Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
oksana2000 14 грудня 2025, 12:26
ВІтаю! Повторна ситуація по комунальних платежах. З переліку оновлених платіжок зникла обслуговуюча компанія Управдом, хоч платіжку на електронну пошту вони вислали ще тиждень назад. це означає, що ця інформація мала би бути оновлена в електронному кабінеті монобанку, як і інші комунальні платежі. але ця компанія безслідно зникла з переліку і 3 дні я чекаю вирішення цього питання монобанком, але у відповідь чую, зачекайте ми займаємось вашим питанням. я не знаю алгоритму роботи банку по підтягуванню платежів за адресою, але щомісячно підтягувались, а зараз знову немає. Минулого разу при виникненні такої проблеми, поки відгук сюди не написала нічого не вирішувалось. Зараз знову та сама ситуація. Невже не можна одну цю помилку виправити таким чином, щоб вона не повторювалась? я вже третій день чекаю вирішення і мені відповідають, що ми займаємось вашим питанням. мене така відповідь не влаштовує. я чекаю відповіді у доконаному виді, наприклад, через годину чи через день буде працювати. Чому мені потрібно нагадувати, що питання не закрите і запитувати, коли буде вирішення, пояснювати новому оператору все спочатку? і знову відповідь, ми зафіксували Ваше звернення. Я щаслива з того! а оплатити коли можна, бо платіж підтягнеться???
vitalpl 13 грудня 2025, 22:44
Сьогодні 13.11.2025 ранком подзвонили з номера 044, представився працівником монобанку, продиктував табельний номер, сказавши, що була спроба підвищити кредитний ліміт десь в Черкасах, потрібно створити новий рахунок і перекинути кошти на рахунок райфайзену, що і було зроблено. Тобто ні тобі підтвердження підняття ліміту, ні підтвердження особи, ні підтвердження переказу, нічого, розуміємо, що наша довірливість винна, але не можна так просто видати кредит ще на таку суму як 50 тис. Вкінці «красненько» принизив і обматюкав. Складається враження, що це або колишні працівники банку або діючі замішані, так як йому було відомо номери двох карток, прізвище дружини. Складена заява поліції, на що нам сказали що це марна справа.
monobank
Відповідь банку
14 грудня 2025, 11:49
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з шахрайством
Часто здається, що банк повинен «побачити», що щось не так. Але насправді якщо шахраї переконують людину самостійно провести дію/операцію, — для системи це виглядає як звичайний підтверджений платіж. Банк не бачить, що відбувається «по той бік екрана» — він бачить лише те, що платіж проведено стандартним способом
Наголошуємо: справжні співробітники банку ніколи не телефонують і не пишуть клієнтам із вимогою надати персональні дані (ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки тощо). Також вони не просять підтверджувати дії у застосунку чи пошті, переказувати кошти на «безпечний рахунок», збільшувати ліміти чи виконувати будь-які інші підозрілі інструкції
Viktor Kondolovskiy 12 грудня 2025, 20:10
Надав доступ до карти дружині. Вона карту використовувала лише через Apple Pay, але потім відбулась транзакція на кіпрську компанію, яку ніби то зробила дружина, хоча вона ніяку транзакцію не робила (ми тоді гуляли з собакою взагалі). Банк впав на мороз, хоча це явно проблема в доступі до рахунку.
monobank
Відповідь банку
13 грудня 2025, 12:17
Нам прикро, що у вас склалася така думка
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Roman8765 11 грудня 2025, 21:50
Я є постійним клієнтом МОНО, а також ще 3 банків які досить добре себе зарекомендували і є провідними ТОП у рейтингу. Часто випробовую нові сервіси, і не скажу що все таке зручне для повсякденного банкінгу але саме Монобанк старається для своїх клієнтів. Чудовий спектр послуг що входить в повсякдення це карти АТБ, цифровий підпис, їхній новий базар) Ну молодці одним словом. Але з усім новинками бувають трабли.проте у Моно є чудові фахівці які допоможуть (це я про Світлану). Рекомендації всім — повірте Монобанк цього вартий!
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 грудня 2025, 16:27
Дякуємо за такий теплий фідбек.
Світлані передали — їй було дуже приємно. Раді, що ви з нами 🖤
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergey977 11 грудня 2025, 21:39
Хочу поблагодарить оператора с табельным номером 11189, очень приятный в общении, профессионально решил все мои проблемы с которыми обратился, респек и уважением таким работникам. p.s ну и конечно же премией не грех наградить 🫣
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 грудня 2025, 15:57
Дякуємо.
Передали вашу вдячність оператору.
Такі слова нас справді надихають!
FOPBonezka 10 грудня 2025, 18:44
Вимагають договори, ще купу доків, тільки би не випускати кошти. Велика проблема наразі. Дуже.
Кошти відпустила надійна укр компанія, по Договору, з відповідними кведами ФОП. Буду боротися з ними щоб віддали кошти і закривати в них рахунок.
monobank
Відповідь банку
10 грудня 2025, 21:07
Розуміємо ваше занепокоєння
Такі перевірки проводяться не з ініціативи банку, атому, що цього вимагає законодавство — усі банки мають діяти за цими правилами. Наше завдання зробити цей процес максимально простим і швидким для вас
Після перевірки документів ви зможете вільно користуватися коштами, як і раніше
Додатково колеги написали в месенджер уточнення стосовно документів
Sasha111111 10 грудня 2025, 16:59
Є партнерський кешбек від аптеки 9−1-1. Покупка була зроблена в Аптеці низький ц., яка є партнером аптеки 9−1-1. При замовленні на сайті аптеки 9−1-1 видає товари у Аптеці низький ц. Так ось кешбек 9−1-1 не зараховується, хоча в умовах акціії написано Отримуйте 5% кешбеку за всі покупки без обмежень в МЕРЕЖІ аптек, або купуйте на сайті apteka911.ua. В монобанку платіж іде від аптеки партнера, хоча в чат боті 9−1-1 чек від них. Прошу роз’яснення 1 що мається на увазі під мережа аптек, чому Аптека низьких ц. де навіть контакти аптеки 9−1-1 роботи: Пн-Пт. з 9:00 до 18:00
admin@apteka911.com.ua? Служба скорботи допомогьти нічим нк може, хоча були надвні скрі з сайту аптеки 9−1-1 де вони продають ліки у аптеках партнерах, також був наданий чек від аптеки 9−1-1. Прошу роз’яснення.
monobank
Відповідь банку
11 грудня 2025, 11:08
Розуміємо, що розраховували на кешбек
Кешбек нараховується безпосередньо при купівлі в аптеці 9-1-1 або ж на сайті. На їхньому сайті є можливість зробити замовлення в аптеках-партнерах, але в цьому випадку кешбек не нараховується
Детальніше з партнерами можна ознайомитися на їхньому сайті: https://apteka911.ua/ua/company/litsenzii
Також можна переглянути мапу, де також вказані партнери
https://apteka911.ua/ua/map/ukraina
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tarmak 10 грудня 2025, 14:30
Сподобалася оперетивність і чіткість у відповідях! У теперішніх умовах ціную що можу спілкуватися з реальним консультантом який добре орієнтується в питанні, а не з ШІ який дратує. Також ціную що не довелося чекати годину щоб отримати відповідь! Дякую Марина!)
