Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Здравствуйте, пользовался моно банком на протяжении 6 лет, 2 недели назад вылезло оповещение о том чтобы я подтвердил джерела походження коштів. На мою карту выводил деньги лишь с букмекерской конторы (откуда оплачивался налог на выигрыш) и выводил свои сбережения из телеграмм кошелька через п2п маркет. Объясняю операторам это в чате телеграмм — они как запрограммированые боты требуют документы, которые не актуальны в моем случае. Написал в поддержку букмекерской конторы — предоставил им справку (хотя они все равно видят выплаты с их стороны). Они говорят этого документа недостаточно и что мол неизвестно как долго эта проверка будет продолжаться. Заблокировали мне карту с личными средствами и не спешат решать вопрос. Попросил их разорвать со мной договор (потому как такого отношения к постоянным клиентам я не ожидал) — они продолжают копировать пункты из правил что не могут разорвать договор до решения со стороны банка. Прошло 2 недели — никто не ударил палец о палец чтобы помочь решить мой вопрос. Не понимаю почему сотрудники банка никак не помогают в решении вопроса и мы ждём какого-то решения на протяжении 2 недель.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Myram1003 1 грудня 2024, 5:46
Я мала ситуацію з незрозумілим списанням коштів з мого рахунку. Служба підтримки монобанку була дуже ефективною і швидкою! Представник служби підтримки на імʼя Альона допомогла мені розібратись з питанням, дуже ввічливо і професійно! Рівень сервісу монобанку просто бездоганний! Дякую
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 грудня 2024, 13:33
Ми раді, що вам сподобалося наше обслуговування. Ваші слова підтримки мотивують нас і надалі працювати над покращенням нашого сервісу
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergey183 30 листопада 2024, 19:35
Хочу подякувати вашому працівнику Вікторії тц Глобус за допомогу, дуже уважна і професійна, рекомендую звертатись
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 листопада 2024, 20:27
Дякуємо за ваш чудовий відгук! Ми дуже раді, що змогли виправдати ваші очікування і надати якісне обслуговування
motoh4i 29 листопада 2024, 21:32
28.11.2024 р. проти мене були вчинено шахрайські дії, про що я одразу повідомила Монобанк, надала скани листування з шахраями в телеграмі, номер карти, куди були перераховані кошти, квитанцію про перерахунок коштів на карту клієнта Монобанку, просила повернути кошти на карту з якої вони були списані або хоча б заблокувати кошти до з’ясування усіх обставин. Оператор Монобанку порадив в телеграмканалі звернутися до поліції, що я і одразу зробила, написала звернення онлайн на сайті кіберполіції і надала номер цього звернення Монобанку. На наступний день Монобанк мене повідомив, що кошти повернути не має можливості, тому що їх було знято з шахрайської карти, таким чином, Монобанк своєю бездіяльністю і зволіканням сприяє тому, що шахраї вільно почувають себе, їх нечесно зароблені гроші під надійним захистом Монобанку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 листопада 2024, 15:26
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Монобанк, отримавши сигнал про шахрайство фіксує інформацію та діє згідно з внутрішніми процесами банку.
Саме ж розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
У разі внесення справи до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР), просимо надіслати нам фото документа від поліції (витяг ЄРДР). Це допоможе нам надати правоохоронним органам необхідну інформацію та співпрацювати після отримання офіційного рішення від суду.
Кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані ними за рішенням суду.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
ModernM 29 листопада 2024, 20:29
Здравствуйте. Пишу вот текст о работе банка.
Брал кредит у них (Mono в ban). Как они решились дать кредит, больше чем 15 000грн я х.з. Купил я себе инструмент на кредит, тыс кажись на 60 000грн и ещё дали в рассрочку. Дают, я воспользовался. Мысли о том, чтоб не платить не было. Как говорится ко мне лицом, чего ж мне противится. До этого момента отношения были нормальные, можно сказать.
Основная покупка это инструмент, взял для быта немного скороварка кажись и телефон обновил. Повторюсь, не платить я и не думал!
На момент как я полностью взял кредит т. е. и деньгами и частями, Mb, вычудил такую штуку. У них можно было самому снижать кредитный лимит и соответсвенно от этого снижались %, которые начислялись на остаток. Я это видел, понимал и рассчитывал на это!
Банк не сообщая мне убрал эту возможность, сразу же после того, как я воспользовался кредитом. Получилось, что теперь снизить % можно только, внеся всю сумму, например за оплату частями. Если ты можешь внести всю сумму, то и в кредите нет смысла! И начал я платить за себя и за того парня)). Платил ибо не хотел нарушать. Прошло месяца то ли 3, то ли 5 и сумма только росла.
В какой — то момент меня стали переполнять эмоции и я взбунтовал! Перестал вообще вносить деньги!
Звонят, пытался я с ним обсудить что так мол и так. Убрали возможность, не перед и не сообщив. А по подлому, после. Они в отказ, мы белые и пушистые, ничего не делали и Вам это привиделось. Мне же не привиделось. Начал блокировать их. Написал в нац. банк, для уточнения. Мне пришёл ответ…коротко, Вы мол никто и звать вас никак. Банк имеет право ставить Вас раком в любое время и в люой позе, писульку я для суда сохранил! Когда — то я уже сталкивался с бюрократией подобного рода, не я, довелось наблюдать. И сейчас думаю, что ответ мне дал какой — то там клерк, которому забашляли на лапу! Потом они конечно скажут, ошиблись мол…ничего)
Звонят… то просят, то ноют, но рассказывают про оплату суда. Я их особо и не слушаю, сам согласен на суд. О чём каждый раз им говорю!
Платить отказываюсь до суда. Предложил им реструктуризацию, отказались и звонят… я блокирую. Память в телефоне позволяет!
Неуважаемый моно в бан! Я не буду Вам платить, пока дело не рассмотрит суд. Или рассрочка на выгодных для меня условиях, а не драконовских ваших! Все Ваши звонки, я буду блокировать и будете работать на Киевстар (например).
Письмо от нац банка, я сохранил. К суду готов, адвоката предупредил. Неуважаемый банк, я отправлю на все интернет ресурсы письмо от нац. банка приглашу их в суд, или после суда и попрошу эту историю сделать извесной!
Пыс, пыс: я понимаю, что при решении суда взыскать с меня кредит, это будет в кредитной истории. И мне не будут давать уже кредиты…зато я покажу как с помощью манипуляций, работает «самый чесный банк Украины»
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 листопада 2024, 14:59
Хочемо розповісти вам про кредитний ліміт.
Після того, як клієнт починає користуватися кредитним лімітом. Банк надає можливість користуватися пільговим періодом, тоді необхідно суму витрачену в одному місяці внести до кінця наступного.
Або можна користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба вносити мінімальний платіж (4% від суми боргу, але не менше 100 грн). На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.1% в місяць.

