Мінфін - Курси валют України

Встановити

Просто клоунский банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
dutton 25 грудня 2023, 0:20
За все время пользования банком, мне пришло 4675 грн, которые были отправлены мне моими друзьями. Банк заблокировал карту, запретил исходящие операции. Для них это показалось уж слишком подозрительным. Еще раз, 4675 грн за все время с момента открытия карты! Никаких отмываний денег, никакой торговли или тому подобного. Спросили откуда деньги, переслал квитанции которые мне дали друзья. Предоставил документы своих легальных доходов, которые во много раз превышают эту суму. И каков результат? Сегодня прошел ровно месяц с момента как я предоставил всю необходимую информацию. От банка ни ответа ни привета. Писал им много раз, ответ всегда один — ждите. Просто клоуны, у меня нет других слов. Забанить карту за 4675 грн. Самим не смешно? Я так понимаю скоро и на 100 грн карту нельзя будут пополнить, что б хлеба с молоком купить. Заблочат и доказывай им непонятно что.
Жду хоть какой-то реакции от сотрудников этого недобанкаю, А пока — никому не рекомендую, снимайте все свои деньги, пока у вас есть такая возможность и не думайте заводить туда новые средства.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 грудня 2023, 9:03
Добрий день!
В першу чергу, хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація це могло вплинути на Ваші плани.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Зазначаємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми з розумінням відносимось до відгку та навіть не можемо уявити Ваші емоції при цьому, запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Ваше звернення успішно передано менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме під особистий контроль питання, для детальної перевірки.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 січня 2024, 13:13
Вітаємо!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що стосовно Вашого звернення було надано роз’яснення в чаті Райффайзен Онлайн. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
natashaGra
natashaGra
25 грудня 2023, 9:50
#
Пишите в НБУ , на страницах банка в соцсетях и по возможности в СМИ
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 січня 2024, 13:13
#
Корисний коментар
Вітаємо!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що стосовно Вашого звернення було надано роз’яснення в чаті Райффайзен Онлайн. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися