×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Некомпетентние мошенники
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», фінансові операції на суму від 400 тис. грн. (в еквіваленті) підлягають фінансовому моніторингу, тому в разі здійснення такої операції клієнт має надати документи, які підтверджують джерело походження коштів.
Коментарі (6)
Банк блокує доступ до додатку, а причини назвати не може (конфіденційна інформація)
Як тепер зняти мої кошти? Правила я не порушувала! Прошу звязатись зі мною :(
Всю необхідну інформацію я надам, якщо потрібно…
Коментарі (5)
Добрый день 02.02.2024 отправила деньги на свой щет кредо банка и досех пор как 7 дней жду деньги! На горячей линии не чего толком не объясняют… только сто технические работы (((п время и когда пройдут деньги не говорят!!! Жесть сколько можно ждат
Наразі присутні технічні проблеми з опрацюванням переказів, що надійшли до АТ «КРЕДОБАНК» з країн ЄС із використанням унікального ідентифікатора 2 лютого 2024 року. Ведуться роботи щодо вирішення технічних проблем. Просимо вибачення за тимчасові незручності!
Перекази, що надійшли до банку в інші дні опрацьовуються в штатному режимі.
Написати коментар
Гроші до зарахування з рахунку іншого банку чекаємо вже чотири дні
Написати коментар
Банк безосновательно подал в суд
Коментарі (1)
заблокував мої гроші
Пішов уже 2 й місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Всю інфу про кошти свої я надала, а толку ніякого, гроші заблоковані! Користувалась банком 3 роки, ніколи нарікань на нього не було, а це на тобі
Написати коментар
Перекази працюють як за царя Гороха
Інформація про це також зазначена на сайті банку за посиланням:
https://kredobank.com.ua/internet-banking/online-banking/banking-faq
Коментарі (3)
Ужасный банк
Проаналізувавши інформацію із різних перевірених джерел, банк прийняв рішення щодо відмови Вам у підтриманні ділових відносин.
Для переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, зверніться у будь-яке наше відділення.
Коментарі (7)
Якщо нікуди не поспішаешь, то норм
Коментарі (1)
Банк краде ваші кошти
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Коментарі (1)
Заблокували долаток і картки
Виглядає як шахрайство…
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок Системи;
3.24.4. втручання у роботу Системи Клієнта або Третіх осіб;
3.24.5. невиконання Клієнтом вимог цих Правил;
3.24.6. за бажанням Клієнта — на підставі письмового звернення Клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями Системи – вчиненням Клієнтом відповідних дій у Системі з метою добровільного блокування Клієнтом можливості його подальшого доступу до Системи;
3.24.7. в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами».
Коментарі (3)
Код підтвердження операції.
Може настав час, щоб код підтвердження приходив на мобільний додаток?
Передайте це звернення вашому IT відділу. Дякую.
Для переключення на PUSH-інформування необхідно звернутись до Контакт-центру банку, за одним з номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70.
Звернення також можна подати через застосунок KredoBank. Для цього потрібно перейти у застосунок, натиснути «Більше -> Повідомлення -> Вихідні» та залишити повідомлення.
Також, якщо у Вас відсутній мобільний зв'язок, для отримання повідомлень, можна змінити фінансовий номер телефону на іншого оператора, у відділенні банку, для отримання кодів (ОТП) підтвердження операцій та підтвердження онлайн транзакцій (3DS).
Після відновлення роботи оператора зв’язку, у разі необхідності можна змінити фінансовий номер телефону на попередній самостійно у Онлайн-банкінгу (Більше -> Профіль -> Фінансовий номер телефону).
Коментарі (1)
Найгірший банк.
Мені запропонували переоформити цей депозит на «Прибутковий» під 14% річних, оскільки «Накопичувальні» депозити вони вже не оформляли, від чого я відмовилась. Яким чином мій депозит з 12% річних «скотився» до 0,1% мені так ніхто і не пояснив.
Повернути депозит в цей день мені відмовили, а сказали написати заяву про дострокове розірвання договору банківського вкладу та прийти за коштами 02.10.2023.
В цей же день я попросила працівницю банку надати мені нормативне обгрунтування зменшення відсоткової ставки по депозиту в розрізі дат та відсотків, з посиланням на конкретні нормативні акти, на підставі яких зменшувалась відсоткова ставка по депозиту. Вона сказала, щоб я написала письмову заяву на ім«я директора Чернігівського відділення Кредобанку Кравченка О. О. Коли заява була написана, вона сказала, що мою заяву вони передадуть до головного відділення банку у місто Львів, звідки мені буде надіслано письмову відповідь через 30 робочих днів. І тут у мене, як у юриста, виникло ще декілька запитань:
1. Чому мене змусили писати заяву на керівника Чернігівського відділення, а не головного відділення у м.Львові, якщо відповідь повинні готувати там?
2. Чому працівниця Кредобанку вважає, що відповідь на звернення повинна надаватись через 30 робочих днів, а не 30 календарних днів, як це зазначено у ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян»?
До речі, вже минуло більше двох місяців, але ніякої відповіді я так і не отримала.
Написати коментар
Відмова у видачі валютного депозиту в повному розмірі 2700$ в рамках 1 операційного дня.
Банк самостійно встановив ліміт на видачу коштів розмірі 90000 грн. в день. Окрім того, для розрахунку еквіваленту банк, нікого не повідомивши, приймає не курс НБУ, а курс продажу валюти, встановлений в даному банку.
Під час 1 візиту потрапити до касира не вдалось, оскільки касир провів невірно платіж клієнта і розбирався більше 2 годин. Чекати звісно більше ніж 1,5 години чоловік не став.
Наступного разу видали еквівалент 90000 по курсу 37,44- 2400$ мотивуючи внутрішньо встановленими правилами банку.
Тобто, для того, щоб забрати свій же депозит 2700$, в еквіваленті 100000грн в день по курсу НБУ, необхідно до банку ходити як на роботу. Чи вдасться з такою роботою банку забрати депозит під час третього візиту теж велике питання.
Встановлений законодавством еквівалент 100 000 грн в рамках 1 операційного дня для валютних операцій по курсу НБУ для банку не є правилом для виконання. Як говориться, банк робить все для того, щоб клієнти оминали його десятою дорогою.
Написати коментар
Надійно але не прямо вигідно
Написати коментар
Досвід замовлення довідки про рух коштів
Ок можна, замовити довідку через повідомлення.
Домовились, що довідка буде на англійській, вони підтвердили, і навіть взяли за це кошти в розмірі 300грн. і я це чекав десь біля 25 днів… елементарну виписку, які інші банки роблять онлайн відразу.
І я був надзвичайно вражений, коли отримав довідку на українській мові, і коли я почав пояснювати, що це не то що я замовляв, мені відповіли, що довідку отримати на англійській не можливо.
Люди взяли гроші за роботу, роботу не зробили, більше схоже на таких маленьких шахраів, чим на банк.
Коментарі (3)
Блокування доступу до онлайн банкінгу без пояснення причин
Написати коментар
Невигідні умови для валютних контрактів
Написати коментар
Порушення умов програми лояльності «Welcome-бонус» банком, відсутність відповіді на звернення клієнта та порушення термінів розгляду
12 жовтня 2023 року телефоную з приводу мого звернення, яке я залишав 03 жовтня 2023 року. Зворотнього зв’язку (дзвінка, СМС-повідомлення, Viber-повідомлення, PUSH-подвідомлення у мобільному застосунку) не було. Зарахування коштів — також. Оператор повідомив, що звернення опрацьовуються у порядку черги, і що він залишив коментар з метою пришвидшити обробку звернення.
26 жовтня 2023 року телефоную з приводу мого звернення, яке я залишав 03 жовтня 2023 року. Зворотнього зв’язку — не було. Зарахування коштів — також. Оператор повідомив те саме і зробив те саме, що й попередній оператор під час дзвінка 12 жовтня 2023 року.
Сьогодні 09 листопада 2023 року. З момента першого звернення на гарячу лінію банку пройшло більше одного місяця. Порушені питання у зверненні не були вирішені. Про подовження терміну розгляду звернення клієнта не повідомляли. На данний момент банк порушив пункт 4.4 умов програми лояльності та статтю 20 Закону України «Про звернення громадян».
Прошу банк невідкладно розглянути звернення клієнта від 03 жовтня 2023 року та виплатити грошові кошти відповідно до пункту 4.1 умов програми лояльності. Дані для ідентифікації мене як клієнта надам додатково.
Написати коментар
Необгрунтовані повернення коштів відправнику
На гарячей лінії кажуть що не вірно вказаний рахунок. Але він вказаний вірно. Надійслала квітанцію, там видно що все вірно. Гаряча лінія- це ні про що. Уси оператори як роботи кажуть одне те саме. Бачуть квітанцію в якої все вірно і кажуть що не вірно. Прийдеться переходити в іншій банк. Це якись жах!
Коментарі (1)