Розрахунок процентів проводиться за кожен календарний день періоду, протягом якого клієнт користувався кредитними коштами, на максимальну суму заборгованості на день за формулою:
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1% * 12/365/100%
де: 365 — постійна величина (кількість днів на рік, якщо рік високосний — 366);
3,1% — постійна величина (щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами);
12 – постійна величина (кількість місяців на рік).

Таким чином, чим більша сума боргу, тим більша сума відсотків списується за користування лімітом, чим менше сума богу, тим менше сума відсотків що списується 1-го числа. При цьому ставка залишається незмінною 3,1%.

Якщо є розстрочка, то платіж за розстрочкою списується з кредитної картки. Якщо на картці немає власних коштів — списується з кредитних.
Якщо не вносити платіж по розстрочці, то списання з картки збільшує суму боргу по кредитці.
Якщо на картці недостатньо коштів, платіж списується в мінус.

Детально проаналізували вашу ситуацію, на жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі.
Зараз у вас по карті числиться прострочена заборгованість, тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити прострочену заборгованість, а в подальшому вносити мінімальні платежі для поступового погашення боргу.
Богдан Поліщук 29 листопада 2024, 20:11
Більше року користуюсь розстрочками та кредитним лімітом, ліміт на карті був 45000 грн
Розстрочка 50000 грн. За весь період користування кредитним лімітом не було жодної простроченої заборгованості.
Але 22.11.2024 банк прислав повідомлення На карту встановлене обмеження на користування кредитними коштами. У разі погашення банк зможе переглянути своє рішення.Хоча ліміт по карті залишився але користуватися я ним не можу. Потім прислали повідомлення Ваш новий ліміт на розстрочку 0 грн. Чому банк прийняв таке рішення не розумію.
Писав в службу підтримки: Казав що зараз немає змоги оплатити весь борг не користуючись цими коштами і те що я дуже не хочу виходити на прострочення але заплатити всю суму і потім нею не користуватися не можу.
Але відповідь служби підтримки:

Розділ 2, п. 5.3 и п. 6.3.2. вказано:

Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити чи анулювати) Кредитний ліміт.

Якщо буде можливість переглянути ваш кредитний ліміт — ви отримаєте пуш-повідомлення у вашому застосунку.

Я все розумію що згідно правил ніяких претензій до банку бути не може…

Але дуже прикро що у такого банку таке відношення до клієнтів при тому що немає жодної простроченої заборгованості (
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 листопада 2024, 14:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення та розмір кредитного ліміту.
На жаль, зараз немає можливості використовувати кредитний ліміт. Картка працює на погашення.
Рекомендуємо і надалі своєчасно вносити платежі для погашення боргу, та рішення банку може бути переглянуто в майбутньому.
Також для повсякденних витрат можна використовувати дебетову картку:
покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплати або виплат ФОП. Подібні активності підвищують шанси на відновлення ліміту надалі.
biochemgamma 29 листопада 2024, 19:11
Користувався послугами банку виключно із зручності застосування. Без будь-яких підстав зменшили ліміт на p2p-операції з 150000 до 56000. Запросили докази доходів, працевлаштування і щось ще. Тобто. користуватися карткою для потреб уже не можна, хіба що розплачуватися в касі. Попросив підвищити ліміт до 150 000, як у всіх громадян (обмеження НБУ), але вони запросили довести походження грошей. Коли я надав договір про купівлю-продаж квартири, вони запропонували перевести всі виручені гроші на рахунок Монобанку одним, мати його, платежем! Після цього від послуг банку відвернуло повністю. Не рекомендую працювати з цим банком, т.к. рано чи пізно будь-хто може зіткнутися з каверзою від цих пройдисвітів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 30 листопада 2024, 9:19
Розуміємо, що ви розраховували на інший результат. Підхід в ухваленні рішення про встановлення ліміту на п2п перекази приймається як на основі вказаних вами даних, так і на основі розрахунку скорингової моделі.
Можна проводити платежі в рамках встановленого ліміту, або використати альтернативний метод, наприклад переказ за реквізитами (перекази за IBAN) там немає обмежень.
Соціальний статус та дохід можна актуалізувати у застосунку. Натисніть на «Фото профілю» у верхньому лівому куті, далі виберіть «Особисті дані», після цього перейдіть до розділу «Персональні дані» і оберіть «Змінити дані», також можна подати документи про дохід і ми їх розглянемо.
Додатково ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити дані.
Vitriks 28 листопада 2024, 2:24
До цього все працювало. З іншими банками, проблем з Paypal не має.

