Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
enruzh 11 січня 2018, 19:13
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Сьогодні жоден банкомат банка к. в м. Дніпро не працював — не було готівки. Якщо б охоронник банку мені не сказав про це, я б не зміг зрозуміти: банкомати не повідомляють клієнтам, що вони пусті — замість цього вони пишуть усіляку ***, наприклад: нема купюр аби видати потрібну сумму, тощо. Тут нема чому дивуватися, оскільки мій досвід заслуговує на те, аби повідомити суспільство про «рівень» технічного оснащення цього так би мовити банку: (1) якщо ви, не дай вам боже, провели будь-яку операцію по будь-якому вашому рахунку, в цей день ви не можете нічого змінити в налаштуваннях ваших рахунків, онлайн сервісів і т.д. (чи вірно навпаки — не перевіряв, не знаю поки що); (2) овердрафт — це величина змінна: в мене було так — я виплатив увесь борг по «овердрафту», скажімо, день-два тому, а сьогодні мені кажуть, що я ще додатково винен 0,20 грн і тому я не маю правав змінювати налаштування (блокувати, наприклад, «послугу» овердрафту); я «виплачую борг» і сьогодні я не маю права нічого змінювати. Я міг би навести досить довгий список синонімів, якими я міг би нагородити «банк» та його працівників, але тут вони усі будуть викреслені. Замість цього я можу лише сказати, що не сподівайтеся, що вам сможуть в цій установі колись у чомусь допомогти: вони просто не знають, що та як працює у цій високотехнологічній системі, мабуть польского походження… і останнє, хочу сказати усім «добрим людям із кредобанку», що будуть дописувати цей мій пост, залиште усі ваші «вибачення» вашому керівництву, або, якшо боїтеся їм про це казати, сидіть мовчки
Oleck Weber 3 січня 2018, 14:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 23
КредоБанк, Киев, ул. Васильковская 23.Сегодня побывал не в отделении европейского банка, а в сбергкассе времён махрового советского застойного периода 70-х годов. Дело было в следующем:

1. Начало года — обслуживание ВИП-клиентов отсутствует, все девочки в отпуске. Ладно, пропускаем, один из менеджеров меня принял. Всё нормально.

2. В кассе обслуживание ВИП-клиентов тоже сегодня не предусмотрено. Спокойно стаю в общую очередь, всё пока терпимо, передо мной 3-4 человека. За мной занимает очередь молодая дама, садится в кресло чтобы подождать.
И тут из-за угла со стороны менеджеров вылетает выпуклая фигура женщины-менеджера, выхватывает у сидящей барышни документы и лезет впереди стоящих в кассу клиентов, отталкивает женщину стоящую у окошка, тыкает эти документы кассиру, о чём-то с ней перешёптывается. И кассир хватает эти документы, одновременно обслуживет клиента и второго «блатного»клиента. Это так предусматриватся порядком обслуживания? Возле окошка кассы естественно собирается уже два клиента с менеджером, причём никто не обращает внимания на стоящую очередь. Никто ничего не сказал, не извинился, молча бёдрами растолкали всех и показали свою «воспитанность». Полный застойный совок.

Огромная просьба к руководству банка, проведите, пожалуйста, обучение этике обращения с клиентами для персонала Вашего отделения. От этого зависит авторитет банка, ведь Вы представляете европейский банк.

Кроме того, предусмотрите, пожалуйста, жёлтую черту на полу перед окошком кассы, это будет дисциплинировать и клиентов и персонал банка, чтобы не создавать ненужное скопление клиентов и менеджеров банка у окошка кассы.

Желаю Вам в наступившем году только хороших отзывов, ведь банк же хороший!
Andy0905 29 грудня 2017, 18:19
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
13 ноября 2017г я закрывал досрочно кредит в Кредобанк.Менеджер назвал сумму к погашению и я оплатил там же в отделении названную сумму.Черт меня дёрнул ещё раз убедиться в том что я больше ничего не должен и я снова уточнил сумму к погашению.К моему удивлению я оказался должен ещё 30 грн.Ну да ладно, я оплатил и эту сумму.После чего попросил у менеджеру документ о том, что кредит закрыт.Но за документом нужно было приехать в другой день.Меня менеджер убедил, что вопрос с кредитом закрыт.И тут через полтора месяца мне приходит смс, что я должен 502 грн.На гарячей линии мне не смогли объяснить происхождение этой суммы и теперь мне нужно снова ехать в это отделение(по.т Воссоединения 1, г.Киев) и выяснять происхождение суммы долга.Что интересно, банк молчал полтора месяца, хотя обычно присылают смс с суммой очередного платежа.Иначе как мошенничеством это не назовёшь.
enruzh 22 грудня 2017, 18:36
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
«Користуюся» «послугами» лише другий місяць… і можна б було закрити очі на нікому не потрібний «овердрафт» або нічим не обгрунтовані «ліміти» на зняття чесно зароблених коштів, на той факт, що на всю Дніпропетровську область цей чудо-банк має лише два банкомати (може більше, але я знаю лише про той, що у відделені м. Дніпро) так ні, прийша халепа в смсці: «заборгованість за картковим рахунком» і все, нема більше ніякої інформації лише якийсь атоотвєчік у файному місті львові, до якого мені нема аж ніякого діла…

на сайті цього банку інформації щодо мого випадку годі й шукати, я її не знайшов також у договорі, що отримав разом із карткою… і тепер маю пхатися до відділення наступного робочого дня аби лише дізнатися, що якийсь там одноклітинний мєнєджер вирішив щодо мого рахунку!!! це банк із «присутністю» у мережі Інтернет, що надає послуги онлайн…

якщо з'ясується, що я там буду ще щось і винний (а виглядає саме так), то перше, що я зроблю буде «до побачення» цій перлині львівського бізнесу…
Кредобанк
Відповідь банку
28 грудня 2017, 9:53
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які склались у процесі співпраці з «Кредобанком». Також звертаємо Вашу увагу що послугу овердрафт можна відключити, а ліміти можна змінити у системі інтернет-банкінгу KredoDirect або зателефонувавши у контакт центр — 0 800 500 850. Після дзвінка можна отримати інформацію не лише від автовідповідача, а і від консультанта центу, попередньо обравши відповідний пункт меню. Відповідно до умов більшості тарифних пакетів кошти можна отримати у будь-якому банкоматі України без комісії.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 грудня 2017, 14:57
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 29.12.2017).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
80979930585 20 грудня 2017, 14:34
Відділення за адресою: Львів, вул. Личаківська, 34
Некомпетентное обслуживание работников Кредобанка по адресу: г.Львов, ул.Лычаковская,34. Оформляли кредит, у нас появились подозрения в мошенничестве со стороны сотрудницы банка, два дня изучали документы, приглашали в отделение несколько раз, убеждая нас что идёт изучение документов. Спустя неделю мы отказались от услуг отделения. С ув.Ткачук Владимир. тел. 0675584962, 0983349970.
Кредобанк
Відповідь банку
28 грудня 2017, 9:42
Доброго дня. Розгляд заяви на кредит іноді займає декілька днів. Причиною цього може бути велика кілткість таких заяв. Якщо можете надати конкретні факти, що підтверджують шахрайські дії працівниці банку, просимо залишити Ваше звернення на «Гарячій лінії банку».
без оцінки
Ole4ka1992 13 грудня 2017, 13:14
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 133
Хочу поделиться своим опытом ПОПЫТКИ сотрудничества с этим банком.

Сегодня решила открыть там депозит, так как самые высокие ставки среди банков. И мой порыв завернули в самом его зачатке. Им не понравился мой идентификационный код. Точнее, то, что у меня с собой всегда с собой ксерокопия, так как оригинал может испортиться, а потом восстанавливать его — сплошной головняк.

Раньше в работе с другими банками таких проблем не возникало.

Так вот, код находится в другом городе в другой области, и съездить за ним нет в ближайшее время никакой возможности. А пересылать — и по времени, и по деньгам накладно. Говорю, ладно, не устраивает копия — давайте я попрошу скан-копию мне переслать с оригинала. Ведь какая разница — вы ее сделаете или я? На что мне ответили (девушка очень вежливая и видно было, что готова пойти на встречу, будь ее воля, но идти против руководства не смеет, и потому повторила то, что им там велит отвечать руководство, видимо), что они имеют право работать ТОЛЬКО с оригиналами… Что вдруг у меня там какие-то данные В КОДЕ!!! поменялись, а я вот им информацию неверную предоставлю, а код — это же так важно, ну и что, что паспорт у меня с собой — оригинал… И что скан-копия тоже может оказаться поддельной! Конечно! Я ж не кредит пришла брать! ДЕПОЗИТ ОТКРЫВАТЬ!!! Свои деньги принесла, и конечно же с собой захватила исключительно неверные документы, содержащие в себе ложные сведения обо мне, чтобы НИКОГДА не получить депозит обратно! Чтобы сбежать из страны, и чтобы меня ни за что не нашли (как в мультике про Дядю Федора, где кот Матроскин за зайцем гонялся, чтобы фото отдать)…

Вот с таким идиотизмом пришлось столкнуться. Отнеслись, как будто я подозрительная личность, а не уважаемая гражданка (выражения тут запрещены так что трудно описать свое негодование и то, как это выглядит со стороны… Но уверена, вы и сами поняли, кем я себя почувствовала, посетив их отделение). Так что не рекомендую с ними связываться. Неприятный осадочек остался…
Кредобанк
Відповідь банку
14 грудня 2017, 9:35
Добрый день! Мы сожалеем что Вам не удалось оформить депозит в нашем банке. Однако обращаем Ваше внимание, что согласно Инструкции НБУ «О порядке открытия, использования и закрытия счетов в национальной и иностранных валютах» клиент для открытия счета обязан предоставить оригиналы документов.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sprr 7 грудня 2017, 20:02
Відділення за адресою: Львів, вул. Я. Мудрого, 1
Доброго дня!
Для початку раджу всім оминати цей банк десятою дорогою! Перш за все хочу розповісти про досвід роботи з системою Ifobs, інтерфейс якої в 21 століття виглядає як з 90-х років, дана система не працює коректно, постійно невідомі помилки вибиває і зайти в осбистий кабінет можна лише з 3-4 разу якщо повезе звісно, ну і для того щоб зайти в цю «чудо» системо для початку потрібно скачати Java, про що працівники банку навіть не повідомили і не попередили, так до чого я це веду, хотів я перевести кошти з рахунку на карточку але так і не зміг розібратися, в цій «чудо системі», хоча працівниця банку сказала, що кошти будуть доступні автоматично на карточці, як тільки вони зявляться на рахунку в Ifobs.
Також хочу розповісти про «чудо» додаток, який я собі скачав на смартфон, але зайти в нього так і не вдалось, тому що там вибивало помилку «Невірний формат», хоча пароль я вводив 100% правильно, і після декількох спроб зайти мені зіблокували вхід зовсів в Kredodirect, після чого прийшлося йти в банк і відновлювати пароль, після того більше не резикував в цей «додаток» заходити, видалив його взагалі.
Третя цікава історія коли я робив карточку працівниця сказала, що підключення Овердрафту є обовязковим, в іншому випадку я не зможу виготовити карточку, але виявилось що це не так.
Кредобанк
Відповідь банку
8 грудня 2017, 9:52
Добрий день! Приносимо вибачення за незручності які виникли. Ми працюємо над впровадженням нової системи інтернет банкінгу. Вам вдалось відновити доступ? Підключення послуги овердрафт не є обов'язковою умовою для відкриття рахунку. Просимо повідомити у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, ми проведемо розслідування та покараємо винних.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 грудня 2017, 12:45
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.12.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Volodymyr Tverdokhlib 4 грудня 2017, 10:45
Добрый день
13 числа прошу перевыпустить карточку по горячей линии. Оператор Кредобанка утверждает что карточка будет не раньше 10 рабочих дней. Спустя время по истечению 10 рабочих дней на горячей линии утверждают что карты пока нет но скоро будет. Такое повторяется при следующем звонке.
При обращении сегодня оказывается что карточку никто не выпускал и она будет через 10 рабочих дней. Т.е. с 27 числа у меня нет доступа к средствам которые находятся в банке. На вопрос как быть ответ обращаться в отделение за временной картой. Отделение кредобанка работает только в рабочее время. Почему я должен тратить свое рабочее время если ошибка банка?
Оператор уверяет что карточку временную отделение способно выдавать только в рабочее время и программа не позволяет выдавать карты после него. Кредобанк Вы хоть этой чушью не позорьтесь.
Прошу разьяснить почему только сегодня оператор отреагировал что карта не выпускается? Почему я должен тратить рабочее время на поход к Вам в отделение в рабочее время если по вашей причине вы не выпустили карту?
без оцінки
serg1s 28 листопада 2017, 14:44
У нашей компании зарпл. проект в этом банке. Они стараются навязать карточки с овердрафтом. Я ранше пользовался зарплатными карточками с овердрафтом (но овердрафтами никогда не пользовался) и меня это не насторожило т.к. всегда было понятно сколько денег у тебя на счету, а воспользоваться овердрафтом банкомат предлагпл отдельно. Т.е. если человек использлвал кредттные деньги, то это было осознанно. Здесь же я видел всю сумму сразу, вместе с овердрафтом. Официальная зарплата маленькая и честно говоря не контролировал до копейки заход дегег. Размер овердрафта они меняют не удосужась сообщить тебе об этом. Мой овердрафт повысили и для меня было неприятным сюрпризом после увольнения из компании получить письмо о наличии долга по кредиту, долга по процентам. Не рекомендую с ними работать. Нечистоплотные.
Кредобанк
Відповідь банку
28 листопада 2017, 15:20
Уважаемый serg1s, заявление-согласие на автоматический овердрафт заполняется при оформлении платёжной карты, у Вас всегда есть выбор, заполнять или не заполнять его. В случае нежелания пользоваться уже открытым овердрафтом Вы всегда можете закрыть овердрафт, подав заявление в отделение банка. В смс-информации по счёту сумма овердрафта выделена отдельной строкой.
без оцінки
Arseniy15 16 листопада 2017, 17:52
