×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Самый ужасный банк
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження про наш Банк.
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Шахраї
Придбав товар на суму 510грн, кошти скинув на карту 4149−5001−1414−8953 Семёнов Александр 29 числа о 14:34, сказав що відправить до 16:00, але вийшов на связок наступного дня, сказав що відправить сьогодні(тобто вчора). Сьогодні в он-лайні був, але тільки читає повідомлення, не відповідає.
Ми розглянемо дану ситуацію та за результатом приймемо об'єктивні міри.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Допомога в період війни
Нам прикро, що ми не змогли у повній мірі задовольнити Ваші очікування від отримання сервісу, проте ми завжди готові допомогти у вирішенні навіть найскладніших питань наших клієнтів.
Дійно, зв'язок через Viber із Банком непередбачений, але можливий за запитом у Чаті додатку «Райф Онлайн» або за зверненням за номером 0443541434 через сервіс «Skype».
Також, отримати консультацію можливо за номером:0-800-500-500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Просто воруют леньги, немного, но постоянно
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Ми ставимося з розумінням до вашого бажання сплачувати менше комісій за банківські послуги в такий складний час. З огляду на це, Райф уже суттєво підтримав своїх клієнтів у березні та квітні, скасувавши всі комісії по карткових рахунках, і продовжує підтримувати й зараз, повернувши комісії лише частково. Ми докладаємо всіх зусиль, аби підтримувати економіку нашої країни та продовжувати отримувати прибуток, тому, на жаль, були змушені повернути деякі комісії.
Виникнення недозволеного овердрафту по рахунку та нарахування комісії за його наявність передбачено умовами тарифу, і для уникнення цього, при зарахуванні коштів на рахунок ми радимо дочекатись повного опрацювання операції перед здійсненням списань.
Для перевірки та врегулювання ситуації прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Кому война кому мать родная.
Нам дуже шкода, що Ви такої думки про нас. Просимо описати в приватні повідомлення ситуацію, яка вплинула на Ваше рішення.
З повагою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Банк- шахрай
Коли Ви розраховуєтесь карткою або знімаєте готівку в іншій валюті, спочатку знімається орієнтована сума, після того, як банк обслуговування надсилає запит на остаточне списання – сума списується фактично, вона може бути більшою або меншою, в залежності від курсу на дату фактичного списання.
Також за умовами тарифного плану була присутня комісія за зняття готівки за кордоном в розмірі 1.5%+ 40 грн.
Якщо наразі у Вас є від'ємний залишок — то Вам потрібно поповнити рахунок, щоб уникнути нарахування 38% на суму заборгованості.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Ужасная тех. техподдержку и в целом банк
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили. Інформацію щодо термінів отримання коштів від Міністерства банки не отримують.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Щодо курсів, прохання написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код — ми перевіримо інформацію по зарахуванню.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Неякісне обслуговування клієнтів з кредитними картками
Як висновок РОЗЧАРОВАНИЙ співпрацею з Райффайзен банк Аваль та ШКОДУЮ що свого часу почав користуватися кредитними продуктами цієї установи. Лише респект консультантам гарячої лінії, якби не вони я думаю за кіль днів сума моїх збитків потроїлася. Шановна адміністраціє банку відчуваю себе ОБДУРЕНИМ.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Блокировка моего счета Райффайзен Банком
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
В листі, який було направлено Вам про припинення обслуговування нами вказана причина.
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових відносин з Клієнтом. На жаль, поновлення обслуговування не є можливим.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (14)
Банк опустился на дно
Щодо депозиту, роз'яснення неодноразово надавались в чаті «Райф Онлайн» та соц мережах.
Щодо відповіді підтримки, нам дійсно дуже незручно за цю ситуацію, наразі в чаті є навантаження.
Щодо комісій, ми ставимося з розумінням до вашого бажання сплачувати менше комісій за банківські послуги в такий складний час. З огляду на це, Райф уже суттєво підтримав своїх клієнтів у березні та квітні, скасувавши всі комісії по карткових рахунках, і продовжує підтримувати й зараз, повернувши комісії лише частково. Ми докладаємо всіх зусиль, аби підтримувати економіку нашої країни та продовжувати отримувати прибуток, тому, на жаль, були змушені повернути деякі комісії.
Щодо співробітників відділення, прохання описати ситуацію більш детально, а саме коли, в якому відділенні та яка саме ситуація склалась при Вашому обслуговуванні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Шахрайські приховані «умови» транзакцій
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Мошенник
Даний номер телефону є багатоканальним. Здійснення дзвінків відбувається у робочий час. У разі виникнення питання, що потребує рішення на Ваш номер телефону може бути здійснено дзвінок.
Приносимо вибачення за створені незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Питання вирішене
Дякуємо Вам за звернення! Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам у вирішенні навіть найскладніших питань!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Надійний сервіс!
Виникла проблема при поповненні карти в терміналі самооблуговування. Працівники банку детально все пояснили та допомогли в вирішенні проблеми.
Дякую Райфайзен банку за хороше і привітне обслуговування!!!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написати коментар
Щось із карткою є-підтримка
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
+ в карму
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
кредитна картка 100 днів
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
Не банк , а ужас
Наші депозити відкриваються з можливість поповнення та зняття в пільговий період, а тому сума в договорі не прописується так як вона може змінюватись.
При оформленні депозиту Вам відкривається договір, Ви з ним ознайомлюєтесь та якщо Ви з ним згодні, то тільки після цього відкривається депозит.
Ще раз зазначаємо, договори складались у відповідності до вимог НБУ та їх форми змінюватись не будуть.
З повагою,
@RaifHelp
Написати коментар
Отказ выполнять требование НБУ постановление 492
Всі банківські договора складені у відповідності до вимог НБУ.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Ще раз про обслуговування картки «два кешбеки».
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)