Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Райффайзен Банку: Ужгород, вул. Капушанська, 1

Адреса:
Ужгород, вул. Капушанська, 1
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
11 травня 2021, 10:39
Не являюсь клиентом банка, но хотел им стать. 25 февраля заказал через сайт карту Райфкарта + Visa Gold, на что получил СМС на мобильный номер телефона, что когда карта будет в отделении банка, то меня оповестят через СМС. 11 мая, обещанного смс так и нет. Примерно в середине марта, связывался с техподдержкой по этому вопросу, когда будет моя карта. Техподдержка никаких ответов не дала, ссылаясь на то, что они не могут разглашать такую информацию. Сейчас, даже если карта и в отделении банка (заказывал в Ужгород), в связи с оперативной работой Райффайзен банка, забрать карту я уже не смогу, так как нахожусь в зоне ООС/АТО. Карту заказывал по второму номеру +380939941551
Коментарі (4)
Ответ банка
Райффайзен Банк
11 травня 2021, 10:48
Доброго ранку, Владиславе! Ми обов`язково перевіримо причини ненадходження Вам СМС повідомлення, а також наданої Вам консультації, якщо зазначите (можна в особистих повідомленнях Банку) Ваш ідентифікаційний номер та номер телефона, з якого зверталися до підтримки та дату звернення. будемо дуже вдячні Вам за надання запитуваної інформації, оскільки це допоможе нам детально проаналізувати ситуацію, та, в разі потреби, вжити заходів для покращення якості обслуговування. Нам дуже прикро за завдані незручності. Зазвичай, карта виготовляється та доставляється у відділення протягом 10 робочих днів і Клієнта, дійсно, інформують шляхом направлення СМС повідомлення. Крім того, Ви завжди маєте можливість отримати неіменну карту відразу під час візиту у відділення і користуватися нею, поки триває виготовлення іменної.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
3
11 грудня 2020, 13:27
Приходжу в цей банк не перший рік. Завжди отримувала професійні послуги, та гарне обслуговування. Від тоді, як змінився касир на касі і почала працювати Первун Катерина — це просто завжди зіпсований настрій. Кожен раз зустрічає з таким обличчам, ніби навіщо ти приперлась. Перші чотири рази я намагалась не звертати уваги на це, але сьогодні вже запитала, чому ви так мені фиркаєте і кривите лице? Відповідь мене вбила… Ви не поздоровались!
Хоч я здоровалась, можливо вона не розчула. Але, якби це був перший раз, я би подумала, що поганий настрій.Але кожен раз це вже занадто.
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
11 грудня 2020, 13:32
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу працівників відділення Банку. Приносимо Вам вибачення та запевняємо що інформація, викладена Вами, буде негайно доведена до керівників відділення, для детального аналізу та, в разі необхідності, вжиття заходів для запобігання подібному у майбутньому. Запевняємо, що ми робимо все можливе для того, щоб надавати Клієнтам послуги високої якості.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
2
18 червня 2020, 15:39
При обмене валют, кассир на 20 фунтов обсчитала. Проверяла каждую купюру и просила заменить, и вот это вот ее: туда— сюда в итоге минус 20 фунтов. Нужно все за ними пересчитывать. Когда обратились к ней, то сказала что у нее все в порядке и она ничего не знает.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
18 червня 2020, 15:48
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас склалося негативные выраженная про роботу каси Банку. Маємо зазначити, що перераховувати та перевіряти кошти, дійсно, потрібно біля каси Банку, про це в доступному для Клієнтів місці знаходиться об'ява. На жаль, якщо цього не було зроблено, то Банк не може прийняти претензію в нестачі коштів. Однак в будь-якому разі, ми проінформуємо про дану ситуацію підрозділ, який здійснює контроль за якістю обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
1
18 січня 2020, 15:29
28.01.2020 Поповнювала карту в банкоматі Райффайзен Банк Аваль за допомогою карти Банкомат купюри на суму 6000 прийняв, довго перераховував, та видав повідомлення що перевищено час очікування, після чого запропонував забрати карту.Квітанцію не видав, гроші на карту не прийшли. Після чого на гарячій лініі мені поспівчували прийняли заявку, та повідомили що орієнтовний термін розгляду 14 днів але може бути і довше. Це неймовірно мені потрібні моі гроші тепер а не через 14 днів чи пізніше! Це аферити якшо система так працює це тільки людський іактор, стстема налаштована вірно працює або зовсім не працює, такі полилки можуть бути тільки запрограмовані людиною, дуже шкода що такі люди мають доступ до таких систем і не несутььніякоі відповідальності!
Коментарі (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
20 січня 2020, 16:15
Доброго дня, шановна Людмило Анатоліївно!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
Додатково інформуємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. За отриманою інформацією, ситуацію вже врегульовано.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
без оцінки
7 травня 2018, 16:33
Добрый день! Спасибо за ответ на вопрос, и положительное его решение.Сотрудник данного банка связался, в выдаче кредите проблем нет.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
7 травня 2018, 16:53
Добрый день!

Благодарим Вас за то, что не остались равнодушны и нашли время оставить отзыв о Банке. Уверяем, что мы и в дальнейшем будем прилагать усилия, чтобы удовлетворить потребности каждого Клиента в обслуживании высокого уровня.

С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
2 не зарахована
5 травня 2018, 16:58
Сегодня в отделении г.Ужгорода было отказано в кредитировании, так как являюсь переселенцем.Работаю официально, имею регистрацию и зарплатную карту в этом банке.Сотрудники данного банка сказали что есть внутреннее распоряжение о не выдаче кредита данным гражданам, но не номера документа, ни даты его принятия они не знают.Не является ли это нарушением моих конституционных прав как гражданина Украины?
Коментарі (6)
Ответ банка
Райффайзен Банк
7 травня 2018, 15:15
Добрый день!
В первую очередь благодарим Вас за то, что проявили заинтересованность программами кредитования Банка и нашли время оставить отзыв.
Хотим заверить Вас, что Банк всегда заботится о предоставлении высококачественных услуг каждому Клиенту, а кредитование осуществляется на основе установленной, благодаря многолетнему опыту Группы Райффайзен, кредитной политики, в которой отсутствует запрет на обслуживание внутренне перемещенных лиц.
Информация, изложенная в Вашем отзыве, была принята во внимание и направлена в отдел, отвечающий за качество обслуживания в Банке.
Согласно полученной информации, сотрудник, указанного Вами отделения, связался с Вами для урегулирования сложившейся ситуации.
Уверяем Вас, что наш Банк стремится предоставлять услуги самого высокого качества и заботится о том, чтобы каждый Клиент остался доволен условиями обслуживания именно в нашем Банке.
Дополнительно обращаем Ваше внимание на то, что выдача кредита является правом Банка, а не обязанностью, поэтому Банк оставляет за собой право не разглашать причины отказа, в случае принятия отрицательного решения о выдаче кредита.
Нам жаль, что сложившаяся ситуация причинила Вам неудобства и оставила негативное впечатление о работе Банка в целом.
Позвольте принести свои извинения и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
без оцінки
22 січня 2018, 22:38
В 2005 році я взяла валютний кредит для придбання житла в Райффайзен Банку Аваль. Ось уже 12 років кожен місяць його погашаю у відділенні №9 м. Ужгорода.
Але в останні роки в цьому відділенні банку надзвичайно погіршилась якість обслуговування клієнтів. З кожним місяцем помічаю, що кваліфікація працівників даного відділення стає все нижчою і нижчою, а відношення до клієнтів стало просто хамським.
Так, на протязі року я вже два рази була змушена пити заспокійливе після візиту до цього відділення.
У вересні 2017 р., я прийшла у відділення № 9, що у м. Ужгород для того щоб сплатити відсотки по кредиту. Підійшла до каси №1 купила долари і чітко сказала, що хочу погасити відсотки, касир розпечатала платіжку, але сума там була 00 доларів 00 центів, я про це сказала касирові і спитала де мої гроші. Відповідь: вона не знає куди пішли кошти. І тільки після того як я звернулася до директора відділення було вияснено, що гроші касир кинула на тіло кредиту, а не на погашення відсотків, як я просила. Після довгих «дискусій» було відмінено грошову операцію і зроблено правильний платіж
22.01.18 р. в касі № 2 я надала касиру свою клієнтську карту та попросила її подивитись яку суму мені було нараховано цього місяця за відсотками, щоб визначитись, на яку суму в гривнях я маю розраховувати, аби купити долари. Але тут касир помічає, що в мене в руках гривні і просто «закатала істерику», я спробувала їй пояснити, що я на ці гривні збираюсь купити долари, щоб погасити валютний кредит. Але мене касир просто прогнала від каси i почала обслуговувати іншого клієнта. Крик почула менеджер та підійшла. Касир нарешті почала мене з лайкою обслуговувати, при цьому стверджуючи, що це не її обов’язки щось обраховувати для клієнта, тому що вона не калькулятор.
Хочу зазначити: з 2005 року банк заробив на мені чималу суму, я взяла 20 500 доларів, а уже сплатила біля 40 000 доларів, але при цьому взагалі не цінує своїх клієнтів. Вибачень я не почула ні від касирів ні від керівництва відділен
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
24 січня 2018, 12:20
Шановна maryna06!

В результаті перевірки інформації, наданої Вами, факту некоректного обслуговування, в день Вашого останнього візиту до Банку, як касиром, так і менеджером відділення встановлено не було.
Звертаємо Вашу увагу на те, що співробітниками Банку були надані вичерпні коментарі щодо відображення суми комісії за видачу готівки з поточного рахунку.
На момент надання Вам відповідних роз’яснень менеджером відділення з даного приводу, касиром було продовжено обслуговування Клієнтів в порядку черги, у зв’язку з чим Вам було повідомлено про можливість внесення платежу на оплату кредитного боргу лише після завершення обслуговування іншого Клієнта.
Дозвольте принести Вам вибачення за попередній випадок некоректного проведення касової операції. Наголошуємо, що співробітники відділення докладають зусиль з метою уникнення подібних ситуацій та/або їх оперативного вирішення, як у Вашому випадку.
Сподіваємося, що дані інциденти не вплинуть на нашу подальшу співпрацю.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Райффайзен Банку за адресою Ужгород, вул. Капушанська, 1 . Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Райффайзен Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Райффайзен Банку розташованому за адресою  Ужгород, вул. Капушанська, 1 - конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.