Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
37940173 13 березня 2020, 17:41
нет нормального приложения

для смены тарифов надо идти в отделение

для оформления предложенного кредита надо идти в отделение

неадекватная комиссия +5 грн

оплата за обслуживание карточного счета
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 березня 2020, 18:23
Доброго дня.
Більшість операцій можна здійснювати за допомогою системи «Райффайзен Онлайн» цілодобово. Дійсно є певний перелік операцій, які проводяться під час особистого візиту у відділенні Банку. Є перелік кредитних продуктів, які можна оформити клієнтам дистанційно у системі «Райффайзен Онлайн», також існує послуга кур’єрська доставка кредитних карток. Отже, необхідність відвідування відділення існує в окремих випадках під час оформлення кредитного продукту.
Окремо інформуємо, що Банк пропонує своїм клієнтам певні пакети послуг, які можуть як передбачати так і не мати оплату за користування рахунком.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 березня 2020, 18:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Яна Бильченко 13 березня 2020, 12:25
Найкращі рекомендації!!! Обслуговування на вищому рівні! Отримала кваліфіковану консультацію.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 березня 2020, 17:41
Доброго дня.
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Max666655 12 березня 2020, 13:22
Самый худший банк Это Аваль бодробностей много!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 березня 2020, 16:14
Доброго дня!
На жаль, інформації недостатньо для надання коментарів відносно виниклої ситуації.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maksym Olemskiy 11 березня 2020, 22:58
Из России 09.03 мне делали два перевода, была на карте одна сумма, якобы платеж не попал в выписку, а попал аж 11го числа когда курс рубля уже упал, и в итоге сняли с карты 134гривны. Теперь карта в минусе. В каком банке такое видали, когда вам кидают деньги в другой валюте, приходит одна сумма, завтра курс падает, и они считают по завтрашнему курсу. Конечно выгодно, сотни тысяч человек так надурить, и банк за сутки уже имеет 1.340.000грн у себя на счету. Отвратительное обслуживание банка. Не рекомендую открывать счета у них вообще
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 березня 2020, 16:37
Доброго дня, шановний Максиме Олександровичу!
Викладена ситуація виникає внаслідок різниці у курсах конвертації на момент здійснення транзакції та на момент зарахування / списання коштів на/з картковий/ого рахунок/ку у разі, якщо валюта карткового рахунку та валюта операції відрізняються. Порядок конвертації, в т.ч. й інформація про курс конвертації на дату фактичного списання /зарахування коштів, викладений в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, які знаходяться на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/pravila-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Никита Никитин 11 березня 2020, 18:01
Являюсь клиентом банка уже шестой год. Зарплатня карта.
Так же один раз брал небольшой кредит и ещё несколько раз менял валюту в пределах 100-200 у.е.
Опыт не богатый так сказать.
Все операции по своей з/п карте в виде расчётов в магазинах делал картой данного банка. А вот уже перечисление денежных средств на другие карты, пополнения счетов, пополнение мобильной связи, оплаты коммун услуг и т.д. Я делал из приложения другого банка привязав туда свою з/п карту. Потому, что аваль за все берет немалые проценты. А из приложения другого банка 0 процентов на все переводы. Так было удобно много лет. И вот сегодня пришло сообщение в вайбер, что
з 25.03 змінюється комісія на миттєві перекази з карток нашого Банку на картку іншого Банку через мобільні додатки інших Банків.

Вона становитиме 1% від суми переказу + 5 грн.

Разом з тим переказ за реквізитами в додатку Raiffeisen Online «Платежі- За реквізитами IBAN» — з комісією 0 грн!

У Вас завжди є вибір…

Как вас не обматерить? Это для удержания клиентов?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 березня 2020, 16:46
Доброго дня.
Послуги Банку надаються на підставі аналізу співвідношення їх собівартості та ринкової конкурентоспроможності. Банк має право самостійно встановлювати тарифи Банку. Про зміну тарифів, Банк попередньо (за 30 днів) інформує клієнтів на офіційному сайті Банку. Дійсно, з 25 березня змінюється комісія на миттєві перекази з карток нашого Банку через сервіси інших банків та становитиме 1%+5 грн. Однак, як і раніше, можливо здійснювати платежі по реквізитам, поповнювати картки інших банків по повним реквізитам в системі «Райффайзен Онлайн» — безкоштовно.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
З 2012 року роботодавці навязали цей банк, була також до зп картки і кредитка, якою я декілька разів скористався. В 2016 році закрив кредит, але по рекомендації працівника банку з невеликим надлишком, через три-п’ять днів ходив разом з дружиною(про що вона теж пам’ятає) пересвідчитись, чи не дорахували ніяких копійок і написав заяву про закриття кредиту., з того часу пройшло 3,5 роки і тут мені почали телефонувати з компанії Вердикт і вимагати сплатити заборгованість 1280 грн яку вони викупили в банку. Я звернувся у відділення банку, щоб розібратися з даною ситуацією, але мені сказали, що так як всі мої рахунки закриті, то вони не взмозі побачити, як з’явилася заборгованість, але повідомили, що дійсно заборгованість була...і що вони її продали. На запитання, чому банк на протязі 3,5 років не зв’язався зі мною, звірили мій номер телефону, який я не змінював і порекомендували на сайті Авалю писати скаргу… Заборгованість я сплатив, але побачивши сьогодні в відділенні дідуся зі схожою ситуацією та начитавшись відгуків з аналогічними проблемами, зрозумів, що схема розводу процвітає, надіюсь в подальшому не доведеться знову мати справу з цим банком.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 березня 2020, 12:06
Доброго дня, шановний Станіславе Валерійовичу!
Інформування про поточний стан заборгованості є правом Банку та здійснюється у відповідності до процедур які розроблені в Банку. Якщо заборгованість відступлено, в подальшому, з будь-яких питань, необхідно звертатися до нового кредитора.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Bosman22 10 березня 2020, 17:28
Здравствуйте.я клиент вашего банка, хотела снять деньги с депозитного счёта и мне не дают деньги, в связи с тем, что счёт арестован и меня об этом не уведомили… почему такое происходит и как мне решить эту проблему??? может у кого-то была подобная ситуация, разъясните пожалуйста своим решением.спасибо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 березня 2020, 12:11
Доброго дня.
Банк здійснює арешт рахунку на підставі постанови про арешт коштів боржника та у відповідності до норм діючого законодавства.
Для уточнення інформації про підстави арешту Вашого рахунку рекомендуємо звернутися з паспортним документом та ідентифікаційним кодом до відділення Банку. Для вирішення питання щодо ініціювання виконавчою службою постанови, яка передбачає зняття арешту з рахунку, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до органу, за постановою якого було накладено арешт.
Дякуємо за звернення.
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Olga200011 10 березня 2020, 12:52
Захотела я значит счет открыть в Райффайзене, не депозитный, а обычный счет, текущий, так сказать для сбережения средств.
1) Позвонив в колл-центр девушка весьма надменно мне рассказала обо всем, по итогу я попросила меня записать на встречу в отделение банка. Сообщив предварительно цель визита и что я конкретно хочу. Записали.
2) Пришли в банк и услышали, что они вообще не в курсе чего мы и зачем, начальник на больничном, а зам на курсах и тд. Нам сообщили что для открытия счета надо предоставить подтверждение происхождения средств, так как сумма выше лимита, зная это заранее, я взяла с собой документ, его при мне отксерили и сказали перезвонят.
3) Перезвонили через пару часов и сообщили что надо мой паспорт и т.д. и еще надо им заполнить опрос (Карл, а об этом сразу нельзя было подумать и сделать все за один раз????) и что ответ мне дадут через 3-4 рабочих дня (честное слово как будто не я хочу денег вложить, а хочу кредит у них взять на миллион)
4) Вернувшись в этот же день в банк, прождав там 1,5 часа в очереди, заполнила опрос, отдала все документы для копий
5) Дождалась спустя 4 рабочих дня звонка, и мне сообщили что недостаточно подтверждений и мне надо еще справки о доходах за последние 5 лет!!! хотя я предоставила как по мне более чем достаточно, я такого конечно нигде не видела, с учетом того что у меня раньше был открыт счет на ЮР лицо в этом банке.
Вообщем мне не удалось сотрудничество, ушла в другой банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 20:00
Доброго дня.
Банк здійснює свою діяльність з неухильним дотриманням вимог діючого законодавства.
Згідно Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов’язані подати інформацію та/або офіційні документи, необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта, а також для виконання таким суб’єктом первинного фінансового моніторингу інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. Відповідно, у відділення Банку має бути подано Клієнтом інформацію/офіційні документи для можливості вивчення Клієнта та проведення відповідної ідентифікації та верифікації.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Доброго дня! Зателефонувавши на гарячу лінію Райффайзен Банку Аваль, хотіла взнати номер телефону Могилів-Подільського відділення цього банку для консультації, бо даром їхати за 8 км не хотілося. Однак, мені відповіла оператор, що у відділенні немає стаціонарного телефону, тому мені прийдеться лише їхати до відділення банку і уточняти інформацію!!! Я вважаю це якась неповага до клієнтів! Я з таким вперше стикнулася, щоб в такій установі взагалі не було телефону!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 16:12
Доброго дня.
Співробітники відділення не проводять обслуговування клієнтів в телефонному режимі. Додатково інформуємо, що з будь-якого питання існує можливість звернутися до Інформаційного центру Банку.
Нам шкода, що ситуація, що склалася залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
mariaprosto 8 березня 2020, 8:02
Увидела в инете объявление о приеме на работу в качестве экономиста-кассира в отделение Раффайзен банка у нас в Очакове Николаевской области. Отправила резюме. Позвонила девушка и сказала прийти на собеседование. Пришла — поговорил со мной заведующий. И сказал ждать звонка. Ждала звонка ровно месяц. Не дождалась — позвонила сама. Сказали прийти на собеседование по скайпу с николаевским специалистом. Пришла на собеседование — поговорили. Сказали ждать звонка. Вот теперь жду. Уже неделю. Разве так поступают профессионалы своего дела? Так поступают балаболы.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 11:58
Доброго дня.
Відбір кандидатів на певну посаду здійснюється по відповідним критеріям, які повинні задовольняти роботодавця.
На жаль, зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації. Зазвичай, інформування про позитивне, або негативне рішення відбору здійснюється вчасно.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Леонид Филахтов 7 березня 2020, 1:27
Проблема в том что с банкоматами мы общаемся в основном в субботу.
А это выходной день в отделениях.
И в 40% обращений вечные проблемы
Банкомат не работает по не понятным причинам
Закончились деньги в банкоматах
Идет заправка банкомата деньгами, подождите минут 20.
И тому подобное.
В отделении банка на входе стоит банкомат и не работает а само отделение закрыто, звоните дежурному
Я пришел за деньгами а не звонить
Вот в этом ваша работа не налажена.
Так что как то так.
Даже отзыв вам написать не так просто.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 11:52
Доброго дня, шановний Леоніде!
На жаль, не зрозуміло про який саме банкомат Вами йдеться у зверненні. Служби задіяні в обслуговування банкоматної мережі намагаються своєчасно підтримувати працездатність та проводити інкасацію банкоматів. Для зменшення розмірів готівкових операцій та відповідно зменшення навантаження на банкоматну мережу, Банк пропонує використовувати безготівкові розрахунки та електронні платежі. Так, більшість безготівкових операцій можливо здійснювати цілодобово у системі «Райффайзен Онлайн». Окрім цього, Банк пропонує своїм клієнтам тарифні пакети, які мають певний перелік послуг та дозволяють безкоштовно знімати готівку в банкоматах інших банків.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maksym . 4 березня 2020, 19:10
Негативный отзыв после использования их кредитной карты — есть у них некая бредовая комиссия «на страхование кредитного лимита» в размере 0.75% от суммы задолженности на конец месяца, так вот оказывается, что если ты вносить средства на карту должно ещё пройти какой-то период для их «зачисления на счёт», чтоб эта комиссия не списалась, само забавно что я, клиент, на этот срок зачисления, который варьируется от 2 часов до 3 дней, не могу никак повлиять. Так вот если средства вносятся в конце месяца, как требует сам банк, то комиссия все равно спишется, тк «операция не попала ещё в выписку», хотя карта полностью погашена в ноль. Имхо, банк, который подлавливает клиентов и на таком, не выживет среди др, адекватно ведущих бизнес, финучреждений.
даже такие фин.орг. как ПБ, моно и банки помельче, типа Абанка, спортбанка, считают дату погашения карты датой проведения р2р перевода, хоть по МПС операция ещё в статусе pending
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 березня 2020, 17:42
Доброго дня.
Пунктом 3.1 Правил банківського обслуговування фізичних осіб в Банку встановлено, що у разі поповнення карткового рахунку за допомогою банкомату, з використанням системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення в мережі Інтернет/в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій по картковому рахунку з використанням платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох робочих днів з дати здійснення операції.
Для уникнення непорозумінь в процесі обслуговування, дану технічну особливість Клієнти повинні враховувати під час здійснення погашення виниклого боргу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
akononova 2 березня 2020, 10:57
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 186
Являюсь клиентом банка с 2005 года (оформила валютный кредит ипотеку). После девальвации валюты возникла просрочка. В 2017 году кредит был реструктуризирован, переведен в гривну и оплачивается своевременно и в полном объеме. Однако, по непонятным причинам банк направил исполнительные листы на взыскание задолженности с заёмщика и поручителя не посмотрев на актуальную информацию по кредиту и не предупредив заёмщика. И начиная с 2018 года по поручителю и февраля 2020 года по заёмщику списывается 20 процентов с пенсии поручителя и зарплаты заёмщика при отсутствии каких-либо просрочек по кредиту. При обращении в банк внятного ответа по ситуации с открытым производством так и не удалось получить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 березня 2020, 16:17
Доброго дня!
Інформацію передано до уповноваженого підрозділу Банку для проведення заходів направлених на відкликання виконавчого провадження. Додатково інформуємо, що у разі невиконання боржником боргового зобов’язання, Банк не позбавлений права повторно звернутися до виконавчої служби для стягнення заборгованості з боржника.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
odisseysparta 1 березня 2020, 15:34
Подскажите, как правильно расторгнуть все отношения с банком (перестать быть клиентом), при условии, что задолжености и открытых счетов нету, какая заява предусмотрена? Либо же документ, который подтверждает, что нет каких-либо обьязательств перед банком. Есть претензии по этому поводу, так как понятно, что банк не хочет терять клиентов, и на мой вопрос сотрутники банка отвечали что «некак» или «такого не существует», но это же тогда рабство получается, такие «пожизненные отношения» были б нарушением конституционных прав! Если банк не хочет рассторгнуть отношения за согласование сторон, то может стоит привлечь в судовом порядке и сделать слушанье показательным с привлечением НБУ, СМИ и УБЭП, а сам иск подать за нарушением пунктов договора самим банком (которые действительно были), имея доказательсва и свидетелей, которые подтвердят это, и требовать возврата всех начисленных процентов, так как пункты договора были нарушены самим банком? Не имея задолженностей перед банком, разве я не вправе требовать у банка документ который это подтверждает? ( и я имею ввиду не по каждому кредиту или счёту, а полную). Почему по хорошему и по честному банк не хочет? Спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 березня 2020, 15:22
Доброго дня, шановний Сергію Юрійовичу!
Договір може бути розірваний за згодою Сторін, за ініціативою однієї з Сторін або у випадках, передбачених законодавством України.
У відповідності до п. 3.2 Правил банківського обслуговування в Банку, після закриття всіх рахунків (у тому числі, вкладних) та повного погашення заборгованості перед Банком, Клієнт має право ініціювати розірвання Договору шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою. Після отримання Банком заяви Клієнта про розірвання Договору, Банк перевіряє факт закриття всіх відкритих Клієнту рахунків (у тому числі, Вкладних), а також відсутність заборгованості перед Банком, у тому числі погашення кредиту та процентів за користування Кредитом (у разі його надання). Банк має право відмовити Клієнту у прийманні заяви про розірвання Договору у разі наявності будь-якої непогашеної Клієнтом заборгованості перед Банком, а також у разі, якщо з дня подання Клієнтом повідомлення (заяви) про закриття карткового рахунку не минуло дев’яносто календарних днів.
Договір вважатиметься розірваним в дату приймання Банком заяви Клієнта про розірвання Договору.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
PyatakVO 27 лютого 2020, 0:05
Не переводите деньги swift ом! Пробовал перевести 3000 из-за границы в Украину. Протянули 2 недели, Аваль в Швейцарии по моему запросу не нашёл информации по переводу, в Украине перевод также не видели. За инфу заплатил 50 евро!!! После запроса на следующий день вернули сумму отправителю и взяли за перевод ещё 20 франков. Итого минус около 80 $. Все реквизиты указаны правильно ( проверяли не раз), причины возврата швейцарская сторона не объяснила. И где находилась сумма также.
