Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
nadismailova6 19 червня 2022, 15:21
Добрий день! Завжди лояльно відносилась до цього банку, але після даної ситуації все бажання користуватися цим банком відпало.
Відкрила депозит в квітні 2021 року на один рік без пролонгації так как планувала зняти кошти у 2022 році. Та у квітні 2022 року без будь-якого попередження (зазвичай банки смс відправлять чи сповіщення у вайбер), що строк дії депозиту закінчився він був автоматично пролонгований ще на рік без права дострокового розірвання. Просто немає слів. тепер ніякої довіри до цього банку.
Як тепер розірвати договір і доказати що там не було пролонгації?
monobank
Відповідь банку
19 червня 2022, 17:07
Написали вам у особисті повідомлення для перевірки цієї ситуації детальніше.
Проблема вирішена
Олексій Герасименко 19 червня 2022, 13:13
Не рекомендую даний недобанк нікому, бо кинуть любий скрутний час без пояснень, користувався декілька років їх послугами по повній, все було ок, перед початком війни мав кредитний ліміт 100 000 гривень ,50 основного і 50 на оплату частинами, але коли почалась війна зменьшили до 10 000 гривень основного ліміта, ну це я зрозумію ще та і мені впринципі цього вистачає, також Олег Гороховський співзасновник монобанку асоціював його як бак для людей і весь час хвалив підтримку банка, 13 травня він в телеграм каналі свойому зробив пост про те що повернуть ліміт на оплату частинами, я чекав чекав так нічого і не дочекався, думав хоча б 10 000 можливо запросить на оплату частинами через меню додатка.але мені відмовили, тому я звернувся в службу підтримки, там теж саме вони не розбираються, а все через їх хвалену розумну систему тільки, причин відмови не повідомляють, ніколи прострочок по кредитній карті не було, покупки деякі по оплаті частинами достроково погашав, кредитний рейтинг високий, тому думаю попрощатися з цим недобанком, та і зарплата з пенсією в ощад та приват банках у них і свої кредитні продукти є, а з таким відношенням до людей (клієнтів) то краще вам котиків розводить, а не в банківському секторі працювати, та і з балаболами як Гороховський, я думаю ніхто не захоче мати справи ні в Україні ні в Европі
monobank
Відповідь банку
19 червня 2022, 15:09
Дозвольте нам додатково перевірити цю ситуацію детальніше, написали вам у особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Руслан Бродовенко 19 червня 2022, 0:35
Оформил ВПО ещё 3 месяца назад, уже всем знакомым пришли на другие банки, на моно все так же тихо, вопрос, может я неправильно указал карту, хотя есть карта Е-поддержки и она работала, или все же это моно самый обделенный банк?
monobank
Відповідь банку
19 червня 2022, 15:05
Написали вам в личном сообщении, для проверки информации.
Sm65 18 червня 2022, 12:03
Знизили ставку до 5% в умовах інфляції. Ні смс ні вайбером, мейлом ні іншими каналами як роблять інші банки не повідомили. Зато відправляти клієнта в напрямку російського корабля цими каналами добре виходить.
monobank
Відповідь банку
18 червня 2022, 14:57
Шкода, що у вас склалася така думка
Ми повідомляли, що знизилися ставки по депозитам, відправляли вам повідомлення у мобільному додатку 05.04 з темою «Зміни у тарифах» де було вказано «знижено депозитні ставки за новими вкладами у гривнях (ставки за раніше укладеними вкладами залишилися без змін)...»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IsapS 17 червня 2022, 1:56
К самому банку претензий нет в плане обслуживания оно на должном уровне. Но вопрос с выплатой гос программы єПідтримка 6500 до сих висит в воздухе. Много людей до сих не получили выплаты и стоит ли их вообще ждать и с кого спрашивать? Заявка была одобрена ещё в марте 28 числа, а уже 17 июня. Ненаворовались ещё в наших верхах или уже клали они на свои же программы и обещания?
monobank
Відповідь банку
17 червня 2022, 11:22
Написали вам в личном сообщении, для проверки информации
Проблема вирішена
slim0706 15 червня 2022, 18:15
Начну с того, что 20.05 попытался снять на территории Словакии сумму 1500 евро при тогда еще месячном лимите 100 000 грн. на что получил отказ. Обратился в поддержку банка с вопросом почему так, ведь в мае никаких операций по карте не проводил и нужно было платить за квартиру. Ответ получил такой: «Есть лимит на день, в сутки можете снять примерно 10 тысяч грн в эквиваленте.». Долго добиваясь ответа откуда появилось такое ограничение получил такие ответы: «К сожалению, действительно, оповещений не было по данному ограничению. К сожалению, в приложении эта информация не указана.» и «Это было решение банка по рекомендациям НБУ. Постановлений по данному поводу небыло.». Выше полные ответы банка.

То есть банк на свое усмотрение ввел ограничение на снятие наличных дополнительно к установленным НБУ и при этом не оповестил клиентов никаким образом, нигде не указав данную информацию.

На вопрос как так получилось что нигде не было оповещения получил ответ: «Эту информацию мы всегда с удовольствием можем вам сообщить в чате или по номеру 0800205205. Ситуация может быть изменена в любой день. Чтобы избежать неприятных ситуаций, обратитесь к нам- мы всегда все объясним.» То есть получается нужно каждый день узнавать самим вдруг что-то изменилось. Очень сервисно)

Ну и вишенка на торте. Я попросил выслать мне официальный документ, где указана информация что у меня лимит на снятие денег 10 000 грн в день за границей. Банк взял месяц на подготовку документа и прислал мне документ с месячными лимитами НБУ 50к с гривневой карты и 100к с валютной. Ни одного слова о дневном лимите в 10к.

Я конечно же запросил документы повторно и напишу апдейт по ситуации позже.

Для меня репутация банка просто рухнула вниз, считаю такие действия бьют по доверию к банку, особенно в условиях войны. Получается несмотря на все нормы банк вводит ограничения под себя и при этом никого не оповещает. Ясно что вопрос, как заплатить за квартиру людям за границей, правление банка не интересует. При этом карта зарплатная и все налоги с денег которые на ней уплачены в полном объёме. В тот же день снял нужную сумму с карты другого банка, так что говорить о массовом лимите у всех банков нельзя. Получается Моно просто решили сделать так.

Я бы хотел получить ответ законно ли вводить такие ограничения? А так же надеюсь услышать адекватный ответ банка на ситуацию, а не отписки поддержки.
monobank
Відповідь банку
16 червня 2022, 9:04
Понимаем, что ситуация неприятная
По рекомендациям НБУ, размер лимита зависит от того как используется карта
На текущий момент, мы рекомендуем снимать до 25 000 грн в сутки, а также пользоваться самой картой для оплат в торговых точках
В официальном ответе, который вам был предоставлен, помимо информации о лимитах от НБУ, коллеги указали: «В цей же час Банк вживає максимальних заходів безпеки під час надання банківських послуг, одним з яких є рішення щодо встановлення кожному клієнту окремого ліміту на зняття готівки з рахунку гривневої картки Monobank протягом одного дня за межами України.»
xhrechechka 15 червня 2022, 14:03
Шановний monobank! Звертається до тебе одна з небагатьох дійсно відданих клієнтів цього банку (користувалась послугами 4 роки), мене наскільки образила і принизила ситуація, яка сталася зі мною 30.04.2022 року, а саме мені відмовили в обслуговуванні без будь-якої причини і заблокували мою карту і навіть без повідомлення та смс, після чого я залишилася без грошей на тиждень під час війни, отримала нервовий зрив (цікаво ви оплатите мені лікування?), я вирішила вивчити всі положення та правила вашого банку і у мене не сходиться нууу зовсім …
за пунктом 6.3.1 який ну постійно у ваших коментах то:
Банк має право на 30.04.2022 (де я ще була клієном)
6.3. Банк має право:
6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин.

АЛЕ що до положення де банк має таке право, що може заблокувати карту без поясненя та причини? у цьому пункті умов саме цього положення не має.

Перечитавши декілька разів умови та положення договору банку, в мене не було жодного пункту де я не маю права знати причини «чому»?
Мені здається, що я знаю умови та положення, зміни та ін., краще аніж багато хто з ваших співробітників, які ну дуже довго відповідали мені та уточнювали якісь питання, які займають ну максимум 5 секунд.

АЛЕ, не дивлячись на це хочу запропонувати Вам зробити своїм клієнтам деякі оновлення, які зможуть полегшити ваше життя і не блокувати людей через дрібниці в такий важкий період для українців!
1. Було б дуже кльово, якщо ви дійсно піклуетесь про безпеку кліентів, не надавати змоги зайти з іншого пристрою без фото! Це дуже зручно і шахраї не зможуть зайти через будь-який пристрій маючи телефон клієнта.
2. При заблокованні та подальшій відмові, надати кліенту змогу скористуватись банком в перший день заблокування, зняти свої кошти і не чекати по 6 днів у період війни, коли банально можна померти с голоду (ви ж цього не хочете)
3. проводьте більше корисних опитувань! креативні люди, та просто звичайні люди з народу, мають багато простих ідей та прохань, які зможуть ще більш покращити систему моно
4. вважаючи себе котиками, надсилайте повідомлення про те що кліент не являеться більше кліентом вашого банка, бо це може статися у самий скрутний момент.
Тож Моно, відповіси мені чому так? І краще будьте не котиками, а людьми! Бо нажаль стан здоров‘я людини та те, чи зможе вона купити щось аби надати допомогу ЗСУ можете залежити саме від Вас …
monobank
Відповідь банку
15 червня 2022, 15:07
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Ваші пропозиції ми передали на розгляд. Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksii Ch 15 червня 2022, 13:06
Періодично при оплаті рахунків в застосунках та на сайтах відбуваються спроби провести подвійну конвертацію, хоча валюта всіх тих операцій — гривня. Через це ціна значно змінюється.
Продавець та банк тикають пальцями один на одного.
Продавець каже, що отримує саме ту суму, що вказана як ціна.
Монобанк каже, що термінал який проводить операцію находиться за межами України та операція є транскордонною, хоч ціна виставлена в гривні.
Періодично бачу цю картину в застосунках Glovo та BoltFood\Bolt.
Зараз Blizzard додав для українців ціни в гривні, тепер без подвійної конвертації взагалі нічого сплатити не можна.
До війни такого не було жодного разу на тих самих сервісах.
monobank
Відповідь банку
15 червня 2022, 14:11
Торгова точка виставляє рахунок у гривні для вашої зручності. Безпосередньо списати суму в гривні з гривневої картки немає можливості, тому що торгова точка — закордонна, тому оплата проходить шляхом конвертації гривня (відображається на сайті) — долар (валюта платіжної системи) — гривня (валюта картки)
Раніше ми брали витрати на себе, якщо фактична сума списання була до 100 доларів, тобто, списувалась та сума у ​​гривні, що відображалась на сайті
У воєнний час дані умови змінилися, зараз беремо витрати на себе, якщо сума списання до 10 доларів
kingcity 15 червня 2022, 13:00
Клієнтом банку став практично з перших місяців його існування — з лютого 2018. Не мав претензій до якості його роботи, з часом збільшувався мій кред.ліміт. Писав про нього позитивні відгуки. Неодноразово користувався і кред. лімітом і оплатою частинами, ніколи не мав ніяких прострочок чи порушень. На жаль, війна внесла свої корективи — кред.ліміти були обнулені. З часом ліміт на покупки був мені частково відновлений (у розмірі 25% від довоєнного). А нещодавно прочитав, що банк відновлює послуги розстрочки та оплати частинами.Дійсно, у деяких супермаркетах побутової техніки з`явились пропозиції від Монобанку на оплату частинами. Перевірив свій ліміт на розстрочку — 0. Ну добре, подумав, може відновлять трохи пізніше, зрештою на той момент він мені і не був потрібен. Але через деякий час з`явилась потреба оновити дещо з побутової техніки, мав намір купити її у Фокстроті і скористатись оплатою частинами. Мій ліміт на розстрочку- далі 0. Спробував підняти його через додаток — відмова.Звернувся у підтримку — «прийняли заявку, на протязі доби Вам прийде повідомлення». Повідомлення прийшло через хвилину, шаблонне, аналогічне попередньому — «кредитний ліміт не підвищений». Почитав сторінку monobank community у ФБ — з лімітами повний сумбур. Комусь не відновили при великих навіть оборотах, комусь невідому чому дали ліміт навіть більший, ніж до війни, комусь відновили частково і т.д. Описав на цій сторінці свою проблему — реакції від банку ніякої.
Так, знаю, що банк не зобов`язаний мені надавати ліміт і т.д.Але, напевне для цього банк і існує — надавати фін. послуги і заробляти на цьому гроші, а кредитування — одна з головних послуг банку. Стандартне, заїзджене пояснення, яке у таких випадках дають працівники банку — «розрахунок ліміту робиться на основі математичної моделі аналізу клієнта з тисячею і одним параметром… і т.д.» Так можливо ця модель недосконала і варто її переглянути, якщо вона дає відмову клієнту з 4,5-річним бездоганним досвідом користування послугами банку, в т. ч. і кредитними?

P. S. По інших банках теж проблем немає, кредитна історія чиста. Мало того, один банк відновив мені ліміт на оплату частинами навіть у більшому розмірі, ніж був до війни.
monobank
Відповідь банку
15 червня 2022, 14:14
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Ми лише почали відновлювати ліміти
Можливо вже найближчим часом зможемо його відновити
Як тільки це відбудеться, ви отримаєте від нас повідомлення у додаток моно
DeathSrar 14 червня 2022, 14:07
Сьогодні захотів зробити переказ коштів зі своєї карти EUR за допомогою Paypal. Зайшов в додаток і подивився курс валют він складав на момент переказу 32,92 за один євро це був курс оплата картою. І ще був курс Обмін в додатку 30,7500. Але я не зміг заплатити. І отримав повідомлення що на моїй картці недостатньо коштів для проведення цієї операції. Подивився деталі, а курс обміну з євро на гривню складав 30,4755. Написав в підтримку чому так і що за курс якого ніде немає.

Відповідь — Відбулись деякі зміни, тепер буде 2 курси валют (Курс EUR та USD) — картковий та спеціальний (курс додатку) Картковий курс — застосовується для оплат за терміналом та зняттям готівки Спеціальний курс (курс додатку) — для переказів всередині додатка, в яких валюта перетворюється на гривню і одержувачем гривні є карта/рахунок з якого можна перевести в готівку гроші
Ми запровадили різні курси валют для оплати карткою та для обміну валюти у додатку у зв’язку з постановою НБУ «Про роботу банківської системи у період запровадження військового стану» (https://bank.gov.ua/admin_uploads/law/Resolution_2402202218_kp.pdf)

