×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
топорный для физлиц
для смены тарифов надо идти в отделение
для оформления предложенного кредита надо идти в отделение
неадекватная комиссия +5 грн
оплата за обслуживание карточного счета
Більшість операцій можна здійснювати за допомогою системи «Райффайзен Онлайн» цілодобово. Дійсно є певний перелік операцій, які проводяться під час особистого візиту у відділенні Банку. Є перелік кредитних продуктів, які можна оформити клієнтам дистанційно у системі «Райффайзен Онлайн», також існує послуга кур’єрська доставка кредитних карток. Отже, необхідність відвідування відділення існує в окремих випадках під час оформлення кредитного продукту.
Окремо інформуємо, що Банк пропонує своїм клієнтам певні пакети послуг, які можуть як передбачати так і не мати оплату за користування рахунком.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Робота відділення на вищому рівні
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Худшего банка я не видел!!!
На жаль, інформації недостатньо для надання коментарів відносно виниклої ситуації.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Сняли деньги через 2 дня когда упал курс
Викладена ситуація виникає внаслідок різниці у курсах конвертації на момент здійснення транзакції та на момент зарахування / списання коштів на/з картковий/ого рахунок/ку у разі, якщо валюта карткового рахунку та валюта операції відрізняються. Порядок конвертації, в т.ч. й інформація про курс конвертації на дату фактичного списання /зарахування коштів, викладений в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, які знаходяться на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/pravila-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (3)
«Все для людей»
Так же один раз брал небольшой кредит и ещё несколько раз менял валюту в пределах 100-200 у.е.
Опыт не богатый так сказать.
Все операции по своей з/п карте в виде расчётов в магазинах делал картой данного банка. А вот уже перечисление денежных средств на другие карты, пополнения счетов, пополнение мобильной связи, оплаты коммун услуг и т.д. Я делал из приложения другого банка привязав туда свою з/п карту. Потому, что аваль за все берет немалые проценты. А из приложения другого банка 0 процентов на все переводы. Так было удобно много лет. И вот сегодня пришло сообщение в вайбер, что
з 25.03 змінюється комісія на миттєві перекази з карток нашого Банку на картку іншого Банку через мобільні додатки інших Банків.
Вона становитиме 1% від суми переказу + 5 грн.
Разом з тим переказ за реквізитами в додатку Raiffeisen Online «Платежі- За реквізитами IBAN» — з комісією 0 грн!
У Вас завжди є вибір…
Как вас не обматерить? Это для удержания клиентов?
Послуги Банку надаються на підставі аналізу співвідношення їх собівартості та ринкової конкурентоспроможності. Банк має право самостійно встановлювати тарифи Банку. Про зміну тарифів, Банк попередньо (за 30 днів) інформує клієнтів на офіційному сайті Банку. Дійсно, з 25 березня змінюється комісія на миттєві перекази з карток нашого Банку через сервіси інших банків та становитиме 1%+5 грн. Однак, як і раніше, можливо здійснювати платежі по реквізитам, поповнювати картки інших банків по повним реквізитам в системі «Райффайзен Онлайн» — безкоштовно.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Аферисти в законі
Інформування про поточний стан заборгованості є правом Банку та здійснюється у відповідності до процедур які розроблені в Банку. Якщо заборгованість відступлено, в подальшому, з будь-яких питань, необхідно звертатися до нового кредитора.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Банк Райффайзен
Банк здійснює арешт рахунку на підставі постанови про арешт коштів боржника та у відповідності до норм діючого законодавства.
Для уточнення інформації про підстави арешту Вашого рахунку рекомендуємо звернутися з паспортним документом та ідентифікаційним кодом до відділення Банку. Для вирішення питання щодо ініціювання виконавчою службою постанови, яка передбачає зняття арешту з рахунку, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до органу, за постановою якого було накладено арешт.
Дякуємо за звернення.
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Некомпетентность во всем.
1) Позвонив в колл-центр девушка весьма надменно мне рассказала обо всем, по итогу я попросила меня записать на встречу в отделение банка. Сообщив предварительно цель визита и что я конкретно хочу. Записали.
2) Пришли в банк и услышали, что они вообще не в курсе чего мы и зачем, начальник на больничном, а зам на курсах и тд. Нам сообщили что для открытия счета надо предоставить подтверждение происхождения средств, так как сумма выше лимита, зная это заранее, я взяла с собой документ, его при мне отксерили и сказали перезвонят.
3) Перезвонили через пару часов и сообщили что надо мой паспорт и т.д. и еще надо им заполнить опрос (Карл, а об этом сразу нельзя было подумать и сделать все за один раз????) и что ответ мне дадут через 3-4 рабочих дня (честное слово как будто не я хочу денег вложить, а хочу кредит у них взять на миллион)
4) Вернувшись в этот же день в банк, прождав там 1,5 часа в очереди, заполнила опрос, отдала все документы для копий
5) Дождалась спустя 4 рабочих дня звонка, и мне сообщили что недостаточно подтверждений и мне надо еще справки о доходах за последние 5 лет!!! хотя я предоставила как по мне более чем достаточно, я такого конечно нигде не видела, с учетом того что у меня раньше был открыт счет на ЮР лицо в этом банке.
Вообщем мне не удалось сотрудничество, ушла в другой банк.
Банк здійснює свою діяльність з неухильним дотриманням вимог діючого законодавства.
Згідно Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Банк має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов’язані подати інформацію та/або офіційні документи, необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта, а також для виконання таким суб’єктом первинного фінансового моніторингу інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. Відповідно, у відділення Банку має бути подано Клієнтом інформацію/офіційні документи для можливості вивчення Клієнта та проведення відповідної ідентифікації та верифікації.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Абсурд!
Співробітники відділення не проводять обслуговування клієнтів в телефонному режимі. Додатково інформуємо, що з будь-якого питання існує можливість звернутися до Інформаційного центру Банку.
Нам шкода, що ситуація, що склалася залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (8)
Расскажу как меня брали на работу в банк.
Відбір кандидатів на певну посаду здійснюється по відповідним критеріям, які повинні задовольняти роботодавця.
На жаль, зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації. Зазвичай, інформування про позитивне, або негативне рішення відбору здійснюється вчасно.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Проблема в том что с банкоматами мы общаемся в основном в субботу. А это выходной день в отделениях. И в 40% обращений вечные проблемы Банкомат не работает по не понятным причинам Закончились деньги в банкоматах Идет заправка банкомата деньгами, подо
А это выходной день в отделениях.
И в 40% обращений вечные проблемы
Банкомат не работает по не понятным причинам
Закончились деньги в банкоматах
Идет заправка банкомата деньгами, подождите минут 20.
И тому подобное.
В отделении банка на входе стоит банкомат и не работает а само отделение закрыто, звоните дежурному
Я пришел за деньгами а не звонить
Вот в этом ваша работа не налажена.
Так что как то так.
Даже отзыв вам написать не так просто.
На жаль, не зрозуміло про який саме банкомат Вами йдеться у зверненні. Служби задіяні в обслуговування банкоматної мережі намагаються своєчасно підтримувати працездатність та проводити інкасацію банкоматів. Для зменшення розмірів готівкових операцій та відповідно зменшення навантаження на банкоматну мережу, Банк пропонує використовувати безготівкові розрахунки та електронні платежі. Так, більшість безготівкових операцій можливо здійснювати цілодобово у системі «Райффайзен Онлайн». Окрім цього, Банк пропонує своїм клієнтам тарифні пакети, які мають певний перелік послуг та дозволяють безкоштовно знімати готівку в банкоматах інших банків.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку вцілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
подводные камни кредитной карты «Хочу карта»
даже такие фин.орг. как ПБ, моно и банки помельче, типа Абанка, спортбанка, считают дату погашения карты датой проведения р2р перевода, хоть по МПС операция ещё в статусе pending
Пунктом 3.1 Правил банківського обслуговування фізичних осіб в Банку встановлено, що у разі поповнення карткового рахунку за допомогою банкомату, з використанням системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення в мережі Інтернет/в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій по картковому рахунку з використанням платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох робочих днів з дати здійснення операції.
Для уникнення непорозумінь в процесі обслуговування, дану технічну особливість Клієнти повинні враховувати під час здійснення погашення виниклого боргу.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (3)
Банк неправомерно взыскивает по кредиту
Інформацію передано до уповноваженого підрозділу Банку для проведення заходів направлених на відкликання виконавчого провадження. Додатково інформуємо, що у разі невиконання боржником боргового зобов’язання, Банк не позбавлений права повторно звернутися до виконавчої служби для стягнення заборгованості з боржника.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Перестать быть клиентом
Договір може бути розірваний за згодою Сторін, за ініціативою однієї з Сторін або у випадках, передбачених законодавством України.
У відповідності до п. 3.2 Правил банківського обслуговування в Банку, після закриття всіх рахунків (у тому числі, вкладних) та повного погашення заборгованості перед Банком, Клієнт має право ініціювати розірвання Договору шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою. Після отримання Банком заяви Клієнта про розірвання Договору, Банк перевіряє факт закриття всіх відкритих Клієнту рахунків (у тому числі, Вкладних), а також відсутність заборгованості перед Банком, у тому числі погашення кредиту та процентів за користування Кредитом (у разі його надання). Банк має право відмовити Клієнту у прийманні заяви про розірвання Договору у разі наявності будь-якої непогашеної Клієнтом заборгованості перед Банком, а також у разі, якщо з дня подання Клієнтом повідомлення (заяви) про закриття карткового рахунку не минуло дев’яносто календарних днів.
Договір вважатиметься розірваним в дату приймання Банком заяви Клієнта про розірвання Договору.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (2)
Не отсылайте Swift перевод через Аваль!!!
После уже прочитал здесь аналогичные отзывы, но было поздно.
Кому писать жалобу?
Вашу скаргу зафіксовано. Додатково інформуємо, що всі банки країн Центральної та Східної Європи, також, як і АТ «Райффайзен Банк Аваль», є дочірніми банками міжнародної групи «Райффайзен» і працюють незалежно один від одного. У разі коректності вказаних реквізитів, Банк без затримок зараховує перекази. Дійсно за розслідування переказу може стягуватися плата.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Хамство и отсутствие желания работать
Ждем. Через 10 минут выходит дама-менеджер с клиентом и идет к банкомату. Жду пока они закончат и задаю вопрос, а может ли она или кто-то другой из сотрудников помочь мне. И сотрудница Премиум отделения, повернувшись ко мне закатила глаза и чуть ли не криком сказала: Что вам нужно?
Мне без разницы ВИП, Премиум или просто отделение, НО Я — Клиент. Отвечать в таком духе и закатывать глаза просто недопустимо в 2020 году, когда все построено на клиентоориентированности. Допускаю, что в Аваль банке — это норма хамить клиентам.
Огромная просьба — объясните, пожалуйста, сотрудникам, что золотое правило «Клиент всегда прав» еще не отменили. Я редко пишу отзывы, но мое потраченное время, испорченное настроение и отношение к данному отделению никак не добавили лояльности к Банку в целом.
Встановлено що Вами надано допомогу у здійснені операції начальником відділення.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо, що прагнемо надавати якісні послуги всім Клієнтам без винятку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Некомпетентність співробітників
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, дана ситуація залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Обслуживания нет!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окрім цього, зазначаємо, що, станом на сьогоднішній день працездатність даного банкомату успішно відновлено.
Повторно приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Райфайзен банк Аваль начал обманывать клиентов в одностороннем порядке меняя условия депозитов.
в п.1.1 они пишут «Банк зобов'язується повертати Клієнтові Вклад та сплачувати проценти на нього на умовах та в порядку, встановленних цією Заявою-Договором.»
В п.2.1 указан четко процент.
Никакой другой депозитный договор у меня с банком не подписан в явном виде и в бумажной версии мне не был выдан.
А главное, что в самом Заявлении-договоре про возможность изменения процентов в одностороннем порядке банком не пишется. На лицо обман клиентов и нечестное информирование. Вам подсовывают одни бумаги, вы подписываете, а по факту через время делают такие условия, какие хочет банк ссылаясь на то, что вы якобы косвенно согласны с договорами выставленными у них на сайте. А там договоры можно менять в любое время и как хочет банк.
Считаю, что это не честная практика и действия со стороны банка и обман своих клиентов. Сначала банк предлагает одни условия, а потом в одностороннем порядке их меняет.
А главное — для чего у нас НацБанк? Почему он как регулятор не следит за тем, чтобы банки не обманывали клиентов??? И потом у нас хотят, чтобы люди несли деньги в банки и доверяли банкам.
Обслуговування фізичних осіб в Банку здійснюється у відповідності до умов укладеного договору, Тарифів та Правил банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила).
Згідно п 3.5 ст. 3 Правил, зазначена в Заяві за Вкладом, що розміщений на умовах видачі Вкладу на першу вимогу Клієнта (Вклад на вимогу), процентна ставка може бути змінена Банком в односторонньому порядку на власний розсуд, без згоди Клієнта та без внесення будь-яких змін до Заяви, у випадку зміни ситуації на фінансовому ринку України, зміни облікової ставки НБУ та/або нормативів НБУ по обов’язковому резервуванню, а також наявності інших обставин, що впливають на вартість ресурсів Банку.
Зміна процентної ставки відбувається в наступному порядку: про зміну (коригування) процентної ставки в сторону зменшення Банк повідомляє Клієнта шляхом оприлюднення інформації про такі зміни на сайті Банку, а також розміщення у відділеннях Банку за один місяць до введення цих змін у дію. Клієнт має самостійно стежити за відповідними інформаційними повідомленнями. Нова процентна ставка починає діяти зі сплином одного місяця з моменту оприлюднення інформації на сайті Банку, а також її розміщення у відділеннях Банку. У випадках, коли протягом одного місяця з дня повідомлення Банком про зміну процентної ставки, Клієнт особисто звернувся в Банк і не погоджується з розміром зміненої процентної ставки, Клієнт має право витребувати суму Вкладу, а Банк повертає суму Вкладу разом з процентами в порядку, передбаченому Заявою.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (6)
отвратительное обслуживание
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування. Дійсно, на жаль, з об’єктивних причин на момент Вашого звернення каса була зачинена на обідню перерву, яка встановлена Кодексом законів про працю України. У відділенні здійснюються заходи для недопущення подібних ситуацій.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Повторно приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар