×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Несумісність інформації від оператора з роботою у відділені
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Для отримання переказу в касі — кошти необхідно замовити завчасно.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Не поменяли доллары
Розділяємо Ваше бажання отримати послугу тут і зараз. Це абсолютно нормально.
В той же час, всі ми, і наш Банк не є виключенням, працюємо в нестандартних умовах. Маємо хоч якось планувати нашу роботу та й не забувати, що будь-якої миті може трапитись форс-мажор, тому кошти потрібно замовити завчасно. Процес замовлення коштів – один із важливих процесів Банку, і в теперішній час потребує ретельної підготовки. Відповідно, замовити необхідну суму можна не раніше, ніж через один робочий день після 12-00. Сподіваємось на розуміння та бажаємо якнайшвидше повернутись до звичного ритму життя.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Шахрайство клієнта
Заява до кіберполіціі була подана.
Реквізити карти: 4149 5100 6772 1102
Суліма Роман.
Дякуємо, що повідомили нас про це. З нашого боку передали дані до відповідного відділу, для аналізу ситуації та можливості блокування картки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
БАНК ТА ВІЙНА
Ситуація наступна: з 05.03.22 я пішов в ЗСУ, 24.04.22 наш підрозділ відправили в Донецьку область для захисту України від російської навали. Як всім відомо для військових, які знаходяться на передовій є винагорода в 100тис + зп. Винагорода надходить на карту іншого банку. Коли стало питання їхати в Донецьку обл. я всі свої карти залишив батькам, як і доступ до них, бо ніхто не знає як повернеться ситуація і можливо мені уже не доведеться знімати кошти, а всі прекрасно знають як комусь, не власнику карти забрати кошти і скільки кругів пекла потрібно пройти батькам що б доказати що у їх сина було щось в тому чи іншому банку. Кошти з зп відправлялись батькам які в свою чергу знімали їх і купляли дол. бо ситуацію всі знають в країні. В певний момент мені знадобилась певна сумма для оплати і батьки на рахунок зарахували кошти і я онлайн розрахувався. На початку січня приходить смс від аваля надайте підтвердження походження коштів бо заблокуємо рахунок. Так як в моїх умовах швидко все надати не получилось, рахунок заблокували, разом з коштами на ньому. як тільки була можливість я надав виписку з банку на який приходить зп і доказав походження всіх коштів, але Чернявська Євгенія краще знає як воно на війні і стала вимагати підтвердження що я на війні, я надав, як і пояснення ситуації, цього замало, стала вимагати підтвердження що хтось зняв ці кошти і т.д. виписки моїх рідних по картах і т.д. Якщо не помиляюсь це не законно, вимагати таке, але не мені ж судити.
Я розумію, що фінмоніторинг і т.д., але я надав всі докази походження коштів, все пояснив, а тепер кошти заблоковані, доступу до них нема, а Євгенія знаходячись в теплому кабінеті вирішила, що я відмиваю кошти і все має бути заблоковано і хтось третій повинен доказувати що знімав для кошти і т.д. Бо війна для неї не аргумент.
Сумно (((…
Перш за все, дякуємо Вам за захист територіальної цілісності нашої держави!
Нам прикро, що скалалась така ситуація. Проте, ми готові розглянути її у індивідуальному порядку та за результатом надати варіанти рішення.
Для цього написали Вам у приватні повідомлення із запитом необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Кредитный лимит.
P. S. Для тех кто в комментах отвечает от имени банка- блокировка это вынужденная мера? У вас тяжёлое положение в стране и война? А у меня что??? Бабло с неба на меня посыпалось? Не жизнь, а малина и деньги теперь девать некуда?
Погоджуємось, що в наш час зручно мати суму «про запас» та не дуже приємно раптово залишитися без підстраховки.
У будь-якому випадку нам прикро, що це могло б зруйнувати Ваші плани та сподіваємося на Ваше розуміння, адже ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картам, як у меншій, так і в більшій стороні, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, так ще дуже багато факторів. Як тільки використання кредитного ліміту буде оновлено, то ми швидко надішлемо Вам про це смс.
