Мінфін - Курси валют України

Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Оля Хоменко 26 січня 2025, 2:30
Сьогодні звернулась о 1:01 в бот телеграм монобанку, за пару хв моє питання вирішилось))) Дякую вам і дякую оператору Констянтину служби підтримки моно. Найкращі!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 січня 2025, 14:33
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlenaVer 25 січня 2025, 20:21
Якщо бажаєте відчувати себе НЕ клієнтом, якого поважають і бажають допомогти — тоді Вам у цей банк. Можливо, як банк для фізичної особи, яка тільки втрачає кошти на покупки у магазині він гідний, проте як тільки стикнетесь хоч трішечки із не стандартною ситуацією, то готуйтесь на довгі переписки і відсутність підтримки від банку.
Коротко: відкрила рахунок у банку. Написала, що треба рахунок ФОП. Відкрили як фізичній особі, про це не повідомили і ніде не було зазначено. Мені, як ФОПу, переказали кошти. Одночасно було ДВА, абсолютно аналогічних перекази (реквізити, суми). Один переказ зарахували на рахунок фізичної особи, на другому переказі запитали підтвердження звідки кошти. Надіслала договір для ФОП. Повідомили, що у мене не рахунок ФОП (повідомили, це означає 2 дні переписки у чаті із ботом банку, оскільки, я була впевнена, що рахунок ФОП). Другий платіж повернули відправнику. Звертаю увагу, АБСОЛЮТНО аналогічний перший платіж ЗАРАХУВАЛИ на рахунок, хоча банк вже знав, що це не рахунок ФОП, а кошти надійшли ФОПу. Оскільки, які фізична особа, як не могла б пояснити звідки ці кошти і мені треба було б на них сплачувати іншу суму податків, мні треба було повернути кошти відправнику ОБОВЯЗКОВО. Повернення коштів на рахунок відправника зайняло 10 днів і купу нервів (аж до нервого зриву). Переказ робила 7 разів, 570 грн додаткових коштів, які я повинна була внести на рахунок, щоб зробити перекази, як оплата послуг банку (ці кошти повернули, після великого скандалу, але частину коштів повернули … ЯК КЕШБЕК, тобто я повинна була сплатити податки за те, щоб повернути ці кошти на рахунок, хоча це НЕ БУЛО прибутком). Чому 7 разів? Тому що чат-бот, з яким Ви спілкуєтесь (хоча стверджують, що з іншої сторони співробітник), не знає як зробити нестандартне повернення. Крім того, про це не знають навіть співробітники відділу фінансового моніторингу банку. Тільки після 6 разів невдалого переказу з поверненням, методом «тику» та сварки я змогла добитись результату. Спілкування відбувається через чат. Зазвичай Ви не маєте жодного уявлення із ким спілкуєтесь. В інших банках, оператор в чаті зразу називає своє імя, а тут ні. Тільки після моєї скарги, написаної у соціальних мережах, мені стали представлятись. А відеозвязок із банком — це взагалі щось! Клієнт повинен увімкнути камеру, а співробітник банку НІ! В нього НЕМАЄ камери. Тобто Вас ідентифікують, а співробітник — це синенький кружечок із іменем. З ким Ви спілкуєтесь і надаєте свої дані не відомо. Навіть не можна зазначити, хто надав не коректну інформацію — немає ніякої привязки до фахівця. Чому банк просто не повернув не вірний платіж відправнику, як тільки зясувалась помилка. Не знаю. Одни платіж змогли повернути, а інший мабуть не схотіли. В мене в якийсь момент виникла думка, що банк хоче процент з цих грошей, оскільки 6 разів консультувати клієнта і кожного разу щось не договорювати — мабуть це стратегія брати клієнта ізмором, чи непряме вимагання коштів. Не знаю як це можна по іншому оцінити. І на останок, якщо бажаєте переказати із додатку кошти на іншу картку, то додаток пропонує Вам дати йому доступ до Вашої приватної телефонної книги. І якщо Ви не бажаєте цього робити, то ЄДИНЕ рішення, це робити переказ за IBAN, бо у додатку НЕ МОЖНА відмовитись від доступу до телефонної книжки Вашого телефона і зробити переказ БЕЗ цього. Або давай доступ до приватних контактів, або не можеш переказати кошти. І тільки після того, як зробите переказ за реквізитами IBAN, ВАм відкриється можливість у додатку зробити переказ за номером картки. Фахівці банку НІКОЛИ не можуть надати Вам коротку та чітку інструкцію що робити (як алгоритм). Ви отримуєте розлогі тексти, як не мають однозначної інформації. Або взагалі отримуєте купу інформації, яка Вам для вирішення конкретного питання взагалі не потрібна. Резюме: НІКОЛИ НІКОМУ не порекомендую цей банк. Краще сплатити банку за обслуговування, але отримати нормальний сервіс і інколи можливість прийти фізично до фахівця вартує набагато менших зусиль і нервів, ніж переписка з низькокваліфікованою службою підтримки.
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 січня 2025, 17:25
Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли в процесі обслуговування.
Ми розуміємо ваші емоції та глибоко шкодуємо, що ситуація з реєстрацією, відкриттям рахунку, а також із поверненням платежів, спричинила такі труднощі.
Ми перевірили всі комунікації та дійсно виявили помилки з нашого боку. Вжито заходів для усунення цих недоліків, і ми проведемо додаткове навчання для команди підтримки, щоб подібні ситуації не повторювалися в майбутньому.
Також хочемо повідомити, що сума комісії була повернена на ваш рахунок, включно з тією частиною, яка надійшла як кешбек (з урахуванням податків).
Ми вдячні вам за те, що поділилися своєю історією, адже це допомагає нам вдосконалювати процеси й покращувати обслуговування.
Сподіваємося, що ви дасте нам шанс виправити враження у майбутньому.
Monomah9 25 січня 2025, 16:07
Я являюсь клиентом банка больше 2 лет, недавно открыл зарплатную белую карту, и на нее получаю ЗП. Также пользуюсь часто переводами.
Переводу только на свои карты в 95% случаев кидаю себе на Сенс банк, погашаю овердрафт, и на свой Ощад для сбережений, так как там получаю соц.выплаты.
По мимо зарплаты имею помощь от родителей, стабильно 50 тысяч в месяц, что могу подтвердить свидетельством о рождении, и справкой о доходах с ДИИ.
Но мне урезали лимит на переводы до 100 тысяч в месяц.
А также я приближаюсь к отметке 120 тысяч в месяц.
Сейчас 109 тысяч, в связи с тем что мне мама перевела 77 тысяч одним платежом с абанка по IBAN.
Я не хочу получить отказ в обслуживании, ведь я очень ценю обслуживание в моно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 січня 2025, 18:49
Ліміт на перекази встановлюється тільки на вихідні p2p перекази і є єдиним на всі ваші картки у банку.
Підхід в ухваленні рішення про встановлення ліміту на p2p перекази приймається не тільки на основі вказаних вами даних, наданих документів, а і на основі розрахунку скорингової моделі.
Можна проводити платежі в рамках встановленого ліміту, або використати альтернативний метод, наприклад переказ за реквізитами.
Для уточнення інформації по вашій ситуації, ми написали вам в особисті повідомлення
Полезный комментарий
Monomah9 25 січня 2025, 19:29
Вопрос решен, спасибо!)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GopkaloLV 25 січня 2025, 14:57
Картою 53754141****1783 користуються шахраї і ніякого фінансового моніторингу
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 січня 2025, 15:41
Вдячні за ваш сигнал.
Бачимо колеги зафіксували ваше звернення, та вжили заходів згідно з процесами банку.

Рекомендуємо звернутися в правоохоронні органи
Коли ми отримаємо офіційне рішення від суду, ми зможемо надати правоохоронним органам інформацію в рамках чинного законодавства. Якраз в обов'язках і правах поліції проводити розшук і затримання шахраїв. Грошові кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані ними ж за рішенням суду
Тетяна Шаманська 24 січня 2025, 20:41
Була клієнтом цього банку багато років! На моїй карті є кредитний ліміт.Користувалася карткою активно, на ній були і кредитні гроші, і мої. Також були розстрочка та оплата частинами Я дуже часго користувалася цими послугами, ніколи не було прострочення платежів. Але ці функції чомусь банк відключив по моїй карті.Також без попередження.Ситуація яка склалася сьогодні просто мене шокувала.При спробі зробити переказ на іншу карту, вискочило повідомлення про обмеження в користуванні карткою. Тобто це трапилося просто так, без будь-яких попереджень. За всі роки користування карткою у мене не було жодного простроченого платежу за кредитним лімітом.Подзвонила в службу підтримки банку, вони навіть не можуть обґрунтувати чому трапилася така ситуація з моєю картою. Відповідь була така банк так вирішив Потім вони мені передзвонили і сказали что потрібна верифікація по відеозв'язку.Добре передзвонила їм, пройшла цю верифікацію.
В результаті, обмеження по карті так і залишилося. Запропонували погасити весь кредитний ліміт, а потім вони можуть переглянути. Тобто зробили так що карткою я вже користуватися не можу.Виникає питання тоді навіщо потрібен такий банк, якщо кошти на рахунку просто так можуть заблокувати. Зараз хочу погасити кредитний ліміт та закрити карту взагалі і більше ніколи не зв’язуватись із таким банком як МОНОБАНК! Не рекомендую цей банк! Немає довіри взагалі! Висновок такий, переходжу в інший банк.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 січня 2025, 13:35
Ми розуміємо, що ваші очікування були іншими.
Наш банк ретельно аналізує низку факторів, які впливають на встановлення та розмір кредитного ліміту. Колеги додатково розглянули ваш запит, на жаль, рішення залишилося без змін.
Наша картка є зручною і для дебетового використання. У застосунку ви зможете безкоштовно: поповнювати мобільний телефон, оплачувати комунальні послуги та здійснювати перекази, отримувати кешбек за транзакції, що приносить додатковий дохід.
Рекомендуємо продовжувати використовувати картку для повсякденних витрат. Інформація про ваші активності може підвищити ймовірність перегляду рішення у майбутньому. Якщо зміна кредитного ліміту стане можливою, ви отримаєте пуш-повідомлення у вашому застосунку.
Надежда Лутченко 24 січня 2025, 15:04
У квітні 2022 року на мою картку було зараховано платіж, який одразу ж був скасований. Наступною транзакцією кошти повторно надійшли на рахунок і були зараховані. Я користувалася цими коштами, вважаючи, що все в порядку.
Через два тижні банк списав цю суму в мінус на дебітовій карті, так як на карті грошей не було. Жодних повідомлень, пояснень або попереджень не було. Про цю ситуацію я дізналася лише тоді, коли через два з половиною роки банк вирішив оформити на мене кредит (овердрафт), щоб покрити цей мінус і почав активно надсилати повідомлення про необхідність його погашення. Всього за короткий період я отримала дев’ять повідомлень із вимогами внести кошти та відсотки за кредитом.
Виходить, що за два з половиною роки Monobank не надіслав жодного повідомлення про наявність проблеми, але коли банк вирішив оформити кредит на мене — засипав повідомленнями.
Крім того, відповіді банку суперечливі. Спочатку вони заявляють, що кошти «скоріше за все» повернулися відправнику, потім — що вони точно були повернуті. Була ще й така версія: вам було зараховано платіж, однак саме грошове перерахування від банку-відправника ми так і не отримали.
Судячи з відповідей співробітників, складається враження, що вони й самі не знають, як усе сталося насправді. Або щось приховують. Хоча виписка чітко показує, що збій дійсно був: перший платіж було скасовано, а наступний — зараховано. Виходить, що сталося дві помилки поспіль, а це вже свідчить про масовий збій, який банк просто не міг не помітити одразу.
Як клієнт, я не могла знати про цю ситуацію, адже банк мене просто не інформував.
Якби банк повідомив мене хоча б протягом тижня після ситуації, я б змогла оперативно з’ясувати все з відправником. Як я можу зробити це зараз?!
Взагалі, якщо банк дійсно виконує свою роботу належним чином, то вирішення наслідків таких збоїв і помилок в банківській системі він мав би брати на себе, адже клієнт не має доступу до інформації про збої та не має інструментів для їх вирішення.
Щоб перевірити політику банку щодо описаної ситуації, я звернулася в чат підтримки з іншого номера, представившись новим клієнтом. Там підтвердили, що така ситуація дійсно можлива.
Всі наведені факти можу підтвердити виписками з банку та скрінами переписки з підтримкою.
Будьте обережні! Будь-хто може опинитися в ситуації, коли через кілька років банк заявить, що раніше зараховані кошти вам не належать, і без вашого відома оформити на вас кредит.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 січня 2025, 13:06
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Дійсно, на момент поповнення рахунку були складнощі у роботі платіжної системи Visa. Коли ми отримали запит на поповнення рахунку, ми цю суму зарахували авансом, однак, на жаль, запит на списання суми з рахунку відправника не був оброблений, тобто гроші не списалися з рахунку відправника. Оскільки фактично суму в банк не було відправлено, ми змушені були списати цю суму з вашого рахунку. Про це списання ми надсилали сповіщення в застосунок, де в деталях операції вказали, за що саме відбулось списання. Оскільки протягом тривалого часу овердрафт не було погашено, ми провели договірне списання, згідно з умовами та правилами банку, з рахунку баланс якого дозволяв це зробити
dimazah30 24 січня 2025, 12:30
Зробив у продавця оплату через Монопей карткою Приватбанк 18.12.
04.01 звернувся до підтримки Монопей оскільки продавець не відіслав товари і не відповідає на дзвінки, попросив заблокувати його. Мені відповіли що можливе і повернення грошей, орієнтовний строк до 20.01 але зазвичай раніше. Станом на 24.01 зі мною не зв’язалися. Чат підтримки повідомив що спеціалісти що працюють над проблемою.
На прохання надати конкретні строки відмовили. Політику повернення грошей пояснити також відмовили. Тобто конкретики «навіть якщо ми не зможемо добитися повернення від продавця за 120 днів, повернемо гроші за свій рахунок» або «ми просто намагаємося звязатися з продавцем замість вас, якщо ми не зможемо добитися повернення від продавця за 120 днів, відмовимо у поверненні» нема. Друга опція для мене не має сенсу, оскільки я впевнений що продавець гроші добровільно не поверне.

Тому заявку на повернення в Монопей я відмінив і оформив стандартний чарджбек Мастеркард, там є конкретний строк 120 днів і у випадку доведеного шахрайства гарантоване повернення.

Якщо ви впевнені що мали справу з шахрайством, то на зв’язок з Монопей можна не витрачати час. Я розумію, що Монопей напевно не зобов’язаний законом повертати мені гроші, але краще тоді одразу про це казати, щоб я не чекав 20 днів.
monobank
Відповідь банку
24 січня 2025, 15:37
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково проведемо перевірку дій та діалогів зі співробітниками, щоб в майбутньому зворотний зв'язок надавався у встановлені терміни
Зробимо все, що в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Колеги написали вам в месенджері, стосовно повернення коштів
pylonov 23 січня 2025, 22:21
Дякую! (Сарказм)

Через ваші постійні «фінмони» та тепер новий меморандум (що не є законом, та не є обов’язковим до виконання) тепер я переходу до готівки та крипти!

Зручно? Ні. Але й не треба нікому нічого доводити.

Ви хотіли дізнатися звідки в мене кілько сотень гривень з різних місць постійно заходить? Ну ось тепер точно не дізнаєтеся.

Граєте в якісь дурні ігри про шпіона? Ні, я пас.

І для розумних, ні, це не дроп схема. Звичайна передплата. Які документи я вам винен? Я маю бігати і це збирати? Ееее ні. Мені швидше через «тінь» провести ніж вам цю макулатуру зібрати.

І без відписок, не ганьбить себе ще більше. Ні, це не закон, це ваша особова ініціатива. І будь ласка, без особистих повідомлень. Я принципово відповідатиму тільки публічно. Чи вам є чого соромитися?
monobank
Відповідь банку
24 січня 2025, 14:25
Шкода, що у вас склалася така думка
Дійсно, згідно з вимогами НБУ та поточним законодавством, банки зобов'язані проводити перевірку рахунків клієнтів. Стараємось робити все, щоб перевірка не займала багато часу. Також хочемо зазначити, що використання рахунку фізичної особи для здійснення підприємницької діяльності суперечить умовам та правилам банку, зокрема пункту 4.2.12

Що ж стосується меморандуму — це ініціатива банківського сектору, яка була прийнята всіма найбільшими банками країни. Вона спрямована на зменшення тіньового сектору економіки, а також протидії використанню “дропів“. Ключові моменти меморандуму викладені на сайті НБУ:

https://bank.gov.ua/ua/news/all/ukrayinski-banki-za-koordinatsiyi-bankivskih-asotsiatsiy-pidpisali-memorandum-pro-zabezpechennya-prozorosti-funktsionuvannya-rinku-platijnih-poslug

Ми завжди готові збільшити вам ліміт на основі документів що підтверджують джерела доходів
Constantine0625 23 січня 2025, 9:05
Один із самих кращих недобанків в Україні рахунок заблокували за 135 гривень заплативши за товар в мобільній грі так ще і лівим людям давати кредит на суму більше 20000 гривень не працюючи і вимагати кошти яких навіть не бралося і договір не заключався
monobank
Відповідь банку
23 січня 2025, 9:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dariasum 22 січня 2025, 20:21
Дякую за консультацією та роз’яснення деяких питань спеціалісту Олені з Глобуса, Київ. А також за інформацію по депозитним ставкам, ознайомила з депозитним калькулятором це мега зручно. Все чітко та професійно.
monobank
Відповідь банку
23 січня 2025, 9:24
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Отличное обслуживание, всегда подскажут и помогут, если вдруг возникнут вопросы! Консультант Валерия всегда в хорошем настроении и с улыбкой на лице, что не мало важно🙂 Не один раз, когда возникали проблемы в картой, помогала с их устранением 🫶
monobank
Відповідь банку
23 січня 2025, 9:23
Дуже дякуємо за відгук! 🙂
AnnaStasia91 22 січня 2025, 16:57
15.01 зробила замовлення у магазині алло і сплатила замовлення картою моно. 20.01 довелося скасувати замовлення через особисті причини, того ж вечора лікпей надіслав квитанцію про успішне повернення. 22.01 звернулася до служби підтримки щоб відстежити кошти за arn надала всі квитанції через 2 години оператор сказала що зі мною зв’яжуться на протязі доби з мого питання. Більше ніякої інформації я на жаль не отримала
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 січня 2025, 17:56
Розуміємо, що ситуація з поверненням викликала у вас незручності.
Ми бачимо, що ваше звернення та ARN-код вже зафіксовані нашими колегами. Наразі очікуємо повернення коштів протягом однієї доби. Якщо сума не буде зарахована у зазначений термін, ми обов’язково ініціюємо процедуру оскарження транзакції відповідно до правил Міжнародних платіжних систем.
Нещодавно зі мною сталася вкрай неприємна ситуація, пов’язана з банком «Monobank». Як виявилося, я далеко не єдиний, хто зіткнувся з подібною проблемою.

Це був звичайний день. Я згадав, що на моєму рахунку в Binance давно лежать кошти, про які я майже забув. Ці гроші були відкладені ще з початку війни як своєрідна «фінансова подушка», адже зберігати всі кошти виключно в банку було ризиковано.

Я вирішив вивести гроші через P2P Binance на карту Monobank, щоб скористатися ними. Це були кошти, на які я розраховував прожити найближчий час. Однак через кілька днів після переказу, відкривши застосунок, побачив повідомлення про необхідність повторного підтвердження через ДІЯ.Підпис.

Я виконав усі вимоги та спробував знову увійти в обліковий запис, але доступ залишився заблокованим. Звернувшись до служби підтримки Monobank, отримав лише коротку відповідь: «Ваш рахунок заблоковано». Жодних пояснень чи попереджень.

Я намагався дізнатися, чи пов’язане це блокування з переказом з Binance, але служба підтримки вперто ігнорувала мої запитання. Жодної конкретики, лише повна відмова від діалогу.

На мою думку, банку варто було б діяти обґрунтовано: проводити ретельну перевірку транзакцій, запитувати додаткові документи чи підтвердження, а не блокувати рахунок без пояснень. Відчуваю, що мене несправедливо внесли до «чорного списку», що викликає неабияке обурення. Я жодним чином не причетний до шахрайських дій і, більше того, сам неодноразово ставав жертвою обману.

Я намагався оскаржити рішення банку, але всі мої спроби були марними. Служба підтримки чітко дала зрозуміти, що розглядати мій випадок вони не збираються.

Це дуже розчарувало мене, адже я завжди цінував Monobank за зручність і якість послуг. Проте така байдужість до клієнтів змушує замислитися над тим, чи варто продовжувати співпрацю з цим банком.

Я щиро сподіваюся, що Monobank змінить підхід до розв’язання подібних ситуацій і припинить необґрунтоване блокування рахунків. Хочу, щоб усе було справедливо і прозоро, адже довіра клієнтів — це найцінніше для будь-якого банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 січня 2025, 12:01
Ми розуміємо, що ситуація, яка виникла, викликала у вас розчарування.
Водночас інформація, наведена у вашому відгуку, не повною мірою відображає всі дії та обставини, які мали місце. Ми не можемо надати деталі, щоб пояснити ситуацію в повному обсязі, адже це порушило б банківську таємницю, що є неприпустимим.

Банк приймає рішення щодо обслуговування клієнтів, спираючись на ретельний аналіз даних.
У даному випадку позиція банку щодо обслуговування залишається незмінною.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andriy2003 21 січня 2025, 21:46
У вирішенні проблеми мені допоміг Костянтин. Він більше двох годин переписувався зі мною поки до мене нарешті не дійшло. Велике йому дякую 🤝
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 січня 2025, 13:15
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Вітаю! Найкращий банк серед українських- вважала я до моменту, поки мені не відмовили в обслуговуванні без жодних пояснень. З додатку вилогінило. Я навіть не могла вивести кошти так я вони залишались по картках. З $ карти теж смішно- вивести не можна. ФОП гроші- вивести не можна. Все єдиною сумою зарахувалось на рахунок в іншому банку. Є бажання розібратись в причині, готова надати виписки про сплату податків- але представники монобанку не дають жодних пропозицій чи надій. Прошу розглянути моє прохання на відновлення співпраці або ж зрозумілу причину відмови в обслуговуванні. Певно лише завдяки зверненню в суд зможу його отримати відповідь. Та навіть більше не скажу- користуватись додатком взагалі стало не можливо, навіть перевірити історію транзакцій. До речі цікавий факт- що відмовили під час відпустки за кордоном) готова іти на зустріч банку, але якщо
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 січня 2025, 20:07
Ми розуміємо, що ваші очікування були іншими.
Банк приймає рішення щодо обслуговування, ґрунтуючись на ретельному аналізі даних із різних перевірених джерел. На цей момент, наявної інформації достатньо для прийняття рішення. На жаль, позиція банку залишається незмінною.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

Якщо вам потрібні документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
aleksandr1432 20 січня 2025, 22:06
Спасибо службе поддержки моно за быстрое решение моей проблемы, максимально подробно объяснил и предоставил всю необходимую информацию (после чего проблема была решена). лучший банк.
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 січня 2025, 15:33
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pol349101939 17 січня 2025, 22:34
Хочу подякувати операторам за привітність та оптимізовану роботу! Швидко допомогли з вирішенням проблеми та терпляче пояснили. Моно кращий.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 січня 2025, 13:24
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Cortex 17 січня 2025, 21:52
Банк не открывает карту национального кешбека, ссылаясь на то, что заблокирована черная карта (карта блокировалась по моей просьбе, для обеспечения сохранности кредитных денег на карте) С 31 декабря 2024 года не получается разблокировать карту, в банк обращался уже 15 раз, ссылка которую банк сбросил на электронную почту не работает (в приложение банк не сбрасывает и на электронную почту ссылку также банк не сбрасывает, но после третьего обращения банк сбросил на электронную почту ссылку на видео связь для разблокировки карты) по ссылке не возможно выйти на видео связь. Прошу банк доработать алгоритм разблокировки карты.
Банк без отделений это не банк, это шарашкина контора, решить какой-то вопрос по претензиям не возможно, т.к. отделений нет, квитанций с мокрой печатью не получишь, для получения денег необходимо заказывать за неделю, а если в банке партнере нет денег, необходимо ждать еще, в банке партнере клиенты МОНО банка, отходят на второй уровень, т.к. у банка партнера в приоритет свои клиенты, а потом все остальные.
— плюсы Моно банка нет
— МИНУСЫ
1. нет отделений банка и касс для получения и внесения наличности, а также решить вопросы (получить квитанцию с мокрой печатью, разблокировать карту, получить новую по утере или сроку действия).
2. нет своих банкоматов для получения наличности
3. нет своих терминалов для внесения наличности
4. платное получение карток
5. Не полной функционал приложения, не возможно связаться со службой поддержки
через приложение (только через мессенжер).
6. Банк не отстаивает своих клиентов, если возникают спорные ситуации по обслуживанию в отделениях банков партнеров и терминалов пополнения счета
7. комиссия за снятие личных средств с карты.
8. нет карт для выплат, белая карта — я не считаю это карту для выплат, это для
получение зарплаты, если есть зарплатный проект
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 січня 2025, 12:44
Нам дуже шкода, що у вас склалось таке враження про наш банк.
Розуміємо, що відсутність фізичних відділень може для когось викликати певний дискомфорт, але ми робимо все, щоб забезпечити максимальну зручність, простоту та привабливість тарифів для наших клієнтів.

Усі питання можна легко вирішити дистанційно — через підтримку в месенджерах або телефоном. Якщо вам потрібні квитанції чи інші документи, ми безкоштовно надішлемо їх через Нову Пошту.

Щодо фінансових операцій, хочемо уточнити: ви можете знімати кошти у будь-якому банкоматі на території України. Цільові виплати, такі як зарплата, виплати СПД, пенсія, соціальні виплати та субсидії, можна знімати без комісії (до 50 000 грн на місяць). Біла дебетова картка дає можливість відокремити особисті кошти від кредитних та на неї ви можете отримувати ці виплати. Для особистих коштів комісія становить лише 0,9%, а для кредитних коштів — 4%.

Поповнювати картку готівкою чи переказом також дуже зручно — монобанк не бере комісії за такі операції.
Також немає комісії при поповненні через термінали та каси наших партнерів.

