×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.01 | 10.29 |
USD | 41.31 | 41.79 |
Всі курси банку |
Кредобанк - работники без опыта и навыков, с не знанием английского
Коментарі (1)
Всі відділення у Львові не працюють
Написати коментар
досвід отримання з/п в Кредобанку
Банк не рекомендую, совок, працює переважно отриманню платежів для отримання візи в Польщу, не довіряйту свої кошти цьому банку, знайдете тільки проблеми, а не вирішення, обходьте стороною.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Коментарі (1)
Не компетентні працівники
Коментарі (2)
НЕ ОТСЫЛАЙТЕ** SWIFT*** ПЕРЕВОДЫ,УКРАДУТ ВАШИ ДЕНЬГИ И ВРЕМЯ.400 ГРН КОМИССИИ УКРАЛИ и 15 злоттых
ТАКОГО ХАМСКОГО И ОТКРЫТОГО ВОРОВСТВА я не встречала ни в одном банке Украины и тем более Польши, когда ошибка сотрудника очевидна.Полный НЕПРОФЕССИОНАЛИЗМ, Не знание програм.
Директор отделения несла какой то бред, мол* у нас всегда проблема со свифтами, мы отправляли в Италии 30 тыс евро и он не прошел, клиент уехал и мы не можем ему сообщить.он еще не знает**, это так она меня утешала за мои пропавшие 400 грн и 15 злот.
Если надо, я могу предоставить все квитанции, скриншоты перевода, что мне прислали из Польши реквизиты, мои персональные данные для Минфина.
Спасибо Львовскому отделению, по крайней мере, я хоть узнала, где ошибка, тк в Одессе передо мной даже не извинились, просто перезвонили и сказали *платеж не прошел, деньги не вернем*.
Буду разбираться до конца, если надо через суд.
Массовая иммиграция украинцев в Польшу принимает гиперактивный характер, посмотрите, что в этом банке творится в 9 утра, люди платят за миграционные визы, но ведь не все едут за кошельком, люди устали от открытого хамства, невежества и не профессионализма.
И мой случай, это плевок в лицо не только мне, а всем гражданам Украины, показывая их бесправие и хамство чиновников, вот и бегут в ПОЛЬШУ, ГДЕ КЛИЕНТ ВСЕГДА ПРАВ.
Буду добиваться возврата денег, увольнения оператора и смещение с должности директора отделения.
Написати коментар
Каственное обслуживание
Написати коментар
Де картку відкривали - туди і йдіть!
Написати коментар
Куди пропали гроші???
Який зміст робити онлайн банкінг якщо він не працює 24/7?
Коментарі (1)
У банка проблемы?
К этому хочу добавить, что приехав в другой банк, я сразу же без проблем сняла валюту в большей сумме и никто меня на понедельник не посылал.
Коментарі (1)
Обслуговування
У різних відділеннях банку — різна комісія по зняттю злотих, причому зовсім не обгрунтована. Ви навіть не можете набрати адекватний персонал, моє терпіння закінчилось на співробітниках відділення вашого банку в Рівному.
Написати коментар
закрытие зп карты
Не могу закрыть карту на отделении, потому что очереди. Физ лиц сегодня 07.02.2018 принимает только 1 Операционист, ждал в очереди. Всего в очереди было 6 человек. Но другие сотрудники не работают с физ лицами.
Написати коментар
Зникає більша частина кредитних внесків
Суть у тому, що на наступний день після внеску, в рахунок погашення кредиту списується не вся сума, а лише частина — розмір взагалі непередбачуваний, в мене було в діапазоні від 1% до 30%. Де лишається решта — дізнатись неможливо. Інтернет-банкінг не надає історію по кредиту, лише відображає останній стан, доводиться кожен раз записувати дані до власної таблички, бо інакше розібратись взагалі неможливо. Телефоном відмовляються спілкуватись, вимагають особистої присутності у відділенні, де оформлювався кредит, але й там повноважень у клерка вистачає лише не написання заяви до служби підтримки. Телефонна лінія довіри не працює. За результатами звернення залишок суми врешті зараховують в ручному режимі, але лише через кілька днів, що начебто позначається на відсотках (перевірити складно за браком доступу до деталей всіх проводок).
Припускаю, що проблема має масовий характер, бо більшість людей не відстежує прискіпливо і регулярно стан рахунку і не б´є на сполох. Не можу виключати, що причина зовсім не у недбалості, а має місце злий намір, наприклад потайки залучати мої гроші для інших операцій, або для фальшування звітності, а може й взагалі, у разі відсутності реакції з боку клієнтів — банально красти їх. Маю право на такі припущення, бо пояснень мені досі ніхто так і не надав, не кажучи вже про вибачення. В будь-якому випадку, жодна причина не грає на користь репутації банку. Думаю, написати офіційну скаргу в НБУ, в департамент банківського нагляду — мав вже такий досвід з Приватом, реагують досить швидко.
Коментарі (4)
Лояльність
1. Overdraft розраховується автоматично, але чомусь не у моєму випадку, раніше працівники банку пропонували збільшити, але зараз не можуть, кажуть все обчислюэться автоматично, можна подати заявку, але і тут не без підводних каменів.
2. Щоб подати заявку, треба більше документів, ніж для готівкового кредиту (Хоча готівковий видавався без проблем). Крім договору з моїми партнерами по бізнесу працівник банку попросив «лист, що договір дійсний». Тобто якщо, я принесу дійсний договір, я маю ще принести лист, що він дійсний?
3. Також працівник банку сказав, що у мене «не регулярні надходження». Мені здається, що для ФОП це цілком типова ситуація. Але як це відноситься до overdraft-у, якщо відсотки по ньому нараховуються поденно?
В мене хороша кредитна історія у вашому банку та лояльність з мого боку (привів кілька клієнтів), а відношення, як відношення. Ну гаразд, ні то, ні.
Коментарі (2)
працівники дозволяють собі хамити клієнтам
— Зняла гроші і вийшла.
Напевно, вирішив порозважатися. Найцікавіше, що відділ контролю якості «за результатом перевірки не виявив порушень» — тільки сьогодні отримав відвовідь на скаргу. От такий європейський банк. Тепер шукаємо інший))
Хоча «гаряча» лінія в них просто чудова (і це не іронія, реально)
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Коментарі (2)
Нікому не раджу!
Коментарі (1)
Бардак в отделении
Написати коментар
Кредобанк
Написати коментар
Обслуживание 03.01.2018
1. Начало года — обслуживание ВИП-клиентов отсутствует, все девочки в отпуске. Ладно, пропускаем, один из менеджеров меня принял. Всё нормально.
2. В кассе обслуживание ВИП-клиентов тоже сегодня не предусмотрено. Спокойно стаю в общую очередь, всё пока терпимо, передо мной 3-4 человека. За мной занимает очередь молодая дама, садится в кресло чтобы подождать.
И тут из-за угла со стороны менеджеров вылетает выпуклая фигура женщины-менеджера, выхватывает у сидящей барышни документы и лезет впереди стоящих в кассу клиентов, отталкивает женщину стоящую у окошка, тыкает эти документы кассиру, о чём-то с ней перешёптывается. И кассир хватает эти документы, одновременно обслуживет клиента и второго «блатного»клиента. Это так предусматриватся порядком обслуживания? Возле окошка кассы естественно собирается уже два клиента с менеджером, причём никто не обращает внимания на стоящую очередь. Никто ничего не сказал, не извинился, молча бёдрами растолкали всех и показали свою «воспитанность». Полный застойный совок.
Огромная просьба к руководству банка, проведите, пожалуйста, обучение этике обращения с клиентами для персонала Вашего отделения. От этого зависит авторитет банка, ведь Вы представляете европейский банк.
Кроме того, предусмотрите, пожалуйста, жёлтую черту на полу перед окошком кассы, это будет дисциплинировать и клиентов и персонал банка, чтобы не создавать ненужное скопление клиентов и менеджеров банка у окошка кассы.
Желаю Вам в наступившем году только хороших отзывов, ведь банк же хороший!
Написати коментар
Закрытие кредита в Кредобанк
Коментарі (1)
«банк» - *** , що надає лише головний біль
на сайті цього банку інформації щодо мого випадку годі й шукати, я її не знайшов також у договорі, що отримав разом із карткою… і тепер маю пхатися до відділення наступного робочого дня аби лише дізнатися, що якийсь там одноклітинний мєнєджер вирішив щодо мого рахунку!!! це банк із «присутністю» у мережі Інтернет, що надає послуги онлайн…
якщо з'ясується, що я там буду ще щось і винний (а виглядає саме так), то перше, що я зроблю буде «до побачення» цій перлині львівського бізнесу…
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Коментарі (1)