Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
олег шахбазов 16 лютого 2015, 19:39
Сьогодні висидів 1.0 годину щоб потрапити до менеджера а грошей нема. Дали 1/3 гривневого вкладу який в неділю закінчився і вже через інтернет був переведений на поточний рахунок. Оскільки я був з сімьєю після роботи то молодша дитинка успішно виспалась за 1.0 годину в відділенні банку. Ну а з гривнею як завжди затяжка-протяжка з дня на день. Завтра побачимо яка казка буде знову розказана працівниками банку і беремо термос, бутерброди, планшет- богзна скільки прийдеться висидіти в Дрогобицькому відділенні ідеа банку. Добре що хоть тепло, не треба брати теплих речей.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 17 лютого 2015, 16:26
Доброго дня, олег шахбазов!
Приносимо вибачення за незручності зі сторони банку.
Щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію та провести службове розслідування, нам потрібно більше інформації.
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Час візиту у банк.
IQ999 16 лютого 2015, 14:58
Я Вкладчик этого банка… При расчете в торговом зале супермаркета операцию на сумму 50 грн отклонили, потом оказалось, что банк эту сумму заблокировал, я оплатила с другой карточки другого банка, а через 2 дня эту сумму перечислили туда, где я хотела рассчитаться. На гарячей линии просто 2 часа проверяли мои данные, а потом сказали обратиться в отделение.Мне предложили написать заявление о возврате средств, но тариф за эту услугу 70 грн.
Теперь банки так зарабатывают.
Пусть оно им на лекарство пойдет, на первую закупку…
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 16 лютого 2015, 17:47
Доброго дня, IQ999!
Вибачте за незручності зі сторони банку.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер Вашого рахунку.
3) Номер відділення, в яке Ви зверталися.
4) Ім’я співробітника, що прийняв Ваш дзвінок на гарячій лінії і дату дзвінка.
без оцінки
trusevich 14 лютого 2015, 7:09
У нас в Идея банке автокредит, платим исправно уже больше двух лет. Вроде бы все было хорошо, но в последнее время начались возникать непонятные моменты. Первый раз пару месяцев назад был звонок, что мы не сделали очередной платеж и нам начислен штраф за неоплату. Я подняла квитанции, сказала когда и где был осуществлен платеж и вопрос решился. Хорошо. Но не надолго. Недавно приходит сообщение на мобильный, за неподачу договоров страхования автомобиля начислен штраф более двух тысяч и просьба его оплатить до 25 февраля. Я в шоке. Потому, что договора все были оформлены вовремя и все скан-копии отправлены сотрудником страховой компании во Львов в главный офис в день подписания договоров. Я уже сейчас перезваниваю в страховую, девушка еще раз подтверждает, что все было отправлено, велась переписка с сотрудником банка в электронной форме, а вот сейчас вдруг оказалось, что ничего нет. И на электронное письмо со страховой сейчас уже банк не отвечает. Наверное, делает вид что не видит ничего, что бы скачать дополнительно деньги с клиента. Конечно, хочется верить в лучшее, что после того, как я написала письмо в отделении банка на Позняках, с ситуацией разберутся, иначе я на знаю, что делать. Отдавать больше двух тысяч неизвестно зачем я не могу, они мне не лишние, (памперсы для ребенка сколько сейчас стоят!) да и я все сделала вовремя. Обидно и не понятно.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 16 лютого 2015, 13:59
Доброго дня, trusevich! Дякуємо, що обрали ІдеяБанк. Нам важливий кожний клієнт і його думка.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і надати Вам відповідь, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Номер відділення банку, в якому Вас обслуговують.
ukexpert 12 лютого 2015, 12:52
Решила открыть два счета юр лица, уж очень заманчивые условия. Пришла в отделение, уточнила, вежливые девочки рассказали как все чудесно, проверили доки, сказали к вечеру счет и через несколько часов Интернет-банкинг. Думаю отлично! Через два дня звоню — думаю уже открыт счет и есть с налоговой уведомление — в ответ — а… вам ничего не открыли, у вас там бумаги не соответствуют. Мне даже никто не позвонил! Бегаю получаю, все сдала (кстати свидетельство единого налога для открытия счета не требует ни один банк). Звоню, ну что открыли — мне — оформляем договора, как оформим вам позвонят. Через два дня — звонка все нет, я еду в отделение — и о чудо, моими договорами никто даже не занимался. Я села и при мне их начали оформлять. Мне пришлось просидеть ровно 2 часа!!! Ок, к вечеру сказали будет интернет-банкинг. Уже третьи сутки — его нет. В отделении говорят мы ничего не знаем, ТАМ РАБОТАЕТ ОДИН МАЛЬЧИК НА ВСЮ УКРАИНУ и он все делает в порядке очереди, когда до вас дойдет очередь неизвестно. Я обалдела!!! Один мальчик на всю Украину и похоже он создает лично для меня программу интернет-банкинга. Звоню на 800-тую линию — в ответ ничем помочь не можем! Все, никто ничем помочь не может! Я просто в шоке и ужасе! И главный вопрос — а есть ли мальчик? В банк для открытия счета я пришла 29 января 2015. Сегодня 12 февраля, я жду мальчика.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 12 лютого 2015, 13:16
Доброго дня, ukexpert!
Дякуємо за Ваш коментар. Для того щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію і провести розслідування, нам потрібно більше інформації. Надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер відділення, в яке Ви зверталися.
3) Ім’я співробітника, який Вас оформляв.
kycnat82 11 лютого 2015, 13:31
Доброго дня!
Я клієнтка Дрогобицького відділення Ідея Банк
У мене були два вклади на різні суми. Вклади переоформлено на 3 місяці до 09.01.2015 та 22.01.2015. Приблизно 20 січня я звернулась до Дрогобицького відділення ПАТ "Ідея Банк" до спеціаліста Кондур О. для написання заяви, щоб зняти свій вклад. Заяву написала також і 22 січня на другий вклад. Спеціаліст сказала мені підійти через 4 дні для отримання коштів та відсотків згідно процедури банку. Рівно за 4 банківські дні, тобто 28 січня я прийшла до відділення. Спеціаліст Кондур О. в грубій формі відповіла мені, що коштів немає і щоб я прийшла завтра. Так тривало до 02 лютого. В цей день день, 02 лютого я звернулась до керуючого Дрогобицьким відділенням Сушко В.Я. для вияснення обставин по зняттю моїх вкладів і він дав дозвіл виплачувати кошти з каси. Спеціаліст Кондур О. виплатила мені тільки 181,59 грн. відсотків по двом вкладам, пояснюючи це тим, що всі відсотки зняли на податок до армії. По розрахункам з двох вкладів повинно було бути 935,13 грн. Куди поділись решта коштів?
Працівники хамлять до клієнтів, кошти з вкладів не повертаються! Досі ніхто не пояснює мені де кошти з депозитів!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 12 лютого 2015, 8:51
Доброго дня, kycnat82! Дякуємо Вам за звернення і те, що являєтесь клієнтом нашого банку. Нам важлива думка клієнтів. На даний момент проводиться розслідування інциденту, після чого буде вчинено відповідні заходи для врегулювання ситуації, що сталася. У разі виникнення запитань телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Полезный комментарий
rt30 12 лютого 2015, 9:25
Тогда это трактуется как другие доходы и тоже 1,5% (помимо с заработной платы...)
alexandrums 8 лютого 2015, 12:01
Депозит в гривне отдали без проблем
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 9 лютого 2015, 11:26
Доброго дня, alexandrums!
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
mariya3 5 лютого 2015, 23:04
Проплачувала кредит минулої п«ятниці подрузі, отримала негативний заряд на весь день.Не знаю куди дивиться вище керівництво даної установи, але поведінка даного керівника відділення, що у м.Дрогобич просто неприпустима. Хамське відношення до клієнтів, розпивання алкогольних напоїв у себе в кабінеті з друзями(начальник заявив, що він у відпустці на зауваження), дикий регіт на весь зал. Люди були шоковані!!! Сором!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 6 лютого 2015, 13:25
Доброго дня, mariya3!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і провести розмову із співробітником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Дату візиту у банк.
3) Номер відділення ІдеяБанку, в яке Ви звертались.
олег шахбазов 4 лютого 2015, 22:37
Мене сьогодні обслуговували в банку, менеджер. Прийшла блатна і мене відсунули в сторону поки блатну не обслужили. Так що в цьому банку блатні прирівнюються до інвалідів війни і обслуговуються без черги. Всім бажаю бути БЛАТНИМИ.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 6 лютого 2015, 13:23
Доброго дня, олег шахбазов!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і провести розмову із співробітником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ім'я співробітника нашого, банку, що Вас обслуговував.
3) Дату візиту у банк.
4) Номер відділення ІдеяБанку, в яке Ви звертались.
без оцінки
Mdimsan 4 лютого 2015, 14:20
Взял кредит наличными без справки о доходах, все вроде ничего нужны были срочно деньги. Первый месяц оплатил суму по договору — класс, второй месяц — прихожу мне говорят плюс 5 грн.за кассовый сбор, возмутился — с какого перепугу, ведь в договоре этого нет и ни в одном банке такого маразма нет, чтобы свой же банк брал комиссию за внесение денег на счет. Но ничего не докажешь этим хапугам — заплатил. Так за год погашения кредита переплачиваешь еще 60 грн. сверху помимо страшных процентов.Но это еще не всё — через полгода с 5 грн комиссия выросла к 10 грн! Класс!!! Охринеть!!! Оббобрили клиента как сами захотели. И ничего не докажешь, они всегда правы.Но самое поразительное — каждый месяц из банка звонит очередная " попка" и предлагает взять ещё денег в кредит — достали! Последняя их задрочка- назначили штраф 300 грн. за то, что я не предоставил справки о доходах(при оформлении кредита её не требовали).Короче, Люди не связывайтесь с этими мудилами ни при каких обстоятельствах. Такого банка-беспредельщика нет.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 9 лютого 2015, 11:28
Доброго дня, Mdimsan!
ПАТ «Ідея Банком» були внесені зміни до тарифів з розрахунково-касового обслуговування (надалі – РКО), які діяли з 21.05.2014 року, а саме впроваджено комісію в розмірі 5,00 грн. (п’ять гривень 00 копійок) за обробку готівки касиром банку при здійсненні операції зарахування коштів для погашення кредитної заборгованості через каси банку.
У вересні 2014 року до тарифів РКО було внесено зміни, які вступили в дію з 16.09.2014 року. Відповідно, комісія за обробку готівки касиром банку при здійсненні операції зарахування коштів для погашення кредитної заборгованості кредитів через каси Банку становить 10,00 грн. (десять гривень 00 копійок). Вказана комісія жодним чином не збільшує обсягу Ваших зобов’язань за кредитним договором.
Дана інформація розміщена на кожному відділенні ПАТ «Ідея Банк».
Також, Ви маєте можливість погашати кредитну заборгованість не тільки через касу Банку, а й через систему дистанційного обслуговування інтернет-банкінг, через термінали самообслуговування, каси інших банків тощо без сплати комісії.
Згідно пункту Кредитного договору позичальник зобов’язаний підтверджувати свій фінансовий стан, надавши документи про доходи через одинадцять місяців від дати укладання договору.
Оскільки Ви вчасно не подали в Банк даних документів, згідно пункту Кредитного договору (який саме вказати не можна, оскільки відсутні дані клієнта по кредиту), Вам було нараховано штраф у розмірі 300,00 грн.

Якщо у вас виникатимуть ще запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30
олег шахбазов 3 лютого 2015, 21:16
Уже 4 день не повертають депозит. Щоденно зволікають. Черги 1-2 години до менеджера банку. Менеджер один на депозити і кредити. Мене вже нудить від такого обслуговування. Жалкую що заліз в цей не серйозний банк. Карточки віза не роблять-повний прікол. Тобто щоб щось отримати чи зробити треба потратити 1-2 години поки прийме менеджер банку. Гроші не віддають-початок проблем чи робота на антирейтинг банку.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 6 лютого 2015, 16:55
Доброго дня, олег шахбазов! Депозити Ідеябанк чітко видає по процедурі. Немає жодного випадку, щоб кошти не видавались за запитом клієнта. З картками VISA в банку жодних проблем немає. Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і провести перевірку, нам потрібно більше інформації.
Надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Номер відділення банку, в який Ви зверталися.
4) Дата Вашого візиту у банк.
Сергей Колесник 31 січня 2015, 7:44
Обращался за потр. кредитом-все документы и кредитная история в порядке, но не устроила декларация в электронном виде за год.Говорят надо за 2 квартала.Вот тупость- год же-это в 2 раза больше, чем 2 квартала!!! Тупые менеджеры (или кредитный комитет)не знают, что только ФОП 3 группы подают раз в квартал.
Я считаю.что если в какой-то момент не даете кредиты-скажите это сразу, зачем морочить голову и терять и ваше и клиента время.
arval 30 січня 2015, 11:53
Здравствуйте! я являюсь клиентом Вашего банка(кредит «консолідований»).Втечении 1,5лет исправно платил, без просрочек.
В данный момент я испытываю финансовые затруднения связанные с уменьшением моих доходов(зарплата).Обратился в отделение города Кривой Рог(пр.Гагарина)17.12.14г. написал заявление на имя Василишин Татьяны о реструктуризации, заявление приняли, вх № 14499.Сотрудники отделения были вежливыми и корректными.уведомили меня что заявление рассматривается в течении 30 дней.По истечении данного срока никакими способами меня не уведомили о решении банка.После самостоятельного обращения в отделение и звонков в отдел кредитной задолженности я узнал, что мне отказано в реструктуризации.Также было отказано в просьбе перенести дату оплаты на другое число.Почему банк не идёт навстречу клиенту, который временно испытывает трудности и который не уклоняется от оплаты? готов рассмотреть любые варианты и предложения со стороны банка, но пока не предлагаете ничего, вообще.Зачем «загонять» клиента в ещё более сложную ситуацию (звонки, просрочки, пеня)? На вопрос по телефону горячей линии отвечают довольно-таки грубо «це ваші особисті проблеми, платіть стільки ж як і раніше».Очень надеюсь на встречные шаги со стороны банка.Номер моего кредитного договора Р20.187.72186
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 2 лютого 2015, 13:14
Доброго дня, arval! Ви можете звернутися на Ваше відділення ІдеяБанку і написати письмову заяву. Банком розглянеться така можливість (зміна платежу проводиться лише якщо вказані вагомі причини).
михаил подоляко 30 січня 2015, 11:34
Сегодня закончился депозит в Черниговском отделении пришел в отделение и спрашиваю возможность его переоформления на 6 месяцев под 24 % годовых как указано на сайте банка Ответ это через интернет банкинг а у нас 23%. Говорю а как забрать депозит Ответ приходите через 2 рабочих дня тогда отдадим. Вопрос а как оформить через интернет банкинг Ответ приходите через 2 часа. Тоесть я должен слонятся по дождю 2 часа. За это время обошел несколько других банков И обслуживание и отношение к клиенту совсем другое. На вопрос в Идея банке в отделении как поменять код карточки для получения % ответ мы не меняем. Вывод в Чернигове сотрудники банка не стремятся привлечь клиента а делают все чтобы они уходили. Наверно так и сделаю Как только в понедельник получу депозит пойду в другой юанк
AnnaAnnaAnna 29 січня 2015, 12:58
Вчера 28.01.2015 в 10.49 с номера телефона 0674666301, мне поступил звонок с требованием оплатить некий кредит!!! Хочу сообщить вам, что кредитов в банках я не имею вообще, следовательно и в вашем также! Настоятельная просьба отнестись с большей ответственностью к своей роботе и репутации банка и не совершать нелепых звонков людям не имеющим никакого отношения к вашему банку!..
без оцінки
xeops 25 січня 2015, 23:32
Изучив рейтинг Минфина, решил открыть карту и депозит в Идея Банке. У них хорошие ставки по депозитам и, говорят, качественный онлайн-банк.

