Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
batosha 19 квітня 2023, 20:34
Відділення за адресою: Харків, вул. Чернишевська, 1
Очень странный банк. Единственный банк, в котором я обслуживался, где возникали какие-то проблемы с ДЕБЕТОВОЙ зарплатной картой.
Сначала немного напрягала ситуация, когда звонил сотрутдник банка, по поводу задолжености в ~1.70 за смс-информировние. Это очень странно, потому-что карта зарплатная, на которую гарантировано приходит заработная плата 2 раза в месяц.
Очень удивила способность банка создавать проблемы на ровном месте.
После того как я ушел из компании в которой была зарплатная карта этого банка,
стали переодически отправлять смс-ски о задолженость в 0.15 грн.
Один раз позвонил по номеру из смс, сказал что готов оплатить долг в 15 копеек, — вышлите пожалуйста реквизиты, и к своему сожалению, нечаяно послал сотрудника отдела по взысканию задолжености банка. Сотрудник так и не выслал мне реквизиты.
Повторю еще раз — очень странный банк, единственный в котором возникли какие-либо проблемы при обслуживании ЗАРПЛАТНОЙ-ДЕБЕТОВОЙ карты.
Не рекомендую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 21 квітня 2023, 9:11
Добрий день.
Насправді по зарплатній картці може виникати заборгованість (технічний овердрафт) – сума перевищеного ліміту витрат по банківській платіжній картці, яка виникла в результаті проведення клієнтом операції з використанням картки. І якщо така заборгованість виникає, то ми стараємось клієнта проінформувати про її наявність, щоб клієнт міг її погасити.
Порядок погашення клієнтом технічного овердрафту обумовлено Правилами надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «Кредобанк», які розміщені на сайті банку та з якими клієнт погоджується при укладенні з банком Заяви-договору про комплексне банківське обслуговування.
Якщо Ви ще не погасили заборгованості, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку (0 800 500 850), щоб дізнатись як це зробити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PlashenKK 17 квітня 2023, 12:39
У меня не когда не было проблем с этим банком. Я сотрудничаю с ними практически 2 года, обслуживаюсь в Запорожье на Соборном 208. Сотрудники вежливые, улыбчивые. Ко мне обращаются по имени (мне не нужно каждый раз представляться). Всегда отвечают на мои вопросы. Мне этот банк нравится. Претензии пока я не имею.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 квітня 2023, 15:26
Дякуємо. Ми дуже раді, що Вам подобається.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 8 квітня 2023, 8:34
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
7.04 Звернувся дізнатись чому мене також обманули і сказали що для оплати візового центру потрібно обов’язково відкрити кредитну картку, без відкриття картки оплату не проведуть, менеджер Алла горайчук нагло почала брехати що ні до чого не змушувала ,і нічого не платила, ніякий візовий, відмовилась найти квитанцію і роздрукувати, тільки після дзвінка на гарячу, роздрукувала її.
Так само нагло в очі брехав керівник на рахунок оплати.і дозволяв говорити на повишених тонах, агресивно.
На цьому відділені систематично знущаються і обманюють людей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NatashaEEE 2 квітня 2023, 18:10
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Лесі Українки, 28-А
Змушують відкривати кредитку при оплаті візового центру
Хамовитий касир сказав, якщо не відкрию кредитну картку (правильна картка), оплату не проведуть.
Раніше можна було оплатити без відкриття карток, а зараз це обовязково
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 3 квітня 2023, 14:59
Добрий день!
Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості.
Повідомляємо, що Ваше звернення доведено до відома керівника відділення та відповідних профільних підрозділів Банку. З працівниками відділення проведені відповідні бесіди та прийнято усі необхідні міри, задля уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Просимо вибачення за спричинені незручності та наголошуємо, що відкриття рахунку не є обов’язковою умовою для оплати візового платежу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 квітня 2023, 11:10
Відгук не зарахований (на 06.04.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
0672779991An 24 березня 2023, 16:00
Відділення за адресою: Львів, пр-т Чорновола, 57-А
Я Андрій був клієнтом Кредобанку, користувався дебетною Vip карткою.Одного разу поповнюючи картку стався технічний збій банкомату і зарахувалася більша сума чим я поповнював.Звернувшись в банк, мені сказали погасити заборгованість з відсотками.Пояснюючи чому я мушу платити відсотки, відповіді від працівника банку я не отримав.Некомпетентні спеціалісти банку ні в чому не розуміються, понабирали людей по оголошенню.Не рекомендую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 27 березня 2023, 11:20
Дякуємо за зворотний зв’язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andjeela 12 березня 2023, 12:32
Сьогодні отримала справжнє задоволення у відділені.Співробітник Людмила Гурська дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 14 березня 2023, 16:49
Дякуємо за відгук.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Ваше повідомлення передане керівнику відділення та менеджеру, яка Вас обслуговувала.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 6 березня 2023, 12:33
4 марта пыталась открыть депозит, с тех пор по истории приложения процесс открытия депозита в обработке. Обращение на горячую линию ничего не прояснило. Операторы только тратят чужое время и все выясняют, но результата 0
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 9 березня 2023, 10:21
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв’язок та водночас повідомляємо, що відповідно до п. 1.6. Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» Заявки на відкриття Вкладного рахунку Клієнтом у вихідні /неробочі / неопераційні банківські дні розглядаються і приймаються Банком (Системою) до виконання в перший робочий / операційний банківський день наступний за вихідним / неробочим / неопераційним днем.
Полезный комментарий
natashaGra 6 березня 2023, 14:55
Все решилось, депозит открылся. Похоже был глюк
Микола Шумаков 21 лютого 2023, 21:46
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Користуюсь послугами банку більше 5 років, мізерні негаразди були й раніше, але ось в цьому місяці зіткнувся з тотальним маразмом з боку банку і його працівників — згідно змін в законодавстві, з 1 січня 2023 року, потрібно вказувати документ і його номер, який є доказом походження коштів. Так ось якщо у вас контракт без номерів, а номер інвойсу і його дата співпадають — то це дуже підозрілий кейс і банк вам заблокує надходження коштів, в інших банках України такої проблеми немає. Сьогодні ж зіткнувся з випадком, який викликає просто сміх — за вимигою банку в свіфт меседжі написали прізвище фізичної особи підприємця, і це стало приводом не тільки заблокувати надходження коштів, а ще й відправити запит до банку відправника, як пояснили робітники Кредобанку — може то не вам надійшли кошти. Тож коли в свіфт меседжі пишуть суто ім'я то це добре, а як тільки змінили в меседжі ім'я на прізвище, то все — таких клієнтів мільйони. Це не сервіс, це перекладання своїх обов’язків на клієнтів
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 24 лютого 2023, 16:54
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв'язок. Врахуємо в подальшій роботі.

