×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.18 | 41.6563 |
EUR | 45.83 | 46.5008 |
Всі курси банку |
Монобанк вкрав у мене 29000 грн. Банк- аферист!
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (12)
Монобанк забрав гроші для лікування
Скинула все, що просили. І скріншоти з соц.мереж на збір, і заключення з лікарні.
Також запросили чеки на аптеку. На хвилиночку! В мене заблокували гроші і я ними не можу ще скористатися, а просять чеки з аптеки де я користувалась власними коштами з карти Приватбанку.
Скинула і скріни з карти приват з чеками аптеки. І цілий день взагалі одні відписки.
Представнику банка швидше було б приїхати до лікарні і самому поспілкуватися з хворим, щоб переконатися, що він є і що він потребує коштів на лікування.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Наразі по вашим рахункам немає жодних обмежень
Коментарі (2)
Обманули при оформление Платинум карты
Никому не рекомендую сотрудничать с этим банкам, сотрудники не квалифицированные.
Дійсно, на жаль, колеги надати не повну інформацію стосовно відвідування бізнес-залів по картці Visa
З колегами обов'язково проведемо роботу над помилками
В якості вибачення ми не будемо списувати плату за обслуговування картки протягом 4 місяців
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Коментарі (6)
Пропали реквізити для Sepa переказів.
Коментарі (1)
порушення прав й умов кредитування
Банк каже що я робив переказ, але я робив оплату в магазині
Відмінити теж не можливо. тобто банк мене кинув на 800грн комісії.
за 5хв
Це порушує норму й закон. При оплаті за товар я маю право льготного користування кредитом, якщо знав о 4% я б не платив приват-банком де все прозоро.
Тобто ні відмовитись, не повернути сразу сумму й погасити все рівно за ОПЛАТУ й комісію знято.
З моєї сторони була оплата карткою на Prom й 23000 зняло не могло, и попросило провести по POS терміналу.
POS термінал це також оплата карткою й оповіщення що з мене знімуть 4% =800грн комісій не надходило.
Тобно це обман мене як кліента, бо я думав про льготні дні.
Якщо знав би то обміняв валюту й не брав цю дурню
При цьому, деякі продавці та інтернет магазини заводять свої термінали, як переказ коштів між картами, тоді такі платежі в рахунок кредитних проходять з комісією 4% від суми.
Якщо ви здійснюєте оплату в рахунок особистих коштів, то комісія не стягується.
При спробі такої оплати ми відхили оплату та відправили пуш повідомлення з попередженням, щоб убезпечити вас від комісії за використання кредитних коштів.
В повідомлені клієнти можуть натиснути на дозвіл такої оплати тільки на один раз або на всі наступні такі операції.
Нам дуже шкода, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції.
Бачимо колеги вже склали запит індивідуально розглянути цю ситуацію, та зафіксували побажання від вас.
Наразі питання вже вирішене, перевірте, будь ласка, виписку у застосунку
Коментарі (8)
SEPA заблоковано без усіляких пояснень
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Написати коментар
Монобанк-ви найкращі !
Я приймаю участь майже в усіх програмах банку-кредитній, оплаті частинами, кешбек, депозити, акції і завжди задоволена обслуговуванням та технічною підтримкою
Банк, в якому о першій годині ночі можливо отримати професійну консультацію, відкрити за 10 хвилин валютну картку та допомогти людині, яка в цей час знаходиться за кордоном дійсно визиває захоплення
Коли в мене виникла проблема, і звернення до банку з поясненням ситуації допомогло не позбутися особистих коштів це визиває захоплення в кубі і щиру-щиру подяку!
Недарма моя сім'я називає мене неофіційним амбасадором банку-я хвалю моно і на роботі і серед друзів та ще раз дякую його засновникам, керівникам та робітникам підтримки
Моно-найкращий з найкращих!
Процвітання вам та вдячних клієнтів!
Коментарі (1)
Блокировка счета sepa
Ми написали вам в особистих повідомленнях.
Коментарі (4)
SEPA реквізити пропали, жахлива IRON тех-підтримка
Вже передали сигнал колегам індивідуально розглянути це питання.
Наразі реквізити SEPA повинні відображатися в застосунку.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Сподіваємось, що наша співпраця надалі приноситиме лише позитивні емоції.
Коментарі (10)
Крутезний додаток,крута карта і неймовірні люди ,які там працюють .Дякую вам!
Коментарі (3)
SEPA перекази більше не працюють
Служба підтримки ніяких деталей не надали.
Коментарі (6)
Банковский произвол
И главное что не у одного меня такие проблемы. Я слышал много подобных жалоб от людей, что им тоже по беспределу отключили реквизиты SEPA без объяснения причин. Вот такое отношение к клиентам. Учтите это если будете открывать здесь счёт.
Попросили колег детально все перевірити
Наразі реквізити повинні відображатися в застосунку
Приносимо вибачення за незручності
Коментарі (1)
Обман при купівлі полісу ОСЦПВ
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб надати детальну інформацію
Коментарі (23)
неплохой банк, но иногда сотрудники творят непонятно что.
Мне перевёл знакомый деньги, прошло пару недель, я оплачиваю карточкой — но мои деньги заблокированы. Пишу в поддержку, мне говорят-: на ваш перевод был возвращён отправителем, и вообще на ваш перевод жалоба, мы вынуждены у вас конфисковать деньги, если вы не согласны, жалоба поступит в полицию.
Я в шоке, сумма не большая, но и не маленькая ~14 000 грн. Спрашиваю, если поступила жалоба, почему сразу не связались со мной? Мне ничего не ответили, но не связались, потому что тогда не вышло бы конфисковать деньги.
Пытаюсь выбить информацию, от кого жалоба, что за жалоба и что вообще происходит. Как знакомый мог ОТОЗВАТЬ ПЕРЕВОД, какой такое вообще возможно?
ответ — ЭТО БАНКОВСКАЯ ТАЙНА!!! мы не можем сказать, но вот жалоба пришла что вы мошейник, плюс эти деньги были отозваны и вообще либо мы конфискуем с вашим согласием либо будете с полицией разбираться.
Я в шоке, требую документ, где будет написано, по какой причине мои деньги хотят конфисковать. Прошу предоставить с печатью, подписью, что бы я мог показать его знакомому, и он дальше пошёл разбираться со своим банком. Но сотрудники монобанка ничего не объясняют, либо конфискация, либо суд. Я соглашаюсь с конфискацией, но дайте мне ДОКУМЕНТ, что бы я понимал что происходит.
так мы долго сражаемся, через день мой знакомый присылает мне скриншот-чек, и уверяет, что это не он писал жалобу и ничего такого не было.
и О ЧУДО, чека достаточно, мне разблокировали средства, а сотрудник сказал, что никакой полиции не было, это они хотели конфисковать деньги, и просто ОБМАНЫВАЛИ МЕНЯ.
Считаю, что ваш менеджер, который занимался моим делом — поступил ужасно.
Он мог адекватно объяснить, что вам не понравилась транзакция и нормально попросить чек, а не ВРАТЬ про ЖАЛОБУ, про то что знакомый сделал ОТЗЫВ денег и прочее в этом духе.
Для меня это выглядело, что вы просто хотели украсть мои деньги, так как на просьбу о официальном документе, ваш сотрудник сразу давал заднюю, и прикрывался банковской тайной. Выглядело как ОПГ из 90стых.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Бачимо, що на поточний момент питання вирішене.
Сподіваємось, що наша співпраця надалі приноситиме лише позитивні емоції.
Коментарі (6)
Отказали в оказании услуг без причин
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи операції та багато інших параметрів.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку. Проте якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Коментарі (11)
Monobank — це ***
2. Служба підтримки (дзвінки та телеграм) проблему не вирішує, ігнорує.
3. Звернувся з листом про закриття рахунків та про повернення мої грошей.
4. Повертати гроші відмовились. Користуються тим, що на фронті та не можу особисто звернутись до «точки видачі» або «здійснити відеодзвінок».
5. Банк продовжує якийсь операції, але навіть поглянути що він там робить не можу. Банк повністю закрив доступ до рахунку, просту виписку переглянути не маю можливості. Та продовжує ігнорувати вимоги щодо повернення грошей.
6. Подав скаргу до НБУ. Готується звернення до Прокуратури.
Для Монобанка особисто повторюю — Поверніть гроші.
Моя особиста — банк ***.
Для зняття обмежень, нам необхідно ідентифікувати вас як власника рахунку, щоб мінімізувати фінансові ризики. Тому пропонуємо вам ідентифікацію відеодзвінком.
Процедура відеодзвінка абсолютно безпечна, швидка та легка.
Ви можете звернутись до підтримки та ми надамо посилання для відеодзвінка, коли у вас з'явиться така можливість.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Коментарі (9)
Вернули кошти
Коментарі (3)
Закрили SEPA
Написавши в підтримку, мені сказали, що не можуть сказати причини, зіславшись на «політику компанії», і що це все індивідуально. По телефону сказали те саме і я так і не отримав конкретної відповіді, чому для мене SEPA реквізити в один момент стали недоступними. Раджу закривати рахунки в цьому банку, бо підтримці байдуже на ваші проблеми і через «політику компанії» ви не отримаєте жодних відповідей.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (2)
Безпідставна відмова у наданні послуг
Бачимо, що наразі питання вирішено
Обов'язково проведемо роботу над помилками
Написати коментар
Самый лучший банк в Украине!
Однако у меня есть несколько вопросов.
1. Я провожу транзакции по карте, пополняя букмекеров (официальных с лицензией КРАИЛ).
Могу ли я выводить с букмекера на карту Моно и не являются ли такие транзакции высоко рискованными для банка?
2. Я хочу купить другое устройство БУ, не будет ли отказа в обслуживании, если на том телефоне уже был моно другого человека?
Ценю обслуживание, и не хочу его потерять)))
Стосовно ваших питань:
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо операції та дії клієнта, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Також банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам. Таким чином, будь-яке зарахування може випасти на перевірку і потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Ці дії регламентуються Постановою НБУ та законодавством України, всі банки мають працювати у рамках правового поля.
Коментарі (4)