Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Эвгений Покидько 1 лютого 2021, 18:58
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 87
И так взял кредит условно 100000 грн.
Первое что поразило страховка добровольно принудительно! Решение нацбанка пофиг! Написал заявление на 10 день ответа ноль (заява √481 от 22.01.2021) заява про видмову от страховки! И во время получения сотрудники не договаривают и выпаривают лишние продукти! Продукт карта стоимость 100грн. Не кто не сказал что она платная! Увидел в выписке! Самое интересное сотрудники умалчивают что при снятии наличных через кассу свише 100000 грн. Комиссия 2%отсутствует! Соответственно вывод зарабатывания бонусов или полная некомпетентность сотрудников! Кстати в кассе денег не было не в Херсоне не в Виннице с снятием наличных был квест ещо тот!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 8 лютого 2021, 12:27
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
RadV 1 лютого 2021, 2:39
Відділення за адресою: Київ, вул. Попудренка, 18
Менеджер Діана у віділенні «Київ-10» на вул. Попудренка, 18 біля метро Дарниця — справжній професіонал своєї справи: максимальна ввічливість, максимальна зацікавленість давати відповіді на питання. Наше спілкування почалося з того, що вона зателефонувала і запропонувала скористатись одним з банківських продуктів по акції. Я їй задавав чимало питань і на всі отримав детальну відповідь. Картку видавали в самому кінці дня, прибіг під закриття відділення. Мене не послали на всі чотири сторони, а оформили всі документи. Вперше за всю свою історію користування банками бачу таку лояльність до клієнтів, таку ввічливість, та ще й у п’ятницю ввечері.

Коли ви прийдете в Приват чи в Ощадбанк — ви такого не побачите, навіть у найцентральнішому відділенні Ощада на площі Спортивній, 1-А у ТРЦ «Гулівер» чи десь на вулиці Мечнікова, 10/2 у Приваті навіть в першій половині дня. Під вечір в цих найбільших банках менеджери, а особливо, касири — перетворюються на радянських продавщиць. Ти прийшов, шоб відбирати в них час. Задасиш питання: «Га? Шо?» Я не з усіма менеджерами спілкувався, але з усіма касирами.

Ідея-банк мене просто приємно вразив. Може й у країни Євросоюзу можна не поспішати їхати, якщо в інших банках менеджери та касири будуть такі ввічливі?

Додатково, крім менеджера Діани, хочу подякувати менеджеру Дар'ї, яка допомагала заповнити папери і касиру Ользі. Ви просто молодці. Діану взагалі час підвищувати до керівника контакт-центру. Чи хоча б до рівня тренера, старшого майстра. Без перебільшень.

========
Плюси: у відділенні «Київ-10» на вул. Попудренка, 18 — принаймні два чудових менеджери Діана та Дар’я, і один ввічливий касир Ольга, яка каже «будь ласка» після кожного звернення: «Введіть цифри, будь ласка», «І ще раз, будь ласка», «Дякуємо», «Гарного вечора».
========

Мінуси: додаток О. Банк, який виконує функції клієнт-банку Ideabank — це програма, в якій поки зареєструєшся — згадаєш усі слова, які не можна казати в телевізорі і друкувати в газетах. Такого сирого і глючного банківського додатку — в житті не бачив. Наприклад, під час реєстрації приходить SMS і треба ввести код. Так от на дисплеї 854×480 крапок ви просто не зрозумієте куди його вводити, бо поле для вводу і кнопки з цифрами будуть поза межами екрану. І так — в усьому. Після оформлення картки, коли ти її вже отримав у відділенні і користуєшся, додаток 3 доби писав «Заберіть картку у відділенні». Стирай дані, не стирай, перевстановлюй — поки не зателефонував в контакт-центр — нічого не змінювалось. Причому, ніхто не передзвонив. Просто раз на день заходив і в один з днів — додаток почав показувати баланс картки, а не пропонувати забрати.

Техпідтримка у Viber робить граматичні помилки. Деякі оператори спілкуються не так, як прийнято в 2020-х роках. Замість «Так, вірно», або «Ні, дозвольте вам пояснити принцип роботи» ви отримаєте «Так» або «Ні». Як у цифрового хлопчика. Це не погано, але спілкування на рівні Ощадбанку. Ні в яке порівняння з тими менеджерами, про яких я написав.

