Мінфін - Курси валют України

Встановити

Акция по кредиту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
potap262227 1 лютого 2021, 17:23
Відділення за адресою: Житомир, пл. Перемоги, 10
Брал когда-то автомобиль через етот банк. Брали на 4 года выплатили за год. Все четко с нашей стороны. Через 5 лет при продаже автомобиля возникли проблемы со справкой про погашения кредита. Мол Ваше дело уже в архиве. Все пропало!!! Я жил в Киеве и мне приходилось 2 недели через день ездить в Житомир. Я просил пусть кто-то сходит в архив, пусть будет платно, но все равно мне ету справку не давали. Мол мы не знаем выплатили Вы машину или нет. Бред сивой кобылы. Тупик. Я не могу СВОЮ машину продать!!! Перерыв в 10 раз квартиру мы находим копию справки про выплату. Говорю дайте такую же только оригинал. Нет. Нервов было потрачено немеряно. В етой всей не разберихе и общении наверное с 10 разными сотрудниками в друг нашелся тот кто хоть что-то понимает в своей работе. Посмотрев внимательно на копию и покляцав у себя в компьютере проблема решилась за 2 буквально минуты!!! Вы представляете оказаться проблемы и не было!!! Просто полнейшая некомпетенция сотрудников банка!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 17:32
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у Вас виникла така ситуація. Запевняємо, що ми прагнемо надавати клієнтам послуги найвищої якості, та будь-які виниклі проблеми вирішувати в найкоротший термін. Будемо вдячні Вам, якщо повідомите у яке відділення Ви зверталися для вирішення Вашого питання (або яким іншим каналом подавали звернення), а також зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку. Дана інформація потрібна нам для детального аналізу причин виникнення ситуації та вжиття заходів з метою запобігання подібного у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися