Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
K36 14 листопада 2020, 19:38
Зауважив що списують з моєї картки по 1 Євро, як місячна плата за рахунок. Хоча такого не було роками. На гарячій лінії Райфайзенбанку кажуть, що інформували через смс. Я переглянув всі смс, це брехня, немає такої інформації. Також почали списувати щомісяця за смс банкінг ще по 1 Євро. було 0,5 Євро. Про це смс є. Тобто здирники щомісяця тепер беруть по 2 Євро без моєї згоди. Злодії поверніть кошти. Тобто за рік вони здеруть 24 Євро. за ніщо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 листопада 2020, 19:43
Доброго вечора! Запевняємо Вас, що всі списання здійснюються, виключно, у відповідності до встановлених тарифів, про зміну яких Банк інформує шляхом надсилання СМС повідомлень, та розміщуючи тарифи на сайти Банку за місяць до їх вступу в дію. В разі небажання отримувати СМС повідомлення маєте можливість відключити послугу, подзвонивши до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IgorTanya 13 листопада 2020, 12:44
Банк утверждает что это не как не снимает с клиента обязанность а как же обязости банка перед клиентом в которых написано что банк должен предоставить достоверные информацию о проведённых операциях Банк выдал выписку и в выписка так-же не соответствует проведённой операции тем самым банк выдаёт документы в виде выписки не достоверные что есть нарушением. Банк так-же утверждает что это не как не влияет на корректность проведённой операции в чём я не уверена так-же банк спустя 3 месяца говорит что эту пустяковую проблему они устранят приблизительно 2.2021 году то есть банк который утверждает что проблема пустяковая сам же противоречит себе основываясь на том что им надо время для решения вопроса? А как-же закон Украины в котором написано что проблема должна быть решена и устранена после подачи обращения — жалобы не более 45 дней так почему банк не работает в соответствии закону Украины? А так-же как одна и та-же операция может называться по разному в кассе частковое погашения кредита называется а в приложение называется плановое погашения кредита? Так-же хочу обратить внимание что документы выданные банком то-же не достоверно предоставляют информацию о проведённых операциях что есть так-же нарушением закона.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 листопада 2020, 12:53
Доброго дня! З даного питання неодноразово надавалися роз'яснення, на жаль, ситуація не змінилась.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Yuliya Bakuta 13 листопада 2020, 10:37
мені на рахунок з Чехії переказували кошти, переказ не отримала, а відправнику вернулись кошти, на жаль не всі а з 4000 не вернули 1700, я писала в банк, але оперативно не отримала відповідей що ж трапилось, незадоволена швидкістю надання відповідей
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 листопада 2020, 10:43
Доброго дня! Просимо повідомити свій ІПН (можна в особистих повідомленнях) та яким шляхом зверталися до Банку (письмове звернення, чат, електронна пошта) перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Dima Koshevets 11 листопада 2020, 12:35
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 35
Я завжди беру участь в розіграшах і акціях від банків і нещодавно побачив рекламу у Фейсбуці про розіграш автомобіля. Почитав умови, все наче нормально, потрібно замовити онлайн Райфкартку + Visa Gold і розрахуватись нею на 500 грн протягом акції. Окей, заповнюю анкету, але мені приходить смс «На ваше замовлення карту не відкрито. Зверніться у відділення з паспортом і кодом». В п'ятницю 6 листопада приходжу у відділення після 17 00, прошу відкрити картку, але мені відмовляють, так як в мене відкритий ФОП. За їхнім регламентом банк має повідомляти податкову про відкриття будь яких рахунків, якщо є відкритий ФОП, це не новина, але Райфайзен не може відправляти це повідомлення після 16 00 (за їх словами це порушення їхнього регламенту). Отже, взяти участь в акції я не можу, бо онлайн карту замовити неможливо. Занавіс.
Шановні співробітники банку, перегляньте умови акції та свої «регламенти» і зробіть можливою участь в в акції для всіх, а не тільки для тих, у кого немає відкритого ФОПа, я відкрию вашу картку у відділенні, якщо це буде рахуватись як участь в акції.
У офіційних правилах акції в п 1.8 вказано що «Учасники Акції: повнолітні та громадяни України, які мають повну цивільну дієздатність», ця умова суперечить реальності.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 листопада 2020, 12:39
Доброго дня! Дякуємо за викладені зауваження та за те, що зацікавились нашою акцією. Просимо зачекати, перевіримо інформацію та надамо коментарі (постараємось найближчим часом).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 листопада 2020, 10:23
Доброго ранку! Ми підкорегували роботу сайту у відповідності до Ваших зауважень:) Спробуйте, будь ласка, замовити картку. Маємо надію, що все вийде та  приносимо вибачення за те, що прийшлось очікувати. Бажаємо Вам виграти!:) 
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Dima Koshevets 12 листопада 2020, 11:35
Спробував - прийшло смс, що карту оформлено, очікуйте. Дякую за оперативність, надіюсь більше перепон для отримання карти не буде.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasily Pupkindt 10 листопада 2020, 17:08
Очень похвально, что банк решил идти в ногу со временем и внедряет такую плюшку как кэшбэк. Беда лишь в том, что плюшка вышла сырая и кислая, еще раз напоминая, что на логотипе Райффайзен, а на деле Аваль.
Дальше в простой хронологии событий.
1. В понедельник, 26 октября 2020, пришло уведомление вайбер, что моя карта теперь райф-карта (вау!!!), и теперь для нее доступна программа «Ще». Чуть почитав выяснил, что правила игры, количество расчетов картой в месяц, поменялись без каких-либо моих согласий или несогласий. Ну да ладно, мы же в Украине, это нормально! Зато вот кэшбэк сделали! Вечером того же дня зашел, почитал условия программы, криминала не нашел, активировал через присланную банком смс.
2. В среду, 28 октября решил заглянуть в приложение, как там дела с кэшбэком? Всё по нулям. Странно, обещали зачисления в течение 10 минут. Может, транзакции еще не проведены? Подождем.
3. В пятницу, 30 октября увидел те же нули. Операции совершались с понедельника регулярно, многие уже проведены. Звоню в КЦ, объясняю проблему. Оператор немало удивилась, уточнила, заставила прочитать еще раз с экрана. Послушно прочитал нули. Все понимаю, вдруг клиент идиот и читать не умеет? Она включила музычку, куда-то позвонила, вернулась и сказала, что связаться со специалистами не смогла, но оставила заявку. Как только что-то будет известно, она мне обязательно перезвонит или придет смс.
Знаете, когда мне кто-то говорит что перезвонит, этого никогда не происходит. Это такой менталитет у нас, необязательный. Потому не Райффайзен, а всего лишь Аваль.
Но не стал раньше времени высказывать свои опасения. Все-таки, Банк, CRM-система должна напомнить оператору о моем незакрытом кейсе!
4. В понедельник, 2 ноября, под вечер, позвонил еще раз. Еще раз вызвал удивление у оператора. Еще раз надиктовал нули. Сказала, что видит предыдущую заявку, она все еще в работе и мне обязательно перезвонят!
Ну извините, я-то думал, обо мне забыли! Вот так, плохо подумал о людях!
5. Во вторник, 10 ноября я отключил через приложение программу «Ще». Не хочу быть свидетелем беспомощности операторов, когда она мне, сдуру, насчитает задолженность, или по ошибке озолотит. Не хочу разочаровываться в пофигизме банка с его «мы вам сообщим/позвоним». Не позвонит.
Это уже второй случай, когда банк не смог мне помочь и не озаботился информированием того, что он «не смог». Безнадега возрастает: если по такой ерунде не решили, то что будет по серьезному вопросу?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 листопада 2020, 17:19
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук та за те, що зацікавились нашою новою програмою «ЩЕ». На жаль, змушені погодитись з тим, що нам є над чим працювати та програма потребує доробок☹ Але ми, докладаємо зусиль, щоб в найкоротший термін все запрацювало в повному обсязі і наші клієнти отримали приємні бонуси. Запевняємо Вас, що в разі, коли програма підключена всі бонуси будуть донараховані, в тому числі і ті, що з технічних причин не відобразились або не нарахувались. Що стосується передзвону, повністю згодні з тим, що обіцяне треба виконувати і по іншому бути не може. Вкажіть, будь ласка, в особистих повідомленнях номер з якого зверталися до Інформаційного центру, ми перевіримо консультації та виправимо ситуацію
Іще раз приносимо вибачення за завдані незручності, сподіваємось, що ми все вирішимо і Ви залишитесь нашим Клієнтом, який з задоволенням користуватиметься програмою «ще».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 листопада 2020, 14:46
Доброго дня! Маємо інформацію, що з Вами зв’язався працівник Банку для пояснення ситуації та  принесення вибачення. Запевняємо Вас, що заявка про складання якої Вам говорив оператор, дійсно, була зареєстрована та направлена до уповноваженого підрозділу, крім того, працівник намагався до Вас додзвонитися, на жаль, не успішно. Наразі, технічний відділ робить все можливе для того, щоб остаточно вирішити питання з відображенням бонусів в найкоротший термін. Запевняємо, що ми в будь якому разі,  нарахуємо  Вам бонуси за проведені операції та, додатково, ЕкстраБонус, в якості вибачення за незручності.  
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
LiubovK 10 листопада 2020, 15:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 201-203
Украв телефон ворам удалось войти в приложении банка и перевести деньги через интернет банкинг С2С на карту, а потом снова на другую карту. Данные этих карт мне отказались давать в отделении банка на Позняках в Киеве. Я все это узнала сама Через это приложение, к потом с помощью сайтов в интернете, через которые можно определить к какому банку принадлежит данная карта. Через службу поддержки заблокировали карту и сделали запрос о спорной транзакции, на что прислали ответ, что действие производилось с помощью свв2 код. Каким образом, если карты не украли? Сколько факторов защиты имеется в этих приложениях, за которые банк не хочет нести ответственность? Выписку от следователя об открытии криминального дела я сразу принесла в отделение и написала заявление, что эту транзакцию совершала не я и написала запрос заморозить/приостановить/проверить эту операцию до выяснения всех обстоятельств. На что мне представители банка отказались что-либо предпринимать и прямым текстом сказали, странно, что деньги переводят с карты на карты и не снимают… а потом сказали, что это сделала я сама или мои родственники. После обращения в полицию я так же обратилась в те банки, куда воры перевели деньги. Служба безопасности одного из этих банков приняли от меня заявление об мошенничестве и так же запросили, чтоб мой банк отправил им запрос о мошенничестве, чтоб они в свою очередь смогли заморозить деньги — Райфайзен банк Аваль мне отказал снова. На каком основании? Почему никто совершенно не реагирует, когда клиент обращается и говорит, что его обокрали, что это не он совершал операции. Представители только и делают, что отправляют меня в полицию каждый раз… Уже дело заведено. Деньги хранились в банке и за эти приложения и хранение денег несёт ответственность банк.
Больше месяца я жду запрос всей информации о геолокации, имей, способах перевода и всей детальной информации, а мне её не предоставили. Больше месяца я написала опровержение об этой спорной транзакции с помощью свв 2 код, но снова банк не предоставил никакого ответа.
Интересует ещё пару моментов:
1) если ваши сотрудники наглым способом мне говорят, что это сделала я, то объясните зачем они сразу заблокировали карты мои?
2) от службы поддержки мне удалось узнать, что в тот день, когда украли мой телефон, были ложные попытки входа. Почему это не как не проверяется? Почему при нескольких ошибках не блокируется карта и приложение?
3) на следующий день, когда перевыпустила карту и изменила логин с паролем, мне пришло сообщение, что пытался кто-то зайти, но была неудачная попытка. Я сразу набрала 521 и указала, чтобы зафиксировали с какого устройства и геолокацию, потому что это воры снова пытались. В ответ мне сказали — смените ещё раз логин и пароль!
Как банк защищает наши деньги? Зачем вы просите устанавливать данные приложения, если не несёте ответственности и не можете обеспечить нужной защиты?
Судя по рейтингу это очень хороший и надёжный банк, но когда за больше трёх лет обслуживания в нем я столкнулась с такой ситуацией, то у меня чувство, что банк и его сотрудники способствуют мошенничеству.
И людей наглым образом обкрадают и при этом есть информация за номером карты, но банк отказывается что-либо проверять и помогать клиентам вернуть украденные деньги.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 листопада 2020, 16:04
Доброго дня! Для проведення перевірки та надання коментарів, просимо Вас зазначити Ваш ІПН (можна в особистих повідомленнях).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 листопада 2020, 9:50
Доброго ранку! Повторно відправляли інформацію, викладену Вами до уповноваженого підрозділу. Маємо повідомити, що перевірка по даній ситуації проводилася за Вашим зверненням в вересні місяці та відповідь надавалася листом на вказану Вами адресу. Викладена позиція Банку залишається незмінною, всю можливу інформацію Вам було надано. Дане питання повинно вирішуватись правоохоронними органами у встановленому законодавством порядку, ми, зі свого боку , готові до співпраці з правоохоронними органами та надамо їм всю інформацію, наявну у нас.
З повагою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Oleg Tatsenko 7 листопада 2020, 18:24
Подскажите, к кому можно обратится чтобы наконец-то решили мой вопрос? Коллцентр обещает узнать и перезвонить и не перезванивает (все даты и время звонков у меня зафиксированы). Я НЕ являюсь клиентом Райффайзен Банка, но я со своего счёта в Приватбанке гасил знакомому кредит в этом банке. Деньги зависли на невыясненом счётё и банк по запросу с Привата их не возвращает мне на карту. Выглядит это как-будто деньги тупо украдены банком.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 18:31
Доброго вечора! Просимо Вас в особистих повідомленнях вказати реквізити, за якими робили переказ та номер, з якого Ви зверталися до Інформаційного центру. Ми все перевіримо та надамо інформацію, на жаль, не раніше понеділка. Приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 листопада 2020, 9:36
Доброго ранку! В додаток до викладеного Вам у особистих повідомленнях, зазначаємо, що маємо інформацію про те, що Вам перетелефонували та все пояснили. Запевняємо, що дана ситуація не залишиться без уваги, та зі співробітником, який не дотримався домовленостей, проведена робота з метою запобігання подібного у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
AndryT 6 листопада 2020, 16:06
Сьогодні 06.11.2020 у відділенні Райфайзен аваль що в м. Гуляйполе, Запорізької обл. при поповнені власного карткового рахунку, термінал порахував, та ковтнув 4000 грн, задумався і викинув картку написавши «час очікування вийшов»! Кошти на картку не поступили! Зателефонував на гарячу лінію і там сказали « ми перевіримо чи ви кажете правду і на протязі 5 днів вам прийде смс з нашою відповіддю!» тобто банк натякає що їхні клієнти їх обманюють! в тому числі і я??? ну це вже неповага повна! Запитали навіть які купюри я клав (назвав) думав що у серійні номери спитають! а як вам відповідь про результат смскою???!!! не банк а якась шарашкіна контора! Ганьба таким фінансовим установам! прислали номер заявки #267739 а потім і одразу наступне смс « ВІТАЄМО! Оцініть нашу роботу» і посилання на сайт… це вже знущання ваша робота оцінюється в 0!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 16:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за те, що робота Банку викликала Ваше незадоволення. Розуміємо, що кошти потрібні негайно, адже Ви на них розраховували. В той же час, просимо з розумінням поставитися до необхідності провести перевірку та також до того, що, в разі зарахування коштів на рахунок, на це також потрібен певний час. Зі свого боку зробимо все можливе для прискорення вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 листопада 2020, 16:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. Маємо інформацію, що питання вирішено, просимо переглянути виписку. Запевняємо Вас, що у разі виникнення подібних ситуацій робимо все можливе для повернення коштів в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Man2019 6 листопада 2020, 13:40
Вроде бы солидный банк, но ведет себя как шарашкина контора. Комиссии в выписке сразу не показывают в выписке, на следующий день случайно можешь заметить. Часто двойные списания по обязательным платежам, приходится тратить время и доказывать что ты не идиот, а процессы в банке неправильно отрабатывают. В выписках «списание» и «обработано» понятно только избранным работникам банка. Постоянно какие-то просрочки по платежам мнимые, обзвоны о задолженности при отсутствии таковой. Одним словом, разочарование после близкого контакта.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 13:48
Доброго дня! Дійсно, на жаль, є така особливість, що при проведенні операцій комісія може списатись не одразу, а при потраплянні платежу в виписку. При цьому всі списання відбуваються у відповідності до Тарифів та в підсумку маєте Ваш актуальний баланс. Стосовно подвійного списання та дзвінків по заборгованості, для перевірки інформації просимо вказати деталі: коли, на який номер телефонували та про яку суму заборгованості повідомляли. Інформацію просимо надати в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Taekina 3 листопада 2020, 16:35
Вогнали в долг ни за что кредитов нет получаю только детскую выплату и оплата коммунальных услуг Позвонила операторам сказали что ихняя система дала збой и зделала оплату в 500гривен за транспорт газа 2раза хотя я оплачивала только 500 в отделении банка!!! ТАК вот милый мой банк ваша карта по которой вы меня вогнали в долг в 499.гр улетела в окно и детские деньги я отдавать не собираюсь из-за вашей ошибки!!!
Завтра ещё пойду в полицию и напишу на ваш банк заяву что вы людей в долги заганяете!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 16:39
Доброго дня! Ми дуже хочемо розібратися чому виникла така ситуація та позитивно її вирішити. Просимо Вас, в особистих повідомленнях, надати свій ІПН. Ми все перевіримо та надамо Вам коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий Корнейчук 3 листопада 2020, 15:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Прорізна, 3
Я уже писал отзыв про качество работы банка, его скоринг-системы, и обслуживания в целом.
Вот ссылка на предыдущий отзыв: https://minfin.com.ua/company/aval/review/183922/
Но есть продолжение которое не то что смешит, а заставляет биться от смеха, ибо маразм крепчает.

Вчера 02.11.2020, банк в 14:26 прислал сообщение с текстом: Shanovnyi Kliente, limit za Vashou kredytnoju kartkoju dostupnyi dlia vykorystannia! Rozrahovuytes vilno vzhe zaraz! Raiffeisen Bank Aval. 0800500500

Я сразу зашел в онлайн банк, и проверил, да действительно кредитный лимит был восстановлен. Хочу заметить что после проверки мною в онлайн банкинге восстановления лимита, я не снимал деньги с карты, не рассчитывался ее, и вообще не пользовался картой.

Но спустя ровно сутки, в тоже время но уже сегодня 03.11.2020, мне пришло сообщение с текстом: Shanovnyi Kliente, Vash limit po kredytniy kartci tymchasovo zablokovano! Pro rozblokuvannia Vas bude povidomleno dodatkovo. Raiffeisen Bank Aval

То есть банк спустя сутки опять заблокировал мне кредитный лимит, ровно в тоже время, что и вчера разблокировал. Вот скриншот: http://joxi.ru/xAeXxEBhREGDv2

На самом деле прошлый раз я думал что банк пробил свое дно, но похоже это было его второе дно, и оно скорее всего будет еще не одно. Сервисом, и качеством работы банка я полностью разочарован, и не доволен. Мой комментарий не нуждается в ответе представителя банка, он написан исключительно для людей которые думают работать ли с данным банком, или выбрать какой то другой.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 15:39
Доброго дня! Ми передамо викладену Вами інформацію до відповідального підрозділу та, з Вашого дозволу, все ж перевіримо чому так сталося.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 листопада 2020, 12:01
Доброго дня, Дмитро! На жаль, змушені повідомити, що тимчасове розблокування кредитного ліміту та відправка повідомлення відбулося внаслідок технічного збою:( Розуміємо, що дана ситуація викликала Ваше незадоволення та приносимо Вам вибачення. Запевняємо, що інформація передана у відповідальний підрозділ для вжиття заходів з метою недопущення подібного в майбутньому. На жаль, станом на сьогоднішній день, користування кредитним лімітом обмежено. 
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
mykola82 30 жовтня 2020, 21:51
Recently I had a pleasure to visit Base Division of Raiffeisen BANK AVAL in Ternopil on Yosypa Slipoho street.
The first thing I encountered upon entering the building were two friendly girls, who greeted me and directed to the responsible manager.
The employee, I was referred to, helped me to resolve my financial issue quickly and efficiently. I want to thank all the bank personnel, who assisted me, for their genuine friendly attitude and sheer professionalism.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 22:46
Thank you very much for your feedback. We are here for you.
@RaifHelp
Проблема вирішена
username123 30 жовтня 2020, 17:21
Відділення за адресою: Київ, бул. Перова, 22
30.09.2020 звернувся до відділення в м. Київ, бульвар Перова, 22 для зняття власних коштів та закриття рахунку. Співробітниця банку сказала, що закриття рахунку роблять не у відділенні, а за зверненням у колл-центр, та що при залишку в 59 копіїок ніяких проблем при закритті рахунку не буде. Я погодився та отримав власні кошти готівкою, за виключенням вищезазначених копіїок. Одразу після виходу з відділення зателефонував у колл-центр для закриття рахунку, але оператор повідомив що необхідно перетелефонувати за 2-3 дні (через час на формування виписок чи щось таке). Зателефонувавши вдруге я дізнався, що рахунок неможливо закрити через заборгованість (при тому що картка не була кредитною). Заборгованість нібито з'явилась через комісію на зняття готівки. Хоча згідно діючих тарифів комісія на зняття готівки у пакеті послуг «оптимальний» (https://imgur.com/a/FU4wtiA номер рахунку 1142421400) від 5000грн відсутня (https://www.aval.ua/storage/files/tariff-25082020.pdf сторінка 22). Так само як і комісія на «одержання готівки при закритті рахунку».
https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya
«Тарифи на ведення та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб – приватних клієнтів та карткових рахунків, відкритих в рамках зарплатних проектів (редакція, яка діяла з 25.08.2020р. по 25.10.2020р.) Дата оприлюднення 27.07.2020.»
Оператори колл-центру просто відмовляються чути.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 17:25
Доброго дня! Нам дуже прикро за виниклу ситуацію. Дозвольте розібратися у всьому детально та вирішити Ваше питання. Для цього вкажіть, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваш ІПН та номер з якого зверталися до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 жовтня 2020, 18:15
Дякуємо за надані в заявці данні, ми перевіримо інформацію та повідомимо Вам. Просимо зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 листопада 2020, 10:48
Доброго ранку!
Маємо інформацію, що з Вами зв`язався працівник, який займається вирішенням питання та надав необхідні роз'яснення. Приносимо вибачення за необхідність очікування. Робимо все можливо, щоб закрити питання найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
paalomnik 29 жовтня 2020, 12:28
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 18/9
решил довериться рейтингам и все-таки дать шанс Авалю, начинают одолевать мысли что я совершил ошибку.
ситуация следующая: перевел деньги с другого банка 25 октября, райффайзен онлайн радостно отрапортовал о поступлении денег в этот же день и я их отправил на депозит Универсальный бессрочный, 26 октября с меня списали деньги с указанием «% сплачені за перевищення кредитного ліміту». В банке мне тыкают выписку и говорят «система не видела денег». Непонятно почему тогда райффайзен онлайн молча выполнил перевод на депозит? На горячей линии прямо говорят «деньги не вернем» и отвечают крайне обтекаемо, оперируют терминами «большая сумма»/«подождать некоторое время» а конкретизировать от какой цифры начинается «большая сумма» или что они вкладывают в понятие «некоторое время» сказать не могут. Уважаемые(пока еще) представители банка, убедительная просьба решить ситуацию иначе буду вынужден искать более компетентный банк, ведь все что я вынес из общения с колл-центром и сотрудниками отделения — это то что я абсолютно не застрахован от ситуации, когда банк заберет мои деньги и сошлется на «систему». В других банках таких проблем не наблюдается и если мобильный банкинг показывает что мои деньги зачислены то я могу ими пользоваться сразу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 12:33
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук, хоч і дуже прикро, що він негативний. Запевняємо Вас, що завжди намагаємось врегульовувати питання, які виникають у наших Клієнтів, в процесі обслуговування. Просимо вказати номер телефону з якого телефонували до Інформаційного центру, перевіримо всю інформацію, якість наданих консультації та повідомимо про результат.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 листопада 2020, 15:54
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Проаналізувавши консультації, які Вам надавалися, ми прийняли рішення про повернення утриманої суми в порядку виключення. Запевняємо, що завжди прагнемо знаходити варіант вирішення будь-яких питань на користь Клієнта, але, на жаль, для виконання повернення потрібен час. Крім того, просимо Вас детально ознайомитись з Правилами банківського обслуговування, які розміщені за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/pravila-ri-25102020.pdf. В пункті 3.4. Правил зазначено, що у разі поповнення Карткового рахунку за допомогою банкомату з використанням Платіжної картки, з використанням Системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення з використанням Платіжної картки в мережі Інтернет/в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій по Картковому рахунку з використанням Платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на Картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох Робочих днів з дати здійснення операції. В подальшому для запобігання подібних ситуацій, просимо, з метою перевірки зарахування коштів на рахунок, перевіряти виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
clank 27 жовтня 2020, 20:43
Для тех кто хочет оформить карту 100дней Схема мутная на 100 проц. Даже не думайте ввязываться. Разведут! Погашаешь задолженность а оказывается не погашаешь надо быть очень внимательным и ждать выписки о погашении на каткой то вкладке (Х** знает где) причём эта выписка формируется несколько дней ( несколько дней Карл) 21 век на дворе. Если ты неуважений як я и решил что баланс на карте 100к это погашённый кредит в льготный период ан нет проценты по странной схеме с тебя снимут и даже застенчиво ни о чем не предупредят Такой эвропейський банк с украинским характером. Короче РАЗВОДНЯК|||
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 20:54
Доброго вечора! Дуже прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про нашу картку. Запевняємо Вас, умови повністю прозорі і описані в Правилах обслуговування фізичних осіб, які розміщені на нашому сайті і є частиною договору, що підписується з клієнтом. Здійснюєте безготівкові операції, щомісячно вносите плановий платіж та пільговий період діє протягом 100 днів з моменту проведення першої операції. Погасили в цей період заборгованість
повністю ( на кінець дня у виписці відображається 0) жодні проценти не нараховуються. Якщо потрібно, зверніться до нашого Інформаційного центру, або напишіть в чаті Банку, запитайте про все, що викликає сумнів, все детально пояснимо і жодних неприємних сюрпризів не виникне.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
InnaKH 27 жовтня 2020, 19:23
Тут конечно виновата я, поверила мошенникам и у мене с карточки списали 11.000, но, дозвониться в Банк очень тяжело, когда попросила заявку на спорной транзакцию, отказали, хотя сума сутки была в обработке!
И как-то странно, мошенник знал номер моей карточки и суму!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 19:33
Доброго вечора! На жаль, в разі розголошення даних картки або кодів, необхідних для здійснення операції, з моменту проведення операції, Банк не має можливості її призупинити, відмінити або оскаржити. Єдине можливе рішення у даному випадку – не втрачаючи часу, звертатися до правоохоронних органів з повідомленням про виниклу ситуацію. Просимо Вас звернутись у поліцію з повідомленням про протиправні дії, при цьому банк зі свого боку завжди готовий співпрацювати зі слідством і надавати всю необхідну інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0679497796 27 жовтня 2020, 9:16
По мої заявці на спірну трансакцію зареєстровану 21.10.2020 року ще нема грошей 21тис 300 грн, а банкомат більше не працює чим працює, робіть щось з цим
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 9:20
Доброго ранку! Запевняємо Вас, що, наразі, ми робимо все можливе, щоб завершити перевірку по спірній операції сьогодні до кінця дня. Про це повідомляли Вас вчора, у відповіді на попередній відгук. Інформація про роботу банкомату також доведена до відома відповідального підрозділу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 жовтня 2020, 18:30
Доброго вечора! Питання вирішено, просимо перевірити виписку. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Sendegario 26 жовтня 2020, 21:29
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 89-А
Начал замечать что при снятии в банкомате денег списывается комиссия (хотя по программе не должна ни с банкоматов Райфайзен банка ни с других) позвонил в кол центр. Сказали что комиссия вернётся как только выйдут деньги с обработки. Деньги с обработки вышли. Комиссия не вернулась. Продолжил звонить в кол центр. Операторы просто стали бросать трубку просто представившись. Сходил сегодня в отделение. Я в отделение предоставил скриншот о том что сумма снималась вместе с комиссией. Операционист предоставила мне выписку где комиссии почему-то не было и финальная сумма странным образом сошлась. Хотя четко отслеживалось снятие комиссии в выписке оно не проходило. Спустя час бессмысленного диалога в отделении просто ушёл. Ничем не помогли
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 8:46
Доброго ранку! В деяких пакетах послуг при занятті коштів в банкоматі комісія блокується, але фактично списується з рахунку лише сума, яку Ви отримали. Саме тому, при перегляді в виписці, Ви бачите лише суму зняття. Будемо вдячні, якщо в особистих повідомленнях Ви вкажете Ваш ІПН та номер телефону, з якого телефонували до Інформаційного центру, перевіримо якість консультацій, що Вам надавались, та причини завершення дзвінка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
0679497796 26 жовтня 2020, 12:28
21 жовтня поповнював картковий рахунок в м.Кременець Тернопільської області, банкомат завис,і гроші теж (21 тисяча 300 гривень), сьогодні 26 жовтня, грошей ще нема, мало того 23 жовтня цей самий банкомат знову завис і зависла сума 21тисяча 600 гривень, ніякої реакції, додзвонитись не можна, бо вони тяжко працюють, хіба це нормально. При тому що в мене були схожі ситуації в інших банках, але гроші були на другий день, робіть висновки, чи варто працювати з таким банком
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 12:33
Доброго дня! перевіримо інформацію стосовно заявки на спірну операцію та надамо коментарі найближчим часом. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 жовтня 2020, 16:25
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Питання по першій спірній операції вирішено позитивно. Просимо перевірити виписку по рахунку. Що стосується другої заявки – робимо все можливе, щоб закрити питання протягом завтрішнього дня, якщо не виникне потреби у проведенні додаткової перевірки. Ми розуміємо бажання наших Клієнтів якомога швидше повернути кошти особливо якщо вони потрібні саме зараз в робимо для цього все можливе. Однак, нам необхідний час для того, щоб детально розібратись у ситуації, упевнитись, що під час проведення операції мало місце не зарахування коштів тктивне рішення стосовно повернення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 жовтня 2020, 18:37
Доброго дня! Питання по другій спірній операції також вирішено, просимо перевірити виписку. ПРиносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Tanya Petrechko 25 жовтня 2020, 8:39
У понеділок поклали кошти в термінал, термінал чеку не видав, на екрані-вибачте технічна помилка!!!!11000 лишились без підтвердження про оплату і без грошей на рахунку!!!
Номер заяви-260439
Дзвінок на гарячу лінію-кошти ви можете отримати коли інкасатор зробить перерахунок(це понеділок, середа, п’ятниця )
У понеділок працівники банку сказали -до кінця дня чекайте і гроші зарахують.У середу на гарячій лінії і в банку —до кінця дня зарахують!
У п’ятницю я з телефону працівника банку нарешті додзвонилась знову на гарячу лінію(від середи слухавку на гарячій лінії ніхто не брав від мене а від працівника банку одразу!))
В банку роблять вигляд щирого здивування, бо за їх словами, до 5днів гроші зараховують.На гарячій лінії мені гулять про те, що в європейських банках гроші неможливо отримати декілька місяців, в інших банках-декілька тижнів а вони от самі оперативні!!! Серйозно?!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 жовтня 2020, 8:48
Доброго дня! Працівники Банку, дійсно, намагаються максимально оперативно вирішувати такі питання, але, іноді виникають ситуації, які потребують додаткової перевірки. На жаль, в даному випадку проводиться додаткові заходи які потребують часу. Приносимо вибачення за завдані незручності і просимо зачекати прийняття рішення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