Мінфін - Курси валют України

Встановити

Программа «Ще»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasily Pupkindt 10 листопада 2020, 17:08
Очень похвально, что банк решил идти в ногу со временем и внедряет такую плюшку как кэшбэк. Беда лишь в том, что плюшка вышла сырая и кислая, еще раз напоминая, что на логотипе Райффайзен, а на деле Аваль.
Дальше в простой хронологии событий.
1. В понедельник, 26 октября 2020, пришло уведомление вайбер, что моя карта теперь райф-карта (вау!!!), и теперь для нее доступна программа «Ще». Чуть почитав выяснил, что правила игры, количество расчетов картой в месяц, поменялись без каких-либо моих согласий или несогласий. Ну да ладно, мы же в Украине, это нормально! Зато вот кэшбэк сделали! Вечером того же дня зашел, почитал условия программы, криминала не нашел, активировал через присланную банком смс.
2. В среду, 28 октября решил заглянуть в приложение, как там дела с кэшбэком? Всё по нулям. Странно, обещали зачисления в течение 10 минут. Может, транзакции еще не проведены? Подождем.
3. В пятницу, 30 октября увидел те же нули. Операции совершались с понедельника регулярно, многие уже проведены. Звоню в КЦ, объясняю проблему. Оператор немало удивилась, уточнила, заставила прочитать еще раз с экрана. Послушно прочитал нули. Все понимаю, вдруг клиент идиот и читать не умеет? Она включила музычку, куда-то позвонила, вернулась и сказала, что связаться со специалистами не смогла, но оставила заявку. Как только что-то будет известно, она мне обязательно перезвонит или придет смс.
Знаете, когда мне кто-то говорит что перезвонит, этого никогда не происходит. Это такой менталитет у нас, необязательный. Потому не Райффайзен, а всего лишь Аваль.
Но не стал раньше времени высказывать свои опасения. Все-таки, Банк, CRM-система должна напомнить оператору о моем незакрытом кейсе!
4. В понедельник, 2 ноября, под вечер, позвонил еще раз. Еще раз вызвал удивление у оператора. Еще раз надиктовал нули. Сказала, что видит предыдущую заявку, она все еще в работе и мне обязательно перезвонят!
Ну извините, я-то думал, обо мне забыли! Вот так, плохо подумал о людях!
5. Во вторник, 10 ноября я отключил через приложение программу «Ще». Не хочу быть свидетелем беспомощности операторов, когда она мне, сдуру, насчитает задолженность, или по ошибке озолотит. Не хочу разочаровываться в пофигизме банка с его «мы вам сообщим/позвоним». Не позвонит.
Это уже второй случай, когда банк не смог мне помочь и не озаботился информированием того, что он «не смог». Безнадега возрастает: если по такой ерунде не решили, то что будет по серьезному вопросу?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 листопада 2020, 17:19
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук та за те, що зацікавились нашою новою програмою «ЩЕ». На жаль, змушені погодитись з тим, що нам є над чим працювати та програма потребує доробок☹ Але ми, докладаємо зусиль, щоб в найкоротший термін все запрацювало в повному обсязі і наші клієнти отримали приємні бонуси. Запевняємо Вас, що в разі, коли програма підключена всі бонуси будуть донараховані, в тому числі і ті, що з технічних причин не відобразились або не нарахувались. Що стосується передзвону, повністю згодні з тим, що обіцяне треба виконувати і по іншому бути не може. Вкажіть, будь ласка, в особистих повідомленнях номер з якого зверталися до Інформаційного центру, ми перевіримо консультації та виправимо ситуацію
Іще раз приносимо вибачення за завдані незручності, сподіваємось, що ми все вирішимо і Ви залишитесь нашим Клієнтом, який з задоволенням користуватиметься програмою «ще».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 листопада 2020, 14:46
Доброго дня! Маємо інформацію, що з Вами зв’язався працівник Банку для пояснення ситуації та  принесення вибачення. Запевняємо Вас, що заявка про складання якої Вам говорив оператор, дійсно, була зареєстрована та направлена до уповноваженого підрозділу, крім того, працівник намагався до Вас додзвонитися, на жаль, не успішно. Наразі, технічний відділ робить все можливе для того, щоб остаточно вирішити питання з відображенням бонусів в найкоротший термін. Запевняємо, що ми в будь якому разі,  нарахуємо  Вам бонуси за проведені операції та, додатково, ЕкстраБонус, в якості вибачення за незручності.  
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 листопада 2020, 14:46
#
Корисний коментар
Доброго дня! Маємо інформацію, що з Вами зв’язався працівник Банку для пояснення ситуації та  принесення вибачення. Запевняємо Вас, що заявка про складання якої Вам говорив оператор, дійсно, була зареєстрована та направлена до уповноваженого підрозділу, крім того, працівник намагався до Вас додзвонитися, на жаль, не успішно. Наразі, технічний відділ робить все можливе для того, щоб остаточно вирішити питання з відображенням бонусів в найкоротший термін. Запевняємо, що ми в будь якому разі,  нарахуємо  Вам бонуси за проведені операції та, додатково, ЕкстраБонус, в якості вибачення за незручності.  
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
Vasily Pupkindt
Vasily Pupkindt
12 листопада 2020, 19:56
#
Окей, как способ сохранить лицо банку, засчитано!
Насчет попытки дозвониться — настойчивее, ребята! Когда клиент вам денег должен, вы будете звонить бесконечно :)
Допускаю, что один звонок я пропустил и просто не услышал на улице, так бывает. Ничто не мешало попробовать еще раз или банально — отправить смс. В последнее время #мынедозвонились стало прям палочкой-выручалочкой от любой проблемы!

По решению проблемы — «низачот». Клиентам интересны факты, а не обiцянки. Фактически, мне дали такое же обещание, как и в прошлый раз. Разница между «мы исправим» и «мы исправили» составляет уже 16 дней и, в принципе, может стремиться в бесконечность. Меня интересовало исключительно «мы исправили» и я удивлен сроками. Либо проблема глобальная и нерешаемая, либо мой случай частный и уникальный. В первом случае возникают вопросы к человеку, запустившему сырую программу «Ще». Во втором — можно просто забросить, т.к. я от программы уже отказался. Экстрабонусы тоже лишние, я ими не воспользуюсь.
Отдельное спасибо администрации Минфина за незасчитанный отзыв! :) Я предоставил информацию банку, а банк — мне.
+
0
Incredible
Incredible
13 листопада 2020, 21:43
#
3.2. Бонуси відображаються на Бонусному рахунку в момент здійснення Учасником операцій, передбачених пунктом 3.1. Правил, протягом 10 (десяти) хвилин, але в будь-якому разі не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дня здійснення операції.
Так, дійсно, бонуси з'являються на бонусному рахунку від 10 хвилин до 5 календарних днів, однак вони є бонусами у резерві й стають доступними для обміну за 15 календарних днів.(п.4.1)(Й за умови, що сума обміну більше 50 гривень). Для того, щоб побачити бонуси у резерві потрібно перейти у вкладку Ще! у Райффайзен Онлайн(вони сірого кольору).4.1. Бонуси стають доступними для використання Учасником Програми починаючи з 15 (п’ятнадцятого) календарного дня з дня відображення їх на Бонусному рахунку...
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися