×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Можно ли доверять деньги банку, у которого отделения в МАФ-ах
Поехал в ближайшее отделение по адресу пр. Николая Бажана, 3Г. Яндекс.Карты показали метку прямо на выходе из метро Позняки. Я подумал что это ошибка карт и отделение находится в одном из ближайших домов. Но каково же было моё удивление, когда после небольших поисков я нашел отделение банка в одном из МАФ-ов прямо возле метро!
Увольте! В банк в киоске я деньги не понесу, и вам не советую.
заявки на получение кредита.Естественно в них не ни касс, ни комплексного обслуживания.
Коментарі (4)
наплевать на все законы
Коментарі (2)
Ложка дегтя в бочку меда.
Дякуємо за Ваше звернення. Нам дуже важлива Ваша думка про обслуговування в нашому банку для його неперервного покращення.
Одночасно хочемо наголосити, що комісія в 2% при поповненні рахунків через термінали Івох – це комісія самих платіжних терміналів. Банк не утримує жодних додаткових комісій окрім внесеної Вами суми.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Коментарі (5)
Банк без проблем
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Написати коментар
Рекомендую!
Дякую Вам за співпрацю і виключно позитивні емоції!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Написати коментар
Швидкість реакції на звернення залишає бажати кращого...
30.12.14 залишив відгук про роботу банку. 03.01.15 отримав відповідь з проханням подати більш детальну інформацію. 05.01.15 відписав і до сьогоднішнього дня банк не реагує на лист…
Коментарі (1)
Робота банку +, робота працівників -
Видача гривні 10-20-50тис. без проблем, без попереднього замовленя. Молодці!!!
Видача валюти в межах постанови НБУ еквівалент 15000грн без проблем, без попереднього замовленя. Молодці!!!
Робота самих працівників по Львову хороше ставлення. Молодці!!!
Деякі проблеми з програмним забезпеченням відчув на собі, зокрема невчасно нараховані сьогодні %%% за вихідні, але це дрібниці порівняно з іншими банками…
А от працівники даного банку у м. Надвірна знову підкачали.
Я вже описував дану проблему, що склалася з людиною у цьому відділенні, мій відгук залишений без уваги представника банку. Не відписали навіть стандартну відписку. Склалося враження, що представники банку просто проігнорували попередній мій пост.
Нагадую, людина не може забрати свій депозит, що закінчився 50 000грн ще з 12січня 2015року. Спочатку працівники та начальник відділення різними правдами та неправдами переконували та наполягали не забирати гроші, потім пропонували конвертаційний депозит, якого навіть немає у даній установі!!!
Потім умудрилися ввести людину в оману, задурили голову і людина перевклала частину на 1 місяць.
Іншу частину обіцяли видати через 3дні…
Пройшов тиждень, а віз і досі там. Сьогодні людина звертається у відділення у м. Надвірна, а їй кажуть, що ніякого конвертаційного вкладу немає і гроші видати не можуть!!! Тільки через 3дні!!!
ГАНЬБА таким працівникам, особливо пані Котлярчук(начальниці відділення), яка вирішила збагатитися за чужий рахунок.
Відчуваючи свою безнаказаність ця особа позволяє собі обманювати інших людей, особливо пенсіонерів, які юридично непідковані і не знають усіх тонкостей банківської діяльності…
Шановна Котлярчук Марта Богданівна бажаю вам, щоб до вас ставилися так само, як ви ставитеся до людей, повірте світ круглий і те, що ви дієте обов'язково повернеться вам!
Керівництву банку раджу звернути увагу на дану особу, хамське ставлення та обман клієнтів.
Щодо Вашої заяви про роботі п. Котлярчук і відділення у м. Надвірна, то ми взяли її до уваги і опрацьовуємо. Надішліть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua свою електрону адресу, щоб ми могли надіслати Вам відповідь.
Написати коментар
Некомпетентность сотрудников.
-(Сергей)Поднимите лимит и снимете в отделении. С этим вообще никаких проблем нет.
После поднятия лимита этим утром в отделении отказали выдать деньги, так как я не заказывал их.
Удивительно, что ни Сергей ни другой оператор который поднимал лимит не сказал, что я должен заранее заказывать такую сумму.
Днем я подошел в отделение 8 и попросил снять сумму со счета(с остатком 14 грн). Но операция не проходила у касира. После 15 минут совещаний, она уверила что это из за того что абонплата по тарифу 15 грн и недостаток получается. Она уверила, как и другой работник отделения, что коммисии быть не может.
-(Кассир)Давайте попробуем чуть меньше снять, введите пинкод.
У меня снимает 28к и на счету остаток гораздо меньше чем должен. Она в шоке, другой работник в шоке. Это все при том, что я не указывал снять мне 28к. Мне нужно 29. Она обяснить не может ничего, и предлагает забрать 28к.
-(Я)Я не согласен на эту транзакцию с непонятным остатком.
-(Касир)Это точно не комиссия, вот видите тут на чеке не указано, что есть коммисия. Я не могу отменить транзакцию. Мы будем писать в главный офис сейчас о неправильном снятии. Так и пролетело 30 мин.
Через пару часов, я действительно узнаю о том что коммисия 0.5%(140грн).
Я конечно сам виноват что не углядел, но:
1)Работники в рамках одного отдления не могут обяснить почему не проходила транзакция на 29к, и начали пробовать снимать меньше. Они просто сами не знают тарифов.
2)Приведение тарифов в читаемый вид так и не бело сделано, о чем я просил minfin.com.ua/company/ideabank/review/55817/. Вот и сотрудники в них не разбираются.
3)Работник колцентра не смог коректно ответить и посоветовать проверить наличность в отделении, так же как и тот работник который поднимал лимит.
4)Работник колцентра подтвердил, что 4 снятие в банкоматах по украине идет с комиссией. Есть запись разговора. Это нормально?
Коментарі (3)
Не дают реструктуризации крымским переселенцам
Являюсь клиентом банка, было несколько закрытых кредитов. Сейчас возникли трудности с погашением текущего кредита, так как я являюсь вынужденным переселенцем из Крыма и лишился существенных источников дохода. До текущего момента изыскивал все возможности для своевременного погашения кредита, но сейчас платить стало нечем.
Заблаговременно обратился в банк с просьбой предоставить мне кредитные каникулы или реструктуризацию. В банке специалист любезно принял мое заявление, сказал, что кредитные каникулы в их банке уже не предусмотрены, и ответ по реструктуризации будет через 30 дней.
В оговоренный срок никакого ответа я не получил и начал сам дозваниваться в банк. После нескольких отфутболиваний, дозвонился таки до специалиста отдела реструктуризации, которая мне сообщила, что возможности предоставить мне реструктуризацию у банка нет, так как у него и так много проблемных клиентов.
То есть, как я понял, что пока я не перестану платить вовремя, реструктуризация мне не светит. Очень печально наблюдать такое отношение банка к своим клиентам, тогда как я делаю все чтобы выполнять свои обязательства.
При том, что было письмо Нацбанка от 31.07.2014 г. № 47-604/41267, где банкам предлагается разработать внутренние положения, в которых определить порядок пересмотра условий оплаты (реструктуризации) обязательств по кредитным договорам с лицами, в частности, освобождение от штрафных санкций, предоставление отсрочек в погашении основного долга и уплате процентов и тому подобное.
Но, видимо, Идея Банку нет дела до рекомендаций государственного регулятора.
P.S. Справку о взятии на учет особы, перемещенной с временно оккупированной территории Украины предоставил вместе с подачей заявления о реструктуризации, мой ИНН 2709101738
Коментарі (1)
Барадак в Тернопільському відділенні
Працівники некомпетентні і не можуть собі дати раду в елементарних речах! Скандалу я їм не влаштувала тільки тому, що це був вечір перед старим Новим Роком
Коментарі (2)
Забрал Депозит!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Адресу відділення ІдеяБанку, де Ви обслуговуєтесь.
Коментарі (3)
Было все не плохо до АТО
Ви можете написав запит на канікули і банк готовий його розглянут. Запит можна написати на будь-якому відділенні банку або надіслати на електрону пошту банку PPOavto@ideabank.ua.
Також можете залишити свої контакти і ми Вам перетелефонуємо.
Коментарі (4)
Дуже нікчемна робота відділення банку у м. Надвірна
Сьогодні пробувала людина зняти свій гривневий депозит(50 000грн), що закінчився за адрсою м. Надвірна, вул. Мазепи, 24а.
Всякими способами пробували переконати перевкласти, навіть пропонували частково(100$) конвертувати.
Мав можливість поспілкуватися з начальником відділення Котлярчук Марта Богданівна. Дуже ХАМОВИТА особа, клієнта слухати не хоче, торочить своє, спочатку почала розказувати, що НБУ заборонив видавати великі суми коштів, потім про те, що Ідея банк такий чудовий, видає частину вкладу. Склалося таке враження, що банки взагалі не зобов'язані видавати вклади, а Ідея банк найкращий всім видає частину вкладу.
