×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Шахраї від КредоБанку
На питання надати мені офіційну відмову повернути гроші дистанційно з підписом та печаткою банка, теж була відмова.
У кого була подібна ситуація поділиться, будь ласка, як забрати гроші у ціх шахраїв
Причини розірвання ділових відносин Вам уже було повідомлено у відповіді на звернення, яке Ви залишали на інформаційній лінії банку.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього і справді необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безготівкового переказу при особистому візиті або через Вашого представника (за наявності довіреності, яка передбачає такі дії) у нашому відділенні протягом 3 років.
Коментарі (14)
Банк краде кошти
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Написати коментар
Нарахування неіснуючого боргу
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Для врегулювання питання заборгованості рекомендуємо, щоб Ваша донька зателефонувала до банку за номером телефону 0−800−200−706 (з 9:00 до 18:00) або написати на електронну адресу info.borg@kredobank.com.ua
Написати коментар
Категорично не рекомендую
Благо, що є інші банки які клієнтоорієнтивні та з гарним сервісом.
Дякую Кредобанк, за співпрацю, але за останні 2 роки ви реально пробиваєте дно, мати з вами справу небезпечно для фінансового здоров’я.
Нам прикро, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб перевірити чому було закрито кредитний ліміт по Вашій картці.
Написати коментар
Мабуть найгiрший український банк
А по факту:
1. Застосунок начебто з 2000 року. Функцiонал нульовий та i той лагає.
2. Способи контакту з банком обмеженi.
3. Банк теоретично вiдкриває рахунок в злотих, але при поповненнi по польському IBAN просто надсилає платежi назад, знiмаючи по 10 злотих. Норм такий бiзнес)
4. Некомпетентна підтримка.
Питаю: чому повернули переказ? Вiдповiдь: див. пункт такий, роздiл такий правил…
Вiдкриваю, дивлюсь. Такого пункту просто немає.
Пишу: то пояснiть чому повернули, бо такого пункту немає.
Вiдповiдь: вже написали, дивiться пункт… I так по колу.
Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Додатково інформуємо, що детальніше про перекази з Польщі та можливі причини повернення Ви можете дізнатись на сайті банку за посиланням:
https://kredobank.com.ua/private/perekaz-koshtiv-z-za-kordonu-v-ukrainu/perekazy-z-polshchi
Коментарі (1)
блокування коштів
Написати коментар
Не раджу Кредобанк держслужбовцям
Написати коментар
Некомпетентние мошенники
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», фінансові операції на суму від 400 тис. грн. (в еквіваленті) підлягають фінансовому моніторингу, тому в разі здійснення такої операції клієнт має надати документи, які підтверджують джерело походження коштів.
Коментарі (6)
Банк блокує доступ до додатку, а причини назвати не може (конфіденційна інформація)
Як тепер зняти мої кошти? Правила я не порушувала! Прошу звязатись зі мною :(
Всю необхідну інформацію я надам, якщо потрібно…
Коментарі (5)
Добрый день 02.02.2024 отправила деньги на свой щет кредо банка и досех пор как 7 дней жду деньги! На горячей линии не чего толком не объясняют… только сто технические работы (((п время и когда пройдут деньги не говорят!!! Жесть сколько можно ждат
Наразі присутні технічні проблеми з опрацюванням переказів, що надійшли до АТ «КРЕДОБАНК» з країн ЄС із використанням унікального ідентифікатора 2 лютого 2024 року. Ведуться роботи щодо вирішення технічних проблем. Просимо вибачення за тимчасові незручності!
Перекази, що надійшли до банку в інші дні опрацьовуються в штатному режимі.
Написати коментар
Гроші до зарахування з рахунку іншого банку чекаємо вже чотири дні
Написати коментар
Банк безосновательно подал в суд
Коментарі (1)
заблокував мої гроші
Пішов уже 2 й місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Всю інфу про кошти свої я надала, а толку ніякого, гроші заблоковані! Користувалась банком 3 роки, ніколи нарікань на нього не було, а це на тобі
Написати коментар
Перекази працюють як за царя Гороха
Інформація про це також зазначена на сайті банку за посиланням:
https://kredobank.com.ua/internet-banking/online-banking/banking-faq
Коментарі (3)
Ужасный банк
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин.
Для переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, зверніться у будь-яке наше відділення.
Коментарі (7)
Якщо нікуди не поспішаешь, то норм
Коментарі (1)
Банк краде ваші кошти
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Коментарі (1)
Заблокували долаток і картки
Виглядає як шахрайство…
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Коментарі (3)
Код підтвердження операції.
Може настав час, щоб код підтвердження приходив на мобільний додаток?
Передайте це звернення вашому IT відділу. Дякую.
Для переключення на PUSH-інформування необхідно звернутись до Контакт-центру банку, за одним з номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70.
Звернення також можна подати через застосунок KredoBank. Для цього потрібно перейти у застосунок, натиснути «Більше -> Повідомлення -> Вихідні» та залишити повідомлення.
Також, якщо у Вас відсутній мобільний зв'язок, для отримання повідомлень, можна змінити фінансовий номер телефону на іншого оператора, у відділенні банку, для отримання кодів (ОТП) підтвердження операцій та підтвердження онлайн транзакцій (3DS).
Після відновлення роботи оператора зв’язку, у разі необхідності можна змінити фінансовий номер телефону на попередній самостійно у Онлайн-банкінгу (Більше -> Профіль -> Фінансовий номер телефону).
Коментарі (1)
Найгірший банк.
Мені запропонували переоформити цей депозит на «Прибутковий» під 14% річних, оскільки «Накопичувальні» депозити вони вже не оформляли, від чого я відмовилась. Яким чином мій депозит з 12% річних «скотився» до 0,1% мені так ніхто і не пояснив.
Повернути депозит в цей день мені відмовили, а сказали написати заяву про дострокове розірвання договору банківського вкладу та прийти за коштами 02.10.2023.
В цей же день я попросила працівницю банку надати мені нормативне обгрунтування зменшення відсоткової ставки по депозиту в розрізі дат та відсотків, з посиланням на конкретні нормативні акти, на підставі яких зменшувалась відсоткова ставка по депозиту. Вона сказала, щоб я написала письмову заяву на ім«я директора Чернігівського відділення Кредобанку Кравченка О. О. Коли заява була написана, вона сказала, що мою заяву вони передадуть до головного відділення банку у місто Львів, звідки мені буде надіслано письмову відповідь через 30 робочих днів. І тут у мене, як у юриста, виникло ще декілька запитань:
1. Чому мене змусили писати заяву на керівника Чернігівського відділення, а не головного відділення у м.Львові, якщо відповідь повинні готувати там?
2. Чому працівниця Кредобанку вважає, що відповідь на звернення повинна надаватись через 30 робочих днів, а не 30 календарних днів, як це зазначено у ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян»?
До речі, вже минуло більше двох місяців, але ніякої відповіді я так і не отримала.
Написати коментар