×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.4 |
USD | 42 | 43.15 |
Всі курси банку |
1.5 місяці та 20 днів відповідно чекаю закриття кредитуного рахунку та обіцяного дзвінка від Райффайзен Банку
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.
Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?
Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Проблеми інформування у додатку
Оплата у магазинах. З кредитної картки готівку не знімав, в інтернеті не платив, спірних транзакцій із поверненням не було.
01.12.22 вивів картку в +38 грн, перерахувавши заборгованість у грейсперіоді. Перераховував просто заокруглену суму, тому й +38 вийшло.
Тоді ж, 01.12 зробив покупку на 128 грн. Подальші покупки робив у період з 02.12 та пізніше.
У додатку в інформації по карті написано підказку: Заплатіть суму заборгованості до 13.03, щоб залишатися у пільговому періоді.
Оплата обов’язкового платежу налаштована автоматично з іншої картки і працює добре.
Але! Заходжу сьогодні у додаток і бачу:
Усього використано Стільки-то
У пільговому періоді Стільки-то
Поза пільговим періодом 90,50 грн
Тобто, мабуть, вийшла така історія, що витрати в день погашення минулого грейсперіоду потрапили в нього ж, і не мали 100 днів.
38 — 128 = -90
Я, довіряючи додатку, не поповнював карту. Ну, крім автоматичного обов’язкового платежу.
А в додатку чітко написано — грейсперіод до 13.03
Висновок: Не довіряйте програмі, там недостовірна інформація. Рахуйте самі вашу заборгованість.
Ну, а я, швидше за все, піду платити відсотки, які нараховані на заборгованість через вихід із грейсперіоду. І, звичайно, на всю суму за три місяці, а не на нещасні 90 грн.
Ви програмісту-розробнику повідомлень у додатку премію випишіть із моїх відсотків.
Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та Банк робить все можливе, для того, щоб наші клієнти були задоволені.
Ви дуже відповідальний та фінансово підкований користувач, який слідкує за своїм рахунком, і це вражає.
Хочемо звернути увагу, що при поповненні карти та закритті попереднього пільгового періоду, необхідно дочекатися коли сума поповнення опрацюється та відобразиться по виписці, зазвичай це займає до 2-х днів. Після чого, потрібно проводити вже новий платіж, для відкриття нового пільгового періоду.
Дуже хочемо розглянути Вашу ситуацію індивідуально та допомогти у вирішенні питання, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення (з вказанням ідентифікаційного коду). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (23)
Не зрозуміла ситуація
Дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже приємно мати з Вами співпрацю такий тривалий період, ми це цінуємо.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо при використанні рахунку виявлено порушення умов договору та його було використано не за призначенням, карти до рахунку обмежуються та подальше використання рахунку є неможливим.
Для більш детального аналізу ситуації, просимо Вас завітати у найближче відділення Райфу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Повернення коштів при подвійному списанні
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація.
Розгляд заявок на оскарження здійснюється зазвичай в максимально короткі терміни, оскільки ми розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, особливо в такі буремні часи. Та іноді дійсно можуть виникати затримки, у випадку необхідності додаткової перевірки.
Зі свого боку додатково здійснили запит на уточнення можливості пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, дякуємо за тривале очікування. Отримали інформацію, що Ваш запит на оскарження було виконано, та Вам мало надійти повідомлення щодо результатів розгляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Не зарахування коштів
Оскільки ні через «Форму зворотного зв’язку» на сайті банку, ні через зв’язок з оператором підтримки клієнтів мені так і не вдалося отримати відповідь, вимушений написати у розділ «Відгуки» цього поважного сайту.
Прошу з’ясувати причини, чому вже протягом 11 місяців ніяк не можуть зарахувати на мою картку власні кошти, які було повернуто однією електронною торговою площадкою! ARN reference number: 05130862070910020605853
Заява на спірну транзакцію #434551 від 01.08.22 р.
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та ми зробимо все необхідне для її перевірки. Запит взяли в роботу під свій контроль по результату — надамо зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Не рекомендую зберігати власні гроші в Райфайзен Банку
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам щиро шкода за інцидент, який стався зі списанням коштів з рахунку. Запевняємо, що Банк гарантує повну безпеку коштів на рахунках клієнтів, подібні списання можуть, дійсно, відбуватися без підтвердження власника рахунку при умові, якщо дані карти було підв'язано до зазначеного сервісу.
У разі, звернення з таким питанням, спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці на оскарження, для детального аналізу.
Просимо Вас, додатково, написати нам у особисті повідомлення дані ідентифікаційного коду, для індивідуального перегляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
Коментарі (10)
К сведению тех у кого кредит в банке.
Форс-мажор не звільняє від обов’язку погашати кредит, а лише відтерміновує обов’язок погашення кредиту до закінчення дії форс-мажору (воєнного стану).
На період воєнного стану відтерміновуються виплати по тілу кредитів та відсотки.У цей час не будуть застосовуватись будь-які штрафні санкції за невиконання або неповне виконання діючих кредитних договорів.
Дякуємо за очікування на відповідь. Перш за все, Банк піклується про кожного клієнта, та намагається створити комфортні умови погашення кредитів у випадку скрутного становища.
Здійснити прощення боргу, на жаль, неможливо, проте є можливість спробувати подати заявку на кредитні канікули. Банк розгляне можливість полегшення умов по сплаті Вашого кредиту та повідомить Вас про своє рішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (11)
Не видача готівки банкоматом
Нам шкода, що ситуація з неуспішним зняттям в банкоматі Райфу могла вплинути на Ваші плани.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і обов'язково передамо запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
Радимо звернутись до Вашого банку обслуговування для фіксації заявки на спірну транзакцію, щодо розгляду суми на оскарження. Він в свою чергу звертається до нас із запитом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Вклад в дол. США
У меня в договоре нет пункта, что я должен с кем-то и о чём то договариваться. У меня стоит чёткая дата получения, а значит банк должен их резервировать для получения клиентом. Все банки резервируют, а здесь на удачу или какие то договорняки надо на месте в отделении…((
Это банк с иностр. инвестициями или колхозная спилка???
Наразі, послуга замовлення готівки доступна для відділень «зеленої зони». Якщо відділення, до якого Ви планували звернутись, знаходиться не в зеленій зоні, Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день та зняти кошти у доступній сумі на дату звернення, або домовитись з менеджером відділення особисто щодо зняття.
Та, незалежно від того, отримаєте кошти готівкою Ви одразу чи пізніше, вони будуть зберігатись на поточному рахунку «для виплат», що прив'язано до депозиту, протягом необмеженого терміну без комісії, як це і передбачає договір.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Платіж за реквізитами 06.02.2023, 18:09
Побачив це через одну хвилину після формування платежу в додатку.
Одразу перредзвонив на горячу лінію.
Платіж ще був в статусі «в обробці»…
Але мені змогли допогти «поставити в стоп» цей платіж.
Зараз Банк скаже, що Вони не можуть нічого зробити, але в інших Банках такі платежі ще можливо «зупинити».
Прохання до Банку — внести таку можливість.
Номер транзакції 188976501
Дата виконання 06.02.2023, 18:15
Платник VISA •••• 6426 (Visa Infinite)
Та хочемо зауважити, що платіж, що знаходиться у статусі «В обробці» — вже є успішним, та кошти знаходяться в процесі перерахування до отримувача, і відкликати цей платіж ми не можемо. Та в такому випадку, повернення коштів можливе лише зворотнім переказом від отримувача.
Дякуємо за Вашу пропозицію щодо покращення функціоналу системи, врахуємо її в подальших оновленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Возврат средств при двойном списании
Дякуємо Вам за відвертий зворотній зв'язок. Ми запевняємо Вас, що Банк не виконує сумнівних операцій та не затримує повернення коштів.
Ваше звернення було передано у роботу менеджера з обслуговування клієнтів для можливосіт детального аналізу ситуації у індивідуальному порядку.
Питання буде вирішено найближчим часом та менеджер зв'яжеться із Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Варта зазначити, що попередньо, менеджер Вас проінформував, щодо термінів зарахування коштів на рахунок та він ще не сплинув.
У разі виникнення додаткових питань — просимо звернутись до Чату у «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Нежелание нормальной работы отделения
Дуже прикро, що Ваше досвід відвідування відділення нашого банку виявився негативним.
У нашому банку працюють компетентні фахівці, та при виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування.
Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Ваші гроші в ненадійних руках.
Дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Ми робимо все можливе для безпечного зберігання вкладів наших клієнтів.
Додаток від Банку «Райффайзен Онлайн» захищений мірами системи безпеки та отримати доступ до особового кабінету може особа, якщо дані для авторизації були їй повідомленні, зокрема, можливо, і код підтвердження.
Дійсно, навіть за таких прикрих ситуацій, коли наші клієнти зустрічаються із шахрайством, ми готові розглянути можливість оскарження операцій у індивідуальному режимі за зверненням до Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 або за запитом у Чаті додатку «Райффайзен Онлайн».
Якщо за складеним запитом на оскарження було сформовано відмову — Ви можете отримати від Банку лист-пояснення за вказаними трохи вище каналами комунікацій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Нераджу звязуватись з цим банком
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта. Працівники банку не розголошують персональні дані клієнтів третім особам, та Ваші дані надійно захищені.
Внесення обов'язкового платежу контролюється автоматичною системою, і у випадку, якщо Ви платіж внесли в повному обсязі самостійно, а не шляхом автоматичного списання — для зняття резервації коштів Ви можете звернутись до чату системи Райф Онлайн.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
без повідомлення змінили умови обслуговування картки
Нам прикро, що склалась така ситуація. Ми зробимо все можливе для того, щоб її вирішити та виправити Ваше враження.
Написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Некоректна та довга робота банку
В мене є розрахунковий рахунок ФОП. Я прийшла у відділення банку щоб прикріпити картку до цього рахунку. Після чого, мені телефонує менеджер з банку, та каже: рахунок заблокований, прийдіть розірвати договір та надайте інший рахунок для виведення коштів куди відправити.
Я приходжу до банку, менеджер каже давайте подамо запит, чого заблокували.Добре, відправили запит і вже більше 10 днів відповіді немає. Повторююсь більше 10 днів!
Я дзвоню перший раз на гарячу лінію посеред тижня-мені кажуть в Вас все добре, рахунок не заблокований. Ну добре, може тихнічна помилка.
Сьогодні повинна була зайти оплата на рахунок це з кінця тої неділі-немає. Знову дзвоню на гарячу лінію, кажуть все добре, платіжка не поступала взагалі, скоріш це проблема зі сторони тієї платіжної системи, з якої відправлялися кошти, але ми перетелефонуємо ще у саме відділеня.
Після дзвінку до відделеня наступна інформація: дівчина з гарячої лінії та каже, так дійсно у відділення прийшло таке повідомленя про блокування, чекайте відповіді. Я питаю так рахунок заблокований чи ні, відповідь: ми не бачимо, що він заблокований, але у відділеня дійсно прийшло таке повідомлення, чекайте. Я кажу, що чекаю все досить довго, скільки ще потрібно-мені відпровідає дівчина, що це залежить від іншого відділу банку, тому вона не знає.
Я вибачаюсь, але що коїться? Я можу отримати відповіді якісь конкретні? 10 днів невиясненої ситуації для ФОП-це дуже довго.
У результаті спілкування з фахівцями банку отримала такі відповіді: рахунок не заблокований, кошти списати можна, але у відділені потрібно розірвати договір без причини, але користуватися Ви можете рахунком, но краще не корисуйтеся…що??? як це розуміти…
Пишу сюди аби тільки пришвидшити цей процес, бо іншого виходу не бачу нажаль.
P. S. Який я роблю висновок:
1. Гаряча лінія та відділ банку-різні структури, є питання- і йти треба і дзвонити, може тоді буде хочаб частка інформації.
2. Дуже довгі відповіді від самого банку
3. Відсутність генераторау відділені ускладнює роботу з банком
Дякуємо Вам за відвертий відгук, проте нам дуже прикро, що у Вас сформувалась негативна думка про нас.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію у індивідуальному порядку та розглянути варіанти вирішення ситуації, тому написати Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Райффайзен Банк — якщо ви себе позиціонуєте надійним банком, то забезпечте свої відділення генераторами.
Поруч маленькі магазинчики, перукарні працюють, а ваше відділення — ні. Це неповага до клієнтів і своїх же співробітників, Та зробіть хоч одне робоче місце робочим — бо І виглядає дико — коли І при такому відношенні зовсім ваш банк не викликає довіри. Це або безхазяйність, або жадність… —
Посилати в «чергове» відділення не треба (воно єдине на все місто). І їхати через пів міста не у кожної людини є час і можливість.
Проаналізуємо ситуацію та напишемо Вам додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Розуміємо невдоволення з приводу неможливості отримати послуги.
Наразі ми, як і вся країна, перебуваємо у нетипових, непередбачених умовах. Наші відділення, так само як і житлові будинки поряд, певні періоди часу перебуваютьбез електрики. В цей час відділення працює лише у режимі консультацій.
Наразі м. Полтава забезпечено генератором відділення Банку за адресою: вул.Монастирська, 5а. Зазначене відділення готово надавати банківські послуги навіть за відсутності постачення електроенергії.
Ви можете завчасно призначити зустріч до відділення Банку за зверненням до Інформаційного центру за номером:0−800−500−500 або за запитом у Чаті додатку «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Жахливо!!! Катівня!
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо пояснити чому так відбувається. Дійсно під час відкриття рахунку необхідно надати документи, а саме: 1. Паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію (оригінал) або ID-картка + довідка №13 щодо місця реєстрації або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру. 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру платника податків (оригінал). Якщо Ви здійснюєте відкриття приватного рахунку, то у такому випадку необхідно надати документ, що визначає Ваш фінансовий стан.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Жахливе обслуговування
Нам вкрай прикро, що досвід обслуговування в Райфі призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. Ми завжди готові працювати над собою та дякуємо Вам за відвертість. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Викрадення коштів
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)