Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Евгений Павленко 15 лютого 2020, 8:23
Перевел деньга на карту — висят замороженными, попытался дозвониться в техподдежку — не перезванивают.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 16:44
Доброго дня, Євгенію.
У разі, якщо на поточний момент проблему не вирішено, напишіть звернення до Банку у системі «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення».
Додатково інформуємо, що платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів, внутрішньобанківський — до 2. Це максимально допустимий термін виконання переказу.
З повагою, АТ «Райффайзен банк Аваль»
Nlua 13 лютого 2020, 12:21
В общем кредиты не беру, но нужно было поставить МП окно с компенсацией. Предложили кредитку 100 дней, понятно что счет и привязанная к нему карта. По мимо этого я пользуюсь услугами еще двух банков, мне эта карта ни к чему. Я совершил пару ошибок, за которые претензий к банку нет, хотя что только за то что 48% годовых средств насчитывают… это просто ого как много, ну ладно, перейдем к непосредственной проблеме
1) счет дистанционно закрыть нельзя, нужно ехать в отделение, а их всего два. Такого ни в Приватом ни с Альфой не случается, куча отделений везде помогут решить практически любую проблему. Не знаю как с закрытием, но не удивлюсь если и закрыть счет можно у них просто с приложения или через поддержку.
2) плата за наличие самого счета. Тоже самое в привате нету палты за то что у тебя в руках их кредитка. (не реклама, просто мне есть с чем сравнивать)
3) приложение не может адекватно расчитать процент как и сотрудники ограничены в инормации. И вот тут подробнее:
я пришел закрывать счет с погашенной под ноль кредиткой, заплатил толи комисиию толи что 3 грн. написал заявление, порезали и заблокировали карту и мне сказали что я свободен. буквально через полчаса прилетает -40 грн по процентам, о которых в отделении не сказали. Выходит что у сотрудников даже нет доступа к информации по этим начислениям. И вот если бы не пользовался интернет банкингом, я бы даже не подозревал об этом.

А теперь выходит что если я не знал бы, то счет не закрыли бы, каждый месяц была бы пеня и обслуживание счета… И потом получите и распишитесь за -10000 на карте, которой вы не пользовались?

Поддержка и сотрудники стараются, но система у банка мягко говоря дурацкая, что даже в отделении не знают что через полчаса банк снимет процент по использованию кредита. А страдать будут клиенты, так и не закрывшие свои счета, думая что разрез кредитки их избавил от отношений с банком.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 19:50
Доброго дня.
Дійсно, наразі закрити кредитний картковий рахунок можна лише у відділенні Банку. Абонплата обумовлена укладеним договором та не застосовується у разі виконання клієнтом критеріїв по проведенню 10 безготівкових розрахунків в місяць та, наявності середньомісячного балансу по рахунку за попередній місяць менше мінус 150,00 грн.
Розрахувати процент, що буде нараховано на момент звернення клієнта може лише співробітник відділення. В системі «Райффайзен Онлайн» відображається тільки інформація про нарахований процент на останню дату нарахування процентів (зазвичай 25-28 число місяця).
Отже, уточнити інформацію щодо нарахованих Банком процентів, саме на день звернення клієнта для закриття карткового рахунку, можливо лише у співробітників відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Velhus 12 лютого 2020, 21:27
Добрый день, очень сильно разочаровалась в Вашем партнёр Fishka. По условиям акции у них на сайте и в приложении, при первой покупке в сети Prostor, на сумму от 250грн, я получу 50грн бонусами на карту Фишка. 18.01 будучи в магазине Prostor, я позвонила на горячую линию Fishka, чтобы уточнить условия акции. Мне сказали, что достаточно оплатить моей банковской картой сумму, и мне налислятся 50грн + кэшбек. В итоге, по вине оператора, я не просканировала на обратной стороне свою карту Fishka. Кэшбек мне насчитали(1.4грн), а 50грн — нет. На многочисленные обращения по горячей линии (91380, 91479,91820 и жалобы 92059) ответ менеджера один — мы Вам не можем ничего начислить. Меня не смогли ни переключить на менеджера для решения конфликтной ситуации, ни на старшего оператора. Просто игнор. Отвратительное отношение к своим клиентам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2020, 18:06
Доброго дня, шановна Катерино Вікторівно!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано у телефонному режимі.
Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
kapousfoxs 12 лютого 2020, 20:25
Периодически захожу в это отделение в попытке поменять рубли. Каждый раз ответ в кассе один — гривны нет! Что это за банк в Украине в котором постоянно нет гривны? Последний раз был 11 февраля 2020.
Плюс еще наличие обеда в режиме работы. Зачем двум кассирам обед, если гривны всё равно нет? Сотрудники похоже всё еще в СССР живут.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 19:52
Доброго дня.
Інформуємо, що касовий вузол здійснює обслуговування коштами, які наявні на момент звернення клієнта. На жаль, під час Вашого обслуговування запитувана сума була відсутня.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
Karina1976 12 лютого 2020, 0:39
Я перестала быть клиентом этого банка в 2016 году. Фирма навязала зарплатную карту, как корпоративную-всем сотрудникам один банк. К этой карте автоматом шла и кредитная.
Я уволилась из фирмы. Пришла в этот банк закрыть счета. Написала заявление. Попросила справку о закрытии, сотрудник сказал: «справку на даем, но можем на камеры порезать карты и все. Есть Ваше заявление о закрытии. Этого достаточно».
Так и сделали. Заявление, разрез карт на камеры. Точка.
Прошло почти 4 года. На вайбер моей мамы (отдельный вопрос-с какого маме) пришло сообщение, что я должна погасить долг по кредитной карте. Я, понимая, что это ошибка, позвонила на горячую линию. Там мне сообщили, что да, счета закрыты, но кредитный не закрыт и банк снимает себе пеню. По счету движений нет 4 год. Банк сам с собой ведет работу. Бред
Я пришла в отделение в Киеве на пр. Лобановского, где писала заявление.
Замначальника сказал, что с тех пор никто не работает, все те сотрудники уволились. Проверил счета. Говорит-да, все закрыты, кроме одного. Напишите председателю правления! Я написала жалобу, жду ответ!
Это беспрецедентный случай!!! Это махинации или тупость сотрудника? Я не говорю, про срок давности, он давно вышел!
Но, сам факт! Человек закрывает счет, а банк втихаря ничего не закрывает и молча сам себе пени насчитывает за «пользование картой». Классная схема!
Открыла отзывы в интернете. Ба! Да с 16 года много людей возмущены этой схемой! Закрывают, живут спокойно, а банк втихую людям счета не закрывает и потом начинает предьявлять!
Это надо минфину расследовать и в хедофис писать! Позор, а не банк!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 19:05
Доброго дня, шановна Каріно Оганесівно.
Встановлено, що Ви вже зверталися до Банку з порушених питань. Лист-відповідь з викладеною позицією Банку відправлено Вам рекомендованим листом на зворотну поштову адресу, яка зазначена у письмовому зверненні.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Irina Odessa 11 лютого 2020, 13:20
Обратилась в отделение на Филатова 70, возле кассы указаны курсы обмена валют на сегодня, в том числе и швейцарский франк. Кассир сказала, что франки принять не может, потому что в этом отделении их не принимали никогда. На вопрос, почему тогда в списке курса эта валюта указана, ответить затруднилась. Позвонила в центральное отделение и постаралась выяснить вопрос. Сказали, что нужно установить программу для обмена этой валюты. Кассир подала заявку. Но когда программу установят, неизвестно. Книгу жалоб на отделении мне не дали, сказали, что таковой не имеется. Очень надеюсь, что сегодня программу установят и я смогу обменять франки, курс которых постепенно падает последние пару дней.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 18:25
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, що ситуація, яка виникла в процесі Вашого обслуговування, залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано, про що Вас проінформовано співробітником відділення.
Якщо Ви бажаєте висловити подяку, пропозицію чи зауваження, або залишити заяву чи скаргу щодо роботи Банку, Ви можете:
1. Написати офіційного листа у відділенні Банку;
2. Написати офіційного листа на юридичну адресу Банку: Центральний офіс, м. Київ, вул. Лєскова, 9, індекс 01011;
3. Написати звернення на електронну адресу Банку info@aval.ua;
4. Заповнити форму зворотного зв'язку на сайті нашого Банку: https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma
5. Заповнити Буклет «Ваша думка важлива для нас» у відділенні Банку.
Після отримання звернення розглядається уповноваженим підрозділом Банку та, у термін, встановлений статтею 20 Закону «Про звернення громадян», надається відповідь.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Aleks1982 11 лютого 2020, 13:16
С банком в 2014 была подписана ипотека. По условиям договора необходимо застраховать имущество на весь период действия кредитного договора. Был подписан в 2016 году договор. Срок действия страхового договора по 2024 год включительно. При этом необходимо предоставлять копию квитанции об оплате очередного страхового взноса в банк. И копию страхового договора в случае оформления нового. Статья 4 кредитного договора. В связи с невозможностью посетить отделение банка попытался отправить копию квитанции через форму обратной связи на сайте aval.ua об оплате страхового взноса. 06.02.202 года получил от банка уточнение предоставить ИНН и номер и дату кредитного договора. Предоставил копию квитанции, инн и номер кредитного договора для идентификациии себя как клиента. Электронное обращение 179542. Сегодня получил отказ в предоставлении помощи: Ми хотіли Вам допомогти, але, на жаль, Вам необхідно самостійно звернутись у відділення Банку з оригіналами паспорту, ідентифікаційного номеру платника податків, договором та квитанцією про сплату для підписання документів.
Перечитал в очередной раз условия договора. в договоре четко указано только предоставить копии. Подписания любіх документов или составление дополнительных соглашений при этом не предусмотрено. В колл центре не могут ответить о каких документах идет речь? номера отделения по которому позвонить не предоставляют. Отдел страхования переадресовывает на оператора, а тот на отдел страхования. При этом приходится ждать по 20 мин пока оператор поднимет трубку
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 18:31
Квитанцію, яка надавалась Вами на адресу електронної пошти Банку, прийнято уповноваженим підрозділом Центрального офісу. Відмічено, що страховий платіж Вами сплачений. Запевняємо Вас, що ми завжди докладаємо зусиль для вирішення питань клієнтів в індивідуальному порядку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
kamin 11 лютого 2020, 11:52
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ю. Гагаріна, 18
Добрый день, подскажите пожалуйста вчера 10.02.20 я был у Вас в отделение, писал заявление об ошибочном переводе, меня обещали прозвонить к вечеру но звонка так и не поступило, можно узнать на какой стадии находится заявление и есть ли какие то новости
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 18:18
Доброго дня.
Питання на контролі начальника обслуговуючого Дніпровського відділення № 7. За отриманою інформацією, про остаточне рішення Вас буде проінформовано додатково співробітником даного відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Oleksandr Belkin 10 лютого 2020, 12:06
Вже більше чим пів години у черзі, що цікавеше передімною 4 чоловік, збоку є ще одна каса яка непрацює!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 19:18
Доброго дня.
За отриманою інформацією, дійсно під час Вашого обслуговування виникла черга біля каси, через тривалість здійснення певного типу операцій. У відділенні передбачено одну посаду касира і найближчим часом другу касу буде демонтовано.
Додатково, слід проінформувати, що у клієнтів Банку існує можливість здійснювати більшість операцій дистанційно та цілодобово у разі використання системи «Райффайзен Онлайн». Зареєструватися в системі можливо за посиланням: https://online.aval.ua.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
fdfkm13 8 лютого 2020, 13:05
Доброго дня, не хотілося писати поганий відгук про ще до недавна хороший банк, та це для мене суцільне розчарування. В відділенні банку допомоги не допросишся, особливо від тих які працюють порівняно недавно. Зареєструвалась в системі Райфайзен онлайн, думала це дещо спростить життя, та навпаки… Для чого створювати систему яка не працює? Двічі
марно намагалась поповнити мобільний рахунок і сплатити компослуги, платіж в обробці, за добу статус не змінився… Щоб дозвонитись на гарячу лінію потрібно мати міцні нерви, годину слухати запис, який рекомендує не гаяти час… Оператор сказав, що банк платежі відхилив вчора через технічні роботи, хоч статус в обробці. Сьгодні повторила спробу, та це не дало результату… Даремно витратила час.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 19:27
Доброго дня, шановна Галино Василівно!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
dubovayala 8 лютого 2020, 12:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Костянтинівська, 2-А
Вчера пришла в кассу погасить свой месячный платеж по кредиту. Отстояла очередь, но мне порекомендовали оплатить его с помощью интернет банкинга, который установлен у меня в тел. Час (!) мы совместно с сотрудниками потратили на то, чтобы провести его — система не проводила. Потом я потратила еще столько же, чтобы провести самостоятельно. Никакой информации о сбоях мне не сообщили, на запросы в инт.банк. не отвечают. Я ещё раз приехала в кассу, опять отстояла очередь, мне сказали «не работает программа, ждите», потом сказали «мы закрываемся, до свидания». Пошла к начальнику отдела. Деньги взяли, сказали, что платеж проведен. Однако интернет банкинг по прежнему сообщает мне, что платеж не погашен! Я вчера звонила на горячую линию в течении 45 минут, нет ответа. Сегодня я на линии «в ожидании» уже 1 час 25 минут. Итак:
— платеж по инт.банк не проходит, при этом мне говорят, что сбоев нет, он не проходит «просто так»
— в кассе мне говорят о том, что не работает программа, ждите, а потом «не работаем мы, до свидания»
— погашенный платеж светится как непогашенный
— горячая линия и онлайн интернет линия не отвечают в течении двух дней
— общее потраченное время на ожидание в очередях и попытки провеления платежа вместе с сотрудниками банка — 6 часов (!!!).
— деньги отданы кассиру, но нет информации об их зачислении.
По-моему, это уже материал для подачи в суд!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 19:23
Доброго дня, шановна Анастасіє Іванівно!
По-перше, дозвольте принести вибачення за завдані незручності. Дійсно іноді виникають складнощі під час проведення операцій в системі «Райффайзен Онлайн». Розробники системи постійно працюють над поліпшенням сервісу вцілому.
За отриманою інформацією, ситуацію було врегульовано та співробітником відділення Вас проінформовано в телефонному режимі.
Додатково інформуємо, що Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання з операторами Інформаційного центру. Також, інформуємо, що звернутися до Банку можна у чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
berryoksi 7 лютого 2020, 15:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 9
Ни в коем случае не оформляйте карту от Аваль банка «100 дней».
Никакого льготного периода 100 дней нет, каждый месяц обязательно необходимо платить 5% от суммы задолженности по карте!
При чем в отделении банка об этом сказано не было, нужно было читать в Договоре очень мелким шрифтом, примерно 4пт!
При погашении карты полностью с учетом процентов, задним числом списываются еще проценты, якобы использованные за февраль (карту закрыла 5 февраля!!!).
В итоге, закрыла карту 5 февраля, но ждать закрытия необходимо 10 дней, перезвонила на горячую линию банка, на удивление быстро дозвонилась, сказали, что карта закрыта с учетом процентов…
Но, при проверке карты в приложении, оказалось, что решили просто списать около 200 грн якобы еще не понятно за что!
Причем работают неквалифицированные специалисты, которые на вопрос «Какая сумма до полного погашения?», отвечают, что могут назвать только примерную сумму!
Не связывайтесь с этим банком! Хуже мошенников!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 16:51
Доброго дня!
Льготний період – це період за який Банк не нараховує проценти за користування кредитними коштами. І він, дійсно, триває 100 днів з моменту проведення першої операції. При цьому, внесення планового платежу у розмірі 5% є обов’язковим (Ваша заборгованість за кредитною карткою зменшується на внесену суму).
Що стосується списання процентів: якщо заборгованість погашена Вами 05.02 (як вказано у відгуку) то, дійсно, за період з 25.01 (дата попереднього утримання процентів) по 05.02 (дата погашення) нараховується сума процентів за користування кредитними коштами. Відносно закриття рахунку: для виконання даної процедури потрібно до 10 днів. Ви погоджуєтесь з даними строками, підписуючи заяву на закриття.
Приносимо вибачення, в разі, якщо консультація не була достатньо чіткою та зрозумілою. Запевняємо Вас, що працівники Банку докладають зусиль для надання якісних послуг Клієнтам.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
KiliecAndrey 7 лютого 2020, 2:32
До 2020 года оформил золотую карту с целью при снятии моих денег оставлять этим дармоедам 0.5%, но в январе этого года сняли без предупреждения 1%, так зачем я её оплачивал и оформлял? Что использовать всего 2 раза по норм тарифу…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 13:12
Доброго дня!
На жаль, за наданим Вами ідентифікаційним номером не вдалося знайти відкритих карткових рахунків. Картка випущена на Ваше ім’я? Якщо так, просимо зателефонувати нам на номер 0800500500, назвати її номер, дату зняття коштів. Будемо раді допомогти.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Irina010718 6 лютого 2020, 16:12
Відділення за адресою: Київ, пр-т Маяковського, 85
Я бы и одну звезду не поставила! Самый ужасный банк и такие же сотрудники! Пришли декретные, а снять их просто невозможно! Несчастных 3 отделения на Троещине так ещё и касса закрыта, потому что сотрудник заболел! Это вообще чьи проблемы? Зачем вообще тогда нужен такой банк?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 лютого 2020, 18:20
Доброго дня, Ірино!
Згідно отриманої інформації, до каси відділення, адреса якого вказана у відгуку, зверталась особа, яка не є власником рахунку/картки. Враховуючи це, працівниками відділення були надані роз’яснення про неможливість проведення операції з посиланнями на законодавчі акти. Крім того, 07.02.2020 працівниками відділення здійснювались спроби зв’язатися з Вами в телефонному режимі та запросити у відділення для вирішення Вашого питання. На жаль, спроби були неуспішними. Додатково маємо зазначити, що договором, який підписується між Клієнтом та Банком при відкритті карткового рахунку, передбачено обов’язок Клієнта не передавати картку третім особам.
Сподіваємось на розуміння та, в разі, якщо Ви не маєте можливості зняти кошти в банкоматі, будемо раді бачити Вас у будь-якому відділенні Банку з карткою та паспортом.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Анна Гороженинова 5 лютого 2020, 14:39
Не даёт возможности зарегистрироваться в интернет приложении, а дозвониться просто нереально, хоть письма пиши, вот каким образом получить консультацию?? Ехать в отделения ( на 7 м месяце беременности и стоять в очереди, чтобы просто уточнить информвюацию)???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 17:19
Доброго дня!
Іноді, у зв’язку з великим навантаженням, дійсно, виникає необхідність очікування з’єднання з оператором. Приносимо вибачення.
Спробуйте, будь ласка, зателефонувати повторно. Для з’єднання з оператором натискайте 2. Якщо Ви користуєтесь номером оператора Vodafone, зателефонуйте на короткий номер 521.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
0997946088 4 лютого 2020, 12:39
Сьогодні вранці прийшла у відділення Райфайзен Банк Аваль для того щоб закрити кредит та зарплатну карту якою вже давно не користуюсь в банку мені повідомили що не можуть закрити кредит сьогодні бо він закривається на тротязі десяти днів я їй кажу давайте я хоч напишу заяву на закриття вона таке ну добре типу вона мені робить услугу прийняла в мене заяву та каже через десять днів можете прийти та перевірити чи кредит закритий або можете взагалі не приходити карту вона мені повернула хоча я її брати назад не захоті у зв’язку з тим що хотіла повністю закрити всі карти в банку вона відмовила спираючись на те що кредит ще не закритий бо ще не пройшло десять днів я шокована!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 15:06
Доброго дня!
Для повного закриття карткових рахунків в тому числі і кредитних потрібний деякий час. Строки закриття передбачені договором, який укладався між Клієнтом та Банком. Так, протягом 10 днів після подання відповідної заяви, виконуються дії, необхідні для підготовки рахунку до закриття та видачі клієнту власних коштів, які наявні на рахунку (за вирахуванням передбачених комісій). Після цього може бути надана довідка про закриття, у разі необхідності.
Працівникам відділення наголошено на необхідності надавати Клієнтам чіткі та зрозумілі роз’яснення, стосовно порядку проведення тих чи інших банківських операцій з метою запобігання непорозумінь з боку Клієнта. Нам прикро, що Ви залишились незадоволенні якістю обслуговування.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
demyanuk 4 лютого 2020, 11:37
Прикро писати негативний відгук про конкурентний і хороший банк, але компетентність його працівників і робота гарячої лінії вкрай обурює.
Юридична особа в один день сплачує і податки по з/п і саму з/п, при цьому сплата податків проводиться одразу, а платіж по з/п блокується з причиною несплати ЄСВ, хоча сума платежу ЄСВ перевищує потрібну суму сплати.Оператор гарячої лінії пропонує надіслати платіж на опрацювання на наступний день повторно (так як це вже 18.00)з зазначенням в призначені платежу, коли і за якими платіжками сплачено податки.Платіж надіслано знову з реквізитами, як і вимагалось.Але знову відхилено! Тепер банк вимагає одноденну довідку з податкової про відсутність заборгованості перед державою по сплаті податків.
Розчарована.Отак і втрачаються клієнти!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 15:59
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені якістю обслуговування в нашому Банку.
Маємо зазначити, що, існує чітко встановлений перелік вимог щодо перевірки сплати ЄСВ, який розроблений у відповідності до законодавства. В разі, якщо працівниками уповноваженого підрозділу встановлено, що сума сплаченого ЄСВ менша ніж 1/3 суми коштів для виплати заробітної плати, на жаль, розрахунковий документ не може бути прийнятий Банком без надання оригіналу довідки-розрахунку.
Для оцінки компетентності працівників, які надавали Вам консультації, просимо надіслати інформацію (коли, з якого номеру телефону Ви зверталися на гарячу лінію та який працівник та коли консультував Вас у відділенні) на електронну адресу info@aval.ua, з посиланням на даний відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Daliba 1 лютого 2020, 12:17
В отделении не дают полную информацию. Номер карточки, если вы потеряли вы не узнаете даже в личном кабинете. Деньги на карте аваля но на кредит они переходят в течение 3 рабочих дней и за эти дни платите Вы!!! Операторы дерзкие!!! Не при каких условиях не рекомендую этот банк!!! Ужас!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 17:09
Доброго дня!
На жаль, даної інформації не достатньо для аналізу причин, які викликали Ваше незадоволення. Зверніться до нас, будь ласка, на адресу info@aval.ua або заповніть форму зворотного зв’язку на сайті за посиланням: https://www.aval.ua/kontakti/kontaktnaya-forma. Вкажіть:
— Ваші прізвище, ім’я, ІПН та номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру;
— детальну інформацію про те, у якому саме відділенні та стосовно чого Ви не отримали повної консультації;
— дату дзвінка, під час якого оператор поводив себе неналежним чином.
Стосовно номера картки, маємо повідомити, що це вимоги Міжнародних платіжних систем, які пов’язані з безпекою використання даних картки.
Нам прикро, що у Вас склалося неприємне враження щодо якості обслуговування в нашому Банку.
З повагою,
АТ « Райффайзен Банк Аваль».
Зібралися з дружиною відкрити вклад у цьому банку — у дружина зарплатна карта. Пішла вона у відділення з паспортом і кодом — відкрийте мені валютний рахунок. Відстояла пів години. Спеціаліст каже: а навіщо ви сюди прийшли, відкриєте вдома в кабінеті. Далі як в казці вона шукала, не знайшла, я шукав — не знайшов, кабінет вперто відправляє у відділення з паспортом і кодом.… Подзвонили у службу підтримки і замість того щоб розказати як користуватися кабінетом, ми проходили телефонну ідентифікацію особи…
Вирішили відкрити вклад у банку де поменше оленів працює…
Не рекомендую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 16:12
Доброго дня!
Враховуючи, що Вами не вказані дані клієнта, якому відмовили у відкритті рахунку, на жаль, детально проаналізувати ситуацію не вдалося. Крім того, згідно інформації, отриманої від працівників Васильківського районного відділення, адресу якого Ви зазначили у відгуку, останнім часом черги у відділенні відсутні.
Працівники відділення, дійсно, рекомендують Клієнтам скористатися системою «Райффайзен онлайн», оскільки це швидше і зручніше ніж відкриття рахунку у відділенні. Однак, виконання даної операції можливо, виключно, якщо дані Клієнта актуалізовані та він не є підприємцем. Нам прикро, що дана ситуація спонукала Вашу дружину відмовитись від відкриття рахунку в нашому Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serhiozzi 31 січня 2020, 9:04
Так, как в банкоматах этого уважаемого банка можно встретить только такие купюры, как «сотки» и «двухсотки» предлагаю переименовать этот банк, на «Крузак».
Банк «Крузак» — всегда надёжные «двухсотки» и проверенные временем «сотки».
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 16:39
Доброго дня!
На жаль, Вами не вказано у якому саме банкоматі виникли труднощі зі зняттям коштів. Переважна кількість наших банкоматів завантажується купюрами номіналом 20, 50, 100 та іншими, в залежності від проведених спостережень відносно того, які суми найчастіше запитують Клієнти.
Додатково пропонуємо Вам здійснювати безготівкові розрахунки Вашою карткою та користуватися системою «Райффайзен онлайн», що взагалі мінімізує необхідність зняття готівки. Запевняємо Вас, що ми постійно вдосконалюємо шляхи надання послуг та нам дуже прикро, що викликали Ваше незадоволення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.65 43.75
USD 41.1 41.64
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.65 43.75
USD 41.1 41.64
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