Ми дуже цінуємо кожного клієнта і завжди готові розглянути кожне звернення індивідуально. Також у випадку складнощів із партнерами, ми робимо все можливе, щоб допомогти вирішити ситуацію.
Додатково ми передали ваші звернення стосовно розблокування картки та відкриття картки Національний кешбек на перевірку якості комунікації, та вживемо необхідних заходів.
ksenaselena 17 січня 2025, 16:44
декілька годин намагалася з’ясувати причину блокування моєї картки. Виявилося, що без мого дозволу Монобанк перевипустив мою картку.
Я оформила скаргу, і після цього Монобанк перевипустив всі мої Валютні картки!!!
Без повідомлення та без узгодження зі мною. Відповідно до законодавства України, будь-які дії з вашими фінансовими рахунками повинні бути узгоджені з вами.

Монобанк офіційно анонсував перехід з карток Mastercard на Visa. Ця зміна не стосується дитячих, преміальних та валютних карток. Клієнти, які користуються цими картками, можуть продовжувати використовувати їх без необхідності заміни
Це самоуправство і беззаконня.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 січня 2025, 18:14
Час від часу платіжні системи переглядають умови роботи з банками. VISA запропонувала більш вигідні умови роботи для нас на наступні 5 років. Ці умови дозволяють нам зберегти поточні стандарти якості обслуговування, тому ми пропонуємо клієнтам перейти на VISA.

Для вашої зручності ми вже створили нову картку Visa.
MasterCard наразі продовжує працювати для оплат картою та через токени, але зверніть увагу:
— З 25 листопада кешбек по MasterCard більше не нараховуватиметься.
— Протягом поточного року картка MasterCard припинить свою роботу.
Якщо ви додасте нову Visa до Apple або Google Pay, токен від MasterCard автоматично видалиться з Гаманця, але підписки, прив’язані до неї, залишаться без змін.

Тобто ваша картка MasterCard продовжує працювати, щоб у вас було достатньо часу для замовлення пластикової Visa та оновлення платіжних даних на потрібних ресурсах.
Проблема вирішена
Александр Гладун 16 січня 2025, 16:17
Вернул деньги за товар с розетки (розетка отправила на карту) хочу перевести на другую, пишут карта заблокирована, пишу в поддержку, что прошлые переводы были получены за обмен криптовалюты p2p, попросили с биржи видео запись, где показано 5 последних сделок с картой монобанка, отправил, теперь им надо официальные документы, откуда у меня взялись деньги на обмен криптовалюты на бирже, сказал что получил деньги со стройки, наличкой, где я был неофициально устроен, и возврат долга от друзей, в итоге документы им не подходят, и других у меня нет, т.к деньги я получал только с 2х источников дохода, в итоге нет документов, нет денег которые мне розетка отправила, на мой вопрос почему на заблокированную карту мне пришли деньги, ответили мол «можно пополнять, а выводить нельзя», то есть если я получил деньги со стройки, и у меня нет документов т.к я неофициально устроенный, либо предоставляй другие документы (которых у меня нету, и не было, т.к 2 источника дохода, стройка, и криптовалюту, по криптовалюте я предоставил всё что просили) либо деньги остаются у нас. Деньги скорее всего уже потеряны, т.к у меня нет других документов, на мою просьбу вывести мне деньги, (3610грн) которые остались на карте за возврат товара с розетки, отказались, попросив предоставить документы которых у меня нет, и которых я никак не могу получить, что делать в таком случае?
monobank
Відповідь банку
16 січня 2025, 17:57
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк зобов'язаний проводити перевірку операцій клієнта, згідно з законодавством
Колеги детально перевірили надану вами інформацію та надали вам зворотний зв'язок

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.8 42.3298
EUR 43.75 44.4306
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.8 42.3298
EUR 43.75 44.4306
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про monobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.