Власники сайту minfin.com.ua не підтримують актуальною базу відділень, які можна вибрати при створенні відгуку про банк. І немає форми «Додати відділення, якого немає в переліку». Тому вибрав відділення на проспекті Соборності, 3, але я там ніколи не був.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 лютого 2021, 9:20
Дякуємо, що звернули нашу увагу.
Відділення додали та підключили ваш відгук до нього.
Shenskaya 30 січня 2021, 0:28
Сегодня перевела с карты этого банка первый раз сумму 30 .000 и уже по наступлению новых суток мне посчитали страхование 300 грн … до этого не однократно спрашивала у представителей банка по телефоны когда звонила и писала в чате что будут ли ещё какие нибудь скрытые комиссии? Ответили что переплата будет не больше 2% но если прибавить сюда эти 300 грн и ещё 2% за снятие — то переплата никак не вписывается в Ваши 2%. Не связывайтесь с этим банком!!!
Переписка ——

Здравствуйте могу ли я перевести 45 000 на карту монобанк без комиссии?
И если я ложу в кассе о банка до 8 февраля то сумма 45900? Для закрытия? Без скрытых комиссий?

Олександр: При умови переказу даної суми на карту іншого банку, комісії зі сторони Ідея Банк не буде. При оплаті до 08.02, переплата буде становити не більше 2%. Комісія за обслуговування оплачується в розмірі 10 грн в останній робочій день місяця, при умові якщо є використані кредитні кошти.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 8 лютого 2021, 12:40
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
mariishazz 28 січня 2021, 11:36
Расскажу вам историю. Моя мама брала кредит в этом банке, всегда вовремя платила и не спорила не с кем.
Но в 18-с году мама попала в больницу с инсультом, позже оказалось что он не первый, позже из-за халатности медсестёр, лопнула внешняя сонная артерия и опухла внутрення.
Операции, денег нет, обследования, капельницы, таблетки.
В итоге мама осталась ИНВАЛИДОМ 1 ГРУППЫ!!!
Пенсия минимальная, папа остался без работы совсем.
2-й месяц не платим кредит, каждый час звонят спам номера и угрожают всем, что только прийдет в голову, после этих звонков маме становится ещё хуже, так какова ничего не может сделать, на работу не берут, рука не работает.
Угрожали судом, угрожали священниками, угрожали коллекторами.
В ЭТОТ МОМЕНТ, маме блокируют все карты, без предупреждения, за долг который нарос из-за того, что не вовремя закрыли ФОП.
ВЫБИВАЮТ ДЕНЬГИ, КОТОРЫХ НЕТ, я несовершеннолетняя дочь, отвечаю на звонки этих людей, они грубят, орут, перебивают. Я не собираюсь сюсюкаться и бояться, все последующие разговоры будут записываться, в ответ на вопрос мамы «МНЕ ПЛАТИТЬ КРЕДИТ И НЕ ПИТЬ ТАБЛЕТКИ И УМЕРЕТЬ, ИЛИ ЖИТЬ» отвечают, что надо было платить вовремя.
КАКОГО *** ЛЮДИ ИМЕЮТ ПРАВО ТАК ОБЩАТЬСЯ С ДРУГИМИ ЛЮДЬМИ??? Желаю всему идея банку крепкого здоровья и прекрасной репутации, чмок
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 28 січня 2021, 14:35
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Moneyss 27 січня 2021, 23:40
Это не банк, а банда преступников! Не понимают что карантин, терроризируют и пьют кров простых людей у которых нет дохода никакого
И то что обидно, приминаются незаконные методы коллектора и прочее и им не страшно не закон не чего
Проблема вирішена
NatalyaSP 26 січня 2021, 19:07
Случилось, так, что однажды пришлось взять в идее кредит, время было сложное, двое детей с инвалидностью на руках, в итоге просрочка, суд и назначение снимать с моей зарплаты средства в счёт оплаты долга. Долг был выплачен полностью, о чём свидетельствуют документы из Государственной исполнительной службы, однако шулеры-идеевцы где-то «нарисовали» долг в почти 14 000 гривен, на все мои попытки выяснить причину этого недоразумения представители банка ответили игнорированием. Никому не рекомендую эту контору, здесь обманывают людей.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 27 січня 2021, 15:24
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Sergew 25 січня 2021, 12:39
Началось все с того что собирался испытать мобиотное приложение «О- банк» (думал что-то интересное)
Приехал их менеджер на подписание договора (договор не был подписан т.к. они дают по нему до 200 тыс ненужного мне кредитного лимита… Просто представьте что вы встаете утром, а у вас на их приложении -200тыс)
В общем я отказался от него и не соглашался на обработку моих данных
Теперь Идея банк каждую неделю шлет СМС и звонит с предложением взять кредит) (хотя я несколько (>4 раз) звонил и просил откоючить это)
Таким образом они из интересного приложения превратились в мобильных терорристов.
Если кто-то знает как это прекратить — напишите. Заранее спасибо
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 25 січня 2021, 13:27
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Pens 24 січня 2021, 14:19
