Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
YuriySereda 24 січня 2025, 20:35
Банк систематично отримує скарги щодо виснажливої реєстрації у додатку О.Bank 2.0 дивись повiдомлення у цьому чаті від 22 листопада на 2024р, 13 жовтня 2024р., 15 вересня 2024р., 28 червня 2024р. Маю ту саму ситуацію, за винятком того що є діючим клієнтом банку з довоєнного часу, а через криворуких розробників модуля віддаленої реєстраціі у додатку O.Bank 2.O втратив контроль над своїми коштами ще у 2022 році. Щодо маніпуляцій з носом під час так званого селфі, маю таку думку, той додаток розрахований на дорогі сучасні мобільні телефони, смартфони, планшети. Тобто зв’язок 5G, 2 камери по 8 М, високошвидкicний інтернет, повністю заряджений акумулятор на годину розмов з фахівцем банку, відсутність роумінгу, тощо. Тобто, у них там у Львові чи Києві усе ОК працює. Для тих хто з Сум, Миколаєва, Херсонщини, Сум, Харкова, тим більш у селах, де йде війна, цей додаток до 'лампочки'. Якщо банк хоче виправитись, то: 1.Приберіть штучний інтелект від цієї функції, надайте повноваження фахівцю банку керувати процесом реєстрації; 2. Розділіть функцію на декілька логічно завершених етапів: 1. Регламент (норми законодавства, підстави та умови реєстраціі, згода на відео реєстрацію, підтвердження клієнтом проходження етапу за допомогою одноразового ключа);2 фотографування, підтвердження клієнтом згоди використовувати його зображення за допомогою одноразового ключа; 3. Сканування документів, підтвердження клієнтом згоди надати копії своїх документів за допомогою одноразового ключа; 4. Опитування клієнта, заповнення анкети, надання клієнту для ознайомлення анкети та інших документів, та підтвердження іх цифровим підписом за допомогою одноразового ключа, чи відтворення його підпису на екрані. Це все щоб банк отримав щасливого та вдячного клієнта. У нас на роботі кажуть, уся біда від криворуких программістів.
NatCo 24 січня 2025, 14:20
Чоловік отримав поранення на фронті, на лікування взяли кредит…
Краще робити що завгодно, тільки не зв’язуватися з Ідея банк! Люди, обходьте цей банк стороною, ідіть до до кого завгодно, тільки не до них!
Маленька записка по сплаті, про яку завчасно попереджала, не призвела ні до чого. Сплачую, але все одно від самого банку погрози, нетактоні, хамські дзвінки. Тебе не чують! У них не має війни, проблем, людського відношення до особистості. Отримую від 10 дзвінків з погрозами щодня не зрозуміло від кого. Вони передають персональні дані іншим особам, я так розумію.
Раніше брала кредити в других банках, не було жодних проблем, тебе чули, домовлялися, сплачувалося. Але не в Ідея банк!
Шановні співвітчизники, у всіх багато проблем, щоб не отримати ще одну не зв’язуйтеся х цим банком!
asdfgtre 22 січня 2025, 12:07
Зарплатний проект, перерахувала кошти на картки в 9,00 дзвоню через 2 години проведіть наконец то відомість на ЗП, провели, треба просити, інакше до вечора ждати треба. Гроші перевились на картку, в Додатку побачила що прийшли, пішла в магазин, а там розрахуватись не можу, так как термінал пише грошей не ма, кому вірити? На горячій лінії повідомили, що гроші як попали на кртку, треба ще 2 години чекати. І як ви думаєте буде бажання з вами працювати ??? Такого я ще не бачили ні в одному
Narus 6 січня 2025, 22:48
Виплатив кредит, продовжують списувати кошти незрозуміло куди, ігнорують звернення. Готую позов до суду. Військовий, юристи і медійна підтримка присутні. Якщо в когось є сході проблеми з банком, відпишіть найближчим часом, підготуємо колективний позов.
serhiivoenkom@gmail.com
immortalbox 28 грудня 2024, 23:34
Відділення за адресою: Харків, вул. Незалежності, 17
Я замовляв на сайті eBay товар і отримав порожній пакет. Товару немає. Я хочу оскаржити платіж. Але не можу потрапити у відділення банку фізично через ситуацію в країні. Я прошу банк ініціювати процедуру ChargeBack за моєю заявою. Вони категорично відмовляються це зробити, їм потрібна тільки особиста присутність і відвідати відділення. Ніякі інші способи вони не сприймають.
Таким чином не виконують свої зобов’язання. Схожу мені доведеться скаржитися в НБУ і в міжнародну платіжну систему VISA.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shevchouk 25 грудня 2024, 15:33
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 3
Був я колись вашим клієнтом, закрив рахунки роки три назад. Не телефонуйте мені, я не хочу вашим клієнтом!

Як вже дзвоните в Різдво, то хоть колядуйте)
Bassskk 12 грудня 2024, 13:08
12.12 мені поступив дзвінок з банку з повідомленням що я не доплатила по КК 300 грн платіж, спілкувались досить грубо, на моє питання чому я не бачу в додатку просрочку мені відповіли що від 01.12 є повідомлення що є заборгованість. ТАКОГО ПОВІДОМЛЕННЯ НЕМАЄ, я сказала що можу зробити скрін додатку щоб показати що ні в додатку ні повідомлення про заборгованість немає, менеджер який телефонував сказав що його це не цікавить йому головне щоб я внесла 300 грн.
І сказав що всю інформацію чому так сталося я можу дізнатися на гарячій лінії
Я заплатила ці 300 грн і одразу зателефонувала на ГЛ, там мені повідомили що вони не займаються додатком і не знають чому сформувалась заборгованість Я ОПЛАТИЛА 30 ПЛАТІЖ В пОВНОМУ ОБЄМІ і вони це бачили, а просрочка начебто якість нараховані %
На моє питання де мені дізнатись чому банк мене не повідомив що є заборгованість ГЛ сказала що переведе мене на іншого менеджера і ПОКЛАЛА ТЕЛЕФОн ніхто мене на іншого менеджера не перевів
Я готова надати всі скріни про платіж скрін щоб підтвердити що повідомлення і додатку не було
СКРІН І КВИТАНЦІЮ ПРО ВЕНСЕННЯ ПЛАТЕЖУ
банк загнав мене в борг і навіть не повідомив мене про це і зіпсував кредитну історію і навіть вибачитися ніхто не захотів як це зрозуміти?
roman9891 22 листопада 2024, 21:22
Відносився до банку цілком лояльно, до того як зіткнувся з вкрай неприємною ситуацією. Вступивши до лав Збройних Сил України і проходячи службу в бойовій частині (безпосередньо на лінії фронту) зіткнувся з саботажем зі сторони банку і відмовою виконувати пункт 15 статті 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».
На підставі відписок і посилання на лист генштабу (роз'яснення, де вказаний перелік документів для підтвердження статусу військовослужбовця), доречі в самому листі вказано що він не має правової сили.
Наданого банку військового квитка та довідки «про безпосередню участь особи у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України»
на думку банку недостатньо, для підтверждення статусу військовослужбовця.
Через що на думку банку військовослужбовець зобов’язаний також надати додатково витяг з наказу про прийняття посади та форму 5 (які дублюють інформацію вказану в уже наданих документах). При чому всі ці документи повинні бути не старші 3 місяців.
Також хочу зазначити, що військовослужбовці проходячи службу не завжди мають змогу займатись паперами, замість виконання бойових задач.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 грудня 2024, 13:09
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/credits/articles/pochemu-banki-blokiruyut-karty-voennym-i-ne-otdayut-zarabotannoe-na-vlozheniyah-v-ovgz/
Igorenya 22 листопада 2024, 20:15
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Івана Мазепи, 2
Вирішив стати клієнтом банку, знайомий дав реферальне посилання. Перший етап підписання документів через Дію і відправлення в банк, все швидко, ідентифікація в Дії кілька секунд, другий етап уже в самому банківському додатку — це якийсь кошмар! На початку не з’являється зелена рамка з помаранчевим квадратом, але через десяток разів таки з’явилася і тут почалося… потініться носом до квадрата! Цікаво скільки разів треба тягнутися, щоб пройшло селфі??? Четвертий день мучуся — зареєструватися й отримати цифрову карту неможливо! Телефоную на гарячу лінію (рази три) — відповідь одна вам треба пройти селфі ідентифікацію, хай їй грець! Враження жахливі!
Sir6Sergio 18 листопада 2024, 9:56
Банк закрив очі на статус ВПО. Цьому банку всеодно як мені годувати сімʼю. З таким банком і ворогів не треба. Банк подав до суду під час дії військового стану, під час відключення світла. Заблокував всі картки. Через дії банку відкрито виконавче провадження і арешт карток в інших банках.
Назапій Сосновський 29 жовтня 2024, 15:44
Відкрив у цьому банку рахунок, 2 роки десь назад.Почав користуватись тільки десь 4 місяці назад.Протягом цих місяців поповнення було на карту в районі 120 тис грн.В один день заходжу на карту, а карта пише що заблокована ну і звичайно кошти також.Попросили на їхню пошту надати пояснення про рух коштів, що я і зробив.Надав довідки про доходи ОК-7 та ОК-5, також виписки що кошти я з Ідея банк перераховував на мій інший банківський рахунок.Це їм виявилось не достатньо і вони закрили мені рахунок.На моє звернення, що я знаходжусь за кордоном і що хочу кошти отримати онлайн, тобто заяву про перерахунок коштів надаю на електронну почту або в телеграм, бо в банк можливості немає зявитись фізично.Мені ж звичайно відмовили.А як рахунок відкривати, то можна онлайн через Дію, індетифікацію також через селфі фото. А як кошти отримати то немає такої можливості.Не рекомендую цим банком користуватись.Якщо банк зробив можливість відкривати рахунок онлайн, то і людям також потрібно дати можливість його так і закрити і отримати свої кошти.В країні війна і не кожен може фізично зявитись в банк.Фінансовий номер 0680569094
nazar_sosnovskyy@ukr.net
Буду телефонувати в НБУ можливо вони допоможуть.
galaxycataleya 13 жовтня 2024, 11:05
Я звертаюсь до адмін.банку та розробників реєстрації в додаток. Почуйте людей. Ви зневажаєте своїх клієнтів, витрачаєте їх час та нерви. Реєстрацію пройти дуже важко, на багатьох телефонах взагалі не можливо. Якщо намагаєщься зайти в додаток з іншого приладу, взагалі відбуваєть блокування фінансового номеру, яке можна зняти тільки перереєстрацією цього номера в відділенні банку, витративши 40 хвилин часу. В інших установах ви можете заходити з любого нового пристрою, для цього є підтвердження особи через багато способів, почта, ідентифікатор…доопрацюйте будь ласка додаток, в наш час це не є проблема, головне бажання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wwww9874 20 вересня 2024, 10:30
Нерекомендую ніколи і не за яких обставин не звертатися в цей банк це вори і мошенніки % космічні персонал тупішого навіть не зустрічала в житті гроші з кредитки зникали кожного дня у відповідь чули це зняли %, хотіла б дізнатись може я щось пропустила але ж % знімаються 1 раз у місяць, а не кожного дня 5 днів підряд
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 вересня 2024, 16:43
Відгук не зарахований (на 22.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bronson222 15 вересня 2024, 22:13
Зачем вводить селфи-идентификацию? Это унизительно.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
erikaleta 13 вересня 2024, 4:42
Самий *** банк, проценти космічні, НЕ РЕКОМЕНДУЮ…кладеш кладеш і весь час довжин!!! Дуже великі проценти!!!
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 вересня 2024, 16:07
Відгук не зарахований (на 16.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
2181 1 серпня 2024, 19:28
Упродовж кількох років намагався відкрити депозит у «Ідея Банку», проте кожного наступного разу мої гроші залишалися при мені, оскільки безглуздий формалізм, зарегульованість процедури укладання договору, що має однобокі та заплутані умови, натомість відсутність чіткого єдиного та зрозуміло договору, а також пихатість неповороткового персоналу — нівелюють будь-яку рекламу цього банку про привабливі умови депозиту.
Отже, НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК у якості партнера.
Михайло Бучак 30 липня 2024, 12:07
Неодноразово намагався додзвонитися на гарячу лінію за номером 9555. Слухав музику протягом 3−5 хвилин. «Шановні» співробітники банку, ваш рівень сервісу — нижче плінтуса! Повипускали купу своїх додатків, а толку — 0,0!
Із нетерпінням чекаю на той день, коли припиню взаємовідносини з вашим банком, від душі плюну і забуду вашу назву як страшний сон! Ви реально мене дістали таким свинським ставленням до клієнтів!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
djeksonb 27 липня 2024, 11:37
На момент військового стану є проблеми з отримання кредит/оплати частинами але не з цим банком. Через представника банку була оформлена оплата частинами для покупки товару (військовому), ніяких проблем не було, все швидко та просто. Рекомендую!
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 липня 2024, 8:46
Відгук не зарахований (на 30.07.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Весельчак У 25 липня 2024, 10:02
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Січових Стрільців, 3-A
З 17 липня, вже більше тижня, не можу забрати 1100 євро зі свого валютного рахунку у банку. Замовив на 19 липня, не видали. У відділення послалися на якісь ліміти у касі. Сказали передзвонять пізніше. Не дочекавшись дзвінка, передзвонив сам 23 липня, посварився. Після цього 24 липня передзвонила касир та сказала, що гроші можна забрати. Я сказав, що під'їду у першій половині дня 25 липня та попросив відкласти гроші, т.к. їхатиму спеціально з іншого міста у відділення банку. Приїхав у місто, але касир передзвонила та повідомила, що грошей немає, тому що вона «не могла не обслужити іншого клієнта». І знову запропонувала чекати на дзвінок. У банку що, реально думають, що їхні клієнти чекатимуть на дзвінок, сидячи перед входом у відділення???
У мене немає цензурних слів щодо системи видачі коштів клієнтам у цьому банку. Це якийсь сюрреалізм. З такою напругою гроші видають клієнтам лише ті банки, які очікують на введення Тимчасової адміністрації НБУ, але Ідея банк не перебуває в таких умовах. При цьому дозволяє настільки безладно обслуговувати своїх клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Musemuse 16 липня 2024, 8:18
погодили кредит дуже швидко, відповіли на всі питання, дали точний графік виплат, нема на що поскаржитись.

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.45
PLN 10.8 11.6
USD 41.9 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.45
PLN 10.8 11.6
USD 41.9 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