Розберітся там будь ласка.
monobank
Відповідь банку
28 листопада 2024, 11:44
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Я не могла розплачуватися і знімати кошти зі своєї картки, але консультант Валерія мені допомогла і тепер все добре, дякую їй☺️
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 листопада 2024, 18:32
Ваші слова мотивують нас надавати ще кращі послуги. Ми завжди готові зробити все можливе, щоб ваша співпраця з нами була максимально комфортною.
valentin123 26 листопада 2024, 21:26
Недавно мой телефон попал в руки мошенников, но все же просто я его вернул, потом я выяснил, что я не могу зайти в свой банк в приложение потомучто написано что привязан он на другой номер и почту, я понял что это дела рук мошенника, я сразу обратился в банк, мне помогли конечно же, сменили номер на мой все было хорошо, и через пару минут при приходит сообщение что они собрали информацию, и закрыли мой счёт и отказали в обслуживании, и не могут сказать причину, я не знаю что делать, ведь по моему мнению это самый нормальный банк, и я только им и пользуюсь, Прошу рассмотреть и принять решение какое то, я в это ситуации не был виноват, но мне закрыли счёт и отказали в обслуживании.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 листопада 2024, 11:59
Розуміємо, що ви не очікували на такий перебіг подій.
Перед прийняттям рішення банк аналізує багато різних показників та параметрів по кожному клієнту індивідуально.
На жаль, на сьогодні банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні карткою.
Якщо рішення зміниться у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Grandelin 26 листопада 2024, 11:10
Хотіла би подякувати за допомогу оператору Владиславу, табельний номер 10592. Владислав допоміг мені отримати бажані скіни на картку :)
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 листопада 2024, 15:42
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Діана Таірова 25 листопада 2024, 20:46
В 2019 году мне дали кредит, увеличивали лимит, в 2022 году попросила реструктуризацию чтобы сделали по карте. В итоге подали на меня в суд, и реструктуризацию никто не сделал. Просят всю сумму чтобы оплатила на какой-то номер.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 листопада 2024, 15:33
Нам дуже шкода, що виникли проблеми з погашенням боргу.
Бачимо, що раніше не були виконані умови оплати для надання реструктуризації.
На жаль, на поточний момент ми не можемо запропонувати вам нову реструктуризацію.
Зараз очікуємо на повне погашення суми боргу для урегулювання питання з виконавчою службою щодо рішення суду
BKRN 25 листопада 2024, 15:26
1. Швидкість відповіді -10/10
2. Розуміння питання 10/10
3. Обробка інформації 10/10
4. Якість відповідей 10/10
Якщо все буде працювати таким чином як сервіс монобанку, ми точно переможемо)
monobank
Відповідь банку
25 листопада 2024, 16:17
Дуже дякуємо за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лазненко Єгор 25 листопада 2024, 11:32
Благодарю службу поддержки Монобанка, у них просто супер служба поддержки, особенно хочу поблагодарить Ірину, она очень помогла с проблемой
monobank
Відповідь банку
25 листопада 2024, 12:11
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OleksiiOvchar 24 листопада 2024, 19:34
Валерія, дуже гарно та цікаво розповіла про переваги картки АТБ. А також дуже доступно відповіла на інші питання, які в мене були.
monobank
Відповідь банку
25 листопада 2024, 10:01
Дуже дякуємо за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mariakramarenko 24 листопада 2024, 11:25
Щиро вдячна спеціалісту Олені, з точки видачі на Оушен Плаза, надала консультацію по оформленню оплати частинами та розстрочки, пояснила різницю між цими кредитами, дуже легко та доступно)) Ще і наліпки подарувала!)
monobank
Відповідь банку
24 листопада 2024, 13:47
Дякуємо за відгук!
OksanaKoval 23 листопада 2024, 11:16
Щирий відгук, щира подяка.
Дякую, мій найкращий банк, МОНОБАНК, за вирішення мого питання та повернення мого помилкового платежу. Напевно, багато хто здався б на першому етапі звернення та сказав би, що банк не може нічого вдіяти та не захищає свого клієнта. Тепер я можу впевнено сказати, що захист банківських прав, хвилювання за кожного клієнта (адже я одна із мільйонів) та вирішення питань (правомірних) це і є турбота про клієнта, а отже це може бути тільки у найкращих з найкращих. Дякую Вашим клієнтам, які теж пішли на зустріч та є чесними клієнтами вашого банку і не збагачуються на помилках інших.
Окремо та щиро хочу подякувати операторам Олександру, а особливо Богдану, які зі мною спілкувалися за їх професіоналізм, правильне розʼяснення роботи та механізмів банківських послуг, їх людяність, щире хвилювання та велике бажання допомагати. Це справжні професіонали своєї справи, дякую, особливо Богдану, дякую, дякую, дякую.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 листопада 2024, 12:21
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anastasia2008 22 листопада 2024, 18:28
Роботу виконали на всі 100%, допомогли з усім, що мені треба було, а головне швидко і якісно❤️
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 листопада 2024, 9:27
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
lssvirid 21 листопада 2024, 21:59
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 49 (ЦУМ)
Сьогодні стикнулась з проблемою, що мені прийшло повідомлення в телеграм чат моно в якому йшлось, що мені відмовлено в подальшому обслуговування. На питання чому, вони не можуть надати відповідь через політику банку. На картах не будо жодних неправомірний дій, картка не була задіяна не у виводі грошей, не у шахрайстві і тд. На прохання оскаржити, дали відповідь, що оскарженню не підлягає.
Стосовно виводу коштів, цілий день мені говорять, що очікуйте порядок подальших дій, але яких дій — невідомо. Фінанси вивести я не можу, в застосунок зайти не можу, щось дізнатись у підтримці не можу, бо вони вже не відповідають на мої повідомлення.
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 листопада 2024, 12:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Передали запит колегам розглянути цю ситуацію, на жаль, рішення банку не змінилось.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Кнопка для виведення залишку коштів з'явиться завтра у застосунку.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Юрій Нішаков 21 листопада 2024, 21:44
Підтримка Monobank відреагував швидко і чітко
Навіть в 21:00
Дуже швидко вирішили моє питання, без зайвих питань
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 листопада 2024, 11:43
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.4 41.8305
EUR 43.6 44.24
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.4 41.8305
EUR 43.6 44.24
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank / Відгуки про monobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про monobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.