×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Шахраї!!!
Ми проаналізуємо описану ситуацію та обов’язково надамо Вам додаткові роз’яснення.
Разом з тим, наголошуємо, що відповідно до Публічних правил, які розміщені на сайті банку, при здійсненні клієнтом операції в банкоматі, що не належить до мережі банку, сума операції блокується на поточному рахунку клієнта до моменту здійснення розрахунку між банком, де відкрито поточний рахунок і банком, який обслуговує транзакцію (банком-еквайром). Термін представлення платіжною системою таких операцій до оплати становить до 10 календарних днів. Тобто, списання коштів з рахунку відбувається не в той день коли відбулось зняття готівки.
Тому, курс іноземної валюти на момент блокування та на момент списання коштів може відрізнятись.
Відповідно, в залежності від того як змінився курс валюти, з поточного рахунку клієнта списується сума коштів в більшому або меншому розмірі ніж було заблоковано при здійсненні операції.
Написати коментар
Банк кидает на деньги
Ми з'ясуємо причини списання коштів та в особисті повідомлення проінформуємо Вас про результати проведеної перевірки.
Написати коментар
Кредит на 50 років
І в кредитній історії УБКІ, статус кредиту буде завжди «відкритий»
Чомусь банк не повідомлення про це при відкриті
В інших банках такого немає, навіть якщо маєш кредитку з 0 лімітом
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Коментарі (4)
Банк кидал
Ми з'ясуємо, що стало причиною виникнення описаної Вами ситуації, та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Написати коментар
депозиты
У зв’язку з введенням воєнного стану всі ставки за вкладами (депозитами) знижено до 0,01%. Для всіх валют та всіх термінів. Дякуємо за розуміння.
За змінами в обслуговуванні рекомендуємо слідкувати на сайті банку (kredobank.com.ua)
Коментарі (1)
Відсутність реальних кредитних канікул
Це єдиний банк, який наскільки жахливо повівся зі своїми клієнтами, не надавши їм ніяких відстрочок взагалі, ані місяця, щоб знайти нові джерела доходів. Я не відмовляюсь платити, але просила адекватної підтримки, як то зробили інші банки. Прошу розглянути дану ситуацію та піти нарешті на зустріч і надати реальні кредитні канікули.
У випадку вирішення даного питання чесно відзвітую в коментарях до цього посту.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми проаналізуємо Ваше зауваження та надамо Вам відповідь у приватні повідомлення.
Написати коментар
Снятие ареста со счетов
Недавно открыл карту в этом банке. Максимально недоволен работой службы поддержки и долгим ожиданием.
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Коментарі (1)
Кредит який відображений в УБКІ
Навіть якщо ти не брав кредиту то в Убкі показує що в тебе відкритий кредит на 50 років
Мою заяву так і не опрацювали.Убкі і надалі показує відкритий кредит (якого не має)
Можливо відгук на Мінфіні пришвидшить ситуацію
Ми вже з'ясовуємо деталі стосовно опрацювання Вашої заяви та постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок стосовно вирішення питання.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Написати коментар
Безвідповідальний Банк, не надсилає Звітність в Бюро кредитних історій, UBKI.
: Суть мого відгуку чому я особисто не можу рекомендувати даний банк і дуже сердитий на нього, Хто не знайшов свою кредитну історію на смітнику обходьте цей банк стороною, Відкривав VIP пакет, мені Овердрафтом встановили кредитний ліміт про що я отримав сповіщення від Ubki так як підключена послуга статус контроль що у мене новий кредит, Я поїхав у банк написав заяву що по даному рахунку не потрібно встановлювати кредитний ліміт і даний кредит прибрати с Ubki, і що ви думаєте закрили по заяві і надали звітність ні KredoBank безвідповідально відноситься до своїх клієнтів, думаю гаразд як ви так замовляю кошти котрі на рахунку щоб закрити його, коли оформлював рахунок обіцяли кошти на другий день чекав тиждень, обнулив рахунок і закрив його, я так з часом не отримав СМС закриття рахунку і звітності KredoBank так і не надав ubki про закриття кредитної карти (те що у мене кредиту і заборгованості немає) KredoBank безвідповідально відноситься до своєї справи і вони плювати хотіли на Бюро кредитних історій і своєчасну звітність з приводу клієнтів. А так як я відношуся дуже серйозно до своєї Кредитної історії і слідкую за нею, мені дуже неприємна данна ситуації.
Так що вам не байдужа ваша кредитна історія краще обійдіть даний банк стороною KredoBank її вам зіпсує навіть коли ви там не будете мати кредиту, а просто рахунок.
P.S Всім дякую і гарних вам фінансових операцій і співпраці з фін установами, Бережіть себе і свої рахунки.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про Банк. Ми вже з'ясовуємо деталі описаної Вами ситуації та постараємось якомога швидше надати зворотний зв'язок.
Коментарі (8)
Вимагають сплатити гроші,які я не винен!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми вже розбираємось в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення стосовно вирішення питання. Перепрошуємо за незручності.
Написати коментар
Банк заблокировал средства с 04.02.2022
После одного из переводов, банк заблокировал счет.
Позвонил сотрудник службы безопасности, получил от меня всю информацию, подтверждающую законность моих действий и сказали, что будет проведена проверка.
После этого через неделю начал звонить в колл-центр для уточнения информации когда я получу доступ к своим средствам.
Ответ был такой: срока нет
Т. е. если у Вас на счету миллион и кто-то не согласен с переводом на 100 грн, который сделал на Вашу карту, то Вам заблокируют все Ваши деньги!!!
КРАЙНЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!!
Пользуется деньгами клиентов бесплатно, при этом не называет никаких сроков!
Никаких писем, решений суда и прочих оснований для блокировки счета банк не предоставил!
Написати коментар
Іноземний Кредобанк займається шахрайством
Протягом перших трьох місяців, починаючи з 01.10.2021 р., тобто з моменту активації картки, я сумлінно виконував у повному обсязі зазначені вище умови для отримання першого бонусу у розмірі 500 грн., інколи навіть перевищуючи зазначені суми поповнень та розрахунків. Це можна легко перевірити, звернувштсь до історії трансакцій по картці, що відображена у додатку банку. Бонус мали нарахувати й виплатити до кінця місяця, що настає за звітнім періодом. У моєму випадку такою датою було 31.01.2022 р.
Проте, незважаючи на виконання мною усіх встановлених банком умов акції щодо виплати бонусів, останні мені так і не було нараховано та виплачено.
На початку лютого 2022 року я зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор кол-центру зафіксувала моє звернення й пообіцяла передати його на розгляд відповідного профільного департаменту Кредобанку. Згодом я ще декілька разів телефонував на гарячу лінію банку з метою з’ясувати результати розгляду мого звернення щодо невиконання банком своїх же умов про нарахування 500 грн. бонусів за перші три місяці користування карткою «Правильна». Однак кожного разу отримавав одну й ту саму відповідь представниці кол-центру банку: «Ваше звернення перебуває у черзі на розгляд відповідним департаментом банку». І так триває вже майже три тижні. Що там можна розглядати три тижні, я не розумію, оскільки порахувати рух коштів по картці можна за кілька хвилин, за результатами чого ухвалити рішення про виплату мені належного бонусу. До речі, я самостійно декілька разів саме так й зробив, перевіривши рух коштів в історії операцій за своєю карткою у додатку Кредобанка.
Дуже скидається на те, що банк просто вирішив мене кинути, не виплативши належний мені бонус у 500 грн. Інакше як шахрайством такі дії Кредобанку не назвеш!
Розраховую на допомогу сайту «Мінфін» у вирішенні моєї проблеми!
Вже з'ясовуємо всі обставини описані у Вашому відгуку. Постараємось якнайшвидше вирішити питання. За результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Коментарі (1)
Банк перестав видавати готівку у валюті
Обслуговування клієнтів з ВІП пакетом незадовільне. Один менеджер на відділення, в черзі багато людей.
Написати коментар
Кредит на авто в КРЕДОБАНКЕ
1. Очень маленькое колличество отделений, и график работы этих отделение крайне не удобный для потребителя.
2. любое обращение в банк только с паспортом и ИНН, и только в последний раз они смогли ответить на вопрос!!, да просто дать ответ на вопрос при предъявлении документов в приложении ДИЯ.
3. Закрепили мой личный номер, как финансовый номер моего мужа и никакой информации получить в телефонном режиме я уже не могла — только в отделении. А это читаем п 1 и 2.
4. Отдельной строчкой постянные звонки и навязывание карт данного банка.
5. Отдельным пунктом осмотр авто: только с полным пакетом докуменов по машине (паспорт, права, тех паспорт и договор) у вас в неудобное для вас время у вас осмотрят машину. Ранее это можно было сделать у аудиторов их банка.
И даже закрытие кредита ранее оговоренного срока — целая проблема. Крайне не рекомендую этот банк. Головная боль и большое желание заблокировать все их телефоны, что б не дозвонились.
Коментарі (2)
Неодноразово знімають кошти з рахунку
Ми аналізуємо причину виникнення проблеми та постараємось якнайшвидше вирішити питання. За результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок. Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Написати коментар
КРЕДОБАНК ЗНУЩАЄТЬСЯ І ВЗАГАЛІ НЕ МОЖЕ ПОЯСНИТИ НІЧО ПО ОПЕРАЦІЇ, ЯКА ВИНИКЛАЮ. 2022 РІК НА ДВОРІ !
Сума приходу відобразилась у додатку, але коштів на балансі не збільшилось
Я подав заявку на перегляда ситуації а дальше мені сказали чекати, чекати я звісно не можу так як на ці гроші я розраховував вже і зараз
Працівники банку, абсолютно кожний засвідчував що кошти є на повернені в MasterCard, це сказав їм якись відділ, конкретно який ніхто не може дати відповідь
Отже, телефоную я в MasterCard, і повідомляю їм всю ситуацію, на що вони мені сказали, що безпосередньо банк має напряму з ними зв’язуватись нарахунок транзакції
Телефоную в банк, а мені кажуть «Ми нічого з цим зробити не можемо»
Повідомляю: ВИ ЖАРТУЄТЕ ??? ВІД КОЛИ ТРАНЗАКЦІЮ ОЧІКУЮТЬ 6 днів? МИ У ЯКОМУ РОЦІ ЖИВЕМО???
