Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ужаснейший банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
zheliaskovy 25 серпня 2022, 10:52
Хотел заказать снятие наличных (валюты) в отделении города Сарата (Одесская область). Оператор ответил что я не могу заказать валюту и я должен ехать лично в банк узнавать есть ли она в наличии. Нахожусь в городе Арциз, то есть чтобы узнать есть ли валюта мне нужно ехать в другой город. Приехал я в это отделение, а валюты нет. В банкомате снял гривну, но курс доллара всего лишь 36.5, а на кассе 40.6. То есть теряется довольно большая сумма. Ужаснейший банк сам по себе, Саратское отделение не при чем, к ним претензий не имею.
В общем какой вывод: банку клиенты безразличны, клиент должен сам ехать в другой город в отделение узнавать есть ли валюта, невозможно заказать заранее. Очень советую не пользоваться услугами данного банка, вам он предоставит одни неудобства.

В негативных сторонах банка к указанному ниже добавлю: мало отделений, неудобное их расположение,
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 серпня 2022, 10:59
Доброго дня.
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Хочемо зауважити, що замовлення валюти здійснити можливо виключно у випадку зняття вже зарахованих коштів у валюті з рахунку. Якщо здійснити замовлення коштів бажаєте для обміну з гривні — в такому випадку, обмін можливий виключно за зверненням до відділення в порядку черги, для здійснення придбання валюти готівка не резервується, тому, на жаль, оператор не може Вас проінформувати, чи буде на момент Вашого звернення до відділення доступна для придбання валюта.
У випадку, якщо Ви намагались провести замовлення саме для зняття готівки з валютного рахунку — просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 жовтня 2022, 17:27
Доброго дня. Перш за все хочемо подякувати за очікування та сигнал. Ваше звернення дає можливість нам стати кращими, перевірити достовірність консультацій та підкреслити те, над чим потрібно більше працювати.

Щодо Вашого запиту: нам би дуже хотілось допомогти та замовити суму, щоб Ви прийшли та отримали свої кошти у валюті, проте на жаль, вказане Вами відділення знаходиться в жовтій зоні, гарантувати постачання до нього Банк не в силі, так як піклуємось про безпеку наших співробітників і якщо є загроза життю — вибір очевидний. Саме з цієї причини кошти можна отримати за зверненням в живій черзі та при наявності залишку в касі.
Додатково по курсу: є курс в касі, в додатку та по картковим операціям. Вони різні. При знятті готівки з валютного рахунку чи при розрахунку відбувається конвертація за комерційним курсом Банку по картковим операціям, тому Ви могли помітити різницю.

Дійсно, шкода, що ця ситуація завдала клопоту та втрат, це все суттєво вплинуло на Ваше враження про Банк, проте ми є заручниками ситуації в країні і не всі відділення можемо гарантовано забезпечувати валютою вчасно.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 жовтня 2022, 17:27
#
Корисний коментар
Доброго дня. Перш за все хочемо подякувати за очікування та сигнал. Ваше звернення дає можливість нам стати кращими, перевірити достовірність консультацій та підкреслити те, над чим потрібно більше працювати.

Щодо Вашого запиту: нам би дуже хотілось допомогти та замовити суму, щоб Ви прийшли та отримали свої кошти у валюті, проте на жаль, вказане Вами відділення знаходиться в жовтій зоні, гарантувати постачання до нього Банк не в силі, так як піклуємось про безпеку наших співробітників і якщо є загроза життю — вибір очевидний. Саме з цієї причини кошти можна отримати за зверненням в живій черзі та при наявності залишку в касі.
Додатково по курсу: є курс в касі, в додатку та по картковим операціям. Вони різні. При знятті готівки з валютного рахунку чи при розрахунку відбувається конвертація за комерційним курсом Банку по картковим операціям, тому Ви могли помітити різницю.

Дійсно, шкода, що ця ситуація завдала клопоту та втрат, це все суттєво вплинуло на Ваше враження про Банк, проте ми є заручниками ситуації в країні і не всі відділення можемо гарантовано забезпечувати валютою вчасно.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися