×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Креді Агріколь Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 39.6 | 40.6 |
PLN | 9 | 9.3 |
USD | 36.3 | 37.3 |
Всі курси банку |
Відсталий сервіс, навтіь для VIP клієнтів
SWIFT платіж в 2023 році тільки фізично через касу! 11 років тому були в Приваті.
Долари з валютної картки не відправити — в Приваті і Моно можна.
Комісія за конвертацію в валюті при будь-яких валютних розрахунках і до того ж у виписці не привʼязана, йде окремо — до чого вона відноситься дуже довго встановлювати, якщо це можливо.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Комісія за зняття валюти та обідня перерва
Одразу скажу, що в цілому банк мені подобається, а друзі, які працюють в банківській сфері, кажіть що в плані умов праці Агріколь ТОП. В них навіть перерва на обід є) Власне за це перший мінус, бо мені ну дуже не зручно, відвідувати відділення, якщо в тебе графік з 9 до 18 (як і в банку) і перерва на обід теж тоді коли у банку. За весь мій досвід співпраці з 10 банками в Україні тільки тут така історія. Це не те щоб мінус, але особисто мені дуже не зручно. Хоча у відділенні казали що за гострої потреби можна домовитись.
Кредитку оформлюють тільки тим хто у них зп має, це не мінус, просто факт.
З Револютом банк не працює, теж просто факт.
Зняти з валютної карти кошти можна через гугл пей без оформлення пластику. Завжди є валюта.
Банкомати приймають готівку, не треба каса.
Ключова проблема і незадоволення, це низькі ліміти на зняття валюти. Я впевнений що це прописано у договорі, і я це пропустив, тому вина моя, а не банку, але я знімав депозит 2700 і купив ще 1300 доларів через онлайн купівлю, і заплатив за це щастя 16 доларів, які були зняті з мої картки через 2 дні. Ніхто мою увагу на це не звернув. Відверто дурнувата схема, враховуючи що депозит в місяць можна оформити на еквівалент 200 тис грн і ще на 50 тис купити валюту через картки (тобто десь 6700 доларів). І як їх зняти?)
Зараз банк розширює ліміти, але мої 16 доларів комісії за зняття 1000 доларів поверх місячного ліміту мені ніхто не поверне. На карті тепер -14 доларів (на дебетовій).
Отака от історія. Бажання працювати з банком зникло (
Написати коментар
Продали мій кредит іншій компанії, а в УБКІ не хочуть анулювати свій запис.
Написати коментар
обмен валют
Коментарі (1)
Гроші з рахунку списали, а до отримувача вони не дійшли
Гроші списали, а на рахунок в моно вони не зайшли. В моно сказали що в них з 1:30 до 22:30 платежі зараховуються миттєво. Та я і сам це знав бо користуюся і все норм завжди і швидко.
Ситуація клас ще й тому що я в іншому банку маю відсотки щодня сплачувати бо Агріколь не здатен за повний робочий день зробити переказ!
В цілому ряді банків (УніверсалБанк, ПриватБанк, Сенс-Банк, А-Банк, Ощадбанк, Райффайзен Банк Аваль, UKRSIBBANK, ОТП-Банк) перекази за реквізитами проходять миттєво завдяки новій системі економічних платежів СЕП. Але в Агріколі про таке не чули. І що ще гірше чути не хочуть, на зручність клієнтів їм начхати.
До всього ще в службі підтримки в месенджері щоб достукатися до людини треба пройти декілька разів ідентифікацію у їхнього Алекса. Це капець. Навіть зашквар банківської системи у вигляді Привату зараз клієнтоорієнтується.
Коментарі (1)
Постоянно не работает касса
Написати коментар
Про програму КОРПЕКС
Написати коментар
Восстановление номера
Написати коментар
Неплохой банк
Написати коментар
Банк тишком використовує ваші гроші
Взагалі рекомендую тричі обміркувати перед тим як з ними укладати будь-які угоди!
Написати коментар
Не закривають мені рахунок!
Написати коментар
Найгірший банк нашої країни!
Я маю кредитну картку і, відповідно, кредит (договір було складено в мирний час в місті, де наразі окуповано)!
Я нещодавно змогла виїхати на підконтрольну територію України. За час в окупації(через неможливість звернутися до банку та виплачувати кредит) утворилася задолженість.
Мені надійшли гроші на основну картку для проживання! І ці кошти були одразу заблоковані для оплати кредиту БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПЕРЕДЖЕННЯ!!!
Тобто я залишилися без коштів у чужому місті (без житла і їжі, з дитиною на руках)!
Тобто це підтримка банку і розуміння клієнтів з окупованої території?
Я зверталася на гарячу лінію і отримала відповідь, що якщо я заключала договір — то банк мав на це право!
Але я заключала договір у мирний час, а наразі — військовий!!!
Коментарі (11)
Регулярно исчезают средства со счета
Написати коментар
Жах!
Коментарі (1)
Неправомірне запит на документи та обмеження в користуванні
Написати коментар
Додаток перестав нормально працювати
Неодноразово писав на тех.підтримку, в результаті оновлення додатку випускають, а проблема так і не вирішується.
Написати коментар
нормально.
Написати коментар
Отвратительный банк
Как в *** вступил, худший банк в Украине
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
Написати коментар
Банк перекладає недосконалість внутрішніх процесів на плечі клієнтів. Це жахливо.
Гроші скидали на мою картку. Знаючи що в данному банку постійно випливають підводні камені в найпростіших речах я перевів довірені мені загальні кошти на окремий рахунок, мобільні заощадження, щоб не плутати їх з власними. Але цього виявилося недостатньо щоб їх відокремити, як виявилося банк на власний розсуд може їх переводити між рахунками як йому заманеться.
Суть в тому що гроші я перевів на, мобільні заощадження, 24-го числа більше і транзакцій ніяких не було в цей день, що може піти не так? Так ні 22-го числа була транзакція списання коштів і вони вирішили її провести 24го причому гроші списати не з основного рахунку, а з додаткового. Так брєд, спробую пояснити їхню відповідь на пальцях. 22го я перевів з монобанку на агріколь умовні 10грн, витратив в магазині 10грн. Все. Але вони цю операцію по рахунку проводять 24го, бачать що на моєму основному рахунку не вистачає і беруть частину з додоткового. Потім 25го розуміючи що списали гроші не вірно повертають мені ті кошти що були списані з додаткового рахунку, але не на додатковий рахунок, а на основний.
Я цього звичайно не підозрюю бачу в мобільному додатку залишок на основному рахунку і витрачаю його, бо це ж мої кошти.
А потім з’ясовується що в зібраних коштах не вистачає певної суми, яку я звичайно покладу туди де вона має бути. АЛЕ чому через недосконалість процесів у банку я маю потрапляти в такі ситуації?
До речі це вже другий випадок ускладнення життя клієнтів при проведенні елементарних процедур.
Минулого разу ми також збирали кошти на мою картку. А потім я перевів всю суму на картку монобанку колезі якому збирали. Так от через деякий час з мене списується комісія в 0,5% відсотка від суми переводу (прийшлося покрити цю комісію з власних коштів, бо картка тоді ще й в мінус пішла). В чому проблема вказувати зразу суму комісії при транзакції загадка для мене (потім після моєї скарги вони це виправили, але мені від того не легше). До цього я мільйон разів переводив власні кошти з дебетової картки агріколя на дебетову картку монобанку і комісії не було. На моє питання якого біса банк не повідомляє про зміну правил повідомленнями в тому ж мобільному додатку СА+ мені відповіли що опублікували їх на сайті. Ну мені робити ж нема чого щоб на постійній основі їх сайт перечитувати. А в додаток сповіщеннми ми вам надішлимо рекламу, а не зміни в умовах обслуговування, які банк змінив в односторонньому порядку.
На будь які заперечення і обурення в банку звичайно знайдеться пункт договору на який ви погодилися при відкритті рахунку. Але це не клієнтоорієнтовність.
На додачу можу ще додати що при моїй розмові зі службою підтримки, а саме Ігорем Славніцьким він звичайно наче все пояснив з точки зору банку, але при розмові нервував підвищуючи тон. В мене відчуття після розмови наче якийсь клієнт-баран телефонує в службу підтримки і вимагає пояснити, чому так, а ми ж в кол центрі так класно каву пили до цього.
Вишенькою на торті було те що коли я залишив скаргу і попросив надати мені відповідь письмову. Виявилося що зробити це я можу тільки прийшовши в відділення не дивлячись на те що банк мене ідентифікував як клієнта. Тобто вести розмову по телефону про рух моїх коштів ми можемо, а щоб отримати письмову відповідь то тільки через письмову заяву?! Ок. Надайте відповідь на мою електронну пошту, яку я вказав коли відкривав рахунок. Тут мене взагалі убило, ми це може зробимо, а може і не зробимо то вже як заманеться співробітнику що буде розглядати скаргу.
Написати коментар
Банк надає хибну інформацію
Коли відкривали рахунок то запевняли, що можу знімати будь-яку суму в інших банках, адже їх банкоматів у м. Запоріжжі дуже мало (але з’ясувалося, що можу за своїм тарифом знімати не більше 20 тис).
Звертаючись на гарячу лінію у жовтні 2022, перебуваючи у іншому місті де відсутні банкомати цього банку, попросив надати допомогу у зняті коштів, так щоб було без комісії, адже навіть перекидання коштів з карти на карту стягує 0,5%. Мені допомогли усе чудово, підказали у які банкомати можу дістатись, але через 3 дні з мене було знято 45 гривень за зняття коштів. Вони зняли кошти за кожну транзакцію по 10 грн. і за перегляд балансу 5 грн. У банку свідомо надають хибні відомості.
Більшість не розуміє формату роботи банку у якому вони працюють, не можуть надати чітку інформацію, щодо комісій.
У банку спілкуються здебільшого російською мовою.
Коментарі (1)