Мінфін - Курси валют України

Встановити

Термінал АТМ Аваля забрав кошти і не зарахував на рахунок!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
AndryT 6 листопада 2020, 16:06
Сьогодні 06.11.2020 у відділенні Райфайзен аваль що в м. Гуляйполе, Запорізької обл. при поповнені власного карткового рахунку, термінал порахував, та ковтнув 4000 грн, задумався і викинув картку написавши «час очікування вийшов»! Кошти на картку не поступили! Зателефонував на гарячу лінію і там сказали « ми перевіримо чи ви кажете правду і на протязі 5 днів вам прийде смс з нашою відповіддю!» тобто банк натякає що їхні клієнти їх обманюють! в тому числі і я??? ну це вже неповага повна! Запитали навіть які купюри я клав (назвав) думав що у серійні номери спитають! а як вам відповідь про результат смскою???!!! не банк а якась шарашкіна контора! Ганьба таким фінансовим установам! прислали номер заявки #267739 а потім і одразу наступне смс « ВІТАЄМО! Оцініть нашу роботу» і посилання на сайт… це вже знущання ваша робота оцінюється в 0!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 16:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за те, що робота Банку викликала Ваше незадоволення. Розуміємо, що кошти потрібні негайно, адже Ви на них розраховували. В той же час, просимо з розумінням поставитися до необхідності провести перевірку та також до того, що, в разі зарахування коштів на рахунок, на це також потрібен певний час. Зі свого боку зробимо все можливе для прискорення вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 листопада 2020, 16:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. Маємо інформацію, що питання вирішено, просимо переглянути виписку. Запевняємо Вас, що у разі виникнення подібних ситуацій робимо все можливе для повернення коштів в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 листопада 2020, 16:36
#
Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. Маємо інформацію, що питання вирішено, просимо переглянути виписку. Запевняємо Вас, що у разі виникнення подібних ситуацій робимо все можливе для повернення коштів в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Термінал АТМ Аваля забрав кошти і не зарахував на рахунок!