КОЖЕН ПРАЦІВНИК БАНКУ НЕ МОЖЕ ДАТИ КОНКРЕТИКИ?! ЦЕ ДУЖЕ НИЗЬКО ЗІ СТОРОНИ БАНКУ
ВСЕ ШО ВОНИ МОГЛИ СКАЗАТИ ЦЕ «В MASTERCARD «проблеми з ФІНАСОВИМ ПОКРИТТЯМ
ПРОШУ ВИРІШИТИ ДАНУ ПРОБЛЕМУ І ПОВЕРНУТИ МОЇ ГРОШІ!!!
ЦЕ СМІШНО!!! ЯК БАНК МОЖЕ ТАК ПРАЦЮВАТИ???
Дякуємо за зворотний зв'язок та перепрошуємо за тимчасові незручності. Повідомляємо, що кошти вже доступні для використання.
Написати коментар
Жахливий банк
Щоб ми могли з'ясувати в чому причина та посприяти у вирішенні Вашого питання, просимо у приватні повідомлення повідомити нам свої ПІБ та ІПН/номер телефону.
Коментарі (1)
Не можу дистанційно отримати доступ до свого рахунку
Банк не прогресивний, хто звик до оперативності, як у Приваті чи Моно, в цьому банку нічого робити. Вони застряли десь в 2000х.
Дякуємо за зворотний зв’язок стосовно дистанційного обслуговування. Повідомляємо, що Ваші зауваження доведено до відома профільних підрозділів банку.
Разом з тим, для відновлення доступу до системи дистанційного обслуговування та/або встановлення фінансового номера телефону Вам дійсно необхідно звернутись у будь-яке відділення АТ «КРЕДОБАНК».
Коментарі (2)
Невозможно произвести оплату в интернете
Больше всего мне, нравится, оплата в интернете ихняя. ВСЕГДА списывается двойная сумма с карты! Хотя оплачивается одна покупка! Потом приходит смс и вторая сумма возвращается на карту. Получается что нужно иметь на карте, на своём депозите! двойную сумму покупки+ПДВ с обеих сумм, только тогда можно купить! А вы там ниче не попутал!!! Я делаю покупку, к примеру на 100 зелёных, так мне надо 200$ положить? Думаете с *** и палок сделали приложение — остаётся бабло рубить! В одну кучу *** собрали, повесили вывеску банк — и всё, можно собирать деньги! Специально 10 раз за день пытаюсь сделать покупку, деньги назад возвращаются, делаю в надежде что ответственный может заметит что это происходит десятки раз! На протяжении почти 2 месяцев! Никто даже не шевелится! Позвонил в эту шарагу, оператор стандартными отговорками общается: это ваше приложение запрашивает оплату 2 раза/я сам 2 раза нажимаю оплатить и потом одну отмену платежа. В других трёх банках пользовался, оплачивал через PayPal — всё нормально, иногда бывало снимали деньги 2 раза, но также через несколько минут возврат одной суммы. Но это было 2−3 раза в месяц! И позвонив пару раз в банк, без проблем просто сказали: да, извините, система наша некорректно работает, бывает списывается двойная сумма, но возврат обязательно будет. Всё! Здесь *** истории придумывают! *** вы нужны тогда, такая шарага!!!
P. S. со своим ответом в стиле, нам очень жаль что у вас сложилось негативное мнение…, — напечатайте на мягкой бумаге и сходите в туалет! Или мне пришлите на мягкой бумаге, в рулоне — хоть какая-то польза будет от вашей писанины. А то зря чернила переводите. Другие проблемы я уже и не говорю, о зачислении средств через полчаса и более на карту в ЭТОМ ЖЕ терминале ЭТОГО ЖЕ банка, когда, к примеру, человек закинул деньги для того, чтобы сразу пойти и оплатить картой. Нет, он должен состоять, походить полчаса и более, пока деньги придут на карту. Вы там оленями перевозите деньги на счёт клиенту так долго? В следующий раз гусями, летящими в клине, передавайте, немного быстрее будет.
Добавлю: тут ниже предлагают выбрать сильные и слабые стороны… и всего лишь 3 галочки можно поставить! 😂 Та тут у вас проблем — как у собаки блох! А вы всего 3 варианта даёте выбрать!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (4)
Не повертаю усю суму депозитів
1) 99207.35грн
2) 99616.90грн
3) 94866.71грн
4) 100000грн
5) 99207.39грн
6) 99590.50грн
7) 99590.54грн
8) 94866.75грн
9) 94866.53грн
В підсумку я мав отримати 900000грн але отримав 881812,67. Банк не дорахував 18187,33грн!!!
Ми вже з'ясовуємо деталі описаної Вами ситуації та постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок стосовно вирішення питання.
Коментарі (1)