Решил попробовать зарегистрироваться в интернет-банкинге New и установить мобильное приложение. При вводе телефона получил смс в формате «Secret code: 012345 IDEA BANK FGiW4sMOaQ1» При введении цифровой части продолжил регистрацию, но намертво остановился на заключительном этапе введения «расширенного кода регистрации». В инструкции написано, что это код состоящий только из 6 символов — цифр и больших латинских букв. В смс есть и большие и маленькие латинские буквы и цифры, к тому же их 11, а не 6, т. е. как бы это не он, но другой не приходит. Т.к. я пытался регистрироваться ночью. то поддержки по 0800502030 не получил, хотя она и якобы круглосуточная — «абонент не може прийняти ваш дзвінок». Утром поддержка появилась, меня идентифицировали как клиента, задавая ряд вопросов по серии/номеру паспорта, ИНН, прописке и т. д., но в результате сказали, что вам нужно зарегистрировать финансовый номер, но для этого нужно обязательно посетить отделение.
В общем считаю бредом такую регистрацию на сайте/телефоне, при которой нужно ехать в отделение, ещё и в период пандемии. Естественно, теперь я не буду устанавливать новый банкинг или моб. приложение на таких условиях и если банк принудительно переведет на него клиентов, то просто поменяю банк.
Izbashmarina 24 січня 2021, 13:38
Взяли кредит в этом банке!
Предложили мирные условия и мы на них согласись. оплатили им всю сумму. у нас только чеки на руках! По договору они должны закрыть были кредит в течении 5 дней. Юстиция звонит и требует от нас деньги, а банк не выходит на связь и не отвечает на звонки. Не отправляет на юстиции письму и забыли о нас … что делать? Суды, юристы, адвокаты?
Чтобы работники банка, ответили на звонок 📞
За месяц целый
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 25 січня 2021, 9:52
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Проблема вирішена
AnnaGor 21 січня 2021, 22:55
У меня есть кредит в этом горе банке. Просрочек не было и дня, при этом постоянно звонки оформить кредитку, поставила их в блок, нашли мобильный моей матери и теперь постоянно ей звонят и рассказывают за 5 дней, чтр пришло время оплаты. Может хватит, жду недождусь расхлебатьсЯ с ужасным банком.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 22 січня 2021, 11:46
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Проблема вирішена
desyakn 21 січня 2021, 20:40
Маю кредити в цьому горе банку. Свого часу терміново потрібні були кошти, і часу на роздуми не було, тому «вляпалася в кредит» в Ідея Банк. Хочу зазначити, що хоч і кредити не зовсім вигідні по умовах, але чесно оплачувала їх без затримок. Але ситуація в країні, карантин наклали свій відбиток не тільки на мене, але й на більшість людей. Хоч залишилась геть без роботи, але все ж таки намагалась оплачувати свої два кредити, хоч і з затримками. І тут почався ад, це не банк, а терористи. Мені цікаво навіщо телефонувати і питати чому не оплачується вчасно кредит, якщо співробітників це не цікавить, в них є свій монолог: підіть позичте… ідіть роздавайте флаєри… банк вас знайде і всеодно поверне свої кошти. Шановні, я не переховуюся, я ходила на відділенн, сплачувати кредит і намагалась поясниьи, що буду і надалі оплачувпти, але зараз плачу, як зможу. Але Банк це не цікавить, їм все одно, вони роблять життя кошмарним, телефонують до 50 разів в день. Співробітники банку перейшли межу, коли почали писати і говорити гидкі речі про моїх дітей. Хто Вам дав на це право? Я як людина, котра завжди сплачувала свої кредити, але попавши в скрутне становище, звернулась до банку з проханням реструктуризації боргу. І тут почалось нове кіно:« ми вам підемо на зустріч, але сплатіть борг» так мені повідомив Андрій Іванович. Я відповіла, що направила офіційного листа і почекаю на офіційну відповідь. Тепер в мене кожного дня вимоги сплатити борг, щоб мені зробили реструктуризацію, при цьому ніхто навіть умов нового договору не оголошував. За порадою юриста, я перестала відповідати на дзвінки до отримання офіційної відповіді.(бо маю проблеми з здоров’ям, і мені не можна нервувати). Так Ідея Банк і тут не зупинився, почав розшукувати людей, якіх я навіть ніде не зазначала, і телефонує їм. (добре, що знайомі адекватно реагують, знаючи мене як відповідальну людину). Ідея Банк, яке ви маєте право турбувати людей, які ніде не вказані, як мої контактні особи? Чи у Вас власний закон? І закони України для Вас не діють? Ви не хочете йти на зустріч людям, які не відмовляються платити, а робите їх життя нестерпним, як зробили моє!
Одна світла людина тільки є, це менеджер Інна на відділенні N6 м. Київ
А в остальному порада, минайте Ідея Банк десятою дорогою
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 22 січня 2021, 11:47
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
korobkovpavlo 18 січня 2021, 11:28
Мне уже полгода звонят по чужому кредиту, потому что мой номер указан как контактный.
Я не являюсь клиентом банка и никогда не буду!
С человеком, который указал мой телефон как контактный, я разорвал приятельские отношения.