Водночас наголошуємо, що згідно «Положення про порядок виконання надавачами платіжних послуг платіжних інструкцій в іноземній валюті та банківських металах» затвердженого постановою НБУ № 216 від 28.07.2008 р.:
30. Банк зараховує суму платіжної операції на рахунки банку, розрахункові рахунки небанківських надавачів платіжних послуг та рахунки отримувачів на підставі отриманих SWIFT-повідомлень (далі — повідомлення), у яких обов’язково зазначені:
1) для отримувачів — юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі — підприємець) — унікальний ідентифікатор отримувача або найменування/прізвище та власне ім’я та номер рахунку отримувача і призначення платежу;
31. Надавач платіжних послуг отримувача в разі отримання повідомлення, у якому не зазначені найменування або прізвище та власне ім’я, номер рахунку (для юридичної особи або підприємця), має право зупинити проведення платіжної операції та зарахувати кошти на рахунок до з’ясування для встановлення належного отримувача.
Надавач платіжних послуг отримувача в разі неможливості встановлення належного отримувача або не надходження уточнених даних від надавача платіжних послуг платника не пізніше 30 календарного дня зобов’язаний повернути кошти надавачу платіжних послуг платника із зазначенням причини повернення.
32. Банк отримувача в разі отримання повідомлення про перерахування коштів в іноземній валюті на користь юридичної особи або фізичної особи-підприємця, у якому не заповнено реквізит «Призначення платежу» (немає посилання на договір або документ, на виконання якого від нерезидента-платника надійшли кошти в іноземній валюті) або в ній зазначена помилкова інформація, не пізніше наступного робочого дня після отримання такого повідомлення звертається до банку, що обслуговує платника, та/або до отримувача для з’ясування цього реквізиту в порядку, визначеному внутрішніми документами банку.
В призначенні повинно бути посилання на договір чи інший документ, договір/інвойс може бути б/н і при цьому має дату. Номер інвойсу та дата можуть співпадати, при цьому мають бути вказаними. Для прикладу: inv 24022023 dd 24.02.2023.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 17 лютого 2023, 10:59
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
Банк чомусь відмовився провести розслідування скількох людей «менеджер «алла горайчук обдурила ОКРІМ мене.
Бо я так зрозумів потрібно буде повернути дуже багато грошей.
Відповів що тільки по мені провів розслідування і повернув кошти.А ЧОМУ ВІДМОВИВСЯ провести розслідування на рахунок інших людей, скількох вона ще так обдурила як і мене ,і взяла кошти?
Я просив про це.
Проблема вирішена
spikembox 17 лютого 2023, 10:08
Багато років користуюсь послугами різних банків, проте саме в цьому банку вперше зіткнувся з ситуацію. Очікую на переказ, подібні перекази на карти інших банків отримую регулярно багато років, завжди миттєве зарахування. А в цьому банку сума начебто надійшла на рахунок, проте на балансі картки її немає!!! І мене футболять кажучи чекайте протягом 7 днів!!! Це було перше і останнє використання картки для операцій зарахування, і я так розумію і від банку треба відмовитись. Не довго я був клієнтом…жах…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 20 лютого 2023, 17:54
Добрий день!
В залежності від того, за яким МСС-кодом зареєстрований еквайр, збільшення залишку по картці внаслідок трансакції, яка надходить до банку від цього еквайра, відбувається миттєво або вже після отримання банком фінансового покриття за цією трансакцією.
Тому, і справді інколи потрібно очікувати на зарахування коштів доки банк не отримає фінансового покриття за трансакцією.
Що стосується конкретно вашого випадку, то вже аналізуємо та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Pusha3333 12 лютого 2023, 15:19
Я знаходжусь у Польші вже рік. Від банка поступила пропозиція відкрити карту «Złotówka»
Умови всі більш-меньш влаштували.
При розрахунку в маркетах проблем не було. Зняття готівки без %. Дякую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 лютого 2023, 10:08
Дякуємо за відгук. Щиро раді, що Вам підійшла наша пропозиція.
Tanya19782 22 січня 2023, 14:09
Не виплатили обіцяний бонус в 500 грн. Умови усі виконані протягом 3х місяців.
Мною здійснено усі оплати вчасно (протягом місяця), а банк їх враховує на своїх умовах.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 січня 2023, 13:44
Добрий день!
Щоб ми могли перевірити чому Вам не нараховано бонус та чи не допущено помилки, просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону.
Andry22 18 січня 2023, 17:24
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Лесі Українки, 28-А
Закрив рахунки в банку який мене 2 рази обдурив на гроші.
І та менеджер сказала щоб отримати довідку про закриття рахунку з печаткою і підписом потім писати заяву вручну, багато тексту керівнику відділення.
Відмовився писати, уточнив чи є шаблон щоб тільки підпис і ініціали, вона сказала шаблона немає, тільки вручну все писати
Без заяви може дати довідку без печатки банку і підпису ,і таку видала.
читаючи довідку я перевернув на іншу сторону той аркуш і Увага там був шаблон заяви для керівника відділення щоб отримати довідку з печатками, хотя менеджер повідомила що такого шаблону немає, То як так вийшло що шаблон є і був чомусь надрукований на інший стороні тої довідки, но менеджер все рівно продовжувала говорити що такого шаблону немає і писати все вручну? фото можу в приватні скинути, як це все виглядає.Потім що шаблон є на інший стороні коли був вдома
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 січня 2023, 17:44
Добрий день. Просимо надіслати фото у приватні повідомлення та за результатами розгляду Вашого відгуку обов'язково надамо відповідь.
Bogdan Bobsley 13 січня 2023, 16:13
Через збій роботи банку (це на гарячій лінії повідомили після мого звернення)гроші на картку поступили, але платіж не було зараховано, відповідно по рахунку кошти пішли в мінус, на цей мінус нараховують пеню кожен день, я звернувся в відділення банку, то вже четвертий день нема відповіді, не можуть розібратися в ситуації, оператори гарячої лінії роблять крайнього клієнта, відділення мовчить, кажуть чекати дзвінка. Так і працюють…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 січня 2023, 10:31
Добрий день. Щоб розібратись в ситуації від вас необхідна додаткова інформація, тому, написали вам в приватні повідомлення, що саме потрібно уточнити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
frutttella 12 січня 2023, 12:05
Сьогодні отримала справжнє задоволення. Співробітник Людмила Гурська дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 січня 2023, 12:30
Дякуємо, нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Ваше повідомлення передане керівнику відділення та менеджеру, яка Вас обслуговувала.
nvadim 11 січня 2023, 13:31
Тут уже була низка коментарів про зручність використання клієнт-банківського ПЗ, яке на десятиліття відстає від інших топових банків, проте хочу додати свій коментар у зв’язку зі ситуацією, що склалася зі мною.

Вже кілька років у мене відкритий рахунок для ФОП і все йшло добре до кінця 2022 року, коли набуло чинності розпорядження НБУ, яке посилило вимогу до призначення платежів для SWIFT платежів. Валютний відділ кредобанку розіслав попередження про те, що набули чинності нові вимоги і про те, що платежі, які не відповідатимуть їм, будуть перевозитися на рахунок «до з’ясування». Це повідомлення валютний відділ звичайно ж відправив в клієнт банк, який ФОП на кшталт мене відкривають раз на місяць для того, щоб подати заявку на обмін валюти, що надійшла (а то й взагалі з налаштованим автопродажем не відкривають клієнт-банк зовсім).

Як наслідок — свій платіж я не отримав. Він опинився з-поміж тих, де бухгалтерія відправника не вказала дату інвойсу (номер самого інвойсу та номер контракту зазначені були). Через два тижні гроші все ще знаходяться на рахунку «до з’ясування», незважаючи на відправлені з мого боку до банку пояснення.

Чи варто говорити, що з’ясовувати, що трапилося з платежем, мені довелося самому через службу підтримки. Ні повідомлення від банку, ні дзвінка про проблему я не отримав. На моє зауваження щодо інформування клієнтів співробітник валютного відділу сказав, що повідомлення в системі iFobs — єдиний засіб донесення інформації регламентований банком (привіт менеджерам, які пропонують відкрити депозит або отримати кредитку всіма можливими способами).

Дуже сподіваюся, що ситуація незабаром вирішиться і банк все ж таки знайде можливості розширити доступні канали донесення новин і важливої інформації до своїх клієнтів.

П.С. всі співробітники компанії, з якою у мене укладено договір, отримали свої платежі вчасно в інших банках, хоча призначення платежу від мого нічим не відрізнялося.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 січня 2023, 12:27
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми врахуємо Ваш відгук в подальшій роботі.
Illja 3 січня 2023, 19:30
Відділення за адресою: Рівне, вул. Чорновола Вячеслава, 18
Маю у банку рахунок UA713253650000026206011641552. Мені подобається в цьому банку якість обслуговування, хороше розташування відділень, і те шо кредобанк належить польському банку PKO. Користуюся тарифом «Правильна картка», безкоштовні умови користвування.
Але онлайн-банкінг кредобанку це просто ужас. Враховуючи те, що в мене є картка ощадбанку і приватбанку, де онлайн-банкінги на високому рівні, у кредобанку це просто п*зд*ц. Пробував зробить виписку за цілий 2022 рік, мені вибиває помилку Invalid date specified. Пробував виставить період пів року, та сама історія. Можливо зробить виписку тільки на один місяць. Але мені потрібна виписка в одному документі за цілий рік. Ще одне, 31 грудня було зарахування грошей на рахунок, у виписці карти за грудень ця операція не відображається, а відображається в виписці за січень, а дата пише 31.12.
Виписка некоректно відображається. Як зробить мені електронну виписку за цілий рік?
Бо онлайн-банкінг це просто треш.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 січня 2023, 10:02
Добрий день!
Дякуємо за відгук та повідомляємо, що максимальний період для формування виписки в Онлайн-банкінгу становить 3 місяці (підряд). Банк постійно працює над вдосконаленням системи та на майбутнє передбачено формування виписок за більший період. Станом на сьогодні, для отримання виписки за період більше 3 місяців, рекомендуємо звернутися до найближчого відділення АТ «КРЕДОБАНК».
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Разом з цим звертаємо увагу, що Національний банк України визначив регламент роботи системи електронних платежів Національного банку (далі – СЕП) та порядок роботи банківської системи України у період завершення 2022 року та на початку 2023 року. Зокрема, 31 грудня 2022 року банківський день у СЕП відкривається датою 02 січня 2023 року. Тому, зарахування коштів, про яке йдеться у відгуку, відображено у виписці за січень 2023 року.
У разі виникнення додатковий питань, просимо звертатися на інформаційну лінію банку за номерами телефонів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 032 297 23 45, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 2 січня 2023, 22:22
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 42
Викрив схему по якій банк заробляє гроші .і це не тільки в відділені в якому мене обдурили (банк відмовився провести розслідування, скільки людей вона ще обдурила окрім мене.
Працівники цього банку обманюють клієнтів, беручи кошти за перевипуск не працюючих карток (хоча по тарифах це безкоштовно)
Знайте що перевипуск картки, яка вийшла з ладу безкоштовний, а банк дурить людей і працівники відділення беруть за це гроші.
Тим самим банк заробляє кошти на вашій неуважності.
Скільки людей по всіх Україні банк так обдурив?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 січня 2023, 18:04
Добрий день!
Банк не відмовлявся проводити розслідування щодо описаної Вами ситуації. Ми розглянули Ваше звернення та вжили заходів щоб подібні непорозуміння не повторювались.
Повторно наголошуємо, що перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії, а при зверненні у відділення Вам не робили перевипуску картки, а видали нову, тому комісія відповідала тарифам банку.
Проблема вирішена
denismaleev 30 грудня 2022, 20:04
осталось 40 процентов кредита, платил исправно
в августе месяце потерял возможность платить процент
согласно принятым законопроектам банк имеет право начислять проценты, НО я как клиент имею полное право их не платить на время военного положения и 30 дней после (законодательсво сняло с меня, как с физ лица отвесвенность за нуплату). Я не уклоняюсь от уплаты, сделаю оплату процентов и тела как будет возможность. НО начинаются угрозы в писменной форме — подачи в суд (во время военного положения не работают испольнительные органы они не могу взыскать и не имеют права). по телефону предлагают реструктуризацию. На мое требование предоставить мне договор реструктуризации, для того что бы юрист его изучил, мне предлагают взять юриста с собой в отделение банка. Такой возможности нет. Соотсвесвенно зашли в тупик. В одно из разговор с банком, мне преложили заключить реструктуризация на словах по телефону) Сегодня в телефонном режиме предупредил что если будут угрозы и дальше, разговор перейдет в плоскость обшений с адвокатом.

мало того, что банк продолжает начислять проценты всю войну, окей. НО наглое игнорирование законов с действием на нервы. Не пердоставляют договор реструктуризации, так как предпологаю что в нем новые кабальные условия. Договор на 10 страниц а4 мелким шрифтом мой юрист будет изучать спокойно у себя в кабинете, а не в отделении банка!

Из ожиданий клиента бонусы чего и близко нет
1) рестуктризация предпологат снижения кредитной ставки до приемлемых 23 процентов, в замен 35. Об этом ничего не было сказано.
2) Или к примеру сделать акцию — погашая весь кредит сразу (c телом). Мы оплатим 20 процентов. По аналогии с другими банками

еще раз я не отказываюсь платить, но немного уважения законов и человечности банку не достает
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 січня 2023, 17:40
Добрий день.
Дякуємо за відгук.
Вже аналізуємо Ваше звернення та надамо зворотний зв’язок у приватні повідомлення.
Три літри 30 грудня 2022, 0:21
Сьогодні десь о дев’ятій годині вечора відправив банківський переказ з Монобанку до Кредобанку. Одночасно с чим відправив перезаз до ПУМБ.

В Кредобанк гроші вже прийшли. А в ПУМБ очікувано ні.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.31 42.94
PLN 9.71 9.99
USD 39.61 40.09
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.31 42.94
PLN 9.71 9.99
USD 39.61 40.09
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