В правилах обслуговування Банку передбачено скасування кредитного ліміту по картці (РОЗДІЛ 6. НАДАННЯ КРЕДИТІВ ⇒ Стаття 2. Умови та порядок надання Кредиту «Кредитна картка» ⇒ 2.4. Скасування Максимального та Поточного лімітів Кредиту. Тимчасове блокування Поточного ліміту Кредиту)
Для додаткової перевірки та аналізу за Вашим рахунком просимо надати в особисті Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк контрастів
З одного боку втрата діючого Овердрафту і не можливість добитися відповіді. Повний інфрмаційний вакуум, злість і нерозуміння того, що і чому відбувається.
З іншого боку повний контакт перед судом, мирова угода і не нарахування штрафних санкцій.
Банк контрастів.
Нам дуже прикро, що ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ЄДРПОУ чи ідентифікаційний код та номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Відмовили відкрити рахунок
В першу чергу хочемо принести вибачення за виниклу ситуацію. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача.
Прив`язка до кожного клієнта здійснюється за даними ідентифікаційного коду, тому в разі його відсутності виконати реєстрацію в додатку та повноцінно користуватись його можливостями, на жаль, неможливо.
Щодо відкриття рахунку, ми хотіли б аналізувати дану ситуацію, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (11)
Банк, який добиває українській бізнес
З початку повномаштабної війни — жодного дня без нарахування відсотків по кредитам. Ні яких рефінансувань і пролонгацій. Реструктуризація на менший проміжок часу, як результат, збільшення кредитного навантаження.
Оведрафт забрали без попередження. Отримала гроші по передплаті на замовлення, а їх банк списав на оплату скасованого овердрафту. Сумна історія втрати репутації працюючого підприємства і майбутніх замовлень.
На питання, чому забрали овер, який було оновлено всього місяць як — співробітники знизують плечима, скрізь дзвонили — не знають. І я не знаю.
Під ялиночку, отримала позивну заяву, в якій вказано, що клієнт, тобіш я, «на момент отримання кредиту, стведжував, що веде підприємницьку діяльність»… Тобто?! 5 років роботи. Мільйони гривень пройдені рахунками. Сотні тисяч гривень сплачених відсотків по кредитах і податків … Маю іще кредити в цьому банку, по яким щомісяця проходять оплати в повному обсязі.
Менше з тим, в позивній заяві не враховані оплати, що були внесені підприємством після того, як виявився факт відміни овердрафту. Таким чином банк хоче стягнути грошей більше, ніж підприємство йому винне. До речі суд призначено за тиждень. Не багато часу на підготовку.
Форсмажорні обставини в країні де майже рік йде жорстока війна. Не, не чули.
От така історія, де банк спочатку позбавляє підриємство обігових коштів, а потім зіштовхує в боргову яму.
Райф вітає!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ЄДРПОУ та номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком до Інформаційного центру, у відділення)?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк не слышит клиентов совсем
В додатку Ви самостійно можете лише заблокувати картку. Закриття рахунку відбувається за зверненням в чат і оператор формує заявку. Наразі бачимо, що Ваш запит був успішно обробленим. Ще раз приносимо вибачення за незручносіті
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
*** …ВЫЙ БАНК
Нам дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження від користування послугами нашого Банку. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача. А тому просимо вказати детальніше, що саме сталось.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Чудове обслуговування та привітні менеджери:)
З Новим роком!
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Навязывание ненужных услуг
Вопрос руководству банка. Вам лояльные клиенты нужны или вам нужно втюхать карту, которую клиент никогда использовать не будет?
В першу чергу хочемо принести вибачення за виниклу ситуацію. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача. Для аналізу ситуації, звернення зафіксовано та передано на перевірку. По результату обов'язково Вас проінформуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Руснявий банк іди за кораблем
Нам дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження від користування продуктом.
Ми прагнемо працювати над покращенням надання сервісу, тому написати Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації для проведення аналізу ситуації.
Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Хамовиті працівники
Ми дуже хочемо розібратися у цьому, для більш детальної інформації, написали Вам у приватні повідомлення, для аналізу звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Мошенник
4149 5110 2930 8319
Максименко Денис Віталійович
Написала заявление в полицию, хочу вернуть деньги
Щиро дякуємо за Ваш сигнал, ми передали інформацію, щодо шахрайства в профільний підрозділ Банку для аналізу та можливості блокування картки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Самый Ужасный Банк
1. Обманывает людей на том что когда началась война и пошли переводы людям зарплаты банк блокировал всем счета.
2. Нету виртуальных карточек!
3. Качество обслуживания в отделение ужасные! Большие очередя.
Будьте осторожны с этим банком! Работают мошенники! Не советую! Сам обжогся и Вам не желаю облагаться!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Проте, обмеження рахунку може відбутись лише за обгрунтованих обставин.
Наразі оформлення віртуальних карток доступно.
Ми працюємо над тим, щоб у відділеннях не було черг та надаємо можливість здійснити запис до відділення Банку на певну дату та час.
Банк сумлінно дотримується законодавства та не здійснює сумнівних операцій.
З питання обмеження рахунку — написали Вам у приватні повідомлення для можливості аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написати коментар
Не возвращают деньги с уже закрытого счета!
Ее карту заблокировали с причиной «подозрение в мошенничестве». Т. е., если человек получил деньги — он мошенник? Обратились в отделение банка. Некомпетентные сотрудники не могли толком обьяснить, что делать. Написали заявление на закрытие счета. В итоге деньги пообещали вернуть через 3 банковских дня. Позже выясниллсь, что нужно снова идти в отделение и писать заявление по новой, так как «нужно заявление другого образца'. А сразу нельзя было сказать? В итоге счет закрыли, а деньги сказали, что вернут «когда подтвердят факт отсутствия мошенничества». Что за презумпция виновности? Нам надо ДОКАЗЫВАТЬ банку, что мы не мошенники? Я переводил деньги своей девушке. Где тут факт мошенничества??? Что здесь проверять??? Возврат денег ждем уже половину месяца, новогодние праздники испорченны. Будем жаловаться на этот банк в соответствующие органы. Знайте, если в этом банке откроете счет — будете должны доказывать банку, что вы не мошенник. Уникальный банк с уникальными правилами
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід.
Для можливості аналізу ситуації ми написали Вам у приватні повідомлення із запитом необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Питания вирішили дуже швидко. Дякую
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок! Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному форматі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Погані процеси
Намагаюся провести платіж ще раз. Про всяк випадок переказую ще й на рахунок, а не на картку. За рахунком одразу переказ пройшов. За годину дзвонять, щоб підтвердити платіж по картці. Але мене знову не було, знову взяв хлопець, і знову заблокували доступ.
Питання:
— Навіщо потрібен код із смс для підтвердження, якщо потім телефонують на цей самий номер, щоб знову підтвердити операцію?
— Чому я не можу переказати на свою картку в іншому банку 20000 грн без проблем?
— Чому операції за карткою на таку суму обробляють годину?
— Чому після розблокування, підтвердження операції, потім повторної тієї ж самої операції, вона не проходить автоматично? У приваті так — ваша наступна така сама операція пройде автоматично
Навіть не буду починати описувати про бізнес рахунок — постійні вимоги надати різні документи. Хоча операції абсолютно ті ж самі. Контрагент взагалі один.
Дуже шкодую, що вчасно не змінила банк і доводиться зберігати гроші тут
Зазвичай, переказ з карти на карту може бути виконано впродовж 15 хвилин. Проте, якщо операції потрапляють на перевірку до профільного підрозділу, то Вам можуть зателефонувати для підтвердження його здійснення на Ваш фінансовий номер телефону. Надати підтвердження на здійснення платежу може лише власник рахунку.
Ми дбаємо про безпеку та приносимо вибачення, якщо могли завдати Вам незручностей.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Немає дисципліни працівників
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар