Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ужасный банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mirochka 13 травня 2021, 17:44
По моим обращениям на горячую линию представители банка так и не связались с обратной связью. Прошло 4 месяца — обратной связи НЕТ!!!
Речь идет сейчас не об идентификации меня как клиента на этом сайте, а о обработке жалоб на горячей линии — банк НЕ РЕАГИРУЕТ!

— Мне ни разу не перезвонили по моим обращениям (а звонков на горячую линию было не мало)
— Информация, которую дают на горячей линии и та, которую получаешь в банке отличаются. Вы что, вообще не общаетесь и у Вас нет единой системы?!
— В отделениях хамовитый персонал
— Работают на «отцепись»
— На любой вопрос/предложение звучит фраза «НЕ ВОЗМОЖНО»
Почитав отзывы понимаю что я не единственный не довольный клиент, к сожалению. Несколько хороших, думаю оплачены.
Не рекомендую связываться, ответов и решения не получите!
Пишу повторно, первая жалоба от 27.03.2021 г.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 травня 2021, 18:08
Доброго вечора! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу Банку, але, на жаль, без отримання від Вас додаткової інформації, зокрема номеру телефону, з якого Ви зверталися до Інформаційного центру, назви відділення в якому персонал обслуговував Вас неналежним чином, а також більш детального опису ситуації (можна в особистих повідомленнях Банку) у нас відсутня можливість провести детальну перевірку, надати Вам вичерпні коментарі та, в разі потреби, вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому. Тому, будемо дуже вдячні за надання додаткової інформації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
BlackDog36
BlackDog36
13 травня 2021, 18:06
#
Відгуки оплачені?
Може, співробітників просто змушують писати щось добре про банк. По черзі, план по відділеннях.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися