Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mango555 28 квітня 2023, 8:43
У мене в цьому банку зарплатний проєкт, і обирати його для власного обслуговування не стала б. Можу сказати, що банк серйозно технологічно відстає від своїх конкурентів. Або теба покращувати банкінг, або так банк скоро втратить всіх клієнтів
Глобус
Відповідь банку
28 квітня 2023, 11:53
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук.

Банк постійно працює на вдосконаленням власних процедур та технологій, в тому числі і в частині впровадження сучасного та зручного інтернет-банкінгу.

Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vira1997 22 квітня 2023, 9:50
Маю в цьому банку кредит, до війни працювала і вчасно платила. Але почалась війна, я втратила роботу, і платити як раніше не можу. Просила реструктуризацію, на зустріч не пішли, зато щодня дзвонять неадекватні люди з вимогою погашення, невже вони справді думають, що від їхніх дзвінків у мене раптом з«являться гроші? Я не відмовляюсь платити, але погасити все і відразу просто не маю чим
Глобус
Відповідь банку
24 квітня 2023, 9:15
Доброго дня.

Дякуємо за Ваше звернення.

Інформуємо Вас, що на сьогоднішний день Банк пропонує Клієнтам проводити реструктуризацію кредитної заборгованості на умовах чинних програм реструктуризації.
Для отримання умов реструктуризації по Вашому кредиту просимо звернутися до відділення, де Ви обслуговуєтесь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Saku 18 березня 2023, 11:02
Відділення за адресою: Житомир, вул. Басейна, 3
Як довгостроковий клієнт Глобусу, я маю багато позитивних вражень про цей банк. Професіоналізм та відповідальність працівників банку, їхнє бажання допомогти та зробити все можливе для задоволення потреб клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TILOH 17 березня 2023, 22:46
Сегодня заходил в поисках нужной услуги и забрать кое какую бумагу, возможный объем услуги к сожалению мне не подошел, однако опять вышел из отделения банка в хорошем настроении.

Сотрудницы подробно проконсультировали по услуге и рассказали по моей бумаге то что я не спросил бы сам.

Приятно удивляет что я там бываю примерно раз в год, но мне не нужно рассказывать кто я такой и какой мой номер счета — они помнят клиента по имени.

Такой бы коллектив в онлайн саппорт, могли бы конкурировать с моно.

— отзыв и галочки ниже касаются исключительно днепровского отделения.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galina1310 16 березня 2023, 13:04
Відзначу зручний та зрозумілий інтернет-банкінг, який дозволяє мені здійснювати різноманітні операції зі своїм рахунком без зайвих зусиль та часових витрат
Проблема вирішена
kosmos240 8 березня 2023, 13:31
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 1
Поехал купить жене что-в честь праздника, а карта заблокирована.То, что удивился, это мало сказать.На гарячей линии сказали, что вам нужно пройти верификацию.В конце янаваря, сам, по собственной инициативе, был в Харькове, заехал в банк и сказал, что мне нужно это сделать.Мне ответили, что это вообще не нужно, у вас и так все в порядке.Не имею возможности подъехать в отделение сейчас, да их и нет здесь.Попросил верифицировать меня дистанционно.Горячая линия ответила, что попробует решить вопрос, отделение в Ха, сказали, что без личнного присутствия никак, чат бот, так просто начали издеваться, отвечать шаблонами и издевательством.Ощущения после всех общений-ты нихто.В чат боте также написал оператор-если тебе не нравятся правила, вообще с нами дела не имей, ну понятно, больше иметь не буду…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mamarusya 23 лютого 2023, 17:23
На даний момент, коли я звернулася до банку за реструктуризацією кредиту (через втрату роботи), я отримала відмову, незважаючи на те, що мої доходи суттєво не змінилися
Глобус
Відповідь банку
24 лютого 2023, 9:58
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.
Прошу надати у будь-який зручний для Вас спосіб більш детальну інформацію аби ми могли детально розглянути Ваш запит.
51794115 17 лютого 2023, 15:26
Відмовили в обслуговуванні, бо мій номер, яким я володію з 2010 року, закріплений за іншою людиною.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Аннет 2020 16 лютого 2023, 16:41
У мене було прострочення у банку і не було можливості платити за кредитом. Я звернулася до банку і попросила розстрочку, і банк пішов мені на зустріч. У результаті я виплатила всі гроші до копійки. Дякую за допомогу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TILOH 15 лютого 2023, 16:48
Всё по прежнему, завести на кару гривну через айбокс (куна) невозможно, отключили, зато моментально можно вывести гривну в любое казино и на бинанс.

Этот банк заинтересован в оттоке капитала из Украины, не удивлюсь если также свободно с глобуса можно делать переводы в кацапстан.
Глобус
Відповідь банку
15 лютого 2023, 16:58
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.

Ми постійно працюємо на вдосконаленням наших сервісів та послуг, а також контролюємо дотримання банком вимог НБУ.
Stephan Mack 9 лютого 2023, 8:03
Почалось все з того, що я в Монобанку вирішив збільшити кредитний ліміт.Але з банку прийшла відмова, бо, нібито, в мене не погашений кредит в іншому банку.При перевірці в бюро кредитних історій, я дізнався, що справді на мені висить кредит в банку Глобус.Я знайшов, контакти банку, та зателефонував, щоб дізнатися, як, де та коли був оформлений кредит.Дізнався, що кредит був оформлений в магазині електроніки в місті Одеса (при тому, що я не був в Одесі десь 1.5−2роки).Хтось пред’явив мої документи, та оформив кредит на моє ім'я (документи не втрачалися 100%).Також співробітник банку надав фотопідтвердження, де, нібито я, тримаю паспорт в руках.Але іронія в тому, що я не міг там навіть бути в той день, так як в той день займався оформленням автомобілю за 300 км від Одеси (є договір купівлі-продажу).Ну і сам процес зайняв практично цілий день, так як в МРЕО завжди великі черги.Звісно, після цього, я написав заяву в поліцію, прокуратуру.Але ніякого результату це не дало, і я так і залишив цю ситуацію, доки не почали надходити листи про заборгованість.Листи приходили по прописці на адресу батьків, тому щоб вони не турбувалися, я вирішив вирішити це питання до кінця.Я подав в суд.Заборгованість на даний момент біля 22000грн.Витрати на адвоката ±10000грн.Після першого слухання призначили експертизу підпису.Через місяць прийшло повідомлення, що потрібно сплатити проведення експертизи.Вартісь, увага--25000грн.(за експертизу підпису!).Не знаю, що робити далі.Розчарований і в банку, і в правоохоронних органах, і в суді…
Глобус
Відповідь банку
10 лютого 2023, 9:13
Доброго дня.

Дякуємо за відгук.
Вказана інформація щодо оформлення кредиту на Ваше ім’я сторонньою особою перевірена та не підтверджена.
Просимо Вас звернутись з документами, що підтверджують особу на відділення банку для проведення ідентифікації. Крім того, ви можете звернутись до нас у будь-який зручний для Вас спосіб, зокрема: електронним листом за адресою: info@globusbank.com.ua; за телефоном служби підтримки 0 800 300 392; за допомогою чат-бота банку в додатках Messenger, Viber (Глобус Банк) та Telegram (@GLOBUSBANK_bot). Дякуємо!
TILOH 3 лютого 2023, 16:15
Сначала о хорошем, познакомился с этим банком когда приспичило купить автомобиль прямо здесь и сейчас, зашел в ближайший банк спросил за кредит, минут через десять уже ехал в салон оформлять авто, потом еще карту у них оформил на всяк випадок. в общем тогда остался доволен и условиями и сотрудницами отделения.
но это Днепр, в Днепре по большей части люди адекватны.

теперь о неадекватах.
работаю в сети, получаю деньги криптой на биржу куна и на вайтбит, бо паксумы и чеки ситибанка у нас сналить проблематично, алгоритм: пришли usdt — купил за них гривну — вывел на карту — пошел в АТБ, пришло из США→потрачено в Украине, все просто и прозрачно.

пару месяцев назад началась истерия вокруг крипты, выводы стали медленными и маленькими транзакциями, ну да ладно, спешки нет.

а на днях хотел вывести деньги на карту глобуса, стал выводить, а оно несколько часов висит и назад возвращается, два дня тыкал, ругался с вайтбитом, в итоге из 75к глобус принял 30 с восемьдесят восьмой попытки, и саппорт глобуса говорил что никаких других переводов они не видели, ничего не отклоняли и вообще им НБУ запретил с криптой работать.

ок, раз вайтбит глючит (а у них бывало) перекинул на куну и попытался оттуда на глобус, и хрен, такая же история. вынул деньги на моно — за десять минут сороковник залетел.
порывшись на сайте НБУ и различных лигазаконах не нашел ничего что препятствовало бы банкам принимать средства в национальной валюте гривне с криптообменников легально работающих в Украине, тем более что переводы гривны они осуществляют через сервис Ibox так же легально и прозрачно работающий в Украине.

решил уточнить у глобуса, может я пропустил какой то закон регулирующий данную сферу, в чатботе глобуса меня встретила Ксения, сообщившая мне «В нашому банку заборонені операції на криптобіржах. Тому операції відхиляються.»,

на мою просьбу указать мне на соответствующий нормативно-правовой акт Ксения ответила через двадцать минут, прислав постанову НБУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» от 24 лютого 2022 року и указав на п. 16 в ней, который касается исключительно Банков-емітентов електронних грошей, коим глобус не является, на сайте НБУ опубликован исчерпывающий список Банков-емітентов електронних грошей, в котором не значится ни Глобус банк, ни Ксения.

далее Ксения еще двадцать минут молча ковырялась в носу так и не сумев объяснить мне является ли банк Глобус Банком-емітентом електронних грошей, а моя карта гаманцем електронних грошей.

пока Ксения ловила приход от ковыряния в носу, я провел эксперимент: отправил с этой карты глобуса 666 гривен на бинанс, прямо из аккаунта бинанса «оплатить картой», и оно прошло, тут же попробовал их вывести назад и тоже прошло.

спрашиваю Ксению -«могу ли я с карты глобуса перевести средства на бинанс?» каже -«нi»
кажу «только что это сделал» и показываю скрины,
вона каже — «Ця операції пройшла через Айбокс».
получив от меня информацию о том что украинские обменники шлют гривну также через айбокс, увидев скрин с переводом с вайтбита где они из 75к айбоксом приняли 30, а остальное назад вернули, и проверив входящие по моей карте Ксения утратила способность как-либо реагировать на окружающую среду и исчезла,

вопрос «почему глобус не принимает гривну от украинских сервисов и свободно отправляет средства на бинанс» Ксения оставила открытым,

диалог с Ксенией был начат в 10:13, в 12:13 я поинтересовался у другого оператора не случилось ли чего с Ксенией, выяснилось что с её стороны диалог был закрыт как просроченный.

и вот что получается, НБУ издает акты нацеленные на минимизацию оттока финансов из Украины, акты ограничивают деятельность организаций выпускающих электронные деньги, коей глобус не является.

двое из ларца (глобус) решают что Они лучше НБУ знают как правильно и блокируют приток средств в Украину, оставляя возможность беспрепятственного оттока средств из Украины на вонючий бинанс, который как раз таки и является эмитентом электронных денег (BNB) и не имеющий законных оснований на деятельность в Украине.

лицом банка выступает тот с кем коммуницирует клиент, в данном случае это Ксения, своей некомпетентностью и затягиванием диалога на два с половиной часа превратившая лицо банка в отвратительную рожу.

я считаю что с такими организациями как глобус банк Украина сможет очень быстро искоренить различные теневые «схемы» и чуваков делающих бабки на обналах за сараем.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adixnjme 25 січня 2023, 10:46
Персонал дуже привітний та уважний. Обслуговування на найвищому рівні. Дуже подобається, що немає черг і якщо не встигаю щось сплатити у касі, то в банкоматі це завжди зроблю. Банкомат завжди вчасно спрацьовує.
Denza27 24 січня 2023, 4:17
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 41
Взята растрочка на 40к осталося 14к и пошкли штрафы 1.7к как в договоре было написано, да там есть неуплата и я ее на днях погашу, планирую закрыть в следующем месяце весь кредит, но не смогу успеть выплатить всю суму из-за следующего штрафа, так на хочется 3.5к переплаты (((. Без человечность, работы не находил с начало вторжения. не начисляйте следующий штраф, прошу
Глобус
Відповідь банку
24 січня 2023, 14:18
Вітаємо
Дякуємо за відгук.
Інформуємо Вас, що Банк Глобус, згідно вимог діючого законодавства, по всім кредитам фізичних осіб не нараховує штрафні санкції за несвоєчасну сплату кредиту в період дії воєнного стану та 30 днів після його завершення або скасування. Однак звертаємо Вашу увагу, що відсутність нарахування штрафних санкцій, не означає скасування відсотків та/ або комісій за користування кредитними коштами — таке нарахування є правомірним.
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку. Глобус Банк цінує лояльність своїх клієнтів, ми сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці. Тому для оперативного вирішення вашого питання просимо надати Ваш номер телефону для зворотнього зв’язку або звернутись до нас у будь-який зручний для Вас спосіб, зокрема: електронним листом за адресою: info@globusbank.com.ua; за телефоном служби підтримки 0 800 300 392; за допомогою чат-бота банку в додатках Messenger, Viber (Глобус Банк) та Telegram (@GLOBUSBANK_bot).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ghnagobf 21 січня 2023, 12:38
Взяв у Глобусі в листопаді минулого року споживчий кредит. Сума невелика, але треба було платити регулярно. За цей час я кілька разів звертався до відділення банку, щоб вирішити проблеми, що виникли, і взяти довідки, що підтверджують доходи для того, щоб підтвердити рівень своїх доходів. Підвищив кредитний рейтинг.
Проблема вирішена
Kitsya 29 грудня 2022, 14:29
Відділення за адресою: Львів, вул. Мирослава Скорика, 16
Пишу відгук стосовно ситуації, яка відбулась у відділенні банку N9 за адресою, м Львів, вул.Чайковського 16.
Ми з чоловіком звернулись в дане відділення 26.12.2022р для відкриття пластикової карти фіз.особи. Працівник, який нас обслуговувала сказала що оплата за карту 150 грн. На прохання вказати де зазначено даний пунк у тарифах, адже там вказано що оформлення карти безкоштовне, працівник відповіла, що це за довідку з реквізитами рахунку (яка в тарифах вказана окремим пунктом).
Працівник сказала що дана платна довідка є обов’язковою і без неї карту не оформить. Так як були термінові справи, і не було часу на подальше з’ясування ми пішли з відділення.
Однак, повернувшись через годину щоб таки оформити карту, працівник зверхньо сказала, що :«Поки ви ходили і думали, весь пластик розібрали"!
Що це за взагалі за ставлення до клієнта, це що якийсь базар, де тобі придумають неіснуючі ціни (тарифи) і якщо хочуть видають карту, а якщо хочуть ні, чи це фін.установа?!
Як працівник дозволяє подібне відношення?!
Зателефонувавши 29.12 мені сказали що пластика немає, він в дорозі, коли буде невідомо)
Як у єдиному відділенні на весь Львів тиждень часу немає пластику?
Яке враження після цього має скластися про ваш банк, де працівники роблять що хочуть безкарно?)
Глобус
Відповідь банку
5 січня 2023, 10:00
Доброго дня!

Дякуємо за відгук.

Наразі у відділенні у м. Львів спостерігається певні проблеми із наявністю пластикових карток через значний ажіотаж зі сторони клієнтів.
Найближчим часом дане питання буде вирішено аби в подальшому клієнти могли оперативно отримувати будь-які платіжні картки Банку.

Нам дійсно шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
OSTcost 27 грудня 2022, 15:14
Кожного разу приходять смс з різними суммами до погашення кредиту. Нараховуються некоректні проценти. Гаряча лінія не працює 0 800 300 392, додзвонитись неможливо!!! У відділеннях ніхто нічого не знає!!! Надати інформацію та відповісти на запитання чому нараховані такі проценти, чому через день різні суми до погашення приходять НІХТО НЕ МОЖЕ!!! Відправляють на гарячу лінію на яку навіть виклик не йде!
Військовий стан в країні, а цей, вибачте, *** банк то колекторів натравлює, то проценти нараховує невідомо як пораховані і не може відповісти на запитання.

Ніколи не беріть нічого в розстрочку або в кредит в магазинах від цього банку!!!
Некомпетентний та неадекватний банк
Глобус
Відповідь банку
28 грудня 2022, 9:31
Доброго дня!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо обслуговування в Банку Глобус. Ми дуже цінуємо лояльність своїх клієнтів і сподіваємось, що дана ситуація не стане перешкодою для нашої подальшої співпраці та щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Щодо описаної Вами ситуації, повідомляємо, що всю інформації стосовно кредиту Ви може переглянути в мобільному додатку GlobusPlus https://glpls.page.link/app
Крім того, спеціаліст служби турботи зв’яжеться з Вами для надання додаткової консультації.
Дякуємо за звернення!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vitorzaviryha 23 грудня 2022, 16:42
Оформила заявку, того ж дня мені передзвонили та запропонували підписати кредитний договір. Мені запропонували погасити кредит достроково, і я погодилася. Але через деякий час я помітила, що сума платежу вказана у розмірі, що перевищує суму, яку я сплатила. У результаті я переплатила більше, ніж мала.
Глобус
Відповідь банку
23 грудня 2022, 17:10
Доброго дня!

Дякуємо за Ваше звернення.
Просимо надати більш детальну інформацію у будь-який зручний для Вас спосіб для перевірки та надання Вам детальної інформації.
azarkh 22 грудня 2022, 13:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Ганни Ахматової, 3
Замечательно отделение: внимательные и вежливые сотрудники, работают очень быстро. Вчера при большом стечении посетителей заведующая так организовала работу, что даже ожидание в очереди проходило в спокойной атмосфере и с улыбкой.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ranoyqouc 17 грудня 2022, 9:51
Я отримую зарплату на картку глобус банку, а також інші мої платежі. І я знаю, що будь-якої миті можу зайти в інтернет-банк і подивитися, куди і скільки грошей було переведено.

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 42.9
USD 39.3 39.8
Всі курси банку

Курс валют в Глобус Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 42.9
USD 39.3 39.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Глобус 💰 / Відгуки про Глобус Банку 📝