Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MrNeo 19 січня 2015, 17:39
Неодноразово сам перевірив даний банк на стрес-тест. В мене він пройшов успішно.
Видача гривні 10-20-50тис. без проблем, без попереднього замовленя. Молодці!!!
Видача валюти в межах постанови НБУ еквівалент 15000грн без проблем, без попереднього замовленя. Молодці!!!
Робота самих працівників по Львову хороше ставлення. Молодці!!!
Деякі проблеми з програмним забезпеченням відчув на собі, зокрема невчасно нараховані сьогодні %%% за вихідні, але це дрібниці порівняно з іншими банками…
А от працівники даного банку у м. Надвірна знову підкачали.
Я вже описував дану проблему, що склалася з людиною у цьому відділенні, мій відгук залишений без уваги представника банку. Не відписали навіть стандартну відписку. Склалося враження, що представники банку просто проігнорували попередній мій пост.
Нагадую, людина не може забрати свій депозит, що закінчився 50 000грн ще з 12січня 2015року. Спочатку працівники та начальник відділення різними правдами та неправдами переконували та наполягали не забирати гроші, потім пропонували конвертаційний депозит, якого навіть немає у даній установі!!!
Потім умудрилися ввести людину в оману, задурили голову і людина перевклала частину на 1 місяць.
Іншу частину обіцяли видати через 3дні…
Пройшов тиждень, а віз і досі там. Сьогодні людина звертається у відділення у м. Надвірна, а їй кажуть, що ніякого конвертаційного вкладу немає і гроші видати не можуть!!! Тільки через 3дні!!!
ГАНЬБА таким працівникам, особливо пані Котлярчук(начальниці відділення), яка вирішила збагатитися за чужий рахунок.
Відчуваючи свою безнаказаність ця особа позволяє собі обманювати інших людей, особливо пенсіонерів, які юридично непідковані і не знають усіх тонкостей банківської діяльності…
Шановна Котлярчук Марта Богданівна бажаю вам, щоб до вас ставилися так само, як ви ставитеся до людей, повірте світ круглий і те, що ви дієте обов'язково повернеться вам!
Керівництву банку раджу звернути увагу на дану особу, хамське ставлення та обман клієнтів.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 20 січня 2015, 9:48
Доброго дня, MrNeo! Дякуємо вам за Ваш відгук і за те, що являєтесь клієнтом ІдеяБанку.
Щодо Вашої заяви про роботі п. Котлярчук і відділення у м. Надвірна, то ми взяли її до уваги і опрацьовуємо. Надішліть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua свою електрону адресу, щоб ми могли надіслати Вам відповідь.
Geniy 15 січня 2015, 19:12
Вчера звонил в коллцентр: «Я хочу завтра утром в 9:00 хочу снять 29к грн в отделении 12. Что мне для этого нужно?»
-(Сергей)Поднимите лимит и снимете в отделении. С этим вообще никаких проблем нет.
После поднятия лимита этим утром в отделении отказали выдать деньги, так как я не заказывал их.
Удивительно, что ни Сергей ни другой оператор который поднимал лимит не сказал, что я должен заранее заказывать такую сумму.

Днем я подошел в отделение 8 и попросил снять сумму со счета(с остатком 14 грн). Но операция не проходила у касира. После 15 минут совещаний, она уверила что это из за того что абонплата по тарифу 15 грн и недостаток получается. Она уверила, как и другой работник отделения, что коммисии быть не может.
-(Кассир)Давайте попробуем чуть меньше снять, введите пинкод.
У меня снимает 28к и на счету остаток гораздо меньше чем должен. Она в шоке, другой работник в шоке. Это все при том, что я не указывал снять мне 28к. Мне нужно 29. Она обяснить не может ничего, и предлагает забрать 28к.
-(Я)Я не согласен на эту транзакцию с непонятным остатком.
-(Касир)Это точно не комиссия, вот видите тут на чеке не указано, что есть коммисия. Я не могу отменить транзакцию. Мы будем писать в главный офис сейчас о неправильном снятии. Так и пролетело 30 мин.
Через пару часов, я действительно узнаю о том что коммисия 0.5%(140грн).

