Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Креді Агріколь Банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vector12 30 березня 2024, 18:07
Є кредит до 2026 року, за якими плачу регулярно та вчасно. Тільки просрочка була в перші 4 місяці початку війни 2022 року. Але цей так званий банк подав на мене в суд цього тижня, і я про це дізнався з дії, а не від самого банку.
Це дно, а не банк!
Мабуть таким чином хочуть зараз отримати залишок кредиту, а не чекати до кінця терміну договору. Мабуть бояться стрибка курсу гривні, та бажають отримати все зараз по існуючому курсу.
Ще раз підкреслюю — по кредиту плачу вчасно та іноді навіть більші суми, ніж треба, щоб скоріши закрити його.
Не рекомендую взагалі нікому зв’язуватися с цим так званим банком! Просто нема слів.
bacn 26 березня 2024, 18:40
Була нещодавно закордоном. Треба було поміняти валюту, тому скористалась банкоматом цього банку. У підсумку валюту забрало і не віддав банкомат. Я написала менеджеру банку. Мені сказали заповнити заяву. Я заповнила. Але так і не хто не повернув нічого. Сказали це може зайняти до 2 тижнів.
kolhozAgricole 26 березня 2024, 11:04
Відділення за адресою: Одеса, вул. Єврейська, 26
Полгода назад повелся на «иностранную» вывеску. Обслуживающее Одесское отделение на Еврейской.

Пользовался полгода услугами банка. ничего кроме 4 покупок на свои деньги валюты онлайн и одного открытия депозита на 3 месяца не было, никаких п2п, переводов, передач своей карты третьей стороне и т. д. Хотел тот трёхмесячный депозит просто переоформить на новый срок в додатке на фактически безпроцентное хранение.

Захожу 11.03.24, три из трёх карты заблочены, единственный валютный поточный рахунок без карты и один депозит, еще активные.
Иду в отделение. Спрашиваю у «специалиста"#1. «что это?». — «банк разорвал с вами деловые отношения» и даёт цидулу, датированную 31.01.24 и которую они отправляли Укрпочтой на мой адрес, но о существовании прихода которой я даже подозревать не мог.
В папирусе пишется «Шановний …, АТ «Креді Агріколь» на виконання обов’язків суб'єкта первинного фінансового моніторингу, визначених законодавством у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, звертається до вас з проханням у строк до 10.02.2024 НАДАТИ ТАКІ ДОКУМЕНТИ ТА ВІДОМОСТІ для проведення належної перевірки: Чи Ви є членом сім'ї (якщо так то ким приходиться до) Т… Р… М… прокурор … області у 2019 році?

Далее «специалист"#1 добавляет «21.03.2024 приходите, забирайте деньги и окончательно закрываем вам счета»
и «вам было отправлено следующее письмо Укрпочтой (от 29.02.24), к-рое констатирует разрыв деловых отношений» (через час на привязанном к моему адресу отделении почты, услугами к-го никогда не пользовался ибо далеко от дома, таки получаю в руки второе их послание, в последний день его хранения, с непосредственно констатацией факта разрыва).

Вопросы.
1) кто есть товарищ Т… Р… М. и кем он мне вообще приходится, т.к. даже фамилии и регионы локации совершенно разные? Откуда банк его откопал и на каком основании по умолчанию фактически безапелляционно пришил к моему «делу» в банке?
2) Зачем вообще нужно было писать физической почтой? Если выбрана почта — нельзя было указать при отправлении письма номер телефона для связи Укрпочты со мной? Самый главный вопрос — современные способы коммуникации, что такое обычное СМС, или Viber, или пуш в додатке с простой короткой просьбой прийти в отделение для уточнения данных, я так понимаю, банку не неизвестны? Обычное сообщение и я через час-два пришел бы. Кстати, какие еще подтверждающие /опровергающие документы я должен был предоставить, тоже вопрос?
3) Если даже я уже пришел позже отведённого в письме срока (но по факту еще являясь полноценным клиентом с депозитом и одним оставшимся текущим счетом), перепроверить явно ошибочные данные и отменить запланированный разрыв нельзя что ли? Или это просто лень «специалистов» заниматься этим?

22.02.24, пт, конец дня, по окончании депо, пришел, забрал депозитную валюту (треть новыми, треть белые, треть 96). Не стал уже придираться к бумаге и откладывать до пн, а то придя в понедельник, есть риск не получить вообще ничего.

Пытаюсь ещё раз докопаться до истины и детальных причин бана и возможности разбана — результат = 0.00. «Специалисты» совершенно не заинтересованы помогать и решать вопросы, объяснить нормально никто ничего не хочет и не может.

Потом «специалист«#2 дает на подпись заяву о закрытии долларового счета «за проханням клиента». Плохое зрение, пытаюсь взять папирець и прочитать ближе, но «спец»#2 постоянно пытается просто выхватить у меня эту заяву из рук — ну что это за цирк? наверное думала, что я эту бумажку съем или убегу с ней))). Далее, на восклицание, что это их инициатива разрыва, а не моя — «у нас такой шаблон заявления и поменять нельзя». Ничего подписывать естественно не стал.
В общем, профессионализм, компетенция, отношение клиенту и клиенто-ориентированность, как видно, на высочайшем уровне.
Можно, конечно, было выяснять всё это у начальника отдела, но было 17−00+ и уже полное отсутствие какого-либо желания всё это делать — понял, что просто бессмысленно и бесполезно.

Узнаю также, что остаток средств на закрытых картах можно было бы получить через 40 дней (вопрос спецу#2 «когда точно?» — ответ четкий «ну так подсчитайте сами», — ничего, что я даже точную дату закрытия карт не знаю))), так как исходя из письма 2 должны были закрыть 13 марта, а закрыто было как минимум уже 11.03, когда зашёл в додаток.
На одной карте 23 копейки, хотел сначала принципиально забрать, но потом подумал, что такой уровень отделения нельзя не поощрить, поэтому пусть оставят их себе на чай и торт)

Звернення 12.03.24 на сайте написал. И, о, чудо, 13 марта в Viber’е («а шо, так можно было?») сообщили зарегистрированный номер звернення: «К-305 від 12.03.2024». Станом на утро 26.03.24 ответа нет; походу, тот $-счёт уже сами закрыли, так как додаток выдает что-то невнятное. Даже не знаю, ответят или не ответят на звернення. Ну, а толку уже от ответа этих отмороженных сказочных … Вероятно 11.04.24 будет формальная отписка (типа, что имеют право по своей инициативе, типа вы опоздали со сроком и т. д.) и глибоке занепокоєння в лучшем случае. Был бы адекватный банк, после звернення могли бы при желании увидеть явные ошибки в своих проверках связей клиентов/людей, признать это и откатить.

Видно, здесь на минфине, ребятки из агриколя не сильно то и реагируют на отзывы — видимо, не барское это дело.
Совет думающим открывать там что-то или нет, обходите это недоразумение стороной, если не хотите лишних нервов и заморозки денег на неожиданно закрытых картах. У кого там что-то есть, тоже повод задуматься и быть готовым, что могут в прекрасный неожиданный момент тупо выкинуть и ничего толком ни объяснить, ни исправить.
Псевдофранцузский колхоз пробил уровень дна по своей клиенто-ориентированности и профессионализму — это надо было ещё так уметь обнулиться и просто отогнать 100% лояльного клиента. Длб.блд)))
MaysuchovGennFD 18 лютого 2024, 12:50
Ужасное обслуживание
— персонал массово неграмотный;
— добила невозможность снятия заранее заказанных денег с депозита.
QVashtyUI 18 січня 2024, 10:43
Давно являюсь клиентом этого банка, очень нравится скорость обслуживания, профессионализм сотрудников. Отсутствие очередей. Депозит в этом банке лежит еще
с 2007 года. Доверие мое они пока еще не потеряли))))
AlexUAnet 14 січня 2024, 15:32
Дозвонитись з спеціалістом не реально!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ilona7 14 січня 2024, 13:54
в пятницу случайно выяснилось, что банк неправильно у себя в системе разносил оплаты по ВЭД контракту. и неоплаченный инвойс числится как оплаченный! бардак удасный. я предоставила в банк акт сверки по суммам и датам, суммы оплат подтверждены выпиской банка! вашего банка. на что, ваши сотрудники даже поленились посмотреть удобную эксельку, а выслали в ответ свой бардак — мол сами разбирайтесь! я нашла ошибку в учете оплат сотрудниками банка и отправила, но даже нет фидбека. никому не рекомендую для юр лиц да и физ лиц работу с креди агриколь.

операционист который со мной общается в почте, даже не утруждается ответить на вопрос клиента.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лариса Лариса 11 січня 2024, 11:43
Шановні працівники банка Креди Агриколь
Неприємно вражає відношення банку до своїх клієнтів та НЕ бажання міняти свої процедури з оглядом на поточну сітуацію в країні.
Три рази зв’язувалася з банком з приводу обслуговування клієнта, який зараз мешкає в окупації, коригування способів комунікації (комунікація можлива тіки через месенджер).
Зробили дістанційну проміжну ідентифікацію, зробили необхідну транзакцію.
І після цього клієнт отримує повідомлення про необхідність актуалізації ідентифікаційних данних, для чого необхідно ЗВЕРНУТИСЯ ДО НАЙБЛИЖЧОГО ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ.
А де в ТОТ є відділення банку?
Я вже не кажу, що клієнту 86 років та кожне таке повідомлення приводе до стресу, якого й так сьогодні достатньо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sotrudnik12 8 січня 2024, 22:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Еспланадна, 20
Багато побачила різних коментарів. Але хочу написати свій. Я вже майже 3 роки працюю в нашому банку. Жодного разу я не пошкодувала про вибір роботодавця.

Гарний офіс. Круті велком паки для новачків. Доброзичлива атмосфера. Нові, сучасні відділення.
Відчувається демократичний підхід керівництва до працівників. Рекрутери були завжди на зв’язку зі мною, по любих питаннях. Стабільний роботодавець, який навіть під час війни переглядав ЗП, виплачував премії та додаткову допомогу. Штат не було скорочено. Навпаки людей намагались з різних регіонів перевести на інші посади. Багато роботодавців це робили? В мене багато колег, які працюють в Креді Агріколь вже 5−10−15 років. Я думаю, що це вже говорить багато про що. Тому я розумію, що звертати увагу на погані коментарі — це невдячна справа. У кожного свій досвід, і шкода, що у когось він негативний. Бажаю усім миру та знайти ту компанію, в якій вам буде на правді комфортно працювати!

Зрозуміло, завжди є мінуси, але всі знайомі, які тут працюють, здебільшого задоволені.
Ilona7 26 грудня 2023, 10:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Басейна, 23
вже не перша неприємна ситуація, але опишу останню.

підприємство виплачує зпл. всі податки (платіжні доручення) сплачено: ПДФО, ЕСВ, ВЗ, але! нажаль із за останніх змін у призначенні платежу, випадково, в платіжному дорученні по ВЗ (військовому збору) зазначено не ВЗ, а ЕСВ. підприємство надає лист-уточнення призначення платежу в банк з підписом та печаткою, що рекзівити зазначено вірно, а ось у призначенні цього платежу, просимо вважати вірним ЕСВ, а не ВЗ. банк провів частину виплати зпл, а частину відмовився! з коментарем, що не сплачено ВЗ! будь-які аргументи, щодо прохання подивитися на реквізити, взяти до уваги лист-уточнення, щодо призначення платежу, не діють. співробітники банку, телефонують і вимагають зробити незаконні речі! наприклад,
1. вони через касу банку поповнять від імені підприємства рахунок ВЗ!
2. пропонують зробити платіжне доручення на 1 гривню, щоб наче сплата була, але при цьому зняти комісію банка 100грн за платіжне доручення на 1грн!

вся ця ситуація продовжується з п*ятниці, по сьогодні. додатково співробітниця банку Юлія, фактично шантажує, що я зараз відбракую вашу платіжку по зпл, якщо ви не перерахуєте 1грн! це що за робота?

це як так для поважного європейського банку таке ставлення?

на моє питання, що, чи нададуть на мій письмовий запит, в якому зазначено, що просимо надати письмову відповідь, отримую відповідь від Юлії, що ні! це як так? що наглість співробітників відповідати від імені банку, що вони не будуть відповідати письмово на отриманий письмовий запит, щодо законних підстав відмови у проведенні частини зпл? при чому, частина проведена :) а ВЗ сплачено на всю суму зпл! це що за свавільство і ставлення до клієнта юр особи?

маю надію, що банк все ж таки не буде порушувати законодавство і надасть письмову обгрунтовану відповідь на отриманий запит у передбачені законодавством терміни.
23 відділення Київ.
niyor8 20 грудня 2023, 20:47
Високі комісії на проведення платежу, і часте зависання ІБ. Вже другий місяць зависає сторінка при оплаті за дит.садок! Писала в підтримку, але ніякого толку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Amicus 16 листопада 2023, 22:34
Картки не відправляють Новою Поштою по Україні. За кордон за 900 грн замість 10$ у Моно (зараз типу акція за 200 грн). На довірених осіб взагалі ніяк.
SWIFT платіж в 2023 році тільки фізично через касу! 11 років тому були в Приваті.
Долари з валютної картки не відправити — в Приваті і Моно можна.
Комісія за конвертацію в валюті при будь-яких валютних розрахунках і до того ж у виписці не привʼязана, йде окремо — до чого вона відноситься дуже довго встановлювати, якщо це можливо.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 листопада 2023, 16:10
Відгук не зарахований (на 21.11.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Asmund 16 листопада 2023, 11:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 51/87
Привіт всім. Думка суб'єктивна і певною мірою емоційна, але з такою дурнею я тільки тут стикався.
Одразу скажу, що в цілому банк мені подобається, а друзі, які працюють в банківській сфері, кажіть що в плані умов праці Агріколь ТОП. В них навіть перерва на обід є) Власне за це перший мінус, бо мені ну дуже не зручно, відвідувати відділення, якщо в тебе графік з 9 до 18 (як і в банку) і перерва на обід теж тоді коли у банку. За весь мій досвід співпраці з 10 банками в Україні тільки тут така історія. Це не те щоб мінус, але особисто мені дуже не зручно. Хоча у відділенні казали що за гострої потреби можна домовитись.

Кредитку оформлюють тільки тим хто у них зп має, це не мінус, просто факт.
З Револютом банк не працює, теж просто факт.
Зняти з валютної карти кошти можна через гугл пей без оформлення пластику. Завжди є валюта.
Банкомати приймають готівку, не треба каса.

Ключова проблема і незадоволення, це низькі ліміти на зняття валюти. Я впевнений що це прописано у договорі, і я це пропустив, тому вина моя, а не банку, але я знімав депозит 2700 і купив ще 1300 доларів через онлайн купівлю, і заплатив за це щастя 16 доларів, які були зняті з мої картки через 2 дні. Ніхто мою увагу на це не звернув. Відверто дурнувата схема, враховуючи що депозит в місяць можна оформити на еквівалент 200 тис грн і ще на 50 тис купити валюту через картки (тобто десь 6700 доларів). І як їх зняти?)
Зараз банк розширює ліміти, але мої 16 доларів комісії за зняття 1000 доларів поверх місячного ліміту мені ніхто не поверне. На карті тепер -14 доларів (на дебетовій).
Отака от історія. Бажання працювати з банком зникло (
lpsht15 7 листопада 2023, 20:16
Відділення за адресою: Київ, вул. Левка Лук’яненка, 21
Був кредит в банку Агріколь. В карантинні роки виникла заборгованість. На прохання перекредитувати — відмова, подали на мене в суд, вимагаючи закрити всю суму кредиту. В процесі судової тяганини продали мій борг іншій компанії. Змінилась сторона в суді… Тобто у Агріколя зі мною вже ніяких справ нема. Ми домовились в суді з іншою компанією про Мирову угоду в листопаді 2020 року, я виплачую іншій компанії кошти щомісяця (навіть в період війни), борг зменшується. Але в УБКІ Агріколь (який не має до мене жодного стосунку) не прибирає запис про борг і сума там не зменшується. Вже і я подавала запит на УБКІ, і УБКІ подавав запит на Агріколь, але так і висить інформація що я боржник на всю суму боргу. З невідомих причин Агріколь відмовляється прибирати свій запис.
yaroslavbk 1 листопада 2023, 14:39
купил 31.10 в приложении 1200 евро уже 2 ноября, а денег нет на карте, пишет в обработке. я должен ждать 2 дня обмен?
VictorR 6 жовтня 2023, 23:58
Зробив переказ коштів за реквізитами з картки Агріколь Банку на моно на мій же рахунок.
Гроші списали, а на рахунок в моно вони не зайшли. В моно сказали що в них з 1:30 до 22:30 платежі зараховуються миттєво. Та я і сам це знав бо користуюся і все норм завжди і швидко.

Ситуація клас ще й тому що я в іншому банку маю відсотки щодня сплачувати бо Агріколь не здатен за повний робочий день зробити переказ!

В цілому ряді банків (УніверсалБанк, ПриватБанк, Сенс-Банк, А-Банк, Ощадбанк, Райффайзен Банк Аваль, UKRSIBBANK, ОТП-Банк) перекази за реквізитами проходять миттєво завдяки новій системі економічних платежів СЕП. Але в Агріколі про таке не чули. І що ще гірше чути не хочуть, на зручність клієнтів їм начхати.
До всього ще в службі підтримки в месенджері щоб достукатися до людини треба пройти декілька разів ідентифікацію у їхнього Алекса. Це капець. Навіть зашквар банківської системи у вигляді Привату зараз клієнтоорієнтується.
ARTEM BOSS 4 жовтня 2023, 15:30
Відділення за адресою: Суми, вул. Британська, 25
Который раз прихожк.в отделении в городе суми из двух касс работает одна.Ито не работает.терминал в банке один на весь город и тоже не работает.простотневозмодно положить деньги на счёт. Ужасный банк
tana1962 12 вересня 2023, 20:18
Жахлива програма КОРПЕКС. Три платежі неможливо було відправити за годину. Після всіх мук та катувань, відправлення було, але вони виявились не проведені. Як можна працювати з таким банком!
maderg 6 вересня 2023, 8:49
Как-то звонил оператору поводу чтоя потерял финансовый номер оператор сказал обращайтесь в банк и зарегистрировать новый номер
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
maderg 4 вересня 2023, 1:01
Я являюсь клиентом банка пользуюсь услугами банка одназчно неплохой банк

Курс валют в Креді Агріколь Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.8 42.65
PLN 9.55 9.85
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Креді Агріколь Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.8 42.65
PLN 9.55 9.85
USD 39.35 39.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Креді Агріколь Банк 💰 / Відгуки про Креді Агріколь Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Креді Агріколь Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.