Мы являемся клиентами Кредобанк. Самое интересное происходит когда мы уезжаем за границу. В прошлом году мы находились в Болгарии с ребёнком на лечении и нам заблокировали карточку банковскую Кредобанк, когда называли пароль нам просто сказали, что он не правильный, хотя другого у нас небыли пароля, но работникам банка так проще. Это была катастрофа. Мы конечно выкрутились, но Банк Карточку не разблокировал… На сегодняшний день находимся за границей снова и снова прокол с Кредобанк: заблокировали клиентбанк по причине окончание строков действия, ничего страшного, что перед отъездом мы с работниками Кредобанк пытались обновить работу клиентбанк. А сейчас когда я звоню работникам банка, они говорят что это мы виноваты, не правильно объясняли что нам надо. Отделение находится в Кропивницкий: на секундочку, мы обслуживаем у вас 2 Фермерских предприятия, извините, обслуживали!!! Потому, что когда приедем, закроем все счета в вашем банке, и всех знакомых фермеров тоже переведём в другой банк, так как и привели в Кредобанк!!! Работники вашего банка — это сплошное недоразумение!!! Не дождусь понидельника, что бы забыть этот кошмар!!!
Кредобанк
Відповідь банку
17 листопада 2017, 14:19
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які виникли у процесі співпраці з Кредобанком. З метою проведення розслідування даної проблеми повідомте будь ласка у приватні повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону, назву та ЄДРПОУ організації.
Ira K 14 листопада 2017, 14:26
Відділення за адресою: Львів, пр-т Шевченка, 12/1
При відкритті рахунку не була повідомлена про те що в комплекті іде овердрафт. В мобільній апдікації від банку не відображалися НІЯКІ гроші окрім тих що я перевеля з іншого рахунку. Сьогодні зранку зайшла в аплікацію і чудо — на моєму рахунку не мої гроші. Відразу подзвонила на гарячу лінію, кажуть, що вчора в мене включили овеодрафт, доступна сума це 20 000 з яких я використала вже майже 7500 грн. Прийшла у відділення, а там вже інша інформація: овердрафт увімкнено 10 серпня (про що я не була повідомлена) і нагадую: у вашій програмці не було видно ані гривні окрім моїх, переведених з іншого рахунку. Працівник дав мені виписки з рахунку, до розмови з ним жодних претензій.
Але чому мені ніхто не сказав що підключений кредит на початку нашої співпраці? Чому ваша програма працює неправильно?
Кредобанк
Відповідь банку
14 листопада 2017, 17:25
Шановна пані Іро, при відкритті карткового рахунку Вам надавалася на підпис заява-анкета про відкриття автоматичного овердрафту, що є частиною пакету обслуговування. Овердрафт розраховується і надається через кілька місяців після користування, а його сума залежить від оборотів за рахунком. При небажанні відкривати овердрафт необхідно було зголосити це при відкритті рахунку та не підписувати відповідну заяву-згоду Зараз для закриття овердрафту Вам потрібно написати заяву у відділенні банку.
tovchiha32 12 листопада 2017, 16:09
Відділення за адресою: Київ, вул. С. Петлюри, 13/135
Мною було здійснено досторове погашення кредиту, (вул. Симона Петлюри, 13/135, Київ адреса відділення) працівник-менеджер роздруковував квитанцию і підтвердив, що кредит закритий, а зараз мені приходять смс, що « Вам необхідно оплатити черговий платіж по договору». У зв*язку з цим, я нещодавно приходила до цього ж відділення, де перевірили, що на дату закриття сумма для дострокового погашення оплачена вірно, але як виявилося у відділенні, при оплаті працівник не правильно провів оплату, як пояснили мені — не у тій програмі. Працівники банку, погодилися з тим, що це їхня провина, але виправляти дану ситуацію не хочуть, більше того, працівниця, що зробила помилку, має наглість вимагати по телефону, сумму нараховану після закриття — інакше кредит не закриєтся. Чому я маю платити за некомпетентність працівників? Чи можливо це така політика банку не закривати кредит, щоб потім вимагати додаткові кошти? У будь якому випадку, дуже прикро, що банк не цінує клієнтів і псує, таким чином, свою репутацію!!!
Кредобанк
Відповідь банку
13 листопада 2017, 12:45
Добрий день Приносимо вибачення за незручності, які виникли. Для проведення розслідування та покарання винних уточніть будь ласка у приватні повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bondar007 26 жовтня 2017, 18:55
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 190
Банк по непонятным причинам заблокировал деньги предприятия, чем нанес ущерб нашему предприятию, сорвал контракт и.д. Деньги не возвращает, будем обращаться в суд. Если Вы планируете стать корпоративным клиентом Кредобанк, я вам не советую.
Кредобанк
Відповідь банку
27 жовтня 2017, 8:35
Банк не блокирует средства своих клиентов без достаточных на то оснований. В то же время банк обязан выполнять требования законодательства и регулятора, даже если они идут вразрез с интересами клиента. Прошу Вас назвать предприятие, по которому произошла блокировка средств.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 жовтня 2017, 12:25
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 30.10.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
jekan82 24 жовтня 2017, 12:06