Я конечно сам виноват что не углядел, но:
1)Работники в рамках одного отдления не могут обяснить почему не проходила транзакция на 29к, и начали пробовать снимать меньше. Они просто сами не знают тарифов.
2)Приведение тарифов в читаемый вид так и не бело сделано, о чем я просил minfin.com.ua/company/ideabank/review/55817/. Вот и сотрудники в них не разбираются.
3)Работник колцентра не смог коректно ответить и посоветовать проверить наличность в отделении, так же как и тот работник который поднимал лимит.
4)Работник колцентра подтвердил, что 4 снятие в банкоматах по украине идет с комиссией. Есть запись разговора. Это нормально?
trader2009 15 січня 2015, 0:15
Здравствуйте!
Являюсь клиентом банка, было несколько закрытых кредитов. Сейчас возникли трудности с погашением текущего кредита, так как я являюсь вынужденным переселенцем из Крыма и лишился существенных источников дохода. До текущего момента изыскивал все возможности для своевременного погашения кредита, но сейчас платить стало нечем.

Заблаговременно обратился в банк с просьбой предоставить мне кредитные каникулы или реструктуризацию. В банке специалист любезно принял мое заявление, сказал, что кредитные каникулы в их банке уже не предусмотрены, и ответ по реструктуризации будет через 30 дней.

В оговоренный срок никакого ответа я не получил и начал сам дозваниваться в банк. После нескольких отфутболиваний, дозвонился таки до специалиста отдела реструктуризации, которая мне сообщила, что возможности предоставить мне реструктуризацию у банка нет, так как у него и так много проблемных клиентов.

То есть, как я понял, что пока я не перестану платить вовремя, реструктуризация мне не светит. Очень печально наблюдать такое отношение банка к своим клиентам, тогда как я делаю все чтобы выполнять свои обязательства.

При том, что было письмо Нацбанка от 31.07.2014 г. № 47-604/41267, где банкам предлагается разработать внутренние положения, в которых определить порядок пересмотра условий оплаты (реструктуризации) обязательств по кредитным договорам с лицами, в частности, освобождение от штрафных санкций, предоставление отсрочек в погашении основного долга и уплате процентов и тому подобное.

Но, видимо, Идея Банку нет дела до рекомендаций государственного регулятора.

