×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.9 | 43.87 |
USD | 41.1 | 41.68 |
Всі курси банку |
Обслуговування та надання послуг
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома начальника відділення. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Негативний персонал - неякісний Банк!!!
Шановні!!! Якщо ви маєте приймати клієнтів, то повинні їх інфомувати не перед самим банком, а заздалегіть!!!
на Оголошенні, яке ви вивісили повинна бути електронна адреса, за якою я мушу бути зареєстрована!!!
Перевірте персонал на спілкування з клієнтами, адже навіть «добрий день» вони говорити забувають! за закриті двері перед самим носом я взагалі мовчу!!!
Інформацію направлено до начальника відділення з метою проведення аналізу виниклої ситуації та прийняття заходів направлених на недопущення подібних випадків в майбутньому.
Дозвольте принести вибачення за завдані незручності. На жаль, зараз у відділеннях Банку діють обмежувальні заходи. Це необхідна міра щоб убезпечити здоров'я і життя клієнтів та працівників Банку.
Просимо Вас з розумінням віднестись до ситуації, будемо раді записати Вас на зустріч у разі Вашого звернення до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Сколько времени требуется для активации кредитной карты 100 дней?
Зазвичай вчасно здійснюється активація карток доставлених кур’єрами. Просимо очікувати озвучений операторами термін. Якщо карту все ж-таки не буде активовано, для уточнення причин, що призвели до затримки активації картки, напишіть звернення до Банку у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Самый бедный банк в Украине
Враховуючи обмеження громадського транспорту та піклуючись про безпеку персоналу Банком було прийнято рішення щодо можливості користування послугами таксі та відповідною процедурою відшкодування вартості цих послуг на наступний день після понесених співробітником витрат.
Турбота один про одного – це відповідальність у всіх її проявах.
Просимо Вас звертатися із нагальними питаннями до Вашого безпосереднього керівника.
Бережіть себе!
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
очень низкий уровень услуг
Моя заявка сегодня с 12:15 имеет статус – «схвалено».
Но доступа в систему клиент-банк с новым паролем по-прежнему нет. Дозвониться в кол-центр не реально.
Работники отделения, куда была подана заявка, ничем помочь не могут — «у нас все прошло, звоните в кол-центр и разбирайтесь». Такое впечатление, что кол-центр и отделение банка — не только не являются частью одной структуры, но еще и конкурируют между собой.
Без доступа в интернет-банкинг деньгами на счете ФЛП распорядиться технически не возможно (снять наличными можно только отправив деньги на карточный счет в этом же банке). В отличие от заявки в связи со сменой пароля, принять платежный документ в бумажном виде работники банка не могут.
Наверно, единственный шанс получить доступ к своим деньгам в моем случае — закрыть счет, и в течение суток остаток денег будут отправлен на счет в другом банке (усилиями работников банка).
Сожалею, что воспользовалась услугами Райффайзен Банк Аваль.
Є певний перелік операцій, які проводяться лише під час особистого візиту у відділення Банку.
Дійсно іноді виникають черги під час з’єднання з операторами Інформаційного центру для бізнес клієнтів. Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання з операторами. Звернутися до Інформаційного центру для бізнес клієнтів можна також за номерами: 0800-50-50-45, 0800 50 57 70 та +38044 590 24 98 (оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Связь
Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Також, до Банку можна звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів),
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів),
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар),
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру).
Написати коментар
Пустая трата времени
А вот при посещении назначенной встречи пришлось увидеть банк с другой стороны… К сожалению, не самой лучшей.Да, порадовало то, что приняли без очереди и довольно быстро.Но, пожалуй, на этом все положительное закончилось.Менеджер была крайне раздражительна, вопросы задавались с какой-то ноткой неприязни.
Предоставил все документы, номера контактов для идентификации личности.И на первом же этапе ждали неприятности.То ли менеджер ввиду своего душевно-эмоционального состояния неправильно ввела мой номер телефона, то ли сервис у вышеупомянутого банка работает «на уровне», но подтверждение номера мобильного телефона не состоялось.Заполнив все необходимые документы и подписи, остался ждать результата.Как мне сказали «5 минут».Но менеджер вспомнила обо мне только через минут 20, покуда я ожидал вердикта в коридоре.
Потом мне было саркастически сказано «А Вы почему ждете? Вам отказ!» и, развернувшись, она продолжила работу с клиентами.На каком основании был отказ — я так и не понял.Кредитная история покамест хорошая.Да, есть несколько кредитов, для закрытия которых сумма 24000 и была запрошена в вышеупомянутом банке(для рефинансирования).Но и здесь непонятно — банк не обращался в БКИ, отчета не было.Так же никто не звонил людям, чьи номера я оставлял — моего начальника и моего друга.А потом мне один знакомый по секрету сказал, что очень многое зависит от «оценки личности кредитным инспектором» и отказ мог быть именно из-за нее.Только я не понял, как чьи-то… ммм… непрофессиональные действия помешали мне получить желаемый кредит, не смотря на отличную кредитную историю и другие факторы.Вообщем, крайне разочарован банком и некомпетентностью сотрудников.
Інформацію зафіксовано та направлено, до начальника відділення для перевірки та здійснення заходів направлених на недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Дозвольте, принести вибачення за завдані незручності.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Все максимально неудобно
Послуги Банку надаються на підставі аналізу співвідношення їх собівартості та ринкової конкурентоспроможності. Банк має право самостійно встановлювати тарифи Банку. Про зміну тарифів, Банк попередньо (за 30 днів) інформує клієнтів на офіційному сайті Банку.
Також, слід зазначити, що дійсно деякі операції можливо здійснити лише у відділенні Банку. Нам шкода, що у Вас залишилось негативне враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Утечка персональных данных клиентов Аваль
Raiffeizen Bank Aval.UVAGA!
Vashu kartku zablokovano info-
+380941419142
+380993314669
aval.ua
Разумеется, я сразу позвонил на горячую линию банка 0800500500, где девушка подтвердила, что это мошенническое смс!
При этом нам ещё даже не выдали карты, они должны были быть готовы только через 5 рабочих дней! Мы даже не успели зарегистрироваться в телефонном положении, поскольку у Аваля два дня подряд какие-то проблемы на сервере и не отправляются верификационные сообщения. Вот вам и безопасность личной информации. Сложно назвать простым совпадением тот факт, что на следующий день после подписания договора с банком мне и моему другу пришли мошеннические сообщения как клиентам этого банка, хотя никогда ранее подобные сообщения не приходили. Вывод простой — или среди сотрудников банка есть мошенники, которые имеют доступ к персональным данным клиентов и рассылают эти мошеннические смс, или персональные данные не оберегаются должным образом и мошенники легко получают к ним доступ. Подумайте дважды перед тем, как пользоваться услугами этого банка, ведь если от них происходят такие утечки, нет гарантии, что завтра на ваше имя кто-то не возьмёт кредит. Свой счёт я сразу закрыл, даже не дожидаясь карточки. Друг закроет завтра. При этом в банке сказали, что счёт будет закрываться 90 дней. Остаётся надеяться, что за это время мошенники или нечистые на руку сотрудники банка ничего не успеют сделать с нашими данными.
Протягом останніх місяців на території України суттєво активізували свою протиправну діяльність злочинні угруповання, спеціалізацією яких є здійснення шахрайства із застосуванням методів соціальної інженерії. Мета даного виду шахрайства полягає у спонуканні жертви до здійснення грошового переказу на користь шахрая або ж розголошення конфіденційних даних з метою їх подальшого протиправного використання. Жертвами такого шахрайства стають не лише наші клієнти, а, у окремих випадках, і працівники Банку. Як правило, таке шахрайство здійснюється шляхом телефонних дзвінків або SMS-розсилок (все частіше такі розсилки здійснюються автоматизованими системами серійно, так, лише з одного номеру шахраї протягом години розсилають випадковим абонентам більше 10 тис. повідомлень) та при здійсненні дзвінка представляються працівниками служби безпеки, співробітниками різних банків в тому числі і АТ «Райффайзен Банку Аваль» і у ході спілкування шахраї називають будь-яку заплановану легенду.
У разі припущення щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, рекомендуємо Вам звернутись з відповідною заявою до правоохоронних органів.
Також, Ви маєте можливість залишити інформацію щодо даного випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України за посиланням: https://cyberpolice.gov.ua.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (3)
Карантин и онлайн
Захотел открыть депозит онлайн, классический срочный через интернет банкинг. Нет нельзя, можно только универсальный. Позвонил на горячую линию, сказали идите в отделение. Алее Аваль, 21 век, Ауу. Настоящий интернет банкинг это когда ты там можешь все услуги получать.
Запевняємо Вас, що розробники системи «Райффайзен Онлайн» безперервно працюють над вдосконаленням сервісу вцілому.
Найголовнішим для нас є оцінка Клієнтів. Ваші зауваження, – надзвичайно важливе джерело інформації, і ми значною мірою покладаємось на нього в роботі над покращенням сервісів, що надаються Банком.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
скарга
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного Суду в постанові від 17 січня 2020 року у справі № 340/1018/19 підтвердив висновок, що міститься в судових рішеннях нижчих інстанцій, де зазначається, що виплата установою працівникам заробітної плати має пріоритет перед погашенням заборгованості іншим кредиторам підприємства.
Погодившись з рішенням попередніх інстанцій, Верховний Суд вказав, що виплата установою працівникам заробітної плати має пріоритет перед погашенням заборгованості іншим кредиторам підприємства. До того ж, накладення арешту на рахунок боржника, який призначений також і для виплати заробітної плати та інших виплат працівникам боржника, унеможливлює своєчасне здійснення таких виплат, що невідворотно призводить до порушення конституційних прав громадян, які працюють на підприємстві відповідача, на оплату праці.
Також Верховним Судом було зроблено висновок, що рахунки, які передбачені для виплати заробітної плати та сплати податків, зборів і обов`язкових платежів до Держбюджету, є рахунками із спеціальним режимом, на які виконавчою службою відповідно до вимог законодавства арешт не накладається, а виокремлення таких рахунків належить до повноважень виконавчої служби.
Таким чином, ви порушили моє конституційне право на отримання заробітної плати!
Мало того, що виконавчим листом Павелків у мене (не за рішенням суду!!!) вираховують з грудня 2019 року 20 відсотків з заробітної плати, так ви й ще повністю позбавили мене єдиного джерела доходів — заробітної плати!
Власне, я вбачаю в цьому злочинний зговір двох банків Форвард та ваш, приватного нотаріуса Незнайко, приватного виконавця Паелків.
Повідомляємо, що Банк відкриває поточні (карткові) рахунки клієнтам на підставі публічної пропозиції та відповідно до Правил банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила), розміщених на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents. Правилами передбачено, що, у зв’язку з відсутністю технічної можливості, Банк не здійснює відкриття передбачених пунктом 6.9 «Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах» (затверджена постановою Правління НБУ від 12.11.2003 № 492) окремих поточних рахунків для зарахування виключно заробітної плати, стипендії, пенсії, соціальної допомоги та інших передбачених законом соціальних виплат.
Тобто, відкриті рахунки, не мають статусу поточних рахунків фізичних осіб в національній валюті, які призначені виключно для зарахування заробітної плати, стипендії, пенсії та ін.
На ці рахунки підлягають зарахуванню будь-які платежі, що надійдуть від будь-яких платників. Кошти, що зараховуються на рахунки, мають статус власних коштів, що зберігаються на ньому.
Додатково інформуємо, що у разі накладення арешту на рахунок, клієнт має можливість звернутися до органу, за постановою якого було накладено арешт, для встановлення можливих шляхів його зняття. Проведення будь-яких операцій з рахунком буде можливе після надходження до Банку постанови Державного виконавця про припинення арешту у належний спосіб відповідно до чинного законодавства.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Жах...
В першу чергу дозвольте принести свої вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку. Черги до менеджерів, на жаль, виникають через тривалість здійснення певного типу операцій.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (2)
Очередь 15 человек в кассу
Черга біля каси, на жаль, виникає через тривалість здійснення певного типу операцій. Стратегія Банку направлена на розвиток он-лайн та інших альтернативних сервісів. У клієнтів Банку існує можливість здійснювати більшість операцій дистанційно та цілодобово у разі використання системи «Райффайзен Онлайн». Зареєструватися в системі можливо за посиланням: https://online.aval.ua.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Кредитный развод от Аваль Банка
По-перше, приносимо вибачення за завдані в процесі обслуговування незручності.
За отриманою інформацію, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником обслуговуючого відділення Банку.
Додатково інформуємо, що платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів (це максимально допустимий термін виконання переказу).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Написати коментар
Нарушения прав
За отриманою інформацією, співробітниками відділення Банку надається консультація з дотриманням встановлених Банком вимог. При цьому, всім клієнтам без винятку пропонується скористатися акційною пропозицією, відбувається озвучення її умов та переваг. Також, звертаємо увагу на те, що без власноручного підписання відповідних угод оформлення продукту не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
топорный для физлиц
для смены тарифов надо идти в отделение
для оформления предложенного кредита надо идти в отделение
неадекватная комиссия +5 грн
оплата за обслуживание карточного счета
Більшість операцій можна здійснювати за допомогою системи «Райффайзен Онлайн» цілодобово. Дійсно є певний перелік операцій, які проводяться під час особистого візиту у відділенні Банку. Є перелік кредитних продуктів, які можна оформити клієнтам дистанційно у системі «Райффайзен Онлайн», також існує послуга кур’єрська доставка кредитних карток. Отже, необхідність відвідування відділення існує в окремих випадках під час оформлення кредитного продукту.
Окремо інформуємо, що Банк пропонує своїм клієнтам певні пакети послуг, які можуть як передбачати так і не мати оплату за користування рахунком.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Робота відділення на вищому рівні
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Худшего банка я не видел!!!
На жаль, інформації недостатньо для надання коментарів відносно виниклої ситуації.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Сняли деньги через 2 дня когда упал курс
Викладена ситуація виникає внаслідок різниці у курсах конвертації на момент здійснення транзакції та на момент зарахування / списання коштів на/з картковий/ого рахунок/ку у разі, якщо валюта карткового рахунку та валюта операції відрізняються. Порядок конвертації, в т.ч. й інформація про курс конвертації на дату фактичного списання /зарахування коштів, викладений в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, які знаходяться на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/pravila-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (3)
«Все для людей»
Так же один раз брал небольшой кредит и ещё несколько раз менял валюту в пределах 100-200 у.е.
Опыт не богатый так сказать.
Все операции по своей з/п карте в виде расчётов в магазинах делал картой данного банка. А вот уже перечисление денежных средств на другие карты, пополнения счетов, пополнение мобильной связи, оплаты коммун услуг и т.д. Я делал из приложения другого банка привязав туда свою з/п карту. Потому, что аваль за все берет немалые проценты. А из приложения другого банка 0 процентов на все переводы. Так было удобно много лет. И вот сегодня пришло сообщение в вайбер, что
з 25.03 змінюється комісія на миттєві перекази з карток нашого Банку на картку іншого Банку через мобільні додатки інших Банків.
Вона становитиме 1% від суми переказу + 5 грн.
Разом з тим переказ за реквізитами в додатку Raiffeisen Online «Платежі- За реквізитами IBAN» — з комісією 0 грн!
У Вас завжди є вибір…
Как вас не обматерить? Это для удержания клиентов?
Послуги Банку надаються на підставі аналізу співвідношення їх собівартості та ринкової конкурентоспроможності. Банк має право самостійно встановлювати тарифи Банку. Про зміну тарифів, Банк попередньо (за 30 днів) інформує клієнтів на офіційному сайті Банку. Дійсно, з 25 березня змінюється комісія на миттєві перекази з карток нашого Банку через сервіси інших банків та становитиме 1%+5 грн. Однак, як і раніше, можливо здійснювати платежі по реквізитам, поповнювати картки інших банків по повним реквізитам в системі «Райффайзен Онлайн» — безкоштовно.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)