Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Евгения Данилюк 23 вересня 2020, 10:30
В данном банке делала оплату за обучение ребенка за границей. Через приложение университета, которое честно предупреждает о своей комиссии. «Аваль» не пропустил возможность воспользоваться ситуацией и взять дополнительную комиссию за платеж. Хотя такого быть не может. Согласно законодательству, банк не имеет право брать комиссию при оплате за обучение. Они это сделали задним числом, когда платеж был проведен. Крайне возмущена. Буду переходить в другой банк. Этот очень дорогой и непорядочный.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 вересня 2020, 10:38
Доброго ранку! Нам прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про обслуговування в Банку. Запевняємо, що всі комісії за проведення платежів утримуються, виключно, у відповідності до діючих в Банку тарифів, з якими Ви можете ознайомитись на сайті за посиланням: https://www.aval.ua/ru/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya. За проведення операцій на сторонніх сайтах, дійсно, утримується комісія під час фактичного списання коштів з рахунку. В разі, якщо залишаться питання просимо звернутися до нас в чаті системи «Райффайзен онлайн» надамо детальну інформацію та допоможемо розібратись та, сподіваємось, що Ваше враження від обслуговування в Банку зміниться на краще.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
0688750789 21 вересня 2020, 12:57
В банк поступило письмо оснятии ареста детского счета 7.09. В 10.35. Заказное письмо. Банк не мог его найти его неделю. Потом нашли. Говорят не хватает какого то документа. На вопрос какого. Ответа не поступило. На следующие звонки операторы говорят, что письмо уже не поступало им в банк. Это третье письмо оснятии ареста. Не рекомендую никому банк РАЙФФАЙЗЕН БАН АВАЛЬ. так как они лишают матерей одиночек детских денег.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 13:04
Доброго дня! Напишіть нам, будь ласка, в чаті системи «Райффайзен онлайн» ми перевіримо інформацію та надамо коментарі. На жаль, надавати інформацію, яка стосується рахунків на загальнодоступному сайті не маємо можливості.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 вересня 2020, 15:26
Доброго дня! З Вами зв'язалися працівники Інформаційного центру, для надання роз'яснень.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hogvarts 21 вересня 2020, 12:30
Скажіть будь-ласка, для кого розроблявся новий інтерфейс онлайн-банкінгу? rbo.aval.ua/ibank — абсолютно не зручний у користуванні ресурс. Цікаво ви серед бугхалтерів його тестували? ані шрифти, ані іконки, ані кольори — жодної зручності. Враження, що цей банкінг створений для «мімішних блондинок». Бухгалтер на створення платіжки має витрачати меньше хвилини, а не 5 хвилин. Шрифти, іконки в роботі бухгалтера мають бути максимально зручними для читання і сприйняття, а не «красивими».
Дуже сподіваюсь, що мій коментар хочаб підштовхне до вивчення потреб частини ваших клієнтів-користувачів ресурсу, а саме бухгалтерів
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 12:36
Доброго дня! Дякуємо за відгук, адже нам дуже важливо отримувати зворотній зв'язок від наших Клієнтів і змінюватись на краще. Обов'язково передамо Ваші зауваження до підрозділу, який займається розробкою.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Алексей Медведев 21 вересня 2020, 12:26
21.09.2020 я звернувся на гарячу лінію банку. На жаль моє очікування на протязі 15-20 хвилин виявилося марним. Дякую я вирішив мої питання в іншій фінустанові. Ніколи не порекомендую. Міняйтеся.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 12:32
Доброго дня! Приносимо вибачення за те, що змушені були очікувати, це дійсно неприпустимо і тут нема сенсу виправдовуватись. На жаль, іноді все ж виникають черги на лінії Інформаційного центру. Ми робимо все можливе для того, щоб такі ситуації не траплялися і наші Клієнти могли вчасно отримати відповіді на свої питання.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Кравченко 18 вересня 2020, 19:19
На роботі в серпні переоформили зарплатну картку, видали нову Райф картку. Через 2 тижня посіяв, прийшов в банк оформити нову. За термінове формлення запропонували або за 250 грн Visa reward чи безкоштовно Visa Instant. Я собі вирішив що мені звичайної картки достатньо. Я все одно всю зарплатню знімаю чи в касі банку чи в банкоматах, немає різниці, і там і там можна безкоштовно, але є якісь обмеження по суммі, треба більш детальніше в тарифах подивиись.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 19:26
Доброго вечора! Ми розробляли нашу нову карту турбуючись про наших Клінтів, тому пропонуємо дуже зручні умови:) з деталями по тарифам можна ознайомись на сайті Банку, а якщо виникнуть питання, завжди раді допомогти в Інформаційному центрі або в чаті системи «Райффайзен онлайн». Сподіваємось Ви будете й надалі з задоволенням користуватись карткою.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 вересня 2020, 17:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.09.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Скляренко 18 вересня 2020, 19:06
З урахуванням подій у світі перевили майже повністю бізнес в онлайн, тому стало питання отримання безготівкових переказів. З банком знайомий давно, то ж вирішив оформити додаткову картку саме тут. В банку запропонували пакет Visa Reward, непогані умови. Оформлення безкоштовне, за обслуговування платити не потрібно. Умови для зняття коштів вигідні, зарахування коштів на рахунок безкоштовно, лише беруть відсоток за конвертацію, якщо переказ не в грн всього 1%. Використовую також для онлайн покупок, з послугою 3D Secure це безпечно. В цілому довольний, поки немає претензій.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 19:10
Доброго вечора! Ми, в першу чергу, при розробці наших нових карток, намагалися подбати про те, щоб нашим Клієнтам було зручно ними користуватися. Сподіваємось, що нам це добре вдалося і Ви будете задоволені. Дякуємо за відгук.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 вересня 2020, 17:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.09.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
NataliYase 18 вересня 2020, 14:09
Почистить інформацію про ваші банки. Яких немає. Майте совість. Пів дня шукала. На карти є, а по факту такого банку там немає. Горячая лінія не відповідає, дозвонитися до оператора не можливо. Це якийсь жах а не банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 14:16
Доброго дня! Нам прикро, що у вас виникли незручності при пошуку відділень нашого Банку. Маємо зазначити, що з актуальною інформацією щодо адрес та графіку роботи відділень Ви можете ознайомитися на офіційному сайті Банку за посилання: https://www.aval.ua/viddilennya. Щодо інформації на інших сайтах, з питань її оновлення необхідно звертатися до підтримки цих ресурсів. Також, завжди раді допомогти Вам у будь-якому питанні, якщо напишете нам у чаті системи «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 вересня 2020, 14:23
Додатково повідомляємо, що у м. Лозова, Харківської обл. є відділення нашого Банку за адресою:  вул. Михайла Грушевського, 4.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Alinaryk30 18 вересня 2020, 12:53
Наша компанія вирішила перейти на картки від банку Аваль. Всі задоволені цим рішенням, тому що зарахування зарплати тепер відбувається без відсотків. І обслуговується картка безкоштовно. Ще зручним є те, що поповнення картки готівкою теж безкоштовне через термінали Easypay, вони знаходяться і в метро, і в супермаркетах, тому за потреби це можна зробити без проблем.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 12:58
Доброго дня! Дякуємо за відгук про нашу нову картку! Сподіваємось і надалі будете з задоволенням нею користуватися. А ми, зі свого боку, докладаємо зусиль для надання зручних та якісних банківських продуктів і послуг для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Диана Кандалян 17 вересня 2020, 11:55
Оформила карту в этом банке для родителей. Сестра живёт заграницей и часто делант денежные переводы. Решили открыть райфкарту именно тут, так как родители получают пенсию на карту этого банка, уже знакомы с этим банком. За конвертацию процент не большой — 1%, на карту поступают за несколько дней. Снимают сразу в касе банка, от 5 тыс грн не взывается комиссия. Установила себе на телефон приложение Райф онлайн, что бы контролировать счет плюс приходят сообщения по орепрациям по карте. Обслуживание бесплатное. Дополнительно оформили за 100 грн карту для отца. Получается две карты на один счёт. На данный момент всё нравится, ещё не было проблем с зачислением и пользованием карты.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 11:57
Доброго дня! Дякуємо за відгук про нашу нову картку! Користуйтеся з задоволенням, а ми й надалі будемо розробляти нові зручні банківські продукти для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Ирина Савицкая 17 вересня 2020, 10:57
Проконсультуйте, будь ласка, співробітників банку що до того, як треба спілкуватись із клієнтами по телефону. Що, як мінімум, не виховано хамити, тим паче, кидати слухавку! Склалось враження, що дівчина (співробітник банку) забула, що вона знаходиться на роботі, а не на лавочці біля під’їзду. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 11:03
Доброго ранку! Дякуємо за Ваш відгук та приносимо вибачення в разі, якщо мало місце некоректне спілкування з боку працівника Банку. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію та зробимо все можливе для недопущення подібного в майбутньому. Але для цього просимо Вас повідомити з якого номера телефону Ви зверталися та до якого підрозділу, а також вказати дату звернення. Дані можна надати у особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
timval 17 вересня 2020, 9:52
Очень часто в банке нет наличных гривен для обмена российских рублей, особенно после 12 часов. Может необходимо больше заказывать через экспедиторов?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 9:57
Доброго ранку! Приносимо вибачення за завдані незручності. На жаль, обмін валюти на гривню здійснюється в межах доступної суми в касі Банку на момент Вашого звернення. Залишок коштів в касі залежить в тому числі і від кількості та сум операцій, що проводять Клієнти і спрогнозувати які не завжди можливо. В той же час, ми обов’язково приймемо до уваги Вашу рекомендацію, якщо повідомите назву або адресу відділення, в яке зверталися.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Pavel1234567896 16 вересня 2020, 14:40
пришел в отделение закрыть карточку, в отделении сказали, что карта закрывается в телефонном режиме. подал заявку по телефону, сказали перезвонить и уточнить через 2 недели. прошло 2 недели, звоню узнать закрыли ли мой счет и карточку, некокое создание по имени Ирина мне 30 минут лила в уши всякую ересь… ей сильно хотелось знать СЕКРЕТНОЕ слово, но беда в том, что я не знаю этого слова, открывал карту не я. мне отказывает в ответе на мой вопрос, заметьте я не прошу денег либо какой конфидиальной информации, я спрашиваю закрыт ли мой счет и карточка, которую я предварительно обнулил… не хочу лет через 5 узнать, что за обслуживание данной карты мне выставит счет этот *** банк… это создание не представляется, через 30 минут разговаора с трудом выбил что ОНО числится под номером 58, хотя не удивлюсь, если оно меня обмануло
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 вересня 2020, 14:48
Доброго дня!
Для отримання інформації по рахунку, в тому числі і щодо його закриття, потрібно ідентифікувати Клієнта. Така ідентифікація здійснюється шляхом запиту слова-паролю. Ми перевіримо якість консультації та надамо коментарі, якщо Ви в особистих повідомленнях зазначите номер телефону з якого зверталися до Інформаційного центру та дату звернення. Додатково, в разі, якщо Ви користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете написати нам в чаті, ми без запиту додаткової інформації перевіримо чи закрито Ваш рахунок.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 вересня 2020, 14:15
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Оскільки Ви звернулися не з фінансового номеру, оператор, дійсно, без проведення додаткової ідентифікації, не міг повідомити Вам інформацію по рахунку (в тому числі і стосовно того, чи є він закритим). На жаль, у випадку якщо Ви не пам'ятаєте слово-пароль, та не маєте можливості зателефонувати з фінансового номеру чи написати нам в системі «Райффайзен онлайн», змушені просити Вас звернутися у відділення Банку з паспортом для перевірки стану рахунку. Приносимо вибачення за  незручності.
З повагою
@RaifHelp.
7945708 15 вересня 2020, 17:20
Відділення за адресою: Одеса, вул. Варненська, 11
Являюсь клиентом банка на протяжении нескольких лет(больше 5 точно), открыт валютный счёт, на который получаю зарплату мужа. Были разные времена, и перебои с валютой. Периодами получала частями. Естественно предварительно всегда звонила в отделение и заказывала сумму! Вот и вчера позвонила, заказала, но меня сразу предупредили, что всю сумму не получу, т.к. в банке валюты нет! Сегодня приехала в отделение, в котором кассир развёл руками и сообщил, что в кассе даже 10$ нет! Объяснение меня вообще убило!: — валюты нет, т.к. в Украину не прилетел самолёт с деньгами, этот самолёт не пустили из-за карантина, и такое положение не только в Райффайзенбанк, а и во всех банках Украины!!! Обслуживаюсь в отделении г.Одесса, ул Варненская 11
Жду объяснения ситуации!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 17:52
Доброго дня! Дякуємо за відгук та приносимо вибачення, що дана ситуація завдала Вам незручностей.
Обов'язково перевіримо інформацію та надамо Вам коментарі.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 вересня 2020, 9:52
Доброго ранку! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. За наявною інформацією з Вами зв’язалися працівники Банку в телефонному режимі, принесли вибачення та надали роз’яснення з приводу виниклої ситуації. З працівниками відділення проведено роботу з метою недопущення подібного в майбутньому. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для надання якісних послуг нашим Клієнтам та дуже шкодуємо, що завдали Вам незручностей. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
7945708 15 вересня 2020, 16:55
Почему не выдают валюту в отделении???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 16:58
Доброго дня! Видача валютних коштів у відділенні здійснюється у межах наявної суми та, в деяких випадках, за попереднім замовленням. Просимо Вас вказати свій ІПН та назву/адресу відділення, до якого зверталися, ми все перевіримо та повідомимо Вам.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
vitahaiden 15 вересня 2020, 14:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Севастопольська, 7/13
Сьогодні обслуговувалася у відділенні банку за адресою вул.Севастопольська 7/13, відділення Дарниця 4. Дуже сподобався сервіс і ставлення до клієнтів керівництва та персоналу. Дякую Вам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 14:33
Доброго дня! І ми дякуємо Вам за відгук. Запевняємо, що й надалі будемо надавати нашим Клієнтам якісні послуги та допомагати в будь-яких питаннях.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Artem Artem 15 вересня 2020, 8:46
Відділення за адресою: Київ, бул. Перова, 22
Добрый день, хочу написать отзыв со словами благодарности в адрес банка и его сотрудников.
Не так давно, около месяца назад я улетал в командировку, все было организовано спонтанно ввиду того как появился рейс в нужном мне направлении!
Клиентом банка я не являлся, точнее карта у меня была но открывал я ее очень давно ею не пользовался и вообще о ней забыл, и вот тут выясняется что командировочные будут начисляться именно на карту банка Аваль.
Иду в банк, надо открыть новую карту, естественно переживаю, вылет через 2 дня а деньги выплачивать «командировочные» некуда, закрыли мне старую карту, новую открыли, выяснилось что на моем счету есть какой-то Орест и пользоваться деньгами я всё-таки не смогу, звонки в исполнительную службы мягко говоря приравниваются звонкам на «тот свет», перепроверили все что только могли, ни каких штрафов на тот момент на мне не было, все это время со мной мучалась или усердно трудилась сотрудник банка Любовь Коновалова, именно ей я хочу сказать огромное спасибо !, эта девушка, хоть и не обязана была разбираться с моими проблемами сделала все возможное, подняла на уши буквально все службы банка, я уж не знаю какие именно, но скорее всего это были IT и служба безопасности… в итоге мне удалось открыть счёт и пользоваться деньгами на карте и все благодаря этой девушке!!! За работу исполнительной службы я молчу, но каким-то чудом мне удалось улететь с деньгами!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 8:50
Доброго ранку! Дякуємо за приємні слова про наших працівників. Запевняємо що й надалі докладатимемо зусиль для вирішення будь-яких проблем, що виникають у наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Дмитрий Корнейчук 12 вересня 2020, 23:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Прорізна, 3
У моей компании в которой я работаю зарплатный проект с банком. Звонит представитель банка, предлагает мне карту с лимитом в 50000 гривен. Я в свое рабочее время иду оформлять карту в отделение банка. В банке 2 сотрудника, из которых принимает один человек, второй занят, в этот день у банка сотрудник кро который при мне сводит остатки карт в отделении. Мне приходиться ждать порядком 30 минут, когда меня примут, в итоге меня принимают, девушка (работник отделения) вежливая, и к ней вопросов вообще нет.

Есть вопросы только к качеству работы самого банка. И вот в чем дело.

Я получил банковскую карту с лимитом 50к, и спустя не которое время начал ею расчитываться на небольшие суммы примерно 70-80 гривен за оплату товаров.

Решаю связаться с оператором банка, понять как работает лимит 100 дней. Оператор обьясняет мне что эта кредитка подвязана к зарплатной карте, и у меня будут каждый месяц списываться 5% от задолженности с зарплатной карты, а к сотому дню я должен погасить остаточную задолженность. И где же тут греис период 100 дней. Мое удивление не знало границ, но это еще цветочки.

Еще через не сколько дней моих расчетов картой, когда у меня лимит ушел в минус 10000 (-10000), мне приходит смс-сообщение о том что кредитный лимит по моей карте временно заблокирован.

Я звоню в банк, описываю оператору ситуацию, девушка мне говорит о том что, так как я рассчитывался много раз в день на не большие суммы (по 70-80 грн), сработала штатная система безопасности, и лимит мне не отключен, а временно заблокирован. Для того что бы мне можно было дальше пользоваться, мне надо пополнить карту на 5% от суммы задолженности (это где то на 500 грн). Я спрашиваю, о том что речь идет не о задолженности с моеи стороны? Девушка отвечает что нет, что речь идет о сработавшей системе безопасности, что бы устранить ее надо пополнить на 5% от суммы задолженности. Я задаю вопрос о том что и так с моей карты каждый месяц с заработной платы сниматься будет 5%, мне еще нужно пополнить еще на 5%, спрашиваю о каком же греис периоде в 100 днеи идет речь тогда? Она отвечает что это обусловленно суммами моих покупок, и сработавшеи системои безопасности… Океи думаю я, пополню карту.

Пополняю карту на те самые 5%, и до вечера ни чего не происходит, звоню оператору узнаю, оператор (уже другои) говорит что еще нужно подождать, все происходит в течении дня, или суток (не помню уже).

Теперь самое интересное. Сегодня (только что), спустя уже 30 часов примерно, звоню оператору (уже другои молодой человек), отвечает мне что такои системы безопасности нет, что про 5% для ее отключения — ни чего не знает, и такого точно нету. А лимит по карте мне ограничил банк в одностороннем порядке согласно договора, и включит его тогда когда.......(как и все банки когда сочтет нужным. — это я уже перевожу в простои понятныи формат, ответ оператора).

Итог:
1. На ожидание получения карты в отделении в общем я потратил час.
2. Карта была открыта 20/08/2020, заблокирована примерно 10/09/2020 — Банк щедро дал попользоваться картой аж 20 дней.
3. Ни какого греис-периода в 100 дней по карте по факту нету, так как с зарплатной карты банк снимает 5% ежемесячно, еще и заставили меня идти и раньше положенного времени пополнять карту на 5% от суммы задолженности, что бы карточка (типа разблокировалась).
4. Два оператора получается меня ввели в заблуждение, и один сказал правду, судя по всему предположу что такое соотношение квалифицированных сотрудников в банке, к неквалифицированным.

В общем в этом месяце погашу задолженность, и закрою карту. Самый неадекватный банк которым я пользовался, сожалею что моя компания в качестве зарплатного проекта выбрала именно, этот банк. Нужно будет узнать можно ли мне сменить банк, для получения зарлпаты.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 вересня 2020, 7:27
Доброго ранку!
На жаль, для перевірки ситуації та надання коментарів недостатньо вказаних даних. Просимо звернутися до нас в особистих повідомленнях, та повідомити Ваш номер телефону з якого здійснювали дзвінки до Інфоцентру. Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі. Нам прикро, що завдали Вам незручності та залишили негативне враження про роботу Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenHanna 18 вересня 2020, 13:40
Доброго дня, шановний Дмитре Володимировичу!
По-перше, дякуємо за тривале очікування відповіді.
Дозвольте, від імені Банку, принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування під звернення до Інформаційного центру. За проведеною перевіркою встановлено, що дійсно, консультацію одним із операторів було надано некоректно. З оператором проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Дозвольте зазначити, що Банк на щоденній основі переглядає величезну кількість лімітів по картам, як в меншу, так і в більшу сторону, аналізуючи фінансові зміни на рахунках клієнтів, так ще дуже багато факторів. Як тільки користування кредитним лімітом поновлюється, Банк відправляє клієнтам відповідне sмs-інформування.
Полезный комментарий
RaiffaizenHanna 18 вересня 2020, 13:40
Звертаємо увагу, що по кредитній картці з пільговим періодом до 100 днів, погашення відбувається до 20 числа включно кожного місяця щомісячним платежем у розмірі 5% min 30 грн. від залишку заборгованості шляхом договірного списання з іншого дебетного карткового рахунку. Крім того, пільговий період діє за умови своєчасності погашення планового платежу. В разі несвоєчасного внесення платежу пільговий період анулюється і будуть нараховані відсотки в найближчу дату нарахування процентів.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ната Соловій 12 вересня 2020, 9:52
Потрібна була картка для отримання безналу, вирішила відкрити картку в Райфазені. Мама отримує пенсію на карту цього банку, тому вже є довіра. Запропонували картку reward. Зарахування безкоштовне, зняття грошей безкоштовно в банкоматі будь-якого банку, що вигідно і зручно. Можна зняти гроші і в касі банку, але там є % якщо до 5 тис. Якщо більше 5 тис — безкоштовно. Поки що довольна, далі побачимо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 вересня 2020, 10:01
Доброго ранку! Ми, в першу чергу, при розробці наших нових карток, намагалися подбати про те, щоб нашим Клієнтам було зручно ними користуватися. Сподіваємось, що нам це добре вдалося і Ви будете ззадоволені. Дякуємо за відгук.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 вересня 2020, 15:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 15.09.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Левин 12 вересня 2020, 9:36
Честно говоря с банком не знаком, карту открыл по рекомендации. Нужна была карта для получения безнала. предложили Райфкарту Visa reward. Оформили быстро, за оформление платить не надо, за обслуживание тоже. Зачисления приходят вовремя, комиссия за перевод не снимается. Обналичить можно как в банке так и банкомате любого банка бесплатно, что очень удобно. Можно ею расплачиваться в магазине или онлайн. В общем, нормальная карта, с нормальными тарифами. Пока что пользуюсь пару месяцев, ничего больше сказать не могу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 вересня 2020, 9:43
Доброго ранку! Дякуємо за відгук. Ми робимо все можливе для того, щоб наші Клієнти могли користуватися найкращими банківськими продуктами. Будемо продовжувати рухатись в цьому напрямку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 вересня 2020, 15:34
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Olesia Ziganshyna 11 вересня 2020, 19:54
Видкрила собі додаткову карту Райф. Потрібна була проста платіжна картка. Я постійно розраховуюсь в магазинах і інтернеті карткою, хотіла аби були різних банків, бо інколи не проходять платежі. Поповненюю картку через банкомат, аби не сплачувати комісію. Можна і переводити онлайн, але не хочу платити комісію за переказ в іншому банку, тому в банкоматі зручніше. Видали картку в той же день, за обслуговування плати немає. При сплаті в інтернеті приходить смс підвердження. Наче поки все нормально працює, подивимось як буде далі.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 вересня 2020, 19:56
Доброго вечора! Дякуємо за відгук про нашу нову картку! Користуйтеся з задоволенням, а ми й надалі будемо розробляти нові зручні банківські продукти для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