Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
markek 29 вересня 2022, 8:45
На временно оккупированных территориях, например Херсонская область, банк деактивировал карты даже на получение помощи детям.
Это приводит к тому, что люди вынуждены идти за помощью к оккупантам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 9:00
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Відділення Райффайзен Банку, банкомати та POS-термінали на тимчасово окупованій території України (в тому числі м. Херсон), на жаль, не працюють. Разом з тим Райффайзен Банк виконує всі зобов'язання перед Клієнтами. Онлайн-сервіси та картки банку працюють 24/7. Забезпечення та Клієнтські дані надійно захищені. Усі операції з готівкою доступні в будь-якому з відділень банку за межами тимчасово окупованої території та зони бойових дій.
За запитом у соціальних мережах або чату додатку «Райф Онлайн» Ви можете отримати швидку консультацію, щодо рахунків.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Samoilenko1997 27 вересня 2022, 16:17
Ми приватне підприємство, яке заключило з Райффайзен Банком послуги про проведення інкасації на основі договору.
Працівники служби інкасації, дозволяють собі приїжджати на інкасацію, без відповідної інкасаційної служби, яка закріпленна за даною торговою точкою. Аргументуючи це тим, що сумка, данної точки була втрачена. Після звернення до начальника інкасаційної служби, з проханням пояснення, та піддвердженням даної ситуації, інкасатори, при проведенні наступної інкасації, хамовито та використовуючи ненормативну лексику, звинуватили матеріально-відповідальну особу, в тому, що, яке вона мала право звертатися до їхнього начальника. У результаті даної ситуації, у матеріально-відповідальної особи, стався нервовий зрив.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 16:26
Доброго дня!
Дуже прикро, що склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питання, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
to4kag 22 вересня 2022, 9:52
Через ненадійну систему захисту банківських операцій, з моєї втраченої карти були витачені кошти шахраями. Карта була втрачена за кордоном разом із телефоном, де був встановлений додаток, тому заблокувати її можливо було через дивну систему зв’язку з банком, що передбачає наявність скайп зв’язку. Банк/його працівники не помітили підозрілої діяльності (за близько півтори години в декількох місцях з інтервалом 1−3-5 хв. була проведена велика кількість грошових витрат однакового розміру), і в той же час мною, і не тільки, була зроблена велика кількість невдалих спроб входу до свого кабінету в застосунку, на які теж ніхто не звернув увагу.

В подальшму була створена заява на оскарження спірних операцій № 434029 та запрошена виписка з рахунку. Довгий час очікування, отримання кривої виписки з заблокованої пустої карти і відмова в розгяді про повернення коштів з текстом «У випадку втрати/крадіжки ПК, розголошення ПІН-коду, а також в інших випадках, пов’язаних із необхідністю заблокувати ПК, негайно повідомити Банк за телефонами Інформаційного центру, з обов’язковим зазначенням своїх персональних даних (номер рахунку, номер картки, П.І.Б.) і слова-пароля».

Не рекомендую користуватись послугами даного банку.

Більше ні копійки не лишаю на даному рахунку і нікому не раджу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 9:59
Доброго дня! Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому передаємо запит до менеджера з обслуговування клієнтів. Додатково написали Вам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ludmilla1778 22 вересня 2022, 9:15
Я є клієнтом банку Аваль 15 років. Абсолютна довіра. І кредитування, і депозитні програми. Особливо хочу відмітити відділення у м. Кропивницький по вул. Панченка 2/14. Обслуговування на високому рівні. Особлива подяка співробітнику Олені Олександрівні О. (на жаль можу у прізвищі помилитися). Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 9:20
Доброго дня!
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
GGS GGS 19 вересня 2022, 14:37
Не зважають на війну та замість підтримки клієнтів, знімають кошти за некористування карткою, без завчасного попередження про свій грабунок, не зважаючи на те, що карткою фізично багато людей не має змоги користуватись. Ще й брешуть фахівці колцентру, кажуть, що більше знімати не будуть, а вже через день знову зняли! Ганьба!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 вересня 2022, 14:42
Доброго дня. Розуміємо Ваше бажання не сплачувати комісії, особливо в цей тяжкий період, проте дозвольте пояснити, що з початком воєнного стану Банк скасував всі комісії за дебетними рахунками, встановив кредитні канікули за кредитами. Банк максимально намагається підтримувати клієнтів в різних питаннях. Повернення тарифів — це вимушені міри. Намагаємось підтримувати економіку в державі. Вони є на офіційному сайті. Щодо Вашого запиту, нам прикро, що не ми не змогли задовольнили Ваші потреби обслуговування повною мірою. Хочемо розібратись в ситуації та допомогти. Тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті)?

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RaifaiseneToDno 18 вересня 2022, 5:11
За них могу сказать очень много …
1 То что деньги задерживают
2 нарушают договора, при чем у тебя в договоре одно, они могут повысить процент % и даже не сказать об этом,
Дерут много и при этом наглым образом еще доказывают что они ничего не брали
Проблемы с переводами
Не рекомендую никому этот недо банк…
Люди опомнитесь 21 век …
Этот конченый райфайзен дно пробитое
Есть куча аналогов и банков гораздо по приятней и гораздо интересней
У этих днищевых райфайзенов даже он лайн приложение ущербное …
Вобщем Н Е РЕКОМЕНДУЮ
Если свяжитесь с ними, останитесь в глубоком огорчении …поверьте моему опыту …
Ушёл и не жалею …
Перешел в Моно, там все же по приятней, возможностей больше
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 вересня 2022, 9:00
Доброго дня!
Перш за все вдячні за очікування.
Розуміємо Ваше бажання не сплачувати комісії, особливо в цей тяжкий період, проте дозвольте пояснити, що з початком воєнного стану Банк скасував всі комісії за дебетними рахунками, встановив кредитні канікули за кредитами. Банк максимально намагається підтримувати клієнтів в різних питаннях. Повернення тарифів — це вимушені міри. Намагаємось підтримувати економіку в державі. Щодо Вашого запиту, нам прикро, що не задовольнили потреб обслуговування повною мірою. Хочемо розібратись в ситуації та допомогти. Тому просимо уточнити в особистих повідомленнях ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Goodday2020 17 вересня 2022, 0:33
Нещодавно оформив карту АТБ, хочу зробити невелике, але досить слушне зауваження. Хотів швидко на касі магазину переказати кошти з вкладу Універсальний на саму карту, але це зайняло 10 хв…
З ціллю безпеки та невеликих накопичень стараюсь завжди тримати частину коштів на депозитному рахунку, але якщо в інших банках подібні перекази з накопичувальних рахунків займають максимум 10 секунд, то в райфі це 10−20 хвилин :(
Та й загалом додаток повільно працює порівняно з конкурентами.
Не варто це оправдовувати «стабільністю» та «європейською назвою і активами», зробіть так, щоб елементарні функції не викликали роздратування в клієнтів.
Якщо АТБ візьме в партнери якусь з прогресивніших в технологічному плані компаній, то особисто я зроблю вибір на їхню користь, поки райф замість удосконалення буде міняти кількість букв у назві…шкода (
Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 вересня 2022, 9:01
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та Банк робить все можливе, щоб операції між своїми рахунками були в обробці менше часу так як Банк піклується про те, щоб Ваші плани на ці кошти здійснились вчасно. Зазвичай це займає до 5 хвилин, в нічний час може зайняти більший термін. Сподіваємось, що у майбутньому зможемо змінити Вашу думку.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Malkovian 13 вересня 2022, 21:24
Блокування рахунків кліентів виглядає як масове явище. Мої теж заблокували і навіть коли дзвонив на гарячу лінію не змогли нормально відповісти. І ще навіть не попередили що будуть блокували, хоча може там якась смс і була але це не серьйозно. У відділені тільки допомогли але теж не зрозуміли чого мої рахунки заблокували. Було щось накшталт походження коштів, але як за 15 років трудової діяльності можна довести да і навішо, мені шо більше немає чого робити бігати по інстанціям. Добре що гроші забрав та закрив рахунки. Але більше цим банком користуватися не буду та нікому не рекомендую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 вересня 2022, 8:59
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Serg2908 12 вересня 2022, 17:53
пока я находился в реанимации после операции на сердце мне банк заблокировал счет. мне сегодня нужно было оплатить за операцию и дорогостоящее лечение, а я не могу этого сделать.в субботу связался со службой поддержки банка и оператор сказала, что по фин.мониторингу мне заблокировали счет, я должен подтвердить суммы, которые мне переводили родственники, друзья, коллеги для проведения операции. либо обратиться в банк и написать заявление на закрытие счета. лечащий врач сегодня сказал что без оплаты меня не могут больше лечить, я нахожусь в палате интенсивной терапии, помогите спасти мне жизнь и дайте возможность оплатить больнице долг за операцию и лечение
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 17:58
Доброго дня. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
0968219891 11 вересня 2022, 19:40
Ми звернулися в Долинське відділення Райффайзен банку з питання переказу Western Union.Співробітниця банку оперативно оформила картку і переказ.Дуже гарне відношення до клієнтів.Працівниця банку відзивчива і приємна.Дякуємо за гарне відношення.Гарної вам роботи.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 9:01
Доброго дня, вдячні за очікування відповіді.
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Natalii000 10 вересня 2022, 7:33
Відділення за адресою: Житомир, пл. Перемоги, 10
09.09.2022 з картки іншого банку був здійснений переказ на картковий рахунок райффайзен. 10.09.2022 баланс на картці не змінився-кошти не зарахувалися. До кого звернутися, щоб вирішити питання повернення коштів? (Транзакція з картки перерахування коштів -успішна. Є квитанція про перерахування. Усі дані вірні)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 вересня 2022, 9:01
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Для можливості аналізу ситуації та надання відповіді ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Галина Іващенко 5 вересня 2022, 10:49
Подала заявку на зміну фінансового номеру тиждень тому, так як телефон було викрадено ще в травні 2022 року.
Я перебуваю за кордоном з чотирма маленькими дітьми. Троє діток — мої онуки під опікою. У вашому банку я отримую кошти — соціальні виплати на дітей під опікою. Коштами скористатись не можливо. Яку суму грошей не проставляєш, банкомат пише що недостатньо коштів. Вам закони України про заборону на арешт соціальних дитячих виплат невідомі???
Телефоную на гарячу лінію і ніхто не відповідає: і через Київстар ,і через скайп!!! Сьогодні вже вдруге подала заявку на зміну фінансового номеру. Чекаю на ваші відповіді!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 11:01
Доброго дня!
Ми проаналізумо сиутацію та надамо відповідь в приватних повідомленнях

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Уже более полутора лет являюсь клиентом банка. Были некоторые проблемы (и я ранее писал о них здесь), которые банк решил. Поэтому когда супруга решила зарегистрировать юридическое лицо, посоветовал открыть счёт именно в Райффайзене. И не жалеем!
Сама процедура прозрачна, в отделении специалист Евгения Гмыря всё чётко объяснила, счёт нам открыли. Совсем неожиданным стало то, что отправленные в субботу деньги с личного счёта в уставной капитал на счёт юрлица пришли уже в воскресенье, хотя я ожидал их поступления только в понедельник-вторник, начитавшись других отзывов! Так что банку сейчас — твёрдая «5»!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 вересня 2022, 12:40
Доброго дня!
Дуже приємно читати позитивний та теплий відгук, щодо роботи наших співробітників. Дякуємо Вам за довіру. Раді й надалі продовжувати з Вами співпрацю.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
krv77 1 вересня 2022, 12:47
29.08.2022 в 8 утра я по IBAN перечислил деньги на карту ПУМБ
Они до сих пор не пришли.
31.09 я звонил в поддержку, мне сказали, что деньги ушли, но они могут идти до 3х банковских дней.
01.09 я позвонил в ПУМБ, там сказали «деньги не приходили, обращайтесь в банк, с которого перечисляли (то бишь в Райф).
Уже 40 минут звоню в поддержку райфа — ответ робота «потрiбний вам абонент просить не турбувати»

То бишь — перевода нет, хоть прошло 3 дня и 4 часа. Круглосуточная техподдержка «просить не турбувати»
Как-то так. некрасиво.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 12:51
Доброго дня! Для можливості аналізу ситуації та надання відповіді з приводу виконання переказу написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
krv77 5 вересня 2022, 10:40
Деньги вернулись. Нормально всё.
Проблема была в некорректном заполнении реквизитов.
А именно поля, описанного как «ИНН/ЕГРПОУ»
Не совсем прозрачное описание, поэтому я вместо ИНН заполнил ЕГРПОУ банка ПУМБ.
Lemekh 27 серпня 2022, 21:27
Я був 20 років Преміум кліентом банку. Керівник австрійської компанії. Член ЕВА багато років куди Аваль на жаль досі входе.
Я закривав очі на поганий сервіс та високі ставки.
Але пів року тому на початку війни банк заблокував всі мої рахунки та у односторонньому порядку заблокував мій кредитний рахунок. Тобто у час, коли я ледве вивіз родину з під обстрілов в Бучі, коли згорів мій будинок всі речи та авто банк залишків мою родину без грошей. Моя преміум менеджер знала що у нас трапилось, але не хотіла чимось допомогти. Зараз після 20 років я шукаю другий банк. Який не буде втикати ніж у спину.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 серпня 2022, 9:00
Доброго дня!
Для можливості проведення обставин блокування рахунків, зв'язку з персональним менеджером та надання відповіді — ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 серпня 2022, 18:28
Доброго дня!
Детальну інформацію за Вашим рахунком ми надали у приватних повідомленнях.
Ми співчуваємо, що така складна ситуація має місце бути у Вшому житті.
Ми аналізуємо найбільш вигідні для Вас варіанти та за результатом із Вами зв’яжеться наш експерт.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BoriskaYaschuk 26 серпня 2022, 18:18
Хочу висловити щиру подяку керівникові 4 міського відділення Райфу м.Львова Мар’яну Сеніву та його колективу за чуйний та професійний підхід до клієнтів! Дякую що у вас є такі професіонали! Приємно!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 серпня 2022, 18:20
Доброго дня!
Щиро вдячні Вам за такий теплий відгук!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 серпня 2022, 20:54
Відгук не зарахований (на 30.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alex2013a90 26 серпня 2022, 12:38
Маю намір придбати топовий ПК, але Аваль не дає більше 25000 грн за день в банкоматі (у якого постійно немає грошей або він на технічному обслуговуванні). У відділення не можу прийти оскільки в мене робочий день з 8−18, а пізніше сам банк не працює, на вихідних також не працює. Чому у вас обмеження саме в 25000 грн, якщо НБУ дозволив до 1000 долларів в день?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 серпня 2022, 12:43
Доброго дня!
На даний час, згідно постанови НБУ, обмеження на зняття коштів на добу з гривневого рахунку у банкоматі становить 25 000 UAH.
Зокрема, ми постійно працюємо над тим, щоб наші банкомати були забезпечені готівкою.
Зняття коштів з гривневих карт можливо безкоштовно у банкоматі будь-якого банку по всій Україні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Zhmunya 26 серпня 2022, 9:10
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 7-А
Для открытия депозита в EUR 24.08.2022 было переведено Р2Р переводом на карту АТБ 50 000 грн., которые затем были конвертированы в 1338,69 EUR с пополнением депозитного счета.
25.08.2022 в выписке по карте АТБ появилось списание 104,11 грн. % сплачені за перевищення кредитного ліміту, по карте на которой его нет.
Было обращение на горячую линию банка №Ж-457612 от 26.12.2022 для прояснения ситуации и возврата неправомерно списанных %. Обещали разобраться.
Возмутительно, что банк сам загнал карт в несанкционированный овердрафт своей операцией и начисляет 76% годовых на неё без зазрения совести.
Подумайте надо ли вам такой гемморой с открытием депозита онлайн со ставкой 0,1% годовых и овердрафтом под 76% на эту же сумму, которые банк вам не постесняется начислить.
Требую вернуть все незаконно начисленные проценты по моей карте АТБ по внутрибанковской операции, которую выполнил банк по счету клиента без наличия на нем средств, загнав его в технический овердрафт. В случае отказа буду вынужден обратиться в НБУ и суд для защиты своих прав как потребителя банковских услуг.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 серпня 2022, 9:34
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
zheliaskovy 25 серпня 2022, 10:52
Хотел заказать снятие наличных (валюты) в отделении города Сарата (Одесская область). Оператор ответил что я не могу заказать валюту и я должен ехать лично в банк узнавать есть ли она в наличии. Нахожусь в городе Арциз, то есть чтобы узнать есть ли валюта мне нужно ехать в другой город. Приехал я в это отделение, а валюты нет. В банкомате снял гривну, но курс доллара всего лишь 36.5, а на кассе 40.6. То есть теряется довольно большая сумма. Ужаснейший банк сам по себе, Саратское отделение не при чем, к ним претензий не имею.
В общем какой вывод: банку клиенты безразличны, клиент должен сам ехать в другой город в отделение узнавать есть ли валюта, невозможно заказать заранее. Очень советую не пользоваться услугами данного банка, вам он предоставит одни неудобства.

В негативных сторонах банка к указанному ниже добавлю: мало отделений, неудобное их расположение,
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 серпня 2022, 10:59
Доброго дня.
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Хочемо зауважити, що замовлення валюти здійснити можливо виключно у випадку зняття вже зарахованих коштів у валюті з рахунку. Якщо здійснити замовлення коштів бажаєте для обміну з гривні — в такому випадку, обмін можливий виключно за зверненням до відділення в порядку черги, для здійснення придбання валюти готівка не резервується, тому, на жаль, оператор не може Вас проінформувати, чи буде на момент Вашого звернення до відділення доступна для придбання валюта.
У випадку, якщо Ви намагались провести замовлення саме для зняття готівки з валютного рахунку — просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 жовтня 2022, 17:27
Доброго дня. Перш за все хочемо подякувати за очікування та сигнал. Ваше звернення дає можливість нам стати кращими, перевірити достовірність консультацій та підкреслити те, над чим потрібно більше працювати.

Щодо Вашого запиту: нам би дуже хотілось допомогти та замовити суму, щоб Ви прийшли та отримали свої кошти у валюті, проте на жаль, вказане Вами відділення знаходиться в жовтій зоні, гарантувати постачання до нього Банк не в силі, так як піклуємось про безпеку наших співробітників і якщо є загроза життю — вибір очевидний. Саме з цієї причини кошти можна отримати за зверненням в живій черзі та при наявності залишку в касі.
Додатково по курсу: є курс в касі, в додатку та по картковим операціям. Вони різні. При знятті готівки з валютного рахунку чи при розрахунку відбувається конвертація за комерційним курсом Банку по картковим операціям, тому Ви могли помітити різницю.

Дійсно, шкода, що ця ситуація завдала клопоту та втрат, це все суттєво вплинуло на Ваше враження про Банк, проте ми є заручниками ситуації в країні і не всі відділення можемо гарантовано забезпечувати валютою вчасно.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SAR1 24 серпня 2022, 18:52
Коли ми брали кредит, ви казали що австрійський. Зараз ви кажете Український. Тож якщо ви Український банк, чому ж ви не йдете на зустріч своїм клієнтам? Я працюю з авалем з 2006 року, минулого року написав заяву на переведення доларового кредиту на гривневий. Отримав неогрунтовану, незаконну відмову. Є закон президента України та позитивна відповідь від Мінфіну, але позиція банку вища за закон і президента України.
У нас єдине житло, але в понеділок мені зателефонував представник авалю та повідомив, що якщо ми не заплатимо долари- ваше житло банк забирає. наш борг 280дол. Більшу частину своїх коштів ми направляємо на допомогу воїнам проти рашистів. А ти аваль фінансуєш рашистів.
Твоя мета пограбувати мене та мою сім'ю, ти хочеш вигнати мене та моїх дітей на вулицю за борг у 280 доларів. Я живу в Україні, це моя Батьківщина, а ти прийшлий Шейлок, який найняв волоцюг, щоб нас грабувати.
Де твій офіс та директор? Як з тобою спілкуватися. Хто пробував спілкуватися з цим угрупованням без директора та головного офісу? Точніше він є, але десь далеко в хащах.
Українські банки мають офіси у Києві, столиці України!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 серпня 2022, 18:54
Доброго дня!
Ми проаналізували Ваші попередні звернення з питання можливості перерахування валютного кредиту у національну валюту. На жаль, ми не можемо надати такої послуги, про що неодноразово інформували Вас. Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 вересня 2022, 14:10
Доброго дня.
В першу чергу хотіли подякувати за очікування. Написали Вам в особисті та дублюємо тут в коментарях.
На разі Ваше питання знаходиться в стадії рішення. Маємо інформацію, що з Вами зв’язувались наші менеджери з кредитного відділу та разом дійшли до альтернативи вирішення ситуації.
Питання взято на індивідуальний контроль керівництвом та після проведення додаткового аналізу Вас буде обов’язково проінформовано, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