Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
gupix 15 травня 2018, 14:32
Відділення за адресою: Київ, вул. С. Петлюри, 13/135
В тарифах на продукти банку не вказані додаткові комісії. Працівники на відділенні також про них нічого не знають. Приходжу вже шостий раз щоб зняти кошти з ощадного рахунку і кожного разу менеджери дивуються, як так, не повинно того бути кажуть. Довго балакають по телефону і в результаті таки да комісія буде знята по причині… Вам треба… І так кожного разу. Я не знаю як в цьому банку проводять навчання працівників але на мою думку це просто бардак якийсь.
Кредобанк
Відповідь банку
15 травня 2018, 15:49
Доброго дня! Приносимо вибачення за непорозуміння яке виникло. Ваш відгук беремо в роботу, просимо надіслати ваші контактні дані на адресу pr@kredobank.com.ua.
EllaH 15 травня 2018, 9:50
Відділення за адресою: Одеса, вул. Катерининська, 89
Отсылал свифт в одесск отделении на Екатериненской в Польшу, оператор допустила ошибку, в результате чего платеж не прошел, деньги отказываются возвращать, ссылаясь, что клиент подписал квитанцииб их дали мне на подпись 4 стр, похоже, что оператор училась отправлять свифт *на мне*, она отправляла его 1.5 часа, звонила куда то, консультировалась, в результате ошибка.
ТАКОГО ХАМСКОГО И ОТКРЫТОГО ВОРОВСТВА я не встречала ни в одном банке Украины и тем более Польши, когда ошибка сотрудника очевидна.Полный НЕПРОФЕССИОНАЛИЗМ, Не знание програм.
Директор отделения несла какой то бред, мол* у нас всегда проблема со свифтами, мы отправляли в Италии 30 тыс евро и он не прошел, клиент уехал и мы не можем ему сообщить.он еще не знает**, это так она меня утешала за мои пропавшие 400 грн и 15 злот.
Если надо, я могу предоставить все квитанции, скриншоты перевода, что мне прислали из Польши реквизиты, мои персональные данные для Минфина.
Спасибо Львовскому отделению, по крайней мере, я хоть узнала, где ошибка, тк в Одессе передо мной даже не извинились, просто перезвонили и сказали *платеж не прошел, деньги не вернем*.
Буду разбираться до конца, если надо через суд.
Массовая иммиграция украинцев в Польшу принимает гиперактивный характер, посмотрите, что в этом банке творится в 9 утра, люди платят за миграционные визы, но ведь не все едут за кошельком, люди устали от открытого хамства, невежества и не профессионализма.
И мой случай, это плевок в лицо не только мне, а всем гражданам Украины, показывая их бесправие и хамство чиновников, вот и бегут в ПОЛЬШУ, ГДЕ КЛИЕНТ ВСЕГДА ПРАВ.
Буду добиваться возврата денег, увольнения оператора и смещение с должности директора отделения.
Кредобанк
Відповідь банку
15 травня 2018, 15:44
Добрий день! Извините за недоразумение которое возникло. Для проведения расследования просьба предоставить копии квитанций и Ваши контактные данные на почту pr@kredobank.com.ua
boristch 3 травня 2018, 18:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Михайлівська, 6
Был сегодня в банке. Хочу выразить благодарность Шулик Ксении из отделения города Киев на Михайлоскаой 6. Очень грамотный и вежливый сотрудник. спасибо
Кредобанк
Відповідь банку
7 травня 2018, 9:05
Добрий день! Спасибо за высокую оценку нашей работы! Будем рады сотрудничеству с Вами в будущем.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maxym Cossack 12 квітня 2018, 12:58
Але те ще не найгірше, кожного року програма для приватного підприємця посилає вас перегенеровувати якісь ключі. Ваш клієнт заблоковано і ви маєте йти тільки у своє відділення писати заяву. І навіть тоді нічого не закінчилось, зачекайте день. Після того вам скажуть що знову настав час іти до них особисто… і знову чекати. І це тільки в кращому випадку ваша підприємницька діяльність буде заблокована на кілька днів, а ви будете годинами добиратись до свого рідного відділення.
Roksolana Mykhalenych 10 березня 2018, 12:17
Відділення за адресою: Львів, пр-т Чорновола, 57-А
Вчора у п'ятницю ввечері я переказала гроші з свого рахунку ПП на свій рахунок фізичної особи, переказ здійснюється через онлайн систему iFobs. Вказана сума зникла з рахунку ПП але не надійшла на рахунок фіз. особи, а гарячі лінії цього «диво» банку працюють лише в робочі дні до 18.30. Виникає логічне запитання де зараз знаходятся мої кошти???
Який зміст робити онлайн банкінг якщо він не працює 24/7?
Кредобанк
Відповідь банку
12 березня 2018, 11:21
Доброго дня! Для перевірки інформації надайте будь ласка у приватні повідомлення дату та час здійснення транзакції, а також Ваш ІПН.
Emi 21 лютого 2018, 12:25
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Воскресенська, 9
Сегодня — 21.02.2018 (среда)- я решила закрыть текущий счет в евро. Остаток средств для масштаба Европейского банка смешной — 1500 евро. Отпросившись с работы и приехав с утра в своё отделение — была очень неприятно шокирована сообщением, что денег в кассе нет и могут мне их заказать самое быстрое на понедельник!!! Я развернулась и поехала в др.отделение. Объехала аж три, включая центральное. Нигде нет евро!!! Что за дела такие? Значит комиссию за ведение счета вы мне вовремя начисляете и снимаете, а свои деньги назад я должна ездить не раз и выклянчивать?
К этому хочу добавить, что приехав в другой банк, я сразу же без проблем сняла валюту в большей сумме и никто меня на понедельник не посылал.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
WiLee 13 лютого 2018, 20:41
Відділення за адресою: Рівне, вул. Симона Петлюри, 22
немає слів одні емоції — спочатку хотів написати скаргу, коли прочитав всі відгуки — зрозумів що то марна трата часу. Від тепер оминатиму цей банк десятою дорогою.

У різних відділеннях банку — різна комісія по зняттю злотих, причому зовсім не обгрунтована. Ви навіть не можете набрати адекватний персонал, моє терпіння закінчилось на співробітниках відділення вашого банку в Рівному.
Кредобанк
Відповідь банку
14 лютого 2018, 10:18
Доброго дня! У «Кредобанку» діє єдина система тарифів для всіх відділень. Просимо надати факти підтвердження порушення (копії чеків, якщо немає то вказати дату, час звернення та адресу відділення) у приватні повідомлення або на скриньку pr@kredobank.com.ua.
Stas1606 7 лютого 2018, 15:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 23
не могу закрыть зп карту, начисляет 20 грн в месяц. Через колл центр не могу отключить все сервисы, чтобы не списывали комиссию.
Не могу закрыть карту на отделении, потому что очереди. Физ лиц сегодня 07.02.2018 принимает только 1 Операционист, ждал в очереди. Всего в очереди было 6 человек. Но другие сотрудники не работают с физ лицами.
alx 2 лютого 2018, 15:01
Кілька років тому оформив іпотеку. Сплачую швидше графіка, порціями 1-2 рази на місяць. Починаючи з грудня 2017 почали відбуватись дивні події. Зі мною це траплялося вже тричі впродовж трьох місяців, тому є підстави говорити про систему, а не поодинокі збої.

Суть у тому, що на наступний день після внеску, в рахунок погашення кредиту списується не вся сума, а лише частина — розмір взагалі непередбачуваний, в мене було в діапазоні від 1% до 30%. Де лишається решта — дізнатись неможливо. Інтернет-банкінг не надає історію по кредиту, лише відображає останній стан, доводиться кожен раз записувати дані до власної таблички, бо інакше розібратись взагалі неможливо. Телефоном відмовляються спілкуватись, вимагають особистої присутності у відділенні, де оформлювався кредит, але й там повноважень у клерка вистачає лише не написання заяви до служби підтримки. Телефонна лінія довіри не працює. За результатами звернення залишок суми врешті зараховують в ручному режимі, але лише через кілька днів, що начебто позначається на відсотках (перевірити складно за браком доступу до деталей всіх проводок).

Припускаю, що проблема має масовий характер, бо більшість людей не відстежує прискіпливо і регулярно стан рахунку і не б´є на сполох. Не можу виключати, що причина зовсім не у недбалості, а має місце злий намір, наприклад потайки залучати мої гроші для інших операцій, або для фальшування звітності, а може й взагалі, у разі відсутності реакції з боку клієнтів — банально красти їх. Маю право на такі припущення, бо пояснень мені досі ніхто так і не надав, не кажучи вже про вибачення. В будь-якому випадку, жодна причина не грає на користь репутації банку. Думаю, написати офіційну скаргу в НБУ, в департамент банківського нагляду — мав вже такий досвід з Приватом, реагують досить швидко.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Taras Kobernyk 1 лютого 2018, 11:42
Відділення за адресою: Львів, вул. Я. Мудрого, 1
Я ФОП і обслуговуюсь в кредобанку вже більше 3-х років, але правила по збільшенню кредитного ліміту (overdraft) жосткіші, ніж до інших клієнтів.
1. Overdraft розраховується автоматично, але чомусь не у моєму випадку, раніше працівники банку пропонували збільшити, але зараз не можуть, кажуть все обчислюэться автоматично, можна подати заявку, але і тут не без підводних каменів.
2. Щоб подати заявку, треба більше документів, ніж для готівкового кредиту (Хоча готівковий видавався без проблем). Крім договору з моїми партнерами по бізнесу працівник банку попросив «лист, що договір дійсний». Тобто якщо, я принесу дійсний договір, я маю ще принести лист, що він дійсний?
3. Також працівник банку сказав, що у мене «не регулярні надходження». Мені здається, що для ФОП це цілком типова ситуація. Але як це відноситься до overdraft-у, якщо відсотки по ньому нараховуються поденно?
В мене хороша кредитна історія у вашому банку та лояльність з мого боку (привів кілька клієнтів), а відношення, як відношення. Ну гаразд, ні то, ні.
wwwestsider 18 січня 2018, 15:15
Відділення за адресою: Львів, вул. Сахарова, 78
Дружина знімала в суботу ввечері напередодні Нового Року кошти з цілодобового банкомату на центральному відділенні у Львові, після операції охоронець через голосний зв`язок дав «команду»:
— Зняла гроші і вийшла.
Напевно, вирішив порозважатися. Найцікавіше, що відділ контролю якості «за результатом перевірки не виявив порушень» — тільки сьогодні отримав відвовідь на скаргу. От такий європейський банк. Тепер шукаємо інший))

Хоча «гаряча» лінія в них просто чудова (і це не іронія, реально)
Кредобанк
Відповідь банку
23 січня 2018, 11:54
Ваше звернення було повторно перевірено. Відділ контролю якості дійсно не міг виявити порушень, оскільки вказане Вами приміщення не обладнане голосовим зв'язком. Таким чином, описана ситуація просто не могла відбутися.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 січня 2018, 20:30
Відгук підтверджено «Мінфіном» (на 18.01.2018).
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
walied 18 січня 2018, 14:53
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Замкова, 7
Я клієнт кредобанку не по своїй волі, оскільки є держателем зарплатної картки. Видавались картки нашвидкоруч, пояснень ніяких, мол. читайте підписані вами угоди. Через пів року зникла сума в 300 грн, потім ще 880 грн, звернулась в банк, толком ніхто не може нічого пояснити, пробурмотіли за овердрафт, надрукували купу виписок, мабуть щоб я сама там «знаходила» причину, написала заяву на відключення кредитного ліміту та на проведення службового розслідування… Ліміт відключили, але вже пів року чекаю хоч якихось пояснень. Працюю за містом і ходити в банк часу нема, двічі «по дорозі» заходила, у відповідь почула, що дівчина що тим займається у відпустці, або у відрядженні.
Кредобанк
Відповідь банку
23 січня 2018, 11:58
Для аналізу витрат Вам найперше необхідно отримати виписку за рахунком. Ви можете це зробити у будь-якому відділенні банку або дистанційно через систему «КредоДайрект». Якщо відображені у виписці операції Вами не здійснювалися, необхідно написати заяву для розслідування спірної операції, яка буде опрацьована у порядку, визначеному регламентом платіжних систем.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ovt11 15 січня 2018, 13:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 23
К сожалению: «каков поп, таков и приход». Каков уровень профессионализма у начальника отделения, такое и обслуживание. Сегодня, прождав почти час, не смогла снять деньги с текущего счета по доверенности. Все сотрудники ВИП отдела в отпуске. Оригинал доверенности, хранящийся в ВИП отделе, начальник отделения не смог (не захотел?) найти. Посоветовал: «приходите завтра». Вобщем будет очень жаль если придется переходить на обслуживание в другое отделение или вообще в другой банк. Здесь хорошие менеджеры и кассиры. Но руководство отделения портит всю картину.
enruzh 11 січня 2018, 19:13
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Сьогодні жоден банкомат банка к. в м. Дніпро не працював — не було готівки. Якщо б охоронник банку мені не сказав про це, я б не зміг зрозуміти: банкомати не повідомляють клієнтам, що вони пусті — замість цього вони пишуть усіляку ***, наприклад: нема купюр аби видати потрібну сумму, тощо. Тут нема чому дивуватися, оскільки мій досвід заслуговує на те, аби повідомити суспільство про «рівень» технічного оснащення цього так би мовити банку: (1) якщо ви, не дай вам боже, провели будь-яку операцію по будь-якому вашому рахунку, в цей день ви не можете нічого змінити в налаштуваннях ваших рахунків, онлайн сервісів і т.д. (чи вірно навпаки — не перевіряв, не знаю поки що); (2) овердрафт — це величина змінна: в мене було так — я виплатив увесь борг по «овердрафту», скажімо, день-два тому, а сьогодні мені кажуть, що я ще додатково винен 0,20 грн і тому я не маю правав змінювати налаштування (блокувати, наприклад, «послугу» овердрафту); я «виплачую борг» і сьогодні я не маю права нічого змінювати. Я міг би навести досить довгий список синонімів, якими я міг би нагородити «банк» та його працівників, але тут вони усі будуть викреслені. Замість цього я можу лише сказати, що не сподівайтеся, що вам сможуть в цій установі колись у чомусь допомогти: вони просто не знають, що та як працює у цій високотехнологічній системі, мабуть польского походження… і останнє, хочу сказати усім «добрим людям із кредобанку», що будуть дописувати цей мій пост, залиште усі ваші «вибачення» вашому керівництву, або, якшо боїтеся їм про це казати, сидіть мовчки
Oleck Weber 3 січня 2018, 14:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 23
КредоБанк, Киев, ул. Васильковская 23.Сегодня побывал не в отделении европейского банка, а в сбергкассе времён махрового советского застойного периода 70-х годов. Дело было в следующем:

1. Начало года — обслуживание ВИП-клиентов отсутствует, все девочки в отпуске. Ладно, пропускаем, один из менеджеров меня принял. Всё нормально.

2. В кассе обслуживание ВИП-клиентов тоже сегодня не предусмотрено. Спокойно стаю в общую очередь, всё пока терпимо, передо мной 3-4 человека. За мной занимает очередь молодая дама, садится в кресло чтобы подождать.
И тут из-за угла со стороны менеджеров вылетает выпуклая фигура женщины-менеджера, выхватывает у сидящей барышни документы и лезет впереди стоящих в кассу клиентов, отталкивает женщину стоящую у окошка, тыкает эти документы кассиру, о чём-то с ней перешёптывается. И кассир хватает эти документы, одновременно обслуживет клиента и второго «блатного»клиента. Это так предусматриватся порядком обслуживания? Возле окошка кассы естественно собирается уже два клиента с менеджером, причём никто не обращает внимания на стоящую очередь. Никто ничего не сказал, не извинился, молча бёдрами растолкали всех и показали свою «воспитанность». Полный застойный совок.

Огромная просьба к руководству банка, проведите, пожалуйста, обучение этике обращения с клиентами для персонала Вашего отделения. От этого зависит авторитет банка, ведь Вы представляете европейский банк.

Кроме того, предусмотрите, пожалуйста, жёлтую черту на полу перед окошком кассы, это будет дисциплинировать и клиентов и персонал банка, чтобы не создавать ненужное скопление клиентов и менеджеров банка у окошка кассы.