Я требую прекратить звонки на мой номер!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 18 січня 2021, 11:31
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону. А також вкажіть, будь ласка, вашу електронну адресу для надання відповіді.
Имею кредит в данном банке два года назад потерял и работу и пришлось воспользоваться опцией кредитные каникулы. Сотрудники объясни что нужно прийти в отделение написать заявление и все будет хорошо. Что я и сделал. Спустя 4 месяца пришёл ответ что в каникулах отказано и только банку решать этот вопрос. Спустя два года сотрудники вспомнили о просрочке хотя я не отказываюсь платить, звонят родственникам некий Ткачук Василий Николаевич обещает сделать меня известным расклеив фото по месту прописки. Умения вопрос если человек плотит и хочет закрыть задолженность нужно звонить нарушая все правовые нормы и требовать от родных тобыпомогли с оплатами. Вы можете работать в рамках правового поля, а не как коллекторское бюро или законы Украины не для вас.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 18 січня 2021, 11:28
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Vit135 17 січня 2021, 10:59
Задержал платёж по карте 280гр., кредит заплатил 1200 из нужных 1600 — больше денег на это момент нет. Задержка 25 дней. Вынесли мозг всем контактным, сказали, что они поручители. Меня и в ломбард посылали и не только, какую-то статью приписывали. Просрочки у меня возникли из-за рождения ребенка, жена в декрете плюс на роботе доход снизился. Им всё равно. Банк отстой.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 18 січня 2021, 11:31
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Arazoris 16 січня 2021, 19:57
В данном банке был оформлен кридит, всё выплачивается вовремя на протяжении восьми месяцев. Но, после новогодних праздников заработную плату перенесли на пятнадцатое число, а кредит нужно уплатить девятого числа. Позвонил в банк, предупредил, что оплата с процентами за не соблюдение договора будет уплачена пятнадцатого числа. После чего тринадцатого числа был звонок из банка и я подтвердил, что все будет оплачено. Пятнадцатого числа была произведена оплата в полном размере. А шестнадцатого мне позвонил друг и говорит, что ему звонили из банка и спрашивали про оплату моего кредита… Как данный банк можно назвать адекватным? Мало того, что не удосужились проверить состояние оплаты перед тем как звонить контактам, которые я указывал при оформлении кредита, даже не позвонили мне. А самое замечательное что оплату я производил через карту привата, с помощью ipay.ua, который рекомендует ИдеяБанк. Мне позвонили из привата и очень много раз переспросили, что это за платеж который оформляется как оплата за услуги Новой Почты за посылку с Olx. Я обычно на такие вещи внимания не обращаю, но как-то подозрительно. Поэтому я заказал полную выписку по данному платежу и не пожалею времени, чтобы зарегистрировать мое обращение с данной выпиской в налоговую. Спасибо за сотрудничество.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 18 січня 2021, 16:39
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
AllaEva 15 січня 2021, 17:48
Відділення за адресою: Одеса, вул. Добровольського, 129
При закритті свого кредита начислили пеню 900грн!, за те, що не приносила справки з роботи о нарахуванні з/п, ніхто про це ні разу не повідомив, говорять, що це прописано в договорі, дуже маленьким шрифтом, щоб не побачили (навмистно, мабуть).коли йде просрочка по кредиту, то дзвонять, та повідомляють, дуже грубо, а подзвонити, та попередити про штраф, то НІ, всі промовчили. Негативне враження залишилось про цей банк, якщо я просрочила кредит, то називали, як хотіли, що, я, навіть, не клієнт, та поважно ставитись до мене не будуть, хоча завжди все виплачувала, з затримками, але на то були поважні причини, які я підтвердила документально. Ще комісія при оплаті кредиту ІдеяБанк у відділенні Ідея Банк, 10грн! Це ж ваш р/р, при оплаті через ПриватБанк комісія лише 3 грн, а в Ідея Банк в їхній касі! — 10грн!!! Єдине добре-це дівчини у відділенні, приємні та доброзичливі. А ті, хто дзвонять на телефон, оператори, просто ЖАХ.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 18 січня 2021, 11:33