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Хочу поделится личной историей сотрудничества с Кредо банком. Длительный период пользовался услугами данного банка, была взята сумма для личных целей, которую потом по всем правилам начал выплатил. В один прекрасный момент решил закрыть карту, не было в ней необходимости, пошел предварительно узнал если задолженности и все такое, погасил и пришел закрывать карту. Объяснил сотруднику что я хочу сделать, девушка минут 20 смотрела, сверялась, позвала коллегу, потому что своими силами не смогла определится что делать. в итоге сказала вердикт, у вас нет ни каких долгом можем закрыть, что мы и сделали. Ровно через три месяца звонит чудак по задолженностям и говорит что Евгений все круто, карту закрыл молодец НО нужно уплатить пеню в размере 546.52 грн. Я конечно иду узнавать в банк, что ж за ерунда такая и опять повторяется история с тем что сотрудники НЕ ЗНАЮТ где смотреть и проверять всю информацию по клиенту. Спустя минут 15-20 силами двоих сотрудников нашли сумму пени, которая уже составляла 740 грн. С вопросом за что, мне четыре плеча дружно покивало и сказали а мы не знаем. На что одно из них добавила интересную фразу, что вариантов у меня совсем не много, а точнее один уплатить все сумму во избежании проблем с банком. Я всегда отношусь ко всем делам хорошо и готов был уплатить долг но если б мне объяснили за что. После все процедур мне опять предлагают подписать бланк о закрытии карты и сделать ксерокопию как одна выразилась мало ли что. Один раз я ее подписывал и она не помогла, что может изменить еще одна подпись. Нравился банк и хотелось с ним дальше сотрудничать но после такого халатного отношения желания просто нет и буду говорить все своим знакомым что банк провальный. я понимаю что мне сумму ни кто не вернет, хотя хотелось бы, либо обьянили за что я заплатил 740 грн.
Кредобанк
Відповідь банку
24 жовтня 2017, 15:34
Доброго дня! Для проведення перевірки повідомте будь ласка у приватні повідомлення Ваш номер телефону та ПІБ.
zhitomir777 24 жовтня 2017, 11:59
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 116
Две недели не могу разблокировать клиент-банк, уже и звонил и в банке был несколько раз, жду пока какая-то «блондинка» в центральном офисе соизволит выслать на почту и телефон сообщение с кодом что бы можно было зайти в систему. Это бардак, а не работа господа!!!
Кредобанк
Відповідь банку
24 жовтня 2017, 12:22
Добрий день! Для вирішення даної проблеми повідомте будь ласка у приватні повідомлення Ваші контакті дані (ПІБ та номер телефону). Вибачте за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
11505296 23 жовтня 2017, 16:10
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 190
хамство кассира
Кредобанк
Відповідь банку
24 жовтня 2017, 12:20
Добрий день, приносимо вибачення за незручності, які виникли в процесі співпраці з Кредобанком. Повідомте, будь ласка, в особисті повідомлення або в коментар, більш докладну інформацію, а також дату та час, коли відбулася неприємна для вас ситуація. Ми проведемо перевірку, за результатами якої будуть проведені дисциплінарні заходи.
0950 20 жовтня 2017, 13:40
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 127
Качество обслуживания в кредобанке Чернигова просто ужасные работники банка хомят клиент для них это что-то последнее.Очень жалею что связалась с этим банком
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sel20 20 жовтня 2017, 10:10
Почему удаляет отзывы?
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 жовтня 2017, 11:11
Добрый день.
Ваше предыдущее сообщение было удалено, поскольку оно не содержало отзыв о банке, а вопрос (см п.3 правил https://minfin.com.ua/using-rules/review/).
Предлагаем разместить Ваш вопрос в соответствующем разделе: https://minfin.com.ua/company/kredobank/hotline/
А также обратите внимание на личные сообщения.
Светлана Ноженко 19 жовтня 2017, 14:01
С моей карты-злотовки за три дня пропало почти 100 злотых. На гарячей линии объяснили это тем что курс меняется. При чем тут курс? Если пропадает злотый а не гривна!!! Я всем буду говорить об этом Кредобанке как о самом ничтожном банке!!! Лучше пользоваться обычными денежными переводами!
Кредобанк
Відповідь банку
19 жовтня 2017, 15:18
Добрий день! У якій валюті оформлено картку? Для перевірки інформації просимо у приватні повідомлення вказати Ваші ПІБ, дату та час дзвінка, а також номер телефону з якого Ви телефонували на інформаційну лінію.
45313310 18 жовтня 2017, 19:17
связался с этим банком в начале этого года и уже пожинаю плоды… сегодня прислали смс о задолженности и о срочном погашении долга! кредитов не брал, после разговора с сотрудником банка по телефону, оказалось что у меня задолженность в 9000грн за пользование услугами овердрафта, после вопроса откуда? ведь я отключал его почти сразу после открытия карты, мне ответили что я еще тогда взял до отключения, хотя перед написание заявы об отключении услуги я спрашивал у работницы крнедобанка в тернопольском отделении по адресу (16, вулиця Богдана Хмельницького, 14, Тернопіль, Тернопільська, Україна, 46001) о наличии задолженности, на что был дан отрицательный ответ. будьте бдительными! быть может и вам соврали и уже ждут удобного момента что бы вас обворовать!
Кредобанк
Відповідь банку
19 жовтня 2017, 16:52
Добрий день! Для проведення перевірки та вирішення проблеми прохання надіслати у приватні повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2017, 20:34
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 18.10.2017).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.91 45.44
PLN 10.44 10.84
USD 41.11 41.64
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.91 45.44
PLN 10.44 10.84
USD 41.11 41.64
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