение с секретным кодом читается приложением автоматически, но в этом случае эта фича привела к кредиту на 100 тыс.

Вся эта история началась в 14:39. В 15:05 начались снятия и в 15:24 кредитный лимит исчерпался. В 15:40 я уже связалась с Моно.

Сегодня подали заявку в полицию. Не надеюсь на результат.
monobank
Відповідь банку
16 липня 2021, 13:23
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация
Расследованием и поиском злоумышленников занимаются правоохранительные органы
Банк будет содействовать такому розыску в рамках действующего законодательства
Банк просит каждого клиента: не передавать никаких данных (пин-код, срок действия, CVV2 код, пароли из смс) 3м лицам, не переводить деньги непроверенным продавцам (работать только по наложенному платежу или при личной встрече)
Также, обращаем внимание, что сотрудники банка никогда не будут уточнять баланс по счету и просить повысить размер кредитного лимита
Проблема вирішена
maximyurkovets 15 липня 2021, 17:04
В 2017 году открыл счёт в банке. Мне сразу дали лимит и всё текло своим чередом, пока не сложились личные обстоятельства — трудности. Я некоторое время не мог пополнять баланс, платил только процент, спустя время я закрыл всё лимиты и у меня в один прекрасный момент забрали лимит. После общения с поддержкой, мне было сказано, что пользуйтесь картой как основной и мы возобновим лимит. Каждый месяц проводил операции на 30−40 тысяч. И ничего… в итоге прошу закрыть карту и начинают парить мозги, почему? А зачем?

Очень жаль, что деньги для Вас больше значат нежели клиенты. Не рекомендую.
monobank
Відповідь банку
15 липня 2021, 17:38
Очень жаль, что у вас сложилось такое мнение
Для уточнения и проверки информации, написали вам в личном сообщении
Проблема вирішена
dmitech 15 липня 2021, 8:01
12.07.21 Подал заявку на закрытие своей Детской карты чтобы оформить обычную карту, сказали что регламент 24 часа, 13.07.21 мне написали что «Ваш вопрос ещё в работе», 14.07.21 Позвонил в службу поддержки попросил чтобы закрыли счёт побыстрее, после этого приложение перестало работать, но мне сказали ждать пока оно вылетел, чтобы я мог пройти регистрацию снова.
Очень печально что закрыть счёт занимает так много времени, надеюсь отзыв тут ускорит процесс.
monobank
Відповідь банку
15 липня 2021, 9:09
Приносим извинения, что на решение вопроса нам понадобилось столько времени
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
Vanya1990 13 липня 2021, 19:21
Більше небуду користуватись цим банком ніколи, зняли кошти без мого відома, а в підтримці мені кажуть що це я винен, що можливо хтось взнав мої дані, карта в мене віртуальна і в телефон ніхто крім мене не заходив, це не банк, а просто фуфло, жодної безпеки
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 липня 2021, 20:14
Ми запросили дані для перевірки інформації в особистих повідомленнях
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2021, 9:04
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 14.07.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marina1204 13 липня 2021, 18:06
Мій чоловік рік тому оформив собі картку цього «супер-банку». Нею не користувався жодного разу і сьогодні (13.07.2021 р.) ми дізнаємось, що знято кредитні кошти- 35 000 грн. у якомусь банкоматі.
Чому ми маємо його виплачувати, якщо їх ми не знімали?
Це така конфіденційність і безпека у вашому банку???
ЖАХ просто, а не банк…
У підтримці чоловікові сказали, щоб носили кредит, а якщо суд присудить, то води його анулюють…
І от наступна проблема- жодне відділення поліції не приймає заяву!!! Як так? Все схвачено у вас?
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 липня 2021, 20:10
Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alexamilana 13 липня 2021, 16:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Мінський, 4 (Сільпо)
Дала как-то знакомой карту на пару дней, в итоге она потратила лимит и не закрыла спустя какое то время моно связались со мной через сестру и благо там был не огромный процент, жаль что теперь из-за такой большой просрочки не могу взять лимит снова
Но моно нашли как связаться и это очень круто, а то и дальше б не знала о кредите
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 липня 2021, 18:12
Спасибо за предоставленную информацию. Убедительно просим вас в целях безопасности не передавать вашу карту и устройство третьим лицам, чтобы избежать несанкционированных списаний. Также ваши персональные данные (баланс по карте, движение средств по счету и т.д.) могут стать известны 3-м лицам.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 липня 2021, 20:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.07.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Bobok 13 липня 2021, 12:55
Чому в магазині Алло в місті Чернівці по вулиці Головній 265а неможливо отримати карту? У них кожен раз нова відмазка
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 липня 2021, 18:08
Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення
ANNALG 12 липня 2021, 13:39
Хотелось воспользоваться вашими услугами, получила карту на новой почте, передала все документы, фото и скан паспорта и ИНН, по видео связи прошла идентификацию, но потребовали ID карту. У меня есть паспорт действительный, старого образца, но на каком основании я не могу открыть счёт для дебетовой карты, даже не кредитный. Обидно что я потратила время и силы, а до ближайшей точки монобанка мне далеко. Написали что у вас есть дистанционная верификация, 21-й век, а мы снова в прошлое — посылаете ехать в другой район, в окошко к оператору. Сервис у вас хороший, пополнение телефонов и много услуг, оплата коммуналки, то что я видела у друзей. Но вот процедуру идентификации стоит доработать и писать правдивые данные
monobank
Відповідь банку
12 липня 2021, 16:23
Понимаем, что ситуация неприятная
Это одно из требований НБУ, при открытии счета удаленно
Возможно, в будущем процедура изменится и можно будет открыть счет только по паспорту старого образца
Андрей Камский 12 липня 2021, 12:22
Невозможно авторизоваться. И звонок не идет. Зря получал эту карту. Если эмуляторы вообще не поддерживаются надо написать об этом.
monobank
Відповідь банку
12 липня 2021, 14:39
Понимаем ваше желание пользоваться приложением без смартфона, но с целью безопасности сохранения клиентских данных такие входы были ограничены
Надеемся на ваше понимание
romancherevko 10 липня 2021, 12:01
Перш за все, «Монобанк» не має банківської ліцензії, а тому не є банком, хоча в рекламних та інформаційних матеріалах називає себе «банком без відділень», «мобільним банком», «банком в телефоні», на сайті є розділ «Про банк» тощо. Ніде не зазначається, що термін «банк» використовується виключно в маркетингових цілях, тому у користувача складається враження, начебто це дочірній банк «Універсал Банку», тоді як насправді це його «фінансовий продукт». Структура цього фінансового продукту непрозора: незрозуміло, хто ним керує, хто за що відповідає, спілкуєшся з повністю анонімними людьми.
Далі, хоча ідея дистанційного відкриття рахунку цікава, на сайті немає чітких інструкцій, тому потрібно витратити зайвий час, щоб розібратись. Є якісь точки видачі, але ніде не вказано, для чого вони, чи можна картку отримати в них замість «Нової пошти». Та ще й серед цих «партнерів» є дуже сумнівні, такі як «КредитМаркет».
Після отримання картки довелось витратити майже годину на реєстрацію в додатку: то ракурс фото неможливо підібрати, то форма вводу електронної пошти глючить, то номер картки невірно розпізнано (мабуть, чорний колір — не найкраще рішення).
Одразу після реєстрації, разом з листом-підтвердженням та анкетою, приходить лист від якогось кредитора. Тобто «Монобанк» зливає особисті дані стороннім особам, у чому знову довелось переконатись після звернення у службу підтримки через месенджер, коли почав приходити спам.
Сам додаток здався незручним: щоб щось знайти, потрібно довго «свайпати», замість того щоб все було в загальному меню на одному екрані. Та й відсутність браузерної версії — великий мінус, адже проводити фінансові операції з комп’ютера набагато зручніше і безпечніше, ніж зі смартфона.