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону. А також вкажіть, будь ласка, вашу електронну адресу для надання відповіді.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Буква Ґ 13 січня 2021, 12:14
Звонят боты якобы подвязанный номер по договору чтобы погасили кредит.
На сайте нету такого номера в их базе. Буду считать это мошенничеством и вводить санкции и экзикуции.
psimaks 11 січня 2021, 17:19
Не являюсь клиентом банка, никогда не оставлял им телефона и тем более не давал разрешения на звонки мне. Но эти ребята считают что закон им не писан и втупую спамят звонками с шаблонными записанными на автоответчик спам-предложениями. А вы не охренели ли там??? Вы нарушаете кучу законов о нечестной рекламе. Вас будут ронять в рейтинге до тех пор, пока вы не начнете уважать людей. Если эти отзывы читают реальные представители банка — ответьте чем ваш банк руководствуется, когда нарушает закон Украины?
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 12 січня 2021, 10:46
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону. А також вкажіть, будь ласка, вашу електронну адресу для надання відповіді.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
liliyazharaya 11 січня 2021, 15:22
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Калинова, 11-Б
Сотрудники данного банка предпочитают выдавать желаемое за действительность и навязывают свои услуги. Так, я, позвонила и их КЦ узнать подробнее о такой функции, как кредитные каникулы. Получила консультацию и совет при необходимости обратиться в отделение с заявлением. По своей наивности подумала, что «спрос не бьет в нос». Но это не про Идеа Банк. У них — бьет. И без моего желания и заявления мне навязали эти самые каникулы, хотя платежи по кредиту совершались ежемесячно. В результате данной предоставленной без моего ведома и желания услуги, мне пришлось платить лишний месяц комиссию. Причем, даже сотрудник отделения долго не мог разобраться, почему мне насчитали этот лишний платеж!
Поэтому, я не рекомендую связываться с банком, где «насильно» предоставляют услуги и так безответственно работают сотрудники!
Petrovih2 10 січня 2021, 19:22
У меня просрочка. Я знаю об этом. Восемь дней 210грн. Званок какой-то девочки которая что-то требует в воскресенье вечером. Да до этого в этот же день мне ещё три раза звонили и называли разные суммы, на вопрос откуда такие суммы мне предложили обратится в отделение банка. Но в воскресенье банк не работает. Вернёмся к вечернему звонку. Эта девочка пока с ней разговаривал нормально не давала слово вставить, а когда начал откровенно хамить и грубить то бросила трубку. Вопрос? ОНИ что нормального тона не понемают им, что обязательно нужно вывести клиента на грубость. У них что такая задача. При такой ситуации в стране я не отказываюсь от оплаты, даже если и с задержкой, но оплачиваю. И предвидя ваш ответ что я должен без задержек, то скажу вам следующие. При заключении договора вы навязали страховку. Ковид, и нокдаун, и карантин, эпидемия Это страховой случай. И вы должны быть хоть чуточку человечьны. Люди вам платят, нечего им на голову садится. А то вообще останетесь при своих интиресах. И научите своих звонил ок не давить на психику чтобы им не грубили, у людей и так нервы на пределе. Просто если звонят с мобильного, лично я оцениваю это как интим услуги. Я все вопросы решаю в отделении банка куда раз в месяц_дванаведываюсь. И если у меня есть чек об оплате, а званилка говорит что я не заплатил я ей по вайберу нечего слать не буду, в отделение предоставить пожалуйста другое дело.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 11 січня 2021, 12:55
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону. А також вкажіть, будь ласка, вашу електронну адресу для надання відповіді.

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 43.99
PLN 9.8 10.25
USD 41.7 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 43.99
PLN 9.8 10.25
USD 41.7 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