Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Igor1337 4 квітня 2022, 14:16
Відділення за адресою: Львів, вул. Ряшівська, 9
Скористався послугами цієї шахрайської організіції двічі. Знімав кошти з польської карти, з 5000 злотих вийшло 200злотих комісій, такого здирства ніде нема. За якийсь час скористався гривневою картою кредобанку для зняття коштів за кордоном, все пройшло згідно з встановленими комісіями і відсотками, але при наступному поповненні карти в касі за кілька днів щезло 965грн. 5 днів зясовували, виявилось, що банк зняв якусь додаткову різницю в курсі. А якби курс змінився в іншу сторону, то вони б доплатили мені? Сумніваюся. НЕ РЕКОМЕНДУЮ БАНК ДЛЯ ЖОДНИХ ОПЕРАЦІЙ, ЦЕ ШАХРАЇ!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 квітня 2022, 11:02
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану ситуацію та обов’язково надамо Вам додаткові роз’яснення.
Разом з тим, наголошуємо, що відповідно до Публічних правил, які розміщені на сайті банку, при здійсненні клієнтом операції в банкоматі, що не належить до мережі банку, сума операції блокується на поточному рахунку клієнта до моменту здійснення розрахунку між банком, де відкрито поточний рахунок і банком, який обслуговує транзакцію (банком-еквайром). Термін представлення платіжною системою таких операцій до оплати становить до 10 календарних днів. Тобто, списання коштів з рахунку відбувається не в той день коли відбулось зняття готівки.
Тому, курс іноземної валюти на момент блокування та на момент списання коштів може відрізнятись.
Відповідно, в залежності від того як змінився курс валюти, з поточного рахунку клієнта списується сума коштів в більшому або меншому розмірі ніж було заблоковано при здійсненні операції.
Проблема вирішена
Андрей Атрощенко 2 квітня 2022, 11:04
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 127
Добрый день! Хочу сказать что я являюсь долгое время клиентом Кредобанка и когда настало военное время всё банки дали отсрочку по кредитам, но в моей ситуации отсрочки небыло и мало того они сняли процент по кредиту с моего счета без каких либо уведомлений (раньше было уведомление смс), даже в приложении кредобанка нигде не отражается, просто у меня били деньги и потом исчезли. После того как я позвонил на горячую линию они сказали что сделали по закону и мне нужно было смотреть их официальный сайт чтобы быть в курсе событий, одним словом ***, больше не хочется быть клиентом этого банка.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 квітня 2022, 16:49
Добрий день!
Ми з'ясуємо причини списання коштів та в особисті повідомлення проінформуємо Вас про результати проведеної перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 2 квітня 2022, 2:56
Хто відкрив чи буде відкривати рахунки в банку, знайте що автоматично на вас відкривається кредит на 50 років.
І в кредитній історії УБКІ, статус кредиту буде завжди «відкритий»
Чомусь банк не повідомлення про це при відкриті
В інших банках такого немає, навіть якщо маєш кредитку з 0 лімітом
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 квітня 2022, 15:31
Добрий день!
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
ArtMine 31 березня 2022, 12:01
Здраствуйте. Сегодня расскажу о банке «KredoBank» или же для меня «Банк кидал». И так, хотел снять деньги с банкомата, забыл пинкод и потратил 2 попытки, потом подошел к консультанту, он вроде бы прислал на смс, но потом раз, и карта заблокирована, звоню в тех поддержку, говорят это не финансовый номер, но почему же тогда на этот номер приходят сообщения от кредобанка. Странно, неправда ли? Но потом когда я пытался разблокировать, кучу раз им звонил, они берут и отбирают у меня доступ к приложению. Проще говоря, не пользуйтесь этим банком.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 31 березня 2022, 15:46
Добрий день!
Ми з'ясуємо, що стало причиною виникнення описаної Вами ситуації, та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rustamm 23 березня 2022, 15:00
У них открытие депозитов в военное время под 0.01% на год в гривне. Это правда? Ни один банк таких процентов не имеет сейчас.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 24 березня 2022, 13:01
Добрий день!
У зв’язку з введенням воєнного стану всі ставки за вкладами (депозитами) знижено до 0,01%. Для всіх валют та всіх термінів. Дякуємо за розуміння.
За змінами в обслуговуванні рекомендуємо слідкувати на сайті банку (kredobank.com.ua)
Проблема вирішена
Kateryna0608 18 березня 2022, 19:35
Я просто в шоці та у відчаї від роботи Кредобанку в час війни у нашій державі. Я звернулась до банку з запитом про надання кредитних канікул та відтермінування обов’язкового платежу по кредиту до закінчення військового стану. Намагають закидувати кошти, але не в змозі погашати наразі всю суму щомісячного платежу, мій роботодавець урізав максимально зарплату. По телефону працівниця банку сказала, що банк автоматично надав канікули на 3 місяці і я можу не переживали. Водночас, пізніше дивлюсь, а в банкінгу мені вже показує просрочку за два місяці — березень та квітень наперед. Почала писати та телефонувати в банк, знову дізнаватись, різні оператори надають різну інформацію: один працівник сказав, що дійсно канікули та не звертайте увагу на банкінг, там помилки, а інший каже, що ніяких канікул не має та я все одно маю платити всю суму платежу. В результаті отримую письмову відповідь в банкінгу, що дійсно, ніяких реальних кредитних канікул в банку не має, банк лише не буде нараховувати штрафні санкції за прострочення оплати платежів до червня. Водночас, станом на 1 червня у мене мають бути погашені всі три весняні платежі (березень-травень).
Це єдиний банк, який наскільки жахливо повівся зі своїми клієнтами, не надавши їм ніяких відстрочок взагалі, ані місяця, щоб знайти нові джерела доходів. Я не відмовляюсь платити, але просила адекватної підтримки, як то зробили інші банки. Прошу розглянути дану ситуацію та піти нарешті на зустріч і надати реальні кредитні канікули.
У випадку вирішення даного питання чесно відзвітую в коментарях до цього посту.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 21 березня 2022, 15:22
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми проаналізуємо Ваше зауваження та надамо Вам відповідь у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Mik245 11 березня 2022, 21:43
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 58
Добрый вечер! Начну с того что 02.03.2022 вступила в силу постанова о снятии ареста со всех счетов. Звоню в службу поддержки и мне говорят, как мы узнаем какую то информацию, мы вам перезвоним. Никто мне ни разу не перезвонил. Или же говорят, мы активно решаем этот вопрос. С момента постановления прошло уже 9 дней. Служба поддержки не дает абсолютно никакой конкретики. Счет заблокирован до сих пор.
Недавно открыл карту в этом банке. Максимально недоволен работой службы поддержки и долгим ожиданием.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 14 березня 2022, 11:15
Добрий день!
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
Andry22 26 лютого 2022, 8:48
Написав заяву щоб відключити Овердрафт і зняти його з Убкі(щоб не відображався).
Навіть якщо ти не брав кредиту то в Убкі показує що в тебе відкритий кредит на 50 років
Мою заяву так і не опрацювали.Убкі і надалі показує відкритий кредит (якого не має)
Можливо відгук на Мінфіні пришвидшить ситуацію
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 березня 2022, 10:57
Добрий день!
Ми вже з'ясовуємо деталі стосовно опрацювання Вашої заяви та постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок стосовно вирішення питання.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
Сергій Лунін 23 лютого 2022, 7:36
Вітання Мінфін і Шановний Кредобанк. Ставлю Три зірки так як є і добрі сторони в даному Банку, Завжди пишу без емоцій і зважаю на кожен етап співпраці з даним банком,
: Суть мого відгуку чому я особисто не можу рекомендувати даний банк і дуже сердитий на нього, Хто не знайшов свою кредитну історію на смітнику обходьте цей банк стороною, Відкривав VIP пакет, мені Овердрафтом встановили кредитний ліміт про що я отримав сповіщення від Ubki так як підключена послуга статус контроль що у мене новий кредит, Я поїхав у банк написав заяву що по даному рахунку не потрібно встановлювати кредитний ліміт і даний кредит прибрати с Ubki, і що ви думаєте закрили по заяві і надали звітність ні KredoBank безвідповідально відноситься до своїх клієнтів, думаю гаразд як ви так замовляю кошти котрі на рахунку щоб закрити його, коли оформлював рахунок обіцяли кошти на другий день чекав тиждень, обнулив рахунок і закрив його, я так з часом не отримав СМС закриття рахунку і звітності KredoBank так і не надав ubki про закриття кредитної карти (те що у мене кредиту і заборгованості немає) KredoBank безвідповідально відноситься до своєї справи і вони плювати хотіли на Бюро кредитних історій і своєчасну звітність з приводу клієнтів. А так як я відношуся дуже серйозно до своєї Кредитної історії і слідкую за нею, мені дуже неприємна данна ситуації.
Так що вам не байдужа ваша кредитна історія краще обійдіть даний банк стороною KredoBank її вам зіпсує навіть коли ви там не будете мати кредиту, а просто рахунок.
P.S Всім дякую і гарних вам фінансових операцій і співпраці з фін установами, Бережіть себе і свої рахунки.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 лютого 2022, 14:00
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про Банк. Ми вже з'ясовуємо деталі описаної Вами ситуації та постараємось якомога швидше надати зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
Irokezz28 22 лютого 2022, 18:12
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
У жовтні минулого року написав відмову від кредитної картки, бо не користувався нею, але ж отримав борг у 15.61гр. Співробітниця банку довго не могла пояснити, чому я не можу просто перевести ці кошти з іншої картки, а маю платити через якісь реквізити. Після довгого сперечання, я відправив кошти на вказаний рахунок. Мене запевнили, що кошти можуть прийти на рахунок протягом доби. Того ж дня, мені передзвонили і я ще раз приїхав до відділення банку, щоб упевнитися, що все гаразд. Як виявилося за кілька днів, переказ коштів не прийшов і я мав їхати знову вирішувати це питання. Це було 26 жовтня ідо відділення банку я приїхав із семирічним сином. Знову почалось щось незрозуміле. Чомусь я мав завантажити додаток банку, щоб переказати кошти…Врешті решт, я сплатив через банкомат банку борг у 15 гривень і 61 копійку, про що маю підтвердження у вигляді чеків. Але вже 11 листопада мій борг збільшився на 20 гривень… Мені довелося знову їхати у відділення банку і питати, чому так сталося… Почув у відповідь, що так буває, треба зачекати. Вже 11 грудня борг збільшився ще на 20 гривень. Я знову поїхав у відділення банку. Та сама співробітниця, що приймала мою заяву, дзвонила комусь у головну філію, щоб вирішити це питання… На сьогоднішній день, мені постійно телефонують співробітники банку з приводу «боргу», який з’явився не через моє небажання сплатити борг, а через незадовільну роботу персоналу банку. Нікому з друзів не раджу цей банк…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 лютого 2022, 14:03
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми вже розбираємось в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення стосовно вирішення питання. Перепрошуємо за незручності.
Проблема вирішена
WhiteLotos 21 лютого 2022, 17:50
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
Переводил грн на карту за криптовалюту, через сайт binance.com
После одного из переводов, банк заблокировал счет.
Позвонил сотрудник службы безопасности, получил от меня всю информацию, подтверждающую законность моих действий и сказали, что будет проведена проверка.
После этого через неделю начал звонить в колл-центр для уточнения информации когда я получу доступ к своим средствам.
Ответ был такой: срока нет
Т. е. если у Вас на счету миллион и кто-то не согласен с переводом на 100 грн, который сделал на Вашу карту, то Вам заблокируют все Ваши деньги!!!
КРАЙНЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!!
Пользуется деньгами клиентов бесплатно, при этом не называет никаких сроков!
Никаких писем, решений суда и прочих оснований для блокировки счета банк не предоставил!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 22 лютого 2022, 16:36
Добрий день! Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проведемо аналіз описаної Вами ситуації та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Олекса Світловодський 17 лютого 2022, 12:12
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 43/2
29.09.2021р. у відділенні АТ «Кредобанк», що розташоване по проспекту Гагаріна 43/2 у м. Харкові, уклав договір про надання комплексних банківських послуг. Договір передбачав видачу меня двох платіжних карток: однієї у гривні, іншої у євро на умовах картки «Правильна». Згідно з акційними умовами обслуговування картки «Правильна» (у гривні) в разі, якщо протягом шести наступних місяців я щомісяця буду поповнювати її на суму щонайме 6000 грн. та розраховуватися нею на суму щонайменше 3000 грн., то після перших трьох місяців її використання з дотриманням зазначених умов я мав би отримати 500 грн. бонусних коштів на свій ощадний рахунок, який відкривається банком кожному держателю картки «Правильна». Ще за три місяці знову ж таки у разі дотримання мною зазанчених умов я мав би отримати ще 500 грн. бонусних коштів. Таким чином, загальний бонус мав скласти 1000 грн. живими коштами. Власне кажучи, саме можливість отримання саме цього бонусу й стало єдиною причиною, яка змусила мене оформити картку «Правильна».
Протягом перших трьох місяців, починаючи з 01.10.2021 р., тобто з моменту активації картки, я сумлінно виконував у повному обсязі зазначені вище умови для отримання першого бонусу у розмірі 500 грн., інколи навіть перевищуючи зазначені суми поповнень та розрахунків. Це можна легко перевірити, звернувштсь до історії трансакцій по картці, що відображена у додатку банку. Бонус мали нарахувати й виплатити до кінця місяця, що настає за звітнім періодом. У моєму випадку такою датою було 31.01.2022 р.
Проте, незважаючи на виконання мною усіх встановлених банком умов акції щодо виплати бонусів, останні мені так і не було нараховано та виплачено.
На початку лютого 2022 року я зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор кол-центру зафіксувала моє звернення й пообіцяла передати його на розгляд відповідного профільного департаменту Кредобанку. Згодом я ще декілька разів телефонував на гарячу лінію банку з метою з’ясувати результати розгляду мого звернення щодо невиконання банком своїх же умов про нарахування 500 грн. бонусів за перші три місяці користування карткою «Правильна». Однак кожного разу отримавав одну й ту саму відповідь представниці кол-центру банку: «Ваше звернення перебуває у черзі на розгляд відповідним департаментом банку». І так триває вже майже три тижні. Що там можна розглядати три тижні, я не розумію, оскільки порахувати рух коштів по картці можна за кілька хвилин, за результатами чого ухвалити рішення про виплату мені належного бонусу. До речі, я самостійно декілька разів саме так й зробив, перевіривши рух коштів в історії операцій за своєю карткою у додатку Кредобанка.
Дуже скидається на те, що банк просто вирішив мене кинути, не виплативши належний мені бонус у 500 грн. Інакше як шахрайством такі дії Кредобанку не назвеш!
Розраховую на допомогу сайту «Мінфін» у вирішенні моєї проблеми!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 лютого 2022, 18:16
Добрий день!
Вже з'ясовуємо всі обставини описані у Вашому відгуку. Постараємось якнайшвидше вирішити питання. За результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
tarasok 15 лютого 2022, 16:49
Відділення за адресою: Львів, вул. Перфецького, 2-А
Банк перестав видавати готівку у валюті, говорить що не приїхали інкасатори. Замовити готівку тепер можна тільки аж за 3 дні. Змінив правила замовлення готівки і не повідомив клієнтів.
Обслуговування клієнтів з ВІП пакетом незадовільне. Один менеджер на відділення, в черзі багато людей.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 лютого 2022, 17:47
Добрий день! Перепрошуємо за тимчасові незручності. Ми з'ясуємо усі деталі описаного у Вашому відгуку та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
ttaran 15 лютого 2022, 13:28
Три года назад взяла кредит в данном банке на покупку авто из салона, и после первого года очень очень об этом пожалела:
1. Очень маленькое колличество отделений, и график работы этих отделение крайне не удобный для потребителя.
2. любое обращение в банк только с паспортом и ИНН, и только в последний раз они смогли ответить на вопрос!!, да просто дать ответ на вопрос при предъявлении документов в приложении ДИЯ.
3. Закрепили мой личный номер, как финансовый номер моего мужа и никакой информации получить в телефонном режиме я уже не могла — только в отделении. А это читаем п 1 и 2.
4. Отдельной строчкой постянные звонки и навязывание карт данного банка.
5. Отдельным пунктом осмотр авто: только с полным пакетом докуменов по машине (паспорт, права, тех паспорт и договор) у вас в неудобное для вас время у вас осмотрят машину. Ранее это можно было сделать у аудиторов их банка.
И даже закрытие кредита ранее оговоренного срока — целая проблема. Крайне не рекомендую этот банк. Головная боль и большое желание заблокировать все их телефоны, что б не дозвонились.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 16 лютого 2022, 17:47
Добрий день! Дякуємо за зворотний зв’язок стосовно обслуговування в банку. Ми детально проаналізуємо Ваші зауваження та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Andriy7q 2 лютого 2022, 11:09
Зайшов у додаток Кредобанк і помітив що на рахунку на 5000грн менше, під час дзвінка в колцентр нічого пояснити не змогли, в банку консультант взагалі не розумів що в нього хочуть.Так як це кредитна карточка зв’язався консультант по кредитуванні після двох годин очікування і 20хв пояснень що ці 5000 грн не знімав сказали що ви повинні заплатити.Як виявляється технічний збій і відбулось зменшення коштів по рахунку,і це вже не перший раз такі ситуації коли банк знімає кошти.Грошей ще не повернули хоча зменшення було ще 30,31 січня з слів консультанта.Ніхто не хоче розбиратися, пів дня потрібно потрати щоб взнати куди поділись кошти, якщо ще колцентр хоть якось намагається щось взнати, то в банку працівник просто знизив плечима.Жахливий банк, поверніть кошти які самі ж списали.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 лютого 2022, 14:38
Добрий день!
Ми аналізуємо причину виникнення проблеми та постараємось якнайшвидше вирішити питання. За результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
Staso0504 1 лютого 2022, 18:49
29.01.2022 мені надійшла сума в розмірі 85,50$

Сума приходу відобразилась у додатку, але коштів на балансі не збільшилось
Я подав заявку на перегляда ситуації а дальше мені сказали чекати, чекати я звісно не можу так як на ці гроші я розраховував вже і зараз

Працівники банку, абсолютно кожний засвідчував що кошти є на повернені в MasterCard, це сказав їм якись відділ, конкретно який ніхто не може дати відповідь

Отже, телефоную я в MasterCard, і повідомляю їм всю ситуацію, на що вони мені сказали, що безпосередньо банк має напряму з ними зв’язуватись нарахунок транзакції
Телефоную в банк, а мені кажуть «Ми нічого з цим зробити не можемо»

Повідомляю: ВИ ЖАРТУЄТЕ ??? ВІД КОЛИ ТРАНЗАКЦІЮ ОЧІКУЮТЬ 6 днів? МИ У ЯКОМУ РОЦІ ЖИВЕМО???

КОЖЕН ПРАЦІВНИК БАНКУ НЕ МОЖЕ ДАТИ КОНКРЕТИКИ?! ЦЕ ДУЖЕ НИЗЬКО ЗІ СТОРОНИ БАНКУ
ВСЕ ШО ВОНИ МОГЛИ СКАЗАТИ ЦЕ «В MASTERCARD «проблеми з ФІНАСОВИМ ПОКРИТТЯМ

ПРОШУ ВИРІШИТИ ДАНУ ПРОБЛЕМУ І ПОВЕРНУТИ МОЇ ГРОШІ!!!

ЦЕ СМІШНО!!! ЯК БАНК МОЖЕ ТАК ПРАЦЮВАТИ???
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 лютого 2022, 10:35
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок та перепрошуємо за тимчасові незручності. Повідомляємо, що кошти вже доступні для використання.
Viktoriya12345 1 лютого 2022, 0:27
Уже в друге зняли гроші з карти, вперше користувалися три дні, поки сама не почала дзвонити і кричати на гарячу лінію, повернули без всяких коментарів, тепер опять пропало 2900, кажуть ми вам передзвонимо технічна помилка, та це ваші проблеми, ану візьми у вас кредит і не віддай, до завтра щоб були гроші,інакше не знаю що з вами зроблю, шахраї!!!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 лютого 2022, 11:47
Добрий день!
Щоб ми могли з'ясувати в чому причина та посприяти у вирішенні Вашого питання, просимо у приватні повідомлення повідомити нам свої ПІБ та ІПН/номер телефону.
Уляна Третяк 28 січня 2022, 15:55
Мені клієнт помилково оплатив за консультацію в Кредобанк. Не знаю чи гроші взагалі прийшли. По телефону з горем вдається витягнути інформацію, що ніби коштів і нема. Зайти в клієнт банк не можу — застарів пароль. Відновити систему не можу, бо треба роздрукувати сертифікат і принести в банк. І це в 2022 році!!! Йти в банк.!!! Друкувати сертифікати!!! Технічна служба підказала встановити додаток. В додатку зареєструватися не можу, бо не приймає мій номер телефону, який не є Фінансовим. К**ва!!! цей телефон поставлений в анкеті клієнта ще в 2020р., але не є фінансовим! То чого тоді менеджер не зробив його фінансовим при першому зверненні клієнта? На гарячій лінії зробити номер телефону фінансовим не мають права. Знову кажуть треба йти у відділення.
Банк не прогресивний, хто звик до оперативності, як у Приваті чи Моно, в цьому банку нічого робити. Вони застряли десь в 2000х.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 31 січня 2022, 16:00
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв’язок стосовно дистанційного обслуговування. Повідомляємо, що Ваші зауваження доведено до відома профільних підрозділів банку.
Разом з тим, для відновлення доступу до системи дистанційного обслуговування та/або встановлення фінансового номера телефону Вам дійсно необхідно звернутись у будь-яке відділення АТ «КРЕДОБАНК».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Glavanaczbank 21 січня 2022, 10:31
Помимо лохотрона с акцией, произвести оплату картой/в интернете на сумму от 6000 в месяц, и так 6 месяцев, а бонус получишь до 3000 грн на карту (я могу быть не точным в условиях акции, в силу того, что не вижу смысла даже запоминать эту лапшу), а в итоге оказалось что я произвел оплату на сумму более 4 тыс грн до НГ, а после ещё на 2,5 тыс грн, но засчитывается за календарный месяц (то есть 4 тыс не в счёт). Если бы работник в отделении сказал что календарный месяц считается, я бы не производил оплаты до НГ. И дело не в том что мне нужна эта акция, если бы не было акции — и вопросов не было. Уверен что даже выполнив условия акции, будет развод, что-то вроде как, деньги снять нельзя — это бонусный счёт/можно произвести оплату определенных групп товаров/можно оплатить только часть покупки, и то если покупки от такой-то суммы… И т.д., не важно вобщем.
Больше всего мне, нравится, оплата в интернете ихняя. ВСЕГДА списывается двойная сумма с карты! Хотя оплачивается одна покупка! Потом приходит смс и вторая сумма возвращается на карту. Получается что нужно иметь на карте, на своём депозите! двойную сумму покупки+ПДВ с обеих сумм, только тогда можно купить! А вы там ниче не попутал!!! Я делаю покупку, к примеру на 100 зелёных, так мне надо 200$ положить? Думаете с *** и палок сделали приложение — остаётся бабло рубить! В одну кучу *** собрали, повесили вывеску банк — и всё, можно собирать деньги! Специально 10 раз за день пытаюсь сделать покупку, деньги назад возвращаются, делаю в надежде что ответственный может заметит что это происходит десятки раз! На протяжении почти 2 месяцев! Никто даже не шевелится! Позвонил в эту шарагу, оператор стандартными отговорками общается: это ваше приложение запрашивает оплату 2 раза/я сам 2 раза нажимаю оплатить и потом одну отмену платежа. В других трёх банках пользовался, оплачивал через PayPal — всё нормально, иногда бывало снимали деньги 2 раза, но также через несколько минут возврат одной суммы. Но это было 2−3 раза в месяц! И позвонив пару раз в банк, без проблем просто сказали: да, извините, система наша некорректно работает, бывает списывается двойная сумма, но возврат обязательно будет. Всё! Здесь *** истории придумывают! *** вы нужны тогда, такая шарага!!!
P. S. со своим ответом в стиле, нам очень жаль что у вас сложилось негативное мнение…, — напечатайте на мягкой бумаге и сходите в туалет! Или мне пришлите на мягкой бумаге, в рулоне — хоть какая-то польза будет от вашей писанины. А то зря чернила переводите. Другие проблемы я уже и не говорю, о зачислении средств через полчаса и более на карту в ЭТОМ ЖЕ терминале ЭТОГО ЖЕ банка, когда, к примеру, человек закинул деньги для того, чтобы сразу пойти и оплатить картой. Нет, он должен состоять, походить полчаса и более, пока деньги придут на карту. Вы там оленями перевозите деньги на счёт клиенту так долго? В следующий раз гусями, летящими в клине, передавайте, немного быстрее будет.
Добавлю: тут ниже предлагают выбрать сильные и слабые стороны… и всего лишь 3 галочки можно поставить! 😂 Та тут у вас проблем — как у собаки блох! А вы всего 3 варианта даёте выбрать!
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 січня 2022, 10:18
Отзыв не засчитан (на 23.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
SerhiyShubalyy 19 січня 2022, 15:39
У Кредобанку мав 9 депозитів на 12міс із щомісячним нарахуванням процентів «Оптимальний» з можливістю достроково закрити депозит по 100000грн кожен, відповідно на суму 900000грн. У суботу 15 січня вирішив їх усі 9 депозитів закрити. 19 січня ранком прийшли 9 смс про зарахування кожного депозиту на мій рахунок. Але суми були наступні:
1) 99207.35грн
2) 99616.90грн
3) 94866.71грн
4) 100000грн
5) 99207.39грн
6) 99590.50грн
7) 99590.54грн
8) 94866.75грн
9) 94866.53грн
В підсумку я мав отримати 900000грн але отримав 881812,67. Банк не дорахував 18187,33грн!!!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 20 січня 2022, 12:36
Добрий день!
Ми вже з'ясовуємо деталі описаної Вами ситуації та постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок стосовно вирішення питання.
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