Курс валютв Кредобанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.41 | 42.94 |
PLN | 9.75 | 9.99 |
USD | 39.41 | 39.89 |
Всі курси банку |
Відділення Кредобанку: Біла Церква, вул. Таращанська, 191-А, прим. 1
Адреса:
Київська область, Біла Церква, вул. Таращанська, 191-А, прим. 1
Телефон:
0 800 500-850
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 жовтня 2023, 11:48
Добрий день! Ми аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
Я працюю головним бухгалтером, наше підприємство одне із перших клієнтів «кредобанку». Личак Олена Федорівна- найцінніший працівник, це людина-на, якій тримається багато різноманітних операцій, які вона чітко знає і виконує, завжди йде на зустріч клієнтам банку, допомагає. Це правда. Вчора я дізналас, що хочуть іі звільнити. Це не справедливо. Прошу не звільняти цю людину, так як багато клієнті (моїх знайомих) відмовляться від продукції вашого банку, я також. ПРОШУ ПРИЙНЯТИ МІРИ!
Написати коментар
Сьогодні забираємо обидві карти.
І, як каже співробітниця банку, йдемо в банкомат дивитися баланс та міняти пін.
Основна картка працює — все норм.
Додаткова картка — ні, навіть баланс не можна подивитися.
Повертаємося в відділення, як каже співробітниця, дзвоню в саппорт.
Описую ситуацію — щось перевіряють та кажуть піти в інший банкомат, спробувати перевірити картку там. Якщо не працює — перевипускати нову карту
Йдемо 20 метрів в іншій банкомат
Така сама історія.
Повертаємося в відділення.
Кажемо картка не працює нехай перевипускають додаткову карту.
Співробітниця хвілин 10 клацає по клавішам.
Каже що все ок, можете йти — тепер чекати ще 10 днів щоб отримати іменну картку.
Відповідаю що ок — давайте ви зніщите непрацюючу і ми пішли.
Їду за кермом в авто — передзвонює та сама співробітниця банку і каже
«Щоб я смогла зробити нову додаткову картку треба щоб ви активували додаткову картку в додатку в телефоні»
Вибачте але якого хрена?:
1) ви відправляете людей в банкомат, якщо є додаток в телефоні в якому все можна
2) Не задаєте уточнюючих питань — чи то основна картка, чи додаткова (хоча я сказав що то картка дружини)
Виглядає так, що треба було активувати додаткову картку в телефонному додатку (або онлайн), про що ані співробітниця банку ані телефонна підтримка не здогадалася сказати.
Відчуття некомпетентності консультантів в банку та на онлайн підтримці.
Вибачте, але якого хрена ми перевипускаємо цю карту і знов чекаємо 10 днів?
Будь ласка навчіть добре консультантів працювати в відділенні та в кол центрі.
Дякую та сподіваюсь хтось це прочитає та зробить
відчуття радянсько союзу — ти біжи, і ти дзвони. Куди подівся сервіс?
Співробітниця банку
1) не повинна відправляти людей до банкомату (якщо картка активна, то вона всюді працює і можна змінити пін і таке інше у додатку в телефоні або на сайті)
2) повинна самостійно телефонувати та з’ясовувати з сапортом всі нюанси, якщо вона щось не знає — але ж для цього повинен буті компетентний саппорт
сама дзвонити в саппорт та все з’ясовувати
3) сапорт перед наданням поради мабуть повинен з’ясовувати більше деталей та просто запропонувати активувати картку
Дякую за увагу