P.S. Справку о взятии на учет особы, перемещенной с временно оккупированной территории Украины предоставил вместе с подачей заявления о реструктуризации, мой ИНН 2709101738
LyudmilaI 14 січня 2015, 17:47
Я є клієнтом банку декілька років, тримаю депозит. Вчора прийшла переоформляти, кошти з попереднього депозиту надійшли на картку, термін дії якої вийшов. Але у відділенні мене вже чекала нова картка. Касир на касі № 1 швиденько дала мені конверт з карткою і кодом і каже :«Відкривайте, дивіться пін-код і вводьте в термінал». Виявляється, на рахунку 60 коп. Тоді економіст спитала касира, а чи точно мою картку вона мені видала. Та ще раз спитала прізвище (хоча перед тим я їй давала паспорт) і знайшла вже мою картку! А та, з конверту, який я вже вскрила і розписалася на картці, була чужа!!! Я без поняття, якщо прийде власник тієї картки, як вони будуть їй чи йому відавати картку. Це вже не мої проблеми. Мене вразило інше: сталася серйозна помилка з вини банку, а у працівників це викликало тільки жарти і сміх, про якісь вибачення навіть не йшлося! А якби точно так же вони комусь видали комплект з пін-кодом і моєю карткою, на якій 16,5 тис.! Яким чином я би потім довела, що карти в мене нема і гроші знімала не я?!!!
Працівники некомпетентні і не можуть собі дати раду в елементарних речах! Скандалу я їм не влаштувала тільки тому, що це був вечір перед старим Новим Роком
Dimiys 13 січня 2015, 16:18
В Киеве забирал депозит, выдать выдали правда по мне неизвестным причинам сняли1% от суммы потому как у меня нет карточки(хотя она мне не нужна). В итоге с 50000 грн я недополучил 500 грн. Обидно, что даже то, что ты заработал тебе недают просто так их забрать.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 14 січня 2015, 10:21
Доброго дня, Dimiys!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Адресу відділення ІдеяБанку, де Ви обслуговуєтесь.
без оцінки
ATO29 12 січня 2015, 16:26
Я не могу аплачивать кредит за машину с августа не плачу бутьте людьми дайте каникулы до завершения боевых действий я остался без работы я ели тягу семью а вы ещё звоните требуете вас бы на наше место вот как бы вы запели карты заблокированы пенсии не платят работы нет разрушения инфоструктуры как быть 3 года платил!!! а теперь подыхай но плати ???? чем???
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 14 січня 2015, 10:24
Доброго дня, ATO29!
Ви можете написав запит на канікули і банк готовий його розглянут. Запит можна написати на будь-якому відділенні банку або надіслати на електрону пошту банку PPOavto@ideabank.ua.
Також можете залишити свої контакти і ми Вам перетелефонуємо.
Neox 12 січня 2015, 13:00
Я вже попередньо писав про спроби банку не віддавати кошти.
Сьогодні пробувала людина зняти свій гривневий депозит(50 000грн), що закінчився за адрсою м. Надвірна, вул. Мазепи, 24а.
Всякими способами пробували переконати перевкласти, навіть пропонували частково(100$) конвертувати.
Мав можливість поспілкуватися з начальником відділення Котлярчук Марта Богданівна. Дуже ХАМОВИТА особа, клієнта слухати не хоче, торочить своє, спочатку почала розказувати, що НБУ заборонив видавати великі суми коштів, потім про те, що Ідея банк такий чудовий, видає частину вкладу. Склалося таке враження, що банки взагалі не зобов'язані видавати вклади, а Ідея банк найкращий всім видає частину вкладу.
Шановне керівництво Ідея банку, прошу звернути увагу на керівника у даному відділення, таке враження, що людина не на своєму місці. Пані Котлярчук завдає шкоди іміджу даної установи.
Такі дії працівників наштовхують на думки, що установа практично доживає останні дні… Хоча я сам особисто нещодавно забирав набагато більшу суму, видали, але неохоче і такого наглого хамства не помітив.
без оцінки
cadet 4 січня 2015, 21:26
Имея депозит с ежемесячным начислением % и возможностью пополнения столкнулся с проблемой осуществить пополнение через интернет-банкинг. Сейчас праздники — проценты начислены, но я не могу ими пополнить депозит, так как они уже второй день есть в «Балансе», но нет в «Доступной сумме». Неужели это нельзя автоматизировать? ИдеаБанк, исправьте этот момент или не уходите все на праздники. Я не особо рад, что мои деньги «не работают», как и ваши сотрудники.
tiesto2014 31 грудня 2014, 16:21
Неприємно вразила довільна зміна тарифів на карткові пакети.

Буквально вчора задав питання на Мінфіні щодо пакету «Вигідний», а саме щодо комісії за платіжки в інші банки. Розписав, що на сайті вказано одне (комісія входить у вартість щомісячної плати), а по факту знімається 0.5%. Просив роз’яснити дане питання представником банку.

Замість роз’яснення сьогодні на сайті Ідея Банку даний тариф вже тишком-нишком поправили. Очевидно, що клієнтів банку про це не повідомили в жоден доступний спосіб: ні імейл, ні смс, ні повідомлення в СДО "Інтернет-банкінг".

Зміна тарифів — це нормально! Але будь-ласка, не робіть це по-жлобськи, проводьте прозору комунікацію зі своїми клієнтами. Це вам додасть бонусів у репутацію. Натомість хитрощі тільки відлякують.

Пропоную вищому керівництву банку попередити або звільнити осіб, відповідальних за донесення інформації до клієнтів щодо змін у тарифах, оскільки це досить серйозний «прокол» у комунікації.

Також підтримую ідею попереднього дописувача: договір ОБОВ’ЯЗКОВО повинен мати додаток з тарифами. Усі зміни тарифів повинні повідомлятися клієнтові завчасно!

P. S. Якщо тишком-нишком виправляєте, то вже виправіть в обидвох місцях :)
bm777 30 грудня 2014, 9:11
Являюся клієнтом банку з 2011 року. За цей час жодного гривневого депозиту з банку не забрав. В час, коли долар почав стрімко рости хотів забрати гривні, але працівники банку переконали цього не робити, на жаль послухав… Зараз хочу конвертувати гривневий депозит в долари і залишити в банку, але цього зробити не можу. Готовий був принести до них ще валюту на депозит, але бачу, що не варто. Висновок, забираю гривні і віднесу в інший банк. Не хоче банк «йти назустріч» клієнтам. Працівники привітні і компетентні.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 3 січня 2015, 13:51
Доброго дня, bm777!
Надішліть нам на електрону скриньку Info.povidomlenja@ideabank.ua більше інформації:
1) Номер відділення банку, в якому Ви обслуговуєтесь.
2) П.І.П
3) П.І. працівника, який надавав Вам консультацію.
Bookerz 29 грудня 2014, 13:42
Если надежность банка на сегодняшний день не вызывает сомнений, то форма депозитного договора вызывает вопросы.
1 Например, заключая депозит на 12 мес. я хочу видеть, что в договоре указана дата возврата денег именно через 12 мес, а не через 24 (1 год + 1 год дополнительно). Как-то по-другому пропишите эту возможность ещё одного дополнительного года.
2 Так же тот договор на получение пенсии через Идеябанк, выдаваемый на руки клиенту — это всего лишь «выписка-уведомление к договору комплексного банковского обслуживания». Лучше выдавать и основной и выписку — уведомление… Иначе, я не знаю, что там в основном прописано.
3 При оформлении пластиковой карточки нужно выдавать распечатку тарифов на обслуживание этой карточки. Я понимаю, что можно на сайте посмотреть. Но ещё лет 15 будут люди, которым проще почитать на бумаге, чем искать на сайте.

Качественная документация является одной из черт лица банка. Поскольку я являюсь клиентом банка, я хочу чтобы это лицо было приятным.
Boris ... 29 грудня 2014, 2:14
Почитал отзывы и очень много негатива написано про банк. Хочу поделиться личным опытом сотрудничества с банком по части депозитов (кредиты не беру в принципе). Являюсь клиентом банка уже второй год и даже в самые сложные времена, когда даже намного более именитые банки прекращали выполнять свои обязательства, ideabank чётко выполнял свои обязательства даже по валютным депозитам. Задержек по выплате валюты никогда не было больше суток, а в случае задержки, сотрудники банка сами набирали меня по телефону и предупреждали когда подойти в банк чтобы забрать нужную сумму. Это действительно много значит так как имел печальный опыт с брокбизнесбанком, фин.инициативой, еврогазбанком, дельтой и т.д.
Банк показал что он надёжный партнёр и поэтому я продолжаю быть клиентом банка и действительно доволен работой банка! Молодцы! Всех с наступающим Новым Годом!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 29 грудня 2014, 10:19
Доброго дня, Boris!
Дякуємо Вам, що є клієнтом нашого ІдеяБанку.
Дякуємо за привітання і вітаємо Вас також з Новим Роком. Нехай він буде для Вас плідним і успішним! ra.luxnet.ua/2015/cards/ideabank/
alexeysomko 25 грудня 2014, 19:17
Сегодня закончился депозит на приличную сумму (грн.), выдали все без проблем. Всех сотрудников и форумчан с Новым Годом!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 29 грудня 2014, 9:22
Доброго дня, alexeysomko!
Дякуємо Вам за гарний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Дякуємо за привітання і вітаємо Вас також з Новим Роком. Нехай він буде для Вас плідним і успішним!
vkostyuk 25 грудня 2014, 11:28
Вчера 24.12.2014 попытался снять с карточки в банкомате «Платинум Банк» сначала 1000 грн., затем 500 грн. и в обоих случаях получил сообщение от банка о превышении лимита транзакции. На «горячей линии» сообщили, что до 5 ошибок банкомата допускается. Полный бред!!!

После проблем со снятием налички в банкомате, утром того же дня, перевел деньги с карточки этого банка в другой банк через интернет банкинг. В интернет банкинге операция выполнена, деньги со счета списаны, но получателю не досталены. Сегодня 25.12.2014 звоню на горячую линию узнать состояние перевода, но там отвечают, что этой информацией они не владеют.

Готовлю письменные запросы на банк.
Выводы делайте сами.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 29 грудня 2014, 9:20
Доброго дня, vkostyuk!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер телефону, з якого Ви телефонували.
3) Номер телефону, на який Ви телефонували…
без оцінки
Наталья В. 23 грудня 2014, 14:37
День добрый! Рекомендую данный банк. Со своими обязательствами по депозитам справляется. Как сказал однажды один мой знакомый: Держи деньги, как и яйца, в разных корзинах… Вот и разложила по разным. Сначала закончился гривневый депозит в VABe (история с ним всем известна), пару недель назад — в Дельта. Там тоже ситуация плачевная и денег я пока не увидела. С ужасом ждала окончания долларового депозита в Idea, но, к огромной моей радости и удовольствию, банк оказался достойным моего доверия. Деньги с депозита уже начала забирать. Отдают нормально в долларах, в эквиваленте 15 тыс. грн./день. Спасибо. :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 грудня 2014, 15:33
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 23.12.2014).
Пользователь предоставил копии квитанций о получении валютного депозита по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является вкладчиком данного банка.
без оцінки
Geniy 23 грудня 2014, 12:57
Дорый день.

Я оформил депозит через интернет банкинг, где все условия были в виде таблички(проценты, срок, ...). Где я могу посмотреть полный договор, который есть между банком и мной?
Я пересмотрел весь сайт ваш, но ничего не нашел.
Меня интересует проценты и коммисии в случае моего разрыва депозита. А также могу ли я получить документы на депозит оформленный через интернет банкинг?

Также хочу попросить, что бы вы обратили внимание на мой предыдущий отзыв и комментарий тут minfin.com.ua/company/ideabank/review/55817/
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 24 грудня 2014, 11:30
Доброго дня,Geniy!
Дякуємо за ваше звернення.
Отримати консультацію на рахунок всіх можливих умов договору, відсоткових ставок та дострокового розірвання Ви можете звернувшись на безкоштовну гарячу лінію банку 0800 502030
А також після візиту на відділення, де було підключено інтернет-банкніг, на якому ви зможете отримати роздрукований екземпляр Вашого депозитного договору з підписом та печаткою банку при потребі.
Tornado64 20 грудня 2014, 20:39
уже начинает настораживать какую гадость опять банк задумал. ответа на мыло не получил уже 4-е сутки но нет звонков. оплату не сделал по кредиту. так как знаю что обязаны согласно указу были предоставить каникулы
опасный банк. сидишь как с гранатой без чеки в руках.
без оцінки
lowe 20 грудня 2014, 13:37
Дуже гарний банк… банк в якому працюють гарні люди… люди які розводять на бабки які готові забрати останне оставити без трусів які обманюють людей мене розвили чудово!!! Брали авто в кредит проплатили 3 роки з явилися фінансові трудності (як і в більшості щас людей) була просрочка до 9тис.грн. питався продать сам шоб закрити кредит невийшло бо долар захмарний… банк не йшов на поступки і тут АКЦІЯ звоне такий собі АНДРІЙ і предлага розстрочку місячний платіж зменшити в двічі натомість продовжити ще на один рік кредит Подумали нам підходе леше оплачувати морочив голову цілий місяць І тут позвонив назначив зустріч в банкові ми і приїхали зустрілися начяли писати заяви і тіпа оформляти документи умова була щоб зфотографувати авто і тех паспорт один узяв техпаспорт другий ключі щоб подивитися показники спідометра і все це забрали закрили авто потім було 2 варіанта банк забирае авто і закривае кредит сума остатку 47тис.грн. хочя стоїмость авто в 2 рази більша або я знаходжу всю суму відразу коштів таких звісно нема І тут саме цікаве вони (Андрій і Сергій) самі найшли за щитані минути покупців на авто перекупів і міняйл на бакси договорилися з нотаріусом обляпали все це швидко МОЛОДЦІ закрили кредит слава богу видали довідку про закриття кредиту дали нам на руки 20000грн.різницю між сумою кр.і авто і ми пішли пішки додому за 100км. В дружини шок в дітей шок один і здому зійшов потребуе психолога двое в сльозах… ми виплатили 51000грн.за три роки+страховки+додаткове обл.ГБО.музика і ще багато чого на виході десь до 80000тис.грн.а осталися з 20000тис.грн.Банк не чистий Працівники теж дай бог вам здоров я і щастя (свічку в церкві за ваш упокой уже поставив)удачі не болійте.Авто щастя не принесе. А БАНК скоро лопне бо Поляки вивели свої гроші з нього він тримается на депозитах ЛЮДИ ДУМАЙТЕ самі Хай щастить…В додаток скажу з їхніх слів вони так робили не один раз… Обманули обвели а можна булоб і піти банкові на зустріч кліента Будьте ви прокляті на все життя…
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 22 грудня 2014, 10:39
Доброго дня, lowe!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Tornado64 19 грудня 2014, 11:34
было ответом банка пишите на почтовик укажите счёт и фамилию. отписал. ответа не получил уже трое суток. тут банк отписал по мере возможности будет ответ. значит кредит без справок пожалуста в течении часа. отказ о предоставлении каникул в нарушение закона за 40 минут. ответ мотивация почему отказали. уже трое суток прошло. нечего я не потерплю сегодня срок платежа. сами названивать сегодня начнут. как банк так и я к банку
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 23 грудня 2014, 11:10
Доброго дня,Tornado64!
Ваші дані отримано і опрацьовуються. В найближчому часі з Вами зв'яжуться наші працівники в телефоному режимі.
UA82 18 грудня 2014, 23:12
Доброго всім дня!
Ось власний досвід спілкування з банком, не пов'язаний з кредитами/депозитами.

Місяць тому з’явилась потреба відкрити доларову картку. Начитавшись непоганих відгуків про Ідеа банк, вирішив відкрити її саме в цьому банку. Картку виготовили за 2 тижні. Забираючи з відділення 16/12/14, поповнив її на хх дол.

Ввечері збираюсь розрахуватись в інтернеті цією картою. Через «гарячу лінію» (ГЛ) відключаю перевірку CVV2-кода, але платіж не проходить. Знову звоню на ГЛ – виявляється, карта не активована (це можна і потрібно робити на відділенні, але менеджери, як виявляється, «не зобов’язані» ). Тому роблю це за допомогою ГЛ – але карта стане активною на наступний робочий день

Наступного дня, 17/12, без усілякої задньої думки збираюсь розрахуватись нею. Однак, платіж не проходить. Звоню на ГЛ – так, карта активна, так, хх дол є, але на поточному, а не на картковому рахунку (у відділенні я поповнював 16/12 саме КАРТКУ). Теоретично, перекинути кошти на картку можна через інтернет-банкінг, але він «не бачить» картку. На ГЛ мені на це кажуть, що інтернет-банкінг побачить картку, скоріш за все, наступного робочого дня – вони від мого імені зроблять запит на техпідтримку. А по результатам мають мені передзвонити.

Проходить ще день. 18/12 ніхто не перезвонив, хх дол. на картковому рахунку немає, інтернет-банкінг картки так і не бачить. Ввечері ще двічі дзвонив на ГЛ. У першому випадку порекомендували підійти на своє відділення – щоб вирішити проблему інтернет-банкінгу (!) У другому ж випадку повторно прийняли мою заявку у техпідтримку щодо проблеми з інтернет-банкінгом, та пообіцяли передзвонити.

В результаті 7 дзвінків на ГЛ, мінімум три втрачених дні, попсовані нерви. Звичайно, що на фоні Дельти комусь це може видатись дрібницею. Але хай кожен робить висновки самостійно.

Так як відписується представник банку (віддаю банку належне), то ось мій номер договору: 40.65.001771
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 22 грудня 2014, 10:37
Доброго дня, UA82! Вибачте за незручності зі сторони банку. Відділення невірно прописало номер рахунку 2620 до картки клієнта.
Поповнення карткового рахунку відбулось 16.12.2014. Рахунок вірний до картки був прив’язаний відділенням (LTESTOVA 18.12.2014 17:50:56), відповідно кошти зарахувались на картку сьогодні вранці.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