После уже прочитал здесь аналогичные отзывы, но было поздно.

Кому писать жалобу?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 лютого 2020, 17:01
Доброго дня.
Вашу скаргу зафіксовано. Додатково інформуємо, що всі банки країн Центральної та Східної Європи, також, як і АТ «Райффайзен Банк Аваль», є дочірніми банками міжнародної групи «Райффайзен» і працюють незалежно один від одного. У разі коректності вказаних реквізитів, Банк без затримок зараховує перекази. Дійсно за розслідування переказу може стягуватися плата.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Agro2020 25 лютого 2020, 9:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Ярославська, 58
19 февраля 2020. Ярославская, 58, Киев. Премиум отделение Банка Аваль. Первый раз пополняла новую неактивированную карту на большую сумму денег, которую привезла наличными. Разгар рабочего дня — на ресепшине никого. Стоят клиенты, 5-6 человек и тоже ждут. Задать кому-либо вопрос невозможно, нет никого. Есть люди в кабинетах, но они с клиентами. Я как воспитанный человек не врываюсь без очереди.
Ждем. Через 10 минут выходит дама-менеджер с клиентом и идет к банкомату. Жду пока они закончат и задаю вопрос, а может ли она или кто-то другой из сотрудников помочь мне. И сотрудница Премиум отделения, повернувшись ко мне закатила глаза и чуть ли не криком сказала: Что вам нужно?
Мне без разницы ВИП, Премиум или просто отделение, НО Я — Клиент. Отвечать в таком духе и закатывать глаза просто недопустимо в 2020 году, когда все построено на клиентоориентированности. Допускаю, что в Аваль банке — это норма хамить клиентам.
Огромная просьба — объясните, пожалуйста, сотрудникам, что золотое правило «Клиент всегда прав» еще не отменили. Я редко пишу отзывы, но мое потраченное время, испорченное настроение и отношение к данному отделению никак не добавили лояльности к Банку в целом.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 17:19
Доброго дня!
Встановлено що Вами надано допомогу у здійснені операції начальником відділення.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо, що прагнемо надавати якісні послуги всім Клієнтам без винятку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
saronno 23 лютого 2020, 1:48
Звернувся відділення банку забрати свій валютний переказ, в банку як завжди не виявилось валюти, на що працівник банку запропонував замовити валюту на наступний день після другої половини дня, але на наступний день в мене була електрона черга на заміну паспорта на id карту, я пояснив працівнику що буде заміна паспорта і він буде вилученний, запитав чи варто це робити, або краще поміняти дату е- черги, нащо отримав відповідь, що буде достатньо довідки про вилучення паспорта, я ще раз запитав цього дійсно буде достатньо? Відповідь ТАК.На наступний день прийшов з довідкою, з ДМС про вилучення паспорта, до цього ж співробітника даю валютну карточку і цю довідку в руки, і чекаю на свій КЕШ, проходить хвилини три і тут починається, бере слухавку і давай десь дзвонити, проходить ще пару хвилин і каже мені візьміть картку і довідку і зайдіть в кабінет до старшого менеджера, заходжу я в кабінет даю картку та довідку ,і тут вона засіла на хвилин 15-20 в комп'ютері, потім почала дзвонити юристам банку ще хвилин 15, а хвилин через 5 передзвонили юристи і сказали щоб мені відмовили в наданні готівки без оригінала паспорта, потім я знову звернувся до співробітника яка мене запевнила що довідки буде достатньо, на що отримав відповідь «вибачте я не думала що таке станеться „Потім зробив дзвінок на гарячу лінію, на що мені дали пораду знімати гроші в банкоматі, але з їхнім курсом та відсотками втрати будуть 800-900грн з кожної 1000€ P.S банку хотів дати пораду, що потрібно допомогати клієнту в любий час, і знаходити вихід з будь якої ситуації, а не так як ви робите, або чекай id карту, або знімай з банкомату, ви не банк ви ЛОХОТРОН
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:21
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, дана ситуація залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Deformasialubvi 22 лютого 2020, 13:31
Второй месяц не работает банкомат в супермаркете ,, Класс,, ул.Клочковская,104 А, г.Харьков. звонила на горячую линию месяц назад, реакции нет. Сегодня пошла снять деньги, тоже самое. Позвонила опять на горячую линию, стали навязывать условия, при которых я смогу снимать свою же зарплату в банкоматах других банков. Зачем тогда вы мне?! Банк либо не работает, либо специально затягивает выдачу денежных средств.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:30
Доброго дня.
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окрім цього, зазначаємо, що, станом на сьогоднішній день працездатність даного банкомату успішно відновлено.
Повторно приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
a b 21 лютого 2020, 22:54
Відділення за адресою: Одеса, вул. Дворянська, 8
25.05.2018 я заключил депозитный договор с Райфайзен банк Аваль. В заявлении-договоре была прописана сумма процентов по вкладу, а сейчас в нарушение этого заявления –договора Райфайзен Банк-Аваль в одностороннем порядке уменьшил проценты по вкладу, ссылаясь на изменения договора выставленного у них на сайте два раза за два месяца понизил проценты на вклад, даже не уведомляя меня как клиента.
в п.1.1 они пишут «Банк зобов'язується повертати Клієнтові Вклад та сплачувати проценти на нього на умовах та в порядку, встановленних цією Заявою-Договором.»
В п.2.1 указан четко процент.
Никакой другой депозитный договор у меня с банком не подписан в явном виде и в бумажной версии мне не был выдан.
А главное, что в самом Заявлении-договоре про возможность изменения процентов в одностороннем порядке банком не пишется. На лицо обман клиентов и нечестное информирование. Вам подсовывают одни бумаги, вы подписываете, а по факту через время делают такие условия, какие хочет банк ссылаясь на то, что вы якобы косвенно согласны с договорами выставленными у них на сайте. А там договоры можно менять в любое время и как хочет банк.
Считаю, что это не честная практика и действия со стороны банка и обман своих клиентов. Сначала банк предлагает одни условия, а потом в одностороннем порядке их меняет.
А главное — для чего у нас НацБанк? Почему он как регулятор не следит за тем, чтобы банки не обманывали клиентов??? И потом у нас хотят, чтобы люди несли деньги в банки и доверяли банкам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 15:22
Доброго дня.
Обслуговування фізичних осіб в Банку здійснюється у відповідності до умов укладеного договору, Тарифів та Правил банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила).
Згідно п 3.5 ст. 3 Правил, зазначена в Заяві за Вкладом, що розміщений на умовах видачі Вкладу на першу вимогу Клієнта (Вклад на вимогу), процентна ставка може бути змінена Банком в односторонньому порядку на власний розсуд, без згоди Клієнта та без внесення будь-яких змін до Заяви, у випадку зміни ситуації на фінансовому ринку України, зміни облікової ставки НБУ та/або нормативів НБУ по обов’язковому резервуванню, а також наявності інших обставин, що впливають на вартість ресурсів Банку.
Зміна процентної ставки відбувається в наступному порядку: про зміну (коригування) процентної ставки в сторону зменшення Банк повідомляє Клієнта шляхом оприлюднення інформації про такі зміни на сайті Банку, а також розміщення у відділеннях Банку за один місяць до введення цих змін у дію. Клієнт має самостійно стежити за відповідними інформаційними повідомленнями. Нова процентна ставка починає діяти зі сплином одного місяця з моменту оприлюднення інформації на сайті Банку, а також її розміщення у відділеннях Банку. У випадках, коли протягом одного місяця з дня повідомлення Банком про зміну процентної ставки, Клієнт особисто звернувся в Банк і не погоджується з розміром зміненої процентної ставки, Клієнт має право витребувати суму Вкладу, а Банк повертає суму Вкладу разом з процентами в порядку, передбаченому Заявою.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Banax 21 лютого 2020, 13:48
Відділення за адресою: Херсон, вул. Іллюші Кулика, 143
Херсон, отделение И.Кулика. На сайте Минфина и Райфайзена указано, что кассовое обслуживание работает без обеда. Пришел в 13—02, уже не обслужили ( до 14—00 обед ) Или не вводите людей в заблуждение графиком работы, или работайте, как указываете на он—лайн сервисах ((((Чужое время тоже надо уважать (((
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:28
Доброго дня!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування. Дійсно, на жаль, з об’єктивних причин на момент Вашого звернення каса була зачинена на обідню перерву, яка встановлена Кодексом законів про працю України. У відділенні здійснюються заходи для недопущення подібних ситуацій.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Повторно приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