Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Zelenskijsasha 26 вересня 2020, 12:22
Согласно условий договора по моему кредиту оплата частями я обязан вносить ежемесячный платеж до 10- го числа каждого месяца, что я регулярно и делал, но в августе 2020 года кроме 10 числа произошло неправомерное повторное списание обязательного платежа еще и 25.08.2020 г. То есть двойное списание ежемесячного платежа в нарушение договора. На мое письменное обращение в отделение банка согласно закона Украины об обращении граждан письменного ответа в течении 14 дней я так и не получил. В сентябре 2020 года я до 10 сентября внес ежемесячный платеж согласно договора, а 25.09.2020 г. Я получаю сообщение что произошло списание ежемесячного платежа по кредиту оплата частями, то есть банк без предупреждения клиента самовольно, в нарушение условий договора изменил дату снятия ежемесячного платежа по кредиту.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 12:26
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо Вам пояснення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 вересня 2020, 13:20
Олександре, дякуємо за очікування відповіді. Наразі, дійсно, платіж за послугу «оплата частинами» списується у дату білінгу, при цьому на дану операцію буде діяти пільговий період. Приносимо вибачення, якщо дана ситуація завдала Вам незручності. Стосовно надання відповіді на Ваше письмове звернення, повідомляємо, що лист направлено Вам на вказану адресу 17.09. У випадку наявності додаткових питань, просимо зателефонувати нам до Інформаційного центру, або написати в чаті системи«Райффайзен онлайн», з радістю все пояснимо. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0685812152 26 вересня 2020, 9:33
Доброго дня, я зробила покупку в інстаграм магазині, і після оплати товару мене заблокували, а товар не отримала. Ось карта на яку я оплачувала товар. Реквизиты для оплаты:

4149 5001 4438 3406

Проценко Ирина Михайловна
Ціна 999 грн.
Чи є можливість повернути гроші?
Допоможіть, у вас гарний сервіс.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 10:02
Доброго ранку! Ми передамо інформацію про дану ситуацію до відділу безпеки, але, на жаль, питання повернення коштів може бути вирішено лише в порядку, передбаченому законодавством. Банк не має підстав без розпорядження Клієнта або рішення суду списати кошти з рахунку клієнта. Просимо звернутися до правоохоронних органів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Кредитний договір 483147918 від22.07.2020 оплачено 23.09.2020 в сумі 3470 грн +99,72 грн 24,09.2020+ 50 грн 25.09.2020 Договір не закривають, а повідомлення від аваль банку про заборгованість посилають без суми
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 вересня 2020, 21:37
Доброго вечора! Зателефонуйте нам, будь ласка, до Інформаційного центру або напишіть у чаті системи «Райффайзен онлайн», ми переглянемо інформацію та надамо консультацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irok21 25 вересня 2020, 21:27
Недоплачений кредит у сумі 1680 гривень, а вони вже присилають смс з погрозами, якщо протягом 3-х робочих днів не буде сплачено то вони передадуть кредит 3-й особі, це при тому, що Райффайзен бачив яка у мене сума кредиту скоротили мене з роботи. Я колишній працівник Райфа.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 вересня 2020, 21:34
Доброго вечора! Згідно укладених з Клієнтами договорів Банк, у випадку прострочення сплати планових платежів, має право інформувати Клієнта про необхідність виконання умов договору та про наслідки у разі їх порушення. При цьому, ми завжди готові йти назустріч Клієнтам у випадку виникнення фінансових складнощів. Ви можете заповнити заявку на зміну умов кредитування на сайті Банку, ми проаналізуємо ситуацію та надамо
можливі варіанти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 вересня 2020, 15:59
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 29.09.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
natabyh71 24 вересня 2020, 14:46
Сегодня получила смс такого содержания «Shanovniy klient! Vasha karta bude zablokovana bankom. Terminovo proidit avtorizaciu, abo zatelefonuite: +38(044)227-85-94 +38(050)295-14-25 RaiffeisenBankAval.ua»
Получено это сообщение с номера +38091 961 6729. Карточки райфайзен банка у меня нет- разберитесь с мошенниками которые портят Вашу репутацию!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 вересня 2020, 14:52
Доброго дня.
Дякуємо Вам за повідомлення. Для можливості фіксації інформації та направлення до безпеки Банку, просимо Вас в особистих повідомленнях зазначити Ваш номер телефону, на який прийшло дане смс.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
tyvoniuk 23 вересня 2020, 15:31
Відділення за адресою: Рівне, вул. С. Петлюри, 35
Довелося оформити картку в банку для отримання зп.
1. Представник банку не надав вибору яку саме картку я бажаю, а констатував факт: «У вас пакет такий, картка Gold».
2. Додаток під Android спершу був тормозний. Вийшло оновлення і о чудо він взагалі на моєму телефоні не запускається! Будь яке звернення в службу підтримку супроводжується стандартними: «очистіть, перевстановіть, скачайте ось цей магазин і з нього скачайте оцей додаток». Загалом — не допомогло. Попросив попередню версію додатку щоб хоч з тормознутим але працюючим мобільним банкінгом працювати — зась.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 вересня 2020, 15:39
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за те, що не виправдали Ваших очікувань. Ми готові перевірити якість наданої Вам у відділенні консультації, якщо зазначите свої данні у особистому повідомленні. Обов’язково проведемо роботу з працівником, щоб таких випадків не траплялося у майбутньому. Що стосується додатку, дійсно, попередню версію встановити не можливо. Зателефонуйте у наш Інформаційний центр, давайте спробуємо розібратися чому не запускається нова версія додатку.
З повагою
@RaifHelp
Евгения Данилюк 23 вересня 2020, 10:30
В данном банке делала оплату за обучение ребенка за границей. Через приложение университета, которое честно предупреждает о своей комиссии. «Аваль» не пропустил возможность воспользоваться ситуацией и взять дополнительную комиссию за платеж. Хотя такого быть не может. Согласно законодательству, банк не имеет право брать комиссию при оплате за обучение. Они это сделали задним числом, когда платеж был проведен. Крайне возмущена. Буду переходить в другой банк. Этот очень дорогой и непорядочный.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 вересня 2020, 10:38
Доброго ранку! Нам прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про обслуговування в Банку. Запевняємо, що всі комісії за проведення платежів утримуються, виключно, у відповідності до діючих в Банку тарифів, з якими Ви можете ознайомитись на сайті за посиланням: https://www.aval.ua/ru/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya. За проведення операцій на сторонніх сайтах, дійсно, утримується комісія під час фактичного списання коштів з рахунку. В разі, якщо залишаться питання просимо звернутися до нас в чаті системи «Райффайзен онлайн» надамо детальну інформацію та допоможемо розібратись та, сподіваємось, що Ваше враження від обслуговування в Банку зміниться на краще.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
0688750789 21 вересня 2020, 12:57
В банк поступило письмо оснятии ареста детского счета 7.09. В 10.35. Заказное письмо. Банк не мог его найти его неделю. Потом нашли. Говорят не хватает какого то документа. На вопрос какого. Ответа не поступило. На следующие звонки операторы говорят, что письмо уже не поступало им в банк. Это третье письмо оснятии ареста. Не рекомендую никому банк РАЙФФАЙЗЕН БАН АВАЛЬ. так как они лишают матерей одиночек детских денег.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 13:04
Доброго дня! Напишіть нам, будь ласка, в чаті системи «Райффайзен онлайн» ми перевіримо інформацію та надамо коментарі. На жаль, надавати інформацію, яка стосується рахунків на загальнодоступному сайті не маємо можливості.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 вересня 2020, 15:26
Доброго дня! З Вами зв'язалися працівники Інформаційного центру, для надання роз'яснень.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hogvarts 21 вересня 2020, 12:30
Скажіть будь-ласка, для кого розроблявся новий інтерфейс онлайн-банкінгу? rbo.aval.ua/ibank — абсолютно не зручний у користуванні ресурс. Цікаво ви серед бугхалтерів його тестували? ані шрифти, ані іконки, ані кольори — жодної зручності. Враження, що цей банкінг створений для «мімішних блондинок». Бухгалтер на створення платіжки має витрачати меньше хвилини, а не 5 хвилин. Шрифти, іконки в роботі бухгалтера мають бути максимально зручними для читання і сприйняття, а не «красивими».
Дуже сподіваюсь, що мій коментар хочаб підштовхне до вивчення потреб частини ваших клієнтів-користувачів ресурсу, а саме бухгалтерів
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 12:36
Доброго дня! Дякуємо за відгук, адже нам дуже важливо отримувати зворотній зв'язок від наших Клієнтів і змінюватись на краще. Обов'язково передамо Ваші зауваження до підрозділу, який займається розробкою.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Алексей Медведев 21 вересня 2020, 12:26
21.09.2020 я звернувся на гарячу лінію банку. На жаль моє очікування на протязі 15-20 хвилин виявилося марним. Дякую я вирішив мої питання в іншій фінустанові. Ніколи не порекомендую. Міняйтеся.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 12:32
Доброго дня! Приносимо вибачення за те, що змушені були очікувати, це дійсно неприпустимо і тут нема сенсу виправдовуватись. На жаль, іноді все ж виникають черги на лінії Інформаційного центру. Ми робимо все можливе для того, щоб такі ситуації не траплялися і наші Клієнти могли вчасно отримати відповіді на свої питання.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Кравченко 18 вересня 2020, 19:19
На роботі в серпні переоформили зарплатну картку, видали нову Райф картку. Через 2 тижня посіяв, прийшов в банк оформити нову. За термінове формлення запропонували або за 250 грн Visa reward чи безкоштовно Visa Instant. Я собі вирішив що мені звичайної картки достатньо. Я все одно всю зарплатню знімаю чи в касі банку чи в банкоматах, немає різниці, і там і там можна безкоштовно, але є якісь обмеження по суммі, треба більш детальніше в тарифах подивиись.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 19:26
Доброго вечора! Ми розробляли нашу нову карту турбуючись про наших Клінтів, тому пропонуємо дуже зручні умови:) з деталями по тарифам можна ознайомись на сайті Банку, а якщо виникнуть питання, завжди раді допомогти в Інформаційному центрі або в чаті системи «Райффайзен онлайн». Сподіваємось Ви будете й надалі з задоволенням користуватись карткою.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 вересня 2020, 17:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.09.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Скляренко 18 вересня 2020, 19:06
З урахуванням подій у світі перевили майже повністю бізнес в онлайн, тому стало питання отримання безготівкових переказів. З банком знайомий давно, то ж вирішив оформити додаткову картку саме тут. В банку запропонували пакет Visa Reward, непогані умови. Оформлення безкоштовне, за обслуговування платити не потрібно. Умови для зняття коштів вигідні, зарахування коштів на рахунок безкоштовно, лише беруть відсоток за конвертацію, якщо переказ не в грн всього 1%. Використовую також для онлайн покупок, з послугою 3D Secure це безпечно. В цілому довольний, поки немає претензій.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 19:10
Доброго вечора! Ми, в першу чергу, при розробці наших нових карток, намагалися подбати про те, щоб нашим Клієнтам було зручно ними користуватися. Сподіваємось, що нам це добре вдалося і Ви будете задоволені. Дякуємо за відгук.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 вересня 2020, 17:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.09.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
NataliYase 18 вересня 2020, 14:09
Почистить інформацію про ваші банки. Яких немає. Майте совість. Пів дня шукала. На карти є, а по факту такого банку там немає. Горячая лінія не відповідає, дозвонитися до оператора не можливо. Це якийсь жах а не банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 14:16
Доброго дня! Нам прикро, що у вас виникли незручності при пошуку відділень нашого Банку. Маємо зазначити, що з актуальною інформацією щодо адрес та графіку роботи відділень Ви можете ознайомитися на офіційному сайті Банку за посилання: https://www.aval.ua/viddilennya. Щодо інформації на інших сайтах, з питань її оновлення необхідно звертатися до підтримки цих ресурсів. Також, завжди раді допомогти Вам у будь-якому питанні, якщо напишете нам у чаті системи «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 вересня 2020, 14:23
Додатково повідомляємо, що у м. Лозова, Харківської обл. є відділення нашого Банку за адресою:  вул. Михайла Грушевського, 4.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Alinaryk30 18 вересня 2020, 12:53
Наша компанія вирішила перейти на картки від банку Аваль. Всі задоволені цим рішенням, тому що зарахування зарплати тепер відбувається без відсотків. І обслуговується картка безкоштовно. Ще зручним є те, що поповнення картки готівкою теж безкоштовне через термінали Easypay, вони знаходяться і в метро, і в супермаркетах, тому за потреби це можна зробити без проблем.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 12:58
Доброго дня! Дякуємо за відгук про нашу нову картку! Сподіваємось і надалі будете з задоволенням нею користуватися. А ми, зі свого боку, докладаємо зусиль для надання зручних та якісних банківських продуктів і послуг для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Диана Кандалян 17 вересня 2020, 11:55
Оформила карту в этом банке для родителей. Сестра живёт заграницей и часто делант денежные переводы. Решили открыть райфкарту именно тут, так как родители получают пенсию на карту этого банка, уже знакомы с этим банком. За конвертацию процент не большой — 1%, на карту поступают за несколько дней. Снимают сразу в касе банка, от 5 тыс грн не взывается комиссия. Установила себе на телефон приложение Райф онлайн, что бы контролировать счет плюс приходят сообщения по орепрациям по карте. Обслуживание бесплатное. Дополнительно оформили за 100 грн карту для отца. Получается две карты на один счёт. На данный момент всё нравится, ещё не было проблем с зачислением и пользованием карты.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 11:57
Доброго дня! Дякуємо за відгук про нашу нову картку! Користуйтеся з задоволенням, а ми й надалі будемо розробляти нові зручні банківські продукти для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Ирина Савицкая 17 вересня 2020, 10:57
Проконсультуйте, будь ласка, співробітників банку що до того, як треба спілкуватись із клієнтами по телефону. Що, як мінімум, не виховано хамити, тим паче, кидати слухавку! Склалось враження, що дівчина (співробітник банку) забула, що вона знаходиться на роботі, а не на лавочці біля під’їзду. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 11:03
Доброго ранку! Дякуємо за Ваш відгук та приносимо вибачення в разі, якщо мало місце некоректне спілкування з боку працівника Банку. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію та зробимо все можливе для недопущення подібного в майбутньому. Але для цього просимо Вас повідомити з якого номера телефону Ви зверталися та до якого підрозділу, а також вказати дату звернення. Дані можна надати у особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
timval 17 вересня 2020, 9:52
Очень часто в банке нет наличных гривен для обмена российских рублей, особенно после 12 часов. Может необходимо больше заказывать через экспедиторов?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 9:57
Доброго ранку! Приносимо вибачення за завдані незручності. На жаль, обмін валюти на гривню здійснюється в межах доступної суми в касі Банку на момент Вашого звернення. Залишок коштів в касі залежить в тому числі і від кількості та сум операцій, що проводять Клієнти і спрогнозувати які не завжди можливо. В той же час, ми обов’язково приймемо до уваги Вашу рекомендацію, якщо повідомите назву або адресу відділення, в яке зверталися.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Pavel1234567896 16 вересня 2020, 14:40
пришел в отделение закрыть карточку, в отделении сказали, что карта закрывается в телефонном режиме. подал заявку по телефону, сказали перезвонить и уточнить через 2 недели. прошло 2 недели, звоню узнать закрыли ли мой счет и карточку, некокое создание по имени Ирина мне 30 минут лила в уши всякую ересь… ей сильно хотелось знать СЕКРЕТНОЕ слово, но беда в том, что я не знаю этого слова, открывал карту не я. мне отказывает в ответе на мой вопрос, заметьте я не прошу денег либо какой конфидиальной информации, я спрашиваю закрыт ли мой счет и карточка, которую я предварительно обнулил… не хочу лет через 5 узнать, что за обслуживание данной карты мне выставит счет этот *** банк… это создание не представляется, через 30 минут разговаора с трудом выбил что ОНО числится под номером 58, хотя не удивлюсь, если оно меня обмануло
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 вересня 2020, 14:48
Доброго дня!
Для отримання інформації по рахунку, в тому числі і щодо його закриття, потрібно ідентифікувати Клієнта. Така ідентифікація здійснюється шляхом запиту слова-паролю. Ми перевіримо якість консультації та надамо коментарі, якщо Ви в особистих повідомленнях зазначите номер телефону з якого зверталися до Інформаційного центру та дату звернення. Додатково, в разі, якщо Ви користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете написати нам в чаті, ми без запиту додаткової інформації перевіримо чи закрито Ваш рахунок.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 вересня 2020, 14:15
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Оскільки Ви звернулися не з фінансового номеру, оператор, дійсно, без проведення додаткової ідентифікації, не міг повідомити Вам інформацію по рахунку (в тому числі і стосовно того, чи є він закритим). На жаль, у випадку якщо Ви не пам'ятаєте слово-пароль, та не маєте можливості зателефонувати з фінансового номеру чи написати нам в системі «Райффайзен онлайн», змушені просити Вас звернутися у відділення Банку з паспортом для перевірки стану рахунку. Приносимо вибачення за  незручності.
З повагою
@RaifHelp.
7945708 15 вересня 2020, 17:20
Відділення за адресою: Одеса, вул. Варненська, 11
Являюсь клиентом банка на протяжении нескольких лет(больше 5 точно), открыт валютный счёт, на который получаю зарплату мужа. Были разные времена, и перебои с валютой. Периодами получала частями. Естественно предварительно всегда звонила в отделение и заказывала сумму! Вот и вчера позвонила, заказала, но меня сразу предупредили, что всю сумму не получу, т.к. в банке валюты нет! Сегодня приехала в отделение, в котором кассир развёл руками и сообщил, что в кассе даже 10$ нет! Объяснение меня вообще убило!: — валюты нет, т.к. в Украину не прилетел самолёт с деньгами, этот самолёт не пустили из-за карантина, и такое положение не только в Райффайзенбанк, а и во всех банках Украины!!! Обслуживаюсь в отделении г.Одесса, ул Варненская 11
Жду объяснения ситуации!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 17:52
Доброго дня! Дякуємо за відгук та приносимо вибачення, що дана ситуація завдала Вам незручностей.
Обов'язково перевіримо інформацію та надамо Вам коментарі.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 вересня 2020, 9:52
Доброго ранку! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. За наявною інформацією з Вами зв’язалися працівники Банку в телефонному режимі, принесли вибачення та надали роз’яснення з приводу виниклої ситуації. З працівниками відділення проведено роботу з метою недопущення подібного в майбутньому. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для надання якісних послуг нашим Клієнтам та дуже шкодуємо, що завдали Вам незручностей. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
7945708 15 вересня 2020, 16:55
Почему не выдают валюту в отделении???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 16:58
Доброго дня! Видача валютних коштів у відділенні здійснюється у межах наявної суми та, в деяких випадках, за попереднім замовленням. Просимо Вас вказати свій ІПН та назву/адресу відділення, до якого зверталися, ми все перевіримо та повідомимо Вам.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