Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
KravaVova 5 грудня 2024, 17:13
Заблокували карту з коштами, документи надав, всеодно не розблоковують карту з коштами. Рекомендують звернутись до відділення, щоб закрити рахунок, Справа в тому, що в моєму місті немає відділення банку. Підтримка в телеграм некомпетентна. Підтримка на електронній пошті відповідає раз на 7 днів. Це вже продовжується майже місяць. Не рекомендую банк Глобус, абсолютно зневажливе ставлення до клієнтів банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Coldri777 3 грудня 2024, 20:15
Банк заблокував карту з коштами, згодом після звернення до мінфін, банк запросив джерело походження коштів. Я в свою чергу надав обширну інформацію про рух коштів і їх походження. І от вже 3 тиждень, служба підтримки банку самовільно утримує кошти, хоча документи підтверджуючі вони отримали, навіть 2 рази! Пропонують мені поїхати в інший обласний центр за 300 км до відділення і закрити рахунок. Що за маячня? У моєму місті немає відділення банку! І так всі мої заощадження заморозили, елементарно в магазин не можу сходити чи в аптеку. Яка адекватна людина таке може написати? Прошу службу підтримки банку, розглянути моє питання. адже іншим користувачам за 3 тижні вирішили аналогічні питання, а мені ні. Можливо тому що у мене не 2−3 тисячі гривень, а 17 т? Підтримка в телеграм. абсолютно некомпетентна, підтримка на електронній адресі тижнями не відповідає. Не банк. а просто якийсь жах.
povlanik 29 листопада 2024, 4:39
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Дашковича Остафія, 34
Перевел по IBAN с Payoneer USD на долларовую карту Глобуса, деньги с баланса Payoneer списались, но на карту так и не пришли спустя уже неделю. Поддержка Globus bank переводит стрелки на проблему на стороне платежной системы Payoneer, списался с поддержкой Payoneer получил все доказательства успешной транзакции, отправил в Глобус, полный игнор. Помочь решить вопрос не хотят, просто вкл.мороз.
Глобус
Відповідь банку
29 листопада 2024, 15:18
Вітаємо 👋🏻

Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та квитанцію, що підтверджує операцію на електронну пошту info@globusbank.com.ua

Також Ви можете звернутись в нашу службу підтримки в чат-бот банку, який доступний в Telegram, Viber.

Дякуємо за відгук!

Максим Иванов 23 листопада 2024, 15:46
Банк абсолютний 0, жахливе ставлення до клієнтів. Глобус Банк позиціонував себе в рекламі, що можна легко купити валюту і можна здійснити переказ закордон. Все так, але не зовсім, обміняв гривні на євро, спробував надіслати кошти закордон, пише помилка і так кілька раз, звернувся в «службу підтримки глобуса », підтримка мені відповіла, що нажаль я не зможу здійснити переказ на іноземний банк тому що платіжна система банку відхиляє платіж, чому відхиляє на надають жодних пояснення (для вас такий переказ недоступний), спробуйте списати через платіжний сервіс, спробував списати через платіжний сервіс, теж відхиляє, підтримка вказує, даний тип операцій теж для мене недоступний. Без жодних пояснень. Спробував надіслати на іншу свою єврову карту в українському банку, теж не дає відправити. Підтримка пише, для Вас теж дані операції недоступні. Пишуть, обміняйте на гривні назад і зробіть переказ. Серйозно? Я обміняв на євро, а потім маю знову на гривні в -1.5 тисячі гривень собі, що за маячня?.. Рекламують, що доступні перекази у валюті, а по факту не доступні, тай ще змушують обмінювати назад в — собі, щоб здерти комісію за обмін. (ЖОДНИХ ОБМЕЖЕНЬ ПО МОЄМУ РАХУНКУ НЕ ВСТАНОВЛЕНО), але будь які валютні перекази, я не можу зробити і банк це взагалі не вирішує, вже тиждень часу пройшло! Підтримка взагалі некомпетентна, операторів таке враження з вулиці взяли. Прошу банк вирішити проблему, буду звертатись до НБУ.
Глобус
Відповідь банку
26 листопада 2024, 18:20
Вітаємо 👋🏻

Рекомендуємо повторити спробу здійснення переказу коштів на закордонну картку.
Наш Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

Дякуємо за відгук!

Три літри 23 листопада 2024, 8:19
В серпні цю ініциативу анонсували, а з початку вересня вона почала працювати.

Десь у вересні до нац.кешбеку приєднався і Глобус. Але зараз вже 23 листопада, а в застосунку досі відсутня можливість скористатися грошима отриманими на картку національного кешбеку:
— оплатити комуналку — карта відсутня в переліку джерел платежу
— поповнити мобільний — карта відсутня в переліку джерел платежу
— відправити гроші «на ЗСУ» через благочінний внесок — карта відсутня в переліку джерел платежу

Так, користуючись сторонніми сервісами, наприклад через сайт мобільного оператора можна використати ці гроші хоч на поповнення мобільного. Але це мабуть і все.

Нагадую: пройшло майже 3 місяці. Ну хай два, якщо рахувати від новини на сайті Глобуса.
Глобус
Відповідь банку
27 листопада 2024, 12:59
Вітаємо 👋🏻

Ви можете витратити кешбек, оплачуючи карткою онлайн або прив'язавши картку до ApplePay чи Google Pay для оплати телефоном. Коштами можна скористатися на сервісах (сайтах) або у POS-терміналах торгових точок з використанням картки.

Оплати здійснюються лише в торгових точках з дозволеними MCC-кодами (код категорії продавця), які регламентуються Постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2024 № 952 «Про затвердження Порядку реалізації експериментального проекту щодо надання державної грошової допомоги покупцям товарів українського виробництва в рамках Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні».

Дякуємо за відгук!

Проблема вирішена
Lifemylife 23 листопада 2024, 3:56
Робила переказ по айбан на свою карту банка ПУМБ. Помилково ввела замість реквізитів гривневої карти — реквізити моєї єврової карти. На наступний день розуміючи що кошти не надходять, зрозуміла, що допустила помилку. Кошти в гривні не зарахують на євро карту. Таку ж помилку я зробила і в моно банку, відправила з Моно на євро карту по айбан. Але звернувшись в моно, мою проблему вирішили вже через добу. Я надала вірті реквізити Пумбу гривневої карти,і, дякую Моно, мені повернули мої кошти. Тут в Глобус ситуація склалася наступним чином:
1. Звертаюсь на гарячу лінію, кажуть, пиши на емеіл. Ок. Завантажила виписку, написала. Відповідь надходить:" Інформуємо, що Ви здійснили переказ коштів за допомогою сервісу
MasterCard MoneySend. З нашого боку кошти успішно перераховано на картку
іншого Банку. Для уточнення детальної інформації стосовно статусу
платежу та повернення коштів Вам необхідно звернутися в підтримку
банку-отримувача…
Перше питання- що за сервіс Mastercard MoneySend, як так вийшло, що кошти відправились цім сервісом? Якщо я вибирала опцію переказ по айбан? По-друге, я звернулась до ПУМБ, навіть спроби не було зарахувати ці кошти, до Пумбу вони не надходили.Якщоб надійшли, ПУМБ би повернув їх туди, звідки прийшли.
Підтримка банку Глобус каже: Рекомендуємо звернутися в підтримку даного сервісу MasterCard MoneySend для отримання квитанції по платежу.
Куди звертатися? Я не розумію! Де знайти контакти (офіційні) цієї платіжної системи і що потрібно їм надати? Адже квитанцію в вашому Глобус застосунку я завантажити не можу!!! Ви мені сказали, проси квитанцію у платіжної системи MoneySend. Я просто в розпачі…Де шукати майже 4 тис гривень? Де вони??? Куди вони надійшли??? Чому Моно банк відразу вирішив це питання, а Вам пофіг!!! Де шукати ці кошти???
Coldri777 19 листопада 2024, 21:27
Глобус Банк заблокував карту з коштами, після того, як мені на рахунок було відправлено 10 гривень, кілька раз .(Мені не вистачало, щоб округлити суму обміну). Заблокували всі мої кошти на карті, я хотів купити євро, так як курс на покупку гарний, тим паче кешбек був на продукти високий, планував користуватись банком на постійній основі. Підтримка телеграм не може пояснити конкретно чому рахунок було заблоковано, написали чекати до 30 діб. Тобто банк вважає, що я можу прожити без власних коштів місяць? У місті відділення немає, пропонують їхати в інше місто за 250 км, щоб зʼявитись до відділення банку. Ну це повна маячня, я працюю на офіційній роботі, маю офіційних дохід. І я маю витрачати кошти, щоб поспілкуватись у відділенні?.. В інших банках ситуації можна вирішувати онлайн і без довгих термінів. Прошу Глобус Банк допомогти у вирішенні проблеми, так як у мене всі мої кошти заблоковані у вас на карті. Відповідь на електронну адресу так і не отримав …
Проблема вирішена
Юрій Юрченко 19 листопада 2024, 3:21
Відкрив рахунок в Глобус Банку, для особисто користування, тому що були гарні умови обміну валюти, а саме євро і гарний кешбек на різні категорії. Так як у моєму місті немає відділення Глобус Банку, довелось перекинути кошти з інших банків на Глобус Банк. Після кількох платежів, банк заблокував карту без пояснень та утримує мої кошти. Звернувся до підтримки в телеграм, щоб уточнити причину блокування, в чаті вказали, що слід звертатись на електронну адресу, так як підтримка в телеграм не володіє інформацією. Написав лист на електронну адресу, довгий час не отримував відповідь. Потім зателефонував до служби підтримки і пояснив ситуацію, вони сказали чекати відповідь на електронну адресу, або запропонували їхати до найближчого відділення тобто 200 км до одного міста і 300 км до іншого міста, оскільки в моєму обласному центрі немає відділення банку. Це взагалі неповага до клієнтів, я що винен в тому, що банк не відкрив відділення в обласному центрі? (м.Кропивницький). Згодом надійшла відповідь на електронний лист і попросили надати документи походження коштів, я надав документи. Пройшло кілька днів, жодної відповіді не отримав, карта з коштами заблокована. Писав повторно на електронну адресу, просто ігнорують, в чаті телеграм підтримки посилаються на ст. 20, що можуть розглядати до 30 діб. Ну що за маячня?!!! Заблокували значну суму коштів, пропонують поїхати в іншу область у відділення банку? А Ви не подумали. що людині заблокували всі її кошти і чому клієнт банку має витрачати кошти 1000 в одну сторону 1000 в другу сторону, банк це компенсує… Думаю, що ні. Прошу вирішити ситуацію в найкоротший термін! Іншим користувачам Мінфін, я не раджу співпрацювати з даним банком, якщо таке відношення буде продовжуватись.
Проблема вирішена
OLEGONISIUS 16 листопада 2024, 13:33
Відкрив рахунок у Глобус Банку, переказав кошти власні у сумі 30 тисяч гривень на карту Глобус Банку. Банк заблокував карту з коштами. Джерело коштів, я надав на пошту. Але банк, жодної відповіді не надає та утримує кошти. Прошу відреагувати на таку ситуацію і вирішити її!
Проблема вирішена
TNN 15 листопада 2024, 14:21
З червня 2024р. час від часу користуюсь карткою для оплати проїзду в міському транспорті м. Львів — 15.00 грн. за 1 поїздку (технологія стягнення коштів у «Львівавтодору» — при валідації блокується 1 грн., на наступний день зписується з карти решта 14 грн.). Вибрана категорія кешбеку за проїзд — 20% (3,00 грн.). До 01.11.2024р. банк стабільно і коректно нараховував кешбек — 3 грн. за 1 поїздку. З 02.11.2024р. кешбек став нараховуватися в сумі 0,20 грн. (тобто 20% з 1грн.) На решту 14,00 грн. банк кешбек перестав нараховувати. В техпідтримці кажуть, що то у «Львівавтодора» щось змінилося, а банк все нараховує правильно, хоча у мене по виписці проходить оплата 15 грн. за проїзд по категорії «Транспорт». Так що, тепер у м.Львів кешбек за оплату поїздок в громадського транспорту — 1,3333%.
Глобус
Відповідь банку
15 листопада 2024, 16:41
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою.

Рекомендуємо звертатись в нашу службу турботи і наші спеціалісти завжди спробують допомогти в вирішенні різноманітних питань.

Щодо нарахування кешбеку, будь-ласка перевірте нарахування в мобільному застосунку.

Дякуємо за відгук!

Kravessim 13 листопада 2024, 13:23
Шалені відсотки за дострокове закриття вкладу. На уступки не йдуть.
King888 12 листопада 2024, 15:42
Заблокировали карточку и требуют чтобы я приехал в другой город в отделение банка так как у меня нет в городе отделение их. То что они мне заблокировали карточку и последние деньги что нет на проезд у меня чтобы поехать к ним. И на встречу не идут по видео связи им не подходит. А мне к вам пешком идти не понятно сколько сотен километров. Так что верните деньги
Глобус
Відповідь банку
12 листопада 2024, 15:47
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами.

Щоб допомогти у вирішенні ситуації, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

Проблема вирішена
yarmolenkoalina 11 жовтня 2024, 23:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 55-А
Привабили умови банку, намагалась зареєструватись в додатку, надіслала всі документи, маю хорошу кредитну історію, через буквально хвилин 30 я просто з нічого отримала відмову. Коли через місяць намагалась знову подати заявку (так за їхніми умовами), то зареєструватись стало неможливо, тільки ввійти в додаток за номером, після чого знову писало що у заявці відмовлено. При розмові з підтримкою озвучили що відмовили мені через «недозвон» хоча жодного дзвінку від банку я не отримувала. Ніякого блокувальника незнайомих номерів у мене немає, приймаю всі дзвінки які надходять, але тут не дзвонивши мені вони вирішили просто в причині відмови вказати недозвон. Коли я все це озвучила оператору якій телефонувала, вона сказала що у мене «номер перенесено» і тому відмовили. З яких пір коли оператор зв’язку (у мене зараз Лайф, раніше був Київстар, номер не змінився) на початку дзвінку озвучує що номер перенесено на іншого оператора зв’язку, а потім йде дзвінок, це вважається формальною причиною відмови у користування послугами банку? Ситуація ніяк не вирішилась, зареєструватись заново чи подати заявку немоливо. Оператор не прийняла ніяких дій. Сказали звернутись у відділення яке працює з 9 до 17:30, при цьому з 13 до 14 закриваючись на обід 5/2. Відділення найближче знаходиться від мене на іншому кінці міста і як я по вашому повинна туди потрапити якщо працюю за графіком 9−18 5/2? Це щоб ви розуміли перший банк, який мені відмовив у відкритті рахунку. А ще перша людина яка мені не дозвонилась, при тому що я ніяких дзвінків так і не отримала, навіть зворотнього зв’язку від оператора з якою розмовляла!
Глобус
Відповідь банку
14 жовтня 2024, 12:55
Вітаємо 👋🏻

Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час реєстрації в мобільному застосунку GlobusPlus. Ми уточнили інформацію стосовно вашої ситуації та виправили помилку.

Перепрошуємо за незручності. Наразі ви можете повторити спробу реєстрації в застосунку.

