×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
ТОВ « Українська боргова компанія»
Шановний співробітники колишнього дельта банку я неодноразово писав, що всі питання можна тільки через суд. Тільки через суд за місцем проживання і не заочно, а особисто бути присутнім у залі засідань не якась компанія UBK не вирішить вашу проблему і не треба залякувати вас не хто не боїться нас тисячі постраждалих від вашого банку. Зустрінемося в суді!
Коментарі (3)
Откуда вымышленные проценты
все начисления проводятся в строгом соответствии с Договором кредитования, который заключался между Вами и Банком. Для получения выписки необходимо в отделении Банка подать соответствующее заявление.
Коментарі (7)
Как?
реквизиты для погашения задолженности по ссылке: http://deltabank.com.ua/ru/about/requisites/
Также обращаем внимание, что Контакт-Центр Банка работает в будни с 9:00 до 18:00.
Коментарі (3)
Хамство - выше некуда!
в описанной ситуации рекомендуем подать соответствующее заявление на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Написати коментар
Колишній дельта банк!
Нарахування процентів за договором припиняється (ст. 613 Цивільного кодексу України).
Передаючи боргі, банк повинен враховувати ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність». У ній сказано, що дані щодо діяльності та фінансового стану клієнта є банківською таємніцею. Її розголошення заборонено, та допускається лише у виняткових випадках, передбачених законом. Наприклад, при проведенні слідчих дій. Крім того, згідно ст. 32 Конституції України, не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Коментарі (5)
Дельта - ..
прежде всего хотим отметить, что звонки со стороны ответственных сотрудников Банка, осуществляются с целью предоставления рекомендаций и пояснений о необходимости своевременного выполнения обязательств перед Банком. Обращаем Ваше внимание, что ответственные сотрудники Банка четко придерживаются установленных и утвержденных модулей для работы с Клиентами Банка, у которых есть просроченная задолженность, не нарушая норм действующего законодательства Украины.
Коментарі (9)
Неуважаемый ДБ
для консультации рекомендуем перезвонить в Контакт-Центр Банка по номеру 044 428 95 95 (в будни с 09:00 до 18:00). Вас соединят с сотрудником соответствующего подразделения, который ответит на все Ваши вопросы.
Коментарі (9)
Я дивлюся що взагалі знахабніли загрожувати відкрито!
Всі ваші записи автоматично записується ваших відповідальних співробітників як ви погрожуєте колекторами. В нашій країні немає закону колекторської діяльності так що можете йти *** . Я вже два роки чекаю коли ви приїдете з рішенням суду і виконавчий служби і тоді будемо спілкуватися а не по телефону. Ваша колекторська компанія вигадана історія граніт. І перестаньте писати (насамперед хочемо зазначити, що дзвінки з боку відповідальних працівників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.) А ви не порушуєте закон?
повторно зазначаємо, що для отримання додаткових роз'яснень рекомендуємо подати у відділенні Банку письмовий запит.
Коментарі (9)
Дельта банк пытается вешать чужие кредиты
Заемщика знал, последний раз видел лет 10 назад — из за этого?
в описанной ситуации рекомендуем подать соответствующее заявление на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Коментарі (5)
что с выплатами по депозитам по 4 очереди
на данный момент выплата 4-ой очереди еще не начиналась. Информация о начале выплат каждой из очередей будет размещена на сайте Дельта Банка, ФГВФЛ, а также в отделениях Банка. Следите за новостями.
Написати коментар
Банк пытается заработать деньги перед ликвидацией любыми способами
Тем не менее на сотрудников банка, которые позволяют себе такое отношение, будет написано заявление в прокуратуру, по статьям:
1) Стаття 355. Примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань
2) Стаття 190. Шахрайство
Все разговоры записаны.
Так что работники кол-центра, оно стоило того что бы в последние дни перед ликвидацией заработать статью?
прежде всего хотим отметить, что звонки со стороны ответственных сотрудников Банка, осуществляются с целью предоставления рекомендаций и пояснений о необходимости своевременного выполнения обязательств перед Банком. Обращаем Ваше внимание, что ответственные сотрудники Банка четко придерживаются установленных и утвержденных модулей для работы с Клиентами Банка, у которых есть просроченная задолженность, не нарушая норм действующего законодательства Украины.
Коментарі (7)
АФЕРИСТЫ В ДЕЛЬТА БАНК
просим не распространять недостоверную информацию. Все начисления проводятся в строгом соответствии с Договором кредитования, который заключается между Клиентом и Банком. При полном погашении задолженности Банком прекращаются все начисления и по заявлению Клиента, выдается справка об отсутствии задолженности.
Уточнить состояние Вашего счета и заявления, в случае его написания, есть возможность удобным способом:
— перезвонить в Контакт-Центр Банка по номеру 044-428–95–95 (в будни с 09:00 до 18:00);
— обратиться через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Коментарі (17)
На заяви не реагують
Банком було надано офіційні роз'яснення по Вашій заяві. Також зазначаємо, що у Вас є можливість подати повторну заяву для отримання додаткових роз'яснень.
Коментарі (3)
Отморозки
в описанной ситуации рекомендуем подать соответствующее заявление на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Коментарі (5)
Колишній дельта банк!
Для отримання додаткових роз'яснень рекомендуємо подати у відділенні Банку письмовий запит.
Коментарі (1)
Писал несколько обращений!
Я написал заявление в полицию, если звонки продолжатся, буду писать в прокуратуру.
Номера моих обращений в банк: 3323292 и 3323293
Написати коментар
Дійсно це дзвонить колишній дельта банк!
Написати коментар
Совсем обнаглели!!!
в описанной ситуации рекомендуем подать соответствующее заявление на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Коментарі (12)
Сообщить о смене реквизитов
для изменения реквизитов необходимо заявление подать в отделении Дельта Банка.
Коментарі (4)
Оголошення про задоволення вимог кредиторів другої черги АТ «Дельта Банк»
Роз'ясніть, будь ласка, хто такі кредитори другої черги, а також загалом порядок, згідно з яким зараз проводяться виплати. Як дізнатися, в якій черзі я перебуваю? Чи розпочато виплати вкладникам, що мали на рахунку більше 200000 грн.?
Задоволення вимог кредиторів (вкладників) АТ «Дельта Банк» здійснюється за рахунок коштів, одержаних в результаті реалізації майна банку, у такій черговості:
1. зобов'язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян;
2. грошові вимоги щодо заробітної плати, що виникли із зобов'язань банку перед працівниками до прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку;
3. вимоги ФГВФО, що виникли, зокрема, внаслідок виведення неплатоспроможного банку з ринку, повернення цільової позики банку, наданої протягом здійснення тимчасової адміністрації;
4. вимоги вкладників – фізичних осіб у частині, що перевищує суму, виплачену ФГВФО;
5. вимоги НБУ, що виникли в результаті зниження вартості застави, наданої для забезпечення кредитів рефінансування;
6. вимоги фізичних осіб, платежі яких або платежі на ім'я яких заблоковано (крім фізичних осіб — суб'єктів підприємницької діяльності);
7. інші вимоги, крім вимог за субординованим боргом;
8. вимоги за субординованим боргом
Уточнити інфромацію безпосередньо по Ваших рахунках є можливість у Контакт-Центрі Банку за номером 044-428-95-95 (в будні з 9:00 до 18:00) або у найближчому відділенні Банку.
Коментарі (3)