Поехал в ближайшее отделение по адресу пр. Николая Бажана, 3Г. Яндекс.Карты показали метку прямо на выходе из метро Позняки. Я подумал что это ошибка карт и отделение находится в одном из ближайших домов. Но каково же было моё удивление, когда после небольших поисков я нашел отделение банка в одном из МАФ-ов прямо возле метро!

Увольте! В банк в киоске я деньги не понесу, и вам не советую.
Полезный комментарий
helen123 29 січня 2015, 21:24
Возможно это просто кредитные отделы, в которых только принимают
заявки на получение кредита.Естественно в них не ни касс, ни комплексного обслуживания.
Tornado64 24 січня 2015, 6:54
ну банк удивляет и лихо!!! где вы этот сброд набираете? нахожусь в ато требовали справку что я там что бы дали каникулы, получив ранение приехал домой для дальнейшего лечения, сразу понёс бумаги в банк. опачки отказ по каникулам. ну… с ним написал тут. моё дело взяла Анонина хороший человек. обещала помочь. но так случилось опять в банк приехать не смог попал в больницу. всё же контузия средней тяжести попал на операцию. Тоня пожелала выздоровления. но тут появилась как назвать нежно. ну дочка собаки валентина с франковска номер телефона 0342591377 и начала визжать не слушая. а с чего вы узялы що банк вам мав надаты каникулы? ёшкин кот. вы что другое государство? вам указы не касаются? ну раз вы другое государство. гуляйте лесом!!! до ато платил исправно и сейчас не хотел портить репутацию но появилось желание приехать на родину в франковск и в бывшем отеле прикарпатье где банк идея. и тупо… этой валентине, не надо мне кидать ваш сайт по работе с клиентами писал уже туда.… он не делает. больше месяца прошло
192837465 20 січня 2015, 21:23
Хотел поделиться о своих впечатлениях о Идея банке. В основном работой банка удовлетворен. Было закончился небольшой депо (около 20000) отдали без проблем. А вот сейчас задумываюсь — может банк поменять? Проживаю в Николаеве (как никак обл.центр, полумиллионник). Еще в прошлом году в городе было 2 отделения, перед Новым годом одно закрыли — понимаю — экономия, но второе оставшееся находится далеко. Для управления средствами помогает интернет банкинг, для пополнения — I -box. Но сегодня был неприятно удивлен — если ранее пополнение шло бесплатно, то сегодня сняли 2% комиссии. И информации о введении комиссии нигде не было. Если Идея банк претендует на звание «приличного» банк, можно было бы как-то продумать этот вопрос. А если Вас не интересуют клиенты в Николаеве — просто закройте оставшееся отделение.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 21 січня 2015, 10:12
Доброго дня, 192837465!
Дякуємо за Ваше звернення. Нам дуже важлива Ваша думка про обслуговування в нашому банку для його неперервного покращення.
Одночасно хочемо наголосити, що комісія в 2% при поповненні рахунків через термінали Івох – це комісія самих платіжних терміналів. Банк не утримує жодних додаткових комісій окрім внесеної Вами суми.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Gekata 20 січня 2015, 10:11
Была вкладчиком этого банка (в Харькове) — только положительные эмоции.Депозит после окончания срока отдали без звука, никаких заказов суммы (сумма большая, больше 100000), с улыбками, приходите еще и т.д. Потеряла карту — за два часа сделали новую, позвонили, пригласили прийти, помогают решать все возникающие вопросы. Спасибо банку и его сотрудникам
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 21 січня 2015, 10:15
Доброго дня, Gekata!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
без оцінки
10996731 20 січня 2015, 5:02
Клієнт банку не один рік, задоволена роботою на 100%. Дякую за роботу та підхід працівникам відділення з м.Луцька! Високий рівень професіоналізму, гарне ставлення до Клієнта, жодних проблем зі зняттям депозитних коштів!
Дякую Вам за співпрацю і виключно позитивні емоції!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 20 січня 2015, 9:20
Доброго дня, 10996731!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
bm777 19 січня 2015, 17:51
Доброго дня.
30.12.14 залишив відгук про роботу банку. 03.01.15 отримав відповідь з проханням подати більш детальну інформацію. 05.01.15 відписав і до сьогоднішнього дня банк не реагує на лист…

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