Мінфін - Курси валют України

Встановити

Реклама врёт, «обслуживание» Райфкартки - не бесплатное.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DimaSDA 12 жовтня 2020, 22:02
Відділення за адресою: Дніпро, ж/м Тополя-1, 15, корп. 5
Изучив тарифы всех предлагаемых на сайте карт, Райфкартка мне показалась наиболее подходящим инструментом для хранения средств и осуществления платежей.
11.10.2020 попытался через сайт оставить заявку на получение карты Райфкартка, но после нажатия кнопки «Продолжить» ничего не происходило.
12.10.2020 пришёл в отделение на Паникахи, чтобы оформить карту, но во время беседы с консультантом услышал, что обслуживание карты составляет 19 грн/месяц, хотя в тарифах указано бесплатное открытие и обслуживание счёта. После чего консультант объяснила мне, что 19 грн/месяц — это плата за СМС-информирование (как и написано в тарифах), которое можно отключить. Но на вопрос, можно ли не подключать эту услугу при открытии карты, мне ответили, что услуга подключается автоматически; после открытия карты списывается 19 грн за первый месяц пользования услугой СМС-информирования, после чего я могу отключить её с помощью интернет-банкинга. В ту же минуту принял решение не открывать карту, поблагодарил консультанта и покинул отделение. Неизвестно, какие ещё «секреты» и «подводные камни» может содержать в себе Райфкартка. Жаль потраченного времени.
Поражает то, что на сайте банка и во всех рекламных предложениях по телевизору и в соцсетях указано, что карта — бесплатная, но по факту она таковой не является. Почему такие нюансы открытия счёта не указаны в описании и в тарифах?
https://www.aval.ua/ru/privatnim-osobam/rahunok/cards-raif/tariffs?page=557
https://www.aval.ua/storage/files/raifcard-03082020.pdf

Не рекомендую новым клиентам открывать счета по причине непрозрачности тарифной политики банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 22:24
Доброї ночі! Дякуємо за Ваш відгук, в той же час нам дуже прикро, що наша нова картка викликала у Вас розчарування. Запевняємо, що жодних «секретів» та «підводних каменів» даний продукт не містить. Все максимально прозоро та вказано у тарифах, які розміщуються на сайті. Обслуговування картки, дійсно, безкоштовне. При цьому, СМС-інформування, це додаткова послуга, яка надається окрім безкоштовного отримання PUSH-повідомлень у мобільному додатку Райффайзен Онлайн про всі операції та плата за неї передбачена окремо. Просимо Вас іще раз детально ознайомитись з умовами, в разі наявності додаткових питань -телефонуйте до Інформаційного центру Банку, ми допоможемо розібратись, та, можливо, Ви все ж таки станете нашим Клієнтом. Ми на це дуже сподіваємось. Зі свого боку ми перевіримо якість та зрозумілість консультації, яку Вам надали у відділенні та додатково Вас проінформуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 жовтня 2020, 14:30
Доброго дня! Приносимо Вам вибачення, але під час консультації 12.10.2020 виникло непорозуміння з приводу обов’язкового підключення платного СМС-інформування. Вам, на жаль, надано неповну  консультацію. Хочемо Вас запросити у відділення для повторної консультації та оформлення продукту. Дуже шкодуємо про те, що така ситуація мала місце та хочемо під час візиту у відділення, презентувати невеликий подарунок в якості вибачення. Також, запевняємо, що заходи для недопущення подібного у майбутньому вжиті.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
+6
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 жовтня 2020, 14:30
#
Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо Вам вибачення, але під час консультації 12.10.2020 виникло непорозуміння з приводу обов’язкового підключення платного СМС-інформування. Вам, на жаль, надано неповну  консультацію. Хочемо Вас запросити у відділення для повторної консультації та оформлення продукту. Дуже шкодуємо про те, що така ситуація мала місце та хочемо під час візиту у відділення, презентувати невеликий подарунок в якості вибачення. Також, запевняємо, що заходи для недопущення подібного у майбутньому вжиті.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
DimaSDA
DimaSDA
15 жовтня 2020, 18:55
#
То есть, если я приду в отделение на Паникахи, я таки смогу получить Райфкартку без подключения услуги СМС-информирования и смогу в этот же день её пополнить согласно тарифам на сайте?
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 жовтня 2020, 11:05
#
Доброго дня!Так, карту без підключення послуги Ви зможете отримати. Одразу при візиті, Вам зможуть надати неіменну карту, якою зможете користуватися в той же день.
При цьому виготовлення іменної доведеться зачекати протягом 10 робочих днів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
DimaSDA
DimaSDA
20 жовтня 2020, 2:02
#
Дякую!
+
0
Ирина Голубицкая
Ирина Голубицкая
20 жовтня 2020, 15:11
#
Совершенно верно ДИМА написал. Платную услугу СМС-уведомления подключают автоматом. Банк обманывает в очередной раз.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Реклама врёт, «обслуживание» Райфкартки - не бесплатное.