При поповнення приватної карти готівкою 19 липня 2024 року виникла помилка в терміналі. Видало на екран суму до зарахування, потім термінал перестав працювати.
Зателефонуван на гарячу лінію, описав ситуацію, запитали які купюри були та яка іхня кількість .(при поповненні краще записувати купюри та іх кількість, а можливо і серейні номери купюр). Прийняли спірну заявку, яку пообіцяли вирішити на протязі 3−14 діб. Зателефонував 2 .08.2024 поцікавитися, яка доля мойого запита, відповіли, що ще не вирішена. Після ще одного дзвінка на гарячу лінію кошти частково зарахували.
Сума зарахування дещо відрізнялась від тієї, що видало на екран при поповненні.
Це вже другий такий випадок з поповненням.
Доходжу до висновку, що процес поповнення потрібно знімати на камеру і записувати купюри… Оцінка обслуговування персоналом відділення ніяк не відноситься до роботи термінала.

Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 48.6 | 49.14 |
USD | 41.64 | 41.92 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банк: вул. Армійська, 1, Мена
Адреса:
Чернігівська область, Мена, вул. Армійська, 1
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка

8 травня 2025, 13:02
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції. Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки. Ви зробили правильно, що одразу звернулись до нас для створення запиту на оскарження. Терміни розгляду — від 1 до 14 робочих днів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції. Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки. Ви зробили правильно, що одразу звернулись до нас для створення запиту на оскарження. Терміни розгляду — від 1 до 14 робочих днів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка

5 серпня 2024, 13:09
Вітаємо.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Якщо операція поповнення проводилась в банкоматі Райфу — при розгляді запитів на оскарження співробітниками банку детально перевіряється кожна операція — в тому числі переглядаються записи камер та перераховуються залишки в банкоматі. При успішному завершенні розгляду, на рахунок зараховується саме та сума, яка буде фактично зафіксована під час збою.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Якщо операція поповнення проводилась в банкоматі Райфу — при розгляді запитів на оскарження співробітниками банку детально перевіряється кожна операція — в тому числі переглядаються записи камер та перераховуються залишки в банкоматі. При успішному завершенні розгляду, на рахунок зараховується саме та сума, яка буде фактично зафіксована під час збою.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пишу від імені свого чоловіка, який не зареєстрований на сайті Мінфіну, пишу вдруге, оскільки проблема не вирішена.
20 квітня 2023 року бло заблоковано рахунок мого чоловіка
В додатку банку висвітлює інформацію, що до 19.08.2021 р (не зрозуміло чому рік вказано 2021???) І при спробах пройти переідентифікацію, на останньому кроці, коли для підтвердження потрібно ввести код, постійно вибиває начебто якісь тимчасові технічні проблеми. І вони не тимчасові, бо спроби пройти переідентифікацію на протязі більше двох тижнів, закінчуються тим самим.
Чоловік звернувся у відділення банку, робітник банку також не має змоги завершити переідентифікацію і звертається по службовій лінії за допомогою, так і не вирішивши питання переідентифікації, робить запит вґі пропонує чекати на відповідь. Через день чоловік знову завітав до відділення, працівник банку запропонувала закрити рахунок і переказати кошти до іншого банку. На питання «чому заблоковано рахунок» ніхто відповіді дати не може.
Заяву на закриття рахунку оформлено у відділенні. Кошти повинні перерахувати на інший банк на протязі 12 днів, це зі слів працівника банку. Вже термін 12 днів вийшов, але тиша, ні грошей ні відповіді не має.
Просимо надати відповідь стосовно даної незрозумілої ситуації.
Коментарі (3)
20 квітня 2023 року бло заблоковано рахунок мого чоловіка
В додатку банку висвітлює інформацію, що до 19.08.2021 р (не зрозуміло чому рік вказано 2021???) І при спробах пройти переідентифікацію, на останньому кроці, коли для підтвердження потрібно ввести код, постійно вибиває начебто якісь тимчасові технічні проблеми. І вони не тимчасові, бо спроби пройти переідентифікацію на протязі більше двох тижнів, закінчуються тим самим.
Чоловік звернувся у відділення банку, робітник банку також не має змоги завершити переідентифікацію і звертається по службовій лінії за допомогою, так і не вирішивши питання переідентифікації, робить запит вґі пропонує чекати на відповідь. Через день чоловік знову завітав до відділення, працівник банку запропонувала закрити рахунок і переказати кошти до іншого банку. На питання «чому заблоковано рахунок» ніхто відповіді дати не може.
Заяву на закриття рахунку оформлено у відділенні. Кошти повинні перерахувати на інший банк на протязі 12 днів, це зі слів працівника банку. Вже термін 12 днів вийшов, але тиша, ні грошей ні відповіді не має.
Просимо надати відповідь стосовно даної незрозумілої ситуації.
Ответ банка

8 травня 2023, 8:56
Добрий день!
В першу чергу хочемо подякувати за тривале очікування та нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість працювати над покращенням надання сервісу.
Хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно.
Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (актуалізацію) не проведено своєчасно. У разі закінчення терміну проходження переідентифікації або необхідністю надати документи, актуалізація у Райффайзен Онлайн буде технічно неможливою, відповідно в такому випадку буде відображатися технічна помилка при спробі це зробити самостійно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу хочемо подякувати за тривале очікування та нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість працювати над покращенням надання сервісу.
Хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно.
Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (актуалізацію) не проведено своєчасно. У разі закінчення терміну проходження переідентифікації або необхідністю надати документи, актуалізація у Райффайзен Онлайн буде технічно неможливою, відповідно в такому випадку буде відображатися технічна помилка при спробі це зробити самостійно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
При поповнення приватної карти готівкою 08 травня 2025 року виникла помилка в терміналі. Кошти було прийнято, термінал перерахував їх, потім видало напис про технічну помилку, принесло вибачення, а потім термінал перестав працювати.
Зателефонувати на гарячу лінію не виходить, постійно зайняті оператори. Описав ситуацію в додатку, через півгодини спілкування спитали, які були купюри та скільки і чи був надруковано чек (таке собі банківське єзуїтство). Створили заявку на оскарження, яка буде розглядатися до 14 днів.
Це вже третій такий випадок з поповненням.
Вимушено займаюсь мозахізмом.
Третього разу вже не так дратує, звикаю, схоже буде 4 та 5…
Процес поповнення потрібно знімати на камеру і записувати купюри… ПОСТІЙНО!!!
Оцінка обслуговування персоналом відділення ніяк не відноситься до роботи термінала.