Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Прийшовши вчора у відділення оператор сказала що немає пластики для відкриття карти в USD на питання коли буде пластик відповіла телефонуйте на гарячу лінію вони скажуть коли приходити. Сьогодні зателефонував на гарячу лінію сказали пластик є приходьте, прийшов оператор зразу каже ви вчора були я вам сказала пластику нема, я її кажу що з гарячої лінії сказали що є, відповідь оператора не, коли буде ми незнаєм.
Дак у мене запитання навіщо мене ганяють туди-сюди і де правда?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 19:11
Доброго вечора!
Для можливості аналізу ситуації, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код та номер телефону з якого Ви звертались до Інформаційного центру для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою,
@RaifHelp
Vvoloschyk2504 1 квітня 2022, 5:18
У Райффайзен Банку не кредитні канікули, а лохотрон!!!
Відмінити кредитні канікули і відразу ж в цей день зняти проценти, без попередження, без змоги дати людям хоч 1−2 дня щоб погасити кредитну картку, які ви доречі з початком війни відразу ж заблокували, це можуть зробити лише рашисти в такий важкий період для Українців!
Я все розумію, що ніхто не відміняє проценти і таке інше…, але запровадити кредитні канікули і відразу після їх закінчення, ЗА ПЕРІОД САМИХ КАНІКУЛ, зняти проценти, при тому що ніколи не було ніяких протерміновок по кредитній картці — це кощунство!!!
Але про що можна говорити коли цей банк продовжує працювати в країні агресор, яка безжально вбиває цивільних в Україні…
Ніколи і нікому не пораджу цей банк!!! І взагалі дуже надіюсь що цей банк скоро зникне в Україні… Слава Україні!!! Смерть ворогам!!!

PS: Ваша відповість типу — у нас не достатньо інформації… вообще ні о чом… ви прекрасно розумієте про що люди пишуть…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 11:47
Доброго дня!
У нових правилах НБУ щодо роботи банків під час війни зазначено: «Скасування відсотків за користування кредитними коштами не передбачено і є правомірним. Кредитні канікули – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення. Також кредитні канікули – це право кредитора, а не його зобов’язання. Якщо позичальники мають достатній запас ресурсів, щоб продовжувати діяльність та обслуговувати позики, варто їх надалі сплачувати».
Деталі https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni.
Про завершення дії кредитних канікул ми здійснили інформування у вигляді смс-повідомлення, після чого у день білінгу(день формування мінімального платежу), у разі виходу карти з пільгового періоду, були виставлені відсотки, нараховані за період користування кредитного ліміту.
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії та діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
e4937om2 31 березня 2022, 22:11
Райффайзен скасував кредитні канікули після дати пільгового періоду і одразу нарахував відсотки за 2 місяці (лютий і березень). З боку нормального банку було б непогано хоча б наперед повідомити про відміну кредитних канікул. Але Райффайзен нормальним банком назвати неможливо.

Закрила кредитку в цьому банку. Сподіваюся що після збільшення податків для компаній які працюють в росії, цей банк також закриється
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 11:58
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід. Проте, про завершення дії кредитних канікул було здійснено інформування. Після чого, у день формування мінімального платежу за умови закінчення терміну дії пільгового періоду було виставлено платіж на погашення відсотків, згідно кредитного договору.
Raiffeisen Bank International заявив, що переглядає свою позицію у Росії, в тому числі розглядає ретельний спланований вихід з А Т Райффайзенбанк в Росії. З перших годин війни RBI рішуче засудив агресію РФ проти України, виконує всі міжнародні санкції, надає гуманітарну допомогу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
fireeli 31 березня 2022, 16:58
Отменили кредитные каникулы в самый истощенный момент для людей!
4 дня назад положил на кредитку 13500 и сегодня был ошарашен тем что начислили каких-то процентов да еще и зарплатную карту в минус загнали.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 12:03
Доброго дня!
Кредитні канікули – це відтермінування сплати боргу, а не його прощення, на жаль.
Райф вже підтримав Вас, надавши кредитні канікули на погашення заборгованості та відсотків за вашим кредитом, на один місяць, у березні. Але, Ми просимо Вас здійснити наступний плановий платіж згідно графіку погашення за Вашим кредитним договором.
Про завершення дії кредитних канікул було здійснено інформування. Після чого, у день формування мінімального платежу за умови закінчення терміну дії пільгового періоду було виставлено платіж на погашення відсотків, згідно кредитного договору.
Погашення кредитної карти відбувається щомісячними автоматичними списаннями з зарплатного рахунку. Якщо коштів на зарплатному рахунку недостатньо, платіж резервується на рахунку, а після поповнення рахунку та відображення цього поповнення в виписці — списується і зараховується на кредитну карту.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Yuriy1604 31 березня 2022, 13:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Декабристів, 12/37
Я, на жаль, скористався «рекламою» банку в відкрив в додатку віртуальну карту в євро, так як знаходжусь за кордоном. До мого сорому, я не зрозумів що насправді це не являється справжньою віртуальною картою, так як номера, терміна дії та коду на неї в додатку немає. Тобто розплатитися в супермаркеті цією картою (чи зняти готівку за кордоном) вам не вдасться — ви просто не прив’яжете її до GooglePay/ApplePay.
Шкода, що я це не зрозумів раніше і навіть поповнив цю «карту» (з карти Revolut), про що зараз шкодую. До того ж Райф за поповнення через SWIFT взяв комісію 10 євро, хоча ніби то всіх комісії скасовані. Якби не так! Причому зі сторони Revolut комісії не було, і на ненависний Райфу Монобанк, наприклад, гроші дійшли без комісії.
Як результат — гроші в Райфі просто «зависли». Бачу їх на віртуальній «псевдокарті», але користуватись ними не можу. Єдине що можливо — продати валюту і зняти готівку з гривневої карти, тобто двічі втратити на конвертації. Як на мене, це граничить з шахрайством зі сторони банку. Бо це не є картою, якщо поповнити її можна, а от зняти гроші — ні! Жах! Це при тому що у всіх інших банках випуск віртуальної карти (справжньої) — це справа кількох секунд!!!
Кілька разів писав у підтримку. Перший раз порекомендували завантажити неіснуюче оновлення і ніби все запрацює (буде і номер, і код, і термін дії). Але на PlayMarket жодних оновлень не має, остання версія від 7 лютого.
Вдруге вже добу не відповідають, мають немає що сказати…
Телефона служба підтримки теж не допомогла. Мабуть всі дуже зайняті розвитком бізнесу в росії.

П. С. Рекомендую банк всім своїм ворогам! А сам мрію зняти кошти і забути як про такий «сервіс» як про страшний сон.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2022, 13:55
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід отримання сервісу.
На даний час ми надаємо послугу відкриття поточного валютного рахунку, до якого дійсно непередбачено відкриття карти та карткового рахунку із вірутальною картою. При відкритті карткового рахунку, дані необхідні для під'єднання до мобільного гаманця Apple Pay/Google Pay відображені у розділі «Деталі» за валютною картою.
Для можливості аналізу ситуації просимо Вас надати Ваш ідентифікаційний код у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Avalanchi 31 березня 2022, 13:10
Итак, результат кредитных каникул в связи с военным временем:

1. Сотрудники не предоставляют информацию по условиям, и как следствие невозможно определить уровень опасности услуги. Информация предоставленная на сайте ничтожна и недостаточна;

2. Платеж на конец февраля был действительно отменен. НО добавлен (!) к сумме платежа на конец апреля, а сам обязательный платеж был перерасчитан, потому что проценты продолжили начисляться и были ДОБАВЛЕНЫ к телу кредита.

В результате:
в апреле платить в два (!) раза больше; ВСЕ последующее платежи были увеличены, «спасибо» хоть вместе со сроком кредита.

3. Был снят платеж в конце марта.

Конечно же, произошло подорожание стоимости кредита. Но когда? В военное время? Это серьйозно?

Это кредитные каникулы и снижение финансовой нагрузки?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2022, 13:18
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SlJane 31 березня 2022, 10:44
В чоловіка кредитна картка від авалю. За всі роки, які користувалися жодного разу не було затримок з платежами з нашого боку. Та от коли якісь надзвичайні ситуації, банк взагалі не йде ні на які поступки. Спочатку Ковід, коли чоловік не працював, і в нас троє дітей. Але банк на це незважав та продовжував списувати, загнавши в такий мінус, що ми останній рік просто намагалися хоч якось вийти хоча б в нуль. І звісно на всі звернення та прохання про якісь канікули жоден менеджер так нічого і не відповів. Ніхто нічого не знає, «списання йдуть автоматично», і на цьому всі наші розмови з ними закінчувалися. Ну як це так, що менеджери не можуть дати ніякої відповіді?
А зараз. В країні війна, ми не працюємо, всі на захисті країні. І аваль, як завжди на «висоті». Спочатку повністю блокується кредитка, ну ОК, хай так. Але в той час, як інші банки автоматично дають кредитні канікули, і самі ж автоматично їх продовжують, аваль списав абсолютно всі кошти, які були на рахунку чоловіка, з своїми якимось подвійними платежами незрозумілими. І менеджер знову ж таки :«ой, ми нічого не можемо зробити". Та АЛЛЬО, ми були вимушенні покинути свою домівку, живемо не вдома, трьох дітей потрібно якось кормити, одяг якийсь. Чоловік допомогає країні, і в цей час йому тепер думай, де побиратися, щоб хоч на хліб було… Слів просто немає. Нікому не раджу цей банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:04
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації просимо Вашого чоловіка звернутись до нас у Чаті додатку Райф Онлайн(меню «Більше» -Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Анастасії. МінФін».
На жаль, ми не можемо надати інформації Вам за рахунком іншої особи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
OLEKSANDR SEIDAMETOV 30 березня 2022, 19:51
Банк после 24 числа закрыл все кредитные лимиты, даже у тех кто не выходил из льготного периода, загнав карты в минус. Затем дал кредитные каникулы на 1 мес., а спустя месяц начислил проценты и выписал ежемесячный платеж. При этом не возвращая кредитный лимит. А по договору кредитом наличными вообще сделал 2-е списание, ну точнее с текущего счета деньги списал, а на карточном счете сделал заморозку средств на туже сумму, тем самым выведя дебетовую карту в минус. Мало того что в их тех. поддержку не дозвониться, но даже когда ты до них дозваниваешься они отвечают, что эта техническая проблема и они ее решат когда смогут. А не хочет ли банк заплатить проценты за такой «hold»??? (Кстати так как это «Hold» он в выписке не отображается, просто минус на карте, магия не так ли?) Или в целом пойти зарабатывать деньги только в стране агрессоре, которой они даже swift обеспечивают. Возникает вопрос, а нужен ли такой банк со схемами напоминающими мошенничество???
https://www.raiffeisen.ru/ тут можно посмотреть список услуг банка в РФ.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2022, 8:35
Доброго дня! У зв'язку із поточною ситуацією у країні Банком було прийнято рішення про обмеження використання кредитного ліміту. При цьому, ми запропонували послугу кредитних канікул, згідно якої передбачено скасування обов'язку внесення планового платежу у березні як за кредитною картою, так і за кредитом готівкою. При підкюченні послуги за споживчим кредитом передбачено: 1) зміщення платежу на 1 календарний місяц з подовженням терміну кредиту на 2 місяці; 2)Сума несплачених відсотків додається до тіла кредиту.
Нарахування відсотків відбувається у стандартному режимі.