Моя операція не підпадає під категорію (курс додатку) тому що я не проводжу операцію в додатку. Моя оплата P2P за допомогою сторонніх сервісів quasi-cash. І повинна проводитись по курсу 32,92 за 1 євро. Звідки взявся курс 30,4755 мені не відповіли, а попросили почекати поки зі мною зважиться спеціаліст з цього питання. Також телефонував на гарячу лінію за номером 0 800 205 205 очікував перший раз 5 хвилин, а другий раз 10 хвилин з'єднання з оператором не відбулось.
monobank
Відповідь банку
14 червня 2022, 14:39
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
adkud 14 червня 2022, 8:12
Прошу разъяснить каким образом я могу получить денежные средства в валюте депозита (а именно доллары США) в г. Николаев, ранее были доступны для выбора отделения А-банка, на сегодня же доступны для выбора только отделения Универсалбанка в Киеве и Днепре, разъясните, каким образом жители других городов должны получать свои средства?
monobank
Відповідь банку
14 червня 2022, 10:28
Можно снять в отделении А-Банка
В приложении отделения не отображаются, так как на текущий момент нет возможности там делать заказ средств, снятие возможно только при наличии суммы в кассе
Для этого в приложении достаточно выбрать способ снятия депозита по коду и предоставить этот код кассиру, в отделение возьмите, пожалуйста с собою паспорт и ИНН, а также проверьте доступ в приложение для подтверждения снятия
Проблема вирішена
Yaroslav UA KHE 13 червня 2022, 17:04
В лютому цього року перед початком війни, АКБ ПриватБанк, в якому відкритий р/рахунок нашого ОСББ в м. Херсоні, змінив для ОСББ номер IBAN рахунку для зарахування платежів. Буває, нічого тут такого немає, але в додатку monobanka, яким я користуюсь в тому числі для оплати комунальних платежів, шаблон зі старим рахунком зник. Вчора спробував самостійно його створити в додатку з використанням нового IBAN номеру, але шаблон не створився як для сплати по комунальних послугах, а як грошовий переказ — відповідно з комісією монобанка.
Іншого способу, крім введення номера IBAN, для створення подібних шаблонів (наприклад за допомогою коду ЄДРПОУ) не існує, тому я звернувся до служби підтримки монобанку з проханням створити такий шаблон по новим реквізитам (по-суті, в старий шаблон внести новий р/рахунок ОСББ без змін іншого).
Мене досить чемно вислухали, попросили надати квитанцію з ОСББ (такі взагалі існують десь?), чи посилання на сайт (тим більше не зустрічав) ОСББ з реквізитами тощо (в Херсоні, де третій тиждень взагалі відсутній зв’язок).
Тим не менше, всі реквізити я надав, працівник служби підтримки пообіцяв протягом доби створити шаблон. Доба пройшла — за IBAN номером шаблону немає, відповідно всі оплати всіх клієнтів монобанку на це ОСББ будуть з комісією від монобанку.
До чого пишу: відсутність комісій за сплату комунальних платежів в банківському продукту є частиною публічного договору про обслуговування, відтак банк зобов’язаний тим чи іншим способом забезпечувати такі платежі без комісій — чи шаблони створювати, чи інакшим чином.
monobank
Відповідь банку
13 червня 2022, 19:49
Розуміємо, що ви хочете якомога швидше побачити шаблон з можливістю сплати без комісії
На створення шаблону необхідний час
При першому зверненні, колега не обіцяла, що буде створено шаблон протягом доби, лише повідомила, що зв'яжуться фахівці, для надання зворотного зв'язку по заявці
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталья Твердохлеб 12 червня 2022, 11:41
Взяла предоплату и на следующий день удалила аккаунт на ОЛХ, на телефон и смс не отвечает!
monobank
Відповідь банку
12 червня 2022, 15:47
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Проблема вирішена
AnastasiaR 10 червня 2022, 18:39
Есть кредит на одной карте и вы решили открыть вторую в этом же банке?
Будьте уверены что они снимут все ваши деньги с одной карты на погашения кредита на второй! Без вашего ведома!
Лично у меня был суд, относительно кредита, и на руках есть судебное решение в котором указаны все условия дальнейших выплат.
Решила открыть белую карту данной конторы для начисления зарплаты. Без моего ведома списали абсолютно все деньги перекинув их на вторую карту! Ссылая на непонятный пункт, который не был указан при подписании договора!
Это наглое не соблюдение решения суда и просто воровство!
Теперь ни за что в жизни не буду пользоваться услугами данной конторы! (банком даже не назову эту гниль!)
monobank
Відповідь банку
11 червня 2022, 12:36
Мы понимаем что ситуация не приятная, с вашей стороны не были выполнены обязательства перед банком о погашении долга по кредитному лимиту. Поэтому с вашей белой карты были списаны личные средства в счет погашения просроченной задолженности согласно условиям и правилам банка.
Проблема вирішена
Maksimyihhh 10 червня 2022, 12:47
Сегодня какой-то менеджер Вячеслав взял заблокировал мою карту мои все карты на этих картах было более 10.000 гривен эти деньги они не возвращать не хотят в данный момент в нашем городе в связи с военном положении закрылась новая почта и теперь я никак не смогу перезапустить эту карту они мне говорят едьте в другой город ну я ещё раз повторяю деньги все на карте я никак не смогу пусть кинет мне деньги на дорогу и я поеду получается забрали все деньги и не хотят возвращать их…
РЕБЯТА НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМ БАНКОМ НИКОГДА БАНК УЖАСЕН…
monobank
Відповідь банку
10 червня 2022, 18:40
Ситуация однозначно не приятная
Однако, информация, что описанная в отзыве, не полной мере описывает все делали произошедшего
Вы к нам обратились и сообщили о факте мошенничества, из-за чего сотрудник принял меры и заблокировал карты
На текущий момент рекомендуем перевыпустить карты, необязательно в точке выдачи, можно с помощью видеозвонка перевыпустить на виртуальную карту
Проблема вирішена
apalash 9 червня 2022, 22:07
Согласно постановлению НБУ, пункту 5.3 я имею право снять валюту для командировки за границу. https://ips.ligazakon.net/document/view/PB22027?an=1
Поддержка отфутболила по полной программе, объясняя тем что нет технической возможности и включала умняки трактовав постановление на свой лад. Ниже переписка:
monobank platinum, [09.06.2022, 21:19]
На жаль, з рахунку ФОП відсутня технічна можливість зняття готівки

monobank platinum, [09.06.2022, 21:19]
Можна знімати готівку лише з карток

Anatolii, [09.06.2022, 21:23]
Я думаю менеджмент моно міг би вирішити це питання наступним шляхом:
— я подаю заявку на зняття готівки на відрядження
— менеджмент обробляє заявку і переводить сумму на картковий рахунок
— я звертаюсь до, а банку і знімаю готівку

Anatolii, [09.06.2022, 21:24]
Інакше це порушення моїх прав

monobank platinum, [09.06.2022, 21:25]
🇺🇦 Оператор monobank platinum:
Розумію вас, Анатолій, на жаль, така можливість відсутня.

monobank platinum, [09.06.2022, 21:28]
Ми працюємо в рамках обмежень НБУ

Anatolii, [09.06.2022, 21:39]
Ось закон від 24.02
Пункт 5.3. Говорить що монобанк порушує мої права зняти валюту на довготермінове відрядження https://ips.ligazakon.net/document/view/PB22027?an=1

Anatolii, [09.06.2022, 21:40]
Чи можна надіслати цю інформацію юристам банку?

Anatolii, [09.06.2022, 21:41]
Ці доповнення були додані до закону 24.03.22

monobank platinum, [09.06.2022, 21:41]
🇺🇦 Оператор monobank platinum:
Можете надати документи щодо вашого відрядження та діяльності?

Anatolii, [09.06.2022, 21:41]
Які документи вас цікавлять?

monobank platinum, [09.06.2022, 21:43]
🇺🇦 Оператор monobank platinum:
Ви надаєте скріншот щодо працівників міністерства оборони

Anatolii, [09.06.2022, 21:44]
Там написано слово «та».

Anatolii, [09.06.2022, 21:44]
Ви можете зв’язати мене з юридичним відділом банку? Я не маю на меті витрачати ваш і свій час

monobank platinum, [09.06.2022, 21:45]
🇺🇦 Оператор monobank platinum:
На жаль, така можливість відсутня.
Ви являєтесь співробітником військового аташе або апаратів представників Міністерства оборони України при закордонних дипломатичних установах України?

Anatolii, [09.06.2022, 21:49]
Ви юрист?

monobank platinum, [09.06.2022, 21:50]
🇺🇦 Оператор monobank platinum:
Ні, ми вам повідомляємо інформацію щодо зняття готівки

Требуют документы, хотя не должны, да и незнают какие доки хотят. Юротдела видимо не существует там. Фейспалм. При образованности господина Гороховского такой саппорт неприемлем.
monobank
Відповідь банку
10 червня 2022, 11:42
Действительно, на момент вашего обращения у нас не было технической возможности снятия или оплаты со счета ФОП
Однако сегодня запустили валютные карты ФОП
Валютная карта предоставляет возможность проводить оплаты за рубежом в торговой сети или интернете по выделенным категориям и снимать наличные в банкомате за границей. Для удобства карту можно подвязать к бесконтактной оплате — Google или Apple Pay. Операции проводятся в валюте счета или по кросс-курсу, благодаря чему нет потери на конвертации через гривну
Карта у вас уже открыта, чтобы ее просмотреть в приложении достаточно перейти по пути: главная страница — свайп влево — переключиться с ключ-карты на валютную карту по свайпу вниз
Parish 9 червня 2022, 21:43
Выехал с супругой за границу на заработки, общался с поддержкой с телефона супруги, после этого «прислал голосовое сообщение в поддержку «, на что поддержка с реагировала быстро «блокируем карту «- потому-что карта записана на девушку, а не на мужчину. Поддержка — заблокировала счёт, карту, попросила обратиться в ближайшие отделение за выяснения ситуации. Попросил поддержку объяснить причину блокировки канты на что мне отвечают «подойдёте в отделение сообщим »! Итог: карту — блокнули за вопрос в поддержку! Не советую вам этот банк, лучше выберите другой. Обнулил свой счёт, и удалил этот банк уже на своей карте! Ко всему этому поддержка раскрашивала почему у меня в телеграмме стоит номер сша, а не на тот который записан банк. Смешная ситуация
monobank
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:52
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vangelo 9 червня 2022, 20:59
Моя мати, місяць тому поїхала закордон, і перед відїздом оформила картку в банку Моно і закинула на неї свої кошти, але яке було її здивування, коли в банкоматі вона незмогла зняти кошти, а спробувавши зайти в додаток, її викинуло! Жінка старшого віку, необізнана добре в нових технологіях, тому лишилася зі своєю проблемою один на один. Повідомивши про проблему, я спробував звязатися через свій чат, на що отримав відповідь, що вона персонально сама має з ними звязатися, а як… якщо з додатку викинуло, а звязок з банком через чат або телефон, а телефон український, хоча всі банки мають номери для україни і звязку з-за кордону… Пізніше я всетаки знайшов ссилка на чат, скинув їй і ми спробували спільно через чат поспілкуватися, адже наголошую що жінка старшого віку не дуже сильна в нових технологія, після чого з нею звязався оператор і повідомив, що вони собі рішили просто закрити іі рахунук і що хай вона пише заяву (яку заяву… ні зразка в чат, нічого…) і їй перекинуть на її інший рахунок залишок коштів… що за фак, старша жінка, закордоном, має написати якусь заяву, кудись скинути і ще дати якись рахунок, якого в неї можливо і нема, та для неї це просто шалений стрес, а третім особам вклинюватись неможн… Що за новітній банк, який тролить інші банки??? де той мій улюблений банк який рішає любі проблеми??? я неочікував такого з моєю мамою! Ну і накінець, дорогий моно де її гроші
monobank
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:38
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на основі накопиченої інформації з різних джерел банк може прийняти рішення про відмову в обслуговуванні
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Xa3uk 9 червня 2022, 18:33
Робили переказ з Німеччини через MoneyGram валюта евро на рахунок Монобанку в Евро (!), але отримали на гривневий рахунок по курсу 30.
Тепер не можемо заплатити за квартиру, бо треба саме в евро і саме банківським переказом відправити лендлорду. Тепер через самодіяльність монобанку будемо ночувати на вулиці, або знімати з гривневої картки кеш і втрачати 11% на цьому, щоб знов якось пробувати поповнити рахунок в Евро.
Це що взагалі таке? В вас всюди в інструкціях написано що можно поповнити евро рахунок, нікому не давали IBAN гривневого рахунку. MoneyGram отримав евро і відправив евро (!) Чому ви за нас обираєте що поповнювати?!
monobank
Відповідь банку
9 червня 2022, 18:37
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Kosmax 9 червня 2022, 12:21
Банк відказав в обслуговуванні, навіть не кажучи причину. Мабудь через прописку в тимчасово окупованій території, хоча я не проживаю там вже 10 років. Через це не можу отримати навіть виплату ВПО, тому що вказував карту моно для отримання виплати. Користувався дуже активно саме картою та додатком моно. Дуже розчарувала ця ситуація.
monobank
Відповідь банку
9 червня 2022, 13:52
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