Якщо виникнуть будь-які питання, рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки в месенджерах (Телеграм: t.me/GLOBUSBANK_bot або Viber, в пошуку необхідно ввести «Глобус Банк») і наші фахівці оперативно допоможуть вам.

ShapovalAnatoli 9 жовтня 2024, 17:14
Перший раз не зміг зайти у моб. застосунок (((ніколи такого не було, постійно викидує. В підтримку неможливо дозвонитися.
Глобус
Відповідь банку
9 жовтня 2024, 17:26
Вітаємо👋🏻

Хочемо допомогти у вирішенні вашої проблеми. Тому прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
StasyaMaB 27 вересня 2024, 10:23
Вже набридло постійні рекламні дзвінки від представників банку. Дзвонять по багато разів на день.Це дуже відволікає від роботи!!! Просила їх не дзвонити мені, без результату! Також спамлять пуш-повідомленнями з пропозицією взяти кредит або кредитну картку.
Глобус
Відповідь банку
27 вересня 2024, 13:02
Вітаємо👋🏻

Прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.

koshka83 10 серпня 2024, 1:31
Нарешті отримав кредит лімітний від Глобус банку. Почав активно користуватися карткою і раптово через 5 днів після відкриття кредитної лінії при спробі оплатити карткою в магазині отримую відмову. Звязався з банком, кажуть що Вам обнулили кредитний ліміт, зверніться завтра, при чому в застосунку ліміт і далі висів 10000 грн. Опівночі заходжу, дійсно ліміт став 0. На наступний день знову телефоную в банк, кажуть все гаразд, Ваш ліміт 10000 грн, користуйтеся. Почав знову користуватися, пройшло 2 дні і знову та ж історія, відмова і опівночі в застосунку кредитний ліміт 0. Кредитна історія ідеальна, ніколи жодних прострочок за кредитами не мав. Для чого це робиться і для чого створюєте незручності для клієнтів, продавців у магазинах які змушені двічі проводити оплату? Якщо не бажаєте кредитувати клієнтів то не кредитуйте, а якщо прокредитували то будь-ласка не підставляйте клієнтів.
Глобус
Відповідь банку
12 серпня 2024, 17:21
Добрий день👋🏻
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою.
Для того, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Pixelman95 6 серпня 2024, 16:15
Відділення за адресою: Рівне, вул. Симона Петлюри, 14
Користувався цим банком дуже активно, бо був хороший кешбек на потрібні мені категорії.
Ніколи не було великих оборотів і надходжень, адже в основному користувався кредитним лімітом.
4 травня продав криптовалюту на суму 13000 грн, і на наступний день рахунки було заблоковано.
На пошті відповіли що прийшов запит з кіберполіції на цю операцію, і розблоковання неможливе.
Я почекав 30 днів, сам звернувся до поліції — мені сказали що на рахунок мене не має ніяких заяв чи проваджень.
Знову написав лист на електронну пошту в липні, перечисливши які закони порушує банк.
Відповіли те саме — що надійшов запит від кіберполіції, щоб у 10-денний термін надати банку лист з поясненням щодо підстав проведення операції з зарахування переказу коштів, надати підтверджуючі документи щодо місця роботи та офіційних джерел доходів (довідки з ПФУ, місця роботи), інші документи на підтвердження фінансового стану та джерел доходів.
Написав пояснення до переказу, скинув скріншот угоди, квитанцію до платежу, додав довідку ОК-7.
Чекав відповідь більше 2ох тижнів, але так і не дочекався.
Вчора знову написав на пошту, отримав таку відповідь: «На жаль, надані Вами пояснення не дають достатніх підстав Банку розблокувати карти. Також інформуємо Вас про те, що у Вас є можливість закрити карткові рахунки, особисто відвідавши будь-яке відділення нашого Банку та написавши відповідну заяву, при собі необхідно мати оригінали Ваших документів (паспорт та ідентифікаційний номер)».
Але я не хочу закривати рахунки, бо хочу надалі користуватися банком. Прошу представників банку ще раз ознайомитися з наданими поясненнями і документами, і розблокувати рахунки.
Глобус
Відповідь банку
Банк Глобус 8 серпня 2024, 9:38
Вітаємо.

Дякуємо за Ваше звернення та повторно Вам повідомляємо, що блокування Вашої карти відбулося відповідно до пункту 21 статті 38 Закону України «Про платіжні послуги».
Якщо у вас є нові документи та пояснення щодо фінансової суті операцій, які Ви проводили по картці, просимо їх надати до банку для розгляду.
Наразі рішення банку про закриття Вашого рахунку є чинним та ми очікуємо на Ваше звернення для завершення даного процесу.
Antonn38 5 серпня 2024, 17:55
2.08 я зробив переказ на свою картку за номером мобільного. Уже третій день, гроші не прийшли. Я вже не знаю, що робити ((((прошу перевірити статус операції, банк ігнорує.
xolami84 30 липня 2024, 18:45
Нещодавно помітила у виписці по картці, що банк зняв з мене незрозумілу комісію, 75 грн. Ніяких послуг я собі не підключала. Звернулася в банк. На щастя, це питання вирішали швидко і без проблем. Спасибі велике Глобусу за крутий клієнтський сервіс!
Глобус
Відповідь банку
31 липня 2024, 22:33
Вітаємо! 
Дякуємо за приємний відгук. Ми щодня робимо все, щоб наші клієнти отримували найкращі послуги.
polonynaKarpat 24 липня 2024, 11:42
Користуюся карткою приблизно рік. Відкрив її онлайн. Сьогодні поповнив свою картку і виявив що з грошима нічого не можу робити. Пише: «Рахунок не активний». Зв’язався з оператором через вайбер. Оператор написав що, рахунок заблокований через наближення до 400 тис. Сформував випивску там оборот 236 тис. Половина дозволеного. Це і близько ніяке не наближення.
Просять мене піти у відділення для ідентифікації.
Я за кордоном, точно не піду у відділення.
Допоможіть будь ласка роблокувати рахунок. Або закрити повністю мій рахунок онлайн й вивести свої кошти.
Треба було попереджети, що мій рахунок не активний. Поповнити можу — користуватися ні.
Глобус
Відповідь банку
25 липня 2024, 9:26
Добрий день.
Дякуємо за відгук.

Інформуємо, що Ви стали клієнтом Банку з використанням спрощеної моделі віддаленої ідентифікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства України щодо спрощеної моделі віддаленої ідентифікації та верифікації та керуючись п. 3.10 Додатку №2 публічної частини Договору, для клієнтів, які пройшли віддалену верифікацію за спрощеним методом ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) у розумінні вимог Постанови №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», Банком встановлюються наступні ліміти (обмеження):
— до 400 тис. грн. на місяць та до 400 тис. грн на рік (еквівалент) загальний ліміт на проведення видаткових фінансових операцій за всіма рахунками Клієнта в Банку;
— до 400 тис грн. (еквівалент) загального залишку за всіма відкритими Клієнту рахунками в Банку.

Звертаємо увагу, що при розрахунку ліміту враховуються видаткові операції по всім рахункам в т.ч. по рахункам у іноземній валюті та до розрахунку включаються як внутрішньобанківські видаткові операції (наприклад: обмін валют з одного рахунку на інший), так й операції пов'язані з розрахунками чи перерахуванням коштів на інші банки.

Також повідомляємо, що ми вже завершуємо тестування процесу дистанційного оновлення даних і вже зовсім скоро ця функція буде реалізована у мобільному застосунку GlobusPlus, про що ми Вас додатково повідомимо.

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.55 42
EUR 43.6 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.55 42
EUR 43.6 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Глобус Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.