Погашення платежу за кредитом готівкою може відбуватись автоматично з карткового рахунку. Резервація відбувається за 5 календарних днів від дати погашення. За відсутності на балансі необхідної суми для списання платежу може буди відображено від'ємний залишок, проте нарахування відсотків за таку резервацію відсутньо.
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії. Також ми припинили відносини з клієнтами та грошима, що мають російське чи білоруське походження.
Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання
Ірина Щербак 30 березня 2022, 1:23
Доброго дня.
Суть питання у тому, що банк для початку присилає повідомлення про льотний період за кредитною картою, а потім без будь якого повідомлення просто знімає кошти — ВСІ на платіж.
Після дзвінка до підтримки банку, співробітник пояснив що повідомлення просто не прийшло.
Скинув мені силку на реструктуризацію, але є один нюанс — заявку розглядають протягом 7 робочих днів, а кошти всі зняли вже.
Хочу нагадати, що без попередження.
Ситуація така — я єдина хто працює в сім'ї на забезпеченні в мене двоє пенсіонерів, брат лишився без роботи, банк зняв останні кошти які були в нашої сім'ї, ми щей проживаємо в місті де ведуться бойові дії.
Взагалі банк вважає що рахунками клієнтів, банк може користуватися на власний розсуд.
Я не розумію, чому такий банк взагалі працює, адже ці дії не законні: 1. Без попередження знімає кошти з рахунку.
2. Блокує картки
3. Блокує планові платежі за 5 днів до дати оплати
4. Резервує кошти у подвійному розмірі.
До якої Європи ми йдемо, якщо в нас фін.установи собі таке дозволяють.
4149********1529
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2022, 9:44
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Олександр Скакун 29 березня 2022, 21:48
Користувався карткою банку більше двох років (картка 4149****6761). Останні зарахування були 20/02. Останній раз знімав кошти 23/02. Частину коштів залишив на карті, хоча мав можливість зняти всі кошти, але дослухався до поради НБУ, що проблем з картами не буде при розрахунку. І ось з подивом при розрахунку десь 15/03, що моя карта та рахунок заблоковано. При цьому ні попередження ані дзвінком, ані в додатку, ані на пошту не отримав. Після 4 днів телефонування на гарячу лінію, нарешті отримав відповідь, що мені потрібно підійти у відділення та надати пояснення по операціях по карті і більше варіантів не має. Хочу сказати, що сам з Херсону, який є окупований і в якому не працюють відділення банку!!! Який цинізм мають працівники РБА, щоб таке казати!!! Тобто вони дають варіанти, які навіть неможливо реалізувати. Але я виіхав з Херсону, тож мав можливість прийти до банку в іншому місті. Після півгодини спілкування з працівником, виявилося, що вона не в курсі, що з моєю карткою та не може сказати нічого!!! Прийшлося знову телефонувати на гарячу лінію і тільки потім, після того як прийшов начальник відділення мені пояснили, що я повинен надати якісь роздруковані документи, які підтверджують зарахування коштів на мій рахунок. Тобто у військовий час, при тому, що мій город окупований рашей, а я переїхав з мінімум речей та телефоном — я маю десь найти документи, та ще й роздрукувати іх!!! Я надав пояснення, що операції з зарахування є продаж моїх особистих речей з колекції на інтернет аукціоні які здійснюються між фізичними особами, і при цьому ніяких паперових документів не потребують. При цьому такі продажі я здійснював на протязі 2021 р. і банк зарахував кошти без питань, хоча мав перевіряти походження коштів саме при зарахуванні!!! На питання, на якій підставі арештовані кошти, надати письмове пояснення з посиланням на статті Закону — у відділенні та гарячій лініі нічого не кажуть. Відповідь одна — чекайте, ми вам зателефонуємо. І так вже 10 днів. Наразі в мене закінчуються кошти, які я зняв. Купити продукти чи щось інше я не маю можливості, а банк фактично вкрав мої кошти, та не надає жодних пояснень!!! При цьому з розмов у відділенні, я розумію, що таким чином вони блокують багато людей і це у військовий період.
Райфайзен на сьогодні так і не припинив співпрацю в раше! Всі іх відмовки, що на це потрібен час, або, що райф на Україні, це іншій банк від раші — це є посміховиськом, та виглядає як відмовки руських, що війну почав путлер, а ми ні до чого, та що ми йшли на навчання і не знаємо, що тут війна!!! Цей банк не тільки фінансує війну проти України в раше, а й краде кошти в звичайних українців у військовий час!!!
Уряд вже анонсував санкції проти компаній, які працюють в раше. Дуже маю надію, що і РБА теж потрапить у цей список. І призиваю українців відмовитися від співпраці з цим банком!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2022, 9:47
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SBut 29 березня 2022, 11:50
Після того як Райффайзен відмовився піти з росії, він руками свого дочірнього банку в Україні здійснює економічну диверсію проти нашої країни. Посилаючись на неіснуючу правову норму, Райффайзен заблокував рахунки всіх юридичних осіб, кінцевими бенефіціарами яких є резиденти України, які мають паспорти рф. Це є прямим порушенням Постанови НБУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», у п. 15 якої сказано «Зупинити здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь»
Або юристи банку настільки некомпетентні, що не знають що таке «резидент» і чим це поняття відрізняється від «громадянин» (у що я персонально не вірю), або керівництво Райффайзена свідомо діє на шкоду економічним інтересам України, безпідставно блокуючи законну економічну діяльність підприємств, які не мають жодного стосунку до держави-агресора.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2022, 15:50
Доброго дня! Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання.
Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій.
Також було прийнято рішення про припинення відносин з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження.
Татьяна Сидненко 26 березня 2022, 12:33
Відповідно до статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та з метою забезпечення життєдіяльності населення в умовах воєнного стану дозволити фізичним особам здійснювати видаткові операції з рахунків, на які накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує 100 000 (сто тисяч) гривень.банк отказывается мне разблокировать мои счета ссылаясь на то что заблокировв все счета, но в законе сказано за виконавчив документом, они мне отвечают за постановою все счета, закон им не писан мошенники больше нечего сказать
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 19:51
Вітаємо.
Ми розберемось в даній ситуції та надамо додаткові коментарі, за потреби запросимо необхідні дані в особистих повідомленнях.
З повагою,
RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 березня 2022, 13:52
Вітаємо та дякуємо за очікування.
Було встановлено, що відповідь на Ваше звернення неодноразово надавалась в чаті системи «Райф Онлайн», а також на офіційний запит від НБУ.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що дане питання може бути вирішено виключно на рівні виконавця арешту. Виконавець може надати паперовий документ про зняття арешту або постанову про арешт з вказанням суми до будь-якого відділення нашого Банка для вирішення питання.
З повагою,
RaifHelp
Проблема вирішена
Aleksandr Georgievich 25 березня 2022, 13:07
Я являюсь человеком, который осуществляет догляд за своей 80-ти летней мамой. Моя мама является инвалидом и пенсионером.
В настоящее время в связи с событиями в стране ей пришлось стать беженцем и выехать за границу.
Поскольку я осуществляю за ней догляд, то далее рассказ будет идти от моего имени.
Около 10-ти лет назад моей маме «посчастливилось» открыть счет для получения пенсии в Райффайзен банк аваль украина. А также получить карту 9804 56**** **** 0549 на этой «прекрасной» карте отсутствует cvv а, также присутствуют надписи: «pension» и «ПРОСТIР»
До настоящего время Райффайзен банк аваль украина с большим удовольствием получал прибыль от хранения денег моей мамы. Но сегодня возникла проблема с тем, что, находясь за границей, моя мама не может ни снять ден. средства со своей карты ни перевести их на другую свою карту (например карту Приват банка на которую она получает пособие по инвалидности и которая прекрасно обслуживается за рубежом). То есть мою маму полностью лишили возможности распоряжаться своими средствами. Как выяснилось, у этой кастрированной недокарты нет никаких функций кроме снятия наличных в банкомате Райффайзен банк аваль украина или в кассе банка.
А теперь о том, как я попытался решить эту проблему.
Звонок на горячую линию, оператор предлагает дать трубку маме далее собирается вся персональная информация, ФИО, номер паспорта, когда и кем выдан, идентификационный код, после оператор колл-центра радостно сообщает: «А вы шо, не знали шо вы едете за границу? Надо было перед отъездом в отделение банка и там бы вам сказали шо ваша карта не обслуживается за рубежом и кстати там же в отделении банка вы могли бы снять наличку.»
Хотелось бы уточнить, что перед отъездом я пытался попасть в отделение банка, но храброе и доблестное отделение Райффайзен банк аваль украина не работало. Также, как и не работали банкоматы Райффайзен банк аваль украина, в связи с отсутствием налички.
Далее с большим энтузиазмом в голосе оператор кол-центра сообщила, что, поскольку, моя мама не подписала какую-то «Публічну угоду», то банк ей ничем помочь не может.
То есть в реальности банка можно без полного пакета докуменов, например, без «Публічных угод» открыть счет, пользоваться ден. средствами клиента, эмитировать ему карту, позволить движение ден. средств по карте, но при возникновении ситуации, когда клиенту требуется помощь отмахиваться от клиента словами: ну вы же не подписали «Публічну угоду». Хотелось бы уточнить, что при открытии пенсионного счета в Райффайзен банк аваль украина, все документы необходимые для открытия и ведения счета были добросовестно подписаны клиентом. Предполагаю, что «Публічна угода» появилась позднее. То есть в реальности банка каждый клиент банка должен с интервалом, например, раз в неделю посещать отделение банка и задавать вопрос: «Уважаемый банк, а не появилось ли у вас никаких дополнительных соглашений и договоров, которые я обязан подписать, чтобы вы не заблокировали в любой момент мне доступ к собственным средствам?»
Рекомендую 100 раз подумать прежде чем связываться с этим банком.
Банку желаю, чтобы деньги 80-ти летней пенсионерки, которая и так лишилась почти всего, стали поперек горла.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2022, 16:09
Вітаємо.
Ми розберемось у Вашій ситуації та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Aleksandr Georgievich 21 липня 2022, 16:34
Проблема решена полностью. Доступ к средствам восстановлен. Со стороны банка огромное содействие оказала Ірина Кириченко. Вопрос закрыт.
Soopve 22 березня 2022, 15:54
Після здійснення платежу банк через 3 дгів, заднім числом списав додаткові комісії за закритий вже давно давним переказ. І всіма способами виправжовується, що це додаткова комісія за конвертацію. І що ми наперед не можемо знати скільки грошей трнба буде списати за дану операцію. Як так?
Це банк чи контора, яка гадає на кавовій гущі? Вони не знають скільки буде комісія за операцію. Вгадують чи що?
І як так? Додаткова комісія нараховується заднім числом через 3 дні після здійснення операції. По вже 3 дні як ЗАКРИТІЙ операції.

Ще питання, чому ж тоді в інших банках все гаразд і операції хдійснені в цнй же день пройшли без нарахування додаткових комісій ні під час платежу ні в кінці робочого дня ні тим більше після того як пройшло 3 дні, ТРИ ДНІ!!!

НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ послугами банку райфайзен аваль.

Надіюсь нац банк, чи мінфін відреагує на такі шахрайські дії зі строни банку.

І ще, доречі, гаряча дінія на яку відправляють праціаники Івано-франківського віділення не працює, за кілька годин спроб і очіеувань так і не вдалося звязатися з оператором. Просто ЖАХ.
А на запитання в чаті, оператор так і нічого не відписав. Навіть добрий день не написав. Могли би хоча б бота собі купити, щоб добрий день писав. Вкрали ж таку колосальну кількість грошей в Українського народу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 березня 2022, 16:02
Доброго дня. Нам дуже прикро, що обслуговування в Інформаційному центрі залишило після себе негативний досвід про роботу Банку вцілому, наразі дійсно є навантаження на операторів.
Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Запит на списання за правилами обслуговування рахунку може надійти до 8 календарних днів. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
Для можливості перевірки інформації по Вашому рахунку просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Mimimio 19 березня 2022, 15:35
Користуюся послугами банка два роки, тому не очікувала шахрайства від нього у такі складні часи.

25.02 вивела гроші на крипто платформу бінанс. Сплачувала у гривні. Прийшли смс-підтвердження, гроші успішно списалися, баланс на платформі поповнився. Коли я перевірила баланс наступного дня, на картці було МІНУС 110 тис. грн. Також банк стягнув штраф за «перевищення кредитного ліміту», хоча карта дебетова.

Підтримка відмовлялася повертати гроші, наводячи багато різних причин: подвійна конвертація, «гроші списалися із запізненням, тому ви не побачили, коли перевищили баланс» та інші. Після двох тижнів моєї боротьби із некомпетентною та зухвалою підтримкою банк повернув частину коштів, але повертати останні 25000 грн відмовляється категорично. Зараз на картці все ще мінус, жити немає на що.

Інакше як шахрайством це назвати неможливо. У жодному іншому банку таких проблем не було. З інших своїх рахунків гроші вивела без нарікань.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 15:39
Доброго дня.
Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
З повагою,
@RaifHelp
17yx 18 березня 2022, 22:06
Написано, что за кредиты сделали ставку 0, т.е без пени, насколько я понимаю. Но за кредитный лимит мне сняли пеню, как это можно понимать? Писал в тех. поддержку, просто игнорируют.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 9:48
Доброго дня.
Дійсно, наразі ми не нараховуємо штрафи та пеню за несвоєчасне внесення планових платежів по кредиту, проте відсотки по кредиту продовжують нараховуватись в стандартному режимі.
Ми перевіримо інформацію по Вашому рахунку та надамо додаткові коментарі.
З повагою,
RaifHelp
rogertr 18 березня 2022, 21:39
Чому досі не вимкнута російська мова з веб-сайтів банку? До російського Київстару з першого разу дійшло, що потрібно робити. І нічого не казали про війну, мовчки все зробили. Ви ж себе позиціонуєте українцями… А акціонери Ваші чого варті? Слабо бізнес у московії зупинити? Не бачу протестів з боку працівників українського банку. Вас усе влаштовує? Мене — ні!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 10:15
Доброго дня.
Raiffeisen Bank International заявив, що переглядає свою позицію у Росії, в тому числі розглядає ретельний спланований вихід з АТ Райффайзенбанк в Росії.  З перших годин війни RBI рішуче засудив агресію РФ проти України, виконує всі міжнародні санкції, надає гуманітарну допомогу.
На відміну від більшості компаній інших галузей, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій  перспективі через складне банківське регулювання.
Питання щодо відображення російської мови на сайті Банку в роботі.
З повагою,
Raifhelp
Winzo 14 березня 2022, 12:42
Проводят операцию по курсу в разы большему, чем отображается в приложении или на сайте банка. На 14.03 на сайте банка указан курс продажи Евро как 32.2, в итоге проводят по курсу 34.6, то есть на 1000 евро потеря 2300 грн
В момент операции нигде не выводят курс по которому проводят операцию. Оказывается этот мошеннический курс называется курс конвертации (а не карточный курс) и я его где-то на сайте в темном углу должен найти. Абсолютно не прозрачно и очень затратно.
Мошенники!
Продолжают работу в России.
Идут в след за русским кораблем!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 березня 2022, 12:49
Вітаємо.
Райффайзен Банк Україна не працює в Росії. Ми – Аваль – Райффайзен Банк Аваль – Райффайзен Банк Україна — український банк. Вже 30 років з перших кроків Незалежності ми створюємо та вибудовуємо банківську систему нашої держави.
В додатку «Райф Онлайн» відображаються курси купівлі/продажу валюти для операції в меню «Обмін валют». Інформація щодо курсів валют для проведення операції по картковим операціям знаходиться на офіційному сайті в розділі «Документи»: https://raiffeisen.ua/documents/currencies/exchange-rates
З повагою,
@RaifHelp
natali310192 13 березня 2022, 15:15
Дозвонитися в коллцентр — мінімум 5−7хв очікування. Хотіли скористуватися онлайн-банкінгом, на що мені відповіли, що треба піти у відділення і підписати згоду. Я під обстрілами маю йти у ваше відділення, яке скоріше за все також не працює? Невже не можна спростити процедуру під час війни? Кажу, що хочу тоді дізнатися баланс рахунку, на це оператор мені відповідає, що цей моб. номер в банку не закріплений. Телефоную ще раз, ще 6 хв очікування, кажу дату останньої смс на цей моб. номер. Тепер оператор каже, що я можу перевірити рахунок, зателефонувавши на 0800500500 — телефоную, питають 8 останніх цифр карти і код доступу, який мені ніхто не сказав. Ви знущаєтесь? Півгодини розмов з вашими тупими операторами і 0 результату. У мене єдине питання: у вас усі тупі? від голови правління до операторів?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 березня 2022, 15:23
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ruslan11111fjfj 12 березня 2022, 10:13
Стикнувся з такою проблемою: роблячи транзакцію на одну з бірж для торгівлі криптовалютою з мене спочатку знімалась одна сума, та яку я і вказував власне, а вже через добу виявлялось що додатково знімається ще й конвертація, хоча ніде до цього не було сказано що така дія з боку банку можлива, і це не конвертація збоку біржі, як мені сказали некваліфіковані, непривітні працівники банку, яким до слова важко вдається ясно і чітко висловлювати свою думку. Це внутрішня конвертація самого банку, яка робиться без попередження і не відразу, а через добу.
Варто зазначити, що такі махінації є тільки в цьому банку, проводячи такі ж транзакції через інший банк, жодної конвертації не було.

В результаті, з мене списалась сума вся сума з мого рахунку, я втратив всі свої кошти на цьому разунку і цей рахунок тепер навіть в мінусі, що просто абсурдно.

Окрема тема для розмови — це працівники колл-центру

Перший раз коли я до них звернувся молодий чоловік досить швидко зрозумів в чому проблема і чому з мене списались кошти, але
пояснив це тим, що це конвертація збоку
біржі(що абсолютно не являється правдою, біржа знімає свою комісію) і ще добавив: моя остання транзакція надійде на мій разунок на наступну добу (так вона і не надійшла звісно ж)

Подзвонив я другий раз, зі мною спілкувалась пані, якій дуже важко вдавалось не те що
думати, а й ясно висловити свою думку, якщо
вона складась з двох і слів і більше. Зрозуміти в чому ж проблема вона змогла лише після 32 хвилин абсолютно неприємної для мене розмови, можливо якби вона дозволяла мені сказати хоч слово, це відбулося б швидше. Але
якимось дивним, навіть чарівним чином, їй все ж вдалося зрозуміти в чому ж причина мого дзвінка і вона повідомила мені наступні слова: я створю заявку і вам відповість спеціаліст, який
краще розуміється в цьому питанні(це не дослівно, тому що розмовляла вона постійно суржиком, дуже не професійно, хочу сказати)
І ось, вже 3-тій день як я чекаю дзвінка від цього «спеціаліста» щоб зрозуміти чому з мене по-
тихому здерли кошти і коли мені їх повернуть
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 березня 2022, 10:53
Доброго дня. Нам дуже прикро, що обслуговування в Інформаційному центрі залишило після себе негативний досвід про роботу Банку вцілому. Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
Для можливості перевірки інформації по Вашому рахунку просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