Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Кредобанку: Львів, вул. Я. Мудрого, 1

Адреса:
Львів, вул. Я. Мудрого, 1
Телефон:
0 800 500-850
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
1 вересня 2022, 17:53
Абсолютно непрофесійний персонал і нахабна керуюча, яка, не назвавшись, вклинюється в розмову клієнта з операціоністом, перебиває і хамить. Крім того відмовилась надати мені копію МОГО ж договору з банком!!! Відмовились пояснити, чому в мене з’явилась заборгованість перед банком, і чому банк 3 місяці мене не повідомляв про заборгованість, зате не забував нараховувати відсотки на нібито протерміновану заборгованість. Крім того банк порушує вимоги НБУ про відсутність в договорі дрібних шрифтів, додаткових посилань на інші документи. Ніколи і нікому не раджу звертатись в цей банк
Коментарі (3)
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
5 вересня 2022, 9:53
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Якщо у Вас залишились будь-які зауваження щодо роботи банку чи невирішені питання, просимо сповістити нас зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
2
25 лютого 2021, 23:37
У мене є карта від Кредобанку на власні кошти, активно нею користуюся, от недавно
по роботі перевелии мені суму 5000 грн але на карті не хватало 1100грн залишок 3900грн, позвонила на лінію 0800500850 провірили всі транзакції по картці ніяких операцій по карті не було, тобто причини у банку, подали запит у Департамент, чекати відповіді до 30 днів, стільки часу я не можу чекати, я довірилася банку, а гроші зникли і пояснити причину і коли повернуть не можуть, консультанти на лінії нічого не знають, просто обривають зв’язок, жахливе неподобство і ставлення до клієнта, пропали гроші тні пояснень ні вирішень, а просто «чекайте», чому в такий ітак важкий час, банк приносить клієнтам незручності а навіть і проблеми, бо іза цієї ситуації в мене виникли проблеми по роботі, хто має за це відповідати, як бути в такій ситуації і куди звертатися? Карту я хочу закрити, бо в останній час забагато у Кредобанк проблем, які приносять незручності і збитки, але як мені забрати всю суму яку мені надіслали. Одне радує що це не сталося в момент коли на карті були набагато більші суми, але як я зрозуміла від цього я не застрахована)
Написати коментар
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
26 лютого 2021, 17:06
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вирішити ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, номер телефону, з якого Ви звертались на Інформаційну лінію Банку та дату та приблизний час звернення. Також просимо вказати дату проведення транзакції, мова про яку йде у зверненні.
3
11 лютого 2019, 10:23
Потрібен адвокат з досвідом судовох позовів проти банків. Звертайтесь в приватні повідомлення.
Кредобанк грубо порушив закон України і постанову НБУ відкривши кредит без без договору у валюті Євро.
На чергові звернення громадянина юридичний відділ несе нісенітниці. А минулого тижня Кредобанк почав знімати кошти з мого гривневого рахунку (надмірно великі суми).
Коментарі (2)
Ответ банка
Кредобанк
13 лютого 2019, 10:11
Шановний Тарасе, Ваша інформація не відповідає дійсності. Ситуація, про яку йдеться, прямо передбачена Правилами комплексного обслуговування фізичних осіб в АТ «Кредобанк». Ви акцептували ці правила, відкривши картковий рахунок у банку. Вичерпна інформація про причини та обставини виникнення заборгованості за Вашим рахунком та посилання на конкретні пункти Правил була надана Вам у письмовій відповіді від 22.11.2018 р.
1 не зарахована
10 жовтня 2018, 20:42
Полтора года «пробега» с Кредо как ФОП и физ.лицо. Поделюсь отзывами и рекомендациями:
— скрытый дневной лимит по умолчанию в 10 операций на карте MS platinum. 6 поездок на убере, 4 транзакции на покупку продуктов и кофе и всё, деньги вы снять не сможете. Снимается звонком в банк.
— поганый ifobs на долб@н0й java, обновить раз в год сертификат для доступа в клиент банк можно только при установке Win-клиента, который написан древними половцами в перерывах между битвами с князем Игорем.
— еще одно недоразумение — это kredodirect. Работает только пополнение телефона и установка лимитов по карте. Приостановка карты — это её полная блокировка! Ни запроса подтверждения, ничего. Нажал на линку и твоя карта Platinum удалилась. Круто!
— овердрафт выключайте сразу. Использование сего чуда вылезло мне боком на 5000грн за непонятную комиссию.
— служба финансового мониторинга — бабульки, которым нечем заняться! А именно: блокируют безналичные межбанковские переводы на неделю(!) и названивают по 3 раза в день для подтверждения операции.
У меня есть логин\пароль к ifobs + сертификат и пароль к нему для подтверждения личности при формировании платежки, но им этого мало. Как в фильма Красная жара: «Какие ваши доказательства?»
— Первый раз приходил в отделение для генерации ключей С СОБСТВЕННЫМ НОУТОМ (по-другому никак и даже удаленно, только в отделении), так у них нет даже гостевого wifi чтобы я мог зайти через win-клиент и вбить пароль. Пришлось подключаться через 3G, который ловит только у окна.
Вопрос: А если у клиента нет ноутбука? Работать (вбивать пароль) на компьютере работника банка нельзя, то что? Взять у них кредит на ноут чтобы вбить пароль?
Короче, держитесь подальше от этой помойки.
Коментарі (1)
Відповідь адміністратора
Мінфін
12 жовтня 2018, 16:01
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 12.10.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
2
13 червня 2018, 13:49
Надо было сделать покупку через Ebay, до этого к Paypal была привязана карта других банков ( не буду делать рекламу ) и все работало. НО к пейпалу не возможно привязать карту кредобанка, буть то гривневая, долларовая, именная — ничего не сработало и напрямую через Ebay не сработало, короче потраченое время в отделение и деньги на открытие карты и еще надо идти снимать деньги и закрывать карту, наверное и вторую закрою.

В колл-центре ничем помочь не смогли, сказали что сами Paypal и Ebay отвергают платеж. Зачем работь с одними из наибольших платформ?
Коментарі (1)
Ответ банка
Кредобанк
13 червня 2018, 17:18
Добрый день! Уважаемый mak633 нам жаль что Вы не смогли привязать свою карту к PayPal, однако повидломляемо что наши платежные карточки и к PayPal без проблем присоединяются и ко всем остальным электронных платежных систем, предусматривающих подключения карт любого другого банка. Для проверки почему Вам не удалось присоединить карточку к этой системе сообщите пожалуйста в личные сообщения Ваши фамилию, имя и отчество, а также Ваш контактный номер телефона.
2 не зарахована
1 лютого 2018, 11:42
Я ФОП і обслуговуюсь в кредобанку вже більше 3-х років, але правила по збільшенню кредитного ліміту (overdraft) жосткіші, ніж до інших клієнтів.
1. Overdraft розраховується автоматично, але чомусь не у моєму випадку, раніше працівники банку пропонували збільшити, але зараз не можуть, кажуть все обчислюэться автоматично, можна подати заявку, але і тут не без підводних каменів.
2. Щоб подати заявку, треба більше документів, ніж для готівкового кредиту (Хоча готівковий видавався без проблем). Крім договору з моїми партнерами по бізнесу працівник банку попросив «лист, що договір дійсний». Тобто якщо, я принесу дійсний договір, я маю ще принести лист, що він дійсний?
3. Також працівник банку сказав, що у мене «не регулярні надходження». Мені здається, що для ФОП це цілком типова ситуація. Але як це відноситься до overdraft-у, якщо відсотки по ньому нараховуються поденно?
В мене хороша кредитна історія у вашому банку та лояльність з мого боку (привів кілька клієнтів), а відношення, як відношення. Ну гаразд, ні то, ні.
Коментарі (2)
1 не зарахована
7 грудня 2017, 20:02
Доброго дня!
Для початку раджу всім оминати цей банк десятою дорогою! Перш за все хочу розповісти про досвід роботи з системою Ifobs, інтерфейс якої в 21 століття виглядає як з 90-х років, дана система не працює коректно, постійно невідомі помилки вибиває і зайти в осбистий кабінет можна лише з 3-4 разу якщо повезе звісно, ну і для того щоб зайти в цю «чудо» системо для початку потрібно скачати Java, про що працівники банку навіть не повідомили і не попередили, так до чого я це веду, хотів я перевести кошти з рахунку на карточку але так і не зміг розібратися, в цій «чудо системі», хоча працівниця банку сказала, що кошти будуть доступні автоматично на карточці, як тільки вони зявляться на рахунку в Ifobs.
Також хочу розповісти про «чудо» додаток, який я собі скачав на смартфон, але зайти в нього так і не вдалось, тому що там вибивало помилку «Невірний формат», хоча пароль я вводив 100% правильно, і після декількох спроб зайти мені зіблокували вхід зовсів в Kredodirect, після чого прийшлося йти в банк і відновлювати пароль, після того більше не резикував в цей «додаток» заходити, видалив його взагалі.
Третя цікава історія коли я робив карточку працівниця сказала, що підключення Овердрафту є обовязковим, в іншому випадку я не зможу виготовити карточку, але виявилось що це не так.
Написати коментар
Ответ банка
Кредобанк
8 грудня 2017, 9:52
Добрий день! Приносимо вибачення за незручності які виникли. Ми працюємо над впровадженням нової системи інтернет банкінгу. Вам вдалось відновити доступ? Підключення послуги овердрафт не є обов'язковою умовою для відкриття рахунку. Просимо повідомити у приватні повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, ми проведемо розслідування та покараємо винних.
Відповідь адміністратора
Мінфін
11 грудня 2017, 12:45
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.12.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Кредобанку за адресою Львів, вул. Я. Мудрого, 1. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Кредобанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Кредобанку розташованому за адресою  Львів, вул. Я. Мудрого, 1- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.