monobank
Відповідь банку
10 грудня 2025, 20:39
Робимо все, щоб вам подобалось. Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Charitonova10 10 грудня 2025, 14:00
Відбулася трохи неприємна ситуація, можливо було недопрацювання застосунку, або особисто моя помилка, точно не знаю, але у мене забрали зайву комісію, як у результаті виявилося це були нові правила банку, я написала в підтримку і моєю проблемою тут же зайнялися. За фактом ця проблема нерозв’язна і в будь-якому випадку правда на боці банку, але на мій приємний подив банк пішов мені на зустріч і повернув мої гроші, хоча ще раз повторюся, ці гроші повинні були вже офіційно належати банку, АЛЕ МЕНІ ЇХ ПОВЕРНУЛИ. Була дуже вражена за такий приємний передноворічний подарунок. Особливу подяку хочу висловити менеджеру Денису і ще однієї дівчини (імені на жаль не знаю) а також самому Банку. Велике вам дякую, а також бажаю успіхів і процвітання.
monobank
Відповідь банку
10 грудня 2025, 20:38
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 грудня 2025, 13:54
Відгук не зарахований (на 13.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
max14852011 9 грудня 2025, 22:47
В мене був (на сьогодні нажаль ще є) кредитний ліміт. Так сталось що я впо з 14 року. В грудні мені від Луганської ОВЦА була надана можливість придбати житло, однак однією з умов є відсутність активних кредитів та боргів по ним, а термін подачі всіх документів для отримання до 15 грудня. Кредитний ліміт був закрит ще 2 грудня, однак в кредитну історію підтягується борг в 70 грн 88 коп. Як з’ясувалось це буде нараховано та списано 1 числа наступного місяця. Найцікавіше те що на картці є сума більша ніж наявний борг за послуги банка на моє прохання зняти ці кошти та закрити цей борг банк відповів що вони не можуть оскільки немає технічної можливості, навіть закрити цю кредитну картку вони не можуть до 15 грудня, відповідно на мені висить «шалений» борг в 70.88 грн який неможливо закрити в короткий термін щоб я встиг подати документи, а радять це зробити 1 січня 26-го року оскільки в них немає такої можливості достроково припинити або списати ці відсотки таким чином через цей monobank я можу просто втратити можливість на придбання квартири якої очікував 11 років дякую monobank за роботу, а ваші вибачення можете залишити собі, ви переплюнули навіть приват та ощад разом взяті…
monobank
Відповідь банку
12 грудня 2025, 14:38
Розуміємо, наскільки це важливо
Дійсно, на жаль, наразі відсутня технічна можливість провести списання нарахованих відсотків раніше
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Barsel 9 грудня 2025, 20:40
09.12.2025року поклала кошти на картку тут же блокують проведення платежів і кошти вже не твої!!!
Гаряча лінія нуль
Клали через Універсал банку також нуль
Гроші не реально повернути
monobank
Відповідь банку
10 грудня 2025, 12:49
Розуміємо ваші переживання
Усі банки в Україні діють за єдиними правилами, які визначає Нацбанк та законодавство. Ми так само зобов’язані дотримуватися цих вимог, але робимо все, щоб процес був максимально простим і швидким для вас
Кошти залишаються на вашому рахунку. Після перевірки колеги нададуть вам зворотний зв'язок
GideonBlack 8 грудня 2025, 21:37
Доброго времени суток!
Оставлю здесь свой отзыв и кратко опишу ситуацию. В подростковом возрасте (15−17 лет) использовал карту не по назначению, что в итоге привело к перманентной блокировке.