Желаю Вам в наступившем году только хороших отзывов, ведь банк же хороший!
Andy0905 29 грудня 2017, 18:19
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
13 ноября 2017г я закрывал досрочно кредит в Кредобанк.Менеджер назвал сумму к погашению и я оплатил там же в отделении названную сумму.Черт меня дёрнул ещё раз убедиться в том что я больше ничего не должен и я снова уточнил сумму к погашению.К моему удивлению я оказался должен ещё 30 грн.Ну да ладно, я оплатил и эту сумму.После чего попросил у менеджеру документ о том, что кредит закрыт.Но за документом нужно было приехать в другой день.Меня менеджер убедил, что вопрос с кредитом закрыт.И тут через полтора месяца мне приходит смс, что я должен 502 грн.На гарячей линии мне не смогли объяснить происхождение этой суммы и теперь мне нужно снова ехать в это отделение(по.т Воссоединения 1, г.Киев) и выяснять происхождение суммы долга.Что интересно, банк молчал полтора месяца, хотя обычно присылают смс с суммой очередного платежа.Иначе как мошенничеством это не назовёшь.
enruzh 22 грудня 2017, 18:36
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
«Користуюся» «послугами» лише другий місяць… і можна б було закрити очі на нікому не потрібний «овердрафт» або нічим не обгрунтовані «ліміти» на зняття чесно зароблених коштів, на той факт, що на всю Дніпропетровську область цей чудо-банк має лише два банкомати (може більше, але я знаю лише про той, що у відделені м. Дніпро) так ні, прийша халепа в смсці: «заборгованість за картковим рахунком» і все, нема більше ніякої інформації лише якийсь атоотвєчік у файному місті львові, до якого мені нема аж ніякого діла…

на сайті цього банку інформації щодо мого випадку годі й шукати, я її не знайшов також у договорі, що отримав разом із карткою… і тепер маю пхатися до відділення наступного робочого дня аби лише дізнатися, що якийсь там одноклітинний мєнєджер вирішив щодо мого рахунку!!! це банк із «присутністю» у мережі Інтернет, що надає послуги онлайн…

якщо з'ясується, що я там буду ще щось і винний (а виглядає саме так), то перше, що я зроблю буде «до побачення» цій перлині львівського бізнесу…
Кредобанк
Відповідь банку
28 грудня 2017, 9:53
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які склались у процесі співпраці з «Кредобанком». Також звертаємо Вашу увагу що послугу овердрафт можна відключити, а ліміти можна змінити у системі інтернет-банкінгу KredoDirect або зателефонувавши у контакт центр — 0 800 500 850. Після дзвінка можна отримати інформацію не лише від автовідповідача, а і від консультанта центу, попередньо обравши відповідний пункт меню. Відповідно до умов більшості тарифних пакетів кошти можна отримати у будь-якому банкоматі України без комісії.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 грудня 2017, 14:57
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 29.12.2017).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
80979930585 20 грудня 2017, 14:34
Відділення за адресою: Львів, вул. Личаківська, 34
Некомпетентное обслуживание работников Кредобанка по адресу: г.Львов, ул.Лычаковская,34. Оформляли кредит, у нас появились подозрения в мошенничестве со стороны сотрудницы банка, два дня изучали документы, приглашали в отделение несколько раз, убеждая нас что идёт изучение документов. Спустя неделю мы отказались от услуг отделения. С ув.Ткачук Владимир. тел. 0675584962, 0983349970.
Кредобанк
Відповідь банку
28 грудня 2017, 9:42
Доброго дня. Розгляд заяви на кредит іноді займає декілька днів. Причиною цього може бути велика кілткість таких заяв. Якщо можете надати конкретні факти, що підтверджують шахрайські дії працівниці банку, просимо залишити Ваше звернення на «Гарячій лінії банку».
без оцінки
Ole4ka1992 13 грудня 2017, 13:14
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 133
Хочу поделиться своим опытом ПОПЫТКИ сотрудничества с этим банком.

Сегодня решила открыть там депозит, так как самые высокие ставки среди банков. И мой порыв завернули в самом его зачатке. Им не понравился мой идентификационный код. Точнее, то, что у меня с собой всегда с собой ксерокопия, так как оригинал может испортиться, а потом восстанавливать его — сплошной головняк.

Раньше в работе с другими банками таких проблем не возникало.

Так вот, код находится в другом городе в другой области, и съездить за ним нет в ближайшее время никакой возможности. А пересылать — и по времени, и по деньгам накладно. Говорю, ладно, не устраивает копия — давайте я попрошу скан-копию мне переслать с оригинала. Ведь какая разница — вы ее сделаете или я? На что мне ответили (девушка очень вежливая и видно было, что готова пойти на встречу, будь ее воля, но идти против руководства не смеет, и потому повторила то, что им там велит отвечать руководство, видимо), что они имеют право работать ТОЛЬКО с оригиналами… Что вдруг у меня там какие-то данные В КОДЕ!!! поменялись, а я вот им информацию неверную предоставлю, а код — это же так важно, ну и что, что паспорт у меня с собой — оригинал… И что скан-копия тоже может оказаться поддельной! Конечно! Я ж не кредит пришла брать! ДЕПОЗИТ ОТКРЫВАТЬ!!! Свои деньги принесла, и конечно же с собой захватила исключительно неверные документы, содержащие в себе ложные сведения обо мне, чтобы НИКОГДА не получить депозит обратно! Чтобы сбежать из страны, и чтобы меня ни за что не нашли (как в мультике про Дядю Федора, где кот Матроскин за зайцем гонялся, чтобы фото отдать)…

Вот с таким идиотизмом пришлось столкнуться. Отнеслись, как будто я подозрительная личность, а не уважаемая гражданка (выражения тут запрещены так что трудно описать свое негодование и то, как это выглядит со стороны… Но уверена, вы и сами поняли, кем я себя почувствовала, посетив их отделение). Так что не рекомендую с ними связываться. Неприятный осадочек остался…
Кредобанк
Відповідь банку
14 грудня 2017, 9:35
Добрый день! Мы сожалеем что Вам не удалось оформить депозит в нашем банке. Однако обращаем Ваше внимание, что согласно Инструкции НБУ «О порядке открытия, использования и закрытия счетов в национальной и иностранных валютах» клиент для открытия счета обязан предоставить оригиналы документов.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sprr 7 грудня 2017, 20:02
Відділення за адресою: Львів, вул. Я. Мудрого, 1
Доброго дня!
Для початку раджу всім оминати цей банк десятою дорогою! Перш за все хочу розповісти про досвід роботи з системою Ifobs, інтерфейс якої в 21 століття виглядає як з 90-х років, дана система не працює коректно, постійно невідомі помилки вибиває і зайти в осбистий кабінет можна лише з 3-4 разу якщо повезе звісно, ну і для того щоб зайти в цю «чудо» системо для початку потрібно скачати Java, про що працівники банку навіть не повідомили і не попередили, так до чого я це веду, хотів я перевести кошти з рахунку на карточку але так і не зміг розібратися, в цій «чудо системі», хоча працівниця банку сказала, що кошти будуть доступні автоматично на карточці, як тільки вони зявляться на рахунку в Ifobs.
Також хочу розповісти про «чудо» додаток, який я собі скачав на смартфон, але зайти в нього так і не вдалось, тому що там вибивало помилку «Невірний формат», хоча пароль я вводив 100% правильно, і після декількох спроб зайти мені зіблокували вхід зовсів в Kredodirect, після чого прийшлося йти в банк і відновлювати пароль, після того більше не резикував в цей «додаток» заходити, видалив його взагалі.
Третя цікава історія коли я робив карточку працівниця сказала, що підключення Овердрафту є обовязковим, в іншому випадку я не зможу виготовити карточку, але виявилось що це не так.
Кредобанк
Відповідь банку
8 грудня 2017, 9:52
Добрий день! Приносимо вибачення за незручності які виникли. Ми працюємо над впровадженням нової системи інтернет банкінгу. Вам вдалось відновити доступ? Підключення послуги овердрафт не є обов'язковою умовою для відкриття рахунку. Просимо повідомити у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, ми проведемо розслідування та покараємо винних.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 грудня 2017, 12:45
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.12.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.01 44.64
PLN 10.21 10.49
USD 40.51 41.19
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.01 44.64
PLN 10.21 10.49
USD 40.51 41.19
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