Шановне керівництво Ідея банку, прошу звернути увагу на керівника у даному відділення, таке враження, що людина не на своєму місці. Пані Котлярчук завдає шкоди іміджу даної установи.
Такі дії працівників наштовхують на думки, що установа практично доживає останні дні… Хоча я сам особисто нещодавно забирав набагато більшу суму, видали, але неохоче і такого наглого хамства не помітив.
Написати коментар
неавтоматизированный процесс с выплатой %
Коментарі (2)
Довільна зміна тарифів
Буквально вчора задав питання на Мінфіні щодо пакету «Вигідний», а саме щодо комісії за платіжки в інші банки. Розписав, що на сайті вказано одне (комісія входить у вартість щомісячної плати), а по факту знімається 0.5%. Просив роз’яснити дане питання представником банку.
Замість роз’яснення сьогодні на сайті Ідея Банку даний тариф вже тишком-нишком поправили. Очевидно, що клієнтів банку про це не повідомили в жоден доступний спосіб: ні імейл, ні смс, ні повідомлення в СДО "Інтернет-банкінг".
Зміна тарифів — це нормально! Але будь-ласка, не робіть це по-жлобськи, проводьте прозору комунікацію зі своїми клієнтами. Це вам додасть бонусів у репутацію. Натомість хитрощі тільки відлякують.
Пропоную вищому керівництву банку попередити або звільнити осіб, відповідальних за донесення інформації до клієнтів щодо змін у тарифах, оскільки це досить серйозний «прокол» у комунікації.
Також підтримую ідею попереднього дописувача: договір ОБОВ’ЯЗКОВО повинен мати додаток з тарифами. Усі зміни тарифів повинні повідомлятися клієнтові завчасно!
P. S. Якщо тишком-нишком виправляєте, то вже виправіть в обидвох місцях :)
Коментарі (1)
Відмова в конвертації гривні в долари
Надішліть нам на електрону скриньку Info.povidomlenja@ideabank.ua більше інформації:
1) Номер відділення банку, в якому Ви обслуговуєтесь.
2) П.І.П
3) П.І. працівника, який надавав Вам консультацію.
Коментарі (1)
Плохо прописан депозитный договор.
1 Например, заключая депозит на 12 мес. я хочу видеть, что в договоре указана дата возврата денег именно через 12 мес, а не через 24 (1 год + 1 год дополнительно). Как-то по-другому пропишите эту возможность ещё одного дополнительного года.
2 Так же тот договор на получение пенсии через Идеябанк, выдаваемый на руки клиенту — это всего лишь «выписка-уведомление к договору комплексного банковского обслуживания». Лучше выдавать и основной и выписку — уведомление… Иначе, я не знаю, что там в основном прописано.
3 При оформлении пластиковой карточки нужно выдавать распечатку тарифов на обслуживание этой карточки. Я понимаю, что можно на сайте посмотреть. Но ещё лет 15 будут люди, которым проще почитать на бумаге, чем искать на сайте.
Качественная документация является одной из черт лица банка. Поскольку я являюсь клиентом банка, я хочу чтобы это лицо было приятным.
Коментарі (1)
валютные депозиты
Банк показал что он надёжный партнёр и поэтому я продолжаю быть клиентом банка и действительно доволен работой банка! Молодцы! Всех с наступающим Новым Годом!
Дякуємо Вам, що є клієнтом нашого ІдеяБанку.
Дякуємо за привітання і вітаємо Вас також з Новим Роком. Нехай він буде для Вас плідним і успішним! ra.luxnet.ua/2015/cards/ideabank/
Написати коментар
Идея молодца!
Дякуємо Вам за гарний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Дякуємо за привітання і вітаємо Вас також з Новим Роком. Нехай він буде для Вас плідним і успішним!
Написати коментар
Проблемы с выдачей наличных
После проблем со снятием налички в банкомате, утром того же дня, перевел деньги с карточки этого банка в другой банк через интернет банкинг. В интернет банкинге операция выполнена, деньги со счета списаны, но получателю не досталены. Сегодня 25.12.2014 звоню на горячую линию узнать состояние перевода, но там отвечают, что этой информацией они не владеют.
Готовлю письменные запросы на банк.
Выводы делайте сами.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер телефону, з якого Ви телефонували.
3) Номер телефону, на який Ви телефонували…
Коментарі (1)