Обращался в поддержку три раза и каждый раз получал отказ в сотрудничестве. Кажется, иногда стоит не ставить себя слишком высоко и войти в положение, даже если банк занимает лидирующую позицию на рынке.

Вывод напрашивается такой: существует схема, которая не позволяет менеджерам пересматривать условия сотрудничества с клиентом и вынуждает отвечать стандартными фразами. И отдельно отмечу, что чтобы получить «дополнительную информацию», то есть всё тот же «отказ в сотрудничестве», нужно выходить из чата в Telegram и переходить в видеозвонок и слушать как отказывают, что выглядит довольно иронично.
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 грудня 2025, 12:31
Шкода, що виникли такі враження.
Напишемо вам в особисті повідомлення, щоб взяти дані та ще раз все перевірити
Хочу висловити щиру подяку спеціалістці техпідтримки Токаренко Анастасії.

Планував придбати електростанцію в розстрочку, але зіткнувся з тим, що мій ліміт у застосунку Монобанку був нижчим за потрібну суму.
Анастасія оперативно підказала, що можна подати запит на збільшення ліміту саме під цю покупку, допомогла правильно оформити заявку і супроводжувала процес.

Завдяки її професійності та уважності запит швидко схвалили — і я зміг оформити покупку без жодних зайвих клопотів.
Приємно мати справу з фахівцем, який не просто відповідає на питання, а реально допомагає вирішити ситуацію. Дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 грудня 2025, 15:28
Дякуємо, приємно!
Ми стараємось! ✌️
kolesyaserh 7 грудня 2025, 11:44
Для мене Монобанк — це банк для всіх: зручний, простий у користуванні та завжди поруч у телефоні. Подобається швидка підтримка й прозорі умови. Користуюсь із задоволенням.
Я раніше не користувався особливо консьєрж-сервісом. Але мені підказали, що це класний спосіб зекономити свій час. Звернувся допомогти знайти мені ліки — менеджер Анастасія за 30 хвилин знайшла те, що я ніде не міг знайти і навіть замовила їх. Всім рекомендую
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 грудня 2025, 19:47
Дякуємо за такі теплі слова!
Нам дуже приємно, що вам зручно з monobank і що консьєрж виявився корисним. Обов'язково передамо ваш відгук Анастасії — їй буде неймовірно приємно це почути 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yaroslav321 7 грудня 2025, 8:40
Банк працює з дропами та нелецензійних онлайн казино які виводять гроші в обшори через рахунки моно та декількох інших банків, по моїй заяві співробітники банку відверто не хочуть бачити підозрілі транзакції по тих рахунках куди дивиться Фінмоніторинг теж не ясно і хто кришує такі онлайн площадки як от Goxbet
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 грудня 2025, 12:23
Шкода, що склалося таке враження.
Банки завжди перевіряють і аналізують операції клієнтів та вживають заходів згідно з внутрішніми процесами.
Дякуємо, що звернули увагу на ситуацію і повідомили нам — усе перевіримо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evanova 6 грудня 2025, 14:34
Мабуть не єдині хто зіштовхнувся з таким видом шахрайства як шахрайство на OLX. Купували товар для дитини, перевели оплату на картку вказану продавцем, товар не отримали, оголошення шахрай видалив. Звернулися до підтримки OLX, надали скріншоти. Нуль рекції. Звернулися в monobank, надіслали всі скріни переписки, квітанцію про оплату. Банк відповів що звернення прийнято і порадили звернутися в кибер поліцію. Написали заяву в Кибер поліцію. Звідти передзвонили і порадили написати заяву про шахрайство в РОВДе. Написали заяву там (Святошинське РОВДе). Вказали номер карти шахрая та надали всі скриншоти. Минуло три тижні. Результат: Акаунт шахрая так і розміщено на OLX, нічого з оголошень не видалено, шахраї продовжують працювати olx.ua/uk/list/user/12bDI4. Картку шахрая не заблоковано 4441 1111 5515 4036. Звичано, можна сказати що сума втрацених коштів невелика, але напрошується питання. Просто цікаво, скільки за цей час громадян України втратили і ще втратять своїх коштів, поки шахраї і надалі використовуют карту monobank?
monobank
Відповідь банку
6 грудня 2025, 16:07
Нам щиро шкода, що сталася така ситуація
Розслідуванням шахрайства займаються правоохоронні органи. Ми готові надати їм необхідну інформацію після отримання рішення суду
Зі свого боку ми вживаємо необхідних заходів щодо отримувача згідно з нашими правилами
mellssq 5 грудня 2025, 9:46
10000/10 за сервіс і обслуговування, Катерина (як я розумію менеджер з таких питань в моно) відгукнулась на проблему з шахраями, заплатив 50+19 баксів на анлок телефону з США, а анлоку не було, ще й транзакцію підтвердив власноруч в додатку, вже думав що нічого не вийде, бо сам повівся і тупанув, але КАТЕРИНА зробила ШОСЬ, що грощі повернули через 6 днів🛐🛐🛐 Гадки не маю ЯК і ЩО вона зробила, але дуже дуже задоволений, 100000000/10, премію їй, і монобанк тепер точно перший банк для мене
monobank
Відповідь банку
5 грудня 2025, 14:22
Дякуємо, це нас справді надихає!
neznajomka 2 грудня 2025, 12:26
Вважаю роботу застосунку Монобанку ненадійною та фінансово небезпечною для клієнтів.

30 листопада, в останній день місяця, я намагалася погасити кредитний ліміт у сумі ~21 000 грн через переказ із зарплатної картки. Зробити це вчасно було неможливо — застосунок Монобанку не працював щонайменше 20 хвилин. Увійти вдалося лише після 00:00.

Через технічний збій банку, а не з моєї вини, платіж відбувся кількома хвилинами пізніше.
Результат — Монобанк автоматично нарахував мені:
• 1781 грн відсотків за весь період користування кредитом
• додаткові штрафні нарахування

Тобто через недоступність застосунку я втратила гроші, які взагалі не повинна була втрачати.
Фактично банк переклав свої технічні проблеми на клієнта і виставив рахунок за власні збої.

Це неприпустима практика.
Прошу Монобанк перевірити логи доступності застосунку за цю дату та повністю скасувати всі нарахування, отримані внаслідок вашого технічного збою.
Клієнт не повинен оплачувати технічні помилки банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 грудня 2025, 16:32
Розуміємо, що несподівані нарахування можуть викликати стрес, і нам дуже шкода, що вам довелось із цим зіткнутись.

Перевірили події того часу — масових складнощів у роботі застосунку не було. Якщо під час користування виникають будь-які проблеми чи затримки, завжди просимо писати нам одразу в підтримку — ми поруч, щоб допомогти та зафіксувати все в моменті.

Ваше звернення щодо відсотків уже передали нашим колегам на індивідуальний розгляд, відповідь надійде у застосунок до 5 робочих днів.
nmokl 1 грудня 2025, 12:07
Відкрила євро карту монобанка спеціально, щоб син з Європи міг переводити мені кошти Sepa переказом. В додатку реквізитів для Sepa переказу немає. В підтримці кажуть, шо вам Sepa перекази не можливі.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 грудня 2025, 16:23
Розуміємо, як прикро виходить, коли спеціально відкриваєш картку, а реквізитів для SEPA немає. Ми детально перевірили — на жаль, цей тип переказу недоступний.
Як альтернативу можемо запропонувати SWIFT-переказ.
SmVolodymir 30 листопада 2025, 22:49
Мною ПЕНСІОНЕРОМ — 29 листопада 2025 була зареєстрована картка МОНО через додаток, проведений відео зв’язок з відповідними менеджером, яким була підтверджено надані мною документи та інформація щодо моєї особистості (паспорт, закордонний паспорт, ідентифікаційний код).
Сьогодні 30 листопада 2025 року я приїхав з Київської області у Київ для поповнення даної МОНОкартки через термінал поповнення МОНОбанку.
Під час процесу поповнення у ДодаткуМОНО мені прийшло сповіщення про те що по моїй Картці ДІЄ ОБМЕЖЕННЯ ВІД ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ!!!
На даний час жодних обмежень, штрафів, аліментів, судових рішень — НЕМАЄ.
Служба підтримки 2 години мені пояснювала що «вони не те мали на увазі» що «це помилка» я відправляв навіть скрін з Дії щодо відсутності жодних проваджень — ЦЕ НЕ ДОПОМОГЛО!
Обіцяли розібратися протягом доби.
Ніхто не зважає на те що я Пенсіонер який припхався до міста задля поповнення картки.
Всім просто дуже прикро.
Але це ще не все — через 30 хвилин по закінченню ДВОХГОДИННОЇ РОЗМОВИ, картку мені просто ЗАБЛОКУВАЛИ, напевно тому що багато сперечався з Менеджментом підтримки, та запропонували Придбати нову МОНОкартку в Аврорі за 50 гривень і пройти повторну авторизацію))))).
Отакий сервіс, коли Вас просто тримають ні за кого.
Вам видають картку вчора, а сьогодні просто блокують без жодних пояснень не зважаючині на що.
Шановні будьте уважні.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 грудня 2025, 12:56
Перепрошуємо за такий досвід.
Написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про monobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.