Але на все це можна було б махнути рукою, якби не наступна історія. 22 червня на мій рахунок було відправлено переказ системою SWIFT. Щоб було зрозуміло: офіційний платіж за договором, а не якась «допомога» від фіктивних «родичів» (та й для такого є зручніші, швидші й дешевші способи); разова виплата, не пов’язана з підприємницькою діяльністю; сума трохи більша, ніж мінімальна зарплата. 23 червня мене попросили надати договір та додаткові пояснення, що я зробив у лічені хвилини. Після цього сказали чекати, поки інформацію перевірять. Оскільки жодної додаткової інформації у мене не запитували, я зробив висновок, що наданої мною інформації достатньо. Окрім того, в епоху цифрових баз даних будь-яку додаткову перевірку можна здійснити за декілька годин. Згідно п. 4.3.12.5 Умов та правил «Монобанку», «не пізніше наступного робочого дня після дня отримання від Клієнта документів, достатніх для підтвердження джерел походження його коштів, та/або пояснень щодо суті і мети операцій, Банк здійснює зарахування коштів на поточний рахунок Клієнта». Але кошти я не отримав не тільки до кінця наступного робочого дня, а й за два тижні. Жодних підстав чи причин такої затримки мені не повідомили. Більш того, служба підтримки з питань SWIFT-переказів просто перестала відповідати. Станом на сьогодні три листи залишились без відповіді. Зникли з моїми грошима, як професійні шахраї! Не кажучи вже про якість обслуговування і підтримки.
Не набагато кращий сервіс у загальної служби підтримки. Не отримав чіткої відповіді на жодне з поставлених запитань. Лише шаблонні фрази: «займаємось вирішенням питання», «нам дуже шкода» тощо. Жодної «людяної служби підтримки» та «живих людей, які заради вас зі шкури вилізуть» немає і близько. Та й навіть ці «живі роботи» не можуть свої шаблонні відповіді хоча б грамотно давати. Також повна неповага до клієнта та безвідповідальність: операторка каже, що їй потрібно більше часу, і зникає; коли пишу за годину, підключається вже інша і починається все з самого початку.
Схоже, співробітникам начхати на клієнтів, оскільки знають, що їхньому псевдобанку недовго залишилось (якщо вивчити загальний інформаційний фон, то це стає зрозумілим). Нікому не раджу мати справу з цими злодіями!

P. S. Після написання цього відгуку, який спочатку було опубліковано у Фейсбуці, можна додати ще наступне:
1) служба підтримки відправляє на swift@monobank.ua, стверджуючи, що це єдиний спосіб комунікації з цим відділом, але з цієї адреси вже два тижні взагалі не відповідають, ігноруючи будь-які запити;
2) оператор Сенипостол Ілля зухвало порушує Закон про забезпечення функціонування української мови як державної та Умови та правила «Монобанку»;
3) відмовляються надати інформацію про своє керівництво;
4) спам від кредиторів «Монобанк» пояснив тим, що всі фінансові організації обмінюються інформацією через бюро кредитних історій, але інформація явно потрапила не тільки бюро кредитних історій.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 липня 2021, 19:16
monobank — це проект всередині Universal Bank з зручними банківськими сервісами для власників смартфонів.
Ми створили крутий мобільний додаток, щоб ви могли завжди мати доступ до ваших коштів в будь-який час і в будь-якій точці світу. Ми не плануємо розробляти веб-версію додатка. Користування додатком на одному девайсі підвищує безпеку користування.

Банки і фінансові організації обмінюються інформацією через бюро кредитних історій, звідси могли побачити, що ви цікавилися картою і вирішили пропонувати вам свої послуги.

Щодо питання по Свіфт переказу, воно ще на розгляді.
Комунікація відбувається виключно на пошті swift@monobank.ua.
Відповідальні співробітники обов'язково нададуть вам відповідь на всі ваші запитання та сповістять вас про результати перевірки вашого платежу.
Також ми передали ваше звернення в службу підтримки на перевірку якості проведення діалогу і приймемо відповідні заходи.
Denis zaycev 8 липня 2021, 19:18
На расчетный счет в монобанке не поступили мои деньги. Подтверждение от отправителя для них не аргумент. Опять что-то про финансовый мониторинг говорят.
Денег нет и тенденция очевидна, но не для монобанка. https://minfin.com.ua/users/13797920/reviews/
Имейте ввиду, подведут в самый неподходящий момент.
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 липня 2021, 17:40
Детально проверили ситуацию, однако на наши счета указанный платеж по Свифт-каналу не поступал.
В данном случае рекомендуем связаться с отправителем для поиска или возврата платежа, запросить свифтовку МТ 103
Azallia 8 липня 2021, 16:42
Сразу скажу что у меня были депозиты в Привате, и в Укрссибе, и даже в Сбербанке. Но так как уже более полутора лет пользуюсь Моно, решила открыть небольшой счёт в этом банке. И первый мой депозит (без досрочного снятия) пролежал год. И все было ок. И я решила на тех же условиях его продлить. Но спустя больше месяца мне понадобились мои деньги (сильно болеет дедушка, стало хуже). Я обратилась в службу моно с просьбой расторгнуть договор. И не тут то было. Сначала попросили выписку с мёд карты- выслала. Через два дня попросили доказать что это мой родственник, какой документ им необходим не сказали, да и как доказать, ведь это отец моей мамы, а у мамы фамилия не девичья. Потом опять попросили выписку с больницы, которую я уже пересылала, после чего сказали, что ну раз у вас документов нет, мы рассмотрим ВОЗМОЖНОСТЬ расторгнуть договор. Но абсурдность этой ситуации в том, что есть закон О Гражданском праве где указано, что «ст. 1058 Цивыльного Кодексу, за договором банківського внеску незалежно від його вигляду банк зобов’язаний видати внесок або його частину на першу вимогу вкладника», ещё раз уточню: не зависимо от вида договора! Но видимо закон Украины и Конституция Украины, этому банку совершенно не к чему. И ведь речь идёт не о каких-то больших деньгах, а о нескольких сотнях $. Несколько лет назад у меня была похожая ситуация и этот вопрос решился за пару часов, хотя там цифры били совершенно другие и не требовали никаких доказательств. Печально, что из-за такой ситуации, кажется, что банку совершенно плевать на их клиентов ((
monobank
Відповідь банку
8 липня 2021, 17:55
Понимаем, что ситуация неприятная
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении, для проверки информации
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KOSTYA1926 6 липня 2021, 14:39
Лучший банк с которым пришлось столкнуться. Всем рекомендую. Люблю котов. После Авалей, Ощадов и примат банков это уровень крутости за солнечной системой! Спасибо вам за лучший сервис!
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 липня 2021, 16:44
Спасибо за теплые слова, это много для нас значит :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 липня 2021, 8:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 08.07.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
karen345 6 липня 2021, 11:46
Я, Шегунц Карен, бывший клиент Monobank. Ваш банк является удобной площадкой для работы с криптовалютой, чем я и занимаюсь вместе со своей женой. Но по непонятным причинам нас заблокировали, хотя я был готов предоставить всю информацию по платежам с криптобиржи, но эту возможность нам не предоставили. Мы пытались узнать информацию по лимитам, так как работаем прозрачно и готовы их соблюдать, но её мы не получили.
Пишу с надеждой исправить эту ситуацию, так как нам нравилось пользоваться услугами вашего банка. Очень надеюсь на отклик по поводу этой ситуации!
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 липня 2021, 17:13
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке.
На основе накопленной информации из разных источников банк принял решение о закрытии вашего карточного счета и отказе в дальнейшем обслуживании.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